Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Oposzumtoszó #96573 üzenetére

    Szia,

    Amennyiben fogyasztói minőségben vásároltál (tehát nem cégre...stb.) és van náluk készleten adott típusú készülék, valamint a hiba/meghibásodás egyértelmű, ami akadályozza a rendeltetésszerű használatot - tehát indokolt a kicserélés -, úgy cserélniük kellene, ha pedig nincs készleten, akkor berendelik és a 15 napra törekedéses jogszabályi rész következik (ami a kijavításra is vonatkozik).
    Mivel üzletben vetted, így nem adott a 14 napos elállás, ezért más típusú készülékre elállással áttérni direktben nem tudsz - hacsak az ügyintéző be nem vállalja, hogy saját szakállára lepapírozza valahogy -, hivatalosan csak akkor tudnál, ha azt mondanák, hogy nem csak készleten nincs náluk, hanem rendelni sem tudnak már abból a típusból, ami miatt át kellene térni a normál jótállási/szavatossági körbe és nem csak a kicserélés, hanem a kijavítás sem menne, illetve árleszállításban sem tudnátok megegyezni, mert a sorrend; kijavítás, kicserélés, árleszállítás és elállás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák