- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz flegga92 #70700 üzenetére
Olyan 80-100k csak az, hogy rendszám legyen a gépen és biztosítást akkor is kötni, amíg nincs rajta rendszám. Ha így használod, akkor egyrészt biztosítási csalást hajtasz végre és emellett nincs érvényes biztosítás sem a gépen, másrészt nincs rá jogosítványod, ami még komolyabb vétség.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
flegga92
senior tag
válasz macilaci78 #70701 üzenetére
Persze egyértelmű, hogy biztosítás lesz rá kötve így is.
Felénk a rendőrök szerencsére nem csesztetnek, az ismeretségi körömben van jópár így használt motor, egyedül annyit kérnek, hogy 50-nél jobban ne száguldozz vele.
Akkor van gáz, ha okozol valami a biztosító nem fizet. 2-3 hónap lenne csak így használva, még idén leteszem a jogsit, jövőre meg papírozok. -
forandor
tag
válasz flegga92 #70700 üzenetére
"Egyszerűen 50-es jobb robogó számomra nincs", teljesen átérzem. Hasonló magassággal rendelkezem. +/- pár cm, már nem emlékszem pontosan.
Az a Yamaha meg elég tetszetős. A 125cc az én fantáziámat is mozgatja, de egyelőre még nem indokolt a váltás. Nekem a Suzuki GN az, ami nagyon bejön. De legyen bármi is, a Gulliverem maradni fog. -
flegga92
senior tag
válasz forandor #70704 üzenetére
Ha kell még egy esetleg akkor lesz egy eladó Amúgy az újabb amivel mentem, annál is teljesen elfordított kormánynál bele ér a térdembe, de nem zavaró. Ennél meg majd kiderül a próbakör után.
Kiszámoltam amúgy 64.000 Ft, hogy rendszám legyen rajta, biztosítás kb 1000 Ft-al több mint most az 50-esre. Nyilván 2 évente hozzá jön a műszaki, meg az gépjárműadó ami 3000 Ft kb évente.
Cserébe viszont mehetek 90-el is.
Jogsi 45e körül lesz, mert nem a sajátommal akarok vizsgázni, hanem váltóssal, később még jól jöhet.
Jogsit leszámítva kb annyit költöttem volna egy 50-esre mint erre papírral együtt.
(#70705) lbence
Köszi! Azt nem tudod esetleg, hogy vezérléssel, szelephézaggal milyen időközönként/km-enként kell foglalkozni?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
flegga92
senior tag
válasz sityupityu #70708 üzenetére
Köszi!
forandor
Megy a PM -
BlackPriest
őstag
gondolkodok egy henger cserén, mert ilyet még nem csináltam és túl régóta nem piszkáltam a motort. szóval egy rieju mrx az alany, van hozzá a fillérestől a horror árig mindenféle. én abból a megfontolásból, hogy száguldozni van nagy, de néha jól jönne egy kis plusz, egy egyszerűbb példányon gondolkodok (naruku sport 70cc). egy ilyen cseréhez az alap szerszámokon kívül milyen speckó cucc kell, illetve mire kell figyelni? pár videót megnéztem, de nem részlet látszik, az elnagyolt elmélet megvan.
köszi!
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70708 üzenetére
Érdekesség képpen:
Sikerült megcsinálni a motort.
84-es főfúvókával tökéletes.Súbertű normálisan megcsinálva.Bekarburálva az egész.
És a legfontosabb.
Nem tudom de ennél az utángyártott karbinál az úszó megakad a főfúvókába.Tehát a szintet tulajdonképpen ez szabályozza.
Ha jobban becsavarom a főfúvókát, akkor változik a szint.
Elmélkedve rájöttem hogy túl magas volt a szint, nagyon becsavartam a fúvókát.(78-as főfúvóka gyári weber volt, jobban be lehetett csavarni).
Beleraktam a 84-est és tökéletes.Éppen hogy csak meg kellett húzni.Ugyan ez volt a tünet a babettával.Túl magas volt a benzinszint mindig a jikov karbin.Egy adott gázállás után lehörgött dadogott.
Gondoltam leírom hátha. -
pellesmartin
tag
-
mekkGyver
aktív tag
válasz pellesmartin #70713 üzenetére
Az olajszintet nívóhoz kell állítani (leírás alapján). Ha sok akkor le kell belőle engedni, de csak hasraütésre nem kéne. Az olajszint egyébként lényegesen nem befojásolhatja, hogy kiemel-e vagy sem. Az AM6 kuplung egyébként nem egy nagy varázslat. A lamellákat a kontrasztrugó összenyomja, egy tengely meg széttolja őket, ha behúzod a kuplungot. Vagy nem emel ki a mechanika, vagy összeragadtak a lamellák, mást nem nagyon tudok elképzelni. Szét kell szedni, és meg kell nézni mi van belül. Olajat, vizet és egy új tömítést előtte érdemes beszerezni, mert a régit nem "illik" visszatenni, na meg én cserélném egyébként is, ha kétes a folyadékok futása.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Bib
őstag
válasz pellesmartin #70713 üzenetére
Pontosan, ahogy előttem is leírták, ha kopottak a lamellák akkor összetapadnak. Az olaj meg nagyon nem mindegy milyen fajta féle van benne.Én sok félét kipróbáltam. Tiednél látom a lánc is zsírozva van így sajna itt minden lehet.
-
pellesmartin
tag
válasz mekkGyver #70714 üzenetére
Állt a motor 2 hónapot,lehet csak beragadtak a lamellák. Azt hogy orvosoljam? Olaj csavaron benyulva valami tompa szerszámmal megkocogtassam? Nemrég volt cserélve vízpumpa,tömítések,olaj.
Azért van zsírozva a lánc mert tegnap hoztam el,nincs spray-m itthon és ki akartam próbálni,inkább zsír mint száraz lánc. -
Repsol600
addikt
válasz pellesmartin #70716 üzenetére
AM6-nál (vagy koppintásai) simán összeragadhat, ha nem használod sokáig, én úgy szoktam, hogy meglököm magam beteszem 1-be kicsit körözök vele, meg behúzom-kiengedem a kuplungot és fél perc után helyre jön.
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70712 üzenetére
Olvasgattam fölfelé is, úgy hogy nem csak erre a kommentetdre írom:
Nem, a hajtásnak semmi köze a magas fordulaton történő megtorpanáshoz, ez karburációs hiba. Én amikor megemlítettem a hajtást (bár ezt már leírtam egyszer) azt azért tettem, mert írtál olyat is, hogy nem egyenletes végig a kigyorsításod. Az én értelmezésemben a kigyorsítás 0-tól a végsebességig tartó folyamat, és a közben fellépő lukak-torpanások azok a hajtásra vezethetőek vissza. De ezek érzésre jól elkülöníthetők a karburációs hibáktól. Nálad ugye már egyértelműen kiderült, hogy mi a helyzet ezért nem kell foglalkoznod a hajtással. Egyébként, hogy leveszed a deklit abból semmi sem fog kiderülni ha ott lett volna valami hangolási hiba (de ezt is írtam már).Ha most jó, akkor hagyd így. Hogy az úszó megakad a főfúvókában? Egy-két képet lökhetnél ezekről fel ide...
A főfúvókáról egyébként annyit, hogy azt fixen-szorosan ütközésig kell betekerni ami jól érezhető. Nem állítasz vele semmit sem, teljesen be kell tekerni. Egyébként azok a tünetek, hogy mindig csak magas fordulaton akart leállni pont pont az ellenkezőjét sugallják, hogy kevés volt a benzinszint, illetve hogy kezdett elfogyni a házból a benzin, de mindegy. Hagyd így ha most jó.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #70711 üzenetére
Én nem ajánlom a naruku-t. Persze ezzel nem azt mondom, hogy rögtön be fog állni vagy ilyesmi, de nem egy minőségi darab. Vegyél egy malossi sport-ot, az százszor megbízhatóbb és minőségibb. Ja, és nem mellesleg a vezérlése által a teljesítménye is jobb, márpedig nálad mint írtad, ugye ennek a növelése lenne a cél.
Ha vannak szerszámaid akkor nem kell semmi különleges dolog, inkább valamennyi tudás illetve rutin. A henger felrakása közben a préssáv az amire még oda kel figyelni, Ezt a hengertalptömítéssel lehet befolyásolni. Egy ilyen alu tömítésszettet be kéne majd szerezni amiben van mindenféle méret. Rögtön úgysem fogtok betalálni, ezért 1-2 alkalommal le fogjátok venni az egészet mire jó lesz és visszamehet a helyére a blokk. Jobb lenne először olyannal csinálnod akinek van rutinja.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
lbence
aktív tag
válasz sityupityu #70718 üzenetére
Én is ezt akartam mondani, hogy a Schwalbe akkor csinálta ezt amikor alacsony volt az úszószint, de a kolléga problémáit illetően már rég elvesztettem a fonalat.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz pellesmartin #70716 üzenetére
Először is. Két hónap állás normális esetben nem olyan sok, hogy teljesen összeragadjanak a lamellák. Ez alatt azt értem, hogy ha jók a lamellák és az olaj megfelelő. A másik, hogy a kaparászás kocogtatás szerintem nem megoldás, még akkor sem, ha sikerül, mert utána megint bármikor előfordulhat.
Írtad, hogy volt olajcsere. Biztos, hogy előírás szerinti olaj lett beletöltve? Csak nedves kuplunghoz valót szabad belerakni, mert a sima motorolajban nincsenek azok az adalékok amik a kuplung működéséhez elengedhetetlenek. De szerintem simán csak kopottak a lamellák, aminek a biztos jele, hogy hidegen, indulásnál, egyesbe rakva rohadt nagyot ránt. Ez sem a láncnak, sem a hajtásnak nem tesz jót hosszú távon. Most is azt mondom, hogy le kell venni a kuplung fedelét és bele kell nézni.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
V.Stryker
nagyúr
Hi,
Tudnátok abba segíteni, hogy Tauris Cubana 4T -nél hol lehet a fojtás és hogy lehet kiszedni?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
tween
őstag
Privátban már zaklattam a főnök urat de megkérdezem itt is.
Nulla előjel nélkül, elkezdett durrogni a robogó, elég vehemensen, gázadásra. Egy darabig csak olyan 50km/h-tól, ha odahúztam neki, de már ott tartunk, hogy elindulásnál sem tudom felpörgetni, mert úgy durrog, mint egy vadászpuska.
Pár hete volt karbicsere, egy új Dellorto 17.5-et kapott. De utána semmi gond nem volt, úgyhogy nem tudom hogy ez lehet e okozó.
Köszönöm a szakértelmet.[ Szerkesztve ]
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #70719 üzenetére
köszi, a narukut nem gondoltam, hogy a nem ajánlott :S nagyon a 125 vagy ennek a tuningjának a határán billegek, lehet, hogy marad a 125. a préssáv mérésére láttam egy videóban érdekes módszert, mi a "hivatalos" menete?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #70728 üzenetére
Én egy sima ónszállal szoktam. Sufninak tűnik első hallásra, de nagyon sokan így nézik. Pontos adatot ad, és nem tesz kárt a dugóban és a hengerfejben.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Alcsi69
senior tag
Srácok most nézem hogy ez az SR50 nem igazán olyan mint a többi, ez a World Wide Winner kiadás. Csodálkoztam hogy olvastam manualokat azt ott az volt írva hogy elöl hátul tárcsafék, én meg nézem az én motorom: semmilyen tárcsaféket nem látok hátul. Aztán az a légszűrő cucc sincs ott ahol elvileg kellene lennie.
Egyébként az első teleszkóp szimeringek cseréje mennyire bonyolult? Kissé ereszt most a jobb első.
Jah meg ez a fékfolyadék tartály is egy érdekes dolog: ugye nekem csak első fék ami tárcsa, megnéztem a tartályt, de semmit nem látok benne, pedig rázogattam a motort meg minden. Lehetséges hogy semmiféle folyadék nincs benne? Nem mintha nagyon használnám az első féket[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
A lépcső sarka úgy gondolta lebax a blokkomból egy darabot. Nem nagy ügy. Az egyik csavar foglalatának a sarkából ütött ki egy fél centis rész de az ideg szétver és nagyon szúrja a szemem. Persze én toltam neki, szóval az én hülyeségem. Ezt a kis részt fel lehet valamivel tölteni hogy ne látszódjon? Valami epoxy stb ami jó az öntvényre? Olyan kéne ami ott is marad és kibírja ha az ember ki és be hajtja a csavart.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #70729 üzenetére
én is ezt láttam és zseniálisan egyszerű megoldás viszont azon a videón mintha a hengerfejhez pakolta volna a tömítést, ez is járható út, vagy elnéztem?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #70732 üzenetére
Most munkába vagyok, holnap lefényképezem akkor
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #70733 üzenetére
Nem. Más a hengertalp tömítés, és más a hengerfej. A legtöbb mostani hengernél a henger és a hengerfej között csak egy süllyesztett gumigyűrű van, de persze létezik még a "hagyományos" hengerfej tömítés is.
Elméletileg persze, oda hengerfejhez is lehetne úgy pakolni tömítést, hogy közben a préssávot is befolyásolod, de nem ez a jellemző és nem is szerencsés megoldás. Ráadásul mint mondtam, hogy ha veszel most egy hengert, lehet az gyári vagy bármilyen más mostani gyártmány, ahhoz már csak az említett gumigyűrű van a legtöbb esetben. Nem is kapsz hozzá nagyon más hengerfejtömítést, mivel sokszor olyan a kialakítás, hogy nem rakhatsz plusz pakolást oda. Hengertalp tömítést viszont kapsz minden típushoz. A legtöbb hengerszetthez újonnan adnak is ilyen tömítést, de ez kb egy darabban merül ki a legtöbb esetben, amivel nem lehet pontosan belőni. Ezért írtam korábban, hogy kell egy szettet venni (3-5 ezer közötti áron szokott lenni, típus függő).[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70718 üzenetére
Igazad van, itt az alacsony benzinszint lesz a bűnös.
Javíts ki légyszives ha rossz az elméletem.Tehát van az úszó ami nyitja vagy zárja a tűszelepet.
Az úszó alapból lefele lóg , majd ahogy telik benzinnel az úszóház megy felfelé az úszó , zárja a tűszelepet.
Mikor gázt adok akkor ürül a ház, megy lefelé az úszó tűszelep nyit és folyik a benzin keverék.
Amint mondtam az úszó kb a 3/4 állásban mikor megy lefele megáll a főfúvóka peremén. Ezt onnan is látom ha kiveszem a főfúvókát akkor megy még lejjebb az úszó így a tűszelep is jobban nyitva van.
Tehát tételezzük fel, hogy ha csak 3/4-ig nyit a tűszelep, azért mert az úszót megállítja a főfúvóka pereme, akkor teljes terhelésnél max gázon az elvártnál alacsonyabb lesz a benzinszint így fullad /rángat a motor igaz?
Tudsz követni?
Gondolom itt lesz a hiba igaz?
Csinálok majd képeket ha hozzá jutok a karbihoz.Csak most a km óra spirállal vacakolok.
Menet közben egyszerűen elment a mutató.Vagy is nem jelzi mennyivel megyek.Ha forgatom a kereket megy körbe körbe a spirál.
-
lbence
aktív tag
válasz Winchester95 #70736 üzenetére
Nálam is ez volt, hogy ha forgattam a kereket akkor forgott a spirál, de ahogy összeraktam es elindultam már a sarkon nem mért az óra. A meghajtó volt elkopva.
-
lbence
aktív tag
válasz Winchester95 #70738 üzenetére
Igen, az első keréknél. Legalábbis az én Zipemen.
Az enyém kikopott.[ Szerkesztve ]
-
forandor
tag
válasz Alcsi69 #70730 üzenetére
Egy ismerősömnek is www SR50-e van. Echte ugyanaz a blokk, és kipufogó mint a Gulliveremen (persze azzal a különbséggel, hogy az SR50-nél feketére festették a deknit és van ráhúzva még egy műanyag).
Szintén hátul dobfékes.
"légszűrő cucc sincs ott ahol elvileg kellene lennie", dobálj fel képeket a motorról.
Remélem nem leszek túl megdöbbentő, de a fékfolyadék tartályban fékfolyadéknak kell lennie. Pedig egész jó fékrásegítés az első tárcsafék, persze ésszel kell használni. -
macilaci78
nagyúr
válasz forandor #70740 üzenetére
Pedig egész jó fékrásegítés az első tárcsafék - konkrétan az első féknek illenék a fő féknek lennie, mert lassuláskor oda tolódik a súlypont, így ott érvényesül inkább a fékhatás.
Na meg olcsóbb is tárcsfékben fékpofát cserélni, mint dobfékben.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
siti
senior tag
amúgy innen indul valaki a totalbike24-en? akár nézőként?
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
forandor
tag
válasz macilaci78 #70741 üzenetére
Igaz! De azért fő féknek nem nevezném, mert egy motor esetében elég nagy a különbség aközött, hogy az első vagy a hátsó kerék csúszik meg. Ésszel és módjával kell használni mindent. A hátsó dobfék önmagában édeskevés még egy kistestű robesz esetében is, nemhogy egy nagytestűnél.
siti, a jó kis Le Visonta . A feltett kérdés engem is érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz forandor #70744 üzenetére
Igaz, első kerékkel csak vasúti sínen és poros úton csúsztam meg, akkor is kanyarodva. Ha jó a tapadás, akkor a hátsó kerék fel is emelkedhet az aszfaltról.
Összegezve mindkét féket használni kell a hatékony fékerőhöz és rövid fékúthoz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Dtomka
veterán
válasz macilaci78 #70745 üzenetére
Így van!
Mióta annó a bmx-emet lecseréltem Mountain bike-ra már akkor megtanultam, hogy mindkét féket célszerű használni! ~20 éve...
Így az előző és a jelenlegi robogómnál is mindkét féket használom. Bár aki vagánykodni akar, az elsőt hanyagolja -
Alcsi69
senior tag
Igazából nem tudom mi a fenéről beszéltek, rohadt könnyen megállok hátsó féket használva, de lehet velem van a baj. Biciklin ugyan ez.
(#70742) BlackPriest
Ilyen "értelmes" hozzászólást se láttam még, lehet jobb lett volna ha magadban tartod a dolgot.
De ne félj, semmi pénzért se mennék a te útvonaladon[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz forandor #70744 üzenetére
Pedig nem mond hülyeséget, simán lehet főféknek nevezni az első féket. A nagymotoroknál nem véletlen van elől dupla tárcsafék. Az A kategóriás jogsinál a rutin vizsgán van is egy olyan kötelező feladat mint az autónál, hogy intenzív fékezés. Emlékszem, hogy annak idején még mondta is az oktatónk a gyakorlásnál, hogy nem is akarja meglátni senkinek sem a lábát, hogy rámozdulna a hátsó fékre ennél a feladatnál. Én nagymotornál hogy ha jók a feltételek (nem esik stb) szinte egyáltalán nem használok hátsó féket. Városban lassításnál vagy egészen enyhe fékezésnél szoktam, de egyébként nem.
A robogónál ezt az első fékező hatást az rontja valamelyest, hogy egy farnehéz motorról beszélünk egy normál motorhoz képest. Persze a fizika itt is érvényesül, fékezéskor itt is előre megy a súly, de mivel a nagy súly alaphelyzetben hátul összpontosul, ezért nem teljesen olyan a hatás mint egy hagyományos motornál. Persze a hagyományos motoroknál is nagy a szórás a súlyelosztás terén, de mivel a motor nagyjából középen van mindegyiknél, így a legtöbbnek jobb súlyelosztása van mint bármelyik robogónak,még ha valami nagyrobogóról beszélünk is.
Viszont egy robogónál (legyen az kistestű is) is nagyon nagy szerepe van az első féknek, legalább olyan fontos mint a hátsó. Hirtelen és normálisan lehetetlen megállni nélküle.(#70748) Alcsi69 Akkor egyszer próbáld ki motoron és biciklin is azt, hogy használod az első féket is. Meg fogsz döbbenni. Motorral és biciklivel is (de különösen motorral, pláne ha nagyobb sebességgel mész) sokkal nagyobb a fékutad ha nem használsz első féket. Egy közlekedési szituációban akár az életed is múlhat rajta, hogy ha nem tudsz időben és hirtelen megállni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
x50benelli
csendes tag
Ha nem is túl gyakran, de egy kis info, a benelli kapott most új gyertyát 5200km-nél, a boltban 7-es hőértékűt adtak, a gyári 8-as volt, most jobban húz alsó tartományban, továbbá hajtóműolaj lett lengedve, és feltöltve motul 80w90 scooter-el, egész praktikus a tubusos kiszerelés, csak be kell tekerni, és benyomni, de azért szétvágtam, és fecskendővel kiszívtam a maradékot is. Szíj még a gyári, az csak tavasszal lesz cserélve görgővel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban