- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
giorgio77
csendes tag
-
ACE-
addikt
multiSIM ugye csak a Telekom-nál van, ha nekem ilyen csomag kellene akkor honnan tudom meg hogy van-e erre lehetőség? Vagy ezt felejtsem el csak a Telekomnál direktben fogok ilyet kapni?
-
kl122
tag
Bocs, ha féloff, de használja valaki ennek a cégnek a vezetékes internetszolgáltatását? Ha igen, van nekik saját kapacitásuk (belföldi, nemzetközi) és BIX csatlakozásuk, vagy viszonteladói valamelyik nagynak?
-
xts
csendes újonc
Megmondja az, aki intézi a váltást.
Nekünk Családi csomag van, 7500 Ft/fő/3 személy (az egész lebeszélhető, utána jön a tízenvalahány Ft-os percdíj) 3 főre, egymással korlátlan ingyen beszéd , mindenkinek 1 GB adat van. Ez csak Telekom hálón megy.
Most 8000-9000 Ft körül van a havidíj, előtte valami más havidíj volt+családi kedvezmény (890 Ft/hó/fő), akkor 12000-15000 között volt a havidíjunk. -
4Grider
nagyúr
válasz
kubista85 #1538 üzenetére
Attól, hogy neked nincs igényed a hangminőséggel kapcsolatban, az még nem jelenti azt, hogy másnak sincs. Ráadásul ezek a korlátlan csomagok csak reakciók egy másik szolgáltatónál (yeti) normálisabb minőségben elérhető és több extra szolgáltatást (pl. 5G) tartalmazó flottás csomagra.
-
Sakab
senior tag
Sziasztok, face elkezdett bombázni a Netfone hirdetéseivel. Korlátlan+50gb 5e, korlátlan+100Gb 6e. Van valakinek tapasztalata a térerővel kapcsolatban? Régebbi hsz-kbe többen írták, hogy kritikán aluli a lefedettség, ez még a mai napig fennáll? Leírásban ha jól emlékszem azt olvastam, hogy a Yettel és a Tmobile tornyait használja, így nem értem miért van/volt probléma a lefedettséggel. Több mint 10 éves számomat vinném át csak megmondom őszintén félek tőle, hogy ha mégsem válik be és leakarnék lépni, akkor behúzzák a számomat és nem tudom tőlük visszakapni. Jogosak a félelmeim? Számom a saját nevemen fut tovább?
-
Lavar
aktív tag
Hali, pár napja vettem észre, hogy bizonyos weboldalak nem töltenek be, míg páromén igen (ő vodafoneos). Most néztem csak be a topikba és látom voltak/vannak problémák. Megnéztem és beállításoknál nekem még az apn az internet.telekom és hálózatnak is telecomot ír. Itt meg kell változtatni valamit?
-
radamsky
senior tag
válasz
#27070592 #1523 üzenetére
Semmi gond nincs velük igazából.... csak annyi telekomrol voda hálozatra váltottak.. és ez miatt nekem igy bukta... ügyfélszolgálat meg .. engedjük el.... ott ahol egy képernyőfoto elég, ott én tesztelgessem, másik telefonba, ki be kapcsoljam, frissitsem a telefont stb stb....
pedig képlett egyszerű.. képernyőfoto és ennyi..
-
CsabaTompa
tag
Sziasztok!
Család vett egy kártyát, aminek a számhordozása és aktiválása is sikeresen megtörtént, viszont az ügfélkapura történő regisztrálást nem találom.
Ebben tudtok segíteni? Hogyan kell az ügyfélkapura regisztrálni? -
#27070592
törölt tag
Nem túl pörgős a topik, de tapasztalatok alapján ajánlja valaki ezt a céget?
Olyan mobilnet szolgáltatót keresek ami jó lefedettséggel dolgozik (lakott területen 4G) havi 30-50Gb adatforgalomhoz. A beszélgetés harmadrangú kérdés, nagyon keveset beszélek telefonon.
Jelenleg korlátlan telekom mobilnetem van, hűség nélkül 10k/hó. Ezt a költséget akarom csökkenteni úgy hogy a sebesség/lefedettség ne legyen rosszabb. -
maxikaa
csendes tag
Sziasztok.
Próbálnám elérni a Netfone ügyfélszolgálatát lassan 1 hete, de se kép se hang, csak a háttérzene szól. Ilyen cégnek kicsit nonszensz, hogy lehetetlen elérni őket.
Más is járt már így? Van egy fő telefonszám valakinek, aki fel is veszi? -
radamsky
senior tag
válasz
Polarstar #1507 üzenetére
Ugyanez a problémám... Már 2 elofizetést el lesz vive... Mit nem lehet erteni nincs jel... Idiota ügyfélszolgálat.. ua nekem is, vagyis gyerkocnek.. van t-mobil kartya benne.. lefényképeztem képernyöfotoval.. tcom full térerő.. netfone voda kártya meg 0... De okoskodás van, mint te is irtad... Semmi gond megy mashova a srác.. én is ahogy lehet megyek.. nálam is ua a probléma.. bp XIII. Kerület.. egyre szarabb az ügyfélszolgálat.. most jutottam oda, nem ajánlom a céget.. ergo mikor dolgozunk, nem tudjuk hasznalni se hivast se netet, de azert fizessem a számlát a semmire
-
válasz
4Grider #1512 üzenetére
Olyan 10 percet használom egy hónapban a telefonálást kb. De volt hónap, hogy egy fél perc ment el - véletlenül.
A net a fontos. Az pedig vodafonon fos.
Amíg telekomos rendszerhez kötött kártya volt benne, észre sem lehetett venni a döccenőt.
Tehát nem a 4G hívás a probléma. -
Lewzke
őstag
válasz
Polarstar #1507 üzenetére
Szinte az összes szolgáltatónál vannak anomáliák a 3G kivezetése miatt, ergo régóta nem volt ekkora tornyos babrálgatás. Ha mindig ezt tapasztalatod azt érdemes jelezni, de időszakosan szerintem most ez ennek tudható be. A Yettel is előre jelezte, hogy hol lesz az országban idén felújítás, mert ott előfordulhatnak kimaradások/belassulások az adatszolgáltatásban. Most az energiaválságban a fogyasztás miatt is rá kell húzzanak a 3G kivezetésre, mert nem annyira hatékony, mint a 4G. Én is tapasztaltam lassú netet időszakosan a Yettellel is helyenként, ahol a térerő még nem annyira gyenge. Gondolom a 2G valamennyivel stabilabb.
-
Reggelt!
Netfone kártyán a telekomos végről átváltottam a Vodka netre.
De olyan szar, mint kb egy 20 éves 2G net.
Volt olyan pont a körúton és a Nagy Lajos király úton tragikus.
A 3. villamos NLK úti megállójában egy weboldal konkrétan 15 perc alatt jött be.
Panaszomra azt válaszolta a cég, hogy pontos gps koordinátát és időt, weboldalt meg mobil jelet is adjak meg.
Háááát.. Amikor a szolgáltatódat elküldöd a p.csába, majd pont ezeket a dolgokat fogod szépen lejegyezni?
Nem lehet tudni, hol nem lesz net. A programok csak karikáznak, töltögetnek stb ahogy megy a busz helyenként.Ti ezzel hogy vagytok?
-
mauimagic
senior tag
Mindig időben fizetek mindent, ez most elkerülte a figyelmem, nyilván nem a 6000 Ft vág földhöz, de az nonszensz, hogy egy figyelmeztetés után, az abban szereplő határidő előtt lelövik a szolgáltatást.
Érdekes módon mindenféle hülyeséggel fel tudnak hívni, ilyenkor meg semmi.
-
Elfogadom, bár én a felszólítás első napján is ugrottam volna, de mindegy nem ismerünk minden részletet a helyzetéből.
Valamelyik évben nekem is volt elfelejtett számla, egy nyári gázszámla egész pontosan... MVM nem küldött külön emailt róla, az elektronikus számlákat nem nézegettük, aztán majdnem félév múlva léptem be az MVM fiókba, és láttam, hogy kimaradtNéhány későbbit megterheltek az összegével...
-
válasz
4Grider #1501 üzenetére
Hát igen, az valamilyen szinten jogos... Nekem az a része nem tetszik a történetének, hogy "aznap befizettem", mármint, ha be tudta fizetni, akkor minek kellett megvárni, hogy kikapcsolják a szolgáltatást (és átmenni ezen a kellemetlen tortúrán) vagy egyáltalán bármilyen határidőt? Vajon mit lehetett nyerni azzal a néhány nappal? 🤔
Új hozzászólás Aktív témák
- 3db Dell PowerEdge R730XD és 3db Netapp RS-1401 NAS
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Intel i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest