- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
urbi73
senior tag
válasz body007 #47061 üzenetére
? Ez érdekes mert azt írtad hogy feljebb raktad eggyel , így viszont lentebb került a tű , ami kevesebb benzint jelent a motornak .
Ha tőgázon fullad az jelentheti hogy kevés benzint kap a motor , nálam nagyobb főfúvóka csere oldotta meg a problémát . A gyári fúvóka a fojtás miatt 62 -es volt az enyémbe( Aerox) , de egy kis tuning miatt 76 - os lett jó bele , tűhelyzet az felülről a második rovátka , ez egyébként a gyári beállítás. + Kisebb görgő is kellett bele , jelenleg nekem 4 grammossal megy nagyon jól .-
-
urbi73
senior tag
válasz body007 #47075 üzenetére
Hát akkor az a lényeg hogy jobban megy . Azért fura , mert azt írtad hogy nagy fordulaton fulladozik , pedig pont fordítva szokott lenni . Nagy fordulaton kidolgozza a felesleges benzint , viszont ha keveset kap akkor szokott fulladozni a motor , nálam legalábbis így volt .
A gyertyakép is sokat segít a megfelelő beállításban , + a jó karbi beállítás .-
-
-
30z.Samu
félisten
válasz body007 #48544 üzenetére
Azt csináltam... Amúgy is mondták, hogy egy kis olaj a benzines kannába életmentő is lehet.
huszi.gyb: Nem gondolok semmire, mert ilyennel még nem találkoztam. Csak találgatok, előtte egy órával minden jó volt. De most is mentem vele azóta és mintha nem is lett volna az a leállás.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz body007 #48552 üzenetére
Bízom benne, hogy nekem is csak hasonló volt és nem fordul elő sűrűn ilyesmi. Mondjuk még mindig jobban jártam, hogy most csinálta, mint ha reggel munkába menet. Az kellemetlenebb lett volna. De ha megragad benne valami, akkor az hogy jön ki? Csak mert furcsa, hogy kis állás után pöcc-röff. Gyertya takarításon kívül annyit csináltam, hogy az olajat után töltöttem.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Rent
senior tag
válasz body007 #48584 üzenetére
Szerintem az elso kerek fordulata alapjan (sebesseg) szabalyoz, mert 52 nel visszaveszi a blokk fordulatszamat nagyon erezhetoen es meg erezhetobb, hogy emelkedonel pedig emel a fordulaton, hogy tartsa az 52 ot. Szoval szerintetek erdemes lenne kiszedetni belole? Gondolok itt elettartam, fogyasztas, stb.
-
andree04
aktív tag
válasz body007 #48632 üzenetére
Köszönöm.Mivel nem mostani gép így igazán nem is tudom mik a gyári értékek,görgőknél,ékszíjnál és kontrasztrugónál,meg persze előttem valaki felfúrta 70ccm is.
Kompressziót hogyan tudok ellenörizni itthoni módszerekkel?
Annyi még érdekességként hogy amikor festés elött letettem akkor minden oké volt,a variátorhoz mostanáig nem is nyúltam hozzá,egyedül a hengert húztam le róla,lehet hogy rosszul tömitettem vissza,mert a felförgésén sok különbséget nem veszek észre elötte utána való inditásnál. -
30z.Samu
félisten
válasz body007 #48663 üzenetére
Én is azon gondolkodom, hogy a következő motor váltós lesz. Ezzel csak az a bibi, hogy olyat még nem vezettem... De már kipróbálnám,bízom benne, hogy ha elindulok egy B125-ös tanfolyamon, ott megtanítanak. Legalábbis gondolom, hogy nem robogóval fogok ott vizsgázni... Azon is gondolkodtam, hogy a következő motorom is 50-es lesz, de váltós. Hogy szerezzek egy kis rutint, de ezt valahogy mindig elvetem.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
válasz body007 #48711 üzenetére
Hajjaj... Az eső is. A motoros is... Szerintem mások is így gondolkodtak,
mert szinte teljesen üres volt a cégnél a motoros parkoló... Mindegy most
már. Tanulságot levontam: szerencsére személyi sérülés nem történt, és
az anyagi kár sem jelentős. Nagyjából így néz ki a "lezúzott" indexem.
Röhej, de a benne lévő power led-et jobban féltettem, amikor megláttam,
hogy leugrott róla a búra. A jó hír az, hogy semmi baja, és a búra se tört.horvathkrisz: sokan nem értik, mitől robogó a robogó! Legjobb példa,
mikor főnökön értetlenkedett, hogy "sportkipufogót, mopedre"? Aztán erre
elmagyaráztam neki, hogy egy 180 ccm gép, bár ez is CVT hajtású és ez
is "kényelmes" (aki akar, annak akár budinülős is lehet én inkább FF párti
vagyok), meg valóban kicsi a kereke is, de azért már nem egy moped...Ahogy a Simson sem lesz nagymotor azért, mert rugdosni kell a váltóját...
Mindennek meg van a helye, csak sokak fejében keverednek a kategóriák!A lenézés meg nem szép dolog: én nem nézem le az 50-es gépeket, csak
sajna az én 100 kg-om + vezetési stílusom alá édeskevés lenne bármelyik.
5 éve motorozom a városban, néha picit állat módjára: ehhez már "kell" 400
köbcenti Bár ma is majdnem kivasalt vki, mert tükör és index nuku, csak
húzta át a másik sávba, rám. Pedig xenonos, ne mondja, hogy nem feltűnő!
Mindegy: megkapja ez a gép is a sportkiput, nem leszek lopakodó többet...Rico45: de basszus, mi az, hogy volt rajta rendszám, de most nincs?
Akkor gyakorlatilag egy kamu (!) adásvételivel van nálad, mivel ha beírjátok a
valódi adatait, akkor a biztosító levágta volna, hogy ez egy nagymotor, nem?Szerintem meg kéne keresni az előző tulajt, és rendbeszedetni a papírjait...
Az meg külön jóság, hogy az ára a jogsira menne... De már emlékszem: ez
az a gép, amire a nagy dilemma az volt, hogy "tuning lámpát" vegyél-e rá.
Közben se jogosítvány, se rendszám, se érvényes biztosítás - ejnye-bejnye!Szerk: a műszaki az hatósági áras, valami 4xxx Ft, nem pénz. Inkább az a
kérdés, hogy (újra)forgalomba helyezni mennyi? Ilyet én nem csináltam, így
nem tudom. (Nekem magyarországi regisztrációja volt iszonyat pénz, a régi
gépemnek. Az új az már magyar rendszámos volt, azt kb. 35K volt átíratni.)[ Szerkesztve ]
-
-
30z.Samu
félisten
válasz body007 #48758 üzenetére
Az sem közömbös számomra. Nem tudom, a Suzukik valahogy bejönnek.
akos3: Igen, városban teljesen jó, ezért gondolkodtam elsőnek egy B125-ben. De még nem tudom mi fog ebből kisülni. A B125 azért lenne jó, mert azt elég gyorsan meg lehet szerezni, viszont lehet, hogy leteszek egy korlátlant, mert ott lehet hogy tud 1-2 praktikát mondani az oktató, amivel jobban tudom vezetni a motort. Elvégre ezért kapja a pénzt...
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
gabe_
őstag
válasz body007 #48987 üzenetére
Hát, nem tudom, mondjuk dugulás esetén, a karbi aljában szokott összegyűlni a dzsuva. (Arra tudok még gondolni, hogy ha esetleg bárhol szivárogna a karburátor, akkor a cső külsején is el tud csordogálni a kényes részektől, hogy ne gyulladjon ki... )
Sovány szakácsban sose bízz!
-
DigitXT
félisten
válasz body007 #48989 üzenetére
Pár kép még a (számomra) rejtélyes csövekről:
Első körben azt mondanám, hogy a hajtóműház túlfolyója.
Madisonon is van egy ilyen. Bár azt nem tudom, hogy mi az
a szituáció, amikor a hajtóműolaj túlcsordulásra képes, max.
akkor ha valaki istentelen mód feltöltötte, ledugózta, aztán a
hőtágulás miatt szétnyomná a tömítést: inkább ki a csövön... -
wharfedale
csendes tag
válasz body007 #48989 üzenetére
A karburátor alján levő cső nem csak a leeresztést szolgálja, hanem egyben a túlfolyója is. (szedj szét egy karbit, van az úszóházban egy búvárcső ami ha túl magas az úszószint illetve ha piszok megy a tűszelep alá kivezeti az üzemanyagot a karbiból)
Ha nem lenne, a motorblokk, illetve a légszűrőház előbb telne meg benzinnel.
A másik cső a hajtómű szuszogója.
Mivel a forgó mozgást végző fogaskerekek nyomásváltozást idéznek elő (még a megfelelő olajszint mellett is), azért kell rá, hogy a nyomás kiegyenlítődjön. (úgy működnek mint egy szivattyú, lásd 4t olajpumpa)
Előbb-utóbb túlterhelve a szimmeringeket, tömítéseket.
Az autók és egyéb járművek hajtó és differenciálművén is megtalálhatóak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Sorozatok
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Hobby elektronika
- Óra topik
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban