- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz lorcsi #63936 üzenetére
Honda
Most én is kérdeznék. Tavaly volt egy láncleesésem (Minarelli AM6), szerszám hiányában vissza lett feszítve a lánc a lánckerékre ott helyben. Azóta ütemesen zörög a láncom takarítás és újraolajozás után is. Szerintetek meddig fog ez így elmenni? Láncszakadás mennyire szokott előfordulni?
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
nyogo83
Topikgazda
válasz lorcsi #70404 üzenetére
Sajnos idosebb Habanaknak ez tipikus hibaja.
Nagy trukk nincs az inditasban mas robogohoz kepest, fekkart behuzni majd inditani/berugni.Ami 99%-ban okozza, az eloregedett vákuumcsô, ami a benzinpumpára megy, illetve maga a benzinpumpa.
Mivel a tank a taposó alatt van, így onnan kell felszívnia a benzint a karbihoz a pumpanak.
Öreg pumpa eseten, amikor az állás során visszafolyik a csobol a tankba a benzin, nehezen képes felkapni.Nem nagy tetel, valami 6k remlik, tavaly csereltem haveromen, azota elso rugasra mindig indul.
Azelott ha allt jopar napot, vagy 1 hetet, akkor habosra rugdoshattad mire beindult. -
nyogo83
Topikgazda
válasz lorcsi #70406 üzenetére
Amig be nem indul
Én akkor elégeltem meg a dolgot, mikor kb 10 perc rugdosas utan indult be nagy nehezen, kisebb-nagyobb szuneteket hagyva. Ha akkor se indul, akkor inkabb szet kell szedni. Igazabol szerencse kerdese ilyenkor, hogy hanyadik rugasra tudja felkapni a benzint.
A csereje amugy nem egy nagy dolog, csak elegge szet kell hozza szedni az idomokat(ules, sisaktarto, hatso nagy idom, ules elott levo kis muanyag idomok).
[ Szerkesztve ]
-
forandor
tag
válasz lorcsi #70406 üzenetére
Korfüggő. Meg attól is függ, hogy hogy bírod a piát.
Viccet félretéve, amíg el nem fáradsz, de ez hosszú távon nem tesz jót a berugószerkezetnek. Benzincsöveket, vákuumcsövet, pumpát cserélni. Ha nincs, akkor benzinszűrőt is bele. Illetve én még tennék bele külön üzemanyag visszacsapó szelepet, bár egy jó állapotú pumpa nem engedi vissza, de így még biztosabb. Meg azért ránéznék az automata szívatóra is.
Persze mindezek előtt meg kéne nézni, hogy tényleg száraz-e a benzinrendszer (csövek, merre jár éppen a nafta). Karbiról lehúzni a benzincsövet, szívni míg nem jön a benya. Lehetőleg szájba, szervezetbe ne kerüljön belőle.
-
lorcsi
veterán
válasz lorcsi #70409 üzenetére
megoldódott
ex-tulajjal megbezséltünk egy találkát a moccernél
lazán picikét berúgta..+gyújtás alatt is 2-3 rúgás..és indult is
nem lehetett valami nagy baja
csak ő már tudta h kell berúgni..mi meg nem
sebaj..elvittük azért egy ismerős robogó szervizbe..és a héten szerintem megnézik amit iylenkor kell -
lorcsi
veterán
válasz lorcsi #70473 üzenetére
nézegetik már azóta ezt a kis moccert
de még mindig nincs kész
kezd zavarni a dolog
arra hivatkoznak, h az önindítóval vacakolnak
most ránéztem a neten, h mennyi egy iylennek az önindítója
itt újat látok 5,5k..szerintetek jó lenne ez hozzá? (50-es habana)
mert ha ez iylen nehezen megy, megtanulom berhelni a kis habanát..és megcsinálom legközelebb magam..ennyi idő alatt szerintem a 0ról kezdve is végzek bőven
-
macilaci78
nagyúr
válasz lorcsi #70819 üzenetére
A kormány alatt lesz, térd felől tudod elérni. A talp alatt az akku mellett csak egy fő bizti van szerintem.
Elindulsz a lámpától, mert azt tudod, hol van és a biztosíték a vezeték mentén lesz. Szakadásvizsgálattal nézd meg, hogy az izzó felé rendben van-e minden, ugyanígy a biztosítékot is. Ha minden rendben, akkor a kapcsolót is.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
lorcsi
veterán
válasz lorcsi #70817 üzenetére
volt egy kis időm ma délután és megnéztem jobban ezt a pilács dolgot..
nem volt összedugva a vezetékalá néztem..egyik oldalt 4 lógó vezeték..könnyen odafértem..összedugtam: jobb index+ féklámpa van
de a balnál nem találtam csak egy vezetéket
elkezdtem lebontani a burkolatot..és ott volt a hiányzó fél is..
hanyagul tették rá..csak hipp-hopp odacsavarozták és fent akadt a fél kábel..a többit meg basztak összecsatlakoztatnikonklúziót levontam: többé nem visszük szervizbe
így én is meg tudom csinálni -
siti
senior tag
válasz lorcsi #70924 üzenetére
hiánycikk akkor lenne, ha éppen leégett volna az összes rugó gyár vagy megszűnne a rugóacél ellátás. Nem kell túlmisztifikálni, egyszerűen vagyunk olyan kicsi ország olyan sokféle sztenderd rugóval, hogy nem éri meg hogy minden boltban legyen minden fajtából legalább egy a polcon.
robogó bolt: ilyen csapágy kellene. - Hú, ez két hét, rendelni kell
csapágy bolt: kínai, olasz vagy japán? a japánt pénteken tudjuk adni.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
lorcsi
veterán
-
nyogo83
Topikgazda
válasz lorcsi #70983 üzenetére
En legutobb mikor csinaltam 2 emberes melo volt.
1 ember tartja a robogot, te meg felhatjott allapotban akasztod a rugot.
Skicc:A fekete az egy hosszab vascso, amire rakotozod a drotot(zold) ugy, hogy ne csusszon el, a masik veget pedig a rugohoz.(Ertelem szeruen a sztender mogott legyen a cso )
Keresel egy olyan helyet (pl garazs kuszob, vagy barmi) ahova a vascso aljat beutod tamasztani, majd siman annyira kitudod fesziteni, hogy fogoval a helyere told kinyujtott allapotban.[ Szerkesztve ]
-
Krogoth
senior tag
válasz lorcsi #71141 üzenetére
Ilyesmit vettem
Műanyag, ronda, de nem ázik be -
BlackPriest
őstag
válasz lorcsi #71143 üzenetére
Hasonlót vettem én is munkavédelmi boltban (motoros eladótól). a kapucni visszacsukható a gallérba, amúgy négyzet alakúra összehajtható. Egy helyen volt beázásom, de az sem vészes, amúgy jól vizsgázik. ujján és lábszáron összepatentolható. Én folyton magamnál tartom. Mondjuk belerohadsz ilyen melegben.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
macilaci78
nagyúr
válasz lorcsi #71267 üzenetére
2× volt kivéve a bélés és mosva. Az egy oldalt a pofa melletti patent már nem tart, hátul a tarkónál a bélés anyagát a kívülről látható műbőr gallérral összetartó varrás elengedett, kilátszik a szivacs, a fejtetőn lévő bélés vékonyka szivacsának sincs már tartása. A külső plexinek két pöcke kb a harmadoló pontoknál, tehát egy kézzel csak féloldalasan tudod feltolni, a plexi feszül, már kétszer pattant le a plexi a sisakról, természetesen forgalomban, lámpánál.
Ehhez képest amik az előnyök:
- egy mozdulattal lepattintható plexi - könnyű takarítani
- beépített napszemüveg - Páromé eleinte akadt
- felhajtható állvédő - nem szeretem, szemüvegre így se lehet felvenni, a felhajtva nagyon rossz a súlypontja
- a plexin van pin lock előkészítés
- a sisakban van headsetnek helyEzek azok a hátrányok, amikkel együtt lehet élni. Az előző sisakom egy Kiwi K900-as volt, 20 éve került annyiba, mint ez a mostani. Sokáig nem volt használva a robogó. Fix állvédős sisak, bevarrt bélés, de nem volt panaszom rá.
Megkérdeztem egy szaküzletben, hogy mi a különbség egy 30 k-s NZI és egy 120-170 k-s Nolan közt? Megéri-e megvenni a drágábbat, ha ártól függetlenül 5 évente így is, úgyis cserés? Azt mondták, az NZI is teljesen használható, maximálisan ellátja a feladatát, de a Nolan bélésre 2 év, a héjra 5 év garit adnak, míg az NZI-re fél évet.
Nem hiszem, hogy 50 ccm-re komolyabb sisakot fogok venni, de mi biztos, a felhajtható állvédőt kerülni fogom a jövőben, a beépített napszemcsi viszont hasznos ficsőr.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz lorcsi #71271 üzenetére
Kisgyerek korom óta vagyok szemüveges, szemüveg nélkül a sétatempónál fellépő menetszél is bántja a szemem, így a nyitott sisak is túl huzatos nekem. Amellett zártabb, hideg időben is kellemesebb és baleset esetén az állat is védi a zárt.
flegga92: az NZI-ben biztonságosan hallom a forgalmat és a gépet, de ugye, 60-nál gyorsabban nem tudtam kipróbálni.
Van olyan hely, ahol van próbasisak, egy körre elviheted. Vagy rendelsz neten, használod pár napig, aztán ha nem válik be, visszaküldöd.Az NZI-ben a fejtetőn érzem a szellőzést, mikor picit melegem van, de kívül már van hűvösebb van. Jó a szellőzése, hiába matt feketét használok, menet közben nem meleg. Persze a forgalomban állni egyik sisakban sem kényelmes.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
Tamás9x
őstag
válasz lorcsi #72457 üzenetére
Kintről szép matt minőségi érzete volt, de de tapintva nyomkodva egy elég puha, héj, gagyi varrások (nekem) a csatja sem tetszett, Olyan érzetet adott, hogy ennél többet ér a fejem +10K és egy NOX kijön belőle. De aki vett kíváncsi lennék a véleményére, lehet csak én vagyok "hisztis"
Nyithatót, néztem, a nyitottal semmi gond nincs, olyan van otthon, teljesen vállalható.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz lorcsi #72461 üzenetére
Nézted? Nemrég beszéltem egy elméletben jártasabb motorossal, aki azt mondta ezek a felnyithatósabban kevésbé biztonságosak mint ami egyben van. létezik erről valami tanulmány? HJC-ből találtam 1-et ami káprázatosan kényelmes. HJC MAX-2 néven található meg, de a 67K-s árától picit...
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz lorcsi #72595 üzenetére
Azert sikerult neki, mert te mar "felpumpaltad" az uzemanyagot
Komolyra forditva a szot: szopas szokot lenni a Habanat teli allas utan eloszor beinditani. Foleg ha nagyreszt meg gyari az uzemanyagrendszere/benzinpumpaja.
A teli allasban visszafolyik a tankba a benya es az oreg benzinpumpa nagyon nehezen tudja felszivni a benzint.
Nagyon-nagyon sok rugdosassal eletre lehet kelteni, de a legbiztosabb a pumpa csereje (nem egy horribis osszeg, ha jol remlik 3-4 ezer).En akkor elegeltem meg mikor meg Habanam volt, mikor kb 15 perc rugdosas utan indult be es este mar lepni nem birtam
Most rakok ossze egy robogot, annak a sima vakumos benzincsap membranja is kepes volt szarazon letapadni, igy nem kapott benyat. Ott ra kellett segiteni plussz vakuummal, hogy meginduljon a benzin.
-
siti
senior tag
válasz lorcsi #72602 üzenetére
Finoman elkezded lenyomni, érzed hogy egy ponton nehezebb lesz, akkor onnan izomból. Ha simán fentről rugdalod, akkor előbb utóbb azt fogod írni, hogy hogyan kell berúgó racsnit cserélni
Nekem berúgáshoz is húzni kell a féket, addig nincs szikra.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)