Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • namenlos

    tag

    válasz 8zabi #41644 üzenetére

    Nálam a vezetékes számhordozással volt a gond (upc-től digi-hez), nem igazán tudták tartani az időpontokat (két munkanap helyett kb. két hét lett belőle), vagy hatszor bejelentettem a gondomat, soha nem tudták megmondani, mi a gond (mivel ügyintézői szinten nem látták) csak mindig újabb és újabb időpontokat ígértek. Csakhogy:

    „Ha az átvevő szolgáltató a számhordozás során nem tartja be a határidőket, és emiatt a számhordozás a kitűzött napon nem valósul meg, a szolgáltató 5000 forint kötbért köteles fizetni Önnek. [...] Amennyiben a hordozás a szolgáltatók hibájából több alkalommal is halasztódik, Önt minden alkalommal megilleti a kötbér.” – forrás: NMHH.

    Ebből kiindulva, a sokadig bejelentés után panaszlevelet is írtam kötbér igénnyel, meg azzal, hogy ha nem adnak választ, miért tartott két hétig a számhordozás, felteszem a kérdést az NMHH-nak is. Végül választ nem kaptam, csak 5000 forint jóváírást. De azt szó nélkül. Ajánlom neked is, hogy élj a kötbér igénnyel, mert ezt nem nagyon tudják kikerülni.

Új hozzászólás Aktív témák