- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NYPD
aktív tag
Azért amit linkéltél, és amit írtál, hogy jó lenne egy normális sisak, mondjuk úgy, hogy köszönőviszonyban sincsenek.
Amúgy, hogy befér-e, passz. Bár erre és hasonló kialakítású sisakra én nem költenék egy ftot sem, egyszer kelljen csak állal kivédeni az első ütést a padkától...
-
mumtaz
senior tag
Mondjuk a membránnal is hangolódik a motor. Például még két tök egyforma membrán között is lehet különbség, ha az egyik már használva volt, a másik meg nem. Ugyanígy a membránlap vastagsága, vagy anyaga is elég sokat tud befolyásolni. Szóval nem biztos, hogy a régi rossz volt, csak másképp nyitott.
-
mumtaz
senior tag
Úgy értette, hogy a membránház. Annak két oldala van: Az egyik, ahol beül a blokkba, a másik meg a szívócsonk a karbi felé, a blokk felőli oldalra kéri a papírtömítést, a másik oldalán a szívócsonk felé pedig elvileg egy O gyűrű van a szívócsonk talpában, ezért oda nem szükséges sem tömítés sem tömítőpaszta.
Mondjuk én a Jetforce-nál inkább biztosra mentem, és hártya vékonyan bekentem az O gyűrű fészkét is, meg magát a talpat is egy kis tömítőpasztával. -
#TOTTI
őstag
Van o gyűrű, én nem tettem, de ha teszel nem fáj senkinek. Ha új és jó minőségű az alkatrészed nyomatékra egyenletesen le tudod húzni akkor nem kell.
Én is most jártam furán, betettem egy polini evo kihajtás deknit, szorult a kerék, ha betettem egy papírtömítés akkor jobb volt de ugye az nem kell, soha nem adnak érdemi leírást semmihez, de a dobozban benne volt 5 nyelven (utólag találtam meg), hogy a rugós alátét a szekunder fogaskeréken nem kell, csak a fix, szétkaptam kivettem, most mint a vaj, mint az örökmozgó olyan könnyen forog a kerék.
Egy youtube videó sem hívja fel erre a figyelmet. [kép]
-
macilaci78
nagyúr
Csavarra: nem tudom, miben tér el a többitől, lehet, csak a hossza, a fejét pedig letörték.
Mindegy, ha lejön a csonk, akkor a csavat kiálló részére rá tudsz fogni.
Ha be van rohadva, akkor rá szoktak hegeszteni egy hatlapfejű anyát és ütvecsavarozó. Én ezért az egy pöttyintésért nem vettem hegesztőt, flexxel egy nútot vágtam a csavar csonkba és lapos fejű bitet használtam. -
Gabis
őstag
Ha már korábban is vásároltál tőlük akkor azért, ha nem, akkor a mostani sisakrendelésed miatt neked már egy hűségkedvezményes árat mutat. Én nem vagyok bejelentkezve, és nekem az általam korábban írt összeg látható, és a fölötte látható piros szöveg sincs. Legalábbis szerintem így működik.
-
macilaci78
nagyúr
Mióta Pesten vagyok, City Gripet használok, 1. és 2. generáció is megvolt, de a csatornafedél, villamossín meglehetősen aljas esős időben.
Maglódi úton esőben egyenesen menni is rejt kihívást... -
Zoli bácsi
őstag
Ja...Így könnyű
Nekem papíron bőven jó lenne a 2XL sisak, (63cm) valójában nem tudom felvenni. De már megszoktam, 89"-ben katonaságnál se volt rám ruha, cipő, meg a cégnél is külön méretre gyártott ruhám van, bővített 4Xl, de a valós, EU méret 4XL. Motoros kabátom a legnagyobb, 6 vagy 7xl-es van, ez szerintem kínai méretezés.
Irigylem az átlag méretű embereket, egyszerűbb a vásárlás. -
Zoli bácsi
őstag
Üdv!
Én ezt néztem ki a SHOX-ban, [link] kipróbáltam melyik méret jó, és megrendeltem Német O.-ból. 40e. be volt tavasszal, forintba, abból 8e a szállítás.
Nekem olyan nagy fejem van, hogy a 2xl sisak kicsi, szóval annyira nem válogathattam. Ebből jó volt a 3Xl, megrendeltem kintről. Nézegettem videókat, korrekt, beépített napszemüveg, felnyitható, van alkatrész, minden apróság rendelhető hozzá. Pinlock is mehet bele.
Én itt vettem, szerintem ott a BF kód, most is 80E körül lesz: [link]
Sokat nem használtam, de szerintem 80 Euro körüli áron megvéve korrekt.
-
-
KTMHobby3
tag
A műanyagkosaras csapágyakat magas fordulatszámú helyekre (főtengely) rakták, kivétel nélkül, a csendes futás miatt. Ezeken a helyeken 5000, vagy az feletti fordulatszám tartományban üzemeltek. Alacsony fordulatszámon (hátsókerék), nincs jelentősége a csendes futásnak, az 500 körüli fordulatszám miatt. Szerelésnél bármelyik műanyag kosaras bírja a 100 C-fokot, amit olajfürdőben kell beállítani. Ezt könnyű megcsinálni, mindössze olaj, hőmérő, meg elektromos fűtőlap kell hozzá. A tengelyt előtte mindenképp fel kell csiszolni, az esetleges szerelési sérülések miatt. Úgy már könnyű a szerelés.
-
Le is írtad a lényeget a végén. Számottevő különbség nincs a műanyag és a fém kosaras között, ha jó állapotban van egy fémkosaras (nincsenek szétkopva), akkor hangban sem lesz igazán csendesebb szerintem a műanyag. Vagy ha csendesebb is, akkor azt a különbséget az egyéb zajok miatt úgy sem fogod észrevenni. Itt az a nem mindegy amire te is rávilágítottál, hogy hogyan rakod be a helyére a csapágyakat, melegítéssel stb, vagy préseléssel. Régebben amikor raktuk össze blokkokat és nem volt semmilyen présszerszámunk, akkor nekünk is el kellett felejtenünk a műanyagkosarasokat.
-
iff
senior tag
Felhívtam a boltot és azt mondta, hogy ezek mind műanyag kosarasak (porvédős). Ugyan olyan teherbírású mint a fém, halkabb, meg ha valami történik a csapággyal nem lesz fémforgács stb. Mondtam neki, hogy itt van előttem 2db olyan csapágy ami fém, (2RSCM GSR) nincs FG jelölés. Nagy hallgatás volt a telefonba.
Annyiban maradtunk, hogy holnap hívjam fel reggel, megnézi mi van a polcon. (nekem aztán fontos, hogy halk legyen a hátsó kerék
) Mondtam, hogy a tengelyre alig tudtam felrakni a csapágyat, pedig melegítettem, a tengely meg le volt hűtve, akkor ezt a műanyagost hogy a francba raknám fel? Megint hallgatás.
-
KTMHobby3
tag
Az SKF csapágykatalógus szerint a C3-as növelthézagú csapágyak magasabb hőmérsékletű helyeken alkalmazhatók. Pl: főtengelycsapágyak, motorkerékpároknál. Ami lehet C4-es is, a gyár által megadott érték a fontos. P6-os adat nem Európai szabvány. Az összes többi helyre normál hézagú megfelel motorkerékpároknál.
-
iff
senior tag
Annyi, hogy szerencsére nagyobb baj nem történt, csak haza kellett tolnom, és kicsit elkéstem. Azóta van pluszban a motorban. Ami durva,hogy alig múlt 1 éves, és a "gyári" szűrőn már voltak hajszálrepedések, azért is cseréltem. Érdekes a 2t-nél sem nagyon bírt többet egy évnél a gyári.
-
-
-
robogo81
senior tag
Igen nálam is van egy "támasztó" csapágy a deknibe,ha jól láttam akkor a dekni felőli csavarokat kell kiszedni,pár a deknin belül(kuplung közeliek),és pár kívül igaz(olajfeltöltő körüli),de nem a kerék felől(igaz a kereket le kellene szedni
)?
tényleg a 6202 csapágy pár hete volt téma,hogy gyenge? már nem emlékszek erre. -
#89309696
törölt tag
Elpucoltam utána mosogatószeres meleg vízbe, aztán meg zuhanyozóban forróvíz az jó erősen spriccel, majd kompresszorral szárítás, járatok kifújása, tűszelep ellenőrzése.
Ki tudtam szedni, egy kicsit csavargatni kellett jobbra-balra a fogóval, hogy meginduljon.
Az alsó pereménél volt rézoxid az nem engedte kicsúszni. Lepucoltam.
A hiba az, hogy az a csúszkáló persely és a tű külön van (majdnem olyan, mint a tolattyú és súbertű, kettévehető), a tűt egy zéger fogja, hogy lefele ne essen ki, de felfele a 3 műanyag pöcökre ütközne fel ami a perselyt mozgatja. Mivel csak kettő pöcök van a hiányzó helyére be tud csúszni a tű. A szívató szépen lenyomja a perselyt, de a tű felcsúszik. Egy közepes méretű gyufaszálból vágtam odaillő darabot, azt tettem be, hogy ne tudjon a tű beesni oda.
Nem mondanám tökéletesnek, mert így picit nehezebben mozog, de legalább valamennyit szabályoz, ha nem is két végállásig. Remélem nem szorul meg zárt állásban, mert akkor hidegben nem fog elindulni sose. Bár az jobbik eset mintha végig nyitva van és fullad, mert be lehet fogni a légszűrőt.
Az viszont biztos, hogy ezt a szívatót cserélni kell. Én hajlanék a kézire, a karbin lévő karosra, be tudok nyúlni nyitogatni. Amúgy is van benzincsap amit zárni/nyitni kell.Mentem egy 5Km-s próbakört, most jól megy. Bár az új szíjnak még be kell kopnia, de a variátorral most úgy néz ki nincs gond, meg most ideig-óráig a karburáció/szívató is oké.
-
#89309696
törölt tag
Ugyanez van nekem is, csak a főfuvi nekem 42.5
Mekkora a menetmérete amúgy? Ha esetleg venni akarok tudjam.Tud mozogni könnyen a karbiban a szívatós tű, csak kivenni nem tudom, elakad. Majd ma megfeszegetem.
Könnyen elindul hidegen, tehát tuti sok benzint kap és nem falslevegőről van szó.
Az okát nem értem miért nem zár el pláne úgy hogy ez lefele zár (fordítva ahogy gondoltam), így viszont működnie kéne a letört pöcöktől függetlenül, visszahúzni nem tudja, de lenyomni igen, ha lenyomja zárva van. Pedig nincs. Szerintem a fekete burkolat alatti elektromos rész is szar, az a leglogikusabb. Vagy el se jut hozzá a 12V. -
#89309696
törölt tag
Nekem az a csapágy még jó, mondjuk 9000 Km van benne és egy 50 kilós csaj használta legtöbbet. Bár való igaz olajat én cseréltem legelőször 13 év után.
Első cserénél felnyomtam fullra 2.5 deci belemegy, mentem vele, az volt a mosó. Másodikra megkapta a 120 milit ami kell bele. -
#89309696
törölt tag
Én 4g-os Pulleyt vettem, meglátom mit produkál vele. A 4.8 amíg ment normálisan ott még volt egy enyhe ejtés a kigyorsításnál. Lehet a 4.5 is jó lett volna, de 4g lesz most, nem baj ha picit pörög. Új szíj lesz, az úgy is szélesebb. Legfeljebb ha szar akkor keverem a 4 és 4.8g-os szettet az 4.4-et ad ki. Csak az a gond, hogy a Malossi sokkal gyorsabban kopik, mint a Pulley.
Nekem előrehúzott csúcsos Champion van benne 7-es hőértékű, nem zavarszűrős. Ugyanilyen NGK-t vettem és azzal dadogva ment amíg nem melegedett be teljesen, a Championnel ezt nem csinálja.Nekem a 19-es alátét nincs egyébként meg. Mondta is a szerelő, hogy sokan összekeverik a gyári korlátozást és ezt az alátétet és kiszedik mindkettőt. Az enyémből is ki van. Lehet ez is probléma neki. Hátul az 5-ös csapágy picit enged, de nem tudom megmondani annyi normális-e. Elég erősen kell feszíteni, hogy mozogjon, magától nem kotyog, csak ha ráfeszítek tud kimozdulni picit. Más hibát nem látok benne egyébként, szóval nem tudom miért szarakodik. Holnap összerakom és kiderül.
-
#89309696
törölt tag
Nekem most a 3x6.5g van benne (3.25 ekv). Hát elég szar menni így, finomabban mentem vele az utcában reggel mivel üvölt, legyen ideje bemelegedni. Aztán mikor bemelegedett nyél. A hangja most gyönyörű, szép egyenletesen gyorsít, csak nem erőből, mert a fordulat a teljesítménymaximum fölött van. Eddig meg az volt a baj, hogy alatta van.
Hazafele szarabb volt, mert nincs annyi táv felmelegednie, ki kellet mennem az útra félmelegen és pörgetni, egy-kettőt be is dadogott még. Egy léghűtéses 2T-nek nagy baja nem lesz ennyitől, de nem lehet így használni.
Rögtön rendelem is a Pulley 4g-ot meg új szíjat aztán ajánlom neki, hogy jó legyen. Az egyéb nyűgjeivel meg majd foglalkozom később. -
A hátsó tárcsánál abba a részbe a legtöbb esetben szinte mindig hozzáér minimálisan a kontrasztrugó és dörzsöli. Semmit sem befolyásol és biztos, hogy nem azt hallod.
Nem szabad semmivel sem kenni a görgőket csak úgy, mint az egész első variátort sem. Kivétel: Pl a Stage6-nak a görgőihez adnak zsírt, de azt is csak egészen vékonyan szabad bekenni és azt hamar magába is szívja. Azért érzed jobbnak miután beszilikonoztad, mert valami gyatra minőségű és felületkezelésű puha görgő lehet benne, így miután bekented, akkor valóban jobbnak érezheted mert csúszkál az anyagon a görgő. Vegyél bele egy normális görgőszettet, azzal nem lesz gond. Vagy az előbb említett stage6-ot, vagy mondjuk dr pulley-t. Ennél a robogónál ne várjál sokat a agyárilag berakott görgőtől sem.
A szilikont meg felejtsd el.Most olvasom, hogy 500 km után kerékcsapágyat cseréltek...Na ez is érdekes.
Nekem a koyo bevált.
-
"és a kuplungon olyankor a hátsó variátor rugó hozzáér."
Na ezt nem egészen értem.Igen, az eléggé kókány munka, ha valaki hézagolásra zégergyűrűt használ.
"Ha kitakarítom és egy kicsit bekenem szilikonnal teljesen jól indul, amíg le nem rakom,"
Ez a rész sem világos, hogy pontosan mit kensz be szilikonnal.A lapolódás (kockásodás) eléggé gyakori jelenség egyébként a görgőknél. Ha valami gyatra minőségű (puha), akkor pedig különösen.
-
#89309696
törölt tag
Ezt nem tudtam, hogy a forgásirány nélküli gumikat fordítva kell előre feltenni. Viszont továbbra is értetlenül állok előtte, hogy akkor a forgásirány jelölt gumikon miért előrefele néz a V minta. A gyári gumim is ilyen pl. Vagy csak azért, mert nem akarnak külön első és hátsógumit gyártani?
-
Repsol Moto Competicion 2T vagy Repsol Moto Scooter 2T amit szoktam rendelni, mindig teletöltöm az olajtartályt, és az üzemagyagtankba teszek egy picit (tele tank esetén egy fél dl-t). Hajtóműolajból Mannol Extra Getriebeoel GL-5 LS 75W-90-et kapott, bár itt előírás szerint (Aprilia) 75W-90 és (Yamaha) 85W140-et ír, előbbi a gyártó, utóbbi blokk van benne.
-
#89309696
törölt tag
Ezen a műszerfalon besírok, 4990-ért lehetett kapni pontosan ugyanezt, haverom is tudott venni ennyiért, neki is meríti és látni mikor az akku rá van kötve, hogy halványan felvilágosodnak a szegmensek benne. Bár lehet, hogy az egy Wishes kínai-kínai másolat volt, de mivel ez az eredeti is egy rakás szar, sokat nem veszt vele senki, de legalább nem 30 ezer (ennyiért meg ne vegyétek).
-
robogo81
senior tag
Mivel nemrég vettem bele új akkut,és már egy ideje zavart ez a dolog,ma kivettem az ülést hogy a riasztóhoz hozzáférjek,félig lebontottam a bal oldali hátsó idomot ,és egy pár perces nézelődés után kivettem a biztosítékot a riasztóból,olyan volt mint a szabvány autós,a kis kocka 2 lábbal,utána nem ment,nem fogyasztott áramot.
Utána lebontottam a fejidomot hogy elérjem a 9 végű kábelcsatlakozót az órához,abból kikötöttem a piros kábelt(ami az órához ment,csak egy vékony egyenes fejű csavarhúzó kell,a láb oldalát kell megnyomni,szemből,és kihúzni hátul),és az órán az időmérő,ami az áramot szívja már nem ment.A multiméter szerint 0 amper az átmenő fogyasztás,alapállapotban 0,03-0,04 A-t mért,csak az óra 0,02 volt ebből.Az óra elfelejti az időt amikor leveszem a gyújtást,de megy amikor a gyújtás is rajta van,csak mindig délről indít.
Most kísérleti jelleggel bekötöttem egy 5 k ohmos ellenállást(potméterrel és több ellenállással kikísérletezve ,amit találtam elfekvőbe,ha sokkal több akkor elfelejti,ha kevesebb akkor meg él az idő,)a 2 kábelvég közzé,így alapból nem látszik hogy menne az óra,de megtartja a beállított időt,és nem mérhető a fogyasztás(vagyis van,de alig, és nem féltized amper),és csak akkor megy amikor van gyújtás. -
robogo81
senior tag
Lehet hogy tudod,de ha nem akkor figyelj arra hogy az az óra sok áramot eszi alapból(úgy hogy nincsen rá adva a gyújtás),ha nem használod napi szinten,vagy lerakod több hétre,akkor kinyírhatja az akkut is(sajnos megtörtént eset,de nálam még hozzájön a gyári riasztós/távindítós energiaellátása is,együtt szívás lehet).
Meg a motor 9500 körül éri el a 68 km/h-t( telós gps-el mérve). -
d@vee
őstag
"...2012-ben "újonnan" vettem és a gumi meg 2007-es volt."
Nem kell meglepődni. A gumi a gyártásától számított 5 évig ÚJ, 5-7 évig (ezt nem tudom pontosan) pedig újszerű. A tároláson van a hangsúly. Nem tűző napon és fagyban-esőben van tárolva, hanem szakszerű körülmények között, a gumi ugyanolyan minőségú marad. Sokan vannak rápörögve a DOT számra, feleslegesen.
Amúgy sok új mocira tesznek 4-5 éves gumikat, ezzel szórják ki a megmaradt készleteketDe aggódni 5 év után érdemes, akkor már a gyártók szerint sem lehet eladni újként.
-
Én tudom hogy ha szükség van rá akkor kell.
De lehet olyan is amikor nem. Vagy esetleg a szíj elér pont egy olyan kopási fázisba, amikor nem vékonyabb kell az eredeti helyére, hanem egyáltalán nincs rá szükség. Ez nagyon változó, motoronként szíjonként eltérő dolog lehet.
"Egyébként semmit nem jelent, mert jobban így se megy feljebb a szíj. Szóval ha engedné hátul, akkor a variátornál sem lenne akadály"
Ha jobban belegondolsz ami azt a peremet illeti, nem egészen így van...
-
-
"Annyi különbséget vettem észre, hogy az 5gr-al óra 60-nál 7900-8000 rpm a 6,3gr-nál meg 8400-8500rpm fordulat."
Nem fordítva? Persze amúgy lehet ilyen is, csak kérdezem. Ennek a hátterében az van, hogy két ugyanolyan grammszámú, de más gyártó görgője között nagy eltérés lehet a görgő felületében illetve magának a görgő anyagának a keménységében. Ezért is van egy olyan aranyszabály a hangolás során, hogy amilyen típusú görgővel végeztük a hangolást ugyanolyan gyártmány legyen a végleges görgő is amit bennhagyunk. Ellenkező esetben jön a meglepetés.
"A varió peremre meg azt a választ kaptam, hogy ennyire elkopott."
Ez egy marhaság, ennyire tud elkopni egy variátor. Hullámos lehet a kopástól, de ilyen nem.
Abból a peremből ahogy elnézem elnyel valamennyit a külső tárcsa, de nem egy szerencsés dolog. Megmondom őszintén, hogy én még nem is találkoztam ilyen variátorral. Én valami mást néznék bele (akár egy multit).
-
nyogo83
Topikgazda
Inkabb 6.25-ost vennek, vagy ha belefer, akkor 6.5 es 6.25-ost is, aztan probalnam melyikkel jobb.
Az uj tarcsaval igy ranezesre nem fut ki rendesen a szij, de az is lehet, hogy egyelore a tul konnyu gorgok miatt van.
Meg kell probalni majd az uj gorgokkel, aztan jopar km utan rakj egy kepet a tarcsarol.A lenyeg, hogy a linkelt gorgonel (ahogy ott is irjak) figyelj beszerelesnel, mert forgasiranyos. Ha forditva van berakva, akkor elkoptathatja a variot.
-
nyogo83
Topikgazda
Eleg tre lehet a konstrukcio, mert alap esetben meg akkor se szabadna annyit fogyasztania ha a digitalis ora allandoan lathato.(bar, ha olyan alkatreszeket hasznal, talan, de durva)
Alap allapotban gyakorlatilag egy EEPROM-ot kell "eletben tartania", hogy ne nullazodjon le a napi megtett km, aminek kb uA nagysagrendben merheto az aramigenye(1-5uA). Ha meg ehhez hozzaveszem hogy kell neki egy taparamkor/feszultsegstabilizalas, amin veszteseg keletkezik, akkor se szabad lenne ilyen tizen mA-eket merni.
Vagy eleve elbaltazott maga a tapellatas aramkor resze, vagy valami iszonyat nagy veszteseggel dolgozo alkatreszeket sikerult megepiteni. -
-
robogo81
senior tag
Szia!
Nekem is ilyen "motorom" van,az összes kérdésedre nem tudok válaszolni,de az enyémnél a hátsó tárcsa ha kézzel kinyomom,akkor elforog,volt már szétszedve a hátsó tömb teljesen,el kell forognia,ha a nincsen szétnyírva a 2 "fémbütyök"(bocs a neve most nincsen meg).
A kuplung tengelye nálam is elmozgatható minden irányba kicsit,mint egy joystic,a "szerelő" szerint akkor stabil a mozgása amikor a dekni fent van,mert a tengely külső vége abba lévő csapágyban fut,és ott stabil. -
syler123
veterán
Én kb ugyanezzel szívok Motowell-en, most van szerelőnél, kíváncsi leszek. Ha teletankolom folyamatosan csöpög a benzin a túlfolyón, amíg nem megyek vele egy kört, mert akkor meg lezárt és nem csöpög. Utána megint megyek vele akkor vagy folyik vagy nem. Kíváncsi leszek mire megy vele a szerelő.
Mondjuk nekem pöccre indul, csak van amikor nem akar megindulni, gondolom olyankor túl sok benya van a karbiban, azt mire elhasználja akkor indul meg.
Valami márkásabb robogó benzincsapját kellene szerintem rátenni.
A 3,9l-es fogyasztásnak én örülnék -
dtsdexter
csendes tag
Igen ez olajos teleszkóp. Annyit csak, hogy az olajmennyiségével max a végpontot tudod rövidíteni, ami szétfogja nyomni szimeringet és porvédőt. Ha gyárilag is hallottad néha mintha lekoppant volna (amit egyébként normál olaj mennyiségnél nem szabadna, többek között ezt gátolná az olaj) akkor valószínűleg a rúgó gyenge benne. Lehet hozzá nézni másféle első villát, szerintem van pár ami típus azonos lehet, vagy pedig erősebb rugót szerzel hozzá.
-
Faterom haverjának is F-act van, több mint 20 ezer km van benne, de motorikusan tip-top, igaz 50km/h fölött még soha nem ment, bár a műanyagok kissé fakultak, hiába árnyékban/fedett helyen van tartva. Mondta az illető hogy elég érdekes néhány dolog felfogatása, egyszer a kipufogó szakadt le rossz úton, tavaly az index tört le (külső behatás nélkül) és a teleszkópot megcsavarta a rossz út, amúgy meg van vele elégedve. Tehát lényegében ha az ember kifog egy jót, akkor sokáig nincs vele komolyabb gond, de ha belenyúl a kínai motorok világába, akkor nagy buktával száll ki belőle.
-
Criton
veterán
Nekem most fix árat mondott a nő, meg hogy pontosan melyik típus. Elvileg utánalehet keresni neten, igazából mennyibe kerül...
Remélem a gyárit odaadják/visszaadják...De ez a garancia időn belüli esetleges motorbeállás kétlem a mai napig, hogy a szerviz garanciában cseréli. Ezt tegnap mondtam is nekik, mert akkor mindenki nyugodtan széthajtaná a motort 1000kmig. De ők , cserélnek, én vagyok a hülye
Hát nem akarom megtudniiff: melyik/hol
-
Criton
veterán
Valaki mar ugy veszi meg,hogy 0km-el a fojtast kiveszik?
Egyebkent volt egy idosebb szerelo is,az annyit mondott nekem mikor a fiatalabb elment,hogy a fojtas ma mar nem csak balesetveszelyes de inkabb ront a motoron mint segitene.Emlitettem meg nekik az uzemanyagjelzot,hogy felet mutat mikor mar ures,azt cserelik.
A km/h ra meg annyit mondtak ez ilyen,van hogy 10kmt is csal felfele az ora.jozsi252: holnap megint odamegyek hozzajuk es megmondom nekik es lehet csut reggel mar haza is tudom hozni fojtas nelkul
-
Criton
veterán
Te mennyit mentel fojtassal?
Tothgera30: akkor a teljes gaz elvetelevel hulyeseget mondott a szervizes?
SymbianOS: videon azert mashogy jon lede tenyleg szenvedes,ha mar vetelnel tudom kiszedettem volna a fojtast,attol meg nem hajtom meg...varosban viszont nem is lehet mindig menni
-
-
runner 125
nagyúr
Szia!
Pénzkidobás az az olaj, felejtsd el.
autoteka2000.hu - keress rájuk, itt a legolcsóbb minden olaj.
Gyári robogóba nyugodtan mehet a Repsol Moto Scooter, úgy rémlik 1800 litere.Hajtóműolajból meg mindek veszel 1 litert?
Jó, ha 1dl kell bele.
Lehet kapni robogós boltokban kimondottan hajtóműbe való olajat 1-2dl-es kiszerelésben, 1 litert azért ne vegyél.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- alza vélemények - tapasztalatok
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- iPad topik
- E-roller topik
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Hegesztés topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Segway ninebot max g2e - még 2 év gyári garanciával
- Magyarországon jártam - saját kép - 40x60 - fém kerettel, prémium poszter, fényes fotópapír
- Xiaomi Electric Scooter 4 Lite 2nd Gen elektromos roller
- hibás WerMamba Phantom roller +ajándékkal! (kivehető akkus, tárcsafékes)
- Ninebot e2 plus garanciával
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Digital edition! OLVASS!
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32 RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L 48xRJ45 4xSFP switch, CISCO refurbished
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest