- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Elindult a Qi2 25W tanúsítványok kiosztása
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hossszú
őstag
Pontosan nem tudom, hogy mennyi fogyasztáscsökkenést hozott a Xado mert pontos fogyasztási adatokat nem tudtam számolni a km órám hibája miatt de a spritmonitoron lévő adatokat nézegetve úgy gondolom, hogy szerepe van az adaléknak a kedvező fogyasztásomban. Júliusban sikerült megjavítanom az órát azóta így alakul a fogyasztásom.
-
giigz
veterán
Robon kívül van még itt valaki, aki a motorba használt Xadot?
-
hossszú
őstag
Én eddig mindig kicseréltem a szűrőt is az olajjal együtt, nem árt a motornak a ritkább szűrőcsere?
Mann-filter szűrőt és Xado olajat használok.Ma megkapta az autóm az új aksit egy Exide Excell személyében, hát mit ne mondjak, egy kicsit határozottabban berántja mint a régi Varta.
-
rob210
Topikgazda
válasz
FrankMonzano #23902 üzenetére
Azon kívül, hogy egy híg szar semmi.
Nincs olyan adottsága mint a xadonak.
Sokkal rosszabb a dermedés és forrás pont értéke.
Hangosabb tőle a motor és nekem nem jött be ennyi.
Mindenki azt használ amit akar én elfet biztos hogy nem. -
giigz
veterán
Vezérléscseréről jut eszembe, mi lesz a következő lépés... Hamarosan beszerzek 3 tubus Xado-t, és megkapja végre a "kezelést"
Egyébként annyi a lényeg, hogy a vezérléscsere is következni fog nemsoká, de még nem a napokban lesz, szeretem az izgalmakat
Szerk: A tiedben van Xado?
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Xado-s kérdés. M2 váltójába inkább spray vagy tubus? És hány tubus? Mert rákeresve mintha valahol az állt volna, hogy egy elég bele,de kettő a táblázat szerint a szükséges.
Holnap megyek érte elvileg,
Köszi!
-
rob210
Topikgazda
-
Udv ujra itt!
Hazatertunk Ronivel a nyaralasbol, kb. 1600km-ert mentunk vele, miota 3 hete bele lett teve az uj valto+kuplung.
A valto egesz jol bekopott, nagyon szepen vagy, megerte megcsinaltatni (pedig meg Xadot nem kapott).
Szerencsere lerobbanas nem volt, egyedul az elektromos ablakra kellett koltenem majdnem egy 20-ast, mert most derult ki, hogy amikor az ajto osszetort, akkor elferdult a sin, es ledobta a bowdent.De aztan Pesten egy lassitasnal ereztem, hogy a pedalok elkezdenek remegni. Azota mentunk vele tobb, mint 1000 km-t, mostmar nem mindig erzem, de neha ugy remegnek a pedalok, mint amikor le akar fulladni a kocsi. De van, hogy uresben allok, fek benyomva, es akkoris erzem. Mi lehet ez? Van valami otletetek? Csinalni kellene vele valamit, vagy lassan teljesen meg fog szunni?
-
tresh
veterán
csak nem
Na én meg lecseréltettem a hűtővizem(mert itthon nem szennyezem a környezetem
) meg ha már volt csápos alánéztem hibátlanok a bakok szóval öröm és boldogság.Töltöttem picit a váltóba olajat mert a múltkor csak 3 lityit kapott plusz adtam neki egy kis Xado-mazot hátha szeretni fogja
Meg kicsit körbe fújkáltam szilikonsprével a gumi cuccokat. Szóval úgy érzem ma is törődtem a kis szarossal, már csak az első rendszámtáblát kéne értelmesen rögzítenem valahogy
-
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #22251 üzenetére
Egyetlen dologgal magyarázható, egy nagy rakás szar a Castrol.
Mint ahogy az Elf is.VW topikban is írják kb. már vagy 6 esetben olvastam, hogy hangos az autójuk a Castroltól.
Így csak azt tudom mondani, xadot bele, ha nincs rá pénz mert valóban drága olaj(nem véletlen), akkor Mobil, Selenium, total olajok közül érdemes választani.A 16 szelepesek esetében én az 5W40 est javaslom, a 8 szelepesekhez a 10E40 es is megfelelő.
Hidd el ha kizavarod a kocsiból a castrolt akkor halkabb és szebb járása lesz a kocsidnak, olyan selymes lesz .
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #22242 üzenetére
Legkevesebb
Csak ma még nem tudom mikor lesz időm felhívni mert megyek megnézem az m1 coupe-t és összeírom a csajszinak mi kell hozzá mit kell cserélni remélem nem lesz sok gond vele...de hát miért is lenne francia vas
SocketA: hidd el nem fog osztani szorozni hogy mikor rakod bele a xado-t..mikor ezek az adalékok nem léteztek is mentek hibátlanul a gépek
Ahogy rob is írta régi olaj leereszt és minőségi új olaj bele és mehetek nyaralni
-
válasz
rob210 #22243 üzenetére
Azert mert jovoheten indulnek nyaralni a kocsival, aztan vegre jaratva lesz a kocsi, igy lenne lehetosege beepulni.
Szerk.: 2.300.- Ft a 9ml Xado, a nagy adag meg 5-6 korul van. Nekem ennyit meger, ha van eredmeny.
Ennel meg varhatok javulast? Az atcserelt olajban van meg Xado? Kb. 3 hete tettem sztem bele a regi valtoba.
-
tresh
veterán
válasz
SocketA #22233 üzenetére
Váltót le engedett olaj nélkül nem is igen tudsz cserélni
A lényeg a mostani olaj kicsit kenje át ahogy rob is írta kb 1000km utána le ereszt új olaj és mehet bele a xado = öröm
rob: lassan nekem is kell majd kuplungozni a gépet még a gyári van alatta 105k km nél és 15 év után nem árthat
Plusz hátsóbak csere is lesz meg a váltót is átnézem..de mivel nincs kedvem sz*pni vele otthon így viszem szerelőmhöz feldobjuk csáposra azt megcsináljuk így időben negyed annyi.. pl hátsó bak csere 10 perc alatt meg van kontra alá fekvős szenvedős 1-1,5 óra
Ja meg kicsit a rönó szeretetemet átültetem ex csajomba és vett egy fekete m1 coupe-t azt is rakhatom rendbe neki
-
(#22231) tresh En se igy akartam, de a srac elvitte a szerelohoz a valtot, meg ingyen adott hozza kuplung szerkezetet, meg kinyomot. En tenyleg bizok a szereloben, mindenkitol jot hallok rola. A taxis, aki vitt ki hozza, O is Penteken viszi oda a kocsit.
Szoval a szerelo atnezte, azt mondja, igy par evig rendbe lesz a valto, kuplung, kinyomo.
De en is tudom, hogy ezeket csak egyutt erdemes, ujonnan megvenni. Hat meglatjuk, mi leszEn orulok inkabb most, hogy ennyibol megusztam. Csak a kuplung csere lenne 50eFt.
rob210: A bontott valto olaj nelkul volt, az en regi valtombol tettek at a februarban lecserelt olajat. Igy is csereljem? Xadobol megint vegyem ezt a 9 miliset, vagy vegyem meg inkabb Pesten a 27 ml-s adagot?
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #22230 üzenetére
Két dolog.
Az egyik vegyél egy tubus xadot.
A másik 1000Km-megtétele után cseréld le az olajat és abba tedd a xadot.
És ezt baromira nem viccből mondom!!!!!Nem ismered a váltó előéletét és használt olaj került bele.
Ne ezen akarj spórolni, mert egy újabb csere szétkúrná az idegrendszeredet.-_-_-_-_-_-_-_-
Csak , hogy lássátok az én autóm is kopik sajnos kuplung csere előtt állok.
Már csak azt nem tudom, hol fogom kivitelezni, lehet el kell vele mennem szerelőhöz, mert ezt azért az utcán fetrengve elég szopós meló lenne megcsinálni -
Ma reggel elhoztam a kocsit a szervizbol.
Elkezdtek a valtot szetszedni, de mar az egyes fokozat annyira meg volt kopva, hogy nem erte volna megcsinalni. Viszont, ami erdekes volt, hogy mondta a szerelo, hogy teli van kis lyukakkal, kopasokkal a fogaskerek, de a Xado tenyleg kitoltotte ezeket. Ezert is ereztem, hogy mostanaban finoman ment a valto.
Szerencsemre volt egy debreceni srac, akinek volt egy pont ugyanilyen valtoja, odavitte a szerelohoz. 30eFt-ert kaptam egy bontott valtot, kuplungszerkezetet, meg kinyomocsapagyat is.Kiprobaltam a kocsit, ami nagyon furcsa, hogy a kuplung nagyon puha, es mar az elejen fog. De MMA87 is irta, meg a szerelo is mondta, hogy idovel majd kemenyszik.
Ami viszont nem tetszik, hogy bar mar nem akad meg a valto, minden fokozatot szepen vesz, egyesben igy is van egy pici hangja (de akkor tenyleg ez annak koszonheto, hogy egyenesen allnak a fogaskerek bordai), de ez teljesen jo igy, viszont meg egyesben igy is erzem neha, hogy nem "becuppantja" a valtot, hanem valami meg utkozik. De azert jobb mar igy minden, szerencsere.
Illetve elkovettem azt a hulyeseget, hogy a valto es a bowden csatlakozasat befujtam WD40-el, es azota femes zorgest hallok valtaskor lehuzott ablaknal. A szerelo azt mondta, hogy ezen van egy teflon bevonat, nem kellett volna rafujni. Lehet ezzel vmit csinalni? Vagy idoval majd lekopik a WD40, es elmulik a hang?
Az utolso kerdesem pedig, hogy a Xado tenyleg segitett erzetre is, meg szetszereleskor is bebizonyittotta, hogy er valamit. A bonott valtot szarazon kaptam, az en februarban cserelt olajom lett attoltve bele, amiben ugye volt mar 2 adag Xado.
rob210: foleg Neked szol a kerdes: szerinted tegyek bele meg egy adagot, hogy ugy jarjon, mint az olajozott villam?! Mert a 2 adag eleg ugyebar, viszont az mar lehet, hogy "beepult" a regi valtombaJa, es hogy kicsit reklamozzam a szerelomet: mindezt ket nap alatt csinalta meg 53.000.- Ft-ert, amibol ugye 30.000.- Ft a valto es kinyomo meg a kuplungszerkezet. Meg 6.000.- Ft-ert szerzett bele bonott kuplungtarcsat, igy az is ki van cserelve.
-
kisninja
őstag
No ma kicserélem az olajat a kocsimba a drága szerelőm 15-40 es olajat rakott egy nagyon jó állapotú motorba......
Most valvoline 10-40 fél szintetikusat kap a kék dobozos. Aztán kap egy xados kezelést mit ajánlotok az egyszerit vagy a 3 tubust ? -
tresh
veterán
válasz
SocketA #22046 üzenetére
Forumokon olvastam, hogy valakit 3-400eFt-os felujitastol mentett meg. Bar lehet, hogy fizetett hirdetes volt
Na ez is akkor Andersen akart lenni... logikusan ahol 300-400k kell beleölni a javításba ott generál van nem kicsi
Lehet kövezni de szerény véleményem hogy a xadot se akkor kell alkalmazni amikor már hullik szét a váltó/motor vagy bármi...mint sokan hiszik
-
-
tresh
veterán
válasz
SocketA #21966 üzenetére
Na uram tisztázzuk a történetet.
Ahogy rob is írta a váltókból azért van több típus egy adott motorhoz mert más a kihajtás más az átétel és ez valószínű évjárat függő is.
Azt hogy leadod a váltod majd ő ad egy másikat ami bontott +20k nem éri meg szerintem.. kivéve ha amit ad az felújított és tökéletesen egyezik a tieddel..
Minden más esetbe ahogy anno is írtam váltó felújítás a legjobb megoldás..ez sajnos lehet 2-3 napos és 1-2 hetes művelet is állapot függő.. bár ahogy leírtad nem sok különbséget éreztél a másik megane váltójához képest ebből gondolom hogy nagy gond nem lehet vele.. így ha jelen állapot szerint az autóval lehet közlekedni biztonságosan nem dobálja ki a fokozatokat ahogy rob is írta bátran el lehet vele indulni..a xado se fél perc alatt hat szerintem egy 3-4k km kell neki még hatása érezhetővé válik. Újra ismétlem magam a francia váltók hosszú úton járnak és NEM gyors kapcsolgatásra vannak kitalálva hanem kényelmes "türelmes váltásokra" ergo ahogy írtam ha tempósan akarsz vele menni megfelelő fordulatnál elváltva nem fogsz hátrányba lenni azért mert nem lehet csak úgy csapkodni a sebességeket.Szumma szumma : szerény véleményem szerint az autót műszakilag ellenőriztesd/ ellenőrizd le indulás előtt és ha haza értek akkor mehet a gép váltós szakihoz lehet 20-30kból kompletten felújítja és nem lesz gond vele..de attól még a váltó karakterisztikája ugyan az marad
(#21968) SocketA : váltószám /kód rajta van a válton ugyan úgy mint pl a motor szám
-
válasz
FerNandor #21957 üzenetére
Koszi! Tobbiektol is varom, hogy Ti mit csinalnatok
Illetve meg egy kerdesem van: Mi a tokomert van tobb fajta JH3-as valto? Ha ez a bonott valto 1.4es Megane-bol szarmazik az meg nem garancia, hogy jo lesz az enyembe? Miert van 3 tipus? Miben kulonboznek?
(#21959) MMA87 De en nem erek ra!!!
De erre rajottem, amikor tegnap vezettem az ismerosom kocsijat. Hiaba megy akad nelkul, nem egy kapkodo idegbeteg valto... bar egy kis Xado sztem finomabb valtast tenne lehetove. Ilyen szempontbol tenyleg mukodik a cucc!
-
giigz: Ha van kompatibilis valto, akkor ugyanannyi ido beepiteni, mint a Renault valtot
Vateran kerdeztem a Xadorol egy eladot, hogy szerinte erdemes-e meg beletenni, ezt valaszolta:
"Nem írtad milyen autóról van szó.Kormányműnél volt akinek a 4. tubus után javult meg,miközben 5000km-t tett meg.A 1Stage 27ml így nagyobb a hatóanyagtartalma,így hatásosabban javítja a váltót.üdv"Viszont szinten Vateran 20eFt-ert lenne hozza bontott valto!
Szerintetek megerne kicserelni egy bontottra? Vagy varjam a "Xado-hatast". De en szeretnem, hogy ket het mulva rendben legyen a kocsi, mert megyek nyaralni vele.
Szerk.: Ha meg tenyleg mechnaikai hibaja van, azt a Xado ugyse oldja meg.
-
Kiprobaltam ma egy ismerosom Megane-jat. Neki mindent lazan vesz a valto, de az apro megragadasokat leszamitva tenyleg nincsen olyan hatalmas kulonbseg. Ez az igazsag, hogy ez a valto nem gyors valtasra termedt.
Ja, es neki is csinalja azt, hogyha egyesbe elengedem a gazt, akkor megrangatja a kocsit, szoval nekem kell a vezetesi technikamat csiszolni.Szoval nem tudom mit csinaljak. Xadobol eddig 2db 9ml-est tettem bele, de most latom, hogy van 27ml-es is. Lehet, hogy azzal tobbre mennek?! Vagy mechnanikus gondja van, es ugysem segit semmit?
-
hossszú
őstag
Ma vettem Xado gélt a szervómba, meg ha már ott voltam akkor a fűnyírómba is
nagyon kíváncsi vagyok mit csinál az öreg Husqvarnámmal.
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #21873 üzenetére
Kb. az összeset láttam, most nyári szüneten vannak, de 10. évad idáig telitalálat, Aston DB7, Escort, Range Rover, Boxster, és a TVR, na meg az a "faautó"
Talán az egyik legjobb, legváltozatosabb évad felén vagyunk túl
Aug. végén kezdődnek az új részek, Lambo Uracco P250S-sel.
Nagyon szeretem ezt a sorozatot, a kezdetek óta nézem
Egyébként szereti a mi autónk a pörgetést, azt hiszem 5800 körül van meg a 75 paci, 4000 körül meg a nyomaték, üzemmelegen az égvilágon semmi baja nem lesz egy kis pörgetéstől. Sőt, most hogy kezd kristályosodni, az én autóm még motor erőileg sem rossz, tökéletesen hozza a gyári gyorsulást (még jobbat is, mert a lépcsősnek 14 sec van megadva
), ergo megvan mind a 75 paci, és tökéletes állapotnak örvendenek. Csak még kell az alapjárati cuccot orvosolni, meg egy kis Xado kezelés, és utána tényleg tökéletes lesz a kocsim, remélem ki is szolgál, bár tényleg egyre jobban megszeretem, és érzem, hogy ki fog szolgálni
Szerk.: Ja, most látom a csereberét linkelted, nem a sima sorozatot, de természetesen ezeket is láttam
-
rob210
Topikgazda
Elforgattad rendesen a gépet úgy látom hamar kocsit akarsz cserélni
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Coyote: javaslom, tegyél bele egy olajcsere keretében Xado 5W40 fullszintetikusat, ennyit még szánj rá a motorra ha már 250.000.-benne van a kocsiba.
De az is lehet, hogy csak kéne egy jó motormosás, mert letapadtak a gyűrűk.
Ha ez a két dolog nem oldja meg az olajfogyasztásod akkor valóban 10W40 re kell váltanod, mert kopott a henger és a lehúzó gyűrű.
Nekem is 300000km fölött van a kocsiba és én nálam is kortyolt a gép rendesen, de amióta xado van benne azóta nem issza az olajat.
(azaz megvétel óta.)
-
A debreceni Bosch szervizhez ne vidd! Mar irtam multkor: Elmentem hozzajuk, amikor beazott a kocsi. 3eFt-ert dugtak ra a muszert, es kiolvasni sem tudtak normalisan (volt ismeretlen hiba). Torolni meg SEMMIT nem tudtak. Szoval 3eFt-ot kifizettem a semmiert.
Aztan kesobb elmentem Renault-ekhoz, ott az ismeros srac egybol megallapitotta, hogy a feklampa-kapcsolom ment ki. Kicserelte. Kitorolte az osszes hibat. Elmondta, hogy a legzsak volt lehuzva, meg hogy a lambaszonda is rosszalkodik, ossze kene forrasztani a csatlakozot.
Ezzel szemben a Bosch-szerviz elengedett ugy, hogy nem ment egyik feklampam sem. Es nem tunt fel nekik... En egyaltalan nem ajanlom Oket ezert.
Ki az a debrecen Renault magus?
rob210 meg a tobbi szakinak:
Beletettem meg egy adag Xado revitalizalot (bar egy pici inkabb kifele folyt, jobb lenne a fecskedos valtozatot venni), finomabban siklit a valto, de akkoris: Egyesbe meg mindig nehezebben megy be (de mindig beveszi), 2-esbol 3-asba valtasnal meg mindig meg tud akadni (nagyon ritka, de elofordul). 5-bol 3-ba visszakapcsolni szinte eselytelen, mindig 4be huzom.Illetve nem tudom, hogy en vagyok-e bena, de egyesben nehez ugy adagloni a gazt, hogy ne rangasson a kocsi. Plane, ha elkezdek gyorsitani, de elveszem a gaz. Meg amikor leer alapfordulatszamra, rant kettot a kocsin.
Nem tudom, milyennek kellene lennie egy Megane valtonak, de nem ilyennek.
Szintetek mi lenne a megoldas? Valtofelujitas, vagy bontott valto? Egyuttal lehet csinaltatnek egy kuplung+kinyomo cseret is, es akkor sztem mostmar rendben lenne a kocsi.
-
tresh
veterán
-
lajo
senior tag
Xado-ból M2 1.4 váltójába melyik fajta ajánlott, mennyi kell bele és hol kell alkalmazni?
-
hossszú
őstag
válasz
rob210 #21392 üzenetére
Nálam először a váltó gél adagolása után lett döbbenetes változás.
A motor viszont folyamatosan érik, mostanság már olyan finoman és csendben jár mint egy alig futott diesel motor, és ezt egy több mint 300k-t futott motorról mondom, az olaj fogyasztásom 0 liter. Ebben a finom járásban azért részes az előző tulaj is aki igaz nem Xadot de elmondása szerint mindig jó minőségű olajat töltött bele. -
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #21375 üzenetére
Nekem shell van benne most a másik nagyon jó olaj a BP volt de azt itthon már nem forgalmazzák.
Sok jó fajta olaj van, de áruk van.
Én jövőre cserélem, xado megy bele, drága de megéri. -
rob210: Par honapja tanacsodra vettem bele Xado valtorevitalizalot. Nem tudom, hogy attol lett jobb, vagy mar csak megszoktam, de mostmar nem annyira veszes a valto, megszoktam a hulyesegeit, de azert szeretnek meg egy adagot belenyomni.
Az en valtomban 4l koruli olaj van, ehhez a Xado 2 adag revitalizalot javasol. Egyet mar ugye par honapja beletettem, azota csak 1-2eKm-t mentem a kocsival. Szerinted mehet bele ketto most, vagy csak egy legyen? A tobb tud kart tenni?!(tobbiek velemenyet is varom)
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Optimális beállítás és foglalkozás az autóval?
Tényleg nem hiszi senki, hogy a xado olaj súrlódás csökkentő hatása kifejezetten jó.
Ez simán hoz 0.5liter csökkenést.
Plusz a váltómban is van xado gél.
Ilyenkor mindenki gondolkozik meg hitetlenkedik, hogy mitől eszik kevesebbet az autóm.
Hát ettől.
Ésszel kell a kocsit használni foglalkozni törődni vele és meghálálja.
Ilyenkor jön az, hogy de a xado drága.
Számold ki mennyit spórolok az üzemanyagon és számold ki mi is a drága?? -
giigz
veterán
Én meg ezelőtt 100 LE alatti kocsiban nem is ültem
1.6-os Focus-t vezettem, de tanulni is 140 LE-s dízellel, utána meg 180 LE dízelt vezettem, meg 200 LE-s benzinest...
Most meg itt van ez a 75 LE-s valami, ráadásul annak a fele most elkalandozott valamerre
Remélem szelephézagállítás + Xado kezelés visszahozza nekem a pacikat, és akkor legalább a 75 LE teljes egészében az enyém lesz...
-
Multkor mar irtam, hogy kezd egy pici javulas erzodni a valton, miota a Xadot beletettem, viszont tegnap ota megint elojott, hogy az egyest nem szivesen akarja bevenni, kicsit eroltetni kell.
Irtam, hogy majd ha jon a joido, beleteszek meg egy Xadot, de most megint inkabb a cseren gondolkozom.Illetve elso korben egy olyan kerdesem lenne, hogy nem okozhatja-e ezeket a "megszorulasokat" a kinyomo gyengulese? Vagy leallitott motornal ennek nincs szerepe? Tehat ha allva is ezt csinalja, akkor TUTI a valto akad?
En a valtokulisszara is gyanakszom, de a szerelo azt mondta, hogy azzal nincs baj, mert lekotottek es ugy is csinalta... legalabbis ezt mondta, nem voltam ott.Az 1.4-es motorhoz csak a JH3-as valtot lehet tenni?
Honnan lenne erdemes beszerezni, valaki tud egy megbizhato darabot? -
giigz
veterán
Amikor 8 litert evett, akkor is kb. hasonló volt az arány, a 9 literes időszakban meg tiszta város... De igazából ez nem kicsit meglepett engem is, remélem tartja majd a jó szokását.
Bele sem merek gondolni mi lesz itt új olaj, xado kezelés, rendes alapjárati motor, szelep állítás, felső holtponti jeladó csere után, ja meg belerakom a rob210 féle fogyi csökkentőt, bele sem merek gondolni, 5 liter alatt fogok járni vele?
-
válasz
vallas #17375 üzenetére
vallas: Miota beletoltottem csak par kilometert mentunk meg a kocsival, ezert nem irtam eddig velemenyt rola, de mar most erezheto a hatasa. En azt hittem, hogy az egyesnek kopas miatt van furcsa hangja es ezert ugy gondoltam, hogy ez keramia reteg majd megszunteti a hangot. Ennek ellenere a hang talan csak egy hangyanyit csendesult, viszont - egyelore - a fokozatok jobban kapcsolhatoak. Mivel varoson kivul meg nem voltam, miota beletettem a Xadot, igy az 5-bol 3-asba visszavaltassal kapcsolatosan nem tudok nyilatkozni (de azt sztem nem fogja teljesen megszuntetni, max. kevesebbszer fordul elo).
Szoval most varom a joidot (mert multkor 2 orat fekudni a betonon nem volt annyira jo), hogy tegyek bele meg egy adag Xadot (probalom az EX120-at beszerezni), meg hogy szepen lemossam a kocsit, meg kifenyezzem.
Meg majd lehet a motorba is kiprobalom a Xadot.Bar a motornal mar nem varok javulast: Az en fogyasztasom iden, a fed.comp. szerint: 8.4 L
Tehat ebbe benne van a sieles hegyek-volgyek kozott 4 emberrel+felszerelessel, 10-20-30 perces jaratasok, amig a kocsit takaritottuk, es legnagyobb reszt varosi haszanalat. Nagyon elegedett vagyok!Vallas: Tehat ha - eddig meg - nem is javitotta meg teljesen a valtot, de azert valami erezheto a Xado hatasabol. Kezdi elterelni a gondolatomat a valtojavitas/csere-rol. Nagyon szepen koszonom Neked a tippet!
Ja, amugy tegnap Auchanban sem volt teli szelvedomoso (vagyis csak 5L-es), de vegul a Lidl-ben sikerult venni. Orulok, mert azert ma reggel lattam egy par teljesen befagyott pocsolyat. Szoval koszonet FerNandor -nak es rob210 -nek is
Szerk.: (#17388) SZATA Idokepen holnap estere -7 -et mutat, szoval jobb sztem, hogy 2 liter teli ment bele. Csak nyugodtabban alszok igy, de azert koszi!
-
Na! Laza 2 oras szerelessel sikerult betolteni a Xado valtorevitalizalot! Koszonom mindenkinek a segitseget!!!
A valto tul volt toltve, igy egy kicsi kifolyt belole, aztan belenyomtam. Felhivtam a szerelomet, azt mondta, hogy direkt tolti tul az ilyen fajta valtokat, hogy az otodik fokozat is beleerjen, mert rosszul vannak tervezve ezek a valtok. O azt mondta, hogy felesleges megint tultolteni, jo ez igy is. Szerintetek?
Vegul csak alulrol kellett betolteni, felulrol nem volt sehol eleg hely.
Leszedtem a muanyag burkolatot, viszont amikor tettem vissza, akkor vettem eszre, hogy elol, ahol harom helyen kellene rogziteni (ket szelen es kozepen), de a bal oldaliba sehogy nem tudtam becsavarni, nem fogott ra semmire, es amugyis csak ket csavart szedtem ki. Csak nekem ugy remlett, hogy ket szelsot... Bar a lengokarnal is van egy-egy csavar a ket oldalt, azok is elteroek voltak (az egyiket harapofogal, a masikat torx-al kellett csavarni)
Szoval igy picit lotyog a burkolat bal oldalt. Nagy problema?Par percet jarattam a kocsit, egy rovid kort csaptam vele, ez eleg, vagy menni kellene meg, hogy dolgozzon az anyag?
-
Megvettem a Xadot... mostmar csupan annyi problemam van, hogy toltsem bele? Mert nezegettem a valtohazat felulrol, de sztem ezt alulrol kellene megoldani, nekem meg se aknam, se emelom... :S
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #16989 üzenetére
Szokás kérdése én már megszoktam az elején nekem is megreccsent egyszer kétszer
Amióta kezeltem xadoval meg összeszoktunk nincs bajom vele.
Annyi a trükkje, hogy nem dobálni kell a sebességeket hanem megvezetni a váltókart érdemes párszor álló helyzetben rakosgatni a sebességeket, hogy az ember keze rááljon.
A céges okádiák után nekem is furcsa volt mint írtam, de azért nem egy ipari hulladék. -
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #16976 üzenetére
Cinikus vagy és hitetlen mert nem próbáltad......
Pedig valóban jó cucc, csak igazi Magyar hozzáállással nézed a dolgot.
Senki nem mondta, hogy a kitört fogat vissza hegeszti a váltón belül.
Senki nem mondta, hogy olajkutat nyit a váltódban és naponta kell lefejtened a friss válóolajat, nehogy túlcsorduljon.Csak annyit mondtak ami igaz is, (tapasztaltam) hogy a kopásokat visszaépíti, és a felületen egy nagyon kemény erős bevonatot képez, ami lassabban kopik, így ha elfolyik az olajad akkor kenés nélkül is jobban bírja akár 1000km-is, mert sokkal erősebb felület, mint a fém amiből van az alkatrész.
A tapasztalat onnan ered, hogy apósom is megcsinálta a fiat puntójában a xados 3 tubusos kezelést, de más ok miatt szét kellett szedni a motorját.
A szerelő leikrázott majd lesírta a discó belépőjét, hogy ő még ilyen dugattyúkat és hengerfalat nem látott 14éves autónál. Azt mondta olyan mint ha a gyárból most jött volna ki.Próba képpen egy reszelővel kicsit megkarcolgattuk, illetve megpróbáltuk megkarcolni, de kábé azt tapasztaltuk, mint amikor műanyag késsel el akarsz vágni egy zártszelvényt.
Egyszerűen elcsúszott a felületen a reszelő.Na ennyi nem szaporítom a szót, nem vagyok xado márkakereskedő, részesedést sem kapok és senkit nem is akarok meggyőzni, mindenki azt csinál amit akar és úgy szkeptikus ahogy akar, de nálam pozitív benyomást tett a xado.
Meganeomban a szervó szivattyú visítását megszüntette a xado gél.
A váltóm hangos volt és szorultak a sebességek ezt is megszüntette a váltó gél.
A motorba 3 tubus benzines xado gél ment novemberben gyári értékeket produkált a kocsi kompresszióméréskor.ennél több bizonyíték nekem nem kell.
-
tresh: Tegnap egy 80km-es ut soran pl. ketszer akadt meg kicsit a valto. Ez nem azt jelenti, hogy nem tudtam betenni 3-asba, csak erosebben kellett nyomni. Maskor tobbszor is elofordul, valamikor egyszerse.
Most ezert szedessem szet a kocsit, kuldjem el a valtot, fizessek 100eFt-ot?!
Szoval koszi a linket, de az en valtom NEM halt meg, csak nem tokeletes, neha meg-megakad.Tehat ha lehet, evezzunk mar kicsit vissza ehhez az "otthoni valtogyogyitas" temahoz, mert inkabb erre varnam a valaszokat, hogy mit nyomjak bele, amitol jobb lehet a valtonak. Mert ennel a xadonal olvastam par forumon, hogy valakinek semmit nem ert, valakinek tobb szazezres javitastol mentette meg a valtojat (a tobb szazezres termeszetesen automata).
Szoval elso korben inkabb ilyen konnyen kivitelezheto, olcso praktikakat varnek.
Persze ha ezek nem valnak be, akkor megint visszakanyarodhatunk a "bonott vs felujitas" temakorhoz, de most nagy remenyekkel gondolok erre a Xadora.Ha Debrecenben lehetne ilyen kapni most valahol, mar indulnek is erte!!!
Amugy nem volt kuplung cserelve meg. Az lesz majd a kovetkezo, mert hidegben "felsir" a kinyomo. De mondta a szerelo, hogy raer.
-
tresh
veterán
válasz
FerNandor #16976 üzenetére
A xado viszkozitása teljesen más mint a gyári olajé és igazából ez egy adalék anyag, ami arra szolgál pl motornál hogy a dugattyú falainál az apró mikrókarcokat, súrlódásból adott felületi hibákat enyhítse így kellemesebben fog járni a motor pl vagy adott esetben a váltó. De erre mondtam hogy ez csak rész megoldás ami rossz volt előtte az is marad..
-
FerNandor
őstag
amúgy elég érdekes ez a xado cucc.. [link]
aszongya, hogy "Helyreállítja az alkatrészek eredeti alakját; " LOL, honnan tudja, hogy milyen volt az alkatrészek eredeti alakja?"Véletlen olaj elfolyás esetén is működőképes marad a váltó, akár 1000 km-en keresztül" ja valószínü, söt ha elfolyik az olaj, akkor termel magától újat, méghozzá a legjobb minöségüt és egyidejüleg befoltozza a lyukat, azáltal, hogy helyreállítja az alkatrészek eredeti állapotát.
stb
elég tündérmese-szerü.. -
Waaaaaaa! Jol van, megertettem!!!
Hagyjuk mar ezt az egyes temat! Akkor javitsuk meg, hogy 2-esbol 3-asba, vagy 5-bol vissza 3-4-be menjen a valto! Xado ezen fog segiteni? Vagy azon, hogy az egyes fokozatnak ne legyen ilyen hangja?! Megeri megrendelni?
KONCENTRALJATOK!
tresh: nem olcso, de megis mennyi? Egy bontott 50 es 90 kozott van. Ha ugyanennyi (vagy esetleg olcsobb) a felujitas, nyilvan azt valasztom, ki tudja a bonott honnan jott. Viszont a szerelo azt mondta, nincs felujito keszlet ehhez a valtohoz, tehat lehet, hogy hetekig szet lesz szedve, mire megerkezik egy alkatresz hozza.... remek...
De eloszor ezt a Xadot szeretnem kiprobalni, hatha segit. Csak abban segitsetek mar, kerlek, hogy melyiket vegyem, honnan es hova nyomjam be Roninek
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #16970 üzenetére
A xados kezelés után sem fogod tudni 1esbe rakni a váltót
A hangját meg fogja szüntetni, ha a tiéd is egybe van építve a differenciál művel.
Mert szerintem inkább difi gond a hang mint váltó. De ezt már írtam neked.
Bár akár váltó is lehet.Viszont a sebesség fokozatok eltalálását meg kell tanulni.
Én pl. ha gurulok piros lámpához és közben átvált, akkor lesatuzok és úgy váltok vissza.
Vagy a jól bevált kuplung üres és kuplung sebesség kombót használom.
Renault váltót 10-15km/óránál nem fogsz tudni 1-esbe tenni ha kicseréled a váltót akkor sem, mert egyszerűen nem lehet.
Bár ezt én a golfban sem tudtam kivitelezni.
Forgásban lévő váltó az 1-est nem szereti bevenni.
Azaz indító fokozat ennyi. -
tresh
veterán
válasz
SocketA #16966 üzenetére
Nem rossz indulatból de ha "ragad" a váltó már ha így fogalmazták meg neked..attól még hogy a xado megy bele nem fogja orvosolni ezt a problémád max javít az érzeten némileg jobb kenés végett bár van egy olyan sanda gyanúm hogy a tied is még csak prospektusban látott váltó olajat/adalékot..ami nem a te hibád hanem annak a hülyéé aki kitalálta hogy a váltó olaj örök életű.. na azt kéne péklapáttal jól hátba veregetni... első körben én ránéznék a váltó olaj állapotára ha megfelelő mehet bele a xado..és akkor érni is fog valamit tényleg persze ez az én véleményem. Váltót csak valami specialistával újíttatnám fel aki ért is hozzá...és nem is anyagoldalon lesz ez költséges hanem díj mert irtó nagy macera és min két emberes művelet
Bár fura lenne nekem ha a tiéden friss olaj +xado nem segítene mert azért nem egy rönót kaptam már szét de olyan még nem volt hogy a váltója megadta magát...pl pont most cseréltem én is váltó olajat rögtön jobban érezte magát de ettől függetlenül nem lesz sose egy japán váltó
-
válasz
rob210 #16945 üzenetére
rob210: Tobb fajtat latok a holnapon:
- Xado 1stage váltóhoz XADO 10026 27 ml
Webshop ár: 6.714 Ft- Xado EX120 váltóhoz 8 ml Mechanikus váltóhoz
Webshop ár: 2.601 Ftilletve van egy ilyen spray is:
Xado spray váltóhoz XADO 10503 10 ml Mechanikus váltóhozNekem melyik lenne a leghatekonyoabb? Gondolom legkonnyebb az injekciosat hasznalni (EX120). A gelt meg a sparyt szetszedett valtonal kellene hasznalni?
Van ennel esetleg megjobb? Ha nincs, ezt hol lehet meg kapni, nem nagyon latom sehol. Tescoba nincs veletlen, mar most elmennek erte
El tudok rontani vele valamit? Mert a valtot nem akarom kinyirni. Esetleg kepet tudnatok adni, hogy hol kell pontosan a MII valtoba beletenni, honnan tudok oda benyulni. Mert szerelni motorterben nem szeretnek...
-
hossszú
őstag
Ennyivel én is eljárok az Espace-el
33 liter ment bele 480 km-re kb. fele-fele arányban város (Szolnok)-országút igaz én már túl vagyok a Xado kezelésen és nem mellesleg még Spuri is van a gázolajban.
rob210 Felhívtam ma az általad ajánlott féltengelyest, 16eFt-ot mondott a jobbos külső csukló felújítására, a belső csuklóra kiszerelés után tud árat mondani de akár az is lehet annyi mint a külső, a szerelési díj 2eFt az nem is vészes. Akárhogy is nézem nem úszom meg 40 alatt ezt a mókát.
-
giigz
veterán
Egy kis fogyi adat:
40 L-ből 570 km-t mentem el, tehát kereken 7 L-es átlag. 80% országút, 20 % város. Jó alapjárati motorral és felső holtponti adóval, meg új olajjal, Xado kezeléssel szerintem ez 6,2-6,5 körül lenne. Rob féle fogyasztáscsökkentővel szerintem 6 L-rel eljárnék simán.
-
Ghandi
aktív tag
válasz
rob210 #16811 üzenetére
Igen,nem értelek
Értelek! Szerintem te kevered az autót és a motort,mármint a motorkerékpárt!
Mint ahogy azt két hsz-el korábban irtam egy Honda CBR-ről van szó! Annak egyben van a motorblokkja,váltója és kuplungja,ugyan az az olaj keni mindet! A Xadora irtam hogy ennél a motornál próbáltam régebben a de semmi pluszt nem tapasztaltam -
-
mycso
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #16796 üzenetére
Xado olajat használok, mert az ELF egy nagy fos, bár ezért már sokan sokszor lehurrogtak, de tény hogy a forráspontja magasabb a Xadonak és a dermedés pontja pedig alacsonyabb, ez nekem bőven elegendő ahhoz, hogy ne az ELFet használjam amivel nyáron a 40°C ban fel fel villant az olajnyomás jelző lámpa, mert annyira meleg volt az olaj, hogy nem volt kenése.
SOHA TÖBBET ELFET!!!
-
hossszú
őstag
Eszembe jutott ma valami, a féltengely problémámra használható lenne ez a Xado zsír? Valakinek tapasztalata van ezzel a zsirral?
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #14985 üzenetére
olajcseréhez minek kell bárhova felállni?
Én konkrétan a lakótelep parkolójában cseréltem le az olajat itt nálunk.
Alátettem a kis edénykémet, ki a leeresztő csavart, új roppantógyűrő vissza a csavar be az új olajszűrő (mann) xado 5W40 es olaj és gyönyörűen muzsikál a kocsi. -
rob210
Topikgazda
Nekem kérlek egy marha érzékeny renaultom van aminek a váltója bazi kakai, ezt ugye jelentsük ki.
Mint már írtam a renault sajnos nem a váltóiról híres.Ezért rakattam bele az elérhető legjobb minőséget.
Igaz nekem nem is nyűglődik mint itt sokaknak
Bár ehhez a xado is hozzájárul.Ennek amit beletettek az az előnye, hogy mínusz 10-ben sincs az a hülye akadós szorulós érzés.
-
rob210
Topikgazda
válasz
zsizsef #14180 üzenetére
Mert ezerszer szarabbak a kenési tulajdonságai mint a xadonak.
Rosszabb a meleg kenési értéke is és a dermedés pontja is.
Könnyebben felforr és akkor szinte teljesen elveszti a kenését.
A xadonak 18°C al feljebb van a forráspontja.
A fagyási értéke pedig 6°Cal lejjebb van a xadonak.
Ennek ellenére azt mondta Zoli ő csak ELFet tesz a renaultba semmi mást, ha nem tetszik vigyem máshova.
Így lett.Ezt a 10W40 es olajra vonatkoztatva mondom a többiről nem tudok nyilatkozni!!!
-
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #14177 üzenetére
"Én konkrétan Zolinál jártam.
Elsőre még nem is volt baj, de amikor másodszorra voltam nála, már nem tetszett a munkája.
Amikor harmadszorra voltam nála akkor meg közöltem vele jó hagyjuk majd máshol megcsináltatom.
Elsőre motor diagnosztika volt.
Másodikra olajcsere annyira rá akart a fos ELF olajra beszélni, hogy ott nagyon elrúgta a pöttyöset, a xado szerinte szar és tönkre teszi a motort.
amióta meg van a kocsi azóta xado-val járok és nem hogy jó hanem tökéletes a cucc.
Harmadik esetben egy kipufogó leömlőbe beletört csavart kellett volna kiszednie és az injektoromat beállítani.
Közölte az injektorom úgy jó ahogy van, el kell fogadni, hogy ilyen a kocsi.
A csavart meg csak úgy lehet kiszedni, ha megbontja a motort és leszedi a hengerfejet.
Na a csavart azóta kiszedtük egy karosszériás ismerőssel, megbontás nélkül 30 perc volt.
Az injektort meg én állítottam be miután 3 napig bújtam a szakirodalmakat.
Hozzá teszem most jó is és megszűntek a hibák, mint az ingadozó alapjárat és a ledadogó motor padlógáz esetén, valamint a fogyasztásom is jobb lett.
Na hát ennyit Zoliról, nekem ajánlgathatják ki nem megyek hozzá még egyszer."Lehet, hogy nagyon jó szerelő de szerintem kezd link lenni.
-
hossszú
őstag
A Xado adagoló gél mellett szerintetek lehet használni a Spurit? A tisztító hatását szeretném igénybe venni. Ma szelepfedél tömítést cseréltem az autón ezért elég szépen meg kellett bontani így beleláttam a lelkébe, sajnos elég rendesen van benne koromlerakódás na ez kellene valahogy kipucolni. A Spurira gondoltam vagy esetleg más ötletet is elfogadok.
-
rob210
Topikgazda
A spuri az egy benzin adalék jól írtad, az tök más mint a xado.
A xado egy fémkerámia adalék ami egy kis súrlódású bazi szilárd felületbevonó anyag tulajdonképen.
A benzinadalék pedig a selymesebb járásért és fogyasztáscsökkentésért van kitalálva.Kérdésedre válaszolva igen a xado benzines és diesel autókhoz is gyárt termékeket nekem is benzinesben van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #14113 üzenetére
Nincs mit.
Nekem nagyon sokat számított.
Én pl. amikor a vezérlés cserémen voltam, szólt a haver , hogy a szervómat lassan cserélni kell, mert már a végét járja.
Na mondom igen, toltam bele xadot, azóta is azt használom.
A következő szervíznél, mondta a haver, hogy kivel cseréltetted a szervót, mert nem nálam voltál vele.
Csak mosolyogtam és mivel szkeptikus az ilyesmivel, nem mondtam neki semmit.
De nekem már több ízben is bizonyított a xado. -
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #14090 üzenetére
szia.
A motorunk ugyan az csak nekem a megane ban van
Én xadot használok amióta megvan a megane több mint 2 éve érezhető a különbség a többi olajhoz képest.
Drága olaj de cserébe legalább jó is. -
AMD Power
titán
válasz
wertigo1984 #14090 üzenetére
Inkább Xado!
-
wertigo1984
őstag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata xado motorolajok terén? 1-es Clioba tenném... Vagy inkább Elf?
-
giigz
veterán
Nekem is még két nagyon kis apróság van hátra, az egyik ugye a fordulatszámmérős óra, az 7 ezer, meg a dísztárcsák, az 5 ezres. A nyári meg a téli gumi is kibír még +1 idényt, majd 2014-ben lesz új téli, nyári, meg egy műszaki vizsga.
Most tavasszal, de lehet inkább nyáron lesz egy olajcserém, megy bele új motorolaj, Xado márkájú, meg az a Xado gél is, plusz a váltóban olajcsere, szintén a legjobb minőségűre, ezzel a géllel együtt.
Így gondolom a váltó is finomabban fog járni, na meg a motornak is jót tesz egy kis megújulás, kevesebb lesz elvileg a fogyasztás is.
-
vallas
őstag
HI!
tegnap én is beletettem az első adag disel xado gélt, az 1,5 dci-be, meg egy adag adagolóba valót a tankba.
A gélnek, már érezni a hatását, mintha halkult volna a gép, és kicsit rugalmasabbnak tűnik....az adagolósat, nem veszem észre, bár lehet van köze a rugalmassághoz....jövő héten megy még egy gél bele, meg év elején még egy valószínűleg....eddig tetszik, pedig szkeptikus voltam...
-
hossszú
őstag
Több mint egy hét eltelt a Xado kezelés óta a tapasztalataim igen pozitívak.
Az utóbbi napok hideg időjárása volt a legjobb teszt időszak. A motor reggelente a legnagyobb hidegben is egy pöccintésre indul a váltó vajpuhán jár. A motor füstölése szinte teljesen megszünt, sokkal rugalmasabb és csendesebb lett.
A motor egy 300ekm-t futott 2,2TD. -
tresh
veterán
Hát én nem innék a medve bőrére előre...a xado amire azt mondom használ de hengerfejes autónál egyre rosszabb lesz és amennyiért veszel bele ilyen adalékot (ami gőzöm sincs mennyi), én nem tökölnék ha már rajtam marad az autó bontott blokkot vennék és a kettőből egy jó szakival összetenném lehet hogy a vége 150-200 lenne de utána normális oda figyelésre elmenne újra 200e km -t
-
mycso
Topikgazda
Xado-t, most kapott az utolsó olajcserénél.
Menetteljesítménye, szerintem jó...nyilván nem sportolok vele, de lehet haladósan használni. Esetleg ha teleüljük 4-5-en, akkor érzem, hogy nem az igazi, de szerintem ez nem a turbo hibájára utal.Egyébként az tuti, hogy csippentgeti a turbo az olajat, mert olajos a cooler csöve, illetve sokat ment már ez a csiga (közel 320k km...).
Ha itt helyben lenne olyan, aki megbízható és foglalkozik felújítással, akkor már túl lennék rajta, de így problémás.
Na majd meglátjuk, valamikor a közeljövőben mindenképp meg kell ejtenem a dolgot.(#13567) FerNandor: de én ezt nem értem, mit csinál a gázolaj a motorolajban???
-
tresh
veterán
Azért írtam én is mire gondoltam ez alatt mert valószínű rosszul fogalmaztam meg
szerk: ha végig 5w40 -et adtak neki élete során akkor tényleg célszerű bele tenni bár ahogy írtad a csipegetés lehet a turbó végett is bár az úgy is érzed menet közbe is hogy ha a turbo kezdi kilehelni magát és felújításra szorul
Ill én dieselbe 5w40 nél rosszabbat nem tennék bele max egy kis xado a sok km-re való tekintettel
-
hossszú
őstag
Ma megcsináltam a 300000-es szervízt.
Az autó kapott új levegőszűrőt, pollenszűrőt, gázolajszűrőt, motorolajszűrőt, Eneos 10W-40-et plusz Xado Stage1 Maximum-ot a váltó pedig kapott 2 tubus gélt. Az olaj leeresztése előtt természetesen kapott 7 tasak Xado Vita-Flush-t.
Néhány nap múlva remélem nálam is fog működni az orosz csodabár a váltóm mintha máris könnyebben járna.
-
AMD Power
titán
válasz
Csabee. #12294 üzenetére
Én vagy évente 1x vagy ilyen 12-13e persze km után. Ez persze benzines autónál. Dízelnél 10e km.
Én személy szerint Castrolt használok. De a Rob210 által ajánlott Xado-ról is csak jót halottam. Mondjuk én azt mondom neked ,hogy nagyjából mind1. Ami a aránylag normális minőségű gyártó annak az olaja nem lehet rossz, feltéve ha megfelel a gyártói előírásoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Milyen routert?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Tőzsde és gazdaság
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Windows 11
- Energiaital topic
- További aktív témák...
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3059
- Kihagyhatatlan ajánlat vadonatúj Ryzen 7 5800x processzorainkra! 0% THM-re is!
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B365M i5 9600KF 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700XT 8GB Zalman N5 FSP 700W
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Keresünk dokkolókat
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest