- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #30176 üzenetére
-
Daniel Alves
őstag
válasz
Topiccsendőr #30166 üzenetére
Pontosan! Megcsinálnák de nem lenne színátmenetes..mondom akkor mi haszna lenne?!
Akkor úgy néz ki marad a Big Bang Kawasaki
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #30151 üzenetére
cseréld el az MZ-dre
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #30151 üzenetére
nem akarok hulyenek tunni,de a hondanak volt rs-e? az nem aprilia?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #30151 üzenetére
A keveset futottat nem értem
-
.mf
veterán
válasz
Topiccsendőr #30140 üzenetére
Az előzővel kapcsolatban igazad van, korrektor, eltévesztettem. Viszont evvel nem értek egyet: a Word elsősorban azt ellenőrzi, hogy a szó szerepel-e a szótárában, vagy sem. Így egy olyan elgépelést, ahol a hibásan leírt szó is értelmes, jó eséllyel nem jelez; és ilyenekből ám volt jónéhány, főleg a vége felé szaporodtak el (ott már konkrét helyesírási hibák is előfordultak, olyanok, amiket a Word is jelez; úgy tűnik a végére fogyott el a szusz és a figyelem
)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #30136 üzenetére
Amire semmi szükség manapság, mert Wordben ráereszt egy helyesírásellenőrzést és lám, nem lesz benne hiba. Csak egy gombot kellene lenyomni. Nagyon vicces, ha a szűkös időre, meg első számra hivatkozva kérnek elnézést, hogy tele van hibával egy cikk. Pfff.
-
.mf
veterán
válasz
Topiccsendőr #30116 üzenetére
Nem úgy lektorálnék, ahhoz messze nincs elég tapasztalatom, sőt; hanem az elgépeléseket, elírásokat javítanám ki. Az első számban még maradt bőven. A lektor a kiadónak volt rokona (lánya?), és ... tudod, hogy mennek az ilyenek
Az első számban azért volt a három saját motor rövid tartóstesztként, mert akkor indult a lap, nem kaptak még elég tesztmotort, de ez biztos változni fog.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #30115 üzenetére
szerintem teljesen egyértelmű, egyszerűen alapvető írási hibái vannak, nem ült bent általános iskolában a magyar órákon és nem tanulta meg.
olvasok naponta én is olyan személyt, aki egész egyszerűen idegbeteg és egyszerű mint a fagolyó, állandóan mindenhova 20 felkiáltójelet rak ki, mert úgy érzi, hogy máskülönben leszarnák és nem foglalkoznának vele. simán fel lehet ismerni valakinek az írásából, hogy milyen. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #30115 üzenetére
Mert egy iggazi idióta címeres pecs
-
[Vazz]
tag
válasz
Topiccsendőr #30114 üzenetére
Ez a mostani Alpen Mastert valóban vicc volt, igencsak be lehettek papírozva mikor összeírták a motorok listáját, de a tavalyi abszolút nem volt gáz. Amúgy szerintem a revüben és a bájkban is vannak kimondottan elbaszott cikkek meg egész jól sikerültek is. Pl nekem az októberi bájkban oncsik kawáscikke kifejezetten tetszett. Legalább nem azt irogatta hogy ha ránézek reggel akkor szép de ha este nézek rá még szebb, meg a szomszédok meg akarnak lincselni a hangja miatt, hanem motorozott vele és úgy ahogy egy sportmotorral kell. De pl a suzuki k9 1000 bemutató volt a bájkban csak annyit tudtam meg 6 oldalon hogy kék meg milyen új.
Meg egy kicsit tényleg sok magazinunk van, revü, bájk, infó, mix (ven-e még?), fastride, wild, auto-motor, igaz ebben egy motor teszt van meg egy pár hír de csak 225ft asszem. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #30114 üzenetére
a következő alpen mastersnál berakják a honda monkey-t is, aztán megírják, hogy használhatatlan, de poénnak jó volt.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #30108 üzenetére
revütől agyhúgykövet lehet kapni, annyira gáz.
érezni a cikkeken, hogy elmentek motorozni, aztán ott szenved és rohadtul semmi kedve megírni a cikket az asztalánál. aztán ez lesz az eredménye. abban se vagyok biztos, ilyen cikkeket olvasva, hogy egyáltalán a motorozás örömet okoz nekik.. -
válasz
Topiccsendőr #29928 üzenetére
Bal lábbal keltél? Kis túlzással egy versenyblokkból 2/3-ára visszafojtott blokk, és ennek nem kevés szerepe van abban, hogy ennyit elmegy. Nincs agyonkönnyítve, nincs a végletekig járatva, és egy jó konstrukciójú cucc. Szerintem. Az más kérdés, hogy nem donorfájterek veszik maguknak, mert mégiscsak bőven két mázsa üresen is, ehhez pedig viszonylag gyenge a 10x lovával.
De mindegy, hagyjuk, neked is más motor az ideálod, meg nekem is. Nincs ezzel baj -
válasz
Topiccsendőr #29923 üzenetére
Tesó. Ez sport-túra motor
Mint a nevében is benne van, sportos túrázás kedvelőinek lett kitalálva.
Alattad is elmenne 100ezret, ha nem hidegen üvegeled, 4-5ezrenként raksz bele normális olajat, szűrővel, és nem tiltáson mennél vele egyesben.
Legalábbis én fogadnék rá, hogy elmenne annyit.
Végtére egy kicsit átdolgozott, és lefojtott 145lovas blokk van benne.
Persze állat módon bármit szét lehet hajtani na, ebben nincs vita köztünk -
válasz
Topiccsendőr #29916 üzenetére
Budapest Yamaha World, bemész, megkérdezed
De ott vannak a pályás képek, ennél jobb bizonyítékot nem tudok számodra mutatni, hogy nem 4ezren volt csak használva. 9 litert megkajáltani vele... hát minimum 8-9ezret jelent. Tapasztalat -
válasz
Topiccsendőr #29905 üzenetére
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #29906 üzenetére
ok, koszi, ezt nem is gondoltam volna.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #29873 üzenetére
A schubert gyáras integra link-en olvastam.
-
válasz
Topiccsendőr #29885 üzenetére
hehe
Ennek a szerencsétlen országnak az elqrt, agyhalott vezetése folyamatosan kiveri a biztosítékot nálam, esküszöm. Naponta többször. Én nem tudom már mi a f.szt képzelnek ezek? 80-100 ezerből mit fizessél még ki? Lassan (jövőre?) oda jutunk, hogy befizeted a csekkeket, meg a kötelezőt a 15 éves autódra, és kimegy az APEH, hogy miből fizetted be a csekket. Jó, erre is van már példa (!!!), de ez hamarosan üzemszerűvé válik.
Agyam lerohad komolyan...
Aztán jön valami jópofa, aranyos, cuki bemondó csaj, aki majd elmondja, hogy ez a gazdagokat jobban érinti, mint a csórókat... ez már kezd túlnőni a tragikomédián is.mod:
amúgy nem tudom kinek tűnt fel az a logikai bukta, ami a 78-as hszben van? (persze a belemagyarázástól eltekintve (az a 3-4-10 ló amit egy pl 600as fejlődött az elmúlt 7-8 évben, senkit nem tesz baleset-veszélyesebbé)) -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #29873 üzenetére
Jól mondod.
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #29843 üzenetére
Az meg hagyjan, de a masodik sor bal szelson egy komplett telefon van.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #29841 üzenetére
Holnap akkor is motorra ülök, utolsó alkalom
Csak meg ne kúrjon egy autós hátulról elölről jobbról balról
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #29803 üzenetére
még a dukátinál is
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29702 üzenetére
600-as Fazer az nem Thundercat! A végeredmény szempontjából sajnos mindegy...
SzalaiG: Jobbulást! Valamiért most sok a baleset, az ismeretségi körömben velem együtt négyen pereceltek az elmúlt 2 hétben, mindenki tapasztalt motoros. Valami van a levegőben!
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #29586 üzenetére
bmw a 2. vilaghaboruban...
-
[Vazz]
tag
válasz
Topiccsendőr #29704 üzenetére
Akkor úgy fogalmazok, hogy megpróbálom növelni az életben maradásom esélyeit azzal, hogy nem megyek jóval 200 feletti tempóban közúton, pláne nem autók között és ezt csak úgy tudom megvalósítani hogyha nincs mivel.
-
Daniel Alves
őstag
válasz
Topiccsendőr #29704 üzenetére
Ez tenyleg igy van. mindig van egy szabálytalan és egy figyelmetlen
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29682 üzenetére
höhö
jova tanujjá csak, ha lediplomázol visszük hozzád sorba a vasainkat -
Kasza08
őstag
válasz
Topiccsendőr #29666 üzenetére
10-es kéne bele, ez a retek meg 8-ast rakott bele
szóval f.sz szerelők mindenhol vannak.
km-t meg annyit mondtam, amennyit nekem mondtak. csak az a baj, hogy nem is tartottam annyira lehetetlennek a gyártója miatt
TayRol: Mennyi volt a kesztyű? azt hiszem nekem is kék már télire ilyen.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #29670 üzenetére
Azt nem állították be amikor a szinkront csinálták!
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29667 üzenetére
mondta haverom hogy a most szombati órát is az öreg Aszalós tartotta
mi volt a tananyag? -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #29667 üzenetére
Nem cserélték le.
Az SXV 550 teljesítményét a sima LC4 hez nem szabad hasonlítani az biztos,de egy 660hoz már lehet sőt az alul brutálisabb is mint az SXV. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #29641 üzenetére
"Ajkamon elhal a tréfaszó! "
-
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #29624 üzenetére
Majd ha legközelebb megyek ki vele gyakorolni! Itt szoktam amúgy pont, bár nagyon ritkán...
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #29610 üzenetére
szerintem a japok sem rosszabbak, bar egyikrol sem tudok semmit.
de nem a kinaiakhoz kepest hala istennek, hanem romaniahoz kepest.bar szvsz minden 2. cucc kinaban keszul.
Inti: beb@szna
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #29604 üzenetére
raid 2 bukom made in japan. hala istennek.
-
[Vazz]
tag
válasz
Topiccsendőr #29604 üzenetére
Azért néha a malájok is bedolgoznak nekik...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #29604 üzenetére
Még a japán motorok is?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #29586 üzenetére
de nem lehet,h a norton versenymotornak készült, a monster meg alapban csupasznak?
a mai monsterekhez képest viszont tényleg ezerszer harmonikusabbak a triumphok.
élőben meg főleg.
ugyan nem triumph, de szép ez is:
hamimint ahogy a ZRX is csak utánérzés a kockaidomjával?
viszont tény,hogy amikor kiadták az egymásfölött 2 kipuffos változatot,hányinger kerülgetett.de egy 900as ősolajosat simán elzavargatnék a maga ?78? lőerejével. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #29586 üzenetére
nekem aztán tök mindegy, legyen szép, legyen jó ránézni, és jó motorozni, mindegy hogy japó vagy digó, vagy teabuzi csinálta
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29540 üzenetére
mivel a gsx-r 1100 blokkja, 150 pacit szemrebbenés nélkül ki lehetne belőle hozni...
csak kéne egy valag lóvé hozzá -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29531 üzenetére
aztán feldobod a nettre, mint megkímélt állapotú, pályát sosem látott darabot mi?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29524 üzenetére
enyim dobostul-légszűrőstűl-fúvókástúl-karbuherálástúl faja lett
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #29531 üzenetére
azt értem.
de utána mi lesz?
-
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #29526 üzenetére
haver 600-as gixxerében 36ekm van. keni rendesen, de bírja egyelőre.
mit csinálsz vele, ha eléri az 50ekm-t, és már eszi majd az olajat? motorgenerál?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #29526 üzenetére
Akkor 25e km után újra elővesszük a témát
majd jelezd.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #29521 üzenetére
Saját tapasztalat kéne. r6-ban mennyi van most és mennyit prognosztizálsz?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29521 üzenetére
jaja, a tiéd jövőre úgyis atomjaira hullik, mer állen delon kinyomod a szemit
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29515 üzenetére
nekem sport-nemgyári-mosható szűrőm van bibibí...
ha tömkremegye tőle a motor, ígyjártam, tojokbele,
denemfog, mert ez az egész csak egy felfújt lufi -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #29515 üzenetére
nem te
igazad van, ilyen gazda a jó. Eleinte ilyen voltam, most kezdek leszokni rólaja és legyen akváriumom?
pityu, megértelek, nekem semmi bajom a k&n-nel, szóval marad még. tényleg rakhatott volna a honda gyárilag moshatót, ha a többi márkánál ilyen van.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #29505 üzenetére
Sport légszűrőm van
rossz gazda lennék?
pityu, 6000 km után nézettem meg a szerelővel a légszűrőmet amikor fékolajat is cseréltem és azt mondta, még elment volna ugyanennyit
azért kimosta és beolajozta, mivel vittem mindent.
Ugyanez gondolom Budapesten a szmog miatt nem lenne helytálló. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #29507 üzenetére
amúgy akárhányszor elgondolkodom ezeken a dolgokon,azért borzalmasan fejlettek ezek a mai sportgépek.10-15évvel ezelőtt minden esetben jobban mentek a nyitottabb gépek.
tisztára,mint a 2takt -
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #29505 üzenetére
Annyit simán utána áll a gyári elektronika is, főleg hogy valójában nem enged át több levegőt mint a gyári, vagy csak elenyészően többet, éppen ezért nem is helyes a sportszűrő névhasználata, inkább lenne helyes a mosható szűrő megnevezés!
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #29495 üzenetére
Itt irkálnak ilyeneket: [link]
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #29471 üzenetére
Csak azt hittem eddig, hogy lehet erősebben is fékezni, de kiderült, hogy nem.
Nippon: pofátlan egy banda. Hol is laksz te, hogy ilyen rendőrök vannak arra?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29374 üzenetére
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #29376 üzenetére
jo drágákat néztél ki.40%al ocsobbak is vannak.
-
válasz
Topiccsendőr #29376 üzenetére
Mé' ne bírná sokáig?
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #29392 üzenetére
a nagy aramfelveteltol felek en is. 20-25k indulasnal. mondjuk nekem nincs semmi idom a motoron, valahova fel kellene fogatni es elrejteni a trafot. meg gagyit nem akarok venni. utanajarok a dolognak, meglatom, mi lesz.
-
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #29393 üzenetére
Használtan vettem konzollal együtt a gátlót!
Xenon témához: Az említett hibákból nálam semelyik sem tapasztalható, tény hogy olvastam én is erről hogy voltak ilyen gondok pl Gixxer 1000 K2-nél.
-
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #29389 üzenetére
Hát hogy máshogy? Különben nem nagyon bírnám feltenni..
TayRol: Baromi jó! Sokkal jobban észre vesznek az úton, de nem villognak le, nem bántja a szemüket, igaz eléggé ki van emelve a motor hátulja nekem, így lefelé világít.
Nem igaz hogy nem kell használni távolsági fényszóró, mert ugyanúgy kell, én legalábbis használok, éjszaka kevés azért, de szélesebben terít. Elsőre furcsa volt a fénye, és mivel autóba nem nagyon ültem az elmúlt pár hónapba, az autó által képzett sárgás fény lett a furcsa a xenon után.
Én nem bántam meg, és még "raj" is! -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #29378 üzenetére
Akkor itt van ez: [link]
Haverom (17éves) ment ezzel és azt mondta nagyon brutális.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #29382 üzenetére
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #29376 üzenetére
999 helyett inkább 848. Sztem sokkal szebb.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29336 üzenetére
haver mondta hogy készül egy cikket írni az 1000-es sportmotorok utcán való használatáról... nem fogsz meglepődni
-
válasz
Topiccsendőr #29351 üzenetére
Fehér aszfalt az mókás, főleg ha vizes. Már majdnem burkáltam kétszer vifferrel ilyen szaron... Baracskáról kifele régi hetesen van ilyen "aszfalt". 70el mentem, elkezdtem megelőzni egy autót, amint húztam rá egy hangyányi craftot, úgy megindult a hátulja, hogy már láttam magam előtt ahogy szedegetem össze a fejidom darabjait. Életveszélyes a fehér út komolyan... (pedig akkor még volt minta a gumin
)
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #29351 üzenetére
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #29352 üzenetére
az a műszerfal, anyám... műremek
-
Steve-0
őstag
válasz
Topiccsendőr #29334 üzenetére
Igen, láncszettet veszek szóval minden új lesz, most rendelem meg.
-
Chieftec
őstag
válasz
Topiccsendőr #29325 üzenetére
Hat fogalmam sincs mia banat lehet vele... Csak mindenkinek par ev utan jon elo a hiba.. Megmarad 1-2-3 csik full ures tanknal.. Tipushiba sajna csak megoldast nem talalt meg ra senki..
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29324 üzenetére
ez 2 ütemű amúgy
mert akkor lehet hogy azért elvinné a paripát...
de lehet első körben csak az egyiket cserélném nagyobbra próbából -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #29306 üzenetére
probalkoztam mar bemerni,h mennyit csal az ora,de nem sikerult. vannak az utszele nezek a e-tablak,h xxkm/h-val mesz, lassits. engem ne mmer be sose.pedig mentem mar 40-nel,50-nel,100-zal mellett,semmi.ez a vacak csak a 4kerekueket meri. szoval nem tudom mi a real erteke a 230-nak.gondolom olyan 210 lehet.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #29306 üzenetére
Az órája átlépi a 270-et? hmm, jól elhíztak. Azt hittem csak 240-250-re képesek gyári állapotban és reális km/h-ban nézve.
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #29302 üzenetére
az en oreg 90-es vasam 230-at lep.egy vadi uj 600-as se lepi le a 270-et???akkor sose cserelem le
(na nem mintha ez lenne az oka
)
-
válasz
Topiccsendőr #29285 üzenetére
Vót a Dzsámáhá története a Discón
-
válasz
Topiccsendőr #29243 üzenetére
Discovery-t nézzed!!!
mod:
dzsámáhááá-hááh-háááá! -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #29209 üzenetére
Akkor még inkább én vagyok a szűk keresztmetszet
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #29240 üzenetére
megértettem főnök
de akkor ennyi erővel,ha tökéletes COra törekedve fékpadon bemérve,behangolva,akkor kárt csinál az ember,ha kevesebb benyát ad?
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #29241 üzenetére
gyari dob volt rajta gyari szurovel.
eleg sok rossz dolgot hallottam sok-sok szervizrol, keves az, amit sajat es masok tapasztalatai alapjan ajanlani merek, de ez az.
ja, es nem eloszor voltam naluk, csak ez volt az elso garis 6000-res szervizem ott.
azt tudom, hogy Hollos-FullGas-Hosuba harmast el kell kerulni, az Amargo-BlackMotors-Motorrad pedig az eddigiek alapjan sokkal jobbak. MIndez Suzuki fronton. -
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29243 üzenetére
Mondjuk a GSX-R 600/750 esetében a katalizátor eltávolítása érezhető.
-
[Vazz]
tag
válasz
Topiccsendőr #29242 üzenetére
Én ebben az évben voltam náluk egy párszor és nem csak olajcserére meg általános szervizre. Amit megbeszéltem velük az mindig úgy is lett. Az esetleges meghibásodásokat megpróbálják a legegyszerűbben és legolcsóbban megoldani. Magyarul nem próbálnak átb@szni még ha nem is értesz hozzá. El vannak látva suzuki alkatrészekből bármiből. Nemutolsósorban elfogadnak motorrevü kártyát ami 10% kedvezmény bármire amit náluk veszel, így egy pár tank benzint megspóroltam.
Azért van igazság abban amit írtál, hogy egy olajcsere után még lehet én se ajánlanék bárkinek is egy szervizt, de velük pont nem jár rosszabbul senki se, mint ahogy épp rosszul van járva amikor odamegy. (naezthogyleírtam)
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #29229 üzenetére
hát igen,meséltem,h nézegettem a dyno térképeket,és CBReknél midndig minusz volt a mapokban.de akkor mi a rákért eszik minimum másfél,de inkább 2 literrel,mint a szükséges?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #29217 üzenetére
későbbiek miért nem?
-
.mf
veterán
válasz
Topiccsendőr #29206 üzenetére
"feszítsd elő a seggét."
Többet ésszel, mint feszítéssel: inkább kend be vazelinnel, úgy jobban csúszik.
Oh hoppá az másik topicBocs, emellett nem tudtam csak úgy szó nélkül elmenni
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #29206 üzenetére
Az még kevés. Nagyon minimálisat lehet vele állítani, hiába van 9 fokozat, alig van különbség.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #29195 üzenetére
hat valakinek ez bejott. lehet csatlakozom hozzad...
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29169 üzenetére
Nem tudom mi volt a baja a tesztmotornak, de nagyon puha volt annak ellenére, hogy a hátsó rugóstagon az előfeszítést az utolsó előtti állásba tekerte. A rebound is szar volt, azon tekertem egyet, de nem lett jó. Írtam is, hogy valszeg elbabrálta valaki a futóművét. Valszeg nem a motornak értem el a határát, hanem azt a határt léptem át, ahol biztonságban érzem magam a motoron.
Volt nálam most egy Harley Rocker C és nem hittem el, hogy milyen jót lehet menni egy ilyen döggel, egész valószerűtlen élmény. Persze közben halhatatlannak éreztem magam rajta, mert soha nem tűnt úgy, hogy ebből baj lehet. (pedig a futóműve elég puding elöl, hátul meg szinte nem is rugózik).
Nekem a nagy dögökkel az a bajom, hogy behintáznak, amit én rosszul viselek, a CB 1300nél is éreztem, hogy azért ellen kell tartani, mert bebicskázik. Teljesen igazad van, utcára sokkal jobbak ezek a behemótok, de akármire ülök rá, mindig rájövök, hogy a sportmotortól nehéz megválni, pedig minden érv ellene szól. Csak az érzés
Bárcsak lehetne két motorom, egy tuti pályagép és egy CB1300 vagy egy FJR1300 mellé. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #29169 üzenetére
amúgy valszeg ezért is mék bátrabban két személlyel a CBRen,mig egyedül félek
D
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29169 üzenetére
namaj' ha lesz sok zsém hátra is veszek valami fasza gátlót
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29156 üzenetére
Kakucson bármilyen géppel lehet élvezeteset menni, de a Hringen már biztosan te is érzed, hogy jobb és magabiztosabb vagy az R6-tal, mint mondjuk egy CBF 600-zal. Kivittem a tesztmotorokat a szerpentinre, és pl a CB1000R-nél is éreztem, hogy sok neki az ami a GSX-R-nél még okés. Ezért nem merem megvenni a CB 1300-ast egyetlen motornak, mert tudom, hogy kihullana a hajam...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29147 üzenetére
próbáltad volna a progresszív rugó beszerelése előtt
na ahhoz képest ez már most is istenes...
amúgy meg a magamfajta hobbimotorosnak ez is bőven...
a tefajta versenyzős-hasalós meg kuporogjon feszesfutós plasztikraketán -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #29142 üzenetére
haverom is tesztelte, és azt mondta hogy nagyon fasza kis vas,
egyáltalán nem szidta a vázát... -
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29147 üzenetére
Persze részben igazad van, de azért a futómű, a váz és a gumik gyengeségét egy ponton túl már nem lehet tudással kompenzálni. Az sem mindegy, hogy ugyanannál a kanyartempónál az egyik motoron még jól érzed magad, a másikon viszont az életedért harcolsz.
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29142 üzenetére
Nincs baja a vázzal, csak kevésbé partner a csapatásban. Pl a CB1300 bálna létére egész jól bírja a tempót. Én valahogyan a sportos motorok felé húzok (na jó a sportmotorok felé) és a többiek közül is a sportosabbakat preferálom.
Nagyon kellene egy második motor, mondjuk talán egy FJR 1300. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #29141 üzenetére
vagy 260kg körülire saccolják
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #29062 üzenetére
Gyenge váz = nem túl merev, mit kell ezen magyarázni? Az XJR-t pakold fel cuccal + utas aztán sok sikert az élvezetes motorozáshoz...
-
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #29109 üzenetére
Hát csúnya hiba volt az biztos....
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #29087 üzenetére
teljesen egyetértek.mindenki másra figyel,és mindenkit más zavar.
és igen,én is csak tippeket kérek.pl a TLS is jó tippnek tűnik.azt nehezen hinném el,hogy egy alapvetően modern gép(utóbbi 15évben sztemmind ilyen)váza tekeredne.a rugóstagokból meg akármit ki lehet hozni.namost,ha én erre az alakra gerjedek,innentől már nem zörget.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #29085 üzenetére
..akkor nem vagyok egyedül, nekem is bejön.
Nah jah, egy ilyen feelingű motornál valóban nem számít".
Aktív témák
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961)
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX 2080 Ti 11GB Zalman M4 FSP 700W
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3018
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest