- iPhone topik
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vmk
tag
válasz
Mezga Aladár #86807 üzenetére
És ezzel volt a gond?
-
válasz
Mezga Aladár #86807 üzenetére
20e helyett nem javítható egy filléres biztivel? Kókányolásnak minősíthetitek, de menjen a Q anyjába, aki ilyen boxot rakat a cserélhető biztik helyett.
A M2-n pl. az aksi tetején vannak cserélhető biztik. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #86773 üzenetére
Hátha valakinek szüksége lehet rá.
A doboz neve akkumulátor leválasztó, persze ez egy biztosíték doboz.
Cikkszáma: 243800010R
Ára bruttó: 19.580,- -
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár #86792 üzenetére
Semmit fontosat nem felejt el csak a fogyasztási adatokat.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86794 üzenetére
Hm. Az nem rossz ár, ha jól csinálnák.
-
Josi
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #86794 üzenetére
Olaj kb 11 ezer + szűrő 2000 ft.
Ezek szerint 12ezerért cserélik az olajat. Üggyes. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86792 üzenetére
Semmit.
Max az ablakok végállását.
Ha nem lett megsütve nagyon az agya akkor még a rádiót se kell újrahangolni.Mennyit fizettél ezért a csodás olajcseréért ha publikus?
Önindítóra menő szálat helyettesítsd egy bikakábellel, ha úgy indul akkor lehet cserélni a dobozkát amire mennek a piros vezetékek 10es anyákkal.
Azt a vezetéket ami megy le az önindítóra, direktbe rakod a pozitív aksisarura. Kocsi ne legyen sebességben!!!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #86789 üzenetére
Valaki tudja akku saru levétel után egy Megane 3/3 1,6 110LE miket kell újra megtanítani?
-
dugo_
veterán
válasz
Mezga Aladár #86784 üzenetére
-
diablo1984
veterán
válasz
Mezga Aladár #86787 üzenetére
Nem tudom, hogy melyik megoldás a jobb, az akkusaru levétel után mi felejt el mit, mit kell tanítani? A renaultoknál az elektronika mindig sarkalatos pont, motormosást sem mernék eszközölni rajta 😅
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár #86773 üzenetére
Nekem úgy rémlik abban van a lemeznek elvékonyított része ami biztosítékként működik, nem vagyok otthoni gép közelben, azon van róla lementve fotó... Neten kell keresni...
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86775 üzenetére
Jól írod dobozon belül van, tehát látható nincs.
Elektronika, ne piszkáld -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86772 üzenetére
De ott megvan a plussz, csak az egy derékszögben megtört saru.
Benéztem 3 as megane ott nincs bizti bocsi. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86770 üzenetére
Akkor sikeresen kiverte a biztosítékot amikor az olajszűrőt szedte le az ügyeskezű szaki, még ha te voltál is
Az aksin meg kell nézni , hogy áthidalod egyesével a biztiket akkor se indul?
A pozitív sarun 3 darab van.
Rosszabb esetben most adta meg magát az önindító.
Érdemes lehet sebességben kicsit előre hátra megmozgatni.
Ha semmi akkor ön nyert egy önindító felújítást. -
válasz
Mezga Aladár #86592 üzenetére
Mégane 2, 1.6 112 LE, 5 litert eszik 90 körül
Előtte 6 körül volt, csak hátsó lambda szonda (Denso) csere kellett, és huss 1 liter. Igaz azóta van egy búgó hangja, érdekes volt mikor felfigyeltem rá, azóta megszoktam.
Jó, az én talpam óvatos általában, figyelem a fogyasztást, de fura hogy újabb autók többet fogyasztanak, pláne 6 sebességes váltóval.
-
gergo5991
őstag
válasz
Mezga Aladár #86588 üzenetére
multkor kipróbáltam országuton 5,5l /100km 90km/h-al, ha picit lendületesebben megyek 6l, ha meg elpörgetem 5000ig és úgy váltok akkor 6,8l klimával..
bár mostanság a sok városozás miatt felment 7,8ra a sok szemafor és kigyorsitás miatt..max 8,2 volt városban asszem annál feljebb még nem ment soha
megane 3, 16v 110ló szintén, 5 sebességes -
diablo1984
veterán
válasz
Mezga Aladár #86570 üzenetére
Annyit ír mindenhol IS.
-
Nordik
őstag
válasz
Mezga Aladár #86565 üzenetére
Ha nem tudod mikor cserélték utoljára akkor cseréld. Nekem vezérlés csere után 2 évvel kezdett kerregni. Aztán meg is kellett újra bontani. Pedig már az se volt új a szerviz előélet szerint. 8 évet bírt ha jól emlékszem a dátumok szerint.
Szerintem minden második vezerlescsereig bírja, de nagyobb valószínűséggel nem bírja ki már a masodikig.
Függ attól is gondolom mennyiszer inditozol stb.
-
Josi
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #86565 üzenetére
Nem tudom, soha nem cseréltettem márkaszervízben. (nekem nincs okoskerekem.
)
-
diablo1984
veterán
válasz
Mezga Aladár #86535 üzenetére
Köszi. Nyaralni jöttünk, útközben beugrottunk megnézni és megtetszett. Remélem sokáig gogjuk együtt probléma mentesen gyűrni az aszfaltot.
-
válasz
Mezga Aladár #86496 üzenetére
Az nem egy vakdugó? Mert a kormányon nincsenek gombok.
-
diablo1984
veterán
válasz
Mezga Aladár #86492 üzenetére
Az olcsóbba amit linkeltél abban nincs tempomat.
Hidd el keresek, de hogy nekem mi a jó, azt had én döntsem el, ha már én fizetek.... -
diablo1984
veterán
válasz
Mezga Aladár #86490 üzenetére
a fiatalabban bírnám élni, de 3-4 milla közötti ársáv nem bír el 4,2millát.
A másik ígéretes lenne, de egy magane-nál(durván szétextrázott alapból is) nálam alapelvárás a bőr kormány és a tempomat. Itt gumi kormány van, tempomatnak hűlt helye, ezért nem jött számításba eddig. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86457 üzenetére
Gyárilag nincs rajta, de ha akarsz akkor tehetsz rá.
Segíti, hogy ne rohadjon be. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86453 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86451 üzenetére
8mm a gyári új és 7mm a kopásértéke az alá nem lehet bemenni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86449 üzenetére
Hát az a tárcsa szabályoztatás nélkül hm....
Visszaadom a szakmát. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86447 üzenetére
A kézifék karnál van az állító a box alatt.
Rugó hm... Fejből nem megy, ha nem felejtem el és lesz időm holnap megnézem.
Az pedig a dob tartó szilent, az jó , ha vanDe én is kérdezek valamit , azt a hátsó tárcsát ugye nem hagyták így?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86374 üzenetére
Ezek 1.2 es d4f motorok!
Sose volt bennük hidrotőke.
60ezrenként előírás a szelephézag állítás , mint azt a táblázatból és rajzból is látod.
Nem minden 16szelepes motor hidrotőkés a renaultnál -
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár #86261 üzenetére
Pedig nálam is lehet klíma nélkül...m3/1 digit
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár #86256 üzenetére
És hová van állítva a fújás irány?
-
valaki_xy
tag
válasz
Mezga Aladár #86242 üzenetére
Érdekes, nekem 3/1 van digit klímával és lehet belső keringetést kapcsolni klíma nélkül. Neked is digit, vagy manuális?
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #86078 üzenetére
Ami kérdésem lenne: honnan lehetne megnézni, letölteni az autóhoz való szerviz karbantartásra vonatkozó infókat. Gyertya/olaj/szürök/stb csere ideje.
Még egy, van ebben az autóban kettőstömegű lendkerék?Elmentem egy Renault szervízbe, ott készségesen kinyomtatták a karbantartásra vonatkozó infókat. És ha már ott voltam kinyomtatták az utolsó 3 szerviz adatait is.
A német tulajdonos szépen megcsináltatta az összes előírt szervízt benne vezérlés cserét is. -
Jaded
őstag
válasz
Mezga Aladár #86095 üzenetére
Szerintem nem, én is csak az idei áprilisit látom, pedig volt szervizben párszor
vagy csak én nem találom.
-
Jaded
őstag
válasz
Mezga Aladár #86088 üzenetére
Nem ilyesmire van szükséged: [kép] ?
rob210: persze, nem nagy durranás, de legalább van. Jobban örülnék ha mutatná az autó állapotát (pl tank, nyitva-zárva, stb), de ehhez az autóm “öreg”
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86088 üzenetére
Én ezért nem reklámoztam, de nem akartam beleszólni, nagyon sok baromság van fent.
-
Jaded
őstag
válasz
Mezga Aladár #86082 üzenetére
Szia!
My Renault alkalmazásban megtalálod az infókat, amikre szükséged van (felszereltséget is). Alvázszám kell hozzá. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #86078 üzenetére
Kettős nincs, gyertya 60ezer(én előbb szoktam),benzin szűrő nincs. Levegő 40ezer, pollen javaslom a gyárival szemben az évi 2szeri cserét. Olaj 10e/szűrő értelemszerű.
-
gooool
őstag
válasz
Mezga Aladár #86031 üzenetére
Az a kickdown funkcio, ahogy Nordik is irta jo arra, hogy kikapcsolja a sebesseghatarolot illetve legtobb esetben ha ugy gyorsitasz, akkor a klimat is lekapcsolja, hogy maximalis erovel tudj elozni, besorolni, stb.
-
Nordik
őstag
válasz
Mezga Aladár #86031 üzenetére
Ha tövig benyomod kikapcsolja a sebességhatárolót. Gondolom ezt érzékeli.
-
Tibko8
senior tag
válasz
Mezga Aladár #86023 üzenetére
Szia én egy ilyen radart vettem nagyjából 2 éve a clio 4 grandtourba. [link]
Taxi a kocsi szóval elég gyakran tolatok és 2 éve semmi baja hóban esőben mindig jól működött. Beszerelest szakemberre bíztam nagyon szépen ellett rejtve minden kábel semmit nem látni az egészből -
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár #85993 üzenetére
Ez valami "párátlanító" funkció vagy mi, próbáld meg auto módra állítani, akkor sztem fúj mindenhova, de nem kapcsolja a klímát, én így használom és csak venti sebességgel meg persze a hőmérséklettel "játszom".
Nekem 3D Arkhamys bluetooth-os fejegység van 3/1-ben, úgy rémlett nem kezelte mappát, de majd ránézek...bár nekem nem is a fejegységbe megy a pendrive, hanem alul a kis lenyílósba... -
polonic
félisten
válasz
Mezga Aladár #85998 üzenetére
A kulcs nélküli nyitás érzékelője, ha van ilyen funkció. Ha nincs, akkor csak egy műanyag lap.
-
Josi
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #85991 üzenetére
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár #85991 üzenetére
Szellőzés nem csak ablakra van állítva?
Rádiókód nincs, nem felejti el akksi levételnél.
fat32 kell, nekem 16 vagy 32 van benne nem emlékszem, de sajnos csak ömlesztve fogadja el zenét, mappákat nem kezel... -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #85982 üzenetére
Uhh ennyiért letörhetik az enyémet is.
Bár kevés 1.6 van fent azt néztem.
Jó drágán mérik ezeket a kocsikat most.Az újhoz sok sikert .
-
Gabady
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #85982 üzenetére
Ez nagyon korrekt volt. 5 éve nekem a 97-es M1-re fizettek kevesebb mint 200e ft-ot, amit gtkra törtek.... És az én gépem is patika volt...
-
Gabady
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #85980 üzenetére
Ha szabad tudni, mennyit mernek fizetni egy ilyen idős autóra?
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #85824 üzenetére
Sziasztok!
Fejlemények: 20 év és 1 napos korában totálkárosra törött autómat elvitte egy roncskereskedő, biztosító fizetett.
Ma hozom el az utódot, 2014 Megane III/ph2 Grandtour 1,6 110 LE 78000 km garantált kilométer, német import, minden papírja rendelkezésre állt.
Jó drága volt, az egekben vannak a használt autóárak. -
Josi
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #85950 üzenetére
Engem abszolut nem zavar. De éjjel egész jól levehető a fényerő.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Mezga Aladár #85950 üzenetére
Szerintem borzasztó zavaró lehet. Azért rakták bele, hogy éjszaka ne vezess
nappal sokkal biztonságosabb, többet-jobban látsz.
-
Josi
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #85937 üzenetére
Fluence-nél is ilyen van. Bekapcsolt lámpánál lehet állítani a fényerőt. A kis körívek körben meg a tempomatnál világítanak (piros-zöld).
-
harry
veterán
válasz
Mezga Aladár #85937 üzenetére
Majd megerositenek, de fenyerot tudtam allitani M1-nel is, meg az M4 full LCD muszeregysegen is, gondolom itt is lehet (bal-alul van egy tekerentyu amivel lehet allitani, a fenyszoro magassagallito mellett)
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #85846 üzenetére
3 as scenic szerintem szép komfortos használható autó.
Az egyetlen nagy baja, hogy ahhoz a kasznihoz kicsi a motor, így 9-10 liter a fogyasztása.
Amúgy van pár apró hülyesége, de összességében jó kocsi.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #85846 üzenetére
Scenik = Scenic
-
harry
veterán
válasz
Mezga Aladár #85830 üzenetére
Marmint? A 100LE 1.6-os M3 5 fokozatu, a 110LE mar 6-os, es erdemes ez utobbit valasztani, es en kb ennyivel le is tudtam a kerdest amikor ezeket nezegettem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #85824 üzenetére
Azon csodálkozom, hogy beindult.
Mert az ütközés érzékelő parkoló autó esetén is működik.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #85758 üzenetére
Kinyitottuk.
Visszahúztuk a hűtő előtti merevítőt mert a szervó olajtartálya és a jobboldali vastag vízcső teljesen be volt szorulva.
Klímahűtő ívben meghajlott, váznyúlványok deformálódtak bölcső kuka. Érdekes az autó motorja valamiért nem akart működni (nem volt alapjárat, gázadásra nem igazán reagált), majd utána probléma nélkül elgurigázott a szervizig.
Várom a biztosító kalkulációját. -
Gombinyó
őstag
válasz
Mezga Aladár #85787 üzenetére
Marad, vagy elengedném ezt a Clio IV vonalat és néznék valami élhetőbb kis szívó motoros Rio/i20-at, esetleg Swiftet erre a felhasználásra.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #85785 üzenetére
2.0 tce
A vicc az, hogy ez nem vicc.
De a kisköbcentis agyon turbózott varrógépeket ne erőltesd! -
Gombinyó
őstag
válasz
Mezga Aladár #85785 üzenetére
Egyik sem.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Mezga Aladár #85779 üzenetére
A dízel, de azt BP-re nem venném.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Mezga Aladár #85777 üzenetére
Nekem volt 2 évig, jó kis autó, főleg a kombi már használható csomagtérrel.
Egyhibája vanbaj van vele, hogy pusztulat gyenge. -
válasz
Mezga Aladár #85769 üzenetére
Gondolom az első merevítés konkrétan kuka, onnantól ahogy írod, gtk...
Sikerült "megegyezni" a kár okozóval, elismerte?UI: Amúgy hogy a picsbe lett nálad ekkora kár, neki meg kb. felszíni...
-
válasz
Mezga Aladár #85762 üzenetére
Ez hogy, az övén alig valami, neked meg kb 100.000-es tétel.
Hát ez elég szívás, nekem az előző Mégane-on volt hogy meghúzták az ajtót, az is szarul esett, egy ilyentől kb szívinfarktus kerülgetne.
Részvétem!Remélem anyagilag kárpótol az elkövető így, úgy!
-
Somatom
veterán
válasz
Mezga Aladár #85762 üzenetére
Nemááá!!! Ez elég gáz.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Mezga Aladár #85758 üzenetére
Jó ég! Ezt vonóhoroggal gyalázták ennyire meg? Elkövető jelentkezett?
-
Somatom
veterán
válasz
Mezga Aladár #85758 üzenetére
Jujjj! Részvétem! Fura sérülés. Mi volt ez? Teherautó plató tud ilyet csinálni.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Mezga Aladár #85413 üzenetére
Sajnos ahhoz sosem volt szerencsém.
De biztosan nem olyan, mert elég merev, küzdős volt rávarázsolni és így is elég kontár.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Mezga Aladár #85397 üzenetére
-
Josi
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #85400 üzenetére
-
Josi
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #85394 üzenetére
Légtechnikai boltban alu levegőcső. kb 70mm átmérő 40-50 cm hossz.
Én annó Bárdinál vettem univerzális levegőcsövet.
Visszakeresve látsz fotót is róla. -
lsebestyen
addikt
válasz
Mezga Aladár #85394 üzenetére
Szia, én az unix-ban vásároltam még anno levegőcsövet, ezeket írtam fel hozzá: Levegőcső IMPERGOM 2731 VTSZ: 40169997, 770142, ha az utolsó számsorral rákeresel az unixauto honlapján, akkor kidobja. Nem tökéletes, de a semminél jobb. Ha gondolod rakok fel képet, hogyan néz ki beszerelve.
szerk.: 2300 forint volt, most nem tudom mennyi, mert be kéne jelentkezni, hogy lássam az árakat...
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #84847 üzenetére
A levélrács alatt a fűtésbox tetején van az előtét ellenállás, na azt cseréld ki.
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #84847 üzenetére
Szia,
Az előtét ellenállás csatlakozojat nézd meg. Rossz helyen van nagyon, de azért elérhető. A gáz pedál melett van egy burkolat amit le tudsz szedni, az mögött lessz. Valószínűleg megvann égve a csatlakozó. Típus hiba sajnos. csatlakozó levágod,ujat vissza forrasztod.
osszedug megy.Ha mazlid van, akkor csak a csatlakozo vampir fogait kell osszébb nyomni és jó lesz.
Ha a csatlakozónal minden oké akkor előtét ellenállás csere.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Mezga Aladár #84847 üzenetére
Előtét ellenállás miatt van ilyen hiba.
-
KubanitoS
veterán
válasz
Mezga Aladár #84726 üzenetére
Logikus, köszönöm!
-
Atesz08
tag
válasz
Mezga Aladár #83791 üzenetére
köszönöm, átnézem.
-
tiop
tag
válasz
Mezga Aladár #82481 üzenetére
A kipufogó többi részét végignéztem sehol nem találtam semmi hibát,nem gondolom hogy cserélni kellene.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Mezga Aladár #82140 üzenetére
Ugyanezt végigjártam én is, hogy majdnem jó volt minden. Végül a beszívott levegő érzékelő és a MAP szenzor cseréje oldotta meg a dolgot. Na meg az alapjárati motor, mert a gyárin és a VDO-n (Continental) kívül az összes többi "lusta", lassan reagál.
Ugyanitt újszerű Topran alapjárati motor eladó, tábla csokiért -
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #82057 üzenetére
Valakinek ötlete?
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #82104 üzenetére
Most k4j750 van, városba ok., vidékre kevés.
szívó 100 paci mire nem elég?
vidéken elég az 58 nekem...ott is csak a pálya gond, meg az előzgetés (vissza 2 padlógáz)
Sőt nekem városban a Pest-tel van inkább gondom, ott a többsávos utaknál, nehéz sávot váltani, 60-70-nél mert a fokozat olyan, hogy vagy kevés a nyomaték, vagy sokat pörög és fogyaszt. -
angyalpc2
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #82110 üzenetére
Az felejtős, már dízel sincs
Záródik az emissziós ollóDacia-nak van még SCE 65
Esetleg készleten maradtak közt van még szívós.
Szívó benzinese a Mazdának van...meg pár gyárnak még, de az s sokáig.
De miért kell félni a kis turbóstól? -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Mezga Aladár #82108 üzenetére
K4J-ről D4F inkább downgrade nem?
-
Gombinyó
őstag
válasz
Mezga Aladár #82106 üzenetére
A megane féle hibrid rendszer nem rakható még bele? Tartósság szempontjából talán az lenne a legjobb. Bár azzal meg biztos lenne vagy 8m egy nyomorult clioért.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Mezga Aladár #82104 üzenetére
Az 1.33 tce
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #82102 üzenetére
Teljesítményre simán tartósságról még nincs tapasztalat.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
Mezga Aladár #82057 üzenetére
Sziasztok!
Mai tegnapi naptól kaptahó tetőcsomagtartó a Lidl-be. Ajánlott termék? Minden máshol ahol nézem 30e alatt nem úsznám meg a tetőcsomagtartót.
[link]szerk: Aladár nem neked szántam a választ, csak félrenyomtam.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #81978 üzenetére
Megtörtént a tanult értékek törlése, de még mindig visszaesik a fordulat kb 700-ra.
Valakinek valami ötlet? -
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #81978 üzenetére
hibaindítás=hidegindítás
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #81555 üzenetére
Megtörtént a szívósor+pill. szelepház tömítés csere.
Tegnap melegen hibátlan. Ma reggel tökéletes hibaindítás, 1000 fordulat majd 10 másodperc után 900 fordulat, 500 méter után gyári 750 fordulat.A szabályzás működik ha ráteszem a lámpát leesik majd rögtön visszakorrigál.
Viszont ha motorfékkel megyek ha kinyomom a kuplungot akkor visszaesik 650 fordulatra és onnan korrigál vissza 750 fordulatra.
Kérdezném a hozzáértőket, hogy a tanult értékek törlése a megoldás? -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Mezga Aladár #81828 üzenetére
Könnyen előfordulhat, testelési hiba okoztat mindenféle hülyeséget.
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Mezga Aladár #81708 üzenetére
ennyiért már inkább kínai clipet vennék.
Mycso: Köszi. Akkor ez sem működik "szerencsére".
-
Xantomas
őstag
válasz
Mezga Aladár #81708 üzenetére
Jah, rendeltem, univerzálisan sz@rt sem ér, a RenPY fake ELM-nek ismeri fel (még nem is PIC-van benne, hanem ST32-re írt elm klón fw), hiányzik belőle több protokol válasz üzenet. Ne vedd meg. Torque, meg ilyen szarokhoz jó, de ahhoz túl drága, de gondolom diagra kellene, arra nem jó, ment a refund.
Diagra rendes CLIP, hivatalos ELM-es diag, vagy olyan ELM klón kell, amin rendes PIC-van, azt leforrasztod, rendelsz az ELM-től rendes ELM-et, olyan tokozában amit leszedtél: [link] [link] felforraztod, és menni fog a Pythonos diag is.
Univerzálisra meg ott a Delphi eszköze, amit mint tudjuk, csakis hivatalos forrásból szabad megvenni
Kicsit perverzeknek, meg ott a CANALYZE, ami a hivatalos, Thales /Renault group általá kitett opensource tool, amivel el lehet érni mindent IS a kocsiban. Hivatalosan a legteljeskörűbben a Vector illesztőjével, meg hozzá a SW csomaggal lehet használni, aminek nem akarod tudni az árát, (tényleg nem, nincs az a kelet európai kis cég, ami egyáltalán ki akarnál termelni) de a legolcsóbb PEAK USB illesztője, ill natív linux CAN driverrel a Beaglebone is is már jó hozzá, legalábbis, amivel eddig próbáltam. Mondjuk úgy, hogy nem arra van kitalálva, hogy földi halandó piszkálja vele a kocsit.
Amúgy, rajtam kívül senki nem piszkálja így a kocsit, vagy ez csak az én perverzióm? Mert soha semmi ilyen kérdésre semmi válasz -
válasz
Mezga Aladár #81668 üzenetére
A cserelgetos szervizekre is tobb hetes varakozas van naluk, megtehetik.
-
válasz
Mezga Aladár #81644 üzenetére
Szeretnem vajon kiprobalni, milyen vastagon tud fogni a tolluk, ha igazan eroltetem, hogy ranezzenek? :)
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #81644 üzenetére
Gondolom, mert alkatrészt kapsz fillérekért, azon nem tud keresni.
Meg amennyi idő rá megy egy idős kocsira, annyi idő alatt, egy új autón 3 4 szer annyit húz le.
Sajnos ilyen világot élünk.
Ami öreg azzal nem.foglalkozunk, kuka... -
válasz
Mezga Aladár #81627 üzenetére
Megnyugtatlak, en is felhivtam a kozeli szalont, hogy nezzenek ra a twingo-ra, udvariasan elmondtak, hogy nem, nem fognak ranezni
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Mezga Aladár #81633 üzenetére
Nem poénkodok, van. Mint pár kollégának még itt.
Tedd fel a kérdést, ki lakik hozzád legközelebb, aztán szerintem megnézi bármelyikőnk. -
LamerGyuri
senior tag
válasz
Mezga Aladár #81631 üzenetére
Annyiért én is megcsinálom
Hol laksz, házhoz megyek!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest