- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
eTrade
tag
Miután meglett a kocsi, akkor olyan 7 litert mértem százon, utána nem igazán mértem le.
Azóta nem mérem a fogyit, amióta kiakartam tesztelni százon a Lukoil 98-as prémium benzint, hogy azt hogyan "szereti" a kocsim... csak ugye pont akkor jött az alapjárati motor csere és az akksi lekötésekor elfelejtettem leírni, hogy pont hány kilométert tettem meg tankolás óta. -
eTrade
tag
Mivel eddig nem 100%-ban használtam, hanem csak 40%-ban, így sokat nem tudok mondani róla... megy a kocsi, minden ok, semmi baja nem volt tőle.
Talán kicsit pörgősebb lett a motor (ez lehet csupán placebó hatás is) , de viszont egy dolog biztos, kicsit hamarább megy le az üzemanyagszint mutató.
-
tresh
veterán
-
giigz: Ha van kompatibilis valto, akkor ugyanannyi ido beepiteni, mint a Renault valtot
Vateran kerdeztem a Xadorol egy eladot, hogy szerinte erdemes-e meg beletenni, ezt valaszolta:
"Nem írtad milyen autóról van szó.Kormányműnél volt akinek a 4. tubus után javult meg,miközben 5000km-t tett meg.A 1Stage 27ml így nagyobb a hatóanyagtartalma,így hatásosabban javítja a váltót.üdv"Viszont szinten Vateran 20eFt-ert lenne hozza bontott valto!
Szerintetek megerne kicserelni egy bontottra? Vagy varjam a "Xado-hatast". De en szeretnem, hogy ket het mulva rendben legyen a kocsi, mert megyek nyaralni vele.
Szerk.: Ha meg tenyleg mechnaikai hibaja van, azt a Xado ugyse oldja meg.
-
Kiprobaltam ma egy ismerosom Megane-jat. Neki mindent lazan vesz a valto, de az apro megragadasokat leszamitva tenyleg nincsen olyan hatalmas kulonbseg. Ez az igazsag, hogy ez a valto nem gyors valtasra termedt.
Ja, es neki is csinalja azt, hogyha egyesbe elengedem a gazt, akkor megrangatja a kocsit, szoval nekem kell a vezetesi technikamat csiszolni.Szoval nem tudom mit csinaljak. Xadobol eddig 2db 9ml-est tettem bele, de most latom, hogy van 27ml-es is. Lehet, hogy azzal tobbre mennek?! Vagy mechnanikus gondja van, es ugysem segit semmit?
-
rob210
Topikgazda
Szedd le az alapjárati motort az enyémről tedd rá a tiedre és indítsd be a gépet.
A leírtak alapján valamelyik hőmérséklet jeladó lesz a ludas szerintem, mert amikor bemelegszik akkor hülyül meg.De még mindig tartom, hogy ha sziszeg akkor valami tömítettlenség is lesz, mert nekem nem sziszeg ha rendesen fel van rakva a légszűrőház.
Azt azért megkérdezem, hogy amikor a légszűrőházat felteszed az a gumi perem ami az injektoron van körbe az rendesen illeszkedik?
Illetve próbáld ki egy rövid időre vedd le a légszűrőházat és indítsd be úgy, erősödik vagy halkul majd a sziszegés.
Ha kiderül, hogy tömítettlen vagy repedt a légszűrőházad az is egy fejes a befagyott Balatonba.
A renaultosok mindent ki fognak cserélni, de ne legyen igazam.
Szóval valóban csak hibafeltárásra vidd, vagy mondj nekik egy összeget ami felett ne dolgozzanak, különben kellemetlen meglepetés érhet. -
Mágus2
Közösségépítő
A sziszegés lehet akár természetes hang is, de ha meg akarsz róla bizonyosodni olcsón és hatékonyan, akkor vegyél 1 flakon féktisztítót, és alapjáratnál fújd körbe a szívócsonkot, a fojtószelep talpát, ha a fújás hatására változik az alapjárat, akkor valahol még mindig ereszt a cucc. A tesztet meleg motornál, egyenletes alapjáratnál érdemes végezni, másképp félrevezető lehet.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez nem ilyen egyszerű. 5 jeladónak az együttes jelétől van stabil alapjárat.
Motor hőmérséklet jeladó, szívócső nyomás és hőmérséklet jeladó, alapjárati kapcsoló a folytószelepen (ez egy végállás kapcsoló, ami érzékeli, hogy nem nyomod a gázt, érzékeli a folytószelep nyitási szögét is) ,és természetesen a motorfordulat (hall) jeladó. Ebből sakkozza ki a motorvezérlő a megfelelő alapjáratot.
Ha megnfigyeled vannak jeladók, amik több funkcióval bírnak, ezeknek a hibáját elég nehéz kiszűrni, nem lehetetlen, de nehéz.
Ha piszkáltad a folytószelepet, és rosszabb lett, akkor valamit elpiszkáltál rajta.
-
ThodEE
őstag
Igen ezeket mind végig néztük, mert találgattuk hogy az univerzális honnan kapjon jelet, egyébként ennél is drágábban sikerült beszereznem az univerzálist, de már visszaküldtem és a 8napon belüli elállással éltem, pénz vissza, és most megy az óracsoport keresés
Nálam sincs bekötve a műszerfalig, de azt megoldjuk haverral -
ThodEE
őstag
-
rob210
Topikgazda
Elforgattad rendesen a gépet úgy látom hamar kocsit akarsz cserélni
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Coyote: javaslom, tegyél bele egy olajcsere keretében Xado 5W40 fullszintetikusat, ennyit még szánj rá a motorra ha már 250.000.-benne van a kocsiba.
De az is lehet, hogy csak kéne egy jó motormosás, mert letapadtak a gyűrűk.
Ha ez a két dolog nem oldja meg az olajfogyasztásod akkor valóban 10W40 re kell váltanod, mert kopott a henger és a lehúzó gyűrű.
Nekem is 300000km fölött van a kocsiba és én nálam is kortyolt a gép rendesen, de amióta xado van benne azóta nem issza az olajat.
(azaz megvétel óta.)
-
Coyot
őstag
Ma töltöttem bele az utolsó negyed litert, ezzel holnap még elleszek, kb 260 km leginkább pályán.
Közben a http://castrolmintabolt.hu/castrol-kalkulator szerint mehet bele a c3 sőt eszerint az az ajánlott bele.
A szar alkatrészt cseréltük egy az egyben mindenestől egy leinformált sokkal jobb állapotú motorra. Innentől és -250k Ft-tól szerintem jogos elvárás hogy legalább ne az 1 hetes kötelező utamon hagyjon szarba
-
Coyot
őstag
Nincs amúgy semmi gond a motorral, egyszerűen ez az olaj nem belevaló és kész. 10W40 et kap csak éljem túl ezt a hetet vele (még van hátra 1200km-em).
A kérdés még mindig adott: tölthetek utána belőle vagy menjek vegyek egy pontosan uolyant?
Költői kérdés: Miért van az hogy ezzel a fossal nem lehet megtenni 5k km-t gond nélkül?
Kezd betelni a pohár már az elmúlt 1,5 évbe szoptuk a dCi vel folyamat. Most hogy motorcsere volt, már bíztam benne hogy más lesz, mert ez legalább karban volt tartva. Ha a ráfordított idő alatt dolgoztam volna vehettem volna egy másik autót, ami működik.
-
giigz: Nem akarom ezt itt nagyon reklamozni, mert "privatba" segitett. De amugy 7eFt-ert csinalta meg borravaloval egyutt. Maga a feklampa-kapcsolo kerult volna ennyibe amugy.
De ha jol tudom 3.600.- ft egy ora szervizdij. Tehat ha csak ilyen "nezzetek at" vagy kodolvasas kell az 5eFt-bol kijon.
tresh: Most, hogy megcsinaltak a rozsdat, es mondtak, hogy minden okes a kocsival, ugy vagyok vele, hogy aldoznek ra penzt, hogy megcsinaltassam a valtot es akkor talan a kuplungot is egyuttal. Es akkor mostmar nagy hibai nincsenek a kocsinak.
Engem nem erdekel, hogy valtofelujitas, vagy csere, csak ugy menjen a valto, mint az olajozott villam. A felujitas szted mennyi ideig tartana?Mert 2-3 het mulva lesz egy kis kirandulas a kocsival, es nagyon boldog lennek, hogyha addigra meglenne, es nem kellene 2-3napnal tovabb letenni.
Valaki tud nekem jo szerelot ajanlani a valtohoz Debrecenben?!
Ja, es akkor megegyszer: Mo-n nem lehetni kapni valtofelujito keszletet ehhez a valtohoz?!?!
-
A debreceni Bosch szervizhez ne vidd! Mar irtam multkor: Elmentem hozzajuk, amikor beazott a kocsi. 3eFt-ert dugtak ra a muszert, es kiolvasni sem tudtak normalisan (volt ismeretlen hiba). Torolni meg SEMMIT nem tudtak. Szoval 3eFt-ot kifizettem a semmiert.
Aztan kesobb elmentem Renault-ekhoz, ott az ismeros srac egybol megallapitotta, hogy a feklampa-kapcsolom ment ki. Kicserelte. Kitorolte az osszes hibat. Elmondta, hogy a legzsak volt lehuzva, meg hogy a lambaszonda is rosszalkodik, ossze kene forrasztani a csatlakozot.
Ezzel szemben a Bosch-szerviz elengedett ugy, hogy nem ment egyik feklampam sem. Es nem tunt fel nekik... En egyaltalan nem ajanlom Oket ezert.
Ki az a debrecen Renault magus?
rob210 meg a tobbi szakinak:
Beletettem meg egy adag Xado revitalizalot (bar egy pici inkabb kifele folyt, jobb lenne a fecskedos valtozatot venni), finomabban siklit a valto, de akkoris: Egyesbe meg mindig nehezebben megy be (de mindig beveszi), 2-esbol 3-asba valtasnal meg mindig meg tud akadni (nagyon ritka, de elofordul). 5-bol 3-ba visszakapcsolni szinte eselytelen, mindig 4be huzom.Illetve nem tudom, hogy en vagyok-e bena, de egyesben nehez ugy adagloni a gazt, hogy ne rangasson a kocsi. Plane, ha elkezdek gyorsitani, de elveszem a gaz. Meg amikor leer alapfordulatszamra, rant kettot a kocsin.
Nem tudom, milyennek kellene lennie egy Megane valtonak, de nem ilyennek.
Szintetek mi lenne a megoldas? Valtofelujitas, vagy bontott valto? Egyuttal lehet csinaltatnek egy kuplung+kinyomo cseret is, es akkor sztem mostmar rendben lenne a kocsi.
-
rob210
Topikgazda
Nem verseny autó, de nem is annak szánták, cserébe elpusztíthatatlan ha valaki foglalkozik is a kocsival és nem hagyja szétesni.
Az viszont, hogy gyenge fos az nem igaz, ülj be egy 1.0 fiat puntóba altóba, sparkba, kispolskiba esetleg, na azok életveszélyes autók, de ez szerintem egyáltalán nem rossz.
Lehetne erősebb, de arra ott van a 2.0 meg az 1.6 os, ha tempózni akarsz.
Azért azt szögezzük le ha a szabályokat betartva nem HVCS autónak kell akkor az 1.4 is simán kiszolgál, pályán is kényelmesen megbírkózik a 130-al "többel meg úgy sem mehetsz." -
Ck.
addikt
En a helyedben keresnek egy Bosch Car szervizt es szerintem az összes bajod megoldódna.
Igaz, nem a legolcsóbb, de gondod se nagyon lenne utana.
Debrecen a második vagy harmadik legnagyobb város, hihetetlen h nincs egy normális szakszerviz se (ha mar szerelo nuku). Vagy mazoista vagy? -
rob210
Topikgazda
Azt még megvárom amíg fúrógéppel belepörgetsz 150.000-et
Egyébként meg a fúrógépet mondtam én is aztán tresh mondta elektromos nem lehet.
De közben rájöttem hogy lehet miért ne lehetne.
Kiveszed a jeladót aminek az alja egy négyzetes kis rúd arra ráfogsz a fúrógéppel, gyújtást adsz a gépre, és megtekered a fúróval.(Hosszú gyorsabb volt)
-
hossszú
őstag
Nagyon egyszerű a dolog, kivettem a váltóból a sebesség jeladót, a tengelyét befogtam a fúrógép tokmányába és elindítottam a fúrógépet. A fúrógép fordulatszám szabályzólyát beállítottam úgy, hogy az óra 160km/h körüli értéket mutasson. Így szaladt bele a 150km. 150ekm ezzel a módszerrel kicsit hosszadalmas lenne bele tenni, ha max. sebességen ment volna a fúróm végig akkor is csak 255km/h-val tudtam volna "menni".
-
Ivan15
senior tag
a pollenszürö be van dohosodva/koszos/peneszes/avas/büdös/fekete... idöközönkent cserelni kell -nem egeszseges, ha a gombas/dohos/peneszsporas levegö van befujva a legterbe. Pl. egy hasznaltauto vasarlasa utan ez lenne az egyik elsö feladat, legalabb ellenörizni, hogy hogy nez ki
-
rob210
Topikgazda
Ha fújja az kurva nagy baj, mert szívó cső
Nagyon egyszerű, a gyújtás trafót remélem megismered, amellett van ez a szerkezet.
Na ezen van egy cső azt vezesd végig lehúzod a két végét.
Befogod az egyik végét, aztán a másikba belefújsz vagy a jobb ha pumpával fújsz bele. -
tresh
veterán
index kart csak finoman érinted meg és tudja.. az ablak emelő meg járó motornál tudja hogy a vezető oldalit egy pöccintésre felhúzza csumára eggyel leengedi..ill ha leállítod és a gyújtás még rajta akkor szintén egy pöccre felhúzza az ablakot(bár lehet gyújtás nélkül is nem emlékszem nem szoktam evvel játszani
)
-
rob210
Topikgazda
Ne haragudj, hogy ezt mondom, de nem vagy te egy kicsit tesze tosza?
Bevonzod magadnak a negatív dolgokat.
Én nem is szoktam rendelni ilyeneket elsétálok megveszem aztán csókolom, szarok a fejére az összes Webshopnak, pont ezért, mert ha pár száz forinttal olcsóbb is de a tökömnek se kell az idegeskedés. -
rob210
Topikgazda
Nem tudok kb. pontos adatokat, mert az enyém mindig kevesebbet fog inni mint a tiéd.
Nekem a legjobb fogyim most jött ki 6.0L-de ez nagyon kímélő nagyon nem városi fogyasztás.
Nem rúgtam neki a gázt ez az igazi nagypapi tempó volt két város közé 70-re beállva.A reális fogyasztásom, 6.5 re szokott kijönni, etanol nélkül 6.2 re.
Neked olyan 7-7.4 között kéne lenned normál használat mellett. -
Rambovits
senior tag
Nálam se a fogyasztással lenne a gond, hanem amikor vezértlés csere van, vagy gumit kéne rá venni, akkor pislognék mint hal a szatyorba
Ezért akarok olcsó autót venni, hogy fent tudjam tartani, és ne menjen rá a gatyám (Kolléganő ufó hondájára pl 140k a nyári garnitúra gumi). Lassan már irigykedik, hogy fent tudom tartani a skodát
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 6
- Synology NAS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Asztrofotózás
- Formula-1
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Xbox Series X|S
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest