- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
DDA40X
aktív tag
Üdv!
Lenne egy kérdésem a Telekom hitelképességi vizsgálatáról. Mi van akkor ha mondjuk szeretnék előfizetésre váltani és elhozni egy készüléket részletre, de egy másik társáságnál volt tartozásom, amit átadtak behajtásra, de én azoknak kifizettem? Szóval elvileg, és hát gyakorlatilag sincs már tartozásom.
Erre hogyan szoktak reagálni? Kérnek valamennyi előleget, vagy egyáltalán nem engedik a részletfizetést?
Ráadásul több havi díjat már előre ki tudnék fizetni magamtól is. Ez számít valamit?Köszi!
-
DDA40X
aktív tag
válasz #77646080 #99151 üzenetére
Értem. Én is erre gondoltam nagyjából. Volt már édesanyám nevén is előfizetés. És akkor is kértek előleget, pedig akkor neki nem volt tartozása semerre sem. Mégis vagy fél évnyi díjat le kellett csengetni.
Soulfly842: Látom neked is eszedbe jutott az hogy vajon levettek-e a listáról. Azt hogyan tudhatom meg? Felhívjam a volt szolgáltatót (voda)? Vagy írjak nekik? Ilyenkor vajon kinél kell rákérdezni?
[ Szerkesztve ]
-
DDA40X
aktív tag
válasz Soulfly842 #99161 üzenetére
Írtam a Vodának. Beleírtam minden a tartozásról, plusz ugye az akkori azonosítómat, stb.. Ha akarnak, megválaszolják. Bár amennyire az országot ismerem, tipikus magyar szívatás lesz ebből is.
-
DDA40X
aktív tag
válasz viktorhu #99186 üzenetére
Ez a fantasztikus válasz jött:
"Tisztelt ------ Úr, kedves Levélíró!Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Hivatkozva a 2018. július 6-án érkezett elektronikus levelére, ezúton küldjük válaszunkat.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy az ügyfelek adatait – az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény 158.§-ának megfelelően – a három távközlési szolgáltató bármelyike továbbíthatja a közös adatállományba, amennyiben az ügyfél folyószámláján lejárt számlatartozás mutatkozik.
Amennyiben a számlatartozást az előfizető kiegyenlíti és megfelelően igazolja a szolgáltató felé, úgy adatait a fenti törvényben meghatározottak szerint a távközlési szolgáltatók közös adatállományából a hátralék rendezésétől számított 12 hónap után törlik. Az adatbázisban szereplő ügyfelek levélben kapnak értesítést arról, hogy adataikat továbbították az adatbázisba, illetve arról is, amennyiben adatait az adatbázisból törölték.
Az adatbázisba azon ügyfelek kerülhetnek, akiknek az előfizetését az adott napon legalább bruttó 5.000 forint számla, vagy egyéb tartozás miatt megszüntettük, vagy „tartozott” megjelöléssel azon ügyfelek, akik korábban a fenti módon tartoztak, de tartozásukat az adatbázisba kerülést megelőző 12 hónapon belül rendezték.Szíves megértését köszönjük!
Bízunk abban, hogy válaszunkkal a segítségére lehettünk!
Tisztelettel:
Hajdók Daniel
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoport"Na most én akkor sem kaptam levelet, amikor bekerültem az adatbázisba. Gondolom akkor sem kapok majd, ha kikerülök belőle..
-
DDA40X
aktív tag
válasz #77646080 #99252 üzenetére
Na igen. Az ő helyzetükben ez simán megoldható lett volna. Persze tudom, én vagyok a hülye, mert a Telekom megmondja majd ha megpróbálok rendelni. Csak praktikusabbnak gondoltam, ha megkérdezem, mert akkor tudom előre hogy azzal számoljak hogy fizethetem darabokban, vagy valahol máshol kell megvennem egyben később. Naivitás.. Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
DDA40X
aktív tag
Hali! Meg tudnátok mondani, hogy tényleg átvihetek-e számot kártyás Yettel-ről kártyás Telekomra? Mert én úgy tudom, hogy igen.
Viszont amikor benn voltam a helyi üzletben, akkor azt állította, az affekta nőstény hogy ilyet ők nem tesznek.
Most akkor csak lusta volt?[ Szerkesztve ]
-
DDA40X
aktív tag
válasz AnonymusX #132747 üzenetére
Dombóvár. Partner üzlet van csak nálunk. Ha lenne másik, akkor mennék oda. Pár éve apám előfizetését szerettem volna átváltani kártyásra, mert nyugdíjba ment, de ezzel egyidóban kórházba is került stroke-al. Így hát elég terhes lett az előfizetői díj hirtelen!
Bementem ugyanide, de az ügyintéző "hölgy", aki szinte biztos hogy ugyanez volt, nem akarta megtenni azt sem. Azt mondta, "az előfizetőnek is itt kell lennie". Nnem volt neki elég a meghatalmazás. Mondtam neki, hogy az illető, aki amúgy családtag, még jódarabig nem fog mászkálni, tekintve, hogy egyáltalán nem tudott menni sehogy...
Aztán egyféleképpen tudtam megoldani. Felmentem a Telenor oldalára, kértem egy számhordozást, és láss csodát, pár nap múlva már Telenoros is volt. Előfizu letudva.
Na most akkor ezek miért nem tudták megoldani? Gondolom mert nem is akarták...
Azt sem értem, miért nincs a Telekomnál netes számhordozás ügyintézés.Ettől függetlenül én vissza akarok menni, mert jobban jönnék ki a percdíjakkal.
szabonagyur: Igen, tudom. Már néztem. De minden infó nem derül ki.
Oliverda: A hozzáállásukban is.[ Szerkesztve ]
-
DDA40X
aktív tag
válasz Ace Ventura #132749 üzenetére
Itt mit kellene látnom?
Bármit is, azt mondd azért el te is, hogy miért mondható fel a szerződés egy másik cég weboldalán indított számátvitellel, míg egy meghatalmazással nem? Mi ebben a bonyolult? Viszed a kórház papírt, hogy éppen félholt az előfizető, és szeretné csökkenteni a költségeit. Csak éppen nem tudja, mert egy fafejű brigád egy másik világban él.
[ Szerkesztve ]
-
DDA40X
aktív tag
válasz 4Grider #132752 üzenetére
Oh, sejtettem én, hogy a pénz a lényeg. De mivel kötelesek megtenni, azért meg is kellene tenniük. Ezért jelenteni is lehetne őket, nem? Mert mi az már, hogy csak azt végzem el a munkámból, amihez kedvem van? Szépen is néznénk ki, ha mindenki így tenne!
Nagyonbolond: Tudatlan, lusta, és a pénz érdekli csak, semmi más. Mintha Magyarországon lennénk, nem?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai