Hirdetés
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
iff
senior tag
Sziasztok! Van egy Line City 4t robogóm, fényszóró izzót szeretnék cserélni benne, eredetileg 2x 12v 25/25w-os normál van benne. Erre cserélném, ha lehet. 12v 35/35w halogén izzó mennyivel nőhet meg a hőtermelés ill. a 2x10w nem okoz gondot?
Benzinszűrőt is már egy marékkal kidobtam. Volt,hogy 3km után egyszerűen szét nyílt. Ezt találtam benzinszűrő ez jó lehet?Ezek nem tűnnek annyira gagyinak.
..........""..........
-
iff
senior tag
Sziasztok!
Olaj ügyben kérnék segítséget. Nem rég vettem egy keeway f-act 50 2t (előtte 50 4t-m volt). Az első szerviz 300km (fojtást kivették) megvolt. Shell Advance 2t VSX-t ajánlották ill. vettem (körbe néztem és 3500-3900-ért árulják). Innen Shell advance VSX 2t-t rendelnék, mert jóval olcsóbb lenne. Rendelnék még hajtómű olajat is,ez jó lesz: AGIP Rotra MP 80W90 1 L néztem ki.
Előre is köszönöm a segítséget.[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz runner 125 #20354 üzenetére
Szia!
Köszönöm a választ. Ma voltam egy olaj nagykereskedésben, nem régen nyitottak (kb 1 hónapja, nem tudtam róluk). A Shell advance VSX-t 1700 ft/l . Repsol helyett inkább a Shell-t ajánlotta, de mindenféle olaj megtalálható náluk.
Olajház Kft. Mol Kenőanyag Nagyker.üdv.
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz Criton #23003 üzenetére
Szia!
Nem régen cseréltem le a linea 4t robogómat f-act 2t-re. Ég és föld a kettő. A 4t-vel mennyit szívtam 4 szíj csere stb..., a szerviz az semmi volt (a hátsó fékre azt mondták jelzés értékű), nem is ott vettem a másikat. Az f-akt-nak brutál jól fog a hátsó féke a tárcsa a régin jobb volt (két dugattyús). Nekem 300 km-nél szedték ki a fojtást. 1, karburátor ill. fúvóka csere, 2, kipufogó oldalán lévő vak cső levágása, 3, szintén a kipun volt még egy kis cső ami végül a vázba vezetett azt is eltávolították, 4, variátor. Ingyen volt az első szerviz. A következő 4000 km vagy 6 hónap. Majd csak jövőre viszem még 1x aztán majd meglátom. Van amikor padlózom néha rövid időre, 800 km van benne. Óra szerint 60km/h-nál, ha neki húzom, nagy húz és ez tettszik, jól beállította a szerelő. Egyszer lemértem gps-el 45km/h-ig kb jó, utána eléggé pontatlan az óra. 80km/h óra és gps 65km/h valami mással is bemérem majd ellenőrzésként. ismerősöm régen a babóéktol vette a mátrixját és az első szerviznél a gyertya hézag össze volt ütve. Na többet a házuk tájára se ment.
Ahol én vettem az autó szervíz inkább, de van egy szaki, aki kimondottan motorokat javít és bármit kérdeztem tőle elmagyarázta. Még a szervizeléskor is ott maradhattam.[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
Nekem a szerelő azt mondta, hogy a végsebesség mindegy, csak a motor fordulatára kell vigyázni. 6-7e legyen. De volt már 8200 is. Amikor a fojtás benne volt, akkor is felment akár 7000 fölé is, csak nem akart menni, meg ha a szívató rádolgozott (füstölt is mint állat) na aztán már majdnem lábbal is lökni kellett. Fojtás kivétel óta kevesebbet eszik, meg jobban megy, nem erőlködik a motor és nem füstöl. Legalább is nálam.
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz Criton #23027 üzenetére
Szerintem érdemes. Én a régi 4T-re vettem, de gondoltam jó lesz máshova is és EZT vettem, elég komoly. Jóval olcsóbban vettem még. Az f-act-on még hagyományos műszerfala van, így jól jött a régi fordulatszámmérőm. Tesztet olvastam az f-act-ról, ott digis műszerfalat írtak, hát ez nem az.
"csak nem akart menni, meg ha a szívató rádolgozott (füstölt is mint állat) na aztán már majdnem lábbal is lökni kellett" amíg a fojtás benne volt. Nekem nincs gondom az emelkedőkkel szedi rendesen a talpát.[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz Criton #23034 üzenetére
320km-nél jártam a szerviz fele, mondta, hogy meg is várhatom kb.: 1 óra beállította kipróbálta minden fordulat tartományba és 333km került -bele. Egyébként a főnök mondta,hogy van aki úgy kéri, hogy egyből vegyék ki a fojtást. Most gázadásra ugrik.
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz Criton #23040 üzenetére
igen.
Nálam mint feljebb írtam itt 4 helyen volt fojtás. Elektronikában nálam nem volt. Ez a fojtás mizéria én nem értem, mert ennyi erővel az autókat is lehetne korlátozni pl.: 130 km/h. Múltkor szűk országúton egy Porschés majd le lökött az útról, elvileg 90-el lehet menni, de még a 70 is gázos annyira sz@r az út. Ő tuti 150-nel söpört. Ez nem veszélyes.[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz Criton #23119 üzenetére
Én amikor vettem az f-act-ot megnéztem több helyen és végül nem a márkakereskedőnél vettem meg 15e vették volna ki a fojtást, de mondta, hogy lehet kijön 10e-böl is (gyanús) szervíz 300km majd 1000 km. A nem márkakereskedőnél: olcsóbban és még az 1 szerviz is ingyé volt 300km majd 4000 vagy /év. Készségesek voltak.
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
Nekem a motoron van vázszám. Egyébként csak pénz beszedés a rendszámozás. Ha meg akarják nézni, hogy 50-es megtehetik. Egyik ismerősöm a simsonját ellenőrizték és vissza kellett alakítania. (ez még régebben volt). Ma pl. láthatóan nem 50-es 4t motort láttam (rendszám nélküli), típusát az nem tudom, de ha a rendőr nem vak látja, hogy nem 50-es. Az, hogy korlátozzák az 50-ek végsebességét hát, ennyi erővel sport autót sem lehetne kiengedni mert 130-nál gyorsabban tud menni. Múltkor egy porsche 911-es húzott el mellettem elég keskeny úton, elvileg 90 a max (de még a 90 is sok olyan sz@r az út), hát szerintem volt az 150Km/h is.
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz #45553408 #25923 üzenetére
Szia! Nekem Linea 4t-m volt. 3 év 8 hónap után eladtam (8000km). 3000 km után szíj elszakadt majd egy normális szerelőhöz vittem el ,frankón beállította nagyon jól is ment. A szíj kinyúlt, csere de nem tudom miért sz@rabbul ment a szíj csere után, aztán eladtam. Alkatrészt is neten kellett rendelnem, mert ahol vettem még alkatrészük se nagyon volt. A szervizbe elvittem még a kötelezőre és rosszabb lett. Ja az első fék brutál jól fogott a hátsóra a szervizes azt mondta "jelzés értékű" többet nem is nyúlt hozzá.
..........""..........
-
iff
senior tag
Ma voltam a motoromért a szerelőnél. Hátsó kerék csapágy csere. 1200km bírt ki.
..........""..........
-
iff
senior tag
-
iff
senior tag
válasz runner 125 #26941 üzenetére
Nem szeretném még eladni, mivel újonan vettem. Ha legközelebb motort veszek, majd valami használt motor lesz és a többit meg normális minőségű alkatrészre költöm.
..........""..........
-
iff
senior tag
-
iff
senior tag
Tényleg kell robogórendszám: [link]
Az 5. ponttal én is egyetértek.
Azt is fel lehetne tenni, hogy mi van a dongó motoros biciklivel, vagy az elektromos biciklivel.
"Az "M" kategória fogalma ("M")
Nemzeti kategória. Olyan két-, három- vagy négykerekű jármű, amelyet 50 cm3-t meg nem haladó lökettérfogatú belső égésű motor vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt, tervezési végsebessége a 45 km/óránál nem nagyobb és saját tömege legfeljebb 350 kg."
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
Most értem haza, kicsit mérgesen meg ideges vagyok. Ennyi f@sz autóst. Megyek megállok a zebra előtt szépen átbattyog a bicaját toló. Elindulok közvetlen kereszteződés a barom autós a túloldalról már az én sávomban, padló fék (én még csak elindultam) az autó oldala meg előttem, autós bocs, bocs. Jó oké megyünk tovább. Körforgalom (turbó), (amennyi körforgalom van nálunk) barom autós rám tapad, zebra után kicsit elhúzok közbe már fordulok lefele egy bolthoz, de közbe a lámpa engedi szemből a forgalmat és nem tudok lefordulni. A tükörbe azt látom, hogy a köcsög autós már a hátam mögött van és az utolsó pillanatban elrántja a kormányt és elég szépen belengve tovább hajt, de úgy, hogy nyikkan a gumi. EZ normális?Nem is 50-el ment. (le kéne korlátozni az autókat is végsebességre)
..........""..........
-
iff
senior tag
Sziasztok!
Van egy Keeway f-act 50-em most volt 4 éves. "Újonnan" vettem, és hát volt néhány problémám vele. Garanciába cserélték a hátsó kerékcsapágyat (500Km-nél). A benzinszint mutató full tanknál, csak a feléig tudott felmenni, azt megkókányolta a "szerelő", rá félévre full tanknál folyt a benzin, fél tanknál nem. Azt én megcsináltam benzincsap és tűszelep+fészek csere. A problémám most az (eddig is ilyen volt ), hogy eléggé lágy a első és a hátsó lengéscsillapító. A hátsón tudok állítani, de az elsőn nem. A kérdésem az, hogy ezekben van olaj? (mennyi olaj ill. 10w, 15w, 20w?) Szétszerelési útmutatót kerestem volna, de semmit nem találtam. Érdemes ezeket felújítani egyáltalán? Emlékeim szerint, amikor új volt, akkor is néha volt ilyen "kopogás" ha macskakövön vagy kátyúba mentem vele, de most mintha többször előjönne. Most itt elég olcsón lehet kapni, le van árazva . Megéri? Mert, ha ez is ennyire puha, akkor felesleges.Folyás nincs, nem rozsdás!
Előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz dtsdexter #70008 üzenetére
Kicseréltem az első teleszkópokat. Jobb lett mint volt.
Ami viszont most előjött, hogy több napig nem használtam a motort és nem akart beindulni, csak ha befogtam a levegőszűrőt. Ezt tavaly is eljátszotta, cseréltem az automata "szivatót", utána ment rendesen. (ami érdekes, hogy leteszteltem, és nem találtam semmi hibát) Azért vagyok mérges, hogy akkor ez is fogyó alkatrész? Ahhoz elég drága, hogy évente cserélni kelljen, meg bosszankodás miatta. Ha nincs más, cserélem megint. (Keeway f-act 50 2T) Ennyire sz@r minőségű alkatrészek legyenek!!!!! Szívtam már a benzincsappal 3-at cseréltem stb......
..........""..........
-
iff
senior tag
Sziasztok!
Szeretném cserélni a szívatót. Keeway F-act 50 2T. Mikuni karburátor "gyári". Ezt néztem ki NK200.24 pontos infón nem tudtak adni a boltból, hogy ez jó-e. Helyette ajánlottak másikat, de az egyáltalán nem hasonlított a jelenlegi szívatóhoz. Már cseréltem egyszer, de az 1 évet bírt ki. Nem szeretnék évente 6000-10000Ft. erre áldozni, mert ilyen sz@rok. Még ezt az árat is soknak találom . Előtte, amit kaptam hozzá, MCN típusú volt 7000Ft.
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
Sziasztok! Adott egy Keeway f-act 50 2T robogó. A megvásárlás után fél évvel azt vettem észre, hogy folyik a benzin a karburátor túlfolyóján, de csak akkor, ha teli volt a tank. Fél tanknál nem volt folyás. Visszavittem, de persze nem csináltak semmit (garanciában). Raktam rá egy univerzális benzincsapot (kézi), csak ezzel akkor volt a gond, ha elfelejtettem kinyitni vagy elzárni. Vettem egy új benzincsapot jó is volt, kb. fél évig. Megint kezdődött az egész. Közben szívatót is kellett cserélnem. Indulással ill. fogyasztással nem volt gondom. Most tavasszal cserélve lett a tűszelep+ház szívató eredeti tűszelep+ház és a benzincsap. Azt produkálta, hogy pár napig nem volt beindítva és nem akart beindulni, akkor a levegőszűrőt befogtam és pár másodpercig ment, majd leállt. Szétszedtem a karburátort és alig volt az alján benzin, ill. a fogyasztás is megnőtt, mert legutóbb 3,9l/100km volt, előtte 3-3,2l/100km és pöcre indult. Tegnap mentem vele, és gyorsulni gyorsul a végsebessége 58-60km/h amennyi volt. Megint sz@r lenne a benzincsap? (is)
Ez a fogyasztása is érdekes.
Ha ebben tudna valaki segíteni, hogy mi lehet a baja, mit kellene állítani, megköszönném...........""..........
-
iff
senior tag
válasz syler123 #71443 üzenetére
Kíváncsi leszek, hogy nálad mi lesz a vége. Egyébként itt is olvastam valaki hozzászólásában, hogy nehezen indult meg befogott levegőszűrővel indult el a motor. Végén a benzincsere oldotta meg. Arra gyanakszok, hogy a "benzin" teszi tönkre a benzincsapot, vagy sz@r minőségű a csap. De ez a több mint fél literrel való többlet fogyasztás lehet, hogy a tűszelep+ház csere miatt lenne? Mert nagyban különbözik a "gyáritól". Vagy passz......
..........""..........
-
iff
senior tag
Sziasztok!
Keeway f-act 50-es 2T robogónál valaki cserélte már a kilométerórát? (analógról digitálisra) (sportkipufogós változat) erre cserélném le, a kérdésem, hogy minden beköthető?
"A fordulatszám mérőnek van egy különálló fekete/fehér vezeték, ezt kell a gyújtótrafó fekete/fehér vezetékére rákötni. Van egy 2-es fehér csatlakozó azzal nem kell csinálni semmit, szabadon kell hagyni." Illetve az akkut is kijelezze.
Videókat kerestem volna a digitális műszerfalról, azoknál volt két gomb a bal oldali részen, itt nem látok.
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
Sziasztok!
Cseréltem a Keeway f-act 50-em analóg műszerfalát digitálisra.
A problémám az, hogy 3-4 nap után lemerül az akku. Vadi új akkumulátor! (azt is cseréltem, az előző 3 évet bírt ki, és max. lerakáskor, télen töltöttem töltővel) (az akku ugyan az a típusú és márkájú mint az előző)Megmértem az analóg és a digitális fogyasztását.
Digitális: Analóg:
alapból csak óra: 18mA 0,16mA
gyújtás: 40mA 147mAAhogy nézem, az alap fogyasztás, elég nagy az eltérés a kettő között.
Feltöltve több napon keresztül 12,8V-ot tartotta az akku, majd belerakva a motorba másnap 12,4V.
(nem vagyok elektromos szakember!!!)
Előtte ezzel nem volt gondom!..........""..........
-
iff
senior tag
Sziasztok!
Gumit szeretnék cserélni a robogómon (keeway f-act 50 2t). első: Kenda 120/70 12 K-413 hátsó: Kenda 130/70 12 K-413-as gumi van. Hellyel-közzel megvoltam elégedve vele. Nagyon poros (macskakő) vagy vizes, ott már eléggé oda kellett figyelni. Közel 8 éves, akkor vettem a robogót. Nem tudom, hogy ez a bolt mennyire megbízható. Itt találtam Kendat. Ezen kívül mi jöhet szóba? Annyira nem vagyok képben gumi ügyileg. Árban sem szeretnék elrugaszkodni.
A másik pedig a variátor szíj, mert az is kopott már.[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz macilaci78 #75013 üzenetére
Nekem egy kissé messzire van, ezért csak is netes rendelés jöhet szóba, sajnos felrakás nem.
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz nyogo83 #75004 üzenetére
Megrendeltem, remélem minden rendben lesz a gumival.
Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen erővel kell meghúzni az első és a hátsó kerékanyát? Van nyomaték kulcsom. Próbáltam rákeresni, de nem találtam megbízható leírást. Volt, hogy azt írták, érzésre kell meghúzni. Meg itt van általános meghúzási értékek.
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz Tothgera30 #75324 üzenetére
Igen tapasztaltam, de pár nap elég volt és vadi új akku lemerült teljesen. Eleve érdekes volt a vásárlása is. Az analóg órámat cseréltem le [erre] , de cserélni kellett mer 30km/h fölött elég hangosan zörgött. (persze nem akarták elhinni, mert ki se próbálták) Küldtek helyette egy másikat, annak a füle volt letörve, meg az akku szintet nem mutatta. Jeleztem a gondomat, végül visszaküldték amit visszaküldtem és kettőből csináltam egyet Úgy nézet ki, hogy minden rendben, amikor pár nap után reggel indultam volna , totál le volt merülve az új akku. Lemértem a fogyasztását a digitális órának és igen csak több volt, mint a réginek alapból. (csak az órát mutatta) Végül kiiktattam az órát, így most rendben van. Persze jeleztem a bolt felé, hogy mennyivel fogyaszt többet, de persze a posztomat meg se jelentették. Aki vett ilyen órát, nem tudom elhinni, hogy azoknak nem meríti le az akkut.
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz macilaci78 #75348 üzenetére
Nem rég cseréltem gumit a robogómon, amit itt ajánlottak, eddig [ezt] találtam csak.
..........""..........
-
iff
senior tag
Sziasztok! Van egy Keeway f-act 50 2t robogóm. Ehhez keresnék valamiféle alkatrész (robbantott rajzot). Teljesen "gyári", csak a fojtás lett kiszedve. (voltak gondok garanciába, pl. kerék csapágy csere 500Km stb.. ) Kb. 8000-9000Km van benne. Azt vettem észre, hogy induláskor megnyikkan csúszna a szíj. Leszedtem a deknit és a kuplung tárcsát, ha be nyomom, akkor egyenesen jön nem fordul el egy kicsit, illetve a kuplungnak (tengelynek) kicsi fel le mozgása van. A variátornál látok kopást, a szíjnál 16mm mértem. Néztem alkatrészt [variator] [kuplung] [szíj] nem gondoltam volna, hogy ennyi idő alatt elkopjon. Normál használatban volt a motor, nem volt széthajtva. Akkor a szerelő (hívjuk szerelőnek) jól meghúzta a csavarokat, eléggé le van sarkalva a kuplungnál. A variator és a szíj ár még okés, de a kuplung az már nekem sok. Gondolom a kuplung tengelynél lévő csapágy is csere.A kerékcsapágyhoz képest még sokat is bírtak ki.
..........""..........
-
iff
senior tag
Köszönöm mindenkinek a választ!
(#77271) sityupityu
Ami kicstit fura volt, hogy tavaly cseréltem gumit és ami rajta volt az 07-es gumi. Kenda (2007) Legalább is ez volt ráírva. Kapott egy normálisat. Lemez felnis és már a sportkipufogós féle. (f-act) 2012-ben lett vásárolva. Már a kereskedő vagyis a szerelője kókányolta a km órát is, mivel teli tankkor csak félig ment fel a mutató, megakadt. ( mondtam cseréljék ki, de inkább szétszedte) Egyébként volt, hogy órán száján folyt a benzin, persze csak teli tankkal. Visszavittem és semmit nem csináltak vele. (garban csinálták volna) Azt mondta nem folyik, persze mert már zárt . Aztán inkább én kezdtem megcsinálni rajta mindent inkább, nem bízok a szerelőkben. Cseréltem benzincsapot, illetve tűszelepet és fészket is (egunel lett véve). Előtte lévő fém volt, ez pedig a csúcsánál gumis. Ami érdekes volt, hogy előtte 95 vagy 95++ benzint tankoltam. Amikor kicseréltem utána random módon nem indult a motor. Volt, hogy hazaértem pár perc múlva indulnom kellett és nem indult el. Valahogy feltapadt a tűszelep. Erre azt mondták az, hogy csak 100-ast tankoljak. Jóval drágább, de utána ilyen nem fordult elő. Tehát tök mindegy milyen, mert, ha eleve sz@r alkatrészt kapok, akkor cserélgethetem. Ugyan így megszívtam a szívatóval is . Több márkát is kipróbáltam (drágát) és most egy tök olcsó neve nincs van, ami már 2 éve működik. Lecseréltem digitális műszerfalra az meg a vadi új akkut lemerítette és (szintén egumotors) nem hitték el, majd mások is írták. Az óra illetve a több része is kap alap állapotban áramot, csak úgy lehetett megcsinálnom, hogy kikötöttem a kicsi órát. Ennyi sz@r alkatrészt a világon... és nem olcsók...........""..........
-
iff
senior tag
Sziasztok!
Cseréltem a komplett [variátort] (itt is rendeltem meg) és szíjat a Keeway f-act 50-es robogómon. Most tudtam lemérni a "gyári" variátor görgőket és 6,29-6,33g mértem. Az újnál 5gr-os görgők [kép] vannak. (azokat nem mértem, mert most nem szedtem szét a motort, de ez van ráírva ) Hidegen 3000-3500rpm kezd indulni és indul is mint eddig, viszont, ha bemelegszik, nehezebben indul és már alacsonyabb fordulaton elindul és kicsit erőtlenebbnek tűnik. Ezen a régi [variátornak] van egy kicsi pereme, az újnak nincsen. Nekem soknak tűnik az a 1,3gr különbség. Megnéztem a kettőt, csak ebben különbözik.
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz tothferenc #77827 üzenetére
Bocs. Milyen motor? Milyen műszerfal?
A sajátomról tudok nyilatkozni. Az analógot cseréltem [digitálisra] és pár nap alatt a vadi új akkut leszívta 4V-ra . Alap fogyasztás: Analóg: 0,16mA vs Digitális: 18mA. (olyan mint ha nem csak az óra kapott volna áramot, mert látszik a többi kijelzőn is) Ki kellett kötnöm az órát. Írtam a boltnak és kicsit kioktatóan, hogy sz@rul van bekötve, két csatlakozót ,ami eleve nem egyforma, hogy lehetne sz@rul bekötni. "A töltést és a feszültségszabályzást érdemes ellenőrizni, önmagában a műszerfal nem képes ilyen hibát okozni, ha szakszerűen lett bekötve. " Érdekes módon utánam többen is írták a hibát. Csak gratulálni tudok..... Csak zárójelben jegyezném meg, hogy 1 évvel ezelőtt még 4.900 volt most meg 22e és "sz@r "is ennyit már nem ér.[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz nyogo83 #77830 üzenetére
Az érdekes, hogy ha már gyújtáson volt, akkor meg jóval kevesebb volt a fogyasztás mint az analógé.
Az Egümotors oldalát böngészve találtam egy [variátor] szettet. "Eredeti Keeway / CPI komplett gyári első variátor, gyári 15x12-es, 6.3 grammos görgőkkel. " Ennek az ára dupla, nem is lehet kapni. Akkor [ezt] néztem, de végül a Keeway oldaláról rendeltem meg. Ennyi féle különböző alkatrész. Az Egünél régebben rendeltem az f-act-hoz benzincsapot az volt írva, hogy jó hozzá és kiderült,hogy hollandis kell, szuper. Lassan félek rendelni bármit. Néztem a kuplung tengelyt és már abból is két féle van. Az enyémnél egy gyűrűs van, az újabb tengely meg 2db és mart.
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz nyogo83 #77826 üzenetére
Leszedtem a variátort, pár képet készítettem róla. [kép] [kép] [kép] [kép] A felső sor az új. Visszaraktam a régi görgőket, majd meglátom mit produkál. Ha veszek [ez] jó lehet hozzá? Nem ismerem ezeket a márkákat, hogy melyik lehet ár/érték arányban a legjobb választás.
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz nyogo83 #77875 üzenetére
Ezekkel a régi görgőkkel ugyan úgy megy mint régen. Annyi különbséget vettem észre, hogy az 5gr-al óra 60-nál 7900-8000 rpm a 6,3gr-nál meg 8400-8500rpm fordulat. A könnyebbel hamarább kimegy, viszont "harapósabb" a régi görgőkkel.(sokkal jobb a menettulajdonsága) Ami infót kaptam, hogy a fojtás kiszedésekor a "motorhoz kellett volna, hogy legyen gyárilag fojtatlan könyök és a hozzá tartozó tömítések, nagyobb főfúvóka (70-es) és könnyebb görgők (5g). Ha ezt mind kicserélik, valamint kiszedik az akasztó gyűrűt, akkor nevezhető szakszerűnek a fojtáskivétel." Ebből én csak a kipufogó vakcső levágást láttam . A varió peremre meg azt a választ kaptam, hogy ennyire elkopott. Ezt nem tudom, mert sok helyen pont ilyen kép van felrakva. [link] Mint ha, ez is folytás lenne.
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz sityupityu #77897 üzenetére
Vannak még csodák.
"Abból a peremből ahogy elnézem elnyel valamennyit a külső tárcsa, de nem egy szerencsés dolog. Megmondom őszintén, hogy én még nem is találkoztam ilyen variátorral." Ha a régit nézed, akkor nem nyel el semmit abból a peremből, pont oda kerül a hézagoló alátét. Az újnál nincs és a másik tárcsánál nagyobb is a bemarás. Kérdés,hogy a kuplung miatt nem megy ki jobban a szíj? Egyébként most meghajtottam egy kicsit és végre gps szerint 64 (óra szerint 65-66) volt 9100 rmp Max. (régi görgőkkel)..........""..........
-
iff
senior tag
válasz sityupityu #77908 üzenetére
Hézagoló alátét [kell] . Úgy néztem, hogy a kuplungnál teljesen lemegy a szíj (alapállapotban teljesen kimegy a kuplungnál), viszont a variátornál nem megy ki teljesen.
Megjött a görgő szett [kép] [kép] Ezek 6,24-6,29gr között vannak. Ránézésre is minőségibbnek tűnik. Kicsit meghajtottam, az óra szerint 68km/h 9300rpm volt. (lehet volt egy kis hátszél ) Átlagban 64-66/9000rpm körüli. Az a kis perem fojtás lenne, hogy ne tudjon összezárni a variátor. Egyébként semmit nem jelent, mert jobban így se megy feljebb a szíj. Szóval ha engedné hátul, akkor a variátornál sem lenne akadály...........""..........
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel