Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- MG ZS EV menetpróba
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz vtechun #70997 üzenetére
Nézz robbantott ábrát az Oem-parts.hu-n, akkor meglátod volt e ott gyárilag.
-
MrChef
aktív tag
Sziasztok! Az érdekelne, hol lehet megnézni, melyik robogó melyik másik gyártmánnyal hasonló alkatrészekből épül fel? Pl. látom, hogy a Kymco Agility hátsó indexburája elvileg pont jó lenne nekem (Sym Mio). Alkatrész szám esetleg? Vagy csak a szerelő tudja megmondani? (három szerelőnél érdeklődtem, hogy legalább átnézzék a robogómat, de egyik sem tud még fogadni, annyira tele vannak...)
-
Krogoth
senior tag
Hali.
Van egy Piaggio Liberty 50 2t robim. Tegnapi összeszerelés alkalmával a blokkok és a kipuffantó találkozásánál levő tőcsavar egyik fele a kezembe maradt.
Ezzel házilag lehet valamit kezdeni, vagy ez már szerelőnek való? -
Krogoth
senior tag
válasz syler123 #71005 üzenetére
2002 vagy 2007, ha hazaérek meg tudom nézni pontosan.
Amúgy eddig nem volt vele bajom. 22000km-el vettem felújított, friss dugattyúk, szépen ment is 4000 km-t, aztán elszállt az olajpumpa ....
Előtte a magam 110 kilójával is vitte a 65-70et, 3,5el fogyasztással. És nem óvatoskodtam az indulásnál.
Most meg ugye defekt miatt szétkaptam, kitakarítottam, összeraktam csak hát az egyik csavar a kezembe maradt.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
No. Karbi tiszta, pumpa jó, benzin szintén. Az ok, amiért 15-el jöttem haza, az az, hogy el volt dugulva a kipufogó. Szerintem nem sikerült rendesen megoldani. Okozhatta ez a hirtelen megállást is,akár közvetve is?
Bpr6hs gyertya van benne.
-
syler123
veterán
válasz Krogoth #71006 üzenetére
Köszi!
Nagyon agyalok rajta, hogy ilyet vegyek. Gondolom ha újan veszem még kisebb a hibalehetőség. Bár konkrétan alig találtam olyan helyet ahol ilyet kapni lehet, még webáruházban sem találok, csak 1-2 full ismeretlen helyen. Bár a mostani Motowell 95-100-al is képes menni, mert eléggé tuningos, de itt nagyobb a hibalehetőség is.
Meg a Liberty-nél is gondolom picit meglehet növelni a végsebességet. Olyan 80-85km/h nekem elég lenne.Remélem a problémád is megoldódik.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz Laybee #71010 üzenetére
Igen, újat szeretnék. Ha mindenigaz van belőle 2 ütemű is. Mondjuk azt nem tudtam hogy Injektoros, annak nem örülnék, még egy hibalehetőség, javítás szempontból sem szerencsés.
4 ütem nem lenne jó 50cc-nél. Alig menne. Még a 125-ösön agyalok, nem tudom még mennyire macera az ab125 jogsi.
-
Bib
őstag
válasz norbert1998 #71008 üzenetére
Kicsit alacsony hőértéknek tűnik a 6-os de elképzelhető hogy ez az előírt. Mozgó levált darab a kipufogóban okozhat olyan időszakos dugulást ami leálláshoz vezethet
-
Bling95
őstag
Sziasztok!
Laikusnak mennyire nehéz kicserélni a km spirált?
Egy Vespa ET2-n mai napon megszűnt a sebesség mérése és a km óra pörgése. Gondolom a km spirál lehet a hiba, viszont gőzöm sincs mennyire nehéz kicserélni. -
mabandi1
tag
Sziasztok. Sikerült vennem egy Aprilia SR50 Old kis robogót, fekvő vizes Minarelli blokkos. Most lett rajta cserélve hengerszett variátor szimmeringek csapágyak stb. Kapott egy új piros malossi szűrőt. Az lenne a kérdésem hogy az új szűrőhöz esetleg kell másik fúvóka a karbiba?
A másik problémám hogy sehol nem találok egy szervíz manualt. Esetleg valaki tudna linkelni egy oldalt? Jól jönne pár adat. -
flegga92
senior tag
válasz syler123 #71011 üzenetére
Én most kezdtem el csinálni a B125 jogsit. Kaptam egy KRESZ CD-t ott gyakoroltam egy hetet, összeírtam ami nem volt egyértelmű, megbeszéltük, lejelentettek vizsgázni. Jelenleg az időpontra várok, mert kb 1 hónap...
Aztán van 1 rutin meg 1 forgalmi oktatás aztán meg vizsga. Itt nincs külön szedve a rutin/forgalom, ha bukta van mindkettőből lehet újra vizsgázni.
Ha robogóval vizsgázol akkor csak automata váltós motort vezethetsz a továbbiakban. Kérdeztem az oktatót, hogy milyen arányban buktatnak itt Békéscsabán és azt mondta, ha motoroztál már nem fogsz megbukni. Én inkább váltóssal vizsgázok, nagy rutinom nincs benne, de párszor mentem már ilyen géppel. -
mumtaz
senior tag
Na hát a f..z kivan. Megint szíjszakadás lett. Nincs semmi gond az egyenes futással az első és a hátsó tárcsa között. Már nem tudom, mit rakjak bele. A Doppler kevlár szíjak képesek voltak 200Km után is tönkremenni úgy, hogy a külső "textil" réteg az illesztésnél elkezdett feljönni. Azokat a szíjakat nem is raktam vissza utána. Volt két gyári szíjam a két motorból. Mindig azokat akartam leváltani a bennük lévő kilométerek miatt, de egy idő után mindig vissza kellett raknom, mert amiket beleraktam (Doppler kevlár, Malossi X-Special), mindig tönkre mentek valamilyen formában.
Most a gyári szakadt el, de azon nem is csodálkozom. Bőven kiszolgálta az idejét.
Átmenetileg beraktam az egyik foszlós Doppler-t, de csak nagyon lassan megyek vele és nem gyorsítok nyélgázon.Csak most már tényleg nem tudom, mit vegyek bele.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
-
syler123
veterán
válasz flegga92 #71019 üzenetére
A b125-el az a baj, hogy pl a 2018-as Piaggio Liberty-k már 150-esek. Tehát vadiújat pl Liberty-ből már nem is vezethetek. Tehát lehet érdemesebb fentebb lépnem.
Krogoth: Na akkor megoldódott a probléma
Szerintem nekem is elkészül a Motowell Magnet RS a hétvégén. Ma érkezik meg a komplett hengerszett, gondolom összerakja a szerelő és kész van.A többiektől kérdezném, hogy mennyire fontos a bejáratás egy új gyári hengernél? Az elején menjek vele inkább ilyen 50-60-al? Vagy semmi jelentősége nincs?
[ Szerkesztve ]
-
MrChef
aktív tag
18 éve vezetek, eddig soha nem volt defektem. Eddig... Ma reggel Váci út, külső sáv, hátsó gumidefekt a robogóval. Para volt. Bár csak kb. épp 40-nel haladtam, kis pöffenő hang, majd rögtön szitálni kezdett a hátulja. Mögém beért egy busz, intettünk egymásnak. A robeszt hazatoltam, nem messze lakom.
Úgyhogy most gumi- és mobil gumiszerviz vadászat....
Ha esetleg e kettőben van valakinek jó tapasztalata, szívesen veszem. -
MrChef
aktív tag
válasz flegga92 #71019 üzenetére
Nem tudom, most mennyibe kerül a korlátlan "A" jogsi, de én azt tettem le 2008-ban. Szerintem olcsóbb, mint később update-elni nagyobb kategóriára. Amúgy Kawasaki ER-5 ösön tanultunk és vezettünk, nagyon finom kis moci, úgy jár, mint a varrógép. Aztán volt GS500-asom, de valszeg porlasztóhiba miatt kisebb állás után is rángatott, nem tudtak rájönni, mi az, pedig tisztították. Eladtam. Most megint robogózok, városban ezerszer kényelmesebb.
-
flegga92
senior tag
válasz lbence #71024 üzenetére
Ha minden sikerül elsőre akkor 48.000 és ők adják a motort, ha sajátot (vagy másé is jó) akkor kb 42.000.
(#71025) MrChef
A korlátlan "A" jogsi itt 182.000 az iskola motorjával, sajáttal 112.000.Ha két éven belül szeretnék feljebb menni nem kell KRESZ oktatást és vizsgát újra csinálni, így az iskola motorjával 155.000 kb. Szóval tovább menni 2 éven belül 20-25.000 Ft-al drágább. Ha úgy adja majd a helyzetem akkor lehet megfogom azt is csinálni, de akkor előre megveszem motort.
Nekem is robogó kell a városba, de nem találtam minden szempontomnak megfelelő pótlást 50-esben, jelenleg én is űzöm a 125/50-et de hosszú távon nem tartható. Csak a környékbe járok vele ahol sosem szokott rendőr lenni, a város másik felébe nem merek eljárni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz body007 #71003 üzenetére
Hát nem tudom, próbálj olyat összehackelni ami nem jön szét.
(#71011) syler123 Ha 4T-ről van szó, akkor ott nem gond az injektor sőt, sokkal jobb. Ugyanolyan megbízható mint egy autónál. A 2T-nél gáz inkább.
(#71018) Bib Nincs semmi gond azzal a red filterrel csak be kell fújni rendesen légszűrő sprayel.
(#71020) mumtaz Biztos, hogy nincs nálad ott valami gond? A hátsó tárcsánál sincsen sérülés?
(#71027) flegga92 Nálunk (Esztergom környéke) még mindig vannak helyek ahol 100 környékén le lehet rakni úgy, hogy motort is biztosítanak.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #71029 üzenetére
Nincs. még tojásosság sem. nem ütnek és egy vonalban futnak. Elöl ráadásul új a külső tárcsa is.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
flegga92
senior tag
válasz lbence #71028 üzenetére
Nagyon fasza kis gép, szeretem. Hely nagyjából annyi rajta mint a Gulliveren. Ülés újra van húzatva rajta, de a szivacsot nem cserélték ki, az totál ki van ülve. Ha már újra lesz szivacsozva az ülés púpját 4-5 cm-rel hátrébb tetetem, kényelmesebb lenne úgy.
Várom hozzá az alkatrészeket, olaj már megvan, jön egy levegő szűrő, a variátorhoz menő szűrőt is cserélem, mert az sosem volt szerintem, kisujjnyi vastagon állt rajta a retek. Rendeltem még pár csavart, olajszűrőhöz O gyűrűt, meg a gyári szerszámtartót.
Egy kisebb gond volt vele, hogy 10-ből 1 alkalommal nem akart indulni önindítóval, tekert mint a bolond, ha el is kapta 4-5 ütem után lefulladt. Rúgásra pöccre ment. Kiderült, hogy a gyertya nem volt rendesen meghúzva, ki tudtam szinte kézzel tekerni.
Kipufogó is le lesz kapva pár helyen kezd rozsdásodni, megelőzöm a bajt.
Féktárcsa fura kopására kéne rájönnöm, miért nem kopik a tárcsa szélén. Gyári Yamaha betét van benne, szét fogom szedni és megnézem.
Papírozás után meg kap majd egy Malossi Multivart, hogy jobban menjenPapirozás:
Eredetiség vizsga 15.500
Egyedi forgalomba helyezés + műszaki kb 28.000
Regadó kb 13.000
Vagyonszerzési illeték 2400
Forgalmi 6000
Törzskönyv 6000
Rendszám 5500Összesen 76.400 Ft.
Ha rendszámosat veszek annak az átírása 30.000 Ft durván, szóval a különbözet 46.400. A gépet 155.000-ért sikerült megvenni, a legolcsóbb rendszámos hahun 200.000 és azért el kellett volna menni Pestre és képek alapján nem ilyen szép + futót bérelni stb ami további 20.000 Ft-os költség, ez pedig helyben volt.A Gullivert végül 85.000-ért vitték el a szomszéd városba, de elég sok érdeklődő volt aki több száz km-ről jött volna le érte.
(#71029) sityupityu
Én más iskolában nem néztem szét, mert anno itt csináltam a B,C,E jogsit, végig korrektek voltak, jó oktatókkal.
(#71031) suste
Igen ez így van! Ha e-learningben csinálod, akkor még több idő, mert azt is el kell végezned.
[ Szerkesztve ]
-
MrChef
aktív tag
válasz flegga92 #71032 üzenetére
Szia! Az alkatrészekről írtál, én meg azon gondolkodom, hogy előre megrendelek pár dolgot (pl. gyertya, tárcsafék betét (dobfékhez érdemes rendelni?), motorolaj, olajszűrő, légszűrő), mielőtt az átnézős szervizbe vinném a robogót. Legfeljebb nem most, hanem jövőre kell cserélni. Van benne ráció?
-
flegga92
senior tag
válasz MrChef #71033 üzenetére
Dobféket én nem piszkálnám, ha működik rendesen. Hátul tudsz feszíteni rajta. Ha már nem lehet rajta feszíteni akkor kell cserélni a betétet.
Gyertya nekem nem kellett, az tényleg új volt benne. Ebbe NGK CR7E-kell.
Tárcsafék betétet én legközelebb az EBC-től fogom rendelni, korrekt árban vannak, kocsiban bevált.
Motorolaj Repsol 5W40 lett, olajszűrő nem kell bele. Itt a blokk bal oldalán van az olajleeresztő, ha kifolyt akkor pedig a blokk alján van egy nagyobb műanyag kupak, ha azt kitekered ott van az olajszűrőnek nevezett sűrű szövésű kis kosárka, azt kiveszed és eltakarítod mondjuk féktisztítóval és mehet vissza. Nyilván ha sérült, vagy nagyon dzsuvás cserélni kell. Én ennek a leeresztőjéhez vettem egy O gyűrűt mert 250 Ft volt, rosszabb lenne utólag megrendelni.
Én oem-parts-ról rendeltem gyári cuccokat hozzá, nem találtam más webshopot ahol minden van.
Légszűrő 3000 Ft (utángyártott 3400-ba kerül...)
Variátor levegő szűrő 1600 Ft
Gyári szerszámtároló szerszámokkal: 3100 Ft -
Topikgazda
válasz macilaci78 #71035 üzenetére
Ez így van. Ezért is érdemes néha ellenőrizni azt, hogy van-e ferodol még a betéteken...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
forandor
tag
Pár napja egy haverommal kismotor túrát tartottunk. 3 nap, 600km. Éppen a hőségrekord idejében. Ebből a második nap volt kb. 65 km, mert haver kör SR-ében elszakadt a szíj. Én a frissen rendbetakott Zip-el mentem, szegény Gulliver meg Pesten rostokol.
Íme a szíj:
Szerk, még egy kép:
Rengeteg gumirost, és gumipor. A kánikulában való túlmelegedés okozhatta, vagy valami más is lehet a dologban?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz forandor #71037 üzenetére
Bármi lehetett. Külső sérülés, anyaghiba, nagy meleg amit te is mondtál, túlfutott km...
Bib A 8000 még oké, de a két év önmagában még nem ad okot a cserére. Ha pl 2 év alatt teszem azt belerakott 2000 kilométert akkor még nem kell cserélni, nem fog ennyi idő alatt revülni stb egy szíj. Erős kontrasztal állandóan hajszolva egy ilyen kisebb robogót még egy márkás szíjat is haza lehet vágni akár 4000 környékén is. Ez nagyon sok mindentől függ. Leginkább a kopás mértéke határozza meg egy szíjnál, hogy mikor kell cserélni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Bib
őstag
válasz sityupityu #71039 üzenetére
Az én szervíz leirásomban ez van leírva és én gyári szíjról és gyári előírásról beszélek.Persze lehet össze vissza kóklerkedni csak akkor ne csodálkozzunk ha valami tönkremegy.
-
forandor
tag
válasz sityupityu #71039 üzenetére
Használt robesz, állítólagosan leszervizelt állapotban. Végül én vettem kezelésbe, mert egy kisebb dombot is megért megmászni. Komolyabb emelkedőn tolni kellett. Egy fekvőminától nem ezt várja az ember. Első tárcsákat cseréltem görgőkkel együtt. A tárcsák felületét mintha egér rágta volna (gondolom rozsdás volt, csak a szíj kitakarította). A kontraszt is olyan volt, hogy kézzel mozgattam a tárcsát. Gyárinál erősebb, kék színű kontraszt ment bele. Malossi multivart szerettem volna bele rakni, de sürgetett az idő, és ezek voltak csak kéznél. A szíj maradt a régi, mert ránézésre jó állapotú volt. (Bár a tárcsák után...)
Amúgy meg a fene egye meg azt, aki megtervezte az SR 50-et. Ahhoz, hogy hozzáférjek a légszűrőhöz, karbihoz, szinte az egész motort le kell bontani.
-
Topikgazda
A szervizleírások csak nagy vonalakban nézik a dolgokat (ezt másképp nem is lehet). De akkor kérdezek valamit: Te lecserélnél egy 3 éves, 3-4 tízedet kopott, 2 ezer kilométert futott szíjat? Mert ugye ellenőrzésnél vagy csere előtt azért mindig illik egy szíjszélességet is nézni. Ebben nincs semmi kóklerkodás. Miért kéne lecserélni egy kétéves szíjat ha abban nincs meg a cserére intő km, ergo ebből adódóan a kopása is csak minimális mértékű? Ha megnézünk egy szíjat, hogy az milyen állapotban van akkor egyből az az első, hogy van-e valamilyen sérülés rajta, utána meg jön a tolómérő, hogy mennyi hiányzik belőle a gyári értékhez képest.
Nem azért írom ezeket, mert én spórolok ilyeneken. Volt olyan robogóm amin én is 2000 kilométerenként cseréltem szíjat mert kapta az ívet egyfolytában, és már hátrány volt a fél milis kopás is benne. De ez nem normál felhasználás volt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz forandor #71041 üzenetére
Valószínű, hogy az a régi nem jó állapotban lévő tárcsa kikezdte a szíjat csak nem vetted észre. Alaposan le kell ellenőrizni egy szíjat ha ilyesmi fenn áll, ha bármi kis hibát látsz a szélén, akkor ajánlatos cserélni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Bib
őstag
válasz sityupityu #71042 üzenetére
Én biztos lecserélném, mint ahogy le is cserélem. A régebbi autómon 120 e km-enként vagy 6 évente van vezérműszíj csere. Most van benne 62e km és 14 éves már 2x cseréltem. Nyilván én magam megcsinálom, nem kell munkadíjat fizetnem. A szervízleírásokat nagyon pontosan be kell tartani, én ezt vallom és a vw ag konszernhez tartozó márkák is, ahol 20 éve dolgozom diagnosztikai és szervíztechnikusként. A motor ezek mellett csak hobbi, de én legalábbis mindenemet hasonló precizitással kezelem, számomra csak a tökéletes állapot elfogadható.
Egyébiránt egy gyakran, rövid szakaszokon használt szíj sokkal többször elvégzi a felmelegedési-lehűlési fázist, mely következtében hamarabb öregszik, felülete keményedik üvegesedik. Ilyenkor még több csúszás lép fel, károsodhatnak a kapcsolódó alkatrészek. Ekkor már a pár ezer forintos szíj helyett lehet venni több 10 ezer forintos variátort stb. Nyilván ha a szíj vizsgálatakor minden rendben akkor lehet mérlegelni. -
Topikgazda
"A szervízleírásokat nagyon pontosan be kell tartani"
Én nem azt mondom, hogy nem kell betartani, de te olyan dolgokhoz ragaszkodsz foggal körömmel aminek nincs értelme. Vagy nem érted amit én mondok. Az a baj, hogy ebből az jön le, hogy én az fajta vagyok aki trehány módon mindent csak halogat és nem költ dolgokra, pedig pont az ellenkezője igaz. Amit kell és van értelme azt én is nem hogy időben, hanem még hamarább lecserélem mint kéne. De amit teljesen felesleges azt inkább nem.
Én nem vagyok diagnosztikai és szervíztechnikus hanem csak egy mezei autószerelő (azon belül is a teherautó volt a kiemelt terület), amit már rég otthagytam az árú szállítás és a logisztika kedvéért, ezért nem szállhatok szemben a te véleményeddel. Meg hát ugye egyébként sem.
Semmi gond, két külön vélemény.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Bib
őstag
válasz sityupityu #71045 üzenetére
Engem itt kizárólagosan a segítő szándék vezérelt, nem okoskodás vagy hasonló.Topik olvasója maradok továbbra is.
-
Topikgazda
"Engem itt kizárólagosan a segítő szándék vezérelt"
Amit köszönünk is itt mindannyian.
Tudom, hogy sokat segítesz itt, amit én külön is megköszönök.
Amúgy meg szerintem jobb is ha vannak különböző vélemények. Az igazság valahol mindig középúton van.ui: Egyébként meg én sem kötözködésnek szántam a dolgot, semmi ilyesmi nem volt bennem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
Valami van a levegőbe,hogy mostanában feszültebb a hangulat?
Inkább menjetek motorozni ebben a szép időben. -
syler123
veterán
Sziasztok!
Kész lett a motorom, hengercserével Belül ugye mivel kijött a gyűrű, a hengert szépen legyalulta a dugattyú. Volt már egyszer fúrva, ezekszerint nem a legjobban lett megoldva.
Fúrásra 22eFt-ot akartak kérni, úgy hogy egy nagy repedés láttam kívül a hengeren. 30eFt pedig a gyári új henger, az utóbbit választottam.A kérdésem az lenne, hogy mennyit kell a bejáratással foglalkozni? Most egy 30km-t beletettem 45-50km/h -s tempóban. Meddig járjak vele kímélő tempóban?
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Adott egy Simson s51 4sebességes gyári blokk.
50ccm.Van rajta egy sportdob, ilyen 6ezer ft-os gagyi féle.
Eléggé ki van kívül belül.Szerintetek menjen majd rá a gyári vagy egy ilyen rezó szett?
[link]Később cél lesz a 70-es vagy nagyobb henger, főtengely, 5sebesség is.
Nem agyon akarom tuningolni, csak ha esetleg úgy adódik, akkor tudjon némi powert.Egyenlőre a sportrezó mellé nagyobb fúvókát vennék és ki is merülne a költekezés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
- Crypto Trade
- Mini-ITX
- Modding és elektronikai kérdések
- Aliexpress tapasztalatok
- Azonnali játékos kérdések órája
- További aktív témák...