- Mindenki Z Fold7-et akar
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Lui76
őstag
válasz
runner 125 #39168 üzenetére
Ma épp hazafelé szürke időben, szürke új Astrából nézett rám a lencse .Bbogláron kifelé haladtam x nemtom mennyivel - ott mindig a FullG kirakatát bámulom ...
Sztem nem tudják a kocsiban ülésre felszerelt kamerát átfordítani . - remélem...
Engem jobban az érdekel milyen területen mekkora gyorshajtás ami már jogsi elvétellel jár , mert az nagyon fájna ! -
Integra
titán
válasz
runner 125 #39171 üzenetére
legegyszerűbb ha odamész és megkérded
amikor nálam villan (legalábbis autóval), akkor megállok és visszasétálok és mondom a rendszámot. mindig megmondták eddig, hogy engem kaptak e le és mennyivel, vagy nem engem. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #39173 üzenetére
Na de ha otthon még tiszta volt mikor elindultam? Álljak meg letakarítani?
-
emre
veterán
válasz
runner 125 #39168 üzenetére
Egy ismerősömet szemből villantották, majd megfordultak utána, hogy teljes legyen a kép.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #39168 üzenetére
előlről villansz, akkor sehogy
ha hátulról és rendszám, akkor a forgalmiban megadott személynek küldik, ez tuti.
erre van ugye sokaknál a véletlen és csak a szél miatt felbillenő rendszámtábla. -
ALI_G
veterán
válasz
runner 125 #39100 üzenetére
Ja. Kicsit már pocakos
A bmw-snek meg sry
volt kanyar vagy valami?
Tele van a tököm az idővel, levizsgáztattam a mocit a necces hátsó gumival, hogy még kibír egy-két lájtos gurulást és talán maradhat jövő tavaszra gumicsere (és így nem állna egész télen a garázsban új gumival), erre eszemet se tudom mikor húztam utoljára egy jó kövéret.
ja de, pont mikor el is estem -
ferkoboy
senior tag
válasz
runner 125 #39100 üzenetére
Sziasztok!
Safety Hungary I. szint mai nappal teljesítve.
Minden jól ment, szinte hiba nélkül, csak az ominózus 2.szintből megmutatott 6m-es körön belül, és 6m-es 8-as alakban nem találtam meg magam a CBF500 nyergében. Kicsi volt a sebességem, nem mertem a motort megfelelően bedönteni. Kis gáznál rángátott.... egy szó mint száz, ez nem ment.
Kicsit olyan érzésem támadt, mintha azt akarnák mégegyszer titkon bemutatni nekünk, hogy sok lesz a II.szint, inkább mindenki csengesse le mégegyszer az I. szint árát, s jöjjön vissza csak arra.
Nektek nem volt ilyen érzésetek? Vagy ha ez a 2.szint anyaga, akkor azt nem inkább már azon a szinten kellene begyakoroltatni, segítve a tanulókat?
9ből 9 embernek (köztük nekem sem) ment ez a 6m-es körözés és a nyolcas formában ugyanez.Nálatok mi volt a helyzet? (akik voltak már Safety-n).
Egyébként maga a tanfolyam tetszett, élveztem a mai nap a gyakorlatokat, csak 6m-en belülre nem jutottam.
Üdv: Ferkó
-
.mf
veterán
válasz
runner 125 #39059 üzenetére
és tényleg szép állapotú, jó motor, nem csak a képeken, és a billenős rendszám ellenére is. Igaz az alapos átvizsgáltatás még csak most jön, de eddig akik ránéztek, azt mondták, tényleg jó állapotban van. Persze nem minden rózsaszín, vannak azért apróságok, pl.
- első gumin középen már nem volt profil, hátsón is kevesebb, mint megengedett, tehát miután hazahoztam, első utam gumishoz vezetett (+ ~60k cserével, centírozással);
- gumis mutatta, hogy első felni kapott egy ütést, szerencsére csak kisebbet, a gumi már kiegyenlíti, de majd télen görgőztessem, mert különben szép lassan folyamatosan szét fogja vinni a csapágyakat;
- hátsó fékbetét egyik oldalon el van kopva, tehát nem csak cserés, hanem a dugattyút is szét kell szedni és kitisztíttatni, mert a másik oldal ezek szerint be van ragadva;
- ha valaki hirtelen húzza neki, akkor kettesben csúnyán viselkedik, megakad majd nagyot ránt, ha viszont nyugisan csavarom, semmi gond; ezt a tulaj mondta is, és a kuplunglamella + kuplungrugót mondta cserésre; szomszédom, a FastRide-os Tomi, miután kipróbálta, azt mondta, hogy ez üzemanyag-ellátási gond is lehet
- alapjárattól 2-2,5k-ig dadogós, tehát fentivel kombinálva egy karbiszinkron s talán szelephézag-állítás is ráférne
- egyszer-kétszer kidobott már sebességet, váltott lyukat az eddig beletett kb 500km alatt; igaz az olajról is tudom, hogy cserés, a tulaj mondta is, hogy épp mostanában ért a 6k km-hez a benne lévő olaj, ami a csereperiódus. Itt is van már hozzá 4l 10W50 Repsol, ami a tulaj szerint eddig legjobban bevált, de múlt hét péntek fél délután olajszűrőt hajkurásztam sikertelenül, azóta meg az ötvenórás munkahetek () mellett még nem tudtam nyitvatartási időben és nem tökfáradtan elmenni olyan helyre, ahol kapni
- stbPersze aki használtan vesz motort, bele kell kalkulálni a vizsgálatok költségeit, hogy sok alkatrész cserés lesz, meg hogy még jöhetnek elő apróságok (mint pl. a gumicserénél a görgőztetés). De még így is azt mondom, hogy kiváló áron jutottam hozzá egy gyönyörű motorhoz
Már csak idő kéne, hogy használni is tudjamszerk: tényleg, ezt miért is raktam offba?
-
Kígyó
senior tag
válasz
runner 125 #39054 üzenetére
Szvsz:
Ez mar mekkora huleseg. Nem is nagyon ertem az egeszet. Eleve ott elbukik a dolog, hogy ki vesz 1200-es 180 lovas gepet mikozben egy tajnezegetes kozben(ergo se kanyar se forgalom) "koncentralnia" kell a valtasra. Egyaltalan ki valt olyankor?? Ha jobban belegondolok mi az hogy valaki a tajra szeretne koncentralnia mikozben motorozik?Futo pillantasok max, vagy ha nem eleg akkor megallunk, nem? Egyebkent meg figyeljen az utra, vagy uljon buszra.
Ez a 40-60-as korosztalynak a duplakuplung is milyen szoveg mar. Az egesz motor, sot az egesz kategoria Oket celozza, semmi koze hozza a valtonak. Barmilyen korosztalyban vannak olyanok akik nem szeretnek valtani es tekerni, de szeretnek 2 kereken gurulni, csak Ok nagyreszt robogot vesznek. Aztan van az a kis szazalek, akinek van sok penze, es A) nem szeret ugy kozlekedni mintha budin ulne, B) szereti kiprobalni a technikai ujitasokat, vagy eppen felvagni vele a szomszednak/haveroknak/vadidegen bameszkodoknak C) komolyabb teljesitmenyre vagyik, na 95%ban nekik szanta a Honda ezt a motort.
Azt ertem hogy amit leirtam nem tul jo marketing szoveg lenne a Hondanak, azt viszont nem egeszen, hogy a sportmotor-os videoban miert kell ilyen szovegeket nyomni? -
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #39051 üzenetére
nekem kene, 30 ev mulva.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #39054 üzenetére
nem csak az, hanem anyum nem koccolja le állandóan fater bukóját
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #39051 üzenetére
Kicsit kezdünk már itt is elcsúszni a számítógépek világába, mint az autóknál.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #39051 üzenetére
apáméknak tökéletes gép.
-
SzalaiG
addikt
válasz
runner 125 #39039 üzenetére
Tudott magyarul vagy te vagy ennyire jó németből? Elég jól le standup-oltad.
Már a magyar rendőrök ceruzája is vastagabban fog, nemhogy egy nyugatié. -
ALI_G
veterán
válasz
runner 125 #39039 üzenetére
"be volt ütve E betű a dob-ba"? vagy valami ilyesmi kell, hogy eu-ban használhasd, nem?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #39039 üzenetére
Még olcsón megúsztad akkor...
-
emre
veterán
válasz
runner 125 #39016 üzenetére
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #39016 üzenetére
Szegénynek akkor megvan a véleménye rólunk.Bár nálunk én semmin nem csodálkozom,lesznek itt még durvább dolgok is ha így folytatjuk.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #38976 üzenetére
mert megteheti.
-
Lui76
őstag
válasz
runner 125 #38936 üzenetére
Hát egy Römer sisak , elég könnyű trikompozit , meg van rajat egy kis szélterelő perem hátul fent.
Egy idom nélküli öreg 750-es Kawa Zephyrem van - pontosabban egy puig plexit raktam rá , de az bújósra van állítva. Vége nemsokkal 200 fölött van a gépnek. -
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #38924 üzenetére
hát akkor lehet szarul ülök vagy ilyesmi, nemtom
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #38837 üzenetére
Ez attól függ túrázás alatt mit értesz.
Ma 230km mentem vele és még kényelmesnek mondható.Rezonancia a Husqi esetében nem annyira durva mint az SMCnél volt.ALI_G Nem néz ki rosszul,de élőben lehet mást tapasztalnál,az esőgumi ami rajta van.
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #38740 üzenetére
jóvammá, még nem volt ilyen kaliberű motorom, biztos lesz még n00b kérdésem
-
válasz
runner 125 #38657 üzenetére
Hidd el nekem, hogy a régi rc46-al jobban jársz mint egy vitekkel. Amennyit ezen spórolsz, raksz bele egy PC-t, ezzel agyonvered akármelyik viteket, 5-5.5 között fog enni, miközben keréken 105-106 lovad lesz... és még mindig nem kevés lóvéd marad a különbözetből.
-
.mf
veterán
válasz
runner 125 #38655 üzenetére
"..egyébként az sztereotípia, h "öreg" sportmotort ne vegyünk?
Akárhogy számolgatja az ember, jövőre/ az után 10 éves gépek lesznek ezek 636-ok."
Ehhez képest elég sok "régi" gépet látni az utakon, mennek azok még.
(Az enyém amúgy 599-es, a 636-os csak 2002-ben indult).Ááá most rámtört a kérdésáradat. Hétvégén elmennék egy kisebb túrára ismerősöket meglátogatni Tata közelébe, kb 85-100km, jó lenne egyben kicsit jobban megismerkedni a géppel; de előtte még annyi dolog van... Bevallom kicsit passzívan olvastam eddig a topicot, tehát pár dologra emlékszem, hogy voltak emlegetve, de nem raktározódtak el a fejemben, hogy kb mikor, s mivel elég gyakori kulcsszavak, keresés nem mindig adja ki, amit keresek, néha viszont több százat is.
Gumma
Szóval a szerelő azt mondta, hogy első gumi már határon van, saját érdekemben cseréljem, mert innentől egyre rosszabb lesz a tapadása, menettulajdonságai. 120/65 ill. 180/55 ZR17, olyasmit keresek, ami tapad is és tartós is (ki nem?), de egyikből se kell a véglet, pályához én még nagyon harmatos vagyok, de inkább tapadjon, mint tartson nagyon sokáig.Gumis
Ha jól emlékszem, páran szoktatok jó állapotú/alig használt gumit venni, van bejáratott, megbízható gumis? Mert olyat is hallok néha, hogy előfordulnak trükközések is, pl. mélyebbre vágják a mintát, hogy úgy tűnjön, megy még, pedig már alig van benne. Vagy inkább maradjak újnál, én még annyira n00b vagyok, hogy engem könnyen áthintáztatnának?Fékbetét
Hátsó fékbetétre is azt mondta, hogy már nem sok van benne. Márkákból Ferodo és talán Lucas rémlik, mint ajánlott?Olaj
Alapból cserés, meg az előző tulaj is mondta, hogy most már kb. 6k km megvan bennük. Most Repsol van benne; még megkérdezem, de vagy a Castrolra, vagy a Motulra mondta a tulaj, hogy a gépnek annyira nem tetszett.Ezen kívül még egy karbiszinkront javasolt a szerelő, szerencsére Kawa márkaszervíz nincs túl messze.
Tanktáska
Bőség zavara, Dunát lehet velük rekeszteni. Ajánlott márka, vagy mire figyeljek? Mágneses - figyeljek a karcokra (alárakok valami puha szövetet, az megoldja?), van néhány "túl szép, hogy igaz legyen" ajánlat, itt jön a "where's the catch?" kérdés.
Bagster biztos királyság, de kicsit több, mint amennyit hajlandó lennék fizetni érte, mielőtt ezt kapom válasznakBiztonság
Vastag (11-13mm) lánc + Abus u-lakat (utóbbi megvan, előbbit még hajkurászom) alap, de gondolkozom még riasztón is. Képesmotoron van egy-két jónak tűnő ajánlat, csak itt hatványozottan kérdés a megbízhatóság. Nagyon hozzáférhetően és utcán nem lesz, otthon belső udvar (eléggé szem előtt van, s belül csendes), mhelyen őrzött parkoló, de azért jobb a biztonság.Keresgélek még, de addig is nagyon örülnék a válaszoknak, mert szorít az idő.
Kösz! -
Daniel Alves
őstag
válasz
runner 125 #38619 üzenetére
Jól látod! Az újabb kawasakik inkább sport irányba mennek\mentek míg a régebbi modellek jobban képviselik a túrásabb jellemvonásokat!
-
válasz
runner 125 #38571 üzenetére
Asszem ja. "Minden szar, ez a király, magömlés, V6, férfias, szőrös mellkas" stb
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #38621 üzenetére
nemtom pontosan, unokatesómékkel voltunk, ők szombathelyiek, sokszor mennek át ausztriába. istenítik nagyon, de ugyanazok vannak mint itt, nem nagy szám...az utak meg a városok-faluk viszont nagyon tetszenek
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #38621 üzenetére
azért a louis-t se kell félteni, rá rakja a saját sápját keményen sokszor..
ha márkás cuccot veszel, érdemes közvetlenül a gyártó akcióit nézni neten.. -
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #38618 üzenetére
na persze. nemrég voltunk kint, minden aranyárban volt
egy láncspray 1,5x annyi volt mint itthon, de a ruhák is drágábbak voltak...ott több a fizu-->drágábbak a cuccok. azt mondták akkor éri meg kimenni ha akciók vannak, akkor viszont nagyon megéri, csak tudni kell mikor van ilyen....
-
válasz
runner 125 #38551 üzenetére
Hirdetés szövege volt súlyos
Baz, hogy nem mentettem ki -
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #38500 üzenetére
a gyári rugóval az eleje hintázott, de a wilbers rugóval kiváló. komoly gumival csak a motorerő szab határt, simán lábtartót lehet vele karcolni.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #38520 üzenetére
nem a merete miatt, hanem a kulseje miatt tetszik neki, bar az elobbi sem elhanyagolhato. de ugysem lesz belole semmi, most haz projekt van...
-
Picco
addikt
válasz
runner 125 #38512 üzenetére
raulsz, huzol neki egy kis gazt es egybol osszeall a fejedben a kep, hidd el
-
Picco
addikt
válasz
runner 125 #38500 üzenetére
hat meg a blokknak milyen kellemes a karakterisztikaja, er6-n-el szaladgaltam kicsit, de marhajo volt. sportkipuffal meg valami eszmeletlen gyonyoru a hangja...
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #38346 üzenetére
Honda Rune. latvanyos cucc.
-
yodamastah
őstag
válasz
runner 125 #38340 üzenetére
En bizony SR50-re gondoltam. Aki labbal kuplungolni akar motoron, az vegyen robogot, abbol baj nem lesz
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #38287 üzenetére
azért azt tudd hogy a legolcsóbb olyan is
kb. semmire sem jó...nem mindig a legolcsóbb a legjobb választás
-
Daniel Alves
őstag
válasz
runner 125 #38233 üzenetére
Én ismerem az eladót és nem egy húszéves suhanc!
Ebben az évben max ha 200km van a motorban sokat mondok!Mert nekem is ilyen a rendszámom az én motorom is szét van hajtva? Ugyan már! Igen szoktam végelni meg városi zavarkeltésben is partner vagyok
De ezek mellett csak túrázásra szoktam elővenni mostanában!..és csak a legjobb prémium cuccokat kapja az én motorom is!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #38203 üzenetére
Sajnos nem én vagyok,bár én lehetnék!
-
yodamastah
őstag
válasz
runner 125 #38119 üzenetére
Meg a vaz
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #38085 üzenetére
Aki így gondolja úgy is végzi. No comment...
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #38085 üzenetére
pfff
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #38080 üzenetére
munkatársam kis 50-es apriliája is viszi a 100-at
brutálak ezek már, el sem hittem amíg nem láttam
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #38074 üzenetére
szegény
igazságtalan az élet...
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #38074 üzenetére
durva.
-
Daniel Alves
őstag
válasz
runner 125 #38074 üzenetére
Nyugodjon békében!
-
Daniel Alves
őstag
válasz
runner 125 #38070 üzenetére
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #38051 üzenetére
Mennyiből áll beszerelni xenont?
Nagyon nem vágom, csak izzócsere, vagy kell valami más elektronika is hozzá, esetleg még ennél is bonyolultabb? -
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #38051 üzenetére
sőt elvileg még jogsi is kéne a bicajra is. sok országban így van, nagyfeternak még kellett, meg is mutatta a bicós jogsiját
jobb is lenne ha még mindig kéne....
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #38044 üzenetére
Szerintem vannak olyan emberek akik szarnak néznek minket,úgy tesznek mintha senkik lennénk az úton.Lehet ezt az ürgét sem érdekelte,gondolta magában köcsög motoros majd megáll vagy kikerül ha akar.
-
Daniel Alves
őstag
válasz
runner 125 #38044 üzenetére
police?
-
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #37980 üzenetére
"Egy barátomnak volt annó 250-es Hornet-je. Japán belpiacos, máshol nem is lehetett kapni olyat. Noh, a sor 4-es 250-nel szokott velünk jönni, 130-140-et lazán tartotta az is."
Asszony bátyjának is japó belpiacos 250-es Suzukija van (Across). Az is bírja a 150-et ha bebújsz a plexi mögé, de én akkor sem ajánlanám senkinek. Szénné kell pörgetni, hogy menjen és minden előzés egy halál vele (130-ról 150-re gyorsulás nem egy rakéta).
.mf: Csak igazolni tudom Yodamastah állítását. Nekem első motorom a 900-as ZX9R (143 paci) de nem kell ész nélkül tekerni a gázt. 6 ezerig pörgetve teljesen kezes, 8-tól is totál stabil, csak a kezdőknek ott már megszűnik létezni a külvilág: emel picit az orrán és kilő, mint a barom. 12 ezerig meg sem áll, amit egy pillanat alatt kiforog, viszont ott a technikára is figyelni kell.
A lényeg amit mondani akarok: azt vedd meg elsőre, amit akarsz, vagy ami tetszik. Nincs olyan, hogy sok, ha van eszed. Ha nincs, akkor a kicsit is könnyen eldobod. Felesleges kicsit venni, hogy utána eladhasd egy-két év múlva. Nekem bizonyos szinten biztonságot ad, hogy van erő kisebb fordulatszámon is. Egy előzés a pillanat műve, nem kell a váltogatni és szétforgatni, mint a kicsiket. Egy kéthengeres 600-as alá nem adnám (er6-f vagy er6-n)... -
yodamastah
őstag
válasz
runner 125 #37983 üzenetére
En 1000es motoron tanultam motorozni, es az elso motorom 600as sor4 volt. Elotte nem motoroztam soha, volt egy babettam 14 evesen, de gondolom ez nem szamit. Szoval tapasztalatbol beszelek. Egy biztos. Ha azert akar gyenge motort venni mert majd a sor4 600 marha eros lesz, akkor egyszeruen nem kell 7 ezer fole porgetni es kesz. Egy 600as fazernek 4ezernel halal nyugodtan huzogathatsz 3asban csutka gazt nem lesz semmi...
Egy sor4 600 sportmotor se nagyon mas. Pelda: yamaya R6R. Az egyik legjobb palyamotor csomag amit boltban most meg lehet venni. De 9ezer alatt HULLA GYENGE. Mintha 400as lenne telleg nagyon csirke. De erre a motorra en is azt mondom hogy veszelyes elso motornak. De nem azert mert mondjuk 10ezer felett ugy megy mint egy 750es gixxer (kozel ugy megy), hanem mert a modern sportmotorok rettenetesen kezesek, es iszonyoatosan stabilak! Vegsebessegen meg se rezzen, barmit megcsinal amit kersz tole, barmilyen temponal. Rezzenes nelkul. Ezzel az a gond hogy egy kezdo igen hamar elbizza magat, hogy mar tud motorozni, aztan benez egy kanyart es elszall a francba...
Egy oreg sor4 600 turagep nem ilyen. Az tiltakozni fog mar 180-nal is. Foleg ha naked, akkor mar 160nal ugyis levisz a szel
Egyebkent a 400as is megy olyan tempot ahol rettenetesen nagyot lehet vele esni. Emiatt tenyleg nem kell a 400at eroltetni. Esszel kell rancibalni a gazt es kesz. 90-el tud menni az 1000es gixxer is.....
-
Daniel Alves
őstag
válasz
runner 125 #37962 üzenetére
meg a festek spray
Integra: Akkor marad az ebay? A kawiforum.com oldalon olvastam hogy sokan http://www.delkevic.co.uk errol az oldalrol rendelik az idomokat mert k.jo minoseguek es az illesztesek is jok... Az ebay hong kongi cuccokat meg messzirol elkell kerulni...
Haver K4 750es gepen annyit szoptunk hogy a siras kerulgetett..
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #37952 üzenetére
kösz, már van
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #37948 üzenetére
szélvédő nélkül? azzzigen
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #37946 üzenetére
az mennyi??
nem, no casco. ha bmw motorom lenne arra lehetett volna frankó biztosításokat kötni, de magyar biztosításnál ilyen nincsen.. na midnegy. -
ALI_G
veterán
válasz
runner 125 #37937 üzenetére
Abszolút. Nálunk a 47-es út Mezőberény - Békéscsaba jelenleg a legrosszabb Magyarországi főútvonal. Évek óta 60-as táblákkal van kiszinezve. Szerencsére ritkán mérnek a rend őrei. A másik szerencse, hogy decemberben megszavazta az országgyűlés és felújítják 5 milliárdból.
-
válasz
runner 125 #37933 üzenetére
Pontosan ezért perelte be az államot (közútkezelőt) egy polgármester valamelyik északi megyében, mert olyan katasztrofális az utak állapota arra felé (is), hogy az már kifejezetten balesetveszélyes. Egy normális rendőrség pedig elverné a port az út kezelőjén is.
Szerintem mindenki ment már bele nyomvályúba ahol állt a víz. 80-al sem kellemes élmény...
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #37927 üzenetére
szerintem hirtelen megszűnt a szél a kisbusz takarása miatt, így nem kellett ellentartani és így "beszívódott" a busz alá
rengetegszer megesik, nagyon veszélyes, nem igazán lehet kivédeni, csak nagy rutinnal
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #37928 üzenetére
Állítólag külön fejlesztés csak a Suzuki blokkot vették alapul.
A fékekről annyit hogy volt szerencsém Hayabusához is és a fékek azon sem voltak sokkal jobbak mint a GTn.
Kompromisszum akik ilyen gépet vesznek,viszonylag olcsón hozzájutnak fiatal motorhoz,néhány dologban kicsikét gyengébb tulajdonsággal.
Hyosunk topickban beszélgettem pár emberkével elégedettek vele,persze nem pályamotornak való,hanem túrasport. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #37924 üzenetére
Ezt írtam én is a Honda az Honda,de a Hyosung sem rossz,ezt is tapasztaltam már.
És a blokk karaktere még jobban is tetszik mint a 600Fnek.Ott meg a fékek,anyagminőség tetszik nagyon,pontos illesztések.Csendes,finom váltó és hasonló dolgok.Van mindegyiknek előnye,hátránya,a CBR túl kicsike az én méretemhez már,GT pont jó. -
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #37921 üzenetére
páromé. rá tokeletes. nekem xxl-es volt.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #37912 üzenetére
Pontosan,ha csak idom sérülés volt rajta és szépen meg lett csinálva.
Persze árból lehet engedni mert nem sérülésmentes volt..mf Helyedben lennék elgondolkodnék azokon a 650es gépeken első mocinak,vezethetőségre tetszenének,a GT650R főleg!
-
.mf
veterán
válasz
runner 125 #37902 üzenetére
Igen, láttam, hogy korábban írta emre, méghozzá itt; viszont az a hirdetés úgy tűnik már lekerült, annak /p398510 a vége, a most újralinkelt pedig /p416073, így a régi már csak a sportmotorok/Honda oldalt hozza be.
Gabo: CBR600F4, egyik fő jelöltem, pl. sport-túra.
Tudom, hogy fokozatosság, de hát a sportmotorok a szívem csücske, "de annyira finom a gyilkos galóca" eseteMeg anyagilag sem egyszerű, ha pl. vennék egy supermotosított max 10-12 éves, jó állapotú 250ccm fölötti 4T-t, ami érvényes okmányokkal rendelkezik, az is 4-600k. Remélem vagyok annyira nyugodt és óvatos, hogy ne okozzanak túl nagy gondot a kimaradt lépcsők. Persze rutint még nagyon kéne magamra szednem... de ha tizenéves suhancok túlélik az autózást-motorozást, talán én is
-
.mf
veterán
válasz
runner 125 #37898 üzenetére
Aztaq...
Ez valami posztapokaliptikus filmbe, pl. Mad Max vagy Fallout - The movie vagy Waterworld szárazon vagy hasonlóba kiváló lenne, de csak valamilyen bevállalós kaszkadőrnek, én még kikapcsolt állapotban sem ülnék fel rá
Még első fék sincsen rajta! hogy a rugózást már ne is említsem... -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #37897 üzenetére
Teszt a Daytonáról,nem ír róla rosszakat,bár azért az R6,CBR hát jaja.
.mf első motor lesz,ja bocs azt nem tudtam,akkor azok kilőve természetesen.De úgy gondolom hogy akkor egy 600 speed sem kell elsőre.Inkább túrasport 600-650,bőven megteszi,ha majd az kevés lesz utána jöhetnek a gyorsasági motorok.Bár ezt neked kell tudnod,de rutin nélkül felülni egy 120LE speed mocira felelőtlenség és rutin hiányában hamar bekövetkezhet a baj.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #37897 üzenetére
Fene tudja,az újabb szériánál a fordított villa már sokkal jobb,de akkoriban az egyik legjobb,ha nem a legjobb speed mocinak tartották.
Ki kellene próbálni csak akkor tudnánk meg milyen is valójában. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #37895 üzenetére
Alkatrészellátás biztos nem annyira mint a Japóké,jó szerelő meg van pl Fehérváron Lángi Tibor,szinte mindent megcsinál.
De 600 kategóriában a Daytonát tartják a legjobbnak,ódákat zengtek róluk. -
yodamastah
őstag
válasz
runner 125 #37889 üzenetére
Azert vegyuk figyelembe hogy sok vevo aron felul ertekeli a motorjat. Az imadott motor amibe olyan sok torodest rakott, nehogy mar ne erjen sokat..stb.... Meg a tuning cuccok... ezekt altalaban nem nagyon lehet megfizettetni pluszban....
Amikor en arultam a k5 600-ast fogtam megneztem mennyiert mennek a hirdetesek levontam 200k-t... 1 het mulva el volta adva a motor. Mondjuk en el is akartam adni, nem csak hirdetgettem hatha akad valami madar aki megveszi jo dragan.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #37854 üzenetére
nekem ez sehogy sem tetszik, túl sokat akar, ami eleve képtelenség 2 kerék esetén.
és ronda is -
Integra
titán
válasz
runner 125 #37802 üzenetére
móri volt a Zotyai. 5 éve történt asszem. blade-je volt.
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #37806 üzenetére
szerencsétlen srác
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #37802 üzenetére
és mi történt vele ha szabad tudni? kíváncsi vagyok, hátha tanul az ember belőle.
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #37721 üzenetére
egy olyan teremben van ahol sosincs semmi, semmit és senkit nem akadályoz
-
Ribi
nagyúr
válasz
runner 125 #37699 üzenetére
Hát valahol a Váci úton jöttem befele, 7x-el. 3 sávos , de kanyargós részen. Csak azért sejtem, hogy gyorsabban mentem a megengedettnél, mert amúgy nem fordult volna utánam. Gondolom én. Mikor észrevettem már felesleges volt lassítanom. Aztán csak visszalassultam olyan 60-ra. Kb 2 hete lehetett hétvégén. Na mind1, majd kiderül, csak szar így várakozni.
Nem lehet ezt valahol lekérdezni, hogy rendszamomra van-e mar valami folyamatban ?Nem úgy van, hogy 15kmh+ tól van csak bírság ? Mert én így tudom.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #37699 üzenetére
Sjanos nem ússza meg ha elkapták mert 30k a minimum kiszabható büntetés.
-
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #37699 üzenetére
Azt mondják, hogy 50-es korlátnál 63-ra vannak állítva a trafik. Ha 5km/h-t csal az óra, akkor vagy tesztnek rá, vagy valami minimális lesz.
-
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #37681 üzenetére
"Amúgy a fordulat szerintem minden gépen analóg, max a többi digit."
Kawasaki ER-6f 2009, ezen tuti digit az egész [link]. Én se szeretem az egérmozit, a cikázó mutatók sokkal vagányabbak.
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #37681 üzenetére
jaja, az élmények még újak, ki kell adnom magamból mert nem bírom feldolgozni
TayRol: 194cm, 100kg
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #37678 üzenetére
ja lehet
Feree13: jaja
már kezdem érezni a powert, jó érzés a sávok között cikázni, előzgetni simán mindenkit
persze még csak kisvárosban, ahol nincs nagy forgalom, pesten még nem játszanék így
még kanyarodni nehéz kicsit rendesen. ha 2-esben kanyarodok akkor zörög, ha 1-esben akkor pörög mint állat. kéne 1,5-ös sebességde majd megszokom. 2-esben próbálok kanyarodni, úgy hogy kicsit pörgetem meg csúsztatom a kuplungot. persze ha állóra lassítok akkor 1-es....
meg még azt nem érzem teljesen mikor van 6-osban, néha még akarok feljebb váltani de nem megyazért a fordulatból már kezdem érezni éppen hanyadikban megyek. jó ez az analóg óra. a digit órák nem tetszenek, nem tudom minek erőltetik. egy kis kiegészítő digit cucc jöhet, de a sebesség fordulat mindig legyen analóg...szebb is, mutatósabb is, használhatóbb is...
-
ALI_G
veterán
válasz
runner 125 #37460 üzenetére
Persze, nem mondott semmi újat, csak olvasmány.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #37401 üzenetére
hajra!
de nehogy téves biztonsagerzeted legyen miatta. sokan automatikusan gyorsabban hajtanak. te ne tedd.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #37401 üzenetére
teljesen másvilág a bőr cucc, mint a cordura
használd egészséggel, vigyázzon rád!! -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #37322 üzenetére
Sajnos én is terveztem sok mindent de mivel a egyéni vállalkozóknak a hiteltanácsadás bedőlt és mi a családban azok voltunk így kemény idők jöttek már több hónapja.
5 éve ebben dolgoztam és nem is rosszul éltem belőle,de sajna olyan szinten meghalt hogy kénytelen voltam lemondani róla,csak hát munkalehetőség nálunk egy határ sz@r és olyan pénzekért dolgoztatnak amit nehéz megemészteni,de hát a kényszer most nagy úr! -
Integra
titán
válasz
runner 125 #37322 üzenetére
őt is meglepte, de azt mondta, hogy mint mindennél, itt is felléphet meghibásodás. de nem azt mondta, hogy én rontottam el, hanem azonnal mondta, hogy köszi a fotókat, már továbbítom is olaszoknak a bázisra, hogy elemezzék ki és felkészüljenek arra ha netán több ilyen panasz is érkezne és jelentkezem amint válaszoltak.
de a cseréhez természetesen lekell adnom a ruhát és akkor küldik az újat. ez kb egy 1 hónapos történet.
hétfőn meg megyek lausitzringre, aztán tovább még nürburgringre is, úgyhogy majd ha vége a szezonnak akkor adom le. -
Integra
titán
válasz
runner 125 #37319 üzenetére
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #37314 üzenetére
zsír, jó lesz ez, gratula
végre jutottam én is előre a ruhámmal, ma felhívott a spidi bolt, kiderült, hogy nem 6 hónap hanem 2 év gari van a ruhámra. és egyedi esetnek tűnik, de már továbbította is olaszoknak a fotókat. lényeg, hogy simán végigmotorozom benne a szezont, aztán télen kapok egy zsírújat helyette, természetesen 2 év garival újra. korrekt.
igen, kompletten, nagyon úgy néz ki. ez nem javítható. de nem is javítsák.
gondolkodtam, hogy t1 touringot kérek, de az full bőr, nem ilyen kevláros cucc és ezért az bazi meleg. ez a trackster hatalmas királyság nyárra. és ha picit hűvösebb van, felhúzok alá egy thermo vékony felsőt meg alsót. úgyhogy maradok ennél. -
Integra
titán
válasz
runner 125 #37278 üzenetére
elég baba lesz
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #37278 üzenetére
nem jó ez a sok elektronika
ugye ami elromolhat az el is fog...és ha itt elromlik valami akkor SZOPÁS van, így nagybetűvel....
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #37277 üzenetére
a babapopsit is apolja, mert be van itatva folyadekkal. nekem nagyon bejott. amugy o az.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #37255 üzenetére
legjobb es legolcsobb: DM-es babapopsi torlokendo. komolyan. van Bristol cuccom is, borapolo es balzsam, arany arban.
-
válasz
runner 125 #37270 üzenetére
jah az nekem is para ... nekem szállt már be darázs a polom alá 5-6 szor csipett meg mire hátra nyúltam és szét nyomtam a polómmal .... petyet fájt (majdnem eldobtam a motort ...) mondjuk ez kb 15 évessen volt
jó rég.. jaaa meg volt tavaly görög országba béreltem párommal egy robogót és bele furodott egy méh a vállamba elkezdett feldagadni aztán kinyomtam a mérget meg a fél darazsat
aztán lejebb ment . Olyan volt mintha égő vassal égetnének
egy hétig lyuk volt a válamon
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #37267 üzenetére
jó neked, 20 éve vagyok szemüveges, noha a csajok szeretik, de motorozáshoz nagyon nem jó
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #37258 üzenetére
én default oakly gold iridium lencsét hordok napban, és talán ez a szivárványos közelíti meg valamennyire, de azért jócskán elmarad tőle. ha ezt a lencsét kipróbálod, akkor nagyjából képben leszel, talán inkább barnásabb mint arany színű. hasonlít hozzá, kontrasztosabbak napfényben a tárgyak, az út maga is, a barázdák is, nem csillog úgy semmi, ezért egyértelműen jobb.
a bőrápolóm meg simán louis-ban vettem. effax márkájú, narancssárga flakon, fél literes asszem.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #37255 üzenetére
úgy szoktam, hogy felveszem a dzsekit magamra és először kefével a rászáradt alieneket lesöpröm, majd meleg tiszta konyhatörlővel megdörgölöm. mert így felfekszik a kabát és nem szenvedsz vele. aztán leveszem és átsikálom még mindig tiszta meleg vizes szivaccsal. majd leszárad és bőrápolós kencével átdörgölöm.
de nem csinálom túl gyakran, felesleges, havonta, másfélhavonta 1x.megjött a szívárványós plexim, uuuááááá, tiszta ufoszájberhuszárnak érzem magam benne
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #37237 üzenetére
hát ha gumi akkor valóban hülyeség festeni, ez nem is kérdés
én azt hittem fém...
-
ALI_G
veterán
válasz
runner 125 #37196 üzenetére
Ez hülyeség, két éve ez egy reklámban volt, vágó reklámozza valamelyik hitelintézetet és abban volt.
most látom már írták.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #37196 üzenetére
A szánalmas, megint az hogy ő ennyire rohadt kemény hogy így közlekedik városban.
És videóra veszi lehet vele keménykedni. Egyszer lehetnék én is ilyen kemény ...
Mit nem adnék érte...
Aktív témák
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- Samsung Galaxy S24FE 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Dell P2419H / P2419HC Full HD LED IPS 24" LCD monitorok
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest