- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android szakmai topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Computex 2024: Minden a mesterséges intelligencia körül forog
ph A kiállítás fókuszát semmi sem mutatja jobban, hogy még a megnyitó zenéjét is AI szerezte.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Ez mennyire normális jelenség egy bemelegedett motor leállítása után ?
Kb 25 km amit megtettem és annyit hozzátennék, hogy egy ideje azt tapasztalom, hogy az évek óta beállt 90 fok szép lassan felkúszik ilyen 2 - 3 fokot kb normális használat során. Tempósabb használatnál (tartós 5 - 6000 rpm pályán órákon át) volt, hogy felment 95-ig is. Víz kb 2 éve lett lecserélve és akkor a hűtő is ki lett mosva, de olyannyira, hogy ki volt szerelve a helyéről és kerti csapról jól át lett folyatva, de a lamellák nem lettek kifújva akkor, viszont nem volt látható extrém koszolódás... Venti meg a hőgomba ami a hűtőnél van, az elvileg jó, mert leállítás után még egy ideig pörög a venti."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz mohabá 007 #90842 üzenetére
Na ez a gold jelzés új nekem Motor leállítás után kell legyen gold jelzésnél amikor még meleg? A második fotó hideg motorra vonatkozik és hidegen nálam is ugyanígy van, csak a vonalig, nincs feljebb. Köszi
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Markizmark #90854 üzenetére
Igen, épp akartam írni, hogy semmilyen goldot nem látok, pedig azt hittem vmit benéztem, de ez ismerős nekem és ez az ami hideg motorra vonatkozik ugyebár... Hidegen tökéletes a vízszint, viszont az a fotó az leállítás után volt közvetlen.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Markizmark #90858 üzenetére
Igen, sajnos az és az okát szeretném kideríteni... Nem megfelelő hűtés, vagy víz pumpa lehet esetleg a ludas?
Netán termosztát? Fogalmam sincs, ezért is dobtam fel, gondoltam hátha találkozott valaki már ilyennel."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Markizmark #90860 üzenetére
Akkor ez levegő lesz... Hengerfejre utaló jel nincs, ugye nem is fogy el a víz és nem is trutyis olajos, viszont vezérlés Decemberben lett cserélve és lehet, hogy akkor nem légtelenítették rendesen ki... Légtelenítést házilag hogyan tudom megoldani? Ja, és köszi a tippet
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Tikakukac #90862 üzenetére
Ja, értem... Akkor nem értem miért tolja vissza... Érdekes mód, ha ilyen állapotban beindítom és jár alaphelyzetben, akkor indításnál hirtelen behörpinti ezt a sok felesleget és beáll normális szintre, vagyis a vonal fölé picivel, mivel nem hideg ugyebár. Lehet, hogy víz pumpa hiba és így nyilvánulna meg? Tuti valami hűtés lesz, mert amiatt kúszik fel a megszokott 90-hez képest éveken át.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Tikakukac #90864 üzenetére
Igen, ez igaz Remélem így is marad
Mindenesetre lehet, hogy hozok egy másikat helyette Németországból, mert haver apósának nem kell és nekem adja csak úgy Az is 1.8 mint enyém, csak jobb állapotban van a kasztnija, mert garázsban tartott és nincs rengeteg km benne, mivel egy papáé volt aki 6 éven át csak garázsban tartotta"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Tikakukac #90866 üzenetére
Ja várj, a papié volt, de utána a haver apósa tett bele kb 100.000-et, tehát nem állt az autó miután elhozta a papától. Elvileg minden ok vele, de enyémből úgyis a motor megmaradna, azt kiszedném, meg az elektronikai cuccok, érzékelők meg ilyenek mind maradnának donornak, ha netán...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz mohabá 007 #90870 üzenetére
Hát esküszöm szívat engem ez a hűtés rendszer Lecsekkoltam a kupakot és úgy tűnik minden ok, a túlnyomás szelep valóban masszív rúgó, de azért be tudom nyomni óvatosan. Valószínű, hogy nem csavartam vissza rendesen a kupakot, mert ma délelőtt megállás után elkezdett ömleni a víz a tartályból a kupak mellett. Megálltam és egyszer csak látom, hogy folyik a víz az autó alól mint a patak, aztán hamar kinyitottam a motorháztetőt és levideóztam, hogy láthassátok ti is mit művelt... Az normális, hogy az oldalán lévő kis csövön tolta be a vizet ezerrel? Vagy csak forrt ? Linkelem a videót és töltök fel egy fotót a kupakról is.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Tikakukac #90879 üzenetére
Megnyomkodom majd, köszi Akkor ez konkrétan a hűtőből visszajövő víz? Ez nem úgy működik, hogy a víz ami ide visszajön az megy az alsó csövön be a motorba vissza a körbe? Akkor lehet, hogy a blokkban lévő víz áramlással lehet a gond, hogy nem tudja visszanyelni? No meg ha a víz normális szinten áll hidegen, akkor honnan nyomja ezt a sok felesleget vissza?
(#90880) ntomka: Nem, a szint az normális.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz ntomka #90884 üzenetére
Én is pont erre gondoltam, de fogalmam sincs hogyan derítsem ki... Hogyan lehetne hatékonyan kipucolni a hűtőrendszert? Gondolom csak vegyszeresen, nem hinném, hogy magas nyomásúval vagy ilyenekkel lehetne próbálkozni, ugye?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Markizmark #90886 üzenetére
Ezt aknán kellene, hogy alulról tudjam leszedni a hűtőről a vastag csövet, vagy meg lehet udvaron is csinálni úgy, hogy rakok alá valamit ? Ja és gondolom nem hideg (hideg alatt ilyen szobahőm. gondolok) ioncserélt vizet, vagy az mindegy, nem lehet gubanc ?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Markizmark #90888 üzenetére
Hát, akkor viszont melegítenem kell a vizet... Mennyi eltérés lehet? Ha kiengedem a 90 fokos vizet és ráengedek mondjuk 60 fokosat, az úgy még tűrhető? Mert akkor nem kell annyit melegíteni
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Petyyyyy #90892 üzenetére
Jaaa, hogy úgy Egy és ugyanilyen van az enyémen is Kb 3 éve lassan hogy cseréltem és mai napig ugyanolyan a foncsor, meg hát azt nem kell mondanom, hogy a gyári lámpákhoz képest fényévekkel jobban világít, meg a szórása is teljesen más. Nálam annyi hátrány keletkezett, hogy a magasságállítást nem tudtam integrálni ezekbe sajna, de valami valamiért
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz cszolee79 #90899 üzenetére
Nálam sosem fogyott a víz, még egy deci sem, csak most, hogy kinyomja a tartályból... Azt azért tapasztaltam most, hogy a kupak nem zár rendesen és ez is ok lehet a folyásra, mert ugye elvileg zárt rendszer... Újabb verzió állítólag a termosztát meghibásodása, azt talán még ma kicserélem, mert most már unalmas, hogy mindig amikor beérek a melóba kb 2 perc és ömlik a víz... Nekem is kb 7 - 8 deci folyik el és most már ott tartok, hogy szép lassan csak sima víz van a körben, már annyiszor töltöttem utána...
Esetleg venti nem megfelelő működése nem okozhatja ezt a túl melegedést?(#90915) Petyyyyy: Nem semmi létszám Kimentem volna, csak már be volt szervezve egy jó kis sörözés a székely fesztiválon a millenárisnál Legközelebb megyek majd, ha úgy alakul... Dumálgatás közben, legalább szépen elment volna a magzatvize újra a kocsinak és ti is láthattátok volna
Eleinte azt hittem reggelre lesz egy kis Corsa a parkolóban a kocsi mellet, azért mind megy el a vize"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz stickermajom #90942 üzenetére
Szép… És ez mennyi idő alatt?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz pockhome #90953 üzenetére
A drivereket felraktad rendesen? Nálam ez volt az elején... A másik meg az, hogy ugye nem frissítetted? Az nem javasolt No meg kontakt hiba is szokott lenni a csatinál, próbáld mozgatni, illetve többször ki-be dugni. Ahogy a többiek is írják, elvileg ha minden ok, akkor sima ügy... Én is tanítottam új ecu-hoz régi kulcsot gond nélkül, meg rengeteg mindent lehet még csinálni vele, ha tud beszélgetni az ecu-val
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
-
őstag
válasz NGY111 #90968 üzenetére
Belefér, csak 7végén Budapest 5-ik kerület Nyugati környékén lakom ha neked jó. Akár egyeztethetünk priviben is, hogy mikor jó, és megpróbáljuk hátha működik, mert működnie kellene a feltanításnak pikk - pakk. Sajnos a MID-em pl. nem tudja az op-com feltanítani, arra csak a Tech2 alkalmas, de tesztelni tudom vele teljes mértékben a pixel hibákat pl.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz cszolee79 #90989 üzenetére
Ok, köszi. Úgy néz ki enyém is bevált. Még mindig nem derült ki, hogy hol szivárog, vagy csöpög? Miért nem veszel színező folyadékot és még ha pára formájában is távozna, akkor látnád, hogy hol is... Ilyenekre gondolok...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Zotyatv #90994 üzenetére
Amit újan vennél 10.300-ért az szerintem nem gyári... Jobban járnál bontóból egy eredetivel, mert tényleg féláron találod meg a gyárit. Érdemes lenne ennek utánanézni jobban, mert attól, hogy sokat használod nem kellene beégnie... Lehet egy laza, vagy korrodált kontakt a kapcsoló mögötti csatlakozóházban... Enyém még eredeti gyári és ugyanúgy rengeteget használom, de nem égett szét. Szétégettről nincs fotód? Az alapján el tudnál indulni, hogy mit ellenőrizz.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Tikakukac #91008 üzenetére
Ez érdekes... Patacsiéknál vettem eredeti gyári kiegyenlítő tartályt 3000 Ft-os árban, de azt is úgy, hogy benne volt a reed relés szintjelző, amit ha külön vennél kb 8000 Ft. Semmi gond vele, működik rendesen és eredeti gyári! Egy utángyártott tartályt cseréltem le aminél a menet szar volt és azért nyomta ki a vizet mellette. Most már megszűnt a hiba, nem nyomja ki a vizet és úgy néz ki, hogy a hőfok gondom is megtoldódott a tartály cserével.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Tikakukac #91024 üzenetére
Hát én néztem több cuccot is, de olcsóbbak sokkal mint más bontott cuccok jófogáson vagy bontóknál... Mindent nem csekkoltam, nyilván vannak cuccok amik drágábbak náluk, de pl. egy gyári vez. teng. jeladó náluk 12.000, de tudom, hogy találsz után gyártottat újan 5000 alatt is akár, de az olyan is... Egy opeles haver X16XE-be 4x cseréltette ki az utángyártott zsír új szarokat (4 különböző gyártótól), mert nem működtek megfelelően.
Egyébként meg ahányan vagyunk annyi féle igények vannak ugye, mert ha vmi. drágább is egy helyen, lehet az ember kiadja azt a különbözetet, mert kedveli az adott boltot valami oknál fogva. Lehet egy jó bögyös maca miatt pl"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Tikakukac #91030 üzenetére
Hasonló az algoritmusom, ezt én is szoktam alkalmazni, de úgy érzem, hogy én ezt most itt elengedem
Ha ilyen komoly szinten tolod, akkor szóltam volna neked a tartály miatt, hátha találtál volna 3000 alatt egyet nekem"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz cszolee79 #91082 üzenetére
Enyémet upgradeltem egy MID-re és fel kellett programoztatni. Hihetetlen, de még a gumi méretet is be kellett állítani egy adott listából, no meg a német nyelvet is átállítottuk angolra, meg aktiváltuk azt a funkcióját is ami figyeli az érzékelő adatokat és adott esetben figyelmeztet a szintekre, vagy izzókra meg több mindenre is. Sajnos op-com nem tudja ezt, csak a gyári Tech2-vel lehet felprogramozni... Enyém szerencsére mai napig sem pixeles, viszont a hátteret azt fehérre ledesítettem.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
-
őstag
válasz cszolee79 #91273 üzenetére
Lehet sokan betámadnak amiatt amit most írok, de én csatlakozók tisztításához nem használok WD40-et, hanem kontakt sprayt amit pl. érzékeny nyákoknál is használok és nem bántja a vezetősávokat sem.
A hibád elég érdekes, hasonló az enyémhez ami még a régi kábelköteggel és motorral volt. Pontosan nem emlékszem, de valamelyik jeladómmal volt gond, viszont a csere sem oldotta meg a hibajelenséget. Ugye nem sejtettem, hogy kábelköteg gond lenne, ezért csak a csere után csekkoltam. Szó szerint lemeredtem amikor láttam, hogy milyen állapotban van, mert kézzel morzsolva a vezetéket simán porrá vált a szigetelése. Tehát csekkold le, mert lehet nálad is hasonló a helyzet. Másik dolog ami még előfordult nálam az, hogy a 3-as henger gyertyájának a vezetéke ami a trafóból jön, az szét volt égve a tövénél olyan szinten, hogy talán 4 v. 5 kis rézszál maradt ECU reset szerintem nem működik evvel a metódussal, hogy akksi lehúz egy órára, mert az adatokat epromban tárolja és az nem felejt csak ha törlöd a tartalmát. A szerelőd gondolom kiolvasta szoftveresen ugye? Nem volt beszédes az eltárolt hibakód esetleg?UI: Valahol volt fotóm a kötegről, de nem találtam meg sajnos... Szép kis fotó volt
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz cszolee79 #91430 üzenetére
Volt nekem egy egész rakat androidtól kedzve IOS meg Win meg minden platformra. Jó mélyen megvan valahol, csak jó alaposan fel kell kutatnom az adatállományaim Ha megtaláltam, akkor felrakom ide egy drive-os linkbe és ha valakinek kell még, akkor lekaphatja.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Magnum_ #91708 üzenetére
Én csak drónozni járok oda és valamelyik nap láttam, hogy a rengeteg kis Tigra szép kis szabályos kört alkot A Vectra kilógott volna a sorból Sztem az remek lesz, ha megvarrod. Az én kormányomra sem ártana valami, viszont van egy ismerős aki kormány, kézifék és váltó szoknyákat varr valódi bőrből és színes cérnával nem horror áron és jó a minősége is. Én fekete - narancs kombinációt kértem amit legalább 4 éve csinált és mai napig hibátlan, pedig aztán a váltó az van használva rendesen a belvárosi forgalomban napi szinten.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Ez milyen alkatrész, felismeri valaki? Azt látom, hogy van rajta 2 víz hőfok jeladó, de a másik része nem ismerős ahol az a lógó valami van amit bekereteztem...
Hirdetéseket adok fel egy csomó maradék Vectra cuccról, de erre nem jöttem rá, h mi akar lenni. Köszönöm előre is !"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Gyanítom, hogy a hengerfej, vagy szívócsonk egyik eleme, mert a kék szögletes jeladót annak idején már cseréltem egy alkalommal és elvileg ő a motorvezérlőhöz továbbította a hőfok adatot, míg a másik elvileg a műszeregységben lévő mutatóhoz... De ez csak feltételezés
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Android szakmai topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen