Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
PhaetonV10
tag
válasz KonzolKartel #37606 üzenetére
Próbáld ki ezt hátha jó lesz nálam elég jól szokott tapadni hosszú távon is.
-
PhaetonV10
tag
válasz KonzolKartel #37606 üzenetére
Zsugorcső?
-
gzbotii
nagyúr
válasz KonzolKartel #32055 üzenetére
És ezen, kb hova lőnétek be a 85 fokot?
Igazából az érdekelne, hogy az mennyi lehet, amikor az mutató megmozdul, illetve az első fehér csík és a 90-es jelzés között félúton.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
SPF
senior tag
válasz KonzolKartel #32055 üzenetére
Vagyis 85 fok alatt kezdjek csak aggódni... Köszi!
-
gzbotii
nagyúr
válasz KonzolKartel #31992 üzenetére
Akkor mennyi lenne az optimális üzemhőmérséklet?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#81556480
törölt tag
válasz KonzolKartel #31978 üzenetére
leveszed a kupakot és bekapcsolod a lámpát nem szárad ki hamar? örülj neki ha nincs vége a lámpádnak. sok foncsor nem bírja a vizet egyáltalán.
-
AMD Power
titán
válasz KonzolKartel #31780 üzenetére
Én is rendőrt hívnék egyből.
-
Findzs
addikt
válasz KonzolKartel #31780 üzenetére
azért mert előtte pár évvel még az f astrámnak jöttek neki oldalról, 100 ezres kár (15 éve)
a fickó pampogott, hogy így meg úgy holott nekem teli zöld volt ő meg a piroson jött átna amikor megállt egy önzetlen segítőkész autós ( áldassék a neve ) hogy ha kell ő jelentkezik tanúnak mert látott mindent, na akkor döntött úgy a csávó, hogy elismeri
kitöltöttük a papírokat nála nem volt semmi csak egy személyi, aláírta aztán kezdődőt a móka
kiderült a csávónak nem is volt biztosítása elmentem hozzá de ő azt mondta nem fizetelmentem a csávóhoz vagy 5 -ször fenyegettem már mindennel mire fizetett
szerencsémre ő is jól emlékezet, hogy akadt egy szemtanúakkor megfogadtam, mindig hívok rendőrt ha történik valami hasonló nagyobb dolog
különben is megérdemli a károkozó, hogy meg is büntessék
ha én okoznék valami kárt (szerencsére ilyen még nem volt 20 év alatt) akkor is kihívnám őket, hogy utána nehogy rám verjenek egy nagyobb kárt a kocsin meg akkor én is megérdemlem a büntit (igen ilyen kis becsületes vagyok )olyan is volt, hogy a h astrámnak nekitolatott egy áruszállító sprinterrel vonóhorogja is volt sajna
mivel csak egy kis pukli lett a lőkösön ezért megbeszéltük a dolgot adott egy 5 ezrest és mentünk dolgunkra
kis dolognál nincs rendőr"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
gban
veterán
válasz KonzolKartel #31780 üzenetére
Azért, mert köcsögök a biztosítók, és akkor sem fizetnek sok esetben ha a vétkes elismeri.
Egyszerűen felülbírálják, sokszor eszement módon.
Saját fülemmel hallottam, hogy ott őrjöngött egy irodában egy károsult, mert meg akarták magyarázni neki hogy nem fizetnek mert ő volt a hibás. Az eset pedig, a kovetkező (ha nem hallom, nem hiszem el hogy tényleg ekkora köcsögséggel próbálkozik az ügyintéző):
Ment a csóka, tél volt, hó volt, párhuzamos közlekedés, megfelelő követési távolság, majd a másik sávból bejöttek elé, majd meg is állt a sor, így az elé bejövő már sávváltáskor fékezett, meg ő is fékezett, csak hát ugye hirtelen lerövidült a rendelkezésre álló hely. Bele is csúszott, ahogy kell. El is ismerte az illető, bement elé, féktávon belül, ő a hibás. Mit mond a biztosító?
A hátsó a hibás, nem tartott követési távolságot.
Ügyfél: de hát a másik autó a másik sávban haladt.
Biztosító: az lehet, de ahhoz is megfelelő követési távolságot kell tartani
Az illető őrjöngött, mert mondhatott bármit, egyszerűen a nyilvánvaló hülyeséget hajtogatta a nagytudású ügyintéző.
De hallottam olyat is, hogy a rendőrségi helyszinelési papírt felülbírálva nem fizetett a biztosító, közölte, a rendőrség nem ismeri a szabályokat. Annak ellenére, hogy a vétkes is elismerte a dolgot.
Szóval csak óvatosan minden esetben.... Kell az a papír, minél több papír, rendőrségi, vétkes elismerése (bár vissza is vonhatja sajnos), kell papír a pápától, meg még a főnökétől is, de még akkor sem mehetsz biztosra.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz KonzolKartel #31726 üzenetére
Ötletes,ésszerűen elhelyezett,profi módon kivitelezett szép munka.
No meg az a büszkeség,hogy valamit kigondoltam,nekem ez kell,csakazértis megcsinálom!!-
(és nem megcsináltatom!!)
Gratula.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
KonzolKartel
őstag
válasz KonzolKartel #31722 üzenetére
Használat közben:[link]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #31391 üzenetére
Bocsáss meg de lófingot sem ér; én elvittem a H-mat az Opel Molnárhoz; átnézték a kocsit levettek egy tízesre megmondták, hogy szerintük a futott kilométer nem valós, de az autó sérülés mentes. Ehhez képest kiderítettem a régi gazdáját akitől a kereskedő vette; a 172 ezer kilométer ami benne van teljesen oké volt (övé volt egyedül a kocsi) viszont egy homlokrakodó munkagép véletlenül beletolta a kocsit egy fába Ezért adta el egy pléh-harkálynak a vasat
Így lett egy rommá tört de szépen rendbe hozott és keveset futott OpelemTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
gban
veterán
válasz KonzolKartel #31391 üzenetére
Ez valóban alapigazság, csakhogy a linkek esetében nehéz az állapotot megítélni.
Ott csak a km lehet kiindulási alap, meg az eladó - természetes hogy az állapot a legfontosabb, de arról link alapján nehéz nyilatkozni, véleményt mondani...
Szóval teljesen igazad van, csak az a következő lépcső, és ugye a kolléga konkrétan a linkelt példányokról kért véleményt, azokról meg csak saccolva lehet bármit is mondani, és a rendelkezésre álló infókból nekem a leírtak jutottak eszembe. De tény (írtam is), nem szabad csak a hirdetésre hagyatkozni, mert lehet akár igaz is minden ami ott szerepel, de sajnos nem ez a jellemző.
Viszont tény, hogy a legeslegfontosabb általános tanács amit te is leírtál, vagyis hogy a szemének higgyen, és nem akkor amikor a km állást nézi, hanem amikor az állapotot.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
realmadrid
aktív tag
válasz KonzolKartel #31347 üzenetére
Így van, H Astrában pld. "örök életű" a váltóolaj.
A sas nem vadászik legyekre
-
Calogero
addikt
válasz KonzolKartel #31347 üzenetére
Akkor újabb hülyeség az opel átvizsgálási tervében.
-
ro_bert17
őstag
válasz KonzolKartel #31249 üzenetére
Basszus tényleg!
Nagyjából Budapest és környéke.
Opcionálisabban Óbudát, Újpestet kerülném ha lehet, nekem messze van, és nem is ismerem.
Picit többet mozgok a VII, VIII, IX, X, XI kerületben, vagy a csepel-szigeten.
Két vidéki városban vagyok otthon, de azért nem autóznék 400 vagy 600km-t oda-vissza hogy, szereltessem az autót. -
JanR
addikt
válasz KonzolKartel #31184 üzenetére
Vele is Jelenleg Ő segít nekem a fejegység cserebere ügyben. Azt hittem sokkal egyszerűbb a dolog.. nem tudtam, hogy FaceLift-el változtattak a canbus-on..
-
JanR
addikt
válasz KonzolKartel #31170 üzenetére
Azt megkérdezhetem, hogy a mostani rádióddal mit csinálsz? Gyári? Mert én meg pont keresek egyet..
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #31173 üzenetére
Én jobbára csak akkor pillantok rá, ha eltévedtem inkább hallgatni szoktam.
Ha meg már kicserélted a gyári rádiót, akkor tényleg felesleges egy kínai navit venned a helyére.
Igen totál más csak nincsen róla kép a netenTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #31170 üzenetére
Ehh, minek szívsz a szederrel???
Vegyél egy Androidos 7"-os GPS-es, Bluetooth-os tabletet, azt kompletten faragd be a mennyezeti szemüvegtartó helyére.(én már vettem oda egy plusz műa betétet) A GPS jó a navigációhoz (van rendes iGO andriodra!!), a BT-n meg kommunikál a bluetooth-os OBD adapterrel. Így akármit tudsz monitorozni a kocsiban és még szétbarmolnod sem kell középkonzolt. A kismillió hibaforrásról meg nem is beszélve. A CAN tuti behányna, ha a Rapsberry-t ráakasztanád. Ja és a androidos navi már tud tolatókamerát is!Vagy ezzel meg lehet úszni 70-80 ezer körül:
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
m4rc!
őstag
válasz KonzolKartel #28918 üzenetére
Igen, közbe sikerült kitúrnom a netről, hogy a gyári fejegységhez nincs kapcsolható 12V kivezetve... Van vkinek tippje, hogy különösebb gányolás nélkül honnan lehet kapcsolható 12V odahúzni a fejegységhez? Szivargyújtó azzal megy, nem?
We are analog players in a digital world
-
zso79
őstag
válasz KonzolKartel #28918 üzenetére
Nem is fog senki találni. Szerintem legjobb megoldás egy relét kötni a vészvillogó kapcsolójának a világítására, az már működik, ha 1es állásba fordítod a kulcsot és addig úgy is marad, amíg ki nem veszed. A 12V-ot meg le lehet venni a szivargyújtóról. Kis barkácsolást igényel, de nem vészes. Miért kell a régi rádió a kesztyűtartóba?!? 3rd party fejegységekkel is vezérelhető minden, csak kell hozzá egy interfész.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #28842 üzenetére
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Declare
őstag
válasz KonzolKartel #28596 üzenetére
Nincs középső állás. Csukott ajtónál be vagy ki tudod kapcsolni, nyomógombbal. Ajtónyitásnál automatikusan kapcsol. A hátsónál tudod állítani.
-
davee_92
csendes tag
válasz KonzolKartel #28596 üzenetére
Melyik kapcsolóra gondolsz?
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
gban
veterán
válasz KonzolKartel #28531 üzenetére
Örülök hogy segíthettem.
Sokszor a logika jobb mint a hozzáértés, meg a tapasztalat, tágabb teret enged a hibakeresésnek.
Egyáltalán nem ismerem a kérdéses modellt, meg nem tudnám mondani hogy mi hol van és hogy néz ki.
A tippem alapján indultatok el amúgy, vagy meglett a hiba ettől függetlenül is?Postázást nem vállalok.
-
gban
veterán
válasz KonzolKartel #28469 üzenetére
Elgondolkodtam a hibán.
Szigorúan hozzáértés nélkül, csak logikával a következőre jutottam.
Ha minden egyszerre rossz, akkor az a lehetőség erősen valószínűtlen hogy a hátramenő kábelek egyszerre törtek / szakadtak meg.
Következésképp, test hiba lehet.
Kérdés, hogy van megoldva, gondolok itt arra gogy egy kábel adja a testet ezeknek, vagy valahogy a kasztniból kapják a testet, mint pl. az ajtókapcsoló.
"Nem működik a csomagtérajtó,féklámpa,hátsóindex,hátsó elakadásjelző, rendszámtábla világítás"
Meg kellene nézni, honnan kapják a testet, lehet, akkor meglesz a hiba oka is.
Ezek ugye nem az ajtón vannak, de a rendszám világítás igen. Vagyis ha jól gondolom, nem is ugyanazon az elemen van mind, vagyis a testet nem direktbe ugyanarról az elemről kapják, helyben.
Ebből következően, lehet, elindul a test valahonnan elölről, és ott a hiba - vagy a szétágazásnál.
Nem tél után kezdte csinálni?
Kísértetiesen hasonlít a történet az F belső tér világítás elhalálozására, az is fantomhiba, és senki nem tudja az okát, "tele" van vele a net, nálam villamosságis sem találta.
Aztán kaptam egy márkakereskedéses villamosságistól tippet, ami bevált - a lényeg, hogy a lábról lefolyó hólé elrohasztja a vezetőülés mellett az összeeresztéseket a szőnyeg alatt, nálam is ez volt.
Nem látszott, de meghúzva kijött a kábel, a szigetelésen túl nem volt drót, és kihullott egy nagy adag zöld por - a néhai rézdrót maradványai.Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz KonzolKartel #28472 üzenetére
Havernak is H Astrája van. Szegény alig megy vele. Benzines 1.4 vagy 1.6 talán. De minden baja van szegénynek állandóan. Pedig ő is haverhoz jár az Opelba, de hiába.
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz KonzolKartel #28472 üzenetére
Hűha, ehhez sem 2 fillér egy alkatrész gondolom...
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
-
Directors
senior tag
válasz KonzolKartel #28444 üzenetére
Sok szerencsét hozzá és kitartás. Nekem is ilyen szívatós hibám van. Egyszerűen nem tudok rájönni mi lehet.
[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #28444 üzenetére
Opel. Annyit szoptál vele, h a legjobb lenne ha nyomott áron beadnád egy kereskedésbe és elvinnél valami 3-as Golfot, és megnyugszol. Vagy gyújtsd fel. Komolyan, ez több a soknál...
-
hdman
őstag
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #26656 üzenetére
én azt szoktam mondani (és ez nem egyezik meg az általános biztosítói meg más gyakorlatokkal), hogyha a teherviselő elemek nem sérültek, akkor javítható, ha azok elmentek, akkor kuka. ha az alaplemez maga, illetve azok a bekötési pontok, ahol az alaplemezhez kötik a futómű és a motor segédkeretét (már ha van benne ilyen, h astrát nem nagyon ismerem), nem sérült, nem ment el a mérete, akkor nincs gond, a többit erre aggatják fel, cserélhető.
mondjuk te szemből, ferdén fentről kaptad az ütést, tehát az alsó részek nemigen károsodtak.
hasonló sérülést (magas autó alá becsúszást) én 900 alatt úsztam meg egy hajszállal az ellenfél kötelezőjére, pedig az sokkal kisebb krach volt. az volt a szerencsém, hogy ugyanezeket az alkatrészeket az asszony már "cseréltette", így nálam nem volt jelentős amortizáció.
ez nem fog kijönni 1.8-nak a 80%-ából.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #26642 üzenetére
szerintem erősen határeset, ha a hűtő, klímahűtő, futómű segédkeret környéke sérült, akkor lehet belőle gtk.
ez így ránézésre két milla fölötti kár, kérdés az autó jelenlegi értéke.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Calogero
addikt
válasz KonzolKartel #26642 üzenetére
Szerintem nem.
Mi történt?
-
WP14
őstag
válasz KonzolKartel #26642 üzenetére
Szerintem nem, mert nem haladja meg a kár értéke az autó baleset előtti értékének az 50%-át.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Okuyama
tag
válasz KonzolKartel #26559 üzenetére
Milyen tipusu a kocsid ? Szerintem a klima panel zárlatos
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #26074 üzenetére
esetleg a gyári gm-es? az enyém alatt az van, nem tudom, hogy mikori, de tudja amit kell! anno a fordomban a monroe nem bírt ki 2 év 8000km-t, az így egy fos volt, a passatban a gyári vw már biztos volt 10 éves és még mindig jó volt.
asszem a cromaxnál nem drága a gyári sem...
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz KonzolKartel #26074 üzenetére
Én Monroe-tól a KW gátlóig sok mindent használtam!
De a Bilstein B sorozat vált be a legjobban. -
adorjant
őstag
válasz KonzolKartel #25968 üzenetére
Ezt laikusként hogy veszem észre? Nem megy minden irányba a levegő? Vagy fura a hangja,amikor állítaná az irányt?
-
realmadrid
aktív tag
-
F_Gergely
őstag
válasz KonzolKartel #25885 üzenetére
Koszi a valaszt, valahogy igy latom en is. Kulfoldrol sajnos ido hianyaban nem tudok kocsit behozni, meg amiket neztem osztrak autok mindegyik csunyan rohadt. Es akarhogy olvastam neten nincs olyan auto aminel ne tudnal hibaba beletenyeeelni, pl vectranal az adagolo, egr szelep, de mas autonak meg mas a tipushibaja. En nem igazan ertek komolyabban az autokhoz ezert viszek szerelot. 100%-osan sajnos egyetlen hibat sem lehet kiszurni, ahhoz kellene dyno pad meg egy felnapos atvizsgalas
Es hat megiscsak egy 14 eves autorol beszelunk.... -
sziada5925
aktív tag
válasz KonzolKartel #25885 üzenetére
Próbáld ki a BOSOKO-t. 1500Ft/pár áron vettem, ár/érték arányban kiváló.
Üdv: Ádám
-
F_Gergely
őstag
válasz KonzolKartel #25864 üzenetére
De szerinted ettől még megvehető az autó, mármint nem kizáró ok?
Nem tudom eldönteni, hogy az a kopás az attól van, hogy öreg az autó, vagy pedig hogy összetörték és rosszul festették le.
De továbbra is tetszik az autó, mert bár sok mindent kell majd cserélni rajta ezek nem nagy tételek.
Cserélni kell:
Jobb első lámpa
Digitklima középső órája nem világít - kijelző van csak világítása nincsen
Fedélzeti számítógép LCD kijelzője rossz
Bal első ajtó határolója rossz (vagy nincsen), így ha kinyitom az ajtót és nem fogom magától becsukódik
Kézifék és váltó szoknyáját cserélni kell.
Jobb első ködlámpa takaró műanyagja hiányzik (lámpa van, csak van előtte egy műanyag lemez és az hiányzik).
Szerintem ezek teljesen rendben vannak és nem is nagy összeg. -
tomyoy
senior tag
válasz KonzolKartel #25852 üzenetére
hátsóív elem lett cserélve, a többi házilagos felületkezelés, ami annyit tesz, hogy következő télig elkezd pár helyen púposodni, majd rá fél évre ki is reped és lehet "újrakezdeni". Ezt egy rendes műhelyben szakavatott kezek alatt olyan 80-100 között csinálták volna meg kompletten, az mondjuk olyan 5 év után kezdett volna el púposodni Nekem nincs rá annyim, ez a művelet egy műhelyhez képest töredékébe került. No meg ugye szeretek kínlódni
Amit tudtam fémig csiszoltam, de vannak kivetni valók .
köszi
nyiknyiknyiknyik
-
Remekelek28
őstag
válasz KonzolKartel #25841 üzenetére
De gondolom ha ő állapitja meg a kifizetendő összeget,ezt belekalkulálja. Nem?
-
hdman
őstag
válasz KonzolKartel #25719 üzenetére
Jim Tonic: van valami jó szerelő sopronban,vagy a környéken, aki nagyon ért a dolgához? Főleg opel specialista érdekelne, vagy aki nagyon vágja az ,9 cdti motort? Nincs gáz, csak ezt a kartergázas dolgot kellene megnézni...
Sopron city :)
-
hdman
őstag
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25715 üzenetére
Akkor biztosan megteheti... Bátorkodom feltételezni, hogy nem ő újítja fel a PD elemeket, hanem elviszi/elküldi/érte jön olyan valakihez aki ezzel foglalkozik. Az meg gondolom tisztában van az árakkal, tehát gyaníthatóan nem 90 ezerért (az új PD elem ára) dolgozik. Azt tartom lehúzásnak, hogy a szerelő rárak (nem keveset) erre az árra. Mi is szolgáltatunk, és itt Pest megyében (beleértve a fővárost) talán a legjobbak vagyunk a végfelhasználók számára nyújtott BGA-zásban (most nem nagy profi szervizekre gondolok akik "utcára" nem dolgoznak) de ha harnadik fél szolgáltatását vesszük igénybe, akkor nem szoktunk semmi extra költséget felszámolni a végfelhasználók felé, hiszem a mi munkánkért szoktunk pénzt kérni, nem a másokéért. Na mindegy... messze vagyunk még Európától... főleg agyban.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25712 üzenetére
90 ezerért újítja fel? Azért ez kimeríti a gusztustalan lehúzás fogalmát; 96 ezerért rendeltem a teljesen újat Németországból (postával együtt) mert az itthoni BOSCH is jó magyar módjára 136+ÁFA-ért adta volna.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
KonzolKartel
őstag
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25629 üzenetére
Nekem van EGY! pohártartó a két első ülés között. Gondolom úgy találták ki Opelék, hogy a négytagú család egy pohárból iszik négy szívószállal, vagy a poharakat egymásra kell tenni és addig apa finoman vezet, hogy ne dőljön le
Számomra is érthetetlen, hogy egy "effektív" családi autóba miért nem raktak pohártartót, mikor egy teljesen kommersz mindennapos tucatautóba - legyen az mondjuk egy A8-as Audi - is raknak:Ne izgasd magad az olaj csöpögés miatt, nekem szépen valahol az EGR (vagy mi a fene) környékén folyik. Ha nyerek a lottón akkor majd megcsináltatom Addig meg rátöltögetek...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Tomoty
senior tag
válasz KonzolKartel #25617 üzenetére
Pohártartó, 6 sebesség... Jól megy egyeseknek
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
bartalix
csendes tag
válasz KonzolKartel #25619 üzenetére
[link]
Valahogy így lehetne ,de itt kivették az egész váltókart.. -
hdman
őstag
válasz KonzolKartel #25619 üzenetére
Mekkoraaaaa
Már azon gondolkozom, hogy beviszem az opelhoz, aztán csinálják meg 8000 ft-os rezsióradijon
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz KonzolKartel #25617 üzenetére
Nájsz Új váltószoknya? Nekem az istenért sem jön le a gomb... már feszegettem, ütöttem vágtam, de semmi...
Sopron city :)
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #25444 üzenetére
Hasznaltauto.hu esetleg?
-
sziada5925
aktív tag
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25342 üzenetére
Mind bullshit. Bekajálod, és mész megvenni. [link]
Hangfalkábelekkel kapcsolatos mítoszokA hangfalkábelekhez, valamint az audiotechnikában használt többi kábelhez (jelkábel, tápkábel) rengeteg mítosz kapcsolódik. A leggyakoribb mítosz, hogy bizonyos egzotikus és drága (audiofil) kábelek tisztábban szólnak, részletesebb hangzást, jobb sztereoképet és nagyobb dinamikát biztosítanak.
Az, hogy van-e az ugyanolyan ellenállású, hosszú, de eltérő anyagú, sodrású, geometriájú vagy árkategóriájú kábelek között hangminőségbeli különbség, csak ellenőrzött, úgynevezett abx-teszttel vagy kettős vakteszttel lehetne kimutatni. Az objektivitás alapfeltétele ezenkívül egy vagy több kontrollcsoport felállítása. A teszteknek továbbá két fontos kritériumnak kell megfelelnie. Az egyik a kritikus hallgatás fontossága. Ha valaki nem kritikusan, hanem felületesen hallgat zenét, akkor könnyen átsiklik bizonyos részleteken. A másik a megfelelően rövid hallgatási és átkapcsolási idő. A rövid összehasonlítási idő egyértelmű: az ember nem tud összehasonlítani két 5 perces zenei anyagot, ha közöttük egy perc szünet van, ha olyan apró különbségekről van szó, amit a hangfalkábelek okoznak. Még egy 10 másodperces zenei részlet összehasonlítása is rendkívüli összpontosítást, többszöri visszajátszást igényel.
Általában azok a tesztek, amelyek az audiofil kábelek előnyeit hangoztatják, mindennemű objektivitást nélkülöznek, nem felelnek meg a fenti kritériumoknak, és hiányzik a kontrollcsoport is. Az egyes kábelek közötti tényleges hangminőségbeli különbség visszavezethető a kábel egyenáramú ellenállására, illetve arra, hogy az így létrejött csillapítás a hangfal impedanciamenetét követi.
Másik gyakori jelenség, hogy a rézvezetékek vége egy idő elteltével oxidálódik, így ha egy régi kábelt kicserélünk egy drága új kábelre, akkor elkerülhetetlenül javul a hangminőség. A javulást azonban nem az új kábel okozza, a régi kábel végeinek a megtisztítása is ugyanilyen eredménnyel járna.
Általában a végső hangminőséget befolyásolja a CD-lejátszó, erősítő, hangfalak minősége, valamint a szoba akusztikája is.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
KonzolKartel
őstag
válasz KonzolKartel #25341 üzenetére
Én mindenhol azt látom, hogy marha sokat számít a kábel. Nem tudok vitába szállni, mivel nem értek hozzá, csak arra tudok hagyatkozni, amit olvasok. pl.
Totalcar Kábeltuning: döbbenetes hatás
Vagy
Totalcar Drót a lelke mindennek
Autóhifi kábelek tesztje[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
fero02
nagyúr
válasz KonzolKartel #25332 üzenetére
"Test jó helyen, igen. Ülés alatti csavarnál"
Az ilyet el kell felejteni. A negatív pólust is tessék az akku sarutól elvezetni.
Második akku helyett én is egy kondit javasolnék.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25323 üzenetére
Az izzó egy zárt üvegbúra, abból nem fogsz szagot érezni.
Egy 1F-os kondit mindenképpen rakj be, mert haza fogod vágni az elektromos rendszeredet.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
KonzolKartel
őstag
válasz KonzolKartel #25323 üzenetére
Persze, azt aláírom, hogy autóban nem lehet tökéletes színpadképet építeni, de azért próbálkozni lehet.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25320 üzenetére
Az jó, de tippem szerint ennek oka van. Pl. megrántottad az erősítővel a generátort.
Mekkora a két végfokod? Kondenzátort pl. raktatok be? Mitől volt égett szag?Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
KonzolKartel
őstag
válasz KonzolKartel #25313 üzenetére
Ki égett mind két oldalon az izzó
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
davee_92
csendes tag
válasz KonzolKartel #25307 üzenetére
KonzolKartel: A vezeték az egy dolog, a tüskére bármit rá lehet tenni, a hangot pedig nem befolyásolja.
Nem kötekedésképp hoztam fel, csak én nem tenném, mondjuk nekem megfelelnek a gyári hangszórók is egy mini ládával.[ Szerkesztve ]
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
davee_92
csendes tag
válasz KonzolKartel #25304 üzenetére
KonzolKartel: Valóban Magyarországon elterjedt dolog ez a megfúrós módszer, viszont én eltörném a kezem ha így csináltam volna meg a sajátomat és még sok másik autót.
Aki nem veszi a fáradságot arra hogy beszerezzen néhány tüskét és bepattintsa a helyükre az ne is álljon neki szerintem.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25296 üzenetére
Az illető nem lehet nagyon profi, ha ez történt. Főleg, mivel gyárin nem vezetünk semmit, és nem is nyúlunk hozzá. Az erősítőknek külön vezeték lett behúzva az akkumulátortól, ugye?
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25294 üzenetére
???
Milyen hifi van benne, és ki kötötte be?Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Nem3sys
tag
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25081 üzenetére
Ez biztosan nem valós.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
hdman
őstag
válasz KonzolKartel #25081 üzenetére
Nekem rohadt sok, most bc szerint 6,5 litert mutat a bc, holnap teszel kepet.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
hdman
őstag
-
Calogero
addikt
válasz KonzolKartel #25068 üzenetére
Sport gomb:
Ekkor a teljesítmény- és a forgatónyomaték-csúcs érzésre növekszik. Holott egyszerűen annyiról van szó, hogy az elektronika felkeményíti a lengéscsillapítókat (IDS®Plus. futómű esetén), érzékenyebbre állítja az elektronikus gázpedált, több üzemanyag szállítását teszi lehetővé a befecskendezőrendszerben, és az automata váltó kapcsolási menüjét is sportosabbra hangolja, a kormány közvetlenebbé válik, valamint rontja a fogyasztási átlagot.
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #25070 üzenetére
jaja, emléxem már, a dth, aminek frissítés után dtj lett, utána chipeltél és jöttél rá, hogy csak 120csikó volt a vasban....vágom, csak azt hittem, hogy az is vectra.
mod: azt a kisebb kasztnit repítheti az a motor, az 1,6tonnás vectrát is nem kicsit repíti!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #25068 üzenetére
gondolom amolyan chip tunning szerűség! átírták, vagy a gyárit frissítették? mert az opelnál nem hiszem, hogy lovakat raknának bele még.....
kevés volt a 150 ló ahhoz a kis kasztnihoz?
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #25062 üzenetére
Mit jelent az, h remap?
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #25062 üzenetére
és így mennyi paci, hanyas váltó?
satyátó: egyáltalán nem biztos, hogy a jeladó a rossz! most a csórikámmal kiszedeted, rakatsz bele egy másikat és ugyanúgy szar lesz lehet! utána azzal is mégy majd vissza hozzá? még mindig a kontaktos csati ill. a kábelhiba ami esélyesebb. mi az esélye annak, hogy a te jeladód után az új is szar?
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz KonzolKartel #25053 üzenetére
Ha rendesek akkor kiadjak ingyen, ha nem, akkor lekerik a kozpontbol, ami viszont fizetos. Azt hiszem 5-8e.
Hivd fel a ceget, ahol eloszor forgalomba helyeztek a kocsit, nekem onnan kiadtak ingyen, hatha Neked is szerencsed lesz
Sopron city :)
-
satyátó
tag
válasz KonzolKartel #25004 üzenetére
hát majd meglátjuk... majd írom milessz
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #25004 üzenetére
jaja, így igaz, de addig kijelzi, azért érdemes a hiba elhárítása után töröltetni! meg azért is, hogy aktív-e még a hiba, vagy már minden okés....
hupsz, vegyük úgy, hogy ezt a kettő postot egybe írtam....
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #24965 üzenetére
"Ja, van lámpa mosóm, de sima lámpám van. Le van tiltva...Valszeg volt koccolva elölről, és a xenon elég húzós."
Nekem is és az sem működik. Az enyém (is) koccolt kocsi. Még valahonnét kanyarkövetős lámpát is kukáztak bele, de csak előre mered. Amikor megpróbáltuk a Tech2-val feléleszteni, akkor mozgatta a szépen, viszont nem kapcsolta be a világítást 400-as hibakóddal. Inkább világítson az szerencsésebb a sötétben
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #24965 üzenetére
Lámpamosó kérhető opció halogénhez is, legalábbis a Vectra C-nél így van. Lehet, hogy mosós lökőst kaptál.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #24971 üzenetére
forgalmi alapján kellett volna kötnöd, elég ha a forgalmiról tolsz egy másolatot, hivatkozva rá, hogy nem 150 ló van benne.....
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #24968 üzenetére
akkor nincs átverés, a tied dtj, csak 150-es program van rátöltve, de csak 120lóért fizeted az adót, a biztosítást, tehát örülj neki! 120 lovas dth meg nincs.....
-
Nem3sys
tag
válasz KonzolKartel #24968 üzenetére
Az 120le
Akkor hol a hiba? 150le nek hirdették de a forgalmid mutatja, hogy mennyi.Én forgalmimban is 85kw van, ennek ellenére 240le a kocsi
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #24965 üzenetére
programozható, így 150-es! forgalmiban mennyi ló van?
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #24959 üzenetére
a 16 szelepes 120-as, az lehet a 150es butítása, a 8 szelepes butítmánya meg a 100 csikkó! valahol tényleg azt olvastam, hogy a 120-asok(gondolom a 8 szelepesek) az opel lengyel gyárában készülnek, a 150-es(gondolom így a 16V-s 120-as is) meg eredeti fiat/alfa motor olaszbúúúú. de jó kérdés, hogy mennyire lehet így gondolom az opel nem így hírdette ezeket, hogy van egy lengyel motorunk olcsóér, meg van egy olasz drágábbé, a német kasztninkba....
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #24959 üzenetére
Akkor az is jól rémlett, hogy van 120LE-s 8szelepes dízel is. Mondjuk a DTJ nekem is új, ezért is kevertem reggel.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
hdman
őstag
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #24957 üzenetére
és minegyik 1910ccm-es?
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #24947 üzenetére
Bocs, benéztem reggel, a DTL és a DTH közti különbséget írtam le.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
KonzolKartel
őstag
válasz KonzolKartel #24946 üzenetére
Ez szerint is 16 szelepes a DTJ. A DTL, DT 8v
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #24939 üzenetére
Egyik 16 szelepes, másik 8. Ez több, mint butítás, szerintem.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #24939 üzenetére
én azt olvastam valahol, hogy a 120 lovas 1,9eseket lengyelben gyártják, a 150 lovasok az olasz motorok! de gyakorlatilag a fene tudja, hogy így van-e.....
-
hdman
őstag
-
hdman
őstag
válasz KonzolKartel #24931 üzenetére
Nekem Gates került bele áprilisban.
+1 a kivágásnak és reszelésnek
Sopron city :)
-
Tomoty
senior tag
válasz KonzolKartel #24895 üzenetére
[EDS]
Azért brutális lehet. 200LE/430Nm
Ilyenkor bánom, hogy nem dízelt vettem.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #24895 üzenetére
Szerintem annyi az egész, hogy berakod a gombot, és aktiváltatod. Vectra C-nél így van.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest