- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Android szakmai topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Google Pixel topik
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Hirdetés
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #5392 üzenetére
f.sza, nekem meg 10 gept kell osszeszerelnem. itt all a munka hegyekben,en meg forumozok..
-
válasz
Topiccsendőr #5439 üzenetére
Na ezaz ezért nem értem amit Tüzi írt. De szerintem ha valaki igényesen javíta az tisztogat maga után. SZVSZ
-
válasz
Topiccsendőr #5423 üzenetére
-
válasz
Topiccsendőr #5419 üzenetére
dehogy is nincs színátmenet
minden dekor ami a motor eleje fele esik az kék, aztán megy át pirosba. -
válasz
Topiccsendőr #5417 üzenetére
Sajnos, amikor szutyok 400ashoz a fejidomra (sima műanyag, semmi festés, vagy valami) mondanak több mint 250ezret, akkor azt hiszem, hogy nocomment.
Nekem is kelleme egy közel gyári matricaszett, de szerintem 100ból nem úsznám meg.
Szóval marad ahogy van...Majd talán japánból megkérdezem mennyi lenne a gyári full szett...
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5411 üzenetére
én sajna nem találtam sem váltókart,sem fékpedált enyémhez utángyártottat.sőt ezeket nem is tom hol kezdeném el keresni.ugyhogy maradt a gyári bontott ebayről.
a mai kawák azért sokkal szebben muzsikálnak,mint a régi GPX, és társai (lánccal volt minden meghajtva).de minden márkára igaz,h mostani injektorosok sokkal rusnyábban járnak,mint a régi finom karbisok.10 év mulva valami borzalmas lesz ezeknek a hangjuk sztem.
F2eshez találtam srácot,aki nyomtatott szintátmeneteset.látni,h nem gyári,kicsit csiszolni kellett volna még a teknikán.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5414 üzenetére
ugy-ugy: minimum 10 eve
ilyesmi a '95-os fzr
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5411 üzenetére
bontóból is lehet venni töredék árért, és ha nem sérült, akkor az is tökéletes és még azt sem mondhatod, hogy nem gyári.
de tényleg b*zi drágák az origi cuccok. Én a matricákon vagyok kiakadva...betűkészítővel 10-ed annyiért megcsináltatom. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5404 üzenetére
3 perc alatt ki lehet 1 motort nyirni...
-
válasz
Topiccsendőr #5399 üzenetére
ott a pont
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5399 üzenetére
ja. es azokban is valos km van. nezegettem oket
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5392 üzenetére
hogy mit?
te mit csinálsz?
azt vágom, hogy legtöbben még szabin vannak a héten.tüzi: az úgy jó
&rew: láttam nyertél karácsonyra egy mobilt, én is pályáztam rá, de még sose nyertem. Viszont az már mekkora izé, hogy az egyiket egy 0 hsz-es ürge vitte el, tuti 2 accounttal játszott.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5360 üzenetére
hat, attol fugg akarom-e kinozni (meg akarok-e bosszankodni). jo lenne meg egyetlen idenyre osszerakni, mert nem nagyon lesz egy millanal tobb masik mocira. azoktol meg egyre inkabb tartok.
-
tildy
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #5367 üzenetére
Én örülök neki, legalább már márciusban is le lehet menni a rokonsághoz -
válasz
Topiccsendőr #5359 üzenetére
Be kell öltözni
Két atléta, két póló, polár pulcsi, joggingfelső, kabát. Három nadrág+térdvédő, két zokni, bakancs, stb...Vagy egy jó bőrruha, és az alá kell beöltözni. Abban mozogni is lehet
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5234 üzenetére
értettem
-
válasz
Topiccsendőr #5268 üzenetére
Túlnyomórészt a balfaszság, az oda-nem-figyelés, az ostobaság, és az "Én vagyok a Jani" agymenés számlájára lehet írni a baleseteket. A gyorshajtásból (ha megnéznénk) fogadjunk, hogy kevesebb baleset jönne ki, mint azoknál, akik lassan mennek.
Pszichológia. Gyorsan mész, akkor nem a rádiót tekergeted, meg a hajad cseszteted, sminkelsz, meg a gyereket neveled, hanem az utat bámulod.Ez az egész gyorsahajtás dolog egy agymosás. (Rémlik? "A potyautas a Köz ellensége) Mint ahogy a téli gumi körüli felhajtás is az (szerintem). Minnél több biztonsági eszköz van egy autóban, (abs, asr, légzsák, biztonsági öv, anyámkínja) az emberek annál gyorsabban, és gyorsabban mennek. Ezzel a sebességtöbblettel pedig (a rutintalanságból, és balfaszságból kifolyólag) 0-ra (sokszor tovább) redukálják a biztonsági rendszerek okozta többlet biztonságot. Minden nagyobb kanyarba le kellene betonozni hegyesre faragott vasúti síneket, lehetőleg az centrifugális erővonalra merőlegesen
Egy két kocsit fennthagyni, és nem lenne több baleset ott
Hú de elment az agyam...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5268 üzenetére
ja, hogy előtted volt egy csávó aki leindexeljt jobbra? Én ezt eddig nem is tudtam...az úgy már nagy cink, mivel olyankor kb. csak a fejed lóg ki a kocsi mögül. Nagy mázlid van.
Hova igyekeztél egyébként?
Amikor én tanyáltam, épp CD-t vittem haverhoz, aztán meg hívott, hogy mi a f@xért nem megyek már
-ja bocs, elestél? De hát mi csináltál? Ja bocs, hogy letoltalak.
-kössz
bár ott én voltam a balfasz.a védekezésről jut eszembe? Kabátba való protektorok között van lényegi különbség, változat vagy valami? Azért kérdezem mert bnőmnek lesz majd kitömve a motoros kabija protekrotokkal, kíváncsi vok mit érdemes.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5266 üzenetére
persze, mert belvárosban 40-nel tötymörögnek tömötten a kocsik, annak a duplája életveszélyes. Aki meg 120-szal megy városban az magára vessen (na jó, tábla előtt már szabad
)
miért nem raktad ki a vivaro-t?
bocs, nem hagyhattam ki
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5263 üzenetére
tudom, hogy a többi közlekedő máshogy gondolja. De a legtöbb gond abból van, hogy gyorsan hajtanak az emberek, aki meg ~betarja a sebességkorlátot az meg nem fogja időben lereagálni, mivel nem számított rá, hogy 2x annyival jön vki (nem én!). 200-ról satuzni nem életbiztosítás ezeken az utakon.
egyebet nem tudok mondani
a másik meg a mindenki ránk vadászik stílusban meg odavész az élvezet, mert mindig arra figyelsz, hogy mikor ugrik elő egy kocsi 20-szal figyelmetlenül.ezt az előtést egyébként kifejtenéd?
-
válasz
Topiccsendőr #5241 üzenetére
lényeg a lényeg, sima út, balra parkoló, jobbr uszoda. parkolóba két bejárat, egymástól cirka 200méterre. elsőnél csak kihajtás, másodiknál behajtás. előttem egy 20éves kockavolvó, megfolyt festéssel, fekete lámpabúrával stb, előtte egy bmw. bmw bemegy parkolóba, volvó tötyög 30al. Index balra ki, elkezdem megelőzni, és fél másodpercre elbambultam a kocsira. "rámhúzta" a kormányt, mert be akart menni a parkolóba, én meg fék, fék, fék, kormányki balra, letöltem bal tükrét, gödörben megakadt a fékkarom, stoppie, motor fel majd éppencsakhogy, de átesett, és a seggén landolt. ha kettővel lassabban megyek neki, akkor már megálltam volna a holtponton, és visszaestem volna kerékre.
szóval motor a seggén, meg a két tükrön. ott nem maradhat, átfordít. itt basztam el, tükörtartó eltört, fejidom+plexi reccs. az a mákom, hogy a tankon semmi karc nem keletkezett.
aztán hazatoltam. 6 km, jogsi nélkül, törött motor, persze teletankolva, 37 fokban. király. szerencsére csak rövidgatya, meg póló volt rajtam. hazafele még elfektettem a motort, annyira kiment az erő a karomból. aztán azóta rakom össze. mindig veszek hozzá ezt-azt. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5240 üzenetére
egy csöppet sem.de télleg.
sőt,előző 15éves CBRem sem.nagyon
amugy meg amig nem kell rátölteni 2 olajcsere között,addig kajak nem érdekelne. -
válasz
Topiccsendőr #5227 üzenetére
Aztmondták a fényszóró tökéletes, de majd élőben megnézem. A lábtartó pedig?
[link] Hirtelen ezt a képet találtam és én nem látok a lábtartónál különbséget. Mi hiányzik belőle?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5225 üzenetére
a 10w50 fullszint récing motult 43ezerrel órájában miért nem eszik csöppet sem?szinte folyamatosan 10ezer fölött tartva? konstrukció kérdése.
yahama amugy nem ajánlja a hig fullszinti olajat.sőt,inkább tiltjade lényeg,h nem lett bajod!
-
válasz
Topiccsendőr #5235 üzenetére
Szegény erhat
csinosítás = volvó maradványok eltűntetése a hátuljáról, meg az elejéről
kis műanyag munka, meg csiszol, meg fest. (tavasszal meg kormánycsapágy, gumi, meg valami a ventillátor környékén is lesz, mert nem kapcsol a venti. a 14 éves gyári elhunyt, raktam bele 600rrből, de az sem megy. ja, meg egy arata plakett a kipuffra)
-
válasz
Topiccsendőr #5225 üzenetére
Gyárilag mindig 10w40-est ajánlanak, API minősítéssel. Namármost a Garexnak is van API-ja, a Garex pedig szűrt fáradtolaj. Olyat meg tegyen bele a halál, én biztos nem.
Az viszont kétségtelen, hogy az 5000HUFba kerülő Motulnál nem hiszem, hogy 3szor rosszabb lenne a 1500/l áron vásárolt Q8 SBK racing olajam, ami 15w50-es.
Castrolt meg ugyanúgy nem fogok venni, mint Garexot, de már régebben mondtam miértMeg a Valvoline-t is kihagyom.
általánosságban pedig azért érdemes normális olajat rakni a motorba, mert nem mindegy, hogy milyen a viszkozítása, és magas fordulaton milyen stabil az olajréteg. Ez az, ami nem mindegy -
válasz
Topiccsendőr #5198 üzenetére
Nekem semmi olajat nem eszik, pedig több van benne mint amennyit az óra mutat
Egyszer már tuti visszatekerték, és most áll 56ezer körül.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5188 üzenetére
hát a féktárcsa csak egyik volt bekötve.de fékerőben simán hozta az F2es CBRemet a kisemctt.simán ment ugyanugy a kontár végdobbal amugy. benne maradt az előtompitő, vagy hogy hijják. csak mögötte nem furuják voltak,hanem egy üres karbon dob.120at ugyanugy ment.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5198 üzenetére
nyilván mnert 30ezer km alatt futásteljsitményű yamaháról van szó.30tól majd csipeget az is.
amit irtam nem 100% minden esetlre,de eddig általam látott átlagosan hajtott példányokra igaz.nemtom miért 30,nemtom miért yamaha,de valahogy igy jött ki
amugy ez nem baj,csak tulajdonság.nekem 170ezret futott swiftem sem eszik amugy cseppet sem.pedig majd minden nap tiltásba érek...tulajdonság,nem minőség kérdése. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5194 üzenetére
ha fel van töltve az akksi rendesen hónapok után is pöccre, jólvan kisfiam?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5193 üzenetére
én simán feltételeztem hogy ilyen mértékű költői vénával rendelkezel...
namind1..., azért még szóba állok veled -
válasz
Topiccsendőr #5194 üzenetére
Tudom.
Sajnos ez a karbis hátránya, viszont kevesebbet eszik, mint az injektoros.
Ráadásul nekem még karbiszinkron is kellene... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5187 üzenetére
hát ez igen szép strófa volt kollega,
meg is jegyzem
...kár hogy a Bandi csak 5 sebességes és inkább a barnákat forszírozom, de a többi stimmel -
válasz
Topiccsendőr #5186 üzenetére
Nem vennék mérget rá
Beindítottam ma a vasat, végre betoltam fűtött helyre.
Hát szegénykémből kipárologhatott a benya, mert olyan nehezen indult el, hogy na... Igaz volt vagy -7 fok a garázsban, ez is biztos közrejátszott.
De jó volt végre megint hallani, ahogy dorombol
Basszameg, de messze van még Április -
Kasza08
őstag
válasz
Topiccsendőr #5187 üzenetére
a moci súlya üresen csak 120kiló, a teljesítménye meg 150ló
-
SzalaiG
addikt
válasz
Topiccsendőr #5163 üzenetére
Minek a 150LE???
Nyomaték és kezelhetőség meg a lehető legtöbb praktikum és szépség. -
válasz
Topiccsendőr #5163 üzenetére
Hát én nem tudom brádör, de 5-8% különbség is lehet egy agyongyilkolt, és egy tiszteségesen bejáratott motor között.
Ez olyan mint a jó bor. Szépen finoman kell bánni vele, akkor meghálálja. Ha gyilkolod, akkor barna törése lesz, és kidobhatod
Szvsz össze kell kopnia a fémeknek. Mindegy, én mindig be fogom járatni ^^ -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #5163 üzenetére
volt nálam az ezres félidomos fézer, a legújabb nyáron.
150le.
használhatatlan volt.
ráakarták fateromra sózni a yamahától 2,5-ért, mondta hogy max 1 millát adna érte, annyit ér, de többet nem.
vicc az egész motor ahogy van. azt mondta, hogy ha ilyen szarokat gyártanak 2007-ben, ő ugyan el nem adja a régi fézerét... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5141 üzenetére
na pl nekem van pc-m meg újabban boxom is,
suzukim van, de nem sírnék ha hondám vagy yamakkám lenne -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #5141 üzenetére
na a szaros dukátiddal aminek az arcát lenyúlták a hondáról, te csak ne szójjábeeee
b.k. meg minden -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5111 üzenetére
amúgy jó dolog ez a kapcsolgatós cucc annak aki nekiáll hugyoskodni
egy sportmotorral, asszondom egy 1000-es jól jöhet, egy 750-esen hááát, de egy haccázason minek?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5109 üzenetére
LOL
köszi -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #5109 üzenetére
te jó ég, ez de gáz
-
tildy
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #5122 üzenetére
Hát de akkoris milyen dolog már hogy nem ég? Ott van rajta és nem ég... Hogy néz már ki.
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #5111 üzenetére
Ikszdé. Aszittem vmi komolyabb, h pl. a fater megveszi a gyereknek a mocit és az első két hétben csak 100 lovat kap, hadd tanulgassa, v vmi ilyesmi...
SzalaiG: Tudtam h be fogod linkelni, ha nem lenne ilyen dögnehéz már sajdulna a szívem érte nekem is...
-
SzalaiG
addikt
válasz
Topiccsendőr #5109 üzenetére
Only CCC!!!
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #5109 üzenetére
H működik ez? Software-es, kóddal?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5059 üzenetére
sanszos,
vagy valami fránya hydrogen... pfúúj -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #5062 üzenetére
Hang? Ugyammá. Jeladó+radar mindenkinek.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5062 üzenetére
a, valtogatni muszaj lesz, azt most felejtsd el h nem lehet majd
a vellanymotoroknak is van idealis fordulatszama meg ha nem is olyan szuk tartomanyban, mint a benyasoknak. vagy megideologizaljak vhogy h megis miert kene valtani.
vagy nem is igazi valto lesz, hanem csak egy fordszam-hatarolo -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5059 üzenetére
nefelj. amig akksikat csak ilyen nehezeket lehet csinalni, addig nincs gond. ha majd uzemanyagcellas meg napelemes mocik jonnek, akkor kezhecc aggodni
egyebkent meg, ha a nyanyanyanyanyaaaaaaanyaaaaaa alatt fejutsz 200-ra, es visszafele meg akkorat motorfekez mint egy megszorult kamaz, kiterdekel? kapsz egy fulest, amibe betolthetoek a hangmintak es a gazkar illetve a pillanatnyi gyorsulas/lassulas fuggvenyeben tolja neked a zenet. elindulas elott meg csak kivalasztod a listarol h SP2+techserfu/RSVmille+Termignoni/GSXR750+acrapo/stb
inkabb azt talajuk ki h mire lehetne hasznalni a motorfekezeskor keletkezo rengeteg energiat -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5059 üzenetére
áááá, ha elfogy a benzin, akkor én elsajtolok magamnak egy kamionnal, leásom a földbe és még 20 évvel az után hogy elfogyott az üzemanyag, én vígan fogom neki tépni, bár lehet akkor már 400-zal fogtok száguldani a levegőben, de én maradi vagyok
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5048 üzenetére
ne hülyéskedj,
addigra már finggal fognak üzemelni a motorok -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5035 üzenetére
NYISSUK MEG, NYISSUK MEG!
fejenként egy 20-as és tavaszra összejönne az új vasparipa -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5042 üzenetére
karter gaz az van rendesen. elfuj, nem a szelepek a ludasak.
furas + dugocsere + fotengelycsapagyazas lenne a minimum. ha mennek a szelepek is, akkor vegkepp horror. most szoph@tom h 20 szelepes ordogi tekknologia. most mar az R1-es is csak 16. gyavak! -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5039 üzenetére
eszi-eszi az olajat, de nem veszesen. alapjarat van benne, ero nincs
valto tokeletes, tavaly csinaltattam megkilokdoste, dehat mindegyik ki szokta ebben a korban.
lehet kap prolong-ot, bar az inkabb surlodascsokkento, mint kompresszionovelo. egy probat talan meger. csak indulna be
zsoltee10: tavalyi gyuruszett es dugo van benne. attol meg lehet h megette ezeket a gyuruket... -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #5035 üzenetére
ajanljatok varazsszereket, amik visszaallitjak a kompressziot, csokkentik a fogyasztast es olaj nelkul is elmegyek csillio km-t
ha tankolni kell kozben, az meg nem gond
egyebkent meg respect
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5035 üzenetére
meggyőző vagy mint a neved.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #5020 üzenetére
RISZPEKT
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5027 üzenetére
gondolom jó kis meccsek szoktak lenni...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5029 üzenetére
hát le a kalappal előttetek.
és kösz a képet!
-
rebel56
tag
válasz
Topiccsendőr #5027 üzenetére
Egyedül javítgatod?
Bambi abbahagyja? (Láttam, hogy egy rakás MZ alkatrészt árul.)
Lesz jövőre kiírás? -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5024 üzenetére
bennem valahogy még mindíg a szoci fossá repedezett gumis MZett képe van a fejemben, amikor megláttam mekkorát borítotok vele még a hideg is kirázott
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5020 üzenetére
milyen gumikkal mentek?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5016 üzenetére
te ott te vagy a bajnok
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5018 üzenetére
nézd már hogy félti tőlünk
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5013 üzenetére
erre emléxem, már mesélted, hogy a többiek kicsit rosszabbul élték meg a látványt mint te az esést
Azért remélem tavasszal találkozunk kakucson.
régebben szúrtál be képet a kicsikéről? Muti már a vasakat.
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #5013 üzenetére
Milyen kategóriában versenyzel?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5005 üzenetére
azért ha a vázat megnyekkentem, jó sok munkádba kerülne otthon, meg lehet az orvosoknak is, hogy rendberakjanak
-
válasz
Topiccsendőr #4985 üzenetére
Ezt hívják úgy, hogy emberi baromság, és mohóság.
Mindenből csak a még szebb, még erősebb, még csicsább, mert csak akkor vagy ember, ha "még" inkább...
"A tavalyi az szar, mert 2.84LE-vel kevesebb van benne" Mintha annyira nagyon megéreznéd közúton az az alig 3LE-t.Az emberi böszmeség határtalan sajnos.
Amint kijön a tavalyinál 2.85LEvel erősebb motor, akkor már az az ász, és a 125ös 4T-t is ahhoz hasonlítják, így nézve milyen szar a 125ös.
Komolyan mondom, rüht kapok már ettől -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #4983 üzenetére
Remélem belevágódott. A kamerába bezzeg tudunk kancsulni, előre már kevésbé. Pedig elég sűrű lehetett arra a forgalom. Namaj' a szilveszteri Önök kértékbe írok egy levelet, hátha berakják vágatlanul a műsor anyagát...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #4983 üzenetére
upsz, lehagytam a k-t.. pff
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #4983 üzenetére
"it doesn't have much power at all"
-
válasz
Topiccsendőr #4980 üzenetére
Az a szerelmem.
Amint úgy leszek anyagilag, veszek egy törött 954-et, és megcsinálom olyanra. Jó, persze Öhlins első-hátsóra nem futja, de a többi az nem annyira egetverő összeg.
Szép kis Arata dobbal, nyami :-) -
válasz
Topiccsendőr #4978 üzenetére
Nem kell magyarázni, halottam már, (a Dukatti mindig szét akar esni
) de ebben meg visít a fogaskerék, és nekem az verbális orgazmust okoz, az meg nincs más motorban (jó, TL1000ben féligmeddig, meg Desmo-ban 16millióért).
Pont az a jó az Sp2-ben, hogy retró. Letisztult, kiforrott, a kockalámpa meg rulz. Ráadásul, amennyivel olcsóbb egy SP2 az RSV-nél annyiból egy zsák fém fékcsövet veszek
Radiális féket meg sose fogom megérezni utcán, szóval nekem aztán mindegy. Igazából a féknyereg az, amit irigylek az olasz vasakról, de azt egy kis pénzmaggal lehet pótólni akármelyik japán vason is.
Szívszerelmem 954-et mutattam már?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #4964 üzenetére
ez alatt volt: [link]
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #4964 üzenetére
én is pályázni akarok!!!
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #4964 üzenetére
jar is a s.gge a celegyenes vegen
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #4958 üzenetére
ja és hozott egy könyvet, ugye amit most adott ki (nem is tudom, hogy mit kapok karácsonyra a kedvesemtől, de ha nem a Talma könyvet, akkor búcsút mondhat a motorozásnak
), Fábri meg hátrabaszta és egy szót se mondott róla...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #4955 üzenetére
ki mondta, hogy jó?
csak Talma miatt néztem. De tetszett, hogy a közönség (ha önszántából, ha nem) de állva tapsolva fogadták Talmát -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4951 üzenetére
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4945 üzenetére
hitetlen kutya vagy...
de ha egyszer meglátlak egy szárnyason, lerúglak róla.. -
válasz
Topiccsendőr #4945 üzenetére
Dehogyis
Pont, hogy most lesz jó napod, mert rávilágítottam a lényegre
-
válasz
Topiccsendőr #4942 üzenetére
Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4942 üzenetére
nem, félreértesz
nekem a kemény verseny az első. nem szégyen kikapni.
a bajom az, hogy végignéztem az idei szezont és teljesen elkeserítő volt nézni a két gumi közötti különbséget. és esély se volt versenyre az esetek 80%-ban -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4940 üzenetére
ezzel semmi bajom nincsen egészen addig, amíg a gumik szóba nem kerülnek.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4935 üzenetére
ez így elég meredek és nem is pontos.
először is gumik. másodszor a 800as átállás nekik ment a legjobban, míg a japók teljesen rossz irányba mentek el, ezt be is vallották.
a bajom az, hogy jövőre is valszeg a gumikon fog sok minden múlni -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4926 üzenetére
megtudnák építeni.
csak nem akarják -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4890 üzenetére
na a zx10 ordenáré trombitája is megér egy misét azért..
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4892 üzenetére
hát akkor ennyit a vtr sp3-ról...
pedig nagyon kéne a duki ellen egy 1200-as v2... -
válasz
Topiccsendőr #4892 üzenetére
V motor drága... (drágább mint a soros)
Elkurvult a Honda, becsúszott az átlag színvonalba. (sajnos) -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #4890 üzenetére
fujj, szégyeld magad!
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #4898 üzenetére
aztán rájöttem én is.
na mind1, azért sajnálom őket. Pesten motoros futárnak lenni nem egy életbiztosítás az tuti. Szegeden még talán oké, itt még nem pestiesedtek el annyira a vezetők, de kamion elé vagy mellé se mennék az biztos. -
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #4868 üzenetére
Ne légy szarkasztikus
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #4866 üzenetére
Puhábbak a rugók azt nem mondanám
Régebben azért gyártottak csak acélvázas crossokat, mert egyrészt nem tudták a mai formában megmunkálni az aluminiumot másrész nem tudtak olyan jó teleszkópokat gyártani, amik el tudták volna nyerni az agratások visszaütő erejét. (Megj.: ezért sem voltak régen akkora ugratók, mint manapság.)
Még most is gyártanak acél vázas crossokat (KTM, Husaberg, Husquarna), mert az alu váz sem könnyebb SEMMIVEL (mivel több anyag kell bele, hogy ugyanazt a szilárdságot tudja biztosítani) és erre is van kereslet, meg a KTM gyártulajdonosnak biztos ebben van érdekeltsége. -
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #4864 üzenetére
Nem, ez tény, amiről a terepmotorosok többségének tudomása van (kérdezz meg másokat). Cikk formájában a Motocross Action Magazin októberi számában lehet találkozni vele, az "An ode to memory metal" című cikkben, ami tulajdonképpen egy történelmi összefoglaló a terepmotorok acél vs aluminium váz gyártásáról.
Had idézzek:
1997: Honda introduced its twin-spar aluminium frame to much ballyhoo, but is was very little success. It was exceedingly rigid. For '97 it was only offered on the CR250. Honda, to their credit kept changing it year after year. It is now a very good motocross frame.
Részemről kiveséztük a témát, jobban is mint kellett volna szvsz, lényeg a lényeg, ha tud valaki jó áron CRF 230-at vagy XR 250-et (vagy más hasonló kategóriás gépet), az szóljon! -
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #4863 üzenetére
mintha csak a szomszédomat látnám, motor beindít, brummogtatás 10 perc, guminyikorgatás 2 perc, leállít
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #4853 üzenetére
Az helyzet, hogy cross motort vezetni egész más, mint utcai motort. Itt nem csak ülsz a gépen
És tényleg megérzed, hogy alu vagy acél váz van alattad (aktívan részt vesz a rugózásban
), és tényleg sokkal ridegebbek voltak ez első generációs vázak. Utóbbit személyesen nem tudtam ugyan kipróbálni (kéne hozzá egy '98-as CR...) de bármilyen a témával foglalkozó cikket elolvasol ugyanazt fogod látni. Megint más kérdés, hogy egy intezív igénybevétel mellett 10 év alatt egy aluváz veszélyesen a kukázható kategória közelébe kerül.
Mit mondasz a 600 vs 1000 ccm-ről? Nem tudnál különbséget tenni vagy félreértem
?
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #4845 üzenetére
Sokan nem versenyzésre használnak cross motort. És van olyan cross motor, ami versenyzésre nem is alkalmas. Pl CRF 230, kár, hogy nincs több használt belőle...
Egyébként annál nincs rosszabb, amikor odaírják: csak hobbi célra használt(azt már nem teszik hozzá, hogy hobbi szinten szervizelt)
ps.: XR250-et kerestém még, de abból sincs valami sok -
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #4844 üzenetére
Igen, ezek tények, kár is belekötni.
Aktív témák
Hirdetés
- Az NVIDIA és az AMD leadja a kínai chipeladásokból érkező bevétel 15 százalékát
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Linux kezdőknek
- Bluetooth hangszórók
- Óra topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Elektromos autók - motorok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12GB RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite / 4GB RAM 64GB / Független / 12 Hó Garancia
- Honor Pad X9 / 4GB RAM 128 GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Samsung Galaxy Tab A8 / 3GB RAM 32GB / Wi-fi / 12 Hó Garancia
- Apple Air Pad 5.generácio / 32GB / Wi-fi / 12Hó garancia
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- Vállalom Xianomi Okos kamerák, szoftveres javíttását
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16G 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest