Hirdetés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bul07
nagyúr
válasz iceQ! #215483 üzenetére
Ha nyereg nem volt cserélve lehet az lesz a ludas
Kerék le kézzel könnyen kell mozgatni a kézifék karját a nyergen, ha már nehezebb akkor lehet szorul.
Nyereg szorul az már gond, meg lehet járatni, párszor visszanyomni közben megolajozni a gumitömítés alatt a munkahengert, de közel se biztos hogy jó leszNálam is
Jobb oldalt szorult, tudtam előre megvettem, 2tárcsa betét szett és jobb hátsó nyereg
Szerelésnél a bal hátsó nyerget visszanyomtuk, majd kopott betét be és vissza helyére a nyereg, munkahenger kipumpáltuk, majd megint visszanyomtuk és még egyszer, harmadjára már elég könnyen mozgott
Aztán össze lett rakva igaz még jobb hátra gyorsba lett véve egy csapágy is mert hangja volt megpörgetveDe 30Km tesztút alatt a bal hátul a régi nyeregnél melegedett a tárcsa, annyira hogy nem állta a kezem ha hozzáértem. Jobb oldalt új nyeregnél meg szinte megegyezett a külső hőmérséklettel. Direkt úgy mentem hogy szinte csak motorfékkel lassítottam hogy fékkel fékezés ne befolyásolja a melegedést.
Így vettem még egy nyerget a bal oldalra is.
Nagyon nem hiányzott volna hogy megégesse az új tárcsát és a betétet, és esetleg még a csapágyat is tönkretéve.[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
pictigjis
senior tag
válasz rasotamas #215489 üzenetére
az évjárat változó sajnos, a dq381-es váltók egy része érintett. nyilván a vw tudta alvázszám alapján visszafejteni, melyik autókba kerültek a hibás váltók, de nincs egyértelmű minta. viszont az is biztos, hogy a frissítés végérvényesen kinyírja az érintett váltók egy részét, ahogy az a cikkben szereplő autónál is történt
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
ennek apropóján: itt egy jó kis link, ahol lehet ellenőrizni, hogy a vw-ed érintett-e bármilyen szervizakcióban. ettől a 34k1 szervizakciótól viszont óvakodni kell, mint a tűztől, ennek az új szoftvernek a telepítése nyírja ki a váltókat. amíg nem rakják fel, semmi gond, miután felteszik, rögtön jöhet a hibajelzés a műszerfalon. akinek szerencséje van, a vw javítja/cseréli garanciában, akinek nincs... rengeteg hozzászólást generált már ez a téma sok-sok fórumban
-
dozó
tag
Lehet hogy volt már, egy kis DSG hiba [link]
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
B6 passat-nál a bal hátsó fék fog egy kicsit, így melegszik a tárcsa meg minden ott.
Mit lehet ezzel kezdeni? A fékbetét pár hónapja lett cserélve.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ArthurShelby #215481 üzenetére
300km egy tank benya, mert élvezem.
-
ArthurShelby
addikt
-
Khaosz55
addikt
válasz pictigjis #215477 üzenetére
Nekem a városban a 190-es benzines Arteon 9-12 liter attól függően mennyit kell araszolni. Pályán meg elég jó 7 liter ha 130 és ha több akkor sem vészes.
Ausztriai síelésből jöttem haza, hegyről le. Igaz a szintkülönbség kb 1000méter vagy kevesebb volt a távolság 180km. Dög fáradt voltam, így nem toltam neki, csak easyben toltam betartva mindenhol a sebességet. Szóval benzinestől pályán elég jó, városban meg sajnos nem kevés, de a bódé sem kicsi.
-
pictigjis
senior tag
válasz tibbike01 #215441 üzenetére
pont egy éve hoztuk szlovákiából, akkor 65 volt benne, és már a felmérésnél megállapították, hogy a tárcsák hamarosan cserések. mi finoman fékezősök vagyunk, az első tulaj talán nem annyira volt
de féktárcsát kilométerben mérni azért csalóka lehet. a miénk egy abszolút vegyes használatú autó, várossal is bőven, az meg nem ugyanaz, mintha hetente 5-ször mennék budapest-szeged távot összesen három fékezéssel
-
bitpork
nagyúr
válasz imyourfriend #215466 üzenetére
Ha sport módban kergeti az ember mert vissza akar tölteni akkor olyan 8.5-9 liter az átlag.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz imyourfriend #215466 üzenetére
Nem ismeri a fogalmat, sportosan használni...
-
bitpork
nagyúr
válasz TayRol #215452 üzenetére
uhuh... akkor én a 2.6tonával üresen kussolhatok
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Khaosz55
addikt
válasz Richard #215459 üzenetére
Nekem a 190-es benzines Arteon van. Sokat gondolkodtam a 320-as verzión, de 150 helyett 550 a casco rá illetve 5-6 millióval volt drágább. Akkor elengedtem, viszont legközelebb nem fogom, csak lehet addigra már nem lesz Arteon, sedan már most sincs. Azért 20m felett már körül lehet nézni. Reméljük pár év múlva észhez tér a VW és lesz Arteon utód.
-
őstag
válasz TayRol #215457 üzenetére
Ha igazi “bugit” akarsz a 200le elsőkerekes után akkor szerintem ne ilyet vegyél. Akkor már arteon vagy golf R. Esetleg az 5 hengeres formentor. ( egy ilyen még nekem is nagyon izgatja a fantáziám. Brutális hangja van )
Vagy legalábbis próbálj ki egy ilyen 280 loeroset, hogy hozza-e amit elvársz.[ Szerkesztve ]
-
gippazoid
senior tag
válasz molnarpeter #215446 üzenetére
Érdekes, nekem Octavia2-n FS-III nyeregben félrekopott a gyári betét, ezért kellett idő előtt cserélni. Olyan 80e km-nél. Persze nem a kopásjelzős betét volt.
Gippazoid Novelties Inc.
-
TayRol
nagyúr
-
bul07
nagyúr
válasz BigBlackDog #215444 üzenetére
Vezetési stílus sokat számít.
Cserélt betétnél már az is hogy milyen márka milyen kialakítás.
(Ugyan az a kocsi, egyik gyártónak a betét szettje lecsapott tetejű volt egy másik gyártó meg nem csapta le, és a két betét szett között volt ha jól emlékszek vagy 40-50e Km, és nem volt fékerő lassulásbeli különbség)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #215444 üzenetére
A rekordom 150 000km egy szett betét és tárcsával. Sokat számít ki és hogyan használja.
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #215444 üzenetére
Ha keveset fékeztek, akkor simán lehet ilyen.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #215444 üzenetére
Nekünk a mk4 Golfon (FS-III nyergek) 100k felett tudnak a betétek elöl stabilan.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Tegnap hallottam valami csörgést menetirány szerinti jobb elől a motor tetejétől, úgy a burkolat alól.
Mi lehet ez? Elsőnek hatszögtengelyre gondoltam, de néztem videót és az nem ott van, hanem alul.https://tinyurl.com/rasoapro
-
BigBlackDog
veterán
Létezik, hogy egy MK8 Golfon 108e km után még a gyári betétek vannak a fékben? Eddig nem tudok fékjavításról/betétcseréről, pedig mintha a betétek ennél gyorsabban szoktak volna kopni.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
amúgy nem minden haldexben van szűrő, az 5. generációban ugye már nincs
én ma jártam a szerelőmnél a 2018-as arteonunkkal (2.0 tsi 280 le 4motion, 77e km)
- dsg olajcsere + szűrő
- haldex olajcsere
- osztómű olajcsere
- g13 -› g12 evo csere (új tartályt külön szereztem 32 euróért szállítással együtt az allegróról)és nyilván rögtön kiszúrta, hogy a fékbetétek elöl és hátul is a végüket járják, elöl a tárcsa is -› azok is csere (tényleg cserések is voltak, számítottam is rá, hogy nem enged haza ezek nélkül)
jó kör volt, 380-at hagytam ott. ebből 210e a fékalkatrészek és munkadíj, az első négy tétel 170e volt
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Tavaszi nagytakarítás br 3,5 óra. Fusso coat.
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #215434 üzenetére
+Corsa02, + Qru
Nem vágyok 4x4-re, csak ebben a példányban pont van. Meg állítható futómű is van benne, azért sem rajongok, viszont nagyon jó a felszereltség többi része. (Digit műszerfal, memóriás ülés, anyós felől is elektromos, harman kardon audio, matrix led, hátul is ülésfűtés, elektromos csomagtér, láblendítéssel is nyitható, parkradar kamerával és önbeparkolással, kessy, front assist, lane assist, side assist, ACC, ambient light, első szélvédőfűtés, meg ami nekem nem jön be, de van, az a dsg és a tapizós klímakonzol)Van egy kicsivel gyengébben felszerelt, lényegesen olcsóbban ( - 4000€) , hasonló futással, meg egy r-line, manuális kevés km-rel, de drágábban .
És akkor a suberb meg octavia vonalat ne is említsem, utóbbiból már 17000 körül van elég jól felszerelt példány is.
Nem hiába nem sikerült még dönteni. -
Corsa02
őstag
válasz 1stVikman #215432 üzenetére
Üdv! Ha a 2018-2021 sávon maradsz akkor alapvetően vehető az erősebb meg a gyengébb is. Ebben a sávban is voltak aggasztó hibaképek, de a java már kikopott vagy motort cseréltek bennünk. (pl. dugattyúcsapszeg probléma) Azért 150k km futásnál már jöhet ez az ami előjön, nem csak motorszinten, hanem összkerékhajtás tekintetében is.
The Truth Is Out There --->
-
pube111
senior tag
Ismeri valaki részletesebben ezt az autót?
https://katalogus.hasznaltauto.hu/volkswagen/golf_sportsvan_1.4_tsi_bmt_comfortline_dsg-66426
Érdekelne néhány tapasztalat.
Fogyasztás?
Az autómata váltó mennyire gyors?
Elég erős a motor ehhez a mérethez?
M7 érdi emelkedőt mennyire szereti?
5 személlyel érezhető gyengülés?
Belsőtérben mennyire zajos?
Tipushibák?
Néhány konkrét szervízköltség?
Köszönöm! -
1stVikman
senior tag
válasz Richard #215416 üzenetére
Egyelőre maradnék a dízelnél, gyakorlatilag 90%-ban hosszú utakat megyek.
Most ez a DTUA, 147kW-os motor érdekel, hogy van-e valami gondja esetleg. ~150k km van a szekérben, 4x4 és dsg-vel párosítva.
A DSRB-ben meg ~66k, manuális váltóval.
Csak mindegyik újabb motor, és itt mondták, hogy némelyik nem igazán sikerült jól. -
TayRol
nagyúr
oksa, köszi mindenkinek, és bocs az OFF-ért.
-
veterán
válasz TayRol #215422 üzenetére
Sebbenzin, kátrányoldó, denaturált szesz, izopropil alkohol, matricaeltávolító spray - ezek valamelyikét próbálta a mosós ember? Ha igen, akkor nincs jobb ötletem a polírnál.
Mivel feltételezhetően kőolaj alapú a maszat, elsősorban a sebbenzin, kátrányoldó, matricaeltávolító spray közül választanék első körben.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
VW Sharan, 2012, CFFB, R4 2.0L TDI, manuális váltóval
Én át tudom állítani VCDS segítségével, hogy magasabb fordulaton jelezze a magasabb fokozatba váltás?
Mondjuk 1500 helyett 2000 körül. -
TayRol
nagyúr
bocs az off-ért, de vw-ről van szó, és hátha itt van valakinek ötlete.
-
szabzoltan1
tag
válasz molnarpeter #215418 üzenetére
B7 Passathoz is vannak ilyen bontók?
-
belisa
csendes tag
válasz molnarpeter #215418 üzenetére
Köszönöm a választ.
Passz, a kocsi megállt alattunk.
1 hete szerelőnél.
A hengerfej annyira koszos (kokszos szaknyelven) nem tudjuk miért.Rendszeresen karbantartott autóról van szó, jó 21 éves de 160000 km van csak benne.
Nem lehet kitakaritani. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #215417 üzenetére
Választottál valamit?
-
BigBlackDog
veterán
válasz pahniro #215415 üzenetére
Tavaly év végén több VAG típusnál (pl. Octavia, Leon, Formentor) is egész gyors szállítást ígértek, de azért voltak kivételek. Hívj fel egy-két helyet, küldd el írásban a konfigurátorban összeállított konfig linkjét az értékesítőnek egy ajánlatkérésre. Az ajánlatban elvileg szerepel a szállítási idő is.
-
pahniro
újonc
Sziasztok!
Szemezek egy új, egyedileg konfigurált VW Polo GTI-vel, valakinek van mostanában tapasztalata arról, hogy milyen gyártási időt vállalnak a szalonok?
-
gyulaszu
senior tag
válasz 1stVikman #215410 üzenetére
Pont hasonlót akartam kérdezni én is.
Én azon gondolkodom, hogy Octavia 3 facelift 150 LE DSG7 ről feljebb lépjek a Superb felé. Nagyobb tank több kilométer egy töltéssel. Maradjak ugyanennél a 150 LE-s motornál vagy lehet a 190 LE-s is? (Ezer kilométer autópálya hazajárás)gyulaszu
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #215405 üzenetére
Nekem is volt az audiban ugy 8 evesen, bar az kofelverodesbol indult, csak nem lehetett rendesen megjavitani a kofelverodest, mert belulrol mar a muszerfal muanyagja futott es bontani kellett volna, hogy hozza lehessen ferni. Elmentem franciao-ba sielni es egy meteres viszszintes repedes indult ki belole a hidegbne.
-
belisa
csendes tag
Segítséget szeretnék kérni.
2003-as 1.6 Skoda Octavia 75kw, sr hengerfejet, használtat, felújitottat, újat hol találok.
Hajdú-Bihar, Jász-Nagykun-Szolnok vármegye ahol keresgélek de sehol semmi biztató.
Segítséget előre is köszönöm. -
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Még mindig keresem a golf utódját, de már nézegetek Octavia mk3 facelift, Octavia mk4, Superb, Golf mk7 facelift meg persze Passat B8 facelift-eket. Jellemzően 2018-2021ig.
Árban, felszereltségben, futott km-ben elég széles a szórás, így még nehezebb keresgélni.
2.0 TDI-t szeretnék, de láttam már 116LE, 150LE (110kW, ez van nekem most crbc kóddal), 190LE (140kW), de 200 LE-s (147kW) változatokat is.
Két motorkódom is van DTUA (147kW) és DSRB (110kW).
Érdekelne, hogy az erősebb változatoknál van-e valami ismert probléma, ami miatt inkább a 150LE-s változatokat kellene inkább nézni? Illetve az újabb 150 LE-s motorok is vannak olyan jók, mint a régebbiek?
Van olyan, amit inkább kerülni kellene vagy pont, hogy épp nagyon jól sikerült?
Aztán ha ezek letisztázódtak, és lesz időm, akkor még zaklatnálak benneteket pár kérdéssel.
Vikman -
simonjoe
őstag
-
szabzoltan1
tag
válasz molnarpeter #215394 üzenetére
Cffb.
Csak a vag dpf-hez kell.
Kábel van itthon. -
bul07
nagyúr
válasz bitpork #215403 üzenetére
Nem volt ott felületi sérülés az üvegen?
Nekem a sarka repedt meg, találtam egy kicsi alig látható gondolom kavics okozta felületi sérülés, és hideg meleg hatására piros lámpánál állva kis pattanás és megrepedt
Szerencsére nagyon lent, kép[link]( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bitpork
nagyúr
válasz BigBlackDog #215401 üzenetére
Csak úgy ¯\_(ツ)_/¯
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen switch-et vegyek?
- Politika
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- OLED TV topic
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- További aktív témák...
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest