- Android szakmai topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic V2 - origami
- VoLTE/VoWiFi
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 7 - nota bene
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
senior tag
válasz Szplöttyy #19735 üzenetére
Eredetileg ez is 1.7D volt,vagy inkább lehetett?
Mindenesetre azért nem egy kapkodó idegbeteg (82 ló és 168nm azért nem sok még egy Corsában sem),legalábbis a Zafira után. Azért kellemesen autózható,szerintem ha párszor meghajtom,akár jobb is lehet...
Nem füstöl,nem kormol,ha még olyan simán is járna,mint egy benzines...EGR témához csak annyit kíváncsiskodnék,hogy pl a Z14XE alapvetően EGR-el szerelt,de a korai Classicban EGR nélkül árulták,és tudta az emissziós értékeket,ráadásul Euro4-et (sőt,ha jól tudom,az ereti motor is).Lehet csak jól programoznak?
Bár gyanítom egy dízelnél nem ilyen egyszerű a dolog.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA