- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- A Telekom is beszáll a használtpiacba
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #65245 üzenetére
Mivel ezt a szlovákok gyártják és onnan is jön a termék, ezért lehet ennyi az ára. Egyébként nem olyan rég belefutottam, ahol 110 korona volt az ára (igaz akcióban).
Az kb ennek még majdnem fele. Szóval a magyar (milyen "meglepő") boltok rendesen ráteszik a hasznukat erre az egyébként filléres, de egyébként frankó cuccra, ami nálam tényleg nagyon is bevált, de ahhoz, hogy ennyire bekussoljon a motor, én 60 liter üzemanyaghoz 5 teli kupakkal belevágok előtte.[ Szerkesztve ]
-
ThodEE
őstag
válasz forceberg #65269 üzenetére
Talán ma végre felhívnak hogy mehetek a kocsiért, már nagyon várom próbálok mindennek előre utána járni
Aztán ha végre megkaptam a sárkányt úgyis jövök a képekkel
A mostaniba is 8-12e közt volt az olajcsere, attól függően hogy esett éppen a a pécsi utamhttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #65245 üzenetére
Nekem a VIF bevált, a spuritól okádik. OMW egy darabig jó volt, kb 2 hónapja durván gáz lett, a mol meg főleg.
Shell premium+vif ettől a kombótól csöndes vadállatként suhan, már amikor rákerül a sor. Ami nem sok, mert 598 ezer valamennyi van benne és szerintem még ebben az évben sem lesz meg a 600 ezer. Ami nyilván már 700k körül lenne, hacsak a laguna-t használnám.Viszont a 2.0dci és az 1.5dci még foszlányokban sem hasonlít egymásra, hogy melyiknek mi a jó. De még 2.0dci-k közt is van különbség(?), ezt meg inkább arra írom, hogy a legtöbb tulaj úgy át van b...va, mikor megvette a külföldről behozott tákolmányát, hogy emiatt lehetséges(ek) ekkora eltérések.
Vagy laguna-t vett (mert olcsó a többi középkategóriáshoz képest), de fenntartani már nincs pénze, márpedig erre az autóra lehet költeni rendesen, ha valamit javítani kell, de akkor azt meg is hálálja. Elég a faszbukra benézni, 10-ből 9 otthon tákolmányozza a Laguna III autóját még durva hiba esetén is.
A többi f...fej meg nyomja a hozzá nem értő okosságát. 2 perc alatt kiidegel a legtöbb marharépa...utána meg híreszteli a nagyvilágba, hogy Laguna mekkora szar, miután eladta és az új tulaj széjjelszopattyúzza magát vele. -
gixxergabi
senior tag
válasz forceberg #65234 üzenetére
Sima mol, de most spuri is van benne.(olvastam maxmotion bejött neked) Dízel hang gyorsításkor, általában hallgatok rádiót akkor nem zavar, de ha kikapcsolom és fülelek akkor zavar. Főleg hidegen, ekkor persze óvatosan gyorsítok, de lehet csak túlaggódom és még nem szoktam meg a dízelt...(rob mikor cserélte vezérlést, kipróbálta, nem panaszkodott rá)
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
-
senior tag
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #65099 üzenetére
Hazai vásárlás, amiket be tudtam szerezni weben keresztül, kb valós kilométerrel.
Vezérmű cserénél vitte be ember, első szava ez volt, mikor 1be rakta.
Felső ⅓-ba kezd fogni, ~1800rpm, gyors indulásnál rángat.
Suzi mechanikus kuplungos, 1 hónapja volt komplett csere, vajpuha. Legalább 3-4x erősebben kell taposni megant, hogy be tudjam nyomni. -
t.imi
addikt
válasz forceberg #65083 üzenetére
Új vagyok a markában. 144e, plusz az apró van benne elvileg. Szép olajos a csövek alatt, 20-30 hsz-el feljebb raktam be képet.
Így a vezérlés, komplett fék, hétfőn kuplungcsere után nem őszinte a mosolyom.
Helytől függően 60-130 között van egy mutatvány. Ott van még az EGR pucc.
Kb 250km mentem vele, de minimum 2x annyi ment rá, mint a ddis-re 270e alattJó, nem az autó tehet róla, hogy igénytelen állat gazdája volt. Más kérdés, hogy opel gombos, mint eladó, Renault márkakereskedés/szervíz szerint kifogástalan állapotú.... mindkettő át, bevizsgálta.
Gyenge perrel fenyegetést lehet megérne.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #64992 üzenetére
Kellene hozni egy passat szintet és ennyi.
Mint írtam az én motorom jóval jóval csendesebben jár, mint a srác passat dízele, beülve a kocsijába meg kb mint a süketszoba. Oké, hogy megcsinálod/m magunknak, de neki meg nem kell ezzel foglalkoznia semmilyen szinten. Akkor viszont az autót nem lehet halknak nevezni pontosan emiatt. -
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #64892 üzenetére
Röviden összefoglalva:
Úgy érzem, hogy olcsóbban sikerült egy jobbat vennem.
Hosszabban:
A laguna rávilágított, hogy soha többé ne akarjak alsó-középkategóriából autót választani.
Motorból ilyet egyik gyártónál sem találtam volna (ár-értékben biztosan nem)
Bár felszereltségben a mai alsó-közép már tudja azt, amit a laguna, valahogy a laguna elegánsabban tudja előadni.
Ja és a futómű, ami bár általában megosztó, mert sokak túl keménynek/feszesnek ítélik, ez olyan, mintha nekem csinálták volna, nekem ez kell. Nem is tudom, hogy ilyen átlag kategóriában (nem sport) milyen autót tudok legközelebb venni, aminek alapból ilyen futóműve van.
Nyilván a renaulttól jól megszokottan, itt jelen vannak apró zörgések, nyüszögések, bigyók....de ehhez már hozzászoktam, nekem belefér.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #64881 üzenetére
Biztos gyalogosbiztonság, hogyha elütnéd tolatva 2-vel.
Egyébként még jó is lenne, ha lejjebb volna, akkor rá lehetne térdelni és úgy behajolni a csomagtér végébe (nyilván mikor jó mocskos lesz főleg télen ), kutya lépcsőként felmenne rajta stb.
Engem az zavar, hogy feleslegesen nagyok, magasak. Minek. Az ótvar SUV megalománia kihatással van minden autóformára.
Az első lámpák kicsit rondák, az az alányúlás nem oké. Az összes többi elmegy. -
veterán
válasz forceberg #64880 üzenetére
Végigolvasva és kisarkítva, ez lehet, hogy egy Kia PR cikk.
Viszont a Megane beltere kinézetre valóban elmarad a másik kettőtől, igaz nekem akkor sem tetszett, amikor megjelent az autó. A csomagtér vagy 40 centis pereme meg WTF?
Mintha egy kisebb autó lenne megnyújtva 20 centi műanyagburokkal.
Ha soha nem raknak meg 300 liternyi teret sem, akkor is a nagyobb fog kelleni az átlagvevőnek...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #64862 üzenetére
Mol Essence 10W40 van benne, ez a mosóolaj most. Amit leengedtem belőle bűnszar volt, ezzel van most kiöblítve és majd kerül rá az Elf. De egyébként végig Mol Essence 10W40 volt benne (ezért mosatom azzal is), megvannak a cetlik még 2009-ből is a motortérben onnan tudom, hogy 2-3 évente cserélték csak benne. De legalább nem futott csak 15 ezret velük.
Viszont nem tudom akkor hogyan ment bele több, mint 300 ezer. Valószínű az első tulaj kergetett bele rengeteget új korában, 6 tulaja volt amúgy úgy, hogy én meg előttem a női tag nem íratta a nevére. A kocsi még mindig nagyszülői ág rokon nevén van, hiába na vidéken más értelmezése van a családnak. Jobbak a kapcsolatok/megbízhatósági dolgok, nekem meg nem kellett átírást, meg A0 biztosítást fizetnem erre a tikólra.
Viszont azzal nem tudok mit kezdeni, hogy a rokonság az autókhoz hót hülye. Előtte meg pizzafutár volt. Előtte meg franc tudja.65 lovas.
EGR csatlakozót lehúzva minek is kellene történnie amúgy? Bezár fixre?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #64793 üzenetére
Nem lesz már sós, mert most nem megyek vele sehova, csak a megszokott nem sózott utakon. Mire megyek vele újra addigra meg már lemossa az eső a sót az utakról.
Jobban zavar most az, hogy nyáron mi lesz vele. Előző nyáron letakargattam, de elégé meguntam. Szerintem beállok vele a ház mellé és szarok rá. Reggel, délután már takarásban van, csak délben tűzi, ennyi. Háttal állok, hogy a hátulját süsse és akkor nem égeti atomjaira a kormányt, műszerfalat, első lámpákat, gumikat amik érzékenyebbek rá. A két első ablak meg résnyire lehúzva lesz és akkor a forróság is ki tud hömpölyögni, kicsi eső meg beesik az kiszárad.
17 éves autó, eléri azt a kort úgy is bontóba kerül bedarálásra vagy megveszi egy derék suhanc és a réten széthajtja. Én ezért nem ápolgatom a végletekig, maradni szeretnék a realitás talaján.
Lemosni azért le kell, mert a rozsda az gyorsabb.
Tudom itt a topikban sokan érzelmi szálak kötik a kocsijukhoz úgyhogy én vagyok a sátán most, engem is azért valamennyire köt mert szeretem, de mégiscsak egy tárgy. És még így is a felső rétegekbe tartozok vele, ha megnézzük milyen az átlag ember autója.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #64760 üzenetére
A gyártók dolga lenne és igen kérjen egy 5 literesért, pl 1000-1500 forinttal többet, de az ne legyen hamisítható!
B...ák meg, hogy ez a ország olyan lett, mint egy pöcegödör, olajból hamis, tévéből rengeteg a selejt, autóval mindenhol átvágnak és lehetne sorolni minden termékre, hogy a "nagyon gazdag magyarokat" lehet még ezzel is szivatni, mert engedve van![ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #64755 üzenetére
Mindig ez az olajmizéria. :
Ez vajon még tartja magát, vagy azóta 3-ból 3 lett. 2013 óta....
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #64669 üzenetére
Nekem szinte középen áll, ma direkt azt figyeltem. Videóztam is, abból ollóztam a képeket, csak szemből sajnos sütött a nap, szóval ez szinte nálam alig észrevehető, mikor nyit (zöld) és zár (piros), ekkor pont középen van a mutató.. Az autó már-már kibírhatatlan forró levegőt fújj be 26 és felett, HI-ra állítva kész szauna és akkor most csak 2-3-as venti fokozatról beszéltem. A Laguna fűtése mindig is kiváló feletti volt nekem.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #64639 üzenetére
Ha ennél feljebb nem megy, akkor szerintem át, nekem akkor szokott pont a felétől, kb erre a pontra mutatni, amikor nyit. Aztán pár perc és megint középen van. De én ezt inkább OBD alatt nézném meg, lehet a mutató csal. Ezért lehet, hogy nincs is ott gond...
-----------------------
Tegnap egy kettes kigyorsításkor, kaptam az arcomba egy CAPS (check antipollution blablabla) hülyeséget újra.
Hiába, ezt az autót használni kell(ene), mert fasságokat generál. Jah úgy, hogy új EGR van benne. Tehát felesleges volt megvenni és erről nem is írtam, mert szétszedve tiszta volt. Érdemes volt ki...szni az ablakon 70 ezret. Mert az állást és a hideget, de a kettőt együtt egyszerűen utálják ezek. Már most le merném fogadni, hogy plusz 10 körül, vagy felette az életbe nem fog ilyeneket dobálni. A hibát töröltem, a többit letojom...[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
válasz forceberg #64424 üzenetére
Na most sokat segítettetek
2009-10-es évjáratokat nézem, azok azt hiszem már részecskeszűrősek.Szóval esetleg bírhatná a dízel szerinted? Az ár mellett azért is hajlanék rá, mert ezeknek az évjáratoknak már nagyon jó hírük van, nem úgy, mint a korábbiaknak.... hajtókarcsapágyakal gondolom már ezen évjáratnál nincs gond, a befecskendező meg Bosch ha jól tudom.
-
polonic
félisten
válasz forceberg #64254 üzenetére
136-ra állított tempomat, így gps szerint 131. Ezek most hosszú etapok voltak. Minimum 100 km.
Egyébként 110-nél, auttóút sebességnél fedcomp 5 körül mutat. Országúton 4,4 volt legutóbb. Szóval itt jól fogyaszt. Csak a 130-as sebességnél kezd el arányaiban többet fogyasztani.
Mondjuk ahogy Rob is írta, azért a grand scénic nagy test, majd 1700 kilo. Egy meganeban szerintem azért jobb értékeket tud produkálni az 1,6 dci.
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #64219 üzenetére
20 percet.
De ha másfél órát megyek is ugyanezt csinálja, ha töltőre rakom 24 órát akkor is ezt csinálja, csak nem 4 nap után, hanem akkor kibír pár nappal többet, de hamar ugyanide jutunk, 1-2 hét periódussal.
Egy jó akkunak hónapokat is ki kéne bírnia ilyen rövid távokkal is. Elméletben. De nekem most elkezdett gyanús lenni, hogy nem-e az önindító szopat és nem szeretnék 22 ezrekért új akkut venni, a jó akku helyére.[ Szerkesztve ]
-
Cyborg
őstag
válasz forceberg #64184 üzenetére
Annyi fogy, hogy nem töltök rá 2 olajcsere között, évente cserélem az olajat, mert nem megyek 10.000-et egy évben.
A szimmering már 2x volt cserélve(hátsó) a 14 év alatt, amióta nálam van, és nem bírta sokáig, állítólag ennek a motornak ez a rákfenéje, de nem merek egyelőre új szimmeringet rakatni bele, mert bár filléres tétel, legutóbb egy kuplung, meg kettős tömegű csere is lett belőleKöszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz forceberg #64184 üzenetére
Lehet jobban jár egy új szimeringgel Ahogy olvasgattam, érzékeny az 1.9 egyébként is az olajra, van pár hajtókarcsapágyas eset. Javítást melegen ajánlom, nekünk a Golf szívó dízel eresztő szimeringje mióta cserélve lett, nem kell rátölteni 10k alatt. Turbós autónál nyilván több megy el, de jelentős csökkenést tud jelenteni.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #64141 üzenetére
Ahha igen na az egy elb.szot konstrukció.
Abban utálok én is szintet nézni, mert amíg le nem folyik az olaj szinte ellenőrizhetetlen. Ahogy írod is ott a kannában maradó olaj a segítőtárs.Uram:
Fotózd le a pálcát abból rögtön megmondom, hogy olyannak kell-e lennie.Renault power
-
Nemo1001
aktív tag
válasz forceberg #64128 üzenetére
Hátha neked 'filléres' akkor vedd meg nyugodtan de ezen el lehetne vitázni.én azt a pénz akartam megspórolni amennyire csak lehet
de gondolom te gondolat olvasó vagy és tudsz dönteni helyettem? kis pajtás most fejezd be nem gyerekel beszélsz a tiszteletet meg kellene adni ha anyukád megtanitott volna rá.https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/RENAULT/MEGANE/2004/1_9/D/motor-es-segedberendezesei/egr-szelep-es-alkatreszei/egr-szelep?sid=37176101
A vita le van zárva részemről,ha tudnálak azonnal tiltanálak a trollkodásod miatt
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #64061 üzenetére
Ahogy írta is mágus, a kupakon keresztül, hizsen ha megnyomod a pedált és nam kapna valahonnan utánpótlást (levegőt) akkor behorpadna a tartály.
A levegőnek meg van páratartalma, de mivel nagyon kis mennyiségekről beszélünk így lassan tellik meg nedvességgel a fékfolyadék.
De volt már olyan nálam akinek miután megcsináltam a fékét kompletten megharapta a kormányt első fékezésnél, és akkor ismerte el, hogy hát igazad van valóban sz.r volt a fékem.
Addig válltig állította, hogy semmi baja a fékének. Pedig a folyadék is erősen piros volt, azaz komolyabb szerpentínen igen gyengécske lehetett már a fékhatás.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #63942 üzenetére
Ezt csak úgy lehetne kivédeni (majdnem) teljesen, ha a zárjegy pin kódja, vagy sorszáma, amit eleve a gyár tesz rá, a kupak letekerés után, ami nyilván kattan, merthogy te/én/mi tekered ki először a flakon száján lenne egy újabb "védés", amit feltépve a belső oldalán láthatóvá válik a szám. (kép, hogy mire gondoltam)
Ez a megvalósítás viszont k sok pénzbe kerülne a gyártóknak, ezért mindenki reménykedhet csak, hogy 10-ből 5 olaj legalább eredeti, merthogy a többi mind hamis gagyi, az hétszentség, de lehet, hogy keveset írtam...
[ Szerkesztve ]
-
sesomaru1989
aktív tag
-
Benir8
senior tag
válasz forceberg #63942 üzenetére
Így igaz, hogy nem lehet semmivel igazolni.
Más, valaki próbálkozott már?
Megjött a ELM327 diagnosztika. Tudom nem egy komoly cucc. Rá tudtam csatlakozni bluetooth-al. Probáltam sok android programmal tesztelni, és nem találja meg az ECU-t. Egy Renault Megane 1999 1.6 Chic 8 szelepes motorról van szó. Talán nincs meg hozzá a protokol? -
rayoliviero
veterán
válasz forceberg #63929 üzenetére
Azt írták vissza, hogy a zárjegy magyar sajátosság, ami ugyanúgy nem jelent garanciát, mert azt is hamisítják. A beszerzési forrásuk pedig a román Auto Total, amiben teljes mértékben biztosak. De ha kell, visszaadják a pénzt.
Írtam nekik, ha biztosak a forrásukban, akkor minden rendben, nem viszem vissza. -
rayoliviero
veterán
válasz forceberg #63929 üzenetére
Pont ma írták, hogy náluk azért drágább az olaj, mert ők legális forrásból szerzik be. Minden más amúgy átlagban olcsóbb volt náluk.
Korrekt cég nagyon, nem tartom valószínűnek, hogy hamisítvány lenne. Évekig tőlük vettem olajat más autóba és nem volt probléma az autóval.
De holnap rákérdezek, hogy miért nincs rajta zárjegy és miért a román Totaltól szerezték be. De úgyis mondani fognak rá valami magyarázatot, amivel nem sokra megyek... -
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #63903 üzenetére
Neem.
Amikor vettem az autót, gyári szűrő volt benne.
Szépen, rutinból 2.0dci M9R-hez megvettem a go szűrőt, aztán csak lestünk, hogy nem stimmel. Majd a gyárinak a cikkszáma alapján, megane3-nál találtam meg a belevaló szűrőt: FCS770
Tavaly, hogy lengyelből rendeltem, ott meg kellett adni az autó adatait, aztán megkérdezték, hogy biztos ezt a szűrőt akarom-e, mert nem jó az autómhoz. Mondom biztos, itt van lefényképelve, ami benne volt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
rayoliviero
veterán
válasz forceberg #63881 üzenetére
Nem tudok róla, hogy automata start stopos lenne. Gombos indítás és leállítás van, de pirosnál nem áll le, üresbe téve (gondolom erre gondolnak a start stop rendszer alatt).
Purfluxnál egyfajta szűrő van, ahogy nézem.
A típus kiválasztásnál a FAP mit jelent?
rob210: Azt honnan tudom megállapítani, hogy Euro 5 vagy 6? A motorszámból kiderül?
K9KJ836[ Szerkesztve ]
-
Josi
senior tag
válasz forceberg #63840 üzenetére
Az autóban kb. 70 ezer km van.
Városi és országúti taxi.
elf evolution full-tech fe 5w-30 és 10 e km-nél.
Kuton tankol, de fogalmam sincs milyenen.
Az ELM azért jött szóba, mert nekem csak az van.
Tudom CLIP kellene, de ebben a 2 napban esélytelen.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Xantomas
őstag
válasz forceberg #63239 üzenetére
(#63241) rob210
Nem az elektromos hajtás a zsákutca, hanem a mostani vegyi energia tárolási módszerek. Maga a villanymotor a legegyszerűbb, legjobb hatásfokú erőgép, ezt kár vitatni, egy akármilyen belsőégésű motor, ami a hordozó energiáját nemes egyszerűséggel a környezet fűtésére használja, attól csak rosszabb lehet.
A hidrogénnek egyetlen, de minden másnál nagyobb távlati előnye van, hogy kvázi bármilyen szerves hulladékból előállítható, és a jövő tényleg ez. Hidrogén alapú energiatárolás, helyi hőtermelés, villanyhajtással párosítva.A diesel motorral kapcsolatban nekem csak a széles körben használt tüzelőanyaggal van bajom, klasszikus benzines motoroknál pedig a rettentően alacsony hatásfokkal, ezért is vagyok rákattanva a Mazda Skyactiv fejlesztéseire. Belsőégésű szinten a rövidtávú jövő abban van, valamint rendes, fizikailag kiüríthető kipufogó szűrőkben, de amíg az EU gazdasága ilyen erősen függ a mostani technológiákon alapuló járműipartól, nem lesz nagy hátraarc.
(#63250) orosziem81, és (#63253) ΞΔGLΞ
Igen, esélyes, hogy a meglevő fejlesztéseket akarják minél előbb kitolni. Csak ne az 1.2 tce motor sorsára jussanak. 5-10 év alatt szépen kipörgetik a meglevő fejlesztéseket, addig úgyis kiderül hova tart a piac.Szerintem, meg jópár tanulmány miatt sem "olyan károsak" a diesel motorok. A nagyobb baj ezek avulása, karbantartáshiánya, és a brutális módon növekvő piac miatt van. Amíg a legkárosabb, legkörnyezetszennyezőbb a lakossági fűtés piaca az kvázi fix méretű a gépjármű piachoz képest, annak szennyezése évek alatt sem változik sokkal rosszabb irányba, így az kordában tartható az új építésű házak, lakások energiahatékonyságának a követelményével. Itt a baj a konkrét építési, lakossági hulladékok elégetésével van. Ha választani kell, akkor inkább tüdőzöm le egyszerre 10 dieseles autó dpf-fel szűrt kipufogóját, mint egy külkerületi, nem szigetelt, pocsék nyílászárójú ház kályhájában elégetett, nem kiszáradt akácrönk, vagy bontott parketta, esetleg OSB lap, laminált járólap elégetett füstjét.
Ez csak egy kiragadott példa, de lehetne sorolni a látványosan, a szemnek felújított 100 éves bérházak lakásait, amik ugyanúgy az utcát fűtik parapetes konvektorokkal, és ezek tényleges technológiai modernizálásának még a lehetőségét is megöli egy halom utcakép védő intézkedés.
Én szívem szerint törvényileg kötelezném az összes bérbe adott lakás tulajdonosát, hogy csakis az aktuális, új építésű ingatlanokra kötelező energiahatékonysági normáknak megfelelő ingatlant lehessen kiadni. Ez csak Pesten egy brutális levegő minőség javulást okozna.Valamit ki kell nyírni, hogy jöhessen az űrt betöltő igény miatt más, így a választás a diesel motorokra esett, mert annak piaca globálisan kisebb.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #63210 üzenetére
én is a dpf miatt nem töltök bele semmit, de a MM adalékolása a legjobb az eddigi kutas gázolajok közül! Igaz megvan az ára az alaphoz képest, bár nálam az alap omv is jobb mint az alap mol, kevésbé traktoros...
Régen nem hittem ezekben a csodákban, de mióta olyan autóm van aminek nem mindegy, azóta tapasztalom....és ha ez kell neki, akkor ez kell.....
[ Szerkesztve ]
-
gixxergabi
senior tag
válasz forceberg #63169 üzenetére
(#63169) forceberg
Igen hűtővíz folyt ki belőle, de csak annyi ami benne volt, mert magasan van...
Az egyik az a hülye bilincs, de sikerült vissza pantintanom...(#63172) ΞΔGLΞ
Én meglepődtem az enyém mennyire nem volt retkes 148e km után, vagy takarították előtte, vagy a tavaly nyári egy spuri kezelés(nem hinném), de az amiket és is láttam youtube videókon, hogy több milli vastagon és olajsáros, ahhoz képest az enyémen szép száraz korom és kb. 0.5 mm vastagon. -
Mágus2
Közösségépítő
-
Robi81
tag
válasz forceberg #63067 üzenetére
Ma voltam a gumisnál vettem új gumit centirozás és mondta lecseréli ő nekem ha már úgyis ott vagyok.nézte az alu csavarját de mondta nem jó mert nem fekszik bele normálisan az acélkerékbe.nem gyári az alufelni gondolom ezért nem jó a csavar.csak elszörnyűlködtem mennyibe kerűl egy csavar így hirtelen rákeresve.ennyiből mindeggy ha nem acélfelnit veszek meg csavart (+festék)hanem veszek egy használt alufelni szettet.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #63024 üzenetére
Rosszul tudod, ha van vállalkozásod mindegy milyen autószerelő vagy autószereléshez kapcsolható akkor megveheted.
Pl. egyik klímás srácnak is megvan a clip, és nem renault klímás
Hivatalos gyári.
Csak sokan nem szeretik kifizetni a majd 500.000.- árát a diagnak.
A dialogys, pedig szervíz segédlet azt minden autószerelő aki szerel renaultot beszerzi, már ha van esze.Renault power
-
norbert1998
nagyúr
válasz forceberg #62930 üzenetére
Értem, köszönöm. Akkor azt majd még tüzetesebben átnézem, meg próbálkozok még. Egyébként a gyertyák tényleg rosszak voltak. 4 gyertyából egy volt jó, a másik 3 meg ilyen kOhm nagyságrendű ellenállást tanusított.
Esetleg arra a kuplungos nevezetű mizériára van ötlet?
Meg hogy miért írja a keréknyomás szenzoroknál azokat a hibákat? Szerintem az csak vicces, de érdekesnek tartom -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62875 üzenetére
Ma beleöntöttem bő 2 kupaknyit VIF-et, plusz kb 25 litert tankoltam rá (sima dízel shell), de csak össz-vissz 40km-t tudtam menni, azért nyilván jóval többet kell menni, hogy a hatása meglegyen. Diagon nem volt benne semmi, csak memorizált hiba, ami ugye azt jelenti, hogy valamikor volt, de jelenleg nincs. Persze ott is az EGR mittoménmármilyen hülyeségét írta, meg olyat is, hogy valamikor hiba a bal oldali lévő ajtóban a lámpa. .Jah volt ilyen, befújtam WD40-nel, azóta jó.
Meg volt valami klíma gondja, meg szellőző valami is , de egyszer valamikor, aztán eltűnt, mondjuk nekem soha nem volt gondom a klímával...Az EGR meg remélem bírja még jó darabig, mert semmi kedvem most azzal (is) időt pazarolni, majd ha egy kicsit melegebb lesz..
Ma délelőtt megjöttek a xado olajak, azt holnap megcsináljuk, de ebben az évben már semmi.Jah és emlékeztek arra morgásra, amiről írtam, még be is vásároltam ékszíj meg minden hozzá tartozó lófüttyöt, potom 60-70 ezerért, erre ezt a hibát a légszűrőház alatti gumibak, amin áll az egész, na az ott már nem úgy tartja a házat, ahogy kellene és a ház és turbó közti cső, annyira beremgtette, hogy ezt csinálta ezt az idegesítő morgó hangot 920-940 körüli fordulaton. Egyelőre egy erős szivaccsal jól kitámasztottam a légszűrőházat, de néha olyan erős a rezonancia, hogy még így is néha-néha hallani, de már így is ég és föld a különbség... Redvás légház adott ilyen hangot, meh! Az ékszíjnak és a többinek semmi baja. Mindegy, ezek is mennek a polcra egyelőre...
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
-
#32577792
törölt tag
válasz forceberg #62751 üzenetére
Injektor már megvan. Ma vettem, jövő héten lesz csere. Illetve tudom, hogy sokan otthon cserélik, de mivel se nyomaték kulcsom, se valami spec. kenőcs hozzá, kihagyom. Kódolást elvileg még megtudnám tenni.
Használjuk ettől függetlenül, de még 300km van benne csak kb. Ráadásul van némi fura hang néha, ami a szerelő srác szerint az injektor miatt is lehet. Majd kiderül
Új hozzászólás Aktív témák
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Gitáros topic
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- PlayStation 5
- Mindent a StreamSharkról!
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...