- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
crissprivat
senior tag
Hali,csak érdeklődés képp. Hosszú távú kapcsolotra érdemes befektetni egy új 125ös xmaxra,vagy forzára?
Azért eléggé időtállóbnak tűnnek,mint egy nmax,vagy pcx. Vagy ezt a kategóriát már inkább nagyobb motrokkal érdemesebb venni?Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
perge666
veterán
Jó napot mindenkinek.
Péntek este szert tettem erre a csodás Suzuki HiUp robogóra.
Eléggé megviselt szegénykém,de szeretnék életet lehellni bele.
Gondolkozok rajta hogy szétszedem és megpróbálom össze rakni.Berúgó rész nincs rajta egyáltalán pedig ott a lyuk a deknin.
Önindító teker,de nem indul be.
Gyertyát kivéve kap benzint,látszik meg érzik is.
Szikrát nem tudok nézni mert ha kicsavarom a gyertyát akkor nem teker az önindító. Bár lehet kipróbálom betekerve másik gyertyával.Jó kis kihívás lesz,de most még lelkes vagyok és próbálkozok ahogy az időm engedi.
-
iff
senior tag
válasz syler123 #71443 üzenetére
Kíváncsi leszek, hogy nálad mi lesz a vége. Egyébként itt is olvastam valaki hozzászólásában, hogy nehezen indult meg befogott levegőszűrővel indult el a motor. Végén a benzincsere oldotta meg. Arra gyanakszok, hogy a "benzin" teszi tönkre a benzincsapot, vagy sz@r minőségű a csap. De ez a több mint fél literrel való többlet fogyasztás lehet, hogy a tűszelep+ház csere miatt lenne? Mert nagyban különbözik a "gyáritól". Vagy passz......
..........""..........
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Plexin lévő karcot mivel próbálkozzak eltüntetni?
-
Topikgazda
Elméletileg az már AF34 vagy 35-ös lesz, bár sosem lehet tudni. Egy olyan már az alkatrészek miatt is megéri annyiért, persze azért van egy határ. Nincs kép róla?
(#71449) Rivaul Én még ilyet nem láttam, mármint hogy így oldották volna meg, de ettől függetlenül létezhet.
(#71453) iff Fél literes eltérés a gyárihoz képest az semmi.
(#71454) máyköl Polírozással elméletileg ki lehetne szedni, de nem szoktak bukónál ilyenekkel foglalkozni. Próbálj meg új plexit venni hozzá ha lehet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
flegga92
senior tag
Volt itt téma multkor a B125-ös jogsiról, beszámolok milyen volt, sikeresen befejeztem.
KRESZ oktatás "nincs", a programmal gyakoroltam egy hetet, összeírtam a kérdéseket amik nem voltak tiszták, azt megbeszéltük az oktatóval, majd két sikeres vizsgát kellett tenni, ekkor jelentett le vizsgára. Sajnos 3 hétre kaptam időpontot, elsőre sikerült.
3 nap múlva megküldik az iskolának a kartont, akkor hívott az oktató, mondtam, hogy 12 éve robogózok, váltani is tudok, le is jelentett vizsgára egyből, kb 2,5 hétre kaptam időpontot.
Szerdán mentem először vezetni, közölte az oktató, hogy az a kötelező 2 óra kevés lesz, gondoltam, hogy csak lehúzni akar, de igaza lett. kb 1,5 óra kellett míg megtanultam a rutin pályát és hiba nélkül mentem végig. Nem elestem, meg bóját borítottam, csak baromi sokat kell indexelni meg hátra nézni és vizsgán max 1 maradhat ki.Csütörtökön forgalomban kb 2 órát mentünk, a trükkösebb helyeket megmutatta a vizsgaútvonalon, ki is kellett menni a városból, mert minimum 30 km-t kell menni a motorral. (Na itt már meg is bukik az egész 1 óra rutin + 1 óra forgalom oktatás, mert nem fér bele, vagy a városban nem vezetsz semmit ahol vizsgáznod kell)
Vasárnap még kihívott a rutinpályára mert a nagymotorosokkal gyakorolt, mentem még 6 kört, ez bónusz volt, nem kellett kifizetni.Vizsgán elmondod a szokásos napi rutin ellenőrzést, lenyomod a két pályát és egyből mész ki a forgalomba. Egy hibán volt, hogy elengedtem a zebrán a gyalogost, szerinte még átmehettünk volna előtte... Elég lendületesen jött inkább elengedtem, mert ha nem tuti abba köt bele és megbuktat.
Szóval bárki erre válalkozik nem lesz elég a 2 óra! Max úgy, hogy kirakod valahol a rutin pályát és van saját motorod amivel vizsgázol. 3 óra minimum kell de inkább 4. Oktató szerint aki nem robogózott ennyit annak általában 6-8 óra között szokott kelleni.
Jövőre vagy azután valószínű leteszem az A-s jogit is, 2 évig nem kell KRESZ vizsgázni kb 80e-be jön ki.
-
Topikgazda
-
flegga92
senior tag
válasz sityupityu #71458 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek!
(#71459) Mattb
Yamaha Cygnus X (2004) karbis verzió még. Motor megvan már pár hónapja, használom is, nagyon szeretem. Rendszámozást szerintem áttolom jövőre, lassan számomra úgyis jön a szezon vége, meg állítólag csökken a regadó is, mondjuk azt nem tudom a használtra is vagy csak az újra. -
SLYM
veterán
Sziasztok! Jelenleg egy enduro Simsont használok bejárni a környék földes útjait, meg vagyok vele elégedve, de kíváncsi lennék, hogy az újabb 50-es endurók milyenek. Nem nagyon szeretnék vásárlási szándék nélkül, csak a tesztvezetés miatt elmenni kipróbálgatni motorokat és rabolni más idejét, inkább akkor vásárolnék egyet.
Kérdéseim: Jobbak azért ezek a minarelli am6 blokkos endurók, mint a Simsonok? Ugyanez a kérdésem lenne a Supermoto-kkal kapcsolatban, hogy az utcai gumik miatt mennyivel jobbak ezek a terepezésre, mint egy Simson? Vagy ezek inkább utcára valók és terepen egy Simó is jobb náluk? Illetve van esetleg valami más tanács, hogy ha jobbak és érdemes lenne vásárolni egy ilyen motort, akkor melyek a legmegbízhatóbb márkák? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
50es enduro mind jobb,erősebb a szimónál mindenhol.
Ezt tapasztalatbol mondom,tizenpár évig simsonoztam.
Am6 nagyon jó,Yamaha DT,Aprilia RX,Rieju,Motorhispania.....
Nekem nem AM6 van hanem D50B ( azt hiszem de nem biztos ) blokkos Derbi Senda van,az is van olyan jó szerintem mint egy AM6. -
máyköl
veterán
válasz sityupityu #71456 üzenetére
Motor plexijére gondoltam, nem a bukóéra.
-
BlackPriest
őstag
-
Mattb
senior tag
Aprilia MX125-ost hajt valaki? Vagy vélemény róla? Láttam párat 11kw papírral, pedig elvileg ők többet tudnak.2005-tol nézegettem.
-
SLYM
veterán
válasz Repsol600 #71471 üzenetére
Lol. Pofátlanok itt is ezek a kínai cégek, csodálkozom, hogy mégis forgalmazzák Európában a motorjaikat, nem tudom ez hogy jött össze nekik.
Mindenesetre nálam ez a befutó jelenleg: [link]. Bár kereskedő hirdeti és az ár sem olcsó a többi CPI SX-hez képest, de igényesnek tűnik az ember, az összes motorja tökéletesen van fényképezve és biztos rendbe rakta mielőtt eladja. Ercsi 50 km-es körzetében (BP belső részei kilőve, onnan haza nem jövök motorral) jelenleg ennél jobbat nem találtam hasonló pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Ha már az 50es supermoto smkp-k szóba kerültek. Kíváncsi lennék a véleményekre, mennyire lehetne pl. alternatívája városba ingázni egy automata kis kerekű robogónak? Ugye az előnyök hogy talán fürgébb, motorszerűbb, illetve a nagyobb kerék miatt talán komfortosabb is.
Ezen kívül mennyire ajánlott kezdőmotornak?A 125ös jogsiról illetve nagyobb motorról letettem az árát egyelőre inkább hozzácsapom a kerethez.
Én is nézegetem ezeket a CPI, Derbi sm gépeket illetve kicsit fentebb a Honda CRE 50-t.
-
Topikgazda
-
Kickass
őstag
válasz sityupityu #71475 üzenetére
Bár sohasem próbáltam, de gondolom nem egy rakétatudomány, pláne a szekvenciális amilyen ezekben van.
BlackPriest: Igen, ezen én is gondolkodtam de melóba ha viszek is cuccot magammal annak elég egy vízálló kis hátizsák.
A bukó se jelent gondot mert vagy magammal viszem vagy a motoron hagyom a zárt őrzött céges parkolóban.[ Szerkesztve ]
-
-
SLYM
veterán
Bár még fent van a hirdetés, de megvettem a motort. Jó alacsony vagyok hozzá a 170 centimmel basszameg, lábujjhegyen tudok csak álló helyzetben megmaradni rajta XD. Valamit nézek majd, hogy mit lehet állítani, a rugóból egyelőre nem vágnék. Ha vannak tippek, akkor szívesen meghallgatom.
Keréknyomást beállítottam elöl hátul 1.25-re, ami biztos nem a legoptimálisabb, de mivel infót 10 perc keresés után se találtam a pontos értékekről, így hagytam. 90 90 r21 az egyik abroncs mérete.
-
MrChef
aktív tag
Sziasztok! A téli elrakásról, tárolásról és teendőkről jópár cikket elolvastam.
Az egyik dolog, amire felfigyeltem, a benzin stabilizátor.
Nektek volt dolgotok ilyennel? Érdemes a tankba tölteni?
Az akksit vegyem ki és tegyem töltőre, vagy elég 2 hetente beindítani a motort és üzemmelegig járatni? -
Topikgazda
-
MrChef
aktív tag
Főleg ez a mondat ütötte meg a fülemet a Totalbike cikkében: "Karburátoros motoroknál viszont még hátra van a nagy tavaszi parajelenségek megelőzése, vagyis a karburátor leeresztése. Ennek legegyszerűbb módja, hogy elzárt benzincsapnál kijártjuk belőle a maradék üzemanyagot. Ha nincs benzincsap, vagy mindenképpen szeretnénk szerszámokkal hadonászni, akkor az úszóház aljánál található leeresztőcsavarral is megtehetjük valamivel alaposabban és lényegesen körülményesebben."
Namost ha ezzel elkezdek sz@rakodni... -
Topikgazda
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #71487 üzenetére
nagyon sokat segít, ezek a mai nafták annyira haza tudják vágni, hogy ízekre kell szedni utána.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
MrChef
aktív tag
válasz BlackPriest #71488 üzenetére
Tehát akkor majdnem teljesen fogyasszam ki a benzint a robogóból, megérkezek, járatom, leáll a gép. Utána benzincsapot kinyitom, a maradék benzint leeresztem?
-
macilaci78
nagyúr
válasz MrChef #71484 üzenetére
Én ősszel addig mentem vele, amíg már csak csillogott a tank alja, de lötyögni már nem tudott. Igaz, ez szerencse volt, de volt nálam némi benzin palackban vész esetére. Tavasszal meg hoztam a kútról frissen 2 litert, azzal ment. Tavaszra csontszáraz volt a tank és matt az alja, pedig a tanksapka nem volt levéve.
Ha marad benn annyi, hogy lehessen, akkor egy benzincsővel leszívod egy palackba, amit átöntesz kocsiba, fűnyíróba, vagy odaadod szomszédnak.
Akkut kivettem, otthon a kamrában volt, néha rámértem multiméterrel, 2 havonta rátettem egy hétre Lidl-ben vett okos töltőre.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
-
MrChef
aktív tag
válasz sityupityu #71492 üzenetére
Hu, fene tudja, milyen csap van rajta. Sym Mio 100. Csak nehogy kinyírjak benne valamit.
-
MrChef
aktív tag
válasz macilaci78 #71491 üzenetére
Akkor palack, belőle kiálló két cső. Az egyiket szívom, a másikat a tankba rakom, átjön a benya. Ha nem akarok benzint inni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Krogoth
senior tag
Hali.
Piaggio liberty 50 2t. Gondoltam cserélek egy szíjat, mert már van benne 8000kb.
Szétszedés után a variátort megnézve ezt láttam: [kép]Ez csak simán a használattól (variátor elm. az eredeti, van benne majd 28000km) lett ilyen és egy variátor elég vagy más okozhatta a bajt?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal