- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xperia 1 VII csereprogramot hirdetett a Sony
- iPhone topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor 200 Pro - mobilportré
- MiLi MiTag, MiLi LiTag bluetooth trackerek
-
Mobilarena
Ez a topic a Nikon DSLR-ekkel kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik. Ha új látogató vagy egy dolgot kell betartanod:
Olvasd el az első hsz-t!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#40935168
törölt tag
válasz
aleister #1883 üzenetére
Sztem éjjel-nappal rohadtul hasznos, az iso méreg
és megöli a 36 MP-ből készített crop-jaidat, ha közelebb menve hupszi, jönnek elő a zajpixelek + sokan vitatkoznak-vitatkoztak azon, elég-e a D800-nak a reciprokszabály. A végső képet nézve elég, pixel szinten viszont nem, és ez ahogy nő a pixelsűrűség, méginkább igaz lehet - a pixel szint meg nem csak a kukk miatt fontos, hanem ugye ha crop-olsz.. nem árt, ha éles még a crop is + zajmentes továbbra is. Összetett kérdés, nem kell velem egyetérteni (én sem értek egyet Veled) - mindenki másképp csinálja
de nagyon nagyon nagyon jól jön a VC, arányaiban többször, mint "csak bizonyos esetekben". Nálam nonstop on, kivéve állvány.
-
#40935168
törölt tag
válasz
aleister #1879 üzenetére
A kolléga abból indult ki, hogy a photozone-on lévő DX és FX üveglistát egyszer már minimum átnyálaztad, ha nem 10x, akár van abból az üvegből Neked, akár nincs (én így tettem, sőt, kíváncsiságból Canont is, az összeset, mindent). Ebből feltételezhető, hogy aztán vágod a kulcsfontosságú hiányokat, mi az, ami még KELLHET esetleg egy "átlag" DX vagy FX júzernek. A VR-es 2.8-as standard FX zoom pont ilyen és egyedül a Tami tömte be a rést, de erről zengett a teljes szaksajtó, hogy a Tami mekkora innovatív/merész, hogy meglépte egyedüliként ezt. Még ott is írták minden cikkben, minden oldalon, ahol Tami SP 24-70 2.8 VC USD-t teszteltek. Szóval leginkább meglepődött, hogy ez Nálad kimaradt, ezért kérdezte, hogy most csak szivatod vagy mi
- Feltételezte a legjobbat: hogy tudod..
-
#40935168
törölt tag
-
-
Kleroo
veterán
válasz
aleister #1793 üzenetére
Jaja
Csak önámításra jó szerintem.(Wúúú 2.8-as nagy menő zoom)
"Cserébe" lassú,hangos,nagy,nehéz,lágy.
A kis rohadék 24-85G ellenben király kis cucc,csak nem menő. Meg "xar kis műanyag kitobiszármazék".Le kéne már tesztelni D800-on. Mansurov szerint az újabb VR-rel van egy szinten,ami egész jól muzsikál nagy felbontáson
szerk: ezért is hidaltam le anno a 70-200/2.8 Sigmától,hogy 2.8on is tök használható. Pláne miután sokat szemeztem a 70-210 elődjével,ami még nagyon gyengus.
-
#40935168
törölt tag
válasz
aleister #1695 üzenetére
Nem tudom, keresgélj. Valahol ott lesz. Ugye első regivel kap az ember tán 2 Gigabyte storage-ot, de ha hitelesíted Magad USB kábellel a gépvázaddal, hogy Te tényleg Nikonos vagy (és azt a vázat még senki nem adta hozzá a profiljához) akkor kapsz talán 10 vagy 20G-t ? Nem nagyon emlékszem már.. anno megcsináltam az account-ot, de nem használom, tegnap regiztem 500px-en, szimpibb. Az Image Space sztem kicsit mellélövés, bonyi, lassú, nyögvenyelős erőlködés.
-
-
TeeJay
félisten
válasz
aleister #1072 üzenetére
én? ilyet írtam?
kiegészítőkből az olcsóbbra szavazok
nekem is Meike markolat van D90-hez 2darab utángyártott akkuval volt 3éve valami 15ezer forint körül.ha lenne D7100-am arra is olcsót vennék, nem éri meg 90ezerért gyárit venni főleg ha sosem éri vízcsepp
a Meike 2 darab utángyártott akkuval 60 font, szerintem az tökéletes választás -
#40935168
törölt tag
válasz
aleister #937 üzenetére
Igazság szerint nekem ami "bajom" volt a Nikkorokkal - nem mintha ez meggátolna egy vételben - hogy "későn" éled a VR. Utána fog, jó, minden oké. De lenyomom a gombot, annak ott azonnal meg kell fogni mint az állat, nem fél mp-vel később. A 24-70 ráharap a képre szó szerint, mikor lenyomom (berántás nélkül), az ott "kikövül" a keresőben és lőhető a téma. No mind1, sokan amúgy nem hisznek a stabiban amúgysem, de lényeg, mi jól elbeszélgetünk itt erről.
Apropó talin feltekertem egy Tami 17-50-et, karcos kis üvegcse
.
-
akela91
addikt
válasz
aleister #733 üzenetére
Ott van az árak alatt az ÁFÁS ár, az 10K-val olcsóbb mint itthon a legolcsóbb. Magánszemélyeknek (20% áfával): 119 880 Ft ezzel szemben itthon: Árgép
(#732) psycropticBT. -nk van, és van adószámunk, szoktam rendelni informatikai cuccokat, és kérni szokták, simán le tudjuk írni. Az obit nem tudnánk leírni szerintem, attól független lehetne számlára kérni.
(#735) aleister Kockázat onnantól van, ha itthon nem tudom érvényesíteni a garit, ha nem fogom tudni, nem vállalom be.
-
Real_Necro
veterán
válasz
aleister #703 üzenetére
Háát igazság szerint ha jól emlékszem első este talán nem is hozott Kutyus gépet, meg én is szomszédban hagytam, második este meg felkínálta az obi próbát, de pont akkor hozták ki a kaját és elraktam gépet, utána meg már eléggé "toppon" voltunk.
JohnyBlue: tényleg volt VUK? Pedig a jó kis mézest nem is kóstoltad.
Nekem este volt egy kis ágyforgás, de reggelre már semmi. Ellenben 5:25-kor már felpattant a szemem.
-
Real_Necro
veterán
válasz
aleister #697 üzenetére
No az lemaradt, túlságosan kajásak voltunk Szilvásváradon, nomeg legurult egy üveg borocska is...
JohnyBlue: A péntek esti utolsó pohár az még az öntöző rendszer beindulása előtt, vagy után volt (amikor a fűről fotóztál)?
Egyébként az utolsó nekem sem kellett volna, bár finom volt a Zolka féle alma.
Szerk.: viszont a Tami 17-50 jól vizsgázott. Tartós üveg lesz nálam.
-
*Ropi*
félisten
válasz
aleister #565 üzenetére
Stúdióvakuim is vannak, csak az nem volt kérdés eddig...
"Ebben az esetben viszont kérdés, hogy alsóbb kategóriában van-e értelme/előnye a stúdióvakunak a rendszervakukkal szemben..."
Az az aktuális fotózandó feladattól függ. Egyszerű kis tárgyfotót simán letolsz 1 db rendszervakuval és rajta egy 40x40 cm-es softboxszal, viszont egy 20 fős csoportképhez kell 2 db stúdióvaku 180x60 cm-es softboxokkal.
A két legfontosabb különbség a rendszervakuk és a stúdióvakuk között, hogy a rendszervakuk kulcsszáma 105 mm-es zoom álláshoz van megadva, a stúdióvakuké az alapreflektorukhoz, viszont az első effektíve pontszerű fényforrás, a második pedig a rá tett fényformálón (pl. softbox) át villant, így nagyságrendekkel nagyobb a fényleadó felület.
A rendszervakuk (mint pl. a Canon 580EX II-im) 58-as kulcsszámának stúdióvakuban kb. a 320 Ws felel meg. A másik, hogy a stúdióvakukon általában van beállítófény, amivel a kép ellövése nélkül látod a végleges fény-árnyék hatásokat, ezzel nagyon sok időt lehet spórolni. Azért írtam, hogy "általában", mert ez csak akkor igaz ha nem dzsunka kínai vaku amin vagy nincs beállítófény vagy olyan gyenge, hogy semmit sem ér.
Mellesleg vicces, hogy a Canon legújabb nagyágyúja, a 600EX-RT annyit tud fényerőben, mint egy CT60-as Metz...De a Canon csak 200 mm-es zoomállásban
Ha visszaszámoljuk a Metz 35 vagy 50 mm-éhez viszonyítva akkor derül csak ki, hogy valójában ~200.000 Ft-ért vettünk egy gyengébb Metzet (vagy valami hasonlót), amit egyébként 2000 Ft körüli áron lehet megcsípni a használtpiacon...
Régebben, amíg még nem voltak mobil stúdióvakuk, hálózati kábelhez vagy szünetmentes táphoz volt kötve az ember: egyikkel több a gond, mint a másikkal (A puszta közepén ugye nincsen 230V. Az UPS meg értelmes kapacitással kezelhetetlenül nagy - a 2,2 kWh-s nem fért be a Peugeot 206 csomagtartójába - a speciális vakutápok meg nem emberi árban vannak). Aztán 1-2 éve változott a helyzet, amikor a kínaiak ráálltak az akkus stúdióvakuk gyártására.
Stúdióvakut általában úgy vesznek a kezdők, hogy minél nagyobb szám legyen az oldalára írva (mert akkor biztos nagyobbat durran
), viszont azt már nem nézik (ami legalább annyira fontos paraméter), hogy mennyire szabályozható le a teljesítménye. Stúdióvakuk vásárlásának a titka, hogy adott helységhez és feladathoz (Kis helységben 600 Ws "szolárium", de 300 Ws nagyjából mindenre jó egy átlagos modellfotózásban. Nagy helységben a 300 Ws kevés, oda több kellhet. Ugyanez a méretek variálásával: apró tárgyak fotózásához 1x 300 Ws leszabályozva is elég, viszont egy autó vagy bútorgarnitúra 4-5x 1600 Ws-t is megeszik adott esetben.) kell választani őket. Sokat segít, ha a vaku minél jobban leszabályozható: nekem pl. 4 db 300 Ws-os stúdióvakum van, amik 1/64-re (-6 Fé) szabályozhatók le max. Nem jó amúgy sem, ha a vaku folyamatosan csúcsra van járatva, mert kinyírja a csövet. Mondjuk egy munkára tervezett korrekt stúdióvakunak része a ventilátoros hűtés, de akkor sem kell kísérteni a szerencsét.
Számolni kell még a fényerőben a vaku(ko)n lévő fényformáló(k) áteresztési veszteségével és fehéregyensúly módosító hatásukkal is. Egy dupla diffúzoros box pl. már elég komolyan levesz a fényerőből.
Rendszervaku vs stúdióvaku: a rendszervaku kicsi, könnyű, tud nagy sebességű vakuszinkront (már amelyik), TTL-ben távvezérelhető, külső akkupakkal gyorsítható és növelhető a villanások száma. Ja és bárhol kapsz bele elemet.
Viszont körülményes rájuk fényformálókat tenni úgy, hogy meg is maradjanak rajta (néhány kivételtől eltekintve). A stúdióvaku nagy, nehéz, a tápellátása problémás (Az akkupakkokkal is csak 400-1000 1:1 villantást tudnak kb., de a beállítófény használata nélkül, azt bekapcsolva drasztikusan csökken a villantások száma). Stúdióvakukra sokkal több fényformáló létezik, ugyanúgy lehet színmódosító / polár / ND / stb. fóliázni őket, csak a nagyobb méretek miatt ugye drágább minden.
Meg ugye a stúdióvakut valamire tenni is kell: stabil állványok kellenek alájuk, főleg kültéren, hogy ne döntse fel a softbox nem kis felületébe belekapó szél. Súlyzsákok is jól jönnek...Egy korrekt boom kar (amivel felülről lehet belógatni a vakut a modell feje fölé) annyiba kerül, mint egy vaku. Szóval a stúdióvakus fotózás sokkal több járulékos eszközt igényel, mint a rendszervakus. Vagy ha darabszámra nem is, de méretben és súlyban mindenképpen. Régebben stúdióvakukkal jártam esküvőzni, manapság már csak 4 db 580EX II-őt viszek. E-TTL rádiós vezérléssel csoportokba rendezve csodákat lehet velük tenni.
No meg persze öregszem és lustulok...
"a vaku szinkronizálásának határát tudtommal a zár szabja meg, esetleg a vakukioldó. vagy van olyan stúdió vaku, amivel nem lehet pl 200adot szinkronizálni? de ha műteremben dolgozol velük, miért érdekes egyáltalán a záridő? nincs besötétítve a műterem? tudom a stúdióvakuk fényerejét sokszor nem lehet annyira levenni, hogy nyitott rekesszel is fotózni lehessen velük, ilyenkor viszont lehet ND szűrőzni."
Kezdjük az elején: van mechanikus (redőny)zár és az elektromos (szenzorkiolvasásos) zár. Előbbinek valahol 1/180 (Canon 6D) és 1/250 (átlagos dSLR-ek) között van a max. sebessége, utóbbinak jellemzően 1/500 körül van a konzumer DSLR vázaknál (Középformátumról most nem beszélek, mert az egy teljesen perverz világ: ott pl. mondhatni teljesen normális a 64-es blende...
).
Beleszól még a szinkronizációba az átvivő közeg, mint a PC-sync kábel vagy a rádiós kioldó. Az egyszerű kínai kioldók jellemzően nem tudják a specifikációjukban írtakat sem: nem egy olyat láttam, ami papíron 1/250-et tudott, valójában meg 1/160 felett már kitakart a redőny (sötét csík a kép szélén). Amit most használok (YN622C) 1/8000-en (!!!) is stabilan szinkronizál. Az újabb, E-TTL-t tudó kínai kioldók (Pixel King, és az említett YN622) pont ebben hoztak változást: a "supersync" nevű funkcióval a PC-sync aljzatukhoz csatlakoztatott vaku (Lehet ez egy egyszerű manuális vaku vagy akár stúdióvaku is!) elvillantható úgy, hogy nagy sebességű vakuszinkronnál is bevilágítja a képet. A trükk az, hogy a vaku villanásának elég hosszúnak kell lennie ahhoz, hogy az első redőny előtt indítva a cső kisülésének a villanás elején lévő csúcs utáni egyenletes szakaszával végig bevilágítsa az expozíciót (erre jellemzően nagyobb - 800Ws feletti - teljesítményű, hosszabb t.5 idővel rendelkező vakuk alkalmasak).
Fontos még a vaku villanási ideje: a stúdióvakuk jellemzően 1/400 - 1/1700 sec között villannak teljesítmény és vezérlés függvényében. Az újabb, IGBT vezérlésű elektronikák energiatakarékosak: nem hagyják teljesen kisülni a csövet, levágják a villanás végét - így a kondenzátorban megmarad a felesleges energia, ezért a vaku gyorsabban tölt vissza a következő villanásra. Ez igaz a rendszervakukra is. Csak a régebbi vakuk (amik nem szabályozzák le a villanás végét) jók a "supersync" funkciós nagy sebességű vakuszinkronhoz, mert csak ők tudják kivilágítani mind a két redőny lefutását.
Természetes fénynél történő fotózásnál ugye ott a záridő - blende - ISO "szentháromsága". A műteremben, ahol a fotós kontrollálja a fényeket csak két fontos dolog van. Az egyik a záridő, ha kifejezetten a mozgás elmosódottságát vagy éppen az ellenkezőjét: a kimerevedett mozdulatot akarod megfogni. A másik a blende, ha kis mélységélességgel akarod elválasztani a kép részeit egymástól. Az ISO nem lényeges, mert helyette szabályozható a vakuk teljesítménye. Vegyünk egy alap példát: 580EX II fél teljesítményen 40x40 boxban ~1 méterről ISO 100 1/160 F8 körül ad (mondjuk félalakos portré, ez és ez is így készült: 1 db 580EX II jobb felülről 45 foknál és 1 db derítőlap alulról: a klasszikus "kagyló" megvilágítás). Ha nem akarsz fülétől a farkáig mindent élesen mutatni, akkor tág blendét kell használnod. Ahhoz viszont tekerned kell a záridőn is, hogy ne égjen szét a kép. De mi van akkor, ha eléred a vázad maximum vakuszinkron idejét, vagy azt a határt, ahol a rádiós kioldó késése miatt már belóg a redőny? Akkor jön a nagy sebességű vakuszinkron (HSS / FP), feltéve, hogy tudja a rendszered. Ha nem, akkor marad a vakuk leszabályzása...Ha úgy se elég jó az eredmény, akkor végső elkeseredettségedben ND szűrőzhetsz, vagy távolabb viheted a vakukat.
Nagy sebességű vakuszinkron még olyan helyzetekben jön jól, ahol az erős környezeti fények igénylik (pl. a Nappal vagy más, nagy erejű fényforrással szemben derítve, vagy a Napot ill. más, nagy erejű fényforrást túlvilágítva: ez az amerikai éjszaka néven ismert effekt).
-
Deadzone41
őstag
válasz
aleister #567 üzenetére
még mindig nem értem, ha vakufényt használsz, és a külső világítás nem zavar be, akkor tökmind1 a záridő, amíg nem gyorsabb a max vakuszinkron időnél.
nem túl bonyolult dolog, normál vakuval akkor tudsz dolgozni, ha van olyan pillanat az expó közben, amikor mindkét redőny fel van húzva. minek olvassak utána? az oké, hogy más is közbeszólhat, pl ha lassú a rádiós kioldó, de alapvetően ez korlátozza a sebességet. központi záras gépeknél ezért érhető el nagyobb szinkron idő.
-
Deadzone41
őstag
válasz
aleister #548 üzenetére
a vaku szinkronizálásának határát tudtommal a zár szabja meg, esetleg a vakukioldó. vagy van olyan stúdió vaku, amivel nem lehet pl 200adot szinkronizálni? de ha műteremben dolgozol velük, miért érdekes egyáltalán a záridő? nincs besötétítve a műterem? tudom a stúdióvakuk fényerejét sokszor nem lehet annyira levenni, hogy nyitott rekesszel is fotózni lehessen velük, ilyenkor viszont lehet ND szűrőzni.
-
Kleroo
veterán
válasz
aleister #555 üzenetére
Hát számomra ez így már elég technobuzéria D800 ide vagy oda.
Azt lehet A2-n sem mondom meg,hogy most akkor hol mennyire karcolt az obi,de azt 10x15-ön is ordítva rávágja marinéni is,hogy az egyik kép mennyivel jobb("ilyen mélysége van","3D hatású",ect) a bokeh miatt.
Bár lehet csak én vagyok ennyire bokeh-imádó. Az izolálás.... -
Kleroo
veterán
válasz
aleister #553 üzenetére
Végülis FÉNYképezés.
De egyébként a stúdiózás nem a bokehról szól,így nem is ott gondoltam 1.8-at. (egy 70-200 szvsz sokkal jobb is lenne oda,ha van némi kraft a fotósban)
Hanem bármikor máshol. Ha nekem lenne 85/1.8G-m, hát hetekig csak azzal rohangálnék,és mindent fotóznék 1.8-on. Ezért lepődtem meg,hogy kb nincs ilyen fotód vele. -
gab.m
senior tag
-
Graphy
aktív tag
válasz
aleister #419 üzenetére
Én Nexus 7-tel próbáltam ki ezt és egészen jól működik, kivéve a Tamronommal, mert az LV módban nem működik..
: Helicon Remote
és itt egy másik is
-
-Valinas-
senior tag
válasz
aleister #423 üzenetére
Ha csak azt nézed, hogy nehezebb, nagyobb, lágyabb a széleken, és ugyanúgy műanyag a bajonett, + többe is kerül, én nem vennék rá mérget, hogy annyival jobban jár vele.
A helyében inkább egy fix obit vennék a 18-55 mellé (így kicsivel többe kerülne, mint a 18-105 kitben), ha meg nagyon kell 55 felett, akkor egy használható(bb) telét.
De hát, én nem értek hozzá.
-
flash-
veterán
válasz
aleister #363 üzenetére
ez a fé lépés nekem nem mindig sikerül kiszámolni de a gyakorlatban azt jelenti, hogy pl amire nekem a nikon d3100+18-105 el 35 mmen 4.5 blendén "ajánl" a gép A módban 1/15öss záridőt,akkor ugyanolyan isonál ugyanott 35 1.8 on mérne 1/50 et?
vagy pl az f2, f4.5 az nem az 1/3 as mértékegységbe tartozik bele?engem ez kavar meg...
-
gyurma01
tag
válasz
aleister #227 üzenetére
Hali.
Most látom, hogy elrohant a topic ma.
Megnéztem a fw-t. A jó hír neked, hogy nem láttam hogy márc.26-án frissítettek, így nekem még eggyel régebbi van. Talán ezért nem volt AF.
A: 1.00
B: 1.00
L: 1.002 van nekem, közben márc.26-án kijött az 1.006-os.
Már le is szedtem. Ha lehet, kipróbálnám valamikor újra az obidat. -
*Ropi*
félisten
válasz
aleister #235 üzenetére
"...legyen csak 20%. A difi..."
A titok nyitja az, hogy nem lineáris különbség, hanem logaritmikus.
(#238) Graphy: A Tokina 11-16 egy etalon obi, annál jobb UWA nem létezik tudtommal.
Az meg, hogy egyik gyártó sem írja ki, hogy az üvege hány MP-t tud kirajzolni, az természetes. Mert kirajzolja mindet, max. gagyin.
-
#40935168
törölt tag
válasz
aleister #249 üzenetére
Sosem fogod megérteni érveimet, de nem is célom a meggyőzés, ha kérdeztek, válaszolok, de nem lesz az életcélom megértetni Veletek indokaimat. De dobd ki nyugodtan a Tamit, csak szólj, melyik kuka volt, kellhet majd a cserealkatrész az 5. év után
3. obi dobogóra ? Ezt nem értem. A dobogón 3 FX standard zoom van szerintem, Nikkor 24-70, Kanyon 24-70 (II) és Tami 24-70, de az már nem érdekel, melyik az első, második vagy harmadik, mert ez is szép szám úgy, hogy 320-ba fáj.
-
#40935168
törölt tag
válasz
aleister #244 üzenetére
Te ma direkt nem akarod érteni, vagy én vagyok hülye ?
Standard zoom-ot nem fogok pixelkukkolni, de ez nem jelenti azt, hogy nem próbálom meg magam ár/érték arányban a jobbik fele pozicionálni. Tehát: nem érdekel, kirajzolja-e a Tami a szenzorom abszolút értékben, de RELATÍV a többiekhez mérve az nagyon is érdekel, hogy a standard FX zoom-ok között mégis hova tenném, dobogóra, vagy a sor végén kullog valahol. Úgy gondolom dobogós, a helyen vitatkozni nem fogunk ugye (1-2 vagy 3), megfizetni pedig meg kell őket.
-
Real_Necro
veterán
válasz
aleister #243 üzenetére
Ezt találtam, bár németes lévén az angolom nem a legjobb:
"Use on FX and Film
The Nikon 12-24mm works fabulously well on film cameras so long as you don't zoom wider than 18mm with a Nikon brand filter, or as wide as 16mm with no filter."
IYF: senki nem írta, hogy gond lenne fényerővel. Nagylátónál tájképnél meg szerintem alból felcsavarja az ember...
Inkább minőségbeli különbség van, de Sigma-t is szokták szeretni. Ezt érdemes elolvasni: [link]
-
Byk01
őstag
válasz
aleister #235 üzenetére
A kutya (nem Eper) ott van elhantolva, hogy az objektív felbontásánál a vonalakat szoktuk nézni, azaz adott hosszon hány vonalpárt rajzol ki. Ebben az értelemben van igaza Kutyának (most már Eper), és Atoknak, amikor azt mondják, "csak" 20 % az eltérés.
Ellenben a 36 MP-es szenzor a képet (a kép területét) másfélszer annyi egységre bontja fel, mint a 24 MP-es.Tehát a másfélszer nagyobb felbontású szenzor kiszolgálásához 1,2x nagyobb felbontó képességű objektív kell, a felbontásértékek eltérő szemléletéből adódóan.
-
Real_Necro
veterán
válasz
aleister #225 üzenetére
No ha tényleg csak ennyi, akkor meg nem értem miért vesződtök zoomokkal?
Bár nem fénymásolós topic, de létezik ilyen a Canonos táborban is? Az 5dmkIII-nál is létezik a probléma, hogy nehezebb normális üveget találni rá?
Szerk.: nem tudom volt e már téma, de én pl még nem láttam, hogy szó esett volna a D800 + UWA párosításról. Azon a fronton mi a helyzet?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● PH!otósok beszélgetős offolós topikja
A topicba tilos bármilyen, keres, kínál, cserél típusú hirdetést beírni!
- Eladó egy DZOFILM Pictor Zoom objektív szett: 20 55mm T2.8 és 50 125mm T2.8
- Nikon Z50 II kit (DX 16-50 f/3.5-6.3 VR, DX 50-250 f/4.5-6.3 VR)
- Csere is érdekel! Canon C100 super 35mm cinema kamera +Canon EF-S 18-135 obi +Power Zoom adapter
- Olympus M.Zuiko Digital ED 8mm F1:1.8 Fisheye PRO
- Canon EOS 1300D gép szettek, objektívekkel, kiegészítőkkel (1400 - 7900 expos gépek, újszerűek! )
- Akciós Windows 10 / 11 Pro OEM Licenc Kulcs 100% eredeti, jogtiszta!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Kingmax 2x2GB DDR3 RAM eladó
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest