Hirdetés
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomoty
senior tag
válasz Szada85 #76777 üzenetére
Nekem pont egy ilyen 1.8-ast (Z18XE AstraH) sikerült felokosítanom ilyen Dbilas egységekkel 178 lóig.
Igaz 2-3 napig fokolgattam a vezérműtengelyeket. Illetve több tengellyel is próbálkoztam.
Rengeteg beleölt munkaóra (és pénz ) volt elérni a 178LE-t egy 1.8-as blokkból, de imádtam!Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz mohabá 007 #69344 üzenetére
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz trassher #69306 üzenetére
Kettesben 110-nél 7600-at.
Hármasban 165-nél 7550-et forgott az 1.8-as astra. Ééén nyertem !!!Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz mohabá 007 #66304 üzenetére
Háát ez... Sz*pás
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Criton #65794 üzenetére
Szia!
Milyen motor van az autóban?
Z16XEP híres a lambdaszonda 20-30000kilóméterenkénti kinyiffanásáról , okozhatja a P0135 és a P0171-es hibákat is. + a megtorpanásokat és erővesztést. De okozhatja fals levegő is, pl szívócső repedés.
Z18XE motornál láttam olyat, hogy az olajszint jeladó és a főtengely jeladó csatlakozójának foglalatának színe össze volt cserélve gyárilag. Így ha pl a pirosat pirossal, sárgát sárgával dugtad össze, akkor pont hibásan volt.
Ilyen mértékű olajfolyást számlásan boltban vett!, de hamis Castrol 5w30 olajnál tapasztaltam (1000km/1 liter) utoljára.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Luck Dragon #64098 üzenetére
1.4-1.6-1.8 ötsebességes.
1.4-et hanyagolnám.
1.6-osból van 105 és 115LE-s verzió. Én a 115 lovasat venném. Ez már hátul is tárcsafékes (a 105-ös nem). Egy GTC furán néz ki dobfékkel hátul, főleg ha egy szép felni van alatta.
1.8-asból van 125lovas ami nagyon egyszerű konstrukció. Én kb a konyhaasztalon szétborítottam a motort, "portoltam", és szimeringeket cseréltem.
Illetve van egy kicsit bonyolultabb szerkezetű 1.8-as 140 lóerővel.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz alkatraz3000 #63008 üzenetére
Nem kis meló... És költséges hobbi lenne egy ilyen átalakítás, főleg ha nem sufni cuccokkal csinálnád.
Én az 1.8-as 16 szelepes benzines szívó motoromból tudtam kihozni 125 lóból kb 180-at.
De ahogy írták olcsóbb és relatíve egyszerűbb egy nagyobb motor beépítése.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Mikulásbá #62947 üzenetére
Ennyiért ez szerintem nagyon drága.
Igaz az 1.8-as szívó benzines motorokkal nincs sok gond, főleg a 125LE verzióval. Nem egyszer bontottam szét ilyen 1.8-as Opel motort.
Gyenge láncszeme, hogy az 5-ös (F17CR+) váltó olaja "elszökik". Ezért 50ekm futás után cserélni-pótolni kell.
A kasznit megfelelően mozgatja és normál felhasználás mellett OK, de nem egy idegbeteg jószág. 0-100km/h 10,7s; 100-200 35-38 sec környékén. 170 alatt autózható, 180 felett elfogy. Nem egy verseny- vagy sportgépHobbi autóvá avanzsálva, (nagyon komolyan) hozzá nyúlva már imádtam, csak sok pénz és türelem kellett hozzá.
Sok 2.0-2.2-es dízeles arcára fagyasztottam rá a mosolyt amikor lefitymáló villogtatások közepette megpróbált letúrni és versenyre invitálni
Csak ezt a híres megbízhatóság bánta.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz sziku69 #57961 üzenetére
Milyen Vectrád van?
De jó is volt az én kis Astrámban az 1.8-as motor. Szerettem nagyon.
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Totál OFF: De jó benézni ide. Nosztalgiáztam egyet
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz zolikaDB #32081 üzenetére
Hát ez nagyon szép!
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Declare #31820 üzenetére
Szívóbenzin nem ennyire "macerás", elég neki indulás megelőzően 10-20 sec járatás, hogy felkapja az olajat.
+ a turbós autóknál a turbó visszahűtésére való a megállás utáni pár perces járatás. Nálam nincs ilyen. Cserébe az én 1.8-as benzinesem soha nem fog 7 liter alatt fogyasztani.
az olajcserét meg nem tudom ki találta ki 30ekm-es intervallumra. Annak biztos elmentek otthonról, szóval tényleg érdemes 15ekm-enként cserélni.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Szerintem bírni fogja. Ez nem olyan nagy mértékű tuning.
Nekem az 1.8-as szívóbenzin Astrám van megküldve 125LE@175LE-ig, és 100ekm alatt "csak" a kuplungtárcsát tépte szét. Pedig ez +40%.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz zsambek #27714 üzenetére
Szegényes keverék.
szerintem vagy injektor, vagy lambdaszonda hiba.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Mivel rég riogattam itt a nagyérdemű Opeles társadalmat a tuning mániámmal:
1.8-as sima szívóbenzines Astrához sikerült megfelelően hozzá fokolnom egy Dbilas Race/Rally sport vezérműtengelyt. Ezért most boldog vagyok...
[Astra 1.8]
Tudom, hogy itt páran harakirit követnek el a videó láttán, de nekem tetszik, és ez egy "tartalék" csapatós motor .Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz #81556480 #25981 üzenetére
Üdv.
Nekem sikerült kihozni egy 1.8-as szívóbenzinből kb 170-180LE-t, de ez elég "zsebbenyúlós".
Sporttengely 262-272 fok közötti, használtan cirka 80-100eFt.
Chip hozzá kb 30-50eFt. Így van kb 120 lovad.
Én még növeltem kompressziót, hengerfej csatornát bővítettem, Lexmaul 4.1 leömlőt és vasmagos sportkatalizátort raktam bele.
Így lett meg a "majdnem" 100LE/1000ccm. Ha ezek még meglennének egy X16XEL-ben, akkor az 140-150LE környékén járhatna. Ez így elég dinamikus és haladós lehet, DE ez már tényleg elég drága mulatság.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz KonzolKartel #25617 üzenetére
Pohártartó, 6 sebesség... Jól megy egyeseknek
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz KonzolKartel #24895 üzenetére
[EDS]
Azért brutális lehet. 200LE/430Nm
Ilyenkor bánom, hogy nem dízelt vettem.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz KonzolKartel #24860 üzenetére
Gyorsulásos videód nincs véletlen? Érdekel, hogy mit mehet egy ilyen dízel.
Láttam már tényleg komoly cégeknél, hogy a dth-ból 200lovat is ki lehet szedni normális chippel
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Jim Tonic #23916 üzenetére
Mi most cseréltünk kuplungot.
motortartó bakok meglazít - motor kicsit megemel - bölcső le - féltengelyek ki - váltó ki - kuplung ki majd új be. Aztán vissza minden.
3-3.5 óra volt a kiszerelés, kb 2 a vissza.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Sziasztok!
valakinek van tapasztalata SACHS kuplunggal?
Tegnap építettük be (szerkezet+tárcsa+gyári kinyomócsapágy), és nagyon lágy (számomra már kicsit tulzottan is). Fel fog ez keményedni idővel?
Amúgy nagyon igényes a SACHS kivitele a gyári LUK-hoz képest. A tuninghoz ezt ajánlották, ha nem akarok szintert vagy kevlárt.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz bambano #23322 üzenetére
Eddig 2*2 nyarat futottak Pirelli gumik az autón, és kb 3 nyarat Michelin gumi.
Egyik típustól sem "vágódtam hasra".
Ellenben a kleber nagyon bírja nálam a strapát (6 tél), semmi külsérelmi nyom és elhasználódásra utaló jel nem jelentkezett.Ezért is gondoltam erre.
Ezzel a téli gumival adták az autót 2005-ben, valószínűleg nem tudtak az igényeidről az opel mérnökök és beszerzők
A federal SS-t meg a tapadása miatt ajánlgatják (cserébe gyorsan kopik).A pirelli is elkopott 2 nyár alatt kb 3-4mm-esre, a michelin is megkopott 3 nyár alatt. Pedig minden nyáron elviszem futóművet beállítatni, és nem padlógázzal indulok minden sarkon.
deicide: Hol került ennyibe? Érdekelne...
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Szeretnék egy kis segítséget kérni, mivel megint gumit kell vennem:
Kinéztem párat:
[Federal]
[Kleber]
[Kormoran]Ezek közül a Kléber a legszimpatikusabb számomra. Téli gumim is Kléber, és gond nélkül kibírt 6 évet és kb 80000km-t (ez is csere érett amúgy).
Még néztem ezt is, csak nem nagyon szeretnék noname gumit: [Saulin], még nem hallottam ezt a márkát (már van 19eFt/db-ért is).
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
issti01: Nem vagyok nagy szakértő, de ha nem "3 hengerezik", akkor szerintem vagy üzemanyag ellátás, vagy gyújtás gond lehet.
Mostanában párszor elgondolkodtam a kocsi cserén, de ha lemosom az autót és ránézek, akkor megint beleszerelmesedek :
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz deicide #23121 üzenetére
SOS lenne a váltóban olajat cserélni és feltölteni!!!
Nekem pont ez volt 2 éve, recsegett 2-3-ba rakáskor majd 1 hétig jártam így vele, és szétcsapódott a differenciálműben az egyik fogaskerék.
Tipikus Opel problémának tűnik! A "gondozásmentes" váltó olajnak a melegedés hatására 2-3 év és 60-100ekm alatt akár 30-50%-al is csökken a mennyisége (tapasztalat).
Szerintem vegyél 3 liter váltóolajat, és vigyed 1-2 napon belül a szerelőhöz.Nekem is ez volt: recseg egy kicsit, de majd megnézzük...
Aztán jött egy nagyobb reccsenés, és lett belőle váltócsere.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Tomoty #22831 üzenetére
Vagy még egy kihagyhatatlan [link]. Gumival 55eFt , csak fel kell próbálni az ET49 miatt, vagy [link]
Most csak szemezgettem, hogy miket választanék.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Spancer RE #22829 üzenetére
ET35-40 közötti elvileg jó (17"-oshoz ET38-42 illik, ha jól emlékszem).
Nem lesz "ballonos" az a 15"-os felni? Pl itt látszik a 15-ös felni + gumi[link]
Én egy 16-ost néznék, azt szerintem még bőven elviseli az Astra G.Szebb is a gumi egy ilyen felnin: [17"][ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz zolikaDB #22807 üzenetére
1-ben 55km/h, 2-ben 93km/h az f13-f17 váltó áttételének a vége.
Persze vannak kivételek Ezt már linkeltem: [gtc 1.8]Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Nagyon sok dolog befolyásolja a gyorsulást pl.: válto és végfokozat áttétel (ezen múlik, hogy mekkora nyomaték kerül ténylegesen a kerékre), tömeg, váltásnál fordulatszám esés (max nyomaték magasságában ideális), stb.
Pl.: nekem van 180Nm-em 5400-as fordulaton, és cirka178LE-m 7400-as fordulatnál. 1-ből 2-be váltásnál 7400-ról 5100-ra esik a fordulatszám (majdnem tökéletes), 2-ből 3-ba 5300-ra esik (tökéletes). Szóval az áttételek miatt tudok 0-60km/h-t teljesíteni 3,5 sec alatt (1-es vége), 0-100-at meg 7,5 sec alatt. És mindez egy 1.8as szívóbenzintől (viszonyítás képpen a 3.0-ás turbódízel e39-es BMW 8,3 másodperc alatt teljesíti a 0-100-at). Hátránya az autómnak, hogy a fordulatszámot folyamatosan ideális értéken kell tartani (gyorsuláskor).
Ezért nehéz azt megmondani, hogy melyik autó lehet a jobb "racsingolásra".
Nekem jobban bejön a pörgős feeling.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Mindenhonnan azt hallottam, hogy az 1.9 tdi ilyen fasza, meg olyan fasza.
3-4 hónapja vezettem barátom Seat Toledo 1.9 TDI-jét (2002-2003 környéki), és csalódtam.
180ekm van benne, hidegben csattog (pedig a motorral minden rendben). kb 2000 alatt semmi, 2000-4000 között elfogadhatóan mozog, felette megint semmi. Fura volt, hogy görcsölni kellett a váltóval. Nekem nem tetszett. 0-120 között kb így húzott gyári állapotában az 1.8-as szívóbenzin astrám (de már nem teljesen gyári).Szombaton "csapattam" pályán egy Astra J 2.0 CDTI ellen.
kb 10 kamionból álló kamionsort előztem, persze egy kamionos is pont előttem így gondolta (ő 110km/h-val, miközben a sor 106km/h-val mozgott). Erre CDTI-s márkatárs beesik a seggembe, és stroboszkóp effektben villogtat rám 1m-re a lökösömtől. Előttem kamion, mellettem kamion. Rájöttem, vonzom a hülyéket.
Kamion ki, én is ki. Megvártam, hogy megelőzzön, és én is el kezdtem tolni. Vissza mögé, tartottam az 5-6m-t, és kb 90%-osan gyorsítottam, ő is taposta (gondolom), de a távolság nem nőtt.
Látszott, hogy ez a 160LE-s dízel már jól megy, de a 350Nm fényében többet vártam. Gondolom az astra J tulaja is egy 1.8-as Astra h-val szemben többet várt Csak ő nem tudja, hogy a 125LE-s szívóbenzin astra már 178LE
Nem azt mondom, hogy rosszak a td motorok, csak a sok ódát hallgatva azt hittem, hogy megesz reggelire a CDTI (350Nm vs 181Nm).
Számomra kicsit túlmisztifikált ez a dízel téma, de ízlések és pofonok.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Tomoty #22197 üzenetére
Még mielőtt valaki félre értené, én nem akarok mindenkit lebeszélni a tuningról, csak ha valaki tuningol, akkor érdemes kalkulálni az alkatrészek gyorsabb "kifáradásával".
Egy 1.8-as opel szívómotor (Z18XE) motorgenerálja 200-230ekm környékén szokott megtörténni.
Nálam meg 130000km-nél így néznek ki a dugók. Legalább már tudom, hogy 90-100ekm-enként motorgenerál szükséges (szerencsére meg tudom csinálni magamnak, mivel ez a hobbim), de ezt bele kell kalkulálni a tuningba.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Tomoty #22193 üzenetére
1800ccm-es szívóbenzin motorból hoztam ki 178LE-t, 100LE/1000ccm!!!
Ez olyan, mintha pl. egy 1400ccm-es szívóból 139LE-t pumpálnánk ki.
Így megy (büszkeségem):
[link]De jönnek a képek:
Gyári 100ekm-es dugattyú:A tuningolva 100ekm-t ment dugattyú:
Nem gyilkoltam minden sarkon és minden lámpánál az autót.
A nyomatékom alig változott 170Nm-ről 181-re.
Mégis így néz ki.
Nem is merek belegondolni mit eredményezhet egy 20%-os nyomatékemelés (=nagyobb töltőnyomás +több üzemanyag) egy turbós motoron, amit a dugattyúnak kell elviselnie.
Csatlakozom bambano-hoz:
Aki azt mondja, hogy tuning nem rövidíti meg egy motor élettartamát, az valamit nagyon benézett.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Chip tuning:
Már páran itt tudják, hogy nekem van egy astra h 1.8 szívóbenzin autóm 125@178LE-vel. Szeretem azt az érzést, amikor helyi Magyar vállalkozó a szlovák rendszámú 2.0-2.5-ös dízelével beesik a seggedbe kamion előzés közbe. Aztán húzzak a p*csába a kamionok közé mert ő k*rvára siet. Ilyenkor vissza3padló, és csak a tükörből látom, hogy kiesik a szeme úgy nyomja a pedált, de nem jön közelebb.
De !!! :
Gondoltam felújítom a motort, igaz nincs semmi baja, de már ment 95-100ekm-t tuningolva, és fő a biztonság!
Szétszerelés után dobtam egy hátast: a dugattyúk hengerfallal érintkező része peremesre volt kopva!
Nagyobb terhelés "berobbanáskor" =nagyobb "kalimpálása" a dugónak. Még mentem volna vele 40-50ekm-t, és tuti biztos a gyűrűtörés.
Pedig kihangsúlyozom: semmi baja nem volt a motornak ( kompresszio ok, 10ekm-enként 3dl olaj hiány, stb.).
Majd rakokbfel képet a dugókról.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Andi45 #22127 üzenetére
Tényleg valami nem stimmel. Szerintem is erősebb minőségi rugó talán segíthet.
Nálam a 17"-os felni 30mm-es ültetéssel így néz ki:Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz cellpeti #22097 üzenetére
Az 1.6-ost hanyagolnám.
Az 1.8-as egy igénytelen egyszerű motor, nem egy csúcstechnika. Pont ezért, ha "kinyiffan" használtan 80-100eFt között kapsz komplett ilyen motort. Dugattyút és főtengelyt meg pl 5-6000Ft/db-ért.
A 2.2-es jobb motor, nem eszik sokkal többet mint az 1.6-1.8. Cserébe jobban megy, de bontóban nincs szinte semmi hozzá.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz cellpeti #22093 üzenetére
Ahogy adorjant is megírta az 1.8-asra (Z18XE):
Pálya 7-5-8 között
Országút 80-90-nél 6.5-7 környéke
Város 9-9.5Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Drótszamár #22060 üzenetére
2 hátsóval nálam is volt már ilyen.
kicsit meglazítottuk 1/2-1 fordulatot a csavarokat, és mentem vele pár métert.
2 gáz-fék után lehetett hallani egy enyhe pattanást. Utána lejött a kerék.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Jim Tonic #21809 üzenetére
Már semmit , így is elég "Hondás" a 178LE/181Nm..
Itt a technika vége, még lehetne próbálkozni nagyobb tengellyel + hengerenkénti pillangóval, de azt már sok lenne időben és pénzben a nyerhető 10-20LE-ért cserébe. És ez még a vezethetőséget is megölné.
Most is ha elgurul a gyógyszerem, akkor 4-5000-es fordulatszám felett érdemes tartani a mutatót, mert ott "racsingos" igazán.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Végre eljutottam megméretni az Astrámat:
[Dyno]
1.8-as szívóbenzintől szerintem elég jó lett ez a 177.5 paci. Gyárilag 125LE.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz realmadrid #21290 üzenetére
Sikerült tesztelni az autót:
0-100km/h a gyári adat szerint 10.7 másodperc az 1.8-as szívóbenzin Astra H-nak, nekem sikerült 7.6 másodperc alatt teljesíteni: [0-100] 0-60 3,2 sec.
Most minden összejött, kerék betapadt időben, a váltó sem b*szakodott.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz #TOTTI #21325 üzenetére
Privi ment is.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Sziasztok!
Valaki már használt ilyet (2004 utáni autón): [ELM327]
Nekem hibakód törlésére kellene.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz realmadrid #21290 üzenetére
1.4-es Z14XE- nél (ZolikaDB) simán tényleg nincs értelme.
Kell bele egy legalább 9.5mm-es emelésű sportvezérműtengely + egy profi chip. Ez már minimum 160eFt (inkább 200). Mérlegelni kell, hogy megér-e ennyit, hogy a 90 lovas autó 110-115 ló környékére hízzon.
Ezt már régebben írtam, de nálam már volt értelme a chipnek (sporttengely, portolt hengerfej, nagyobb injektorok, dbilas szívócső, lexmaul leömlő stb). A Végeredmény 0-100 gyári 10.5 helyett 8sec, 10-200 gyári 32 helyett 20 másodperc. De nekem ez egy "elvakult" hobbi szinten van már: [1.8-as szívóbenzin astra H 100-200]Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz kisjimy #21310 üzenetére
Nekem 4. fokozatban viszi a 200 fölötti sebességet az 1.8-as szívóbenzin astrám , és csak 208-nál kell kapcsolni az 5. sebességet.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Valaki erre:
Az autóm 2. lambdaszonda (kat utáni) fűtőáramkör hibát dobott, és kicseréltem. Erre most a katalizátor előttire írt hibát, azt is cseréltem. A hibakódok nem tűntek el.
Ki kell "üttetni" a kódokat, vagy valami probléma még mindig fennállhat?
Az autó nagyon jól megy, csak nem akarok ebből valami gubancot.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz #TOTTI #21230 üzenetére
Aztat nem tudom . Még nem volt nálam 270ekm-es autó.
GTC vásárlás megtörtént?Más:
Az autóm 2. lambdaszonda (kat utáni) fűtőáramkör hibát dobott, és kicseréltem. Erre most a katalizátor előttire írt hibát, azt is cseréltem. A hibakódok nem tűntek el.
Ki kell "üttetni" a kódokat, vagy valami probléma még mindig fennállhat?
Az autó nagyon jól megy, csak nem akarok ebből valami gubancot.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz realmadrid #21227 üzenetére
Elvileg "Motorsport" olaj.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #21070 üzenetére
Képek alapján nagyon jó állapotban van
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz bambano #20944 üzenetére
Engem is lebeszélt a festékboltos az arany felni színről.
Inkább kevert egy barna-metál árnyalatot. Nem bántam meg.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz helkis #20938 üzenetére
Akkor én is szeretném "regisztráltatni" magam az 1-es hozzászólásba.
Autóm képe: [Tomoty Astra H GTC]
Carstyling oldalam: [CS]Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz #TOTTI #20878 üzenetére
1.4 90LE. Nem lesz az kevéske neked?
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz #TOTTI #20871 üzenetére
Gondolom a 68000km-es 116 lovas 1.6-ost nézted.
Én is 2-3 év múlva tervezek váltani Astra J GTC-re. De akkor 90%, hogy a 280LE-s OPC-t veszem.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz #TOTTI #20868 üzenetére
Milyen motorral?
Gondolom maradsz az 1.9-es dízelnél.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Annyiban igaza van ESP-nek, hogy sokat befolyásol az autó dinamikáján a legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszám.
Pl.: Astra H 1.6 nyomaték 155Nm 0-100-as gyorsulás 11.6s
Astra H 1.7CTDI 240Nm gyorsulás 12.5s
Mivel a benzines 1.6-os astra magasabb fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményét, ezért a nagyobb arányú áttételezés miatt mégis jobb gyorsulást tudnak összehozni (pedig nyomatékból 85Nm-el (kb +50%) több van a dízelben). Tömegről nincs adatom, de szerintem a dízel nem lehet sokkal nehezebb a benzinesnél (nincs 50% szerintem ).
ESP szerintem valami ilyesmire utalt.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz bambano #20661 üzenetére
Teljesen igaz amit írtál.
Engem nem is olyan régen megállított a rendőr enyhe ködben, és kikapcsoltatta ködfényszórómat.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Jim Tonic #19992 üzenetére
Én váltóban próbáltam.
A híres (inkább HÍRHEDT) F17-es váltóm 7000-es fordulat felett 2-esbe 3-asba berakáskor gyakran megszámolta a fogaskerekeket. Gondolkodtam, hogy vagy váltót cserélek, vagy kipróbálom ezt a Xado löttyöt 2000Ft-ért (és majd utána cserélek ).
Meglepődtem, de most ok.
Biztos valami "nitritező" lötty van benne (nem vagyok a felületkezelésben túlzottan jártas), de ez az fémkerámia újraépítés rizsa szerintem.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Nem tudom mivel bántottakak meg, de nem akartam. Amúgy cnc-gépkezelőként ügyködöm már jó pár éve. Csak érdekelt a fizetés, mert minden 3. iparban dolgozó ismerős ki akar menni. És eddig még senki nem tudott konkrétumot mondani, csak mindenki azzal jön hogy: a szomszéd haverjának a testvérének a szomszédja dolgozott már németben stb. Ezért kérdeztem egy olyan embert (-téged) aki talán tud valami támpontot adni.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
És mennyi jurót lehet a Németeknél keresni, ha elárulhatod?
Régebben én is gondolkodtam a kinti munkán.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz _seth_ #19670 üzenetére
+1.2 millióval, Astra GTC 2.0 Turbo 170LE ugyan úgy használtan 3 évesen. Volt még 1.5millió Ft-al drágábban 200 lovas is.
Asszony meg is ölt volna, ha 3-4 hónap használat után autót cserélek egy kívülről ugyan olyanra[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Jim Tonic #19663 üzenetére
Megpróbálok utoljára írni erről!
Teljesen felesleges szócséplés volt már a végén. De ha valaki akarja, akkor kezdhetjük újra .
Én tudom, hogy 1.8-as szívóbenzinemmel 8 sec körül futom a százat 10.4 helyett ami cirka 300eFt-omba van. A stopper nem hazudik. Hoztam (dyno)grafikont-videót-képeket-árakat. Gyorsulásról és dinamikáról volt szó, és nem nyomatékról meg fékekről vagy a sarki örömlányokról. Felesleges oldalakon keresztül megpróbálni fogást találni a másikon. Nekem ez már kicsit sok volt.
Más kipufogóra költ el 150-200eFt-ot, megint más hifire több százezret, valakinek meg a dízel befecskendezőire még ennél is komolyabb összegek mennek el. Kinek a pap, kinek a papné .
A lényeg: Az autóm hozza azt amit vártam, jelen teljesítményével tökéletes számomra!
Azért még 1* a videóim (mert azért büszke vagyok rá ):
[100-200]
[0-110]
Össze lehet hasonlítani saját verdával, és mindenki levonhatja a konzekvenciát (ha lehet már magában), hogy megér-e 300eFt-ot egy ilyen átalakítás.
Én részemről mostantól lezártnak tekintem ezt a vitát.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Na akkor újra Platyatkának:
Ténleg nagyon szép az új OPC astra [link]Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Mikuland #19171 üzenetére
Nekem egyik nap ropogott párszor a váltó (sebességváltáskor), majd másnapra ugyan ez a kép fogadott.
Szóval simán tönkre mehet 1-2 nap alatt is.
Ja és nekem is Z18XE a motorkód (milyen véletlen).A váltó típusa:
Astra H-nál F17+CR, a végáttétel pedig: 3,94 (71/18)
Astra G-nél F17CR, végáttétel 4,19 (67/16)[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz zolikaDB #17954 üzenetére
Azért néztem az 1.8-ast, mert 1.6-ról indultunk.
Amúgy+ igen. Turbós az igazi .Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Spancer RE #17932 üzenetére
Ha nincs gyerek én most ilyentet vennék :
[1.8Bertone]
Ha meg jó a H is:
[1.6H]A p*csába!
Nem jutok ki a Legendák találkozására.
Suliba kell mennemPostázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Bozso68 #17891 üzenetére
Nálam is kifújt valahol. Én megoldottam, kapott egy Lexmaul 4.1 leömlőt sportkatalizátorral (elvileg ezzel még teljesíti a vizsgán az euro4-es kívánalmakat).
Törésről meg:
Amikor megvettem 3 éve az Astra GTC-t, akkor azt is "sérülésmentesen" hirdették.
Persze már helyszínen kiderült, hogy belecsúsztak hátulról... DE szépen megjavították, azóta sincs vele semmi gondom!illetve nekem teljesültek a vásárlási kívánalmak :
ténylegesen 3 éves volt az autó megvásárláskor 13800Km-el!!! vezetett szervizkönyvvel és ár alatt adták 600eFt-tal (tulajra rászállt az APEH, így gyorsban kellett cselekednie).
Persze ebből is alkudtam egy kicsit, mivel sérült volt . Tipikus Magyar mentalitásom van nekem is...Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Hát igen az elvárások...
Legyen max 7 éves, 35eKm-el (+vezetett szervizkönyv, full törésmentes, persze garázsban tartott) és adjad a reális értékének 50-60%-áért.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz jada00 #17775 üzenetére
ÁÁÁÁ...
Ha nem vettem volna meg a CD50-Phone-t, akkor biztos vinném.
Egyébként nem számolsz be CD50-es egységet ?Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Cola111 #17055 üzenetére
Nekem gyári rendszeren is elég nagy sebességgel halad kifelé a kipufogógáz [GTC_Dbilas]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Eleinte szidtam magam, mert ez a tengely 6400-7400-as fordulat között adja le a legnagyobb teljesítményét. Természetes az elektronika meg 6500-nál tiltott. Szóval túl sok pluszt nem profitáltam.
De végre egy helyen sikerült feltetetni az EDS Motorsport Phase3 vezérlést, ezzel meg tökéletesen kiautózható a tengely adta lehetőség .Alapjáratom már új tengely beállítással tökéletes, itt is azért kellett állítgatni. Volt olyan beállítás amikor teljesen "rally-s" volt a feeling, traktor hang és enyhe kasztni-ugrálás párosult hozzá (befordultam az utcába, és már 300m-ről hallották, hogy jövök, pedig nincs is sportkipufogóm ). Egy kis ízelítő, hogy milyen volt ekkor: [tengely hang].
De már jól beállítva 1800-as fordulat környékén is elég erővel rendelkezik, és nincsen ez a "darázós" hang.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Amúgy végre 1 év várakozás után sikerült a sport vezérműtengelyhez chippeltetnem az autót.
Így sem ment minden simán, de sikerült valahogy.
Teszteltem németeknél:
[120-200][ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Köszönöm a válaszokat.
Akkor megnyugodtam egy kicsitPostázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Szakmai tanácsot kérek!
2600-3300-as fordulat között csak gázadásra hallok a motor jobb oldala (ha benne ülök) felől, egy enyhe kattogó "darálós" hangot (olyan 10-15 katt/sec fordulatszám szerint).
Valaki tapasztalt már hasonlót?
Autószerelő ismerős látatlanban valami benzin szabályozó membránra-szelepre gyanakszik. Van ilyen egyáltalán az 1.8-as Astra H-ban (Z18XE G-ben is ilyen motor van) ?Üdv.: Tamás
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz zsolthee #16848 üzenetére
Ezért írtam, mert szerintem ennyiért ajándék (ilyen állapotban)
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz zsolthee #16834 üzenetére
Nekem már több km van az autómban (pedig "csak" 6 éves).
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz BigBlackDog #16483 üzenetére
Jaja, ez az.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz zolikaDB #16456 üzenetére
Szerintem nem sok a 170000km...
Én is azt gondoltam, hogy sok mikor kocsit vettem, de 18000km éves futás teljesen OK.
Én 32-33ekm-t teszek az astrámba, de motorikusan semmi probléma vele (ugyan ez a motor van benne).
Szerintem 1.2m Ft környékén elhozhatod (reális ár kb ennyi), alatta nem hiszem.
Kereskedő - magánszemély eladó vitáról meg mindig egy vw golf reklám jut az eszembe. Majd megkeresem.Szóval szerintem jó választás, ha ilyen "nagyobb" autót keresel.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz zolikaDB #16371 üzenetére
Ennyit bőven megér...
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Tomoty #16312 üzenetére
Na, bontós történet (mert ezt elfelejtettem leírni):
Volt egy kis pénzem, ezért "generáloztattam" az autómat, hogy semmi gondom ne legyen vele vagy 2-3 évig.
Vezérlés - aksi - fékbetétek+tárcsák - olaj - légszűrők - vezérműtengely szimering (tengely szereléskor 2.5 évvel ezelőtt nem cserélték, mostanra már kénytelen voltam ) -csere. Plusz még egy két apróság. 200000Ft-ot ráköltöttem.Persze ezek után kb 2-3 hete M0-M5 szakaszon furcsa hangot kezdett kiadni a motor felől az autó + 1-2-es sebességeket kicsit nehezen vette.
Elvittem haver szerelőhöz, kinyomócsapágyra gondoltunk (30-80000Ft-ig lehet kapni).
Még pár napig elporoszkáltam az autóval munkába óvatosan-öregurasan, mivel elvileg ez a csapágy akkor gondot nem tud okozni. Éppen hozzá indultam (cirka 8km-re voltam tőle), hogy nekiálljon szétbontani, amikor már csak 2kézzel izomból vette csak a sebességeket.
Kiderült: Váltó meghalt (olaj "elpárolgott" belőle, 8dl maradt benne = túlhevült, és pár fogaskerék a difiben szétrepedt ) . Bontókba telefonálgatás, az 5. helyen volt váltó: 30000Ft-ért! (NAGYON meglepődtem, kb 70-80eFt-ot kalkuláltam minimum). Haver beszerelte 15-be + olaj + szimering.
Így megállt mindennel együtt 55000Ft-ból
Oda lett a számítógép fejlesztési pénzem, de legalább be tudok járni dolgozni...[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Octopus21 #16272 üzenetére
1.8 milla körül már kapsz 1.6-1.8-as GTC benzineseket. Ennyit szerintem megérnek.
1.6ból a 115 lovasat javasolnám, az 1.8-asból mindegy (van 126 és 140 lovas), mert ezekben már hátul is tárcsafék van (olyan amilyen a 2000-es turbósokban ).
Ha nem vagy "versenyző" típus, akkor ezek tökéletesek
Én még 2.7-ért vettem, igaz már vagy 3 éve.
Előnyök:
Szép (szerintem ).
Nagy a hely benne (ülések, csomagtartó). Még hátul is elfér egy 186cm-es, van lábtér-fejtér.
Nem fogyaszt sokat (megint csak szerintem ) Az 1.8-as pályán 130-nál 7.4-7.8, városban 8-8.8 körül evett. Teszteltem városon kívül 5.9-6.2-t eszik 90km/h-nál, igaz itt tényleg öregurasan vezettem (de figyelembe kell venni, hogy rendesen "tuningos"! az autóm - ez elvileg kb 5-10% túlfogyastást jelent).
Motor (126LE-s) full igénytelen, olaj 10-15000km-enként + benzin kell neki aztán kivisz a világból.
Olcsó a bontott alkatrész, ezt most tapasztaltam a saját bőrömön.Hátrány:
Kilátás hátra = majdnem 0 a lőrés ablak miatt. Ha nincs a kiszemelten tolatóradar, akkor ez legyen az első "extra" amit beszereltetsz.
Fogyasztás, ha kihasználod a pacikat (lámpától lámpáig gyorsulgatós-kerékcsikorgatós-tirpák közlekedéssel könnyű összehozni egy 9-11 literes fogyit is).Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Jim Tonic #16072 üzenetére
Neki még a Lamborgini sem ellenfél [Astra vs Lambo]
Engem az ideg megb*szna, ha a 30-40 millás autóm seggébe így logna egy árban közel sem hozzá hasonlítható majd 20 éves járgány
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Ammeg milyen AUTÓ???
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Nekem kb 7,3-7,8 s alatt van meg 4.-ben a 80-120.
2-3 sebességben meg 5,2 s alatt lefutom... Pedig egy 1.8-as benzines Astra H (igaz 200kg-al könnyebb mint az Insignia, de cserébe csak kb 146LE turbó nélkül, szóval arányaiban kb egál).
Előzéskor meg 80-90km/h-nál simán vissza pakkolom 3.-ba (140-ig gond nélkül elviseli).Igaz kicsit bánom, hogy nem dízelt vettem, mert a mai helyzetemben évi 35-38000km-t is autózok.
Amikor megvettem az astrát csak évi 12-18000km volt bekalkulálva[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Jim Tonic #15055 üzenetére
Ebben teljesen igazad van , de gyorsulásról írogattak a többiek ( =vita tárgya ) .
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
bambano-nak nagy részben igaza van...
Most divat összehasonlítani a szivó benzineket a TDI-CDTi motorokkal.
Eleve átlagban az 1.6-1.8 benzeseket(NO turbó) a kb 200ccm-el nagyobb dízelekkel (1.9-2.0 TDI - jéé itt van turbó) szokták összevetni.
És ez szerintem nem éppen reális.
Akkor inkább vegyük az 1.9-es CDTI (Dízel 150LE, 8.9sec a 0-100 - saját vélemény, de már ez is bőven elég ) astrát az astra OPC ellen (2 literes Benzines 240LE, 6.4sec 0-100)
Rögtön más képet kapunk...[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
ÁÁÁÁÁ
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Marsu: Gratula...
Na nekiálltam felnit festeni...
Nagyon durva, nem irigylem a fényezőket.
18 küllőből 15 meg volt gyűrődve 2-3cm hosszon 3-5mm mélységben (mind a négy felnin) + a szegélyek átlagban 1/3-ad felületen (így vettem akciósan, a volt tulaj elbeszélése alapján bagatel a javítás).
Csiszol-gittel-csiszol-szórógittel-átcsiszol-fest-lakkoz... darabonként ez 5-7 óra meló volt.
De kész a második felni, eljutottam félútig!
Valami egyedi színt akartam, ezért kevertettem festéket hozzá:[01]
[02]
[03]
Remélem jól fog mutatni a fekete GTC-n .Már értem miért tudtam az ATS felniket gumival 100eFt alatt megvenni.
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Cola111 #14879 üzenetére
Képeket várunk...
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni. Gondolkodom egy enyhe ültetésen, nekem elég lenne -15-20mm is. Az összes rugó astra H GTC-hez -30mm körül kezdődik. Ez nekem már sok. Hogyan tudnám ezt megoldani?
Illetve kaptam egy olyan infót, hogy a GTC alapból 15mm-el lejjebb van mint a normál Astra H.
Szóval ha vennék egy -30mm-es rugót az elvileg -15mm-t ültetne (30-15mm). Valaki hallott már erről valamit?Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
Megpróbáltam a "minőségre" rámenni:
Bosch fékbetétek, Skf Vezérműszíj készlet (elvileg nincs benne a vízpumpa).
Szóval ezért gondolkodtam az SKF-ben (ha már a vez-készlet is olyan), de ha ugyan olyan minőséget kapok 7000Ft-al olcsóbban, akkor inkább meyle vagy valeo típus is jó lenne.
Szóval most spóroljak, vagy ne? Ha meg spórolok, akkor nem fogom-e megszívni az olcsóbb alkatrésszel? Már 2 órája bámulok az árlistára, és nem tudok dönteni.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
S.O.S. KÉRDÉSEM lenne:
Vezérlést + fékeket cserélek az autóban. Vízpumpákat nézegetem (elvileg ezt is cserélni kell), és lenne pár fajta:
SKF - közép árfolyam
Valeo, Meyle, Lpr - olcsók (10e huf körül).
Én elvileg az SKF-et néztem, de az 6-7000Ft-al drágább mint a többi. Nem akarok minőségtelent rakni az autómba, de a meyle-valeo típusokról sem hallottam rosszakat.
Ti melyiket vennétek??? SOS lenne, mert még ma megrendelném...Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz Woodslave #14066 üzenetére
Ha eladod, akkor írj privit . Lehet, hogy kelleni fog.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
senior tag
válasz _seth_ #13921 üzenetére
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest