- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Yettel topik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 556.12-es eszközillesztő hibajavításokat is hozott.
-
Megjelenési dátumot kapott a Sam & Max: The Devil’s Playhouse Remaster
gp Az előzetes tervek szerint augusztusban érkezik az új kiadás PC-re és konzolokra.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
senior tag
válasz
Szplöttyy #19735 üzenetére
Eredetileg ez is 1.7D volt,vagy inkább lehetett?
Mindenesetre azért nem egy kapkodó idegbeteg (82 ló és 168nm azért nem sok még egy Corsában sem),legalábbis a Zafira után. Azért kellemesen autózható,szerintem ha párszor meghajtom,akár jobb is lehet...
Nem füstöl,nem kormol,ha még olyan simán is járna,mint egy benzines...EGR témához csak annyit kíváncsiskodnék,hogy pl a Z14XE alapvetően EGR-el szerelt,de a korai Classicban EGR nélkül árulták,és tudta az emissziós értékeket,ráadásul Euro4-et (sőt,ha jól tudom,az ereti motor is).Lehet csak jól programoznak?
Bár gyanítom egy dízelnél nem ilyen egyszerű a dolog.[ Szerkesztve ]