- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
DDA40X
aktív tag
válasz viktorhu #99186 üzenetére
Ez a fantasztikus válasz jött:
"Tisztelt ------ Úr, kedves Levélíró!Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Hivatkozva a 2018. július 6-án érkezett elektronikus levelére, ezúton küldjük válaszunkat.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy az ügyfelek adatait – az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény 158.§-ának megfelelően – a három távközlési szolgáltató bármelyike továbbíthatja a közös adatállományba, amennyiben az ügyfél folyószámláján lejárt számlatartozás mutatkozik.
Amennyiben a számlatartozást az előfizető kiegyenlíti és megfelelően igazolja a szolgáltató felé, úgy adatait a fenti törvényben meghatározottak szerint a távközlési szolgáltatók közös adatállományából a hátralék rendezésétől számított 12 hónap után törlik. Az adatbázisban szereplő ügyfelek levélben kapnak értesítést arról, hogy adataikat továbbították az adatbázisba, illetve arról is, amennyiben adatait az adatbázisból törölték.
Az adatbázisba azon ügyfelek kerülhetnek, akiknek az előfizetését az adott napon legalább bruttó 5.000 forint számla, vagy egyéb tartozás miatt megszüntettük, vagy „tartozott” megjelöléssel azon ügyfelek, akik korábban a fenti módon tartoztak, de tartozásukat az adatbázisba kerülést megelőző 12 hónapon belül rendezték.Szíves megértését köszönjük!
Bízunk abban, hogy válaszunkkal a segítségére lehettünk!
Tisztelettel:
Hajdók Daniel
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoport"Na most én akkor sem kaptam levelet, amikor bekerültem az adatbázisba. Gondolom akkor sem kapok majd, ha kikerülök belőle..
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai