Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hangyász2

    aktív tag

    válasz Vangelis #113194 üzenetére

    Őszintén szólva szerintem nem ez a legnagyobb hiba. Mert pont, hogy nem adatvédelmi, hanem technikai hibát vétett az ügyfeles azzal, hogy nem lépett ki. Nagyon durva, de nálam ez bocsánatos, emberi. Nyilván majd kompenzálnak valamivel. Simán megoldják. Egyébként készüléket csak az előfizető vehet át, a szerződéstől meg 14 napon belül el lehet állni. Persze itt nem kell, mert nem is ti kötöttétek.

    Sokkal inkább problematikus az adatvédelmi gyakorlatuk. Az egész családban én kezelem a telekomos szerződéseket, mert értek valamennyire hozzá. Viszont nem az én nevemen van, mert nem nekem van otthonim. Minden további nélkül kötögetem telefonon a kétéves hűségeket készülékvásárlással. Régebben majdnem általános volt, hogy elkérték az 5 jegyű kód 3 számjegyét. Manapság néha megkérdezik az előfizető anyja nevét, esetleg, hogy mikor született. Többször előfordult, hogy azt sem, konkrétan semmit.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák