- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
syler123
veterán
válasz syler123 #67479 üzenetére
Most töltöttem fel a videót, nézzetek bele mit gondoltok, ez a hang mennyire normális? Videón lehet nem jön át annyira. Ráadásul az alapjárattal is gond van. Mint láthatjátok berúgni nem is tudom, csak önindítóval, gázadással.
Most még csak 360p van, még nem végzett a youtube, de a lényeg látszik.
Előtte jöttem haza a munkából, szóval hideg nem lehetett a motor még sem indult be pöccre rúgással. Leginkább sehogysem.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz syler123 #67492 üzenetére
Amit tudni kell a robogóról, hogy 3-4 hónapja fel kellett fúrni a hengert, mert rosszul mutatott az óra és kifogyott az olaj, ebbe ne is mennyünk bele. Akkor ki kellett cserélni a stage6 variátort is, mert teljesen el volt kopva, nem tudom ez hogy tudott elkopni, szerintem az előző szerelő alkotott, aki még a tuningot csinálta. Na mindegy, most így állunk, maga a robogó, nyélgázon szépen megy, köztes gázon kicsit érdekes, nem túl optimális a hangja, de ez lehet a karburátor miatt.
-
perge666
veterán
-
Topikgazda
válasz syler123 #67495 üzenetére
Így a videón keresztül nem hallani vészesnek. Aztán lehet, hogy a hangtompító dobja belül már nem olyan mint amilyennek kéne lenni. Nehéz így megmondani, hogy nem élőben hallja az ember.
"Légszűrőt egyszerű cserélni? Nekem aki annyit ért a motorhoz hogy elindítja és megy vele?"
Szivacsot kiveszed, kimosod (ha nagyon gatya akkor újat kell venni), utána olajspray-el befújod vagy motorolajjal enyhén átitatod aztán mehet vissza.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz syler123 #67529 üzenetére
Inkább üveggyapotot szoktak használni ilyesmire. De az alsó linkeden lévő táblák pl elég vastagok is, nehezen lehet velük dolgozni. Persze gondolom ez jóval olcsóbb.
Amúgy pl itt vannak mindenféle gyapotok (lapozz majd még egyet)
Itt pedig egy kis útmutató a műveletről.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
syler123
veterán
válasz syler123 #67531 üzenetére
Jaj még egy kérdés nem zaklatom tovább a topiclakókat. Ez lenne az alapjárat állító csavar? Basszus, valószínűleg ez állítja a levegő Jó lesz ha elállítottam, bár ez teljesen be volt csavarva, én kicsavartam, most meg vissza, szóval szerintem ugyanott van.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz syler123 #67554 üzenetére
Egyébként most visszaolvasgattam, és a gyapotos dologra visszatérve nem biztos, hogy az lenne feltétlen a baj, hogy sok olajat kap a motor ami aztán a gyapotban köt ki. Mármint a végeredmény ez, de más is lehet az oka. Milyen olajat használsz? Ha rossz olajat használsz (adott esetben nevezhetjük akár túl jónak is) amit nem tud rendesen elégetni a motor, akkor az bizony a kipufogóban fog kikötni. Ha kevesebbet kapna belőle a motor, akkor azt ugyanúgy nem tudná elégetni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz syler123 #67556 üzenetére
Szerintem ez az olaj nem ég el rendesen nálad. Hiába full szintetikus, ha nincs meg az a hőfok ahol el tudna égni. Ez inkább (ahogy írják is) láncfűrészek és hasonlókba való. Ott azért van fordulat. Ez a kis kiszerelés is ezekre jellemző. Jó olaj, de nem neked. Egy 70-es aluhenger ami 15 ezret pörög már biztos elégetné. Helyette használd ezt, vagy ezt. Ezek is teljesen szintetikusak, viszont tuti biztos, hogy el is fognak égni a motorodban.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
slayer006
addikt
válasz syler123 #67556 üzenetére
Olajok (teljesség igénye nélkül):
Repsol Moto Scooter 2T - ez egy bevált nagyon jó olaj
Husqvarna XP 2T - ha nem sajnálod rá a pénzt
ENEOS Max Performance 2T - erre egyik haverom esküszik, következő olaj ez lesz
[ Szerkesztve ]
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz syler123 #68984 üzenetére
Attól, hogy nem használod, a riasztó és a távindító még keresi a távirányító jelét.
Nálam az új akku 2 nap alatt vesztette el a töltést, az asztalon állva, garis csere lett a vége. Lehet, nálad is az akku a ludas, hány éves?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz syler123 #69232 üzenetére
Én szerintem meg le lehet kötni úgy, hogy utána kulccsal tudod indítani. szerintem nem egy nagy művelet, csak hát bontani kell hozzá.
(#69233) martillo Azt mondta, hogy leömlő is van benne? Ugye az a könyökrészt jelenti. Akkor ezek szerint kompletten cserélik az egészet. De vajon miért, nem tudják belőle kivenni? Vagy eleve az egész cső jóval vékonyabb mint egy normál? Szerintem az utóbbi lesz. Na majd meglátjuk.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
forandor
tag
válasz syler123 #69236 üzenetére
A riasztó/önindító résznek külön biztosítéka van, én csak simán kivettem azt a biztosítékot és kész.
2008-as Keeway
szerk: a bal "ülésidom" mögött, elég volt csak alánézni, és kiszedni.sityupityu
Az én volt Keeway-em légszűrőjén volt pár lyuk fúrva (persze ésszerűen, nem falsot szívva). Beragasztottam, de nem örült neki. Az a pipa egyébként szűkebb, mint az eredeti Minarelli légszűrőpipa. Mondjuk maga a könyök is szűkebb.[ Szerkesztve ]
-
Armahun
addikt
válasz syler123 #69311 üzenetére
Szia, nekem hurricanban volt. Egyszer sikerült lecsúsznia az akkuról a sarunak és sehogy nem tudtam leállítani a motort, csak ha befogtam a légszűrón a lukat.
Végül is azért vettem ki, mert esős időben beázott a doboz és a relében forrt a belefolyt víz.
Nálam egyszerű volt a kikötés a csatlakozó lehúzása után csak két kivezetést kell összekötni a motorban. Gugli biztos tudja, hogy nálad melyik kettő az.Elméletileg csak ennyi:
[ Szerkesztve ]
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
Topikgazda
-
syler123
veterán
válasz syler123 #70135 üzenetére
Ami kimaradt, amióta szerelőnél járt, valami úszón is állított végsebességnél dadog a motor, szóval tiszta haszon volt elvinni. Szóval azért kérdezek rá itt, hogy meg tudjan mondani neki mit nézzen meg / cseréljen ki. Gondolom ezt a vákumos benzincsapot kell cserélni, amit nem tett meg.
-
macilaci78
nagyúr
válasz syler123 #70136 üzenetére
Ha vállalkozáshoz vitted, lehet, hasznos lenne megemlíteni, hova és milyen gépet.
Nálam is elfolyt negyed tank benzin szervizelés után, be sem indult. Visszatoltam, másnapra megcsinálták. Azóta a deklire megint folyik, de tócsa nincs a gép alatt.
Nekem azzal magyarázták, hogy teletankoltam, a felmelegedő benzin meg tágult, a vákuumpumpa engedett, az úszó meg felakadt. Azért nem tűnik ez nekem hitelesnek, mert a tanksapkámon van szellőzőlyuk, ami mindkét irányba enged.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz syler123 #70136 üzenetére
Igen, jól gondolod, jó eséllyel a benzincsappal van a gond. Lehetne még az is, hogy pl a tűszelep nem zár rendesen, bár ehhez elméletileg szintén a benzincsap hibája is kellene.
Az úszón csodálkozom hogy állított, én úgy tudtam, hogy ennél a típusnál fix úszószint van ezért nem lehet. De lehet, hogy tévedek. Vagy lehet, hogy sufnituningolt egy kicsit, és a nem állítható úszón ő még is állított. Megmelegítette.
Vidd vissza és nézesd át vele a komplett üzemanyag ellátó rendszert: komplett karbipucolás, csövek ellenőrzése, és legfőképp a benzincsapé. Ha ezeken tüzetesen átmegy, akkor biztos, hogy meglesz a hiba oka.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
syler123
veterán
válasz syler123 #70145 üzenetére
Lekopogom eddig rendben van, ki lett cserélve a vákumos benzincsap. Egy csepp sem jött ki belőle azóta.
A dadogást meg én oldottam meg, riasztót úgy kötötte le, hogy lehúzta a pozitív szálat a többit összedugta, mint kiderült így valamiért meghülyül a robogó és dadog nagy sebességnél és hirtelen gázadásra. Teljesen széthúzva a riasztót rendben működik. Persze így oldaltámasszal kell leállítanom, de még mindig jobb mintha dadogna állandóan.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz syler123 #70942 üzenetére
A benzines töltőpisztoly vékonyabb a dízelnél, a dízeles pisztolyok általában bele sem férnek a benzines nyílásba.
Azt meg csak te hiszed, hogy ha rátankolsz a benne lévő benzinre, akkor az nem keveredik.Én ÖMV kúton benzint láttam nagy motor tankjából leengedve, 2 hét állás után réteges volt, az alsó réteg kb mint a tojásfehérje (kb 40%), a felső meg átlátszó (kb 60%).
Ha a kétütemű Trabantnál azzal kísérleteztek, hogy mennyi vízzel lehet hígítani a benzint, amíg még elmegy, akkor nem hiszem, hogy egy robogóba tudsz olyan szart tankolni, amivel már nem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
siti
senior tag
válasz syler123 #70989 üzenetére
kb annyit mehet el egy fúrt henger, mint egy gyári.
Zéger gyűrű került a hengerbe? az esetleg a himba tengelyen van meg a dugattyú csapszegen, de azt odarakják és ott marad, az aki fúrja, nem is fog vele találkozni, csak aki összerakja (persze fúrhatják rossz méretre, de azt meg a szerelő mondja meg, hogy a dugóhoz mi kell, az meg ha annyira kotyog hogy eltöri a zégert, az be se indul). de a zéger egy faék egyszerű alkatrész, nagyot nem lehet vele hibázni.
amúgy jellemzően a lehúzó gyűrűt lehet rosszul berakni, azt youtube nélkül meg nem csinálnám, de ha tényleg zéger törött, akkor azt vagy nagyon feszegették, vagy annyira anyag hibás volt, hogy na.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
syler123
veterán
válasz syler123 #70989 üzenetére
Még egy olyan kérdésem lenne, ha új henger mellett döntenék, akkor ez minden ami kellhet?
Minden a kosárban van?
Ez a http://www.motowellalkatresz.hu
Gondolom itt minden gyáriAmi még érdekes lesz, hogy tuning variátor és sportkipufogó van a gépen ami vagy 10ezret forog, érdekes lesz a bejáratás...
[ Szerkesztve ]
-
Krogoth
senior tag
válasz syler123 #71005 üzenetére
2002 vagy 2007, ha hazaérek meg tudom nézni pontosan.
Amúgy eddig nem volt vele bajom. 22000km-el vettem felújított, friss dugattyúk, szépen ment is 4000 km-t, aztán elszállt az olajpumpa ....
Előtte a magam 110 kilójával is vitte a 65-70et, 3,5el fogyasztással. És nem óvatoskodtam az indulásnál.
Most meg ugye defekt miatt szétkaptam, kitakarítottam, összeraktam csak hát az egyik csavar a kezembe maradt.[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz syler123 #71011 üzenetére
Én most kezdtem el csinálni a B125 jogsit. Kaptam egy KRESZ CD-t ott gyakoroltam egy hetet, összeírtam ami nem volt egyértelmű, megbeszéltük, lejelentettek vizsgázni. Jelenleg az időpontra várok, mert kb 1 hónap...
Aztán van 1 rutin meg 1 forgalmi oktatás aztán meg vizsga. Itt nincs külön szedve a rutin/forgalom, ha bukta van mindkettőből lehet újra vizsgázni.
Ha robogóval vizsgázol akkor csak automata váltós motort vezethetsz a továbbiakban. Kérdeztem az oktatót, hogy milyen arányban buktatnak itt Békéscsabán és azt mondta, ha motoroztál már nem fogsz megbukni. Én inkább váltóssal vizsgázok, nagy rutinom nincs benne, de párszor mentem már ilyen géppel. -
-
BlackPriest
őstag
válasz syler123 #71098 üzenetére
nekem ugyan nem robogó, de kézi benzincsap van. miért kötne ki a földön a benzin? a tűszelep lezár, ha megtelt az úszóház. a nagy motoron sosem zártam még el, a kicsin el szoktam, de csak azért, mert a tartalék állást is használom szintmérő hiányában
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
siti
senior tag
válasz syler123 #71100 üzenetére
Vákuum helyett te nyitod, ennyi. inkább arra kell figyelni, ha kiiktatod, akkor le kell dugaszolni, mert akkor falsot szívna ott. a tűszelep és fészek cserénél meg a legnagyobb gond a posta költség lesz (mert lehet többe kerül), meg hogy benzines lesz a kezed.
yoli666
ez ránézésre rendben van, nekem volt olyan, hogy teljes gázon fulladt, itt a suber tűn emeltem egyet megoldotta. Szóval még lehet karbi is.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
suste
veterán
válasz syler123 #71158 üzenetére
ok, de nem írtad hogy mennyi idős
én is azt mondom, hogy új vásárlás és normál használat mellett bőven jó 15-20000km-ig az olcsóbb robogók (vagy kb 3-5 év)
utána már szerelős lesz, és minden műanyag cuccot újra kell rögzíteni
persze ha kevés km/év lesz, akkor hosszú távon lehet jobb egy drágább, bár az idő ott is elintézi a dolgokat, főleg ha kinti tárolás van
pl most már rááltam arra, hogy ha valahol napközben otthagyom, akkor is letakarom, mert a nap brutálisan kiszívja (a 3 éves sötétkék ponyvám már fehér a felső részen -és ezt kapjuk mi is a bőrünkre ) -
suste
veterán
válasz syler123 #71163 üzenetére
Na ez az, 9 éves. Igaz kevés km, pont ezért valszeg te sem adnad olcsón, ha eladnád, közben meg a kora miatt mégis rizikós már (ahogy te is tapasztalod).
Mennyi esélye van, hogy végig garázsban volt, leponyvázva, téliesítve, a gumik kezelve, stbstbstb.... (Gumiabroncsok, akksi, tömítések, szíj cseréje, és már meg is dupkáztuk a robogónk árát.)Ma 100K-ert kb boltbajáros (5km) robogót érdemes venni (jog, dio ilyenek), és még akkor is bosszantó, ha tolni kell. Melóba iszonyat rizikós szerintem, de persze lehet mázlija valakinek. Melóba járás esetén a nyári hónapokkal számolva és a megspórolt üzemanyagot nézve (4-6l/100km) pár év alatt visszajön a több százezer is.....
-
suste
veterán
-
nyogo83
Topikgazda
válasz syler123 #71194 üzenetére
Ha lehet, en lecserelnem 10w40-re, mivel lehet a precizebb illesztesek miatt igenyli ezt a klasszikus 75w80-75w90-es olajok helyett. Eleg sok ujabb robogoba kell mar 10w40-es hajtomuolaj.
Csepeges/folyas meg attol fugg hol van(kihajtas felol vagy belul a dekli alatt), lehet tomites vagy szimmering problema.
-
Topikgazda
-
#25529296
törölt tag
válasz syler123 #71350 üzenetére
Szerintem túlfolyás akkor van, ha a tűszelep nem zár, vagy az azt mozgató úszó vagy membrán nem dolgozik rendesen. A tűszelep nem zár akkor sem, ha nagyon kopott a tűszelep vége, vagy a kis furat, amit le kéne zárnia. A tűszelep nagyon pici alkatrész ezekben a mai karbikban. A túlfolyás vizsgálatához mindenképpen ki kell szerelni a karbit és szét kell bontani. Ha álló motornál is túlfolyik, akkor a benzincsap sem zár rendesen, azt is meg kell nézni. Ha vákuum vezérelt a benzincsap, akkor a membránja rossz, ha manuális, akkor a tömítése. Írjál, ha sikerült rájönni, mi a baj, mást is érdekelhet!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
spanglee001
addikt
válasz syler123 #71355 üzenetére
agility 80ig van órázva, 1x sikerült elérnem vele, jöttem le a felüljáróról jó lendületben voltam, elég jó hátszél is volt nyélgáz és éppen sikerült akasztani az órát de amugy elég dinamikus a kis 4t 60al lehet kényelmesen menni de ha sík a terep és jó hosszú szélcsend van és ráfekeszek akkor éppen 70re fel tud menni
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
iff
senior tag
válasz syler123 #71443 üzenetére
Kíváncsi leszek, hogy nálad mi lesz a vége. Egyébként itt is olvastam valaki hozzászólásában, hogy nehezen indult meg befogott levegőszűrővel indult el a motor. Végén a benzincsere oldotta meg. Arra gyanakszok, hogy a "benzin" teszi tönkre a benzincsapot, vagy sz@r minőségű a csap. De ez a több mint fél literrel való többlet fogyasztás lehet, hogy a tűszelep+ház csere miatt lenne? Mert nagyban különbözik a "gyáritól". Vagy passz......
..........""..........
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000