- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- 8300 mAh, maradhat?
- Xiaomi 15 vagy Samsung S25
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NYPD
aktív tag
válasz
spanglee001 #78064 üzenetére
Nekem még a gyári van rajta, ha keményebbre fújnám elszállna
Így is egy nagyobb repedésnél már ki kell állni az ülésből szinte, annyira érezni mindent
-
iff
senior tag
válasz
spanglee001 #78011 üzenetére
Csak ennyit találtam róla, sehol nem írták, hogy téli. passz. "mert leálltak michelinék a wintergrip gyártással" Ezt olvastam valahol én is, de tavaly óta én nem foglalkoztam gumival.
-
NYPD
aktív tag
válasz
spanglee001 #77997 üzenetére
Köszi, megnéztem a Kékholdat, egész jó áron találtam city grip 2-t párban.
A sima city grip és a city grip 2 között mi a különbség? Volt valakinek tapasztalata mindkettővel esetleg?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #77997 üzenetére
+1 a Kék Holdnak! Nekem is flottul cserélték elöl-hátul, ránéztek a hátsó dobféken is a ferodol rétegre, hogy van-e, új kipufogótömítés, jelölőfesték minden csavaron, amihez nyúltak, 30-40 perc alatt megvoltak, és mereven ragaszkodnak az előjegyzési időpontokhoz.
-
NYPD
aktív tag
válasz
spanglee001 #77696 üzenetére
Szia! A Kymco mágust ha Budapesten van akkor megköszönöm, valószínüleg be kell menjek valahova vele mert én nem kezdem el tekergetni meg állítgatni mert nem vág profilba, elb**zni meg nem akarom. Viszont király lenne, ha 2 hét szívás után menne már végre ez a szemétdomb.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #77559 üzenetére
Viszont ronda.
De azért érdekel, hogy külső szélek közt mekkora a távolság? Illetve linkelnéd, hol vetted?nyogo83: levettem a bal oldali markolatot, az csúszott jobban. Nem hogy volt alatta némi kosz, hanem egy az egyben be volt zsírozva, de a korámnycsőből kb egy fél gyűszűnyi zsírt piszkáltam ki.
Háromszor fújtam be és töröltem szárazra Brigéciol-lal, kétszer féktiszíttóval a csövet és a markolat belsejét is. Utána csavargatva fel tudtam tenni könnyen, viszont menet közben atom stabilnak éreztem. Így marad, meglátom, a nyári melegben mit ad elő.A gázkar felőli részt most nem bántottam, az a gázkar mozgása, lötyögése miatt amúgy is mozog, azon felül plusz mozgást még nem tapasztaltam.
Lemértem a régi tükrök szárát, M8, a jobbos és balas menete különböző. A bal oldali lesz jobbos, legalábbis standard M8 rozsdamentes acél anyát csavartam rá múlt héten, mert a gyáriját egyszerűen nem tudtam rendesen meghúzni a telefontartóval együtt.
Viszont Párom is elkezdett gyakorolni, én egy padon ültem, míg ő kerülgeti a 30-as övezetben a tömböt és hallottam, hogy cincog valami. Lenyomta a hátulját sztenderen, kézzel forgattam az első kereket és periodikusan cincog. Ráültem, mentem vele kb 1 km-t (a garázsig a markolattal szórakozni), utána megint ráültem és haza (megint kb 1 km), a garázsból kitolva már nem volt hangja a féknek, de felemelve az elejét és a kereket lábbal örgetve volt hangja.
Most volt a szerelőnél fékfolyadék is cserélve, a betét még gyári. Fogni fog a fék, nem melegebb a szokottnál, a tárcsán nem láttam karcolódás, vagy deformálódást. Egy U alakú kerékpárzárat szoktam áttolni az első keréken, de nem ér hozzá a tárcsához felrakáskor, illetve műanyagba van húzva mindenhol. Passz. -
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #77546 üzenetére
Ezt a rugós tagot én is nézegettem, de nem ír semmit a teherbírásáról. Az én súlyommal gyakorlatilag olyan, mintha folyamatosan 2 ember ülne a robogón. A robogó gyári adatai szerint még terhelési határon belül vagyunk, viszont tudom, hogy nagyon leül a hátulja. Főleg macskaköves úton, villamos sínt keresztezve nagyon úgy érzem, hogy lehetne több a rugózás útja.
A markolat leszedéséhez nem kell kompresszor, könnyen le tudom húzni mindkét oldalt.
-
robogo81
senior tag
válasz
spanglee001 #77415 üzenetére
Akkor elnézést,benéztem.
A tieden ilyen van? -
robogo81
senior tag
válasz
spanglee001 #77405 üzenetére
-
Tamás9x
őstag
válasz
spanglee001 #77401 üzenetére
Lehet de oda kell egy sav csere is, illetve mosás. Megéri?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #77401 üzenetére
Nem, kuka.
Főnököm decemberben lecserélte a kocsiját, a régit árulja. Abban álltában merült az akku, terhelés nélkül 2,35 V-ot mértem rá, akkor kérdezgettem után. -
NYPD
aktív tag
válasz
spanglee001 #77299 üzenetére
citybike.hu-n nézegetem épp a tükröket, ott vannak már egész vállalhatók (legalábbis kép alapján) párban 3-4-5 ezerért.
-
NYPD
aktív tag
válasz
spanglee001 #77288 üzenetére
Köszi, akkor ha továbbra is ezt csinálja visszaviszem a szervizbe (név nélkül Régi Fóti út 13.), mondjuk így hogy 70ezret kellett rákölteni aminek a fele csak munkadíj volt, reméltem, hogy rendesen át van nézve..
-
energy4ever
addikt
válasz
spanglee001 #77288 üzenetére
Gumis mit szokott szolni, hogy belevan fujva az a cuccos?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #75938 üzenetére
Robogós futárként 30+k napi bevétel?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
spanglee001 #75936 üzenetére
Reméljük, bírja majd, kíváncsi vagyok - gépek esetén gondolkodtam hasonló megoldásban, de még nem foglalkoztam vele eleget, nameg ott jellemzően belsős kerekek vannak, szóval nem fintorogna a gumis sem
Kukac van olcsón ebayen/alin. (Abból a szempontból vittem volna gumishoz, hogy olcsóbb legyen a javítás, de gondolom idő arányosan így jobban jártál
)
-
válasz
spanglee001 #75928 üzenetére
Kár vacakolni, vidd gumishoz. Véleményem szerint ha nem indokolt, akkor mindig jobb kerülni a belső használatát.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #75932 üzenetére
Gumis lesz az. Üvegszilánknál más gond is lehet. Egy szög egyenes, kis méretű lyukat csinál, egy üvegszilánk esetleg egy szélesebb vágást, ami idővel tovább szakadhat, trutyi, vagy belső ellenére is. Jobb, ha szakember látja.
Amúgy van javító zsinór: egy varrótűhöz hasonló szerszámmal betolják a kitisztított lyukba, levágják a felesleget és kb annyi. Egy centír esetleg kellhet a javítózsinór súlya miatt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
spanglee001 #75932 üzenetére
Akkor kerék ki és vidd el gumishoz. Javító trutyis kerékkel lehet el is küldenének javítás nélkül
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
spanglee001 #75930 üzenetére
Tisztítás, aztán felfújva és szappanos vízzel megkínálva látszani fog, ahol ereszt. Utána már csak egy megfelelő folt kell - diagonál vagy radiál. Egyszerűbb alternatíva még bedobni egy belsőt (a lyukat okozó szilánk eltávolítása után), de alapvetően drágább.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
spanglee001 #75928 üzenetére
Belső nélküli, vagy hagyományos belsős? Otthon szeretnéd javítani?
-
válasz
spanglee001 #75351 üzenetére
Szerintem az egy kicsit kevés. Legalább is én jobban megszoktam, 50-es robogókat is kb 150-el szoktam meghúzni, egyiknek sem lett még baja többszöri szétszedés és összerakás után sem. Viszont rengetegszer találkoztam már olyan robogókkal, amiket szétszedve gyakorlatilag alig volt meghúzva az anya ami igen veszélyes lehet.
-
vadászcsiga
félisten
válasz
spanglee001 #75351 üzenetére
Lidlis 100-nal kezdődik.
-
perge666
veterán
válasz
spanglee001 #74881 üzenetére
Tudod te mire értette.....
-
Tamás9x
őstag
válasz
spanglee001 #74537 üzenetére
Nyugodtan rúgható, csak ésszel, nekem semmi baja, rokonnak semmi baja pedig már 5+ éve rúgja csak.
-
perge666
veterán
válasz
spanglee001 #74132 üzenetére
Na ez jó hír.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
spanglee001 #74080 üzenetére
Szerintem nyugodtan leirhatod a tapasztalatot veluk kapcsolatban, feleslegesen ne ajanljuk, ha esetleg rossz a tapasztalat veluk.
En vettem toluk robogot, meg a tulajt ismerem szegrol-vegrol es tok jo ha van negativ visszajelzes is
-
Code: 47
tag
válasz
spanglee001 #74080 üzenetére
Egyszer amikor megvettem a robogót és egyszer amikor szervizelni kellett.
Segítőkészek, meg tényleg hamar meglett, de rövid időn belül ismét előjött a hibaEzért gondoltam, hogy hátha a kerületben van valaki akit tudtok ajánlani!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
spanglee001 #74054 üzenetére
Nem tudom milyen szivato lehet az, de az automata szivato az siman fix 12V-ot kap, semmifele vezerlese nincs.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
spanglee001 #74052 üzenetére
"a trafóra kötés szintén nem, a szivatóra sem" fura is lett volna ha mukodik
Vagy a gyertyakabelre tekeros verzio van, ahol induktivan csatolva veszi a jelet, vagy a CDI-re meno kabelre kel kotni (pickup-tol erkezo jel).
-
huniross
tag
válasz
spanglee001 #73938 üzenetére
Ezt hogy vetted észre?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
spanglee001 #73934 üzenetére
Ennyi futas+ido utan gariztatjak?
Nekem vadiuj gumin (Heidenau) jott elo olyan hiba, mint amikor ut a felni. Nem szalszakadas, hanem valamifele ontesi hiba.
Gariba visszakuldtuk a gyartonak, ultek rajta heteket, majd valami kamu indokkal elutasitottak. Hiaba volt minden korrektul szerelve, meg nem ismeretlenul volt a dolog intezve (szinten Kekhold).A tulaja jobaratom, hiaba rendel tobb ezer gumit szezononkent toluk, megis g*ciztek vele, pedig nem tetel a gyarnak egy ilyen csere.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #73934 üzenetére
A futásteljesítményt is közölted velük?
-
suste
veterán
válasz
spanglee001 #73405 üzenetére
Nekem 4T/125 -ön jól működik úgy, hogy a gyertyakábelre van rátekerve 2-3x, közel a pipához.
(#73406) dond
Igen. Nekem is a második évad. A hátulja nekem elengedte hamar, így láttam a belsejét, és ha jól emlékszem forrasztva/ragasztva van az elem?
Egy már az idei üzemóra?
-
perge666
veterán
válasz
spanglee001 #73250 üzenetére
Nem.
Néhány hónapot volt nálam az a motor,nem vált be,más gondok is voltak vele...... -
Tamás9x
őstag
válasz
spanglee001 #73159 üzenetére
Nagyon köszönöm meg is vettem
-
válasz
spanglee001 #73120 üzenetére
De itt valami más dolog történt. Nem simán hazavágta szép lassan, hanem megszorult a cucc hirtelen (dugó).
-
vtechun
veterán
válasz
spanglee001 #73120 üzenetére
szia, nekem 15000 km-nél megállt a kilóméteróra, ez 2008-ban volt kb.
2006-os a robogó, 2008-2009 körül lett 70-es henger rakva rá, hogy fel lehessen vele venni a forgalom ritmusát. Azóta semmi probléma a hajtókarral sem., egyébbel sem különösen, szerinem ment bele időközben 50-70 ezer km. Szóval ezzel nincs gondKymco Agility 50 4T
-
vtechun
veterán
válasz
spanglee001 #73092 üzenetére
az utóbbi 7-8 év rugdosását bírta, most lett csak elege
amióta 70-es henger van rajta, azóta nem őszinte az önindító mosolya
egy határozott rúgás segít rajta, azzal pöccre indul mindig, ezért használom azt. De, ha más nem, akkor rendelek egy ilyen kis kütyüt, bár erős az ára, mert apám tudna heggeszteni, ha tudná a méreteket, viszont nem ott van a motor...
-
válasz
spanglee001 #72934 üzenetére
A kymco nem kínai, hanem dél koreai-taiwani "vegyes felvágott"...vagy valami ilyesmi. A lényeg, hogy nem összekeverendő a keeway és hasonló kínai motorokkal. Bár a műanyag elemei a kymco-nak sem valami jó minőségűek, de motorilag teljesen rendben vannak, nagyon megbízható és jó gépek. Vannak 125-150-es kymco agility-k, amikbe a kötelezőket leszámítva és minden csereperiódust betartva 75-80 ezer kilométereket belevertek generál nélkül. Mondjuk az áruk is borsosabb mint egy kínai robogóé....
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
spanglee001 #72934 üzenetére
Szivesen
16k Km meg nem gond, csak az a kerdes, hogy nalad 0-rol indulva annyi, vagy annyi ami garantaltan mar benne van
Nalad is 4000Km korul van periodus szelep hezagra, 0.04mm, szivo/kipufogo. Ellenorzes ennel is hideg motornal, felso holtponton szelepvaltasnal.
Vezermulancot ugy tudod ellenorizni, hogy ha alul a fotengely jelen van (T), akkor felul a vezermutengely fogaskereken van 2db potty. Annak pont egy sikba kell esnie a szelepfedellel. Ha nyulott a lanc, akkor nem ott fog allni.
Barmilyen muanyag fogaskereken a fel szemem rajta tartanam, ha mar elmult jopar eves a robogo. Foleg ha az az olajpumpae
Jobb idoben kiszurni egy repedest a tengelyenel, mint kesobb talicskazni a penzt a szerelohoz nagygeneralra.
-
válasz
spanglee001 #72856 üzenetére
Magán az elindulásnál rengeteget számít, hogy mikor nyit a kuplung, de szép sorjában szabad csak haladni. Először is a helyes görgőméretet (súlyt) kell megtalálni. Ezzel szinte egyidőben járhat azzal is a dolog, hogy a kontraszthoz is hozzá kell nyúlni, de csak indokolt esetben.
Példa: Ha van egy konfiguráció ami nem gyári és szeretnénk rendesen behangolni, és bár lefele menet a görgők súlyával folyamatosan érzékelhető a javulás, de már olyan kis súly (pl 4 gramm) alá kell menni ami kezd a nem normális kategóriába átmenni, akkor kell egy számmal erősebb kontraszthoz nyúlnunk. Mert ugye a variátor és a kontraszt egymás ellen dolgozik. Ekkor ismét feljebb mehetünk a görgőkkel (mondjuk 6 gramm környékére, csak példa), és finoman mehetünk fokozatosan lejjebb amennyire szükséges. Nem egyszerű dolog ez a hangolás, hogy tökéletes legyen érezni kell szó szerint a dolgokat. Még egy alaptuningos motornál is a fél gramm is rengeteget tud számítani. Ha mindezzel megvagyunk és a szíjat is kihézagoltuk, csak ezután foglalkozunk a kuplungal, illetve ezáltal azzal, hogy milyen legyen az elindulásunk. Ezt a kuplung fajtajától függően ha van rá lehetőség akkor a kis rugók előfeszítésének változtatásával lehet megkezdeni, ha ez kevés, akkor a rugók cseréjével. Ha nem állítható a kuplung kis rugóinak az előfeszítése (márpedig a gyári kuplungnál biztos, hogy ez a helyzet), akkor csak a kis rugók cseréje jöhet számításba ami bár egyszerűnek tűnhet, de szintén igényel némi gyakorlatot, lehet ám szívni vele rendesen ha még nem csináltad.Egy végszó még ehhez az egészhez: Ha te beállítottal mindent, megfelelők a görgők, jó a szíj hézagolás, megfelelő erősségűek a kis rugók amik az általad jónak vélt illetve igényelt elindulásnak eleget tesznek stb, akkor az így rendben is van. De! Ha valamiért megint hozzá kell nyúlnod a jól beállított egységnél a variátor részhez (is itt nem feltétlen görgőcserére gondolok, hanem elég csak a szíj hézagolásába belepiszkálni), akkor a hátul beállított kuplung teljesen másképp fog viselkedni megint! Mégpedig azért, mert ha minimálisan is megváltozik alapállásban a szíj és a csapszeg helyzete, akkor ugye megváltozik az alap (kiindulási) áttétel, ezáltal az ugyanazon a főtengely fordulaton teljesen másképp fog alakulni a kuplung nyitási fordulata mint amit korábban beállítottál! És akkor itt ugye csak a hézagolásról volt szó, más súlyú görgők használatáról már ne is beszéljünk ha mindezt a kuplung beállítása után akarjuk tenni valamilyen oknál fogva. A görgők esetében ugye ha fél grammal könnyebbek vagy nehezebbek kerülnek be a korábban összehangolt rendszerbe, akkor szintén megváltoznak a korábban beállított dolgok. Ezért nagyon fontos amit feljebb leírtam, hogy mindig elölről haladunk hátrafelé, a variátortól a kuplung irányába a hangolás során. Tehát szépen meghatározzuk először a görgők megfelelő súlyát (ha szükséges közben hozzányúlunk a kontrasztrugóhoz is, de csak ha szükséges), a szíjat megfelelően kihézagoljuk, és csak utána megyünk át a kuplungra és állítjuk be a nekünk megfelelő elindulási nyitást ami lehet nagypapás, de lehet dinamikus is, kinek mi jön be.
Ja, és az egész hajtáshangolásnak csak akkor állunk neki ha tökéletes a karburáció (már ha karbis a motor). Nem olyan egyszerű ám a robogóhangolás mint ahogy sokan gondolják, egyáltalán nem az. Aki avatatlan benne, az olyan mellékvágányokra is juthat, hogy ki sem mászik belőle, fogja és félredobja kínjában az egészet.Pedig nincs olyan robogó amit nem lehet tökéletesen behangolni, természetesen a motor és konfiguráció képességének megfelelően.
Tehát a kérdésedre a válasz, hogy mivel tudnád dinamikusabbá tenni az elindulásod, esetlegesen emelje is az elejét, akkor azok a hátsó kis kuplungrugók. Minél erősebbek ezek a kisrugók a kuplungnak annál nagyobb lesz a nyitási fordulata, ezáltal lehet elérni dinamikus elindulást. A te robogód esetében mivel az teljesen gyári (és ezen a variátor sem változtat) nagy dolgokat ne remélj. Azt be lehet állítani, hogy közvetlen elinduláskor (kuplung nyitáskor) valamennyire megemelje az elejét álló helyzetből, de 5-10 km/h-nál ilyeneket már ne várjál tőle.
És még zárásként: Már sokszor leírtam itt, hogy ha egy teljesen gyári motorba multivariot tesznek, akkor az esetek 90%-ban nem kell hozzányúlni azokhoz a súlyú görgőköz mint ami gyárilag bele való és jól működik. Rengeteg hangoláson vagyok túl, és csak ezért mondom ezt. A maradék 10%-ban ha el is kell térni, akkor az minimális, egy ilyen 50-es robogónál plusz-mínusz fél grammról van csak szó.
De még egyszer hangsúlyozom, hogy ez a dolog csak akkor áll, ha minden más (henger, kipufogó stb) egyéb gyári a motoron. És igen, egy teljesen gyári motornál is kifejti a jótékony hatását egy multivariátor... -
nyogo83
Topikgazda
válasz
spanglee001 #72856 üzenetére
A variátoros kérdésben szerintem sityupityu többet tud segíteni, de szerintem gyári henger meg alap hajtás tuning (sima Multivar meg gyári kuplung) nemigazán fogja az elejét emelgetni. Oda azért kicsit több lekvár kell
A szivatóhoz meg kipróbálhatod, hogy kiszereled, átpucolod a karbit, mert nem szadabna leállnia. Vagy rendelsz egy másik szivatót (szerencsére GY6-hoz frutti árban van akár kintről is), vagy megpróbálsz vadászni rá egy átalakítót.
Konkrét linket nem kerestem most hozzá, de tuti van. Annyit tudok segíteni, hogy Keihin CVK típusú karbi van az Agilityn, meg ugy elég sok GY6 blokkon, szóval ehhez valót kell keresni. -
Vismajor01
addikt
válasz
spanglee001 #72782 üzenetére
Én azon gondolkozom, hogy érdemes e a Neo s-re egy nagyobb hengert/variátort, szóval bármiféle tuningot rakatni.
Lámpánál egy piaggo úgy ott hagyott mint a szél, köv lámpánál megkérdeztem mizu vele, mondta, hogy 70esre lett cserélve és még csak bejáratós, húz ez jobban is.
Ettől kicsit megeredt a nyálam, hogy gyorsulásban tudnánk hozni kicsit, végsebesség nem érdekel az most is emgvan 70 elég is az mindenre
-
Chereiose
addikt
válasz
spanglee001 #72782 üzenetére
Szerintem keeway motowell nagyjából egy kutya lévén hogy kínai alkatrészek. Megkérdezem a boltban, hogy melyikre több a gari mert újonan az a fontosabb. Meg ha lehet elkérek tesztkörre egy 4T-t is, hogy mit tud mert alapjàraton olyat akartam a kulturáltsága miatt de ha gyenge nagyon akkor hagyom.
-
válasz
spanglee001 #72696 üzenetére
Nem szép látvány.
Meg kell húzni azt az anyát rendesen...
-
perge666
veterán
válasz
spanglee001 #72696 üzenetére
Úú
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #72510 üzenetére
Az oxidálódott.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #72506 üzenetére
Bármi jó, amibe bele tudod meríteni.
Vismajor01: Az enyémnél arra tippelek, hogy a jeladó és a mutató egész egyszerűen más skálán mozog valamiért.
Nálad is ez lehet, nálad fölé mér, nálam meg vastagon alá.előző héten is megállt alattam a motor - ezt elkerülendő vettem egy 3 literes kis marmonkannát és hordtam az ülés alatt. Aztán rátaláltam a már említett tiplire és indulás előtt megnéztem. Majd mikor már volt vagy 15-20 tankolásból fogyasztási statisztikám (120-140 km/tank), ráálltam arra, hogy ha fordul a 100-as helyiértéken a számláló, automatikusan tankolok.
Ideig-óráig a 0,5 literes petpalack is jó, de figyelj rá, nehogy kimarja az üveget! Érdemes kulacsos kupakos üdítőt venni, abból tisztán, fröcskölésmentesen ki tudod tölteni a nyálat. -
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #72503 üzenetére
Egy sor ellenállás van a szintjelzőben, amiket az úszó mozgása kapcsolgat. A változó ellenállás mértékét mutatja a mutató, tehát nem csak annyi, hogy a pirosat a kékhez érinted.
Magának a szintjelzőnek a működését én egy pohár benzinnel és egy multiméterrel ellenőriztem: beleengedtem a benzinbe az úszót, az ellenállás pedig folyamatosan kis lépcsőkben változott.
A mutató működését ugyanígy: változó feszültség hatására más-más értékeket mutatott.Tehát elvben nálam minden oké, viszont mégis fals értékeket mutat, úgyhogy egy megfelelő hosszúságú bükkfatiplit rovátkáltam be. Az óra elvben jó, a tartályban lévő egység elvben jó, a kettő közt nincs vezetékszakadás, itt én feladtam a hibakeresést és átvágtam a gordiuszi csomót.
-
flegga92
senior tag
válasz
spanglee001 #72503 üzenetére
Elméletileg így tudod tesztelni.
-
MrChef
aktív tag
válasz
spanglee001 #71652 üzenetére
Én is szemüveges vagyok. Még egy probléma: a számat és orromat fedő maszkból úgy jön ki fent-oldalt a levegő, hogy bepárásítja a szemüveget. Le kell húzni az orromról a maszkot. Nem beszélve egy új szemüveg áráról (sima vagy sötétedő), darabja minimum 50ezer Ft. A kontaktlencsézésből akkor szálltam ki, amikor kezdtek elszállni az árak (lencse, folyadékok stb). Lassan érdemes lesz lézeres szemműtétre beruházni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #71652 üzenetére
Én meg ezt használom és a szemüveget le kell vennem, mikor a sisakot veszem fel.
A bélés 2× volt mosva, össze van esve, hátul a gallérnál elengedte a varrás, a mechanika nem zár rendesen, gyakran csak az egyik oldal akad be, a plexit felnyitni két kezes, mert nem középen van a felöntés, hanem a harmadoló pontoknál. Mit ne mondjak, izgis volt, mikor a Budafokin lógott a plexi fele egy felnyitáskor... -
válasz
spanglee001 #71635 üzenetére
Igazán ezeknek a dolgoknak a nagymotornál van jelentősége, ott ha nincs a csőbe beleütve az E jelzés akkor simán leveheti a rendszámit. De segédmotornál....mit tud csinálni? Nem nagyon foglalkoznak vele.
-
MrChef
aktív tag
válasz
spanglee001 #71631 üzenetére
Vhol olvastam, hogy a tuningalkatrészek engedélykötelesek, és amin nincs minősítés, azt nem lehetne használni. (persze jobb lenne, ha a Váci úti éjszakai versenyzőket lőnek ki végre valahára, de ez nem az az ország)
-
lbence
aktív tag
válasz
spanglee001 #71631 üzenetére
Csúnyán megettem a matrica tuningot.
-
lbence
aktív tag
válasz
spanglee001 #71628 üzenetére
Micsoda Akrapovic kidörgő.
Mennyit dobott a teljesítményen?
-
syler123
veterán
válasz
spanglee001 #71628 üzenetére
Végsebességre mit mennek? Ezek 4t motorok gondolom. Én is agyalok, hogy Motowellről váltok Kymco-ra, csak nem tudom hogy 2t vagy 4t legyen.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #71583 üzenetére
A kulccsal több dolgot is csinálsz: gyújtás, annak elvétele, kormányzár, kontrollámpa működésének ellenőrzése.
Rfid, vagy mágneses relé jó lehet, de ha ennyire szar helyen van a gyújtás, rakd át a zárat. -
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #71533 üzenetére
Mint az autóknál: a megnövekedett fogyasztáshoz emelt teljesítményű generátor és akku.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #71376 üzenetére
Én nem szántam 200k-t telóra, egy Mi A1 van, a Redmi 3-at váltotta. Folpakkot meg nem tartok a robogó közelében. Az enyém teljesen zárt tok, cseppálló. A gumiháló alulról nem fogja a telefont, de a kijelzőből kitakar rendesen.
Persze ha jól emlékszem, te nem koca robogós vagy, hanem futár. Munkaeszközért én is hajlandó lennék mélyebben a zsebbe nyúlni.máyköl: Amit linkeltem, nem felelne meg?
-
máyköl
veterán
válasz
spanglee001 #71374 üzenetére
Köszi, de ennyit most nem áldoznék egy telefontartóra, esetleg valami alternatíva 10-15k körül?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #71374 üzenetére
Én kételkedem ebben, mert alulról nem tartja a telefont. A rázkódástól apránként, de nem csúszik lefelé a telefon? Én például motoros használat előtt ki kell kapcsoljam a képernyő elforgatását a telón, mert a rázkódás olyat dob, hogy forog össze-vissza.
A másik az esővédelem, mármint annak teljes hiánya.A lopásgátló felesleges, mert csak a gömbfejet védi, azt meg telefon nélkül senki nem veszi le. Mindamellett a tükörszárral elég nagy erőkar adódik, a kontraanya sem sok vizet zavar rajta, leveszik a teljes tükröt és viszik a telefontartót, lopásgátlóval együtt.
Ezzel együtt ott van, hogy 26 k-ért van egy telefontartó, amibe ugyanennyiért újan lehet kani GPS-képes telefont csak navigálásra.
Ami nálam szempont volt: merev nyaka legyen és az is minél rövidebb, hogy ne remegjen, ne állítódjon el. Remegni sajnos remeg, de el nem állítódik. Városi használat mellett pár sarkonként úgyis lesz megállás, akkor rá lehet pillantani, szóval jól használható így is.
-
syler123
veterán
válasz
spanglee001 #71362 üzenetére
Hát a 60-70 az nem túl sok, de mondjuk sokkal kevesebbet fogyaszt a 4t és talán kevesebb gond is van vele. Kérdés mennyit csalhat az órája, a Motowell gondolom sokat, az olyan 95-100at mutat óra szerint, de lehet hogy az kb 80 vagy annyi se
Nem mértük még le.
-
perge666
veterán
válasz
spanglee001 #71362 üzenetére
Az a 70 a valóságban lehet csak 60 vagy 55.
Sok smkp órája szeret felfelé csalni nem is keveset.Cimbi jött haza osztrákból,hozott egy szakadt CPI mocit,olyan állású mint a Sendám.Húzta neki rendesen,neki 80-at mutatott az óra,én amikor előztem ráfele,az enyém 60-65 között mért.
Amikor kipróbáltam az övét,csutkagázon 82-t mutatott,de az 55-60-nál nem volt több,lehetett érezni hogy lassan megy.Krogoth : Szerintem városban nem lehet ott menni,de ha mégis akkor max. 15-20km/h.
-
lorcsi
veterán
válasz
spanglee001 #71147 üzenetére
ezt ár kissé soknak tartom, ha majd tényleg nagyon elkezd esni..úgyis leteszem a mocit
aldit fogom figyelni..bírom a cuccait
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #70557 üzenetére
Legtöbbször online rendelek és az éttermek jelzik, hogy X perc késés várható. Akkor azzal ugye számolok.
Van, amikor 20 perc alatt kiér a pizza, míg étteremben ennél többet várok...Ha nem az én kajámmal vagánykodsz, nem érdekel.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #70544 üzenetére
Minden egyes rendelt pizzát, ételt megreklamálok legalább írásban, lehetőleg a mindenki által látható értékelési felületen, ahol a pizza a dobozban meg van csúszva, a feltét a doboztetőre van ragadva, stb. Volt olyan, hogy a pizzásdoboz hátulján lévő lyukon folyt ki a feltét, a futár meg még lóbálta is. Szőnyegre, kárpitos bútor oldalára, fa tetejére és még neki állt feljebb.
Rendelésnél online fizetek és ha a futár időben érkezett (39 perc, 1 óra, plusz a rendelés leadásakor jelzett késés), valamint a futár tud köszönni és egy "tessék a pizza", akkor megkapja az előre készített párszáz Ft borravalót.Szállítasz a XI. kerületbe? Akarod még rúgatni a kávédarálót?
-
válasz
spanglee001 #70542 üzenetére
3 havi 50k-ba sajnos nem fér bele. Csak a rezonátor lenne közel annyi, mert itt már mindenből a legjobb kell, hogy így menjen. Itt csúcstuningok vannak ezekben a videókban. Igen, mid a két videóban csak két BWS látható, viszont ami beléjük van fröcskölve az olyan fél millió. Alsó hangon. És csak azért, mert ezekhez egy csúcshenger mivel nem vizes hanem lékhűtéses kevesebbe kerül. Mondjuk olyan 100 ezerből megvan. És ez az összeg tényleg csak motortuning (persze ebben benne van a kipufogó is), semmi optika. És arról a sok munkáról már ne is essen szó amit nem lehet megvenni, hanem csak hozzáértéssel megcsinálni. Értsd ez alatt az amúgy mocskos kemény hengernek a járatain, csatornáin, a vezérlésén még pluszban alakítanak otthon házilag. Meg minden máson is amin csak tudnak, hogy még jobbá tegyék az egyébként is racing kategóriás cuccokat.
Bár az utcán készült mind a két videó, de ezeket már jó rész pályára, versenyekre építik. Persze vannak kivételek, de itt már tényleg nagy pénzekről van szó.Itt vannak tetszetősebb darabok (aerox, runner), pont próbálgatják őket: Malossi MHR team.
-
válasz
spanglee001 #70539 üzenetére
Hát ez nem kicsit csere érett.
Emelgetni az elejét? Ilyesmire gondoltál?Kicsit sokba fájna, és nem lenne hosszú életű futárkodásra használva.
Egy régi high end tuningos videó. -
perge666
veterán
válasz
spanglee001 #70340 üzenetére
Ugyan ez volt nálam is tavaly a robogóval,vagyis nem hiszem hogy külön fel kell tölteni.
-
perge666
veterán
válasz
spanglee001 #69980 üzenetére
Azta....
Nem olcsóbban kijönnél egy nagyobb motorral?
Vagy te is le vagy korlátozva 50-esre úgy mint én? -
big-J
őstag
válasz
spanglee001 #69940 üzenetére
.
-
big-J
őstag
válasz
spanglee001 #69940 üzenetére
Ha gyarilag nem volt index es fekre erosodo feklampa akkor az nem lehet baj, en ugy tudom. Bukora kaptad akkor a csekket.
Ha nincs gyujtasra kotott topitott csak sima kapcsolos, az baj? -
Dtomka
veterán
válasz
spanglee001 #69734 üzenetére
Jah
Akkor játszunk 1 kicsit::
~ 1 hó = 1 500 km
~10 hó = 15 000 km ha így nézzük akkor az enyémbe nincs is sok -
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #69443 üzenetére
Telefonra app, ami GPS-ből leveszi a megtett utat? Egy sor fitneszalkalmazás van ma már.
-
mumtaz
senior tag
válasz
spanglee001 #69443 üzenetére
Én sem azért írtam, hogy azt vegyél.
Jó az a kerékpáros cucc is.Egyébként az enyém ilyen volt: [link]
Az meg nem semmi, mennyire felmentek az árak. 13000-ért vettem három éve, most meg... -
mumtaz
senior tag
válasz
spanglee001 #69438 üzenetére
Meg lehet csinálni, de én nem oda tenném.
A Koso-nak és néhány más gyártónak van "univerzális" sebességmérője. Anno a Speedfightomba én is beleraktam egyet, ami kör alakú volt és üzemanyagszintet is mutatott, így adódott, hogy a gyári szintjelző helyére tegyem. A működési elve ugyanaz, mint a kerékpár komputeré azzal a különbséggel, hogy több mágnest is adtak hozzá és a kilométerórán kellett beállítani egyrészt, hogy mekkora kerületű a kerék (mint a kerékpár computeren), illetve azt, hogy hány mágnes lett alkalmazva. Alapból hatot adtak hozzá. Ezek pici, de erős mágnesek voltak és a féktárcsa csavarfejeibe lehetett tenni őket. Esetleg ragasztani is.Kerékpár komputer megoldható, de akkor ne abban gondolkodj, amit gyárilag adnak hozzá. A szenzort úgyis lehet másként is rögzíteni és, ha megfelelően kicsi kerék kerület is beállítható, akkor akár tehetsz fel több mágnest is, csak akkor a tényleges kerék kerületed méretét el kell osztani a felrakott mágnesek számával, mivel a kerékpár komputerben a mágnesek száma nem állítható. ha mondjuk a kerék kerületed 1500mm és két mágnest raksz fel, akkor a komputerben - ha lehet - 750mm-es kerék méretet kell megadnod, három mágnesnél meg 500mm-t. Több mágnessel a komputer gyorsabban reagál. A mágnes meg nem előírás, hogy a gyári, küllőre szerelhetőt kell használni. Itt-ott találni pici mágneseket, amik erősek és olyanok, mint egy gombelem.
-
BlackPriest
őstag
válasz
spanglee001 #69438 üzenetére
ha gányolni akarsz, ragasztópisztoly
(#69436) martillo
én szoktam robogósoknak is köszönni, meg kismotorról nagyoknak is, változó. robogósok ritkábban köszöngetnek. olyan is volt régen, hogy rigával mentem és quados köszönt, szóval változó -
forandor
tag
válasz
spanglee001 #69405 üzenetére
Igen, hátrafelé is működne.
Gondolom, akkor az egy lejtő volt menetirány szerint. Persze visszafelé már emelkedő.
Nehogy már 20 méteren keresztül nem volt lehetőség fordulni! Szűk sikátor, vagy mi a fene?Yosolo28, jó a kínai. Keeway riasztóját próbáltam már, szép hangja van. Kínai motorhoz, még a kínai alkatrész is gyári.
. Egyébként aki ismeri a kínai motorokat tudja, hogy azokba nincs sok értelme a riasztónak: elég egy csillagcsavarhúzó és nem fog visongani a gép.
Visszatérve a kérdésre, ha már unatkozni látod az akkudat, akkor inkább egy nyomkövető. -
válasz
spanglee001 #69350 üzenetére
Nyugodtan mehet bele nagyobb, semmi baja sem lesz.
(#69351) Rivaul Én is ott keresném a bajt.
tween Végül is megoldódott?
-
válasz
spanglee001 #69328 üzenetére
A tartály alján keresd meg a kivezető csövet. Viszont ez biztos, hogy burkolatbontással jár. Én a helyedben egy hosszú vékony cső és egy nagyméretű fecskenő segítségével szedném le. Föntről bedugod a vékony csövet ahol az olajat is betöltötted.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #69306 üzenetére
Így jó? Ebben is több méret érhető el, azt teszel bele, amit akarsz.
Jó vastag, bumszli, így navik is beleférnek, de adnak hozzá egy vastagabb és egy vékonyabb szivacsot a vékony telefon alá, szépen hozzáfeszül a fóliához, nem mozdul el a tokban.
Nem mozdul el sem a nyaka, sem a feje. Autós tartónál tapasztaltam, hogy minél rövidebb szára legyen, annál stabilabb.
Ami bajom van vele, hogy ha hátulról süt a nap, nem látom a kijelzőt. Illetve rázkódik, mint a fene. De nyugodt forgalomban azért lehet követni, sűrű forgalomban meg úgyis akad piros lámpa...
Még annyi, hogy van a tokon egy kis fém gyűrű, ebbe akasztottam madzagot, amit meg a tükörszárra akasztok, így ha le is esik, nem vesztem el. Nem lenne humorom a Hungárián visszafordulni érte.Ha gondolod, kipróbálhatod.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
spanglee001 #69288 üzenetére
Ezt használom, rázkódik, de nem állítódik el. A giroszkópot kikapcsolom, mert az úthibákon elfordul a kép. A fólián keresztül is érzékel a tapi, de szenvedősen pontatlan. Alapvetően elégedett vagyok, tudatosan nem az állítható nyakút vettem. Fent van a tükör mellett, gps-hez használom.
-
Telda
addikt
válasz
spanglee001 #69290 üzenetére
Nekem ilyen van. Tükör alá kell felfogatni és van belőle 4 féle méret is.
-
Dtomka
veterán
válasz
spanglee001 #69290 üzenetére
Akciókamera? Kompaktabb! Lehet én is inkább olyat veszek.
Mire figyelj akciókamera-vásárláskor -
Dtomka
veterán
válasz
spanglee001 #69288 üzenetére
Már nem, de nem messze lakom a bekötőúttól
Nézd ez a megoldás nem lenne jó neked?
PHONE HOLDER FOR ANY SCOOTER | BIKE | 250/-vagy ez?
Mobile holder for any cycle, motorcycle, scooterÉn bringára szeretnék valamit kitalálni, mert most sem vettem fel mikor több ezer ember között tekertem
(~500-at meg is előztem
I BIKE BUDAPEST)
-
DigitXT
félisten
válasz
spanglee001 #69257 üzenetére
Ehhez minek szerviz?
Mondjuk én könnyen vagyok, mert a fészerbe most lépni
sem lehet a szerszámoktól és motoralkatrészektől, pedig se szerelő nem vagyok,
se több motorom nincs, csak egy van szétkapva éppen. A lent felsoroltakból csak
az önindítót nem buzerálnám magamnak, ha nem muszáj, a többi sima liba.Szétszedés: általános szerszámok, ami mindenkinek van otthon (remélhetőleg)
Variátor anya lekapása: légkulcs, vagy elektromos ütvecsavarozó (nem ütvefúró)
Kontrasztrugó szerelés: nagy dugókulcs, esetleg kuplungösszenyomó, de ha itt
kisköbcentis gépről van szó, akkor szerintem kézzel össze lehet nyomni simán;
azzal a nagyobb dugókulccsal lennék egyedül bajban, mert a 400-asba már vmi
56-os méret kellett, vagy már nem is tudom mekkora, a 125-öshöz "csak" 46-os
(És az utóbbi pont nincs már meg, így itt meg is buktam a kuplungszereléssel.)
Töltés ellenőrzése: multiméter, vagy vmi spécibb mérőműszer (van mind a kettő)
Akkucsere: értelemszerűen (nem rövidrezárni, ha új + fel kell savazni*, ügyesen)*: a magam részéről jobban szeretem a gondozásmentes kiadást, mert valahogy
nem barátja a bőrömnek az akkusav. Nade nem véletlen írom, hogy ügyesen...Szerk: szervizt sajnos nem tudok ajánlani. Többet kell utána dolgozni otthon és
rengeteg pénzt elkérnek, hogy elbasszák a dolgokat. Akkor inkább magamnak! -
BlackPriest
őstag
válasz
spanglee001 #69257 üzenetére
nekem három hete van bent, szezon elején minden jó szerviz leterhelt
-
doddencs
senior tag
válasz
spanglee001 #69257 üzenetére
nekem ez nem is lenne probléma, mivel tudom használni a motort, csak körülményes az indulás.
csak jó tapasztalatokat nehéz találni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- BestBuy topik
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Hegesztés topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- PlayStation 1 / 2
- Tőzsde és gazdaság
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1
- További aktív témák...
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest