- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
ma A minőségre, vagyis inkább annak hiányára érkező visszajelzések okán idén valószínűleg más anyagból készülnek majd az Apple saját kiegészítői.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
it A DSA keretében a Pornhubot, a Stripchatet és az XVideost is szigorú szabályokkal állítja szembe az EU.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Tonesz74 #56002 üzenetére
A "szögletes" részig kell érnie. A többire a szervizkönyved ad választ. Általában be kell tekerni, de ez sem minden motorra igaz pl Majesty 125-180 Szóval olvass utána a Manualban. (már ha létezik hozzá, és nem valami noname kis szériás kínai csoda).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Tonesz74
csendes tag
válasz huszi.gyb #56003 üzenetére
Van manual, de semmit nem ír róla. Sőt azt se milyen a gyári olaja. Te mit javasolsz ami nem teszi tönkre? (Én 10W40-re gondoltam) Amúgy meg kell rá költenem kicsit, de melóba elvisz.
Hát akkor lehet hogy sok az olaj? Mert nálam pihent állapotban a hengeres részen van, kb a harmadánál alulról.Ja a típusa: Mex Torino. Mex Motors gyártotta anno. Úgy látom a cég is megszűnt, nem találok semmit róluk.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Tonesz74 #56004 üzenetére
Valahogy sejtettem, hogy nem nagy (neves) gyártó terméke. Az ilyeneknek nincs importőre, legtöbbször motort sem fejlesztenek, csak megveszik a licenszeket, és gyártanak valami hasonlót (általában más anyagminőséggel). Azt kéne kideríteni, hogy milyen motoréval egyezik meg a blokkod.
www.dongosofor.hu
-
Tonesz74
csendes tag
válasz huszi.gyb #56005 üzenetére
Lefényképezem, hátha ismeri valaki.
Az a helyzet, hogy 60-ért akarta adni, és odaadta 45-ért. Úgy kalkuláltam hogy ha ráköltök 30-at-40-et, akkor is 100 alatt marad. Mert láttam ilyen robogót 100ezerért, amit felújítottként hirdettek. Na, de ha valami mégse jó, arra is lehet költeni tízezreket. Majd lassan kicserélem a főbb alkatrészeket újra, és akkor tudom hogy megbízható lesz!! -
Tonesz74
csendes tag
Az is a baj, hogy füstöl. Lehet hogy hengeres, de nemrég olvastam valahol hogy a sok olaj miatt is lehet. Talán az a baja? Néztem hengerszettet, nem túl vészes az ára. (Zárójelbe, meg akarom, meg fogom tanulni minden csínyját-bínyját a szerelésnek/beállításnak.) Szívócsonk is kell bele új, mert kirepedt. Egyelőre megoldottam házi barkács móddal, most nem szív fals levegőt. Anyagi keretem azért véges valamennyire.
-
addikt
válasz kovee01 #56006 üzenetére
Jah, h már megvan. Akkor dobjad rá azt majd lesz valahogy MAjd a karbin állítasz kicsit de ha a gyári "kaka" akkor cseréljed le, rosszabb nem igen lesz - ha meg igen majd kiokoskodjuk itten, h mit és merre kellene tekergetni
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
kovee01
tag
Újabb egyértelmű kérdés, nappali menetfényem csak akkor világít ha húzom a gázkart, ez lehet?
Sztendre állítom és nem világít a nappalim, ha ráhúzom a gázt minden ok, akku gyenge? 20km után is ugyan ez a helyzet. Mi lehet a baj? Gilera Runner 50 SP (2011) még mindig...[ Szerkesztve ]
Kérdezz bátran, szervizben is dolgozom, ha tudok segítek! kovee01 felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
mumtaz
senior tag
válasz fagylalt #55987 üzenetére
Próbáld feldörgölni egy kis Coca-Cola-val. Bár szerintem ez inkább kopása a krómnak, azon meg semmiféle házi módszer nem segít.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
huszi.gyb
senior tag
-
kovee01
tag
válasz huszi.gyb #56014 üzenetére
12-13 között van az érték, ergo normális a V.
A visszajelző tehát a menetfény visszajelzője a fordulatszámmérő mellett akkor miért ég?
Illetve most hogy betoltam ráhúztam megint és világított, ergo csak vagy a töltés vagy a generátor gyengus... ja akku nincs 1 éves. Télire szobában volt ahol mindig +15 fok volt min.Kérdezz bátran, szervizben is dolgozom, ha tudok segítek! kovee01 felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
kovee01
tag
válasz huszi.gyb #56014 üzenetére
Azt nem tudom írtam e de 20km után is ahogy toltam be egyik égő sem világított, a visszajelző égett, a motor alapjáraton ment de csak toltam. sztendre raktam majd rántottam kettőt a gázon és már volt is fény... holnap kipróbálom új akkuval mert van itthon véletlen...
Kérdezz bátran, szervizben is dolgozom, ha tudok segítek! kovee01 felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
Tonesz74
csendes tag
A karburátort is kipucolom. Mert valami nem jó, talán a beállítással is gond van. Leszedtem hogy felmérjem az állapotát, és amikor visszadugtam a benzincsövet, a levegő szívórésznél folyni kezdett a benzin. Ez se normális szerintem.
ui: én okosodni jöttem ide, van-volt pár jó tanács amit olvastam. De ha nem megy, hát nem megy. Majd viszem akkor szerelőhöz a gépet.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Tonesz74 #56019 üzenetére
Netes információk alapján szerelni elég nehéz (bár többségünk fogott már villáskulcsot) netről diagnosztizálni nem lehet. Adhatunk pár tippet, esetleg ha már velünk előfordult hasonló annak a megoldását, de ennél többre ne számíts. Az olajszintet lődd be jóra, se kevés se sok ne legyen. Karbi, gyertya, légszűrő legyen rendben. A többit szerintem érdemesebb szerelőre bízni, mint otthon szórakozni vele, és vagy jó lesz, vagy rosszabb...
www.dongosofor.hu
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #55853 üzenetére
Halihó!
Sikerült kicserélni kisebbre a főfúvókát (78-ról 74-re ) alapjáratit is 38-ról 35-re .. Egész jól megy így is ,és még a fogyasztás is sokkal jobb lett De a darálás maradt mint azt a videón is mutattam már már üzemmeleg motornál ha sokáig hagyom alapjáraton ketyegni és odarántom neki darálás és hatalmas füst marad ,utána megy rendesen ,főleg ha többet megyek vele tehát melegebb a motor is meg minden akkor jóViszont valamit felfedeztem ,nem olyan rég vettem bele olajat kb 1,5 hónapja igaz ez hígabb 2T olaj volt mert nem kaptam olyat ami volt benne, és már ha kicsit megdöntöm a motort pirosan világít vagy bevillan az olajjelző lámpa holott eddig kb vagy 20 litert tankolhattam de szerintem még annyit sem!
Nem lehet ,hogy rossz az olajpumpám és több olajat adagol a kelleténél ? Pillanatra lehúztam az olajcsövet, finoman húzogattam a gázt neki ,hát kb 1-2 percig addig 3 csepp olaj is ment a kezemre Nem tudom ,hogy ez jó e vagy esetleg sok ..mint ahogy azt se ,hogy az olajpumpa adhat e több olajat ha rossz ?! vagy az meghal egyszer és nem olajoz többet ?? mint a képen is mutattam a gyertya körbe a menetnél mindig tiszta olajos (nedves) nem kormos kokszos hanem nedves de úgy hogy még egy ici picit a gyertya tömítésénél is kiszokott jönni ,gondolom nem bírja elégetni..szerintetek ?!<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
szentkuti11
addikt
Ez a hirdetés nagyon leleményes. Vajon ő találta ki, vagy ez plagizált remekmű?
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #56022 üzenetére
Tetszik. Én a PUG-hoz írtam már meg a hirdetést, hasonló ökörség, de még nem raktam fel, és lehet, hogy elviszik hirdetés nélkül
www.dongosofor.hu
-
mumtaz
senior tag
válasz szentkuti11 #56022 üzenetére
Találékony.
Mondjuk a részletekbe bele lehet kötni: "Futott:2 km" Naponta? Óránként?Minden esetre elég nagy a szórás az árak között.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Den
veterán
válasz Tonesz74 #56011 üzenetére
Na. Ez egy tipikus kínai verda. Ezzel a külsővel fut egy rakás néven, amerigo bolivar, novara city, stb..
Bár szemre egyformán néznek ki, a közhiedelemmel ellentétben NEM egy gyárban készülnek, és NEM teljesen egyformák, csupán nagyon hasonlók, de minőségben nagy a szórás, elektromos rendszerben vannak eltérések (két, szemre teljesen egyforma kormánykapcsolónak más lehet a belső kapcsolása, stb).
Ami biztos egyforma, a blokk, a karbi, a gyújtó és töltés rendszer, de ezeket SEM egy gyártó gyártja, minőségben itt is vannak eltérések, illetve blokknál nüansznyi mechanikus eltérések, pl olajpumpa repülő tengelyes, vagy a dekliben is van egy fészke, a meghajtó fogaskereke fogszáma, a hengerfejben van-e szekunder levegő szelep, stb...
Mivel itt a blokkal van a gond, beszéljünk erről. Ezek egy négyütemű blokk, a kódja 139qmb (1- 1 henger, 39- furatátmérő, q- kényszerléghűtés, m- motorkerékpár blokk, b- 50cm3), a motorszám eleje ezzel kezdődik, néha 1p39qmb formában, a p a fekvő hengerre utal.
Amúgy nagyon strapabíró, egyszerű blokk, egy dologgal lehet megölni, az olajjal. Ha rossz az olaj, ritkán cserélik, vagy kevés, akkor gyorsan tönkremegy, amúgy tartós. Az olajszintre oda kellvigyelni, mert kevés, 5-6 deci olaj van benne,és az a burkolat alatt úgy el tud szivárogni, hogy észre sem veszed.
Füstölés. Tóbb oka lehet, legkézenfekvőbb a kopott henger, vagy a rossz szelepszár szimeringek, és/vagy kopot szelepszárak, szelepvezetők.
De lehet az olajtúltöltéstől, bár kicsi az esélye.
Ami elő szokott fordulni, hogy a karterszellőzés eldugul, ezért túlnyomás van a blokkon belül és ezért nyomja az olajat a hengertérbe. A karterszellőző itt a szelepfedél felső oldalán van, egy 90 fokos csonk, ami egy gumicsővel be van kötve a légszűrőházba. Itt előfordul, hogy a légszűrőházba csarlakozó rész eltömődött, esetleg a gumicső van megtörve, vagy odacsipve valahova. Ezt ellenőrizd, járó motornál érezned kell ha lehúzod a csövet, hogy pulzálva áramlik a levegő rajta. Ha füst is jön, akkor egyértelműen kopott a motor.
Karbiban annyi eltérésszokott lenni, hogy van gyorsítópumpás és pumpa nélküli kivitel,
Ha a kisebb fúvókától jobb lett, és a fogyasztás is csökkent, akkor nem biztos, hogy a fúvókázással volt a gond, ellenőrizd az automata szivatót, sanszos,hogy az nem zár le, nem túl tartós darabok.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz fagylalt #55987 üzenetére
Ne polírozd fel, és semmiképp ne csiszold fémig és ne krómoztasd újra. Ez nem egy komoly, edzett, köszörült villaszár, ez csak egy meghajlított, összenyomott végű vascső, amit lekrómoztak, túl sok energiát nem érdemes rá fordítani. Lehet kapni krómtisztító pasztát hajókhoz. Azzal átdörzsölve lejön a vakrozsda, és egy darabig meg is védi.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Tonesz74 #56019 üzenetére
Ja, közben látom, hogy nem te cseréltél fúvókát.
A benzin folyás azért van, mert nem zár el a tűszelep. Lehet, hogy rosszul raktad össze, lehet hogy kopott a tűszelep vagy a fészke. Viszont az ilyen folyás azért veszélyes, mert a szívócsövön befolyhat a hengerbea benzin, onnan meg le az olajba. Lehet, hogy ezért magas az olajszint, a benzines olaj pedig nem ken rendesen.
Vegyél egy felújítót a karbihoz, csak ellenőrizd, hogy minden eleme stimmel-e. VAgy ha nagyon gány a karbi akkor egy új karbit, nem túl drága.
Ehhez a blokkhoz mindent megtalálsz a redhotmotors.hu oldalon.
www.simson4t.hu
-
puby69
csendes tag
A KÈRDÈSEM AZ LENNE,H VETTEM EGY PIAGGIO FLY 50 4T MOCIT!A TULAJ AZT MONDTA MÈG MINDEN FOJTÀS BENNE VAN! ÈS,H TÖBB MINT FÈL TANK BENZIN VAN BENNE AMIVEL NEVETVE HAZAÈREK! EZ KB 60KM! ORA SZERINT MAR 45KM UTAN JELZETT,H ÈHES ÈS MAX 50EL TUDTAM HAZA JÖNNI AMI A DOMBORZATI VISZONYOK ES A SZÈL MIATT VOLT NÈHA CSUTKA GÀZON 35IS!!
DE SÌK TERÛLETRE ÈRVE KULTURÀLTAN VITTE AZ 50- 55 ÖT!!
VISZONT TELE TANKOLTAM ISMÈT ÈS KB 70 KM EVETT 3.52 LITERT!!
AZ ETYIK SZERELOHOZ ELVITTEM,H A FOJTÀSOKAT SZEDJE KI DE NEM VOLT IDEJE DE KIPRÒBÀLTA!!
AZT MONDJA NEM AKAR MAGA ELLEN BESZÈLNI DE ANNYIRA SZÈPEN MEGY A MOCI,H BUN LENNE HOZZA NYULNI!! ES LATATLANBA AZT MONDJA,H SZERINTE NINCS BENNE MAR FOJTAS KULONBEN NEM MENNE 55ÖT!
VALAKI ERRE ÈS A MAGAS FOGYASZTÀSRA TUDNA 5LETET ADNI? ELORE IS KOSZONOM!! -
dzso22
senior tag
válasz z0l1ka #56021 üzenetére
Az olajzóval nem lesz semmi gond.
Automata szívató ellenőrizve lett ?
Ha az is rendben van valószínű az úszószint lesz kicsit magas.
Kisebb főfuvid nincs szóval blankolj meg egy vékony szálas sodrott vezetéket és annak az egyik szálával kicsit fojtsál még a fúvókán. De figyelj oda.
Ha nem változik semmi akkor még erősebb lesz a gyanú hogy magas lesz az az úszószint.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
mumtaz
senior tag
válasz Tonesz74 #56034 üzenetére
Hajrá.
Nekem meg az első hétvége 2 hónapon belül, amikor nem bütykölöm a gépet. Helyette vettem egy akciós grillt (gettó gyereknek gagyi grill) és azt rakom össze. Az is van annyira Ikea, mint a robesz.
Csak 14 csavar van hozzá, de az olyan is. Lehet, hogy a végén inkább mégis a robogó lesz belőle, mert ez már kiidegelt.Apropó. Olvasgattam régi véleményeket Speedfightokról. Az volt a fura benne, hogy a technikailag az enyémmel gyárilag megegyező példányokhoz sorra 80-90 km/ó átlagos végsebességet írnak róla, ami ha az óra csalását belevesszük - ismerve a sajátomat -, akkor kb 70-80. Hogy a fenébe lehetséges ez gyári hengerrel és varióval, amikor az enyém meg az - elvileg - tuningolt állapotban épp csak elérte a 70-et?
Vagy ezek a leírások csak vetítések?
Kb mennyi lehetne a reális a 70-es hengerrel, 17,5-es karbival és rendesen belótt varióval? Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Tonesz74
csendes tag
Milyen olaj kell ebbe ami jó? én 10W40-re gondoltam. Azzal csak nem lesz gond. Szintetikus is lehet?
-
Den
veterán
válasz mumtaz #56035 üzenetére
Szerintem ezek a beírt adatok nagyrészt kamuk. Tipikus konstelláció, mikor a 2t robesz száz kilós emberrel 90-et megy és közben 3 litert fogyaszt.Vagy a 125-ös 2t sportmotorok, amikkel 180-at megy a tulaj, és 4 litert fogyaszt.
Ugyanaz, mint autósoknál, mikor valaki az 1,6-os átlagverdájával legyorsulja az M5-ös bmw-t.
www.simson4t.hu
-
mumtaz
senior tag
Akkor jól sejtettem. Mondjuk még egy 125ccm-es mociról elhinnem, tekintetbe véve, hogy volt a '90-es években egy Cagiva Mito - Eddie Lawson replica-m, abból is a prototípus. Az gyárilag 33 lovas volt, de pályára tuningolták és futott versenyen, így picit erősebb volt. Az ment 180 felett.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dzso22 #56033 üzenetére
Okés ,megpróbálhatom .. Automata szívató volt nekem legelsőre a gyanús ,de azóta vettem egy újat ,de maradt a probléma ,aztán vettem egy manuálist is most az van benne ..szóval az kilőve ..
Ha jó az olajpumpa akkor hova lett a liter olaj ?! Mindenesetre ma vettem jó fajta olajat ,megnézem ,hogy ezt mennyire eszi , azért nem kellene minden hónapba vennem 1 liter olajat holott közel nem tankoltam 50 litert nincs csepegés ,meg ilyesmi .,nem olyan rég mondtad ,hogy égessem ki a kiput megtörtént de már most lett rajta 2 nagyobb csepp olaj folyás ami a kipufogóból jött! Tudom nem baj ,ha jön egy kicsi belőle de ez elég szép adag volt , mondjuk azóta ezt nem láttam.
Jó lenne ha valakinek lenne itt dellorto 12 -es karburátora és esetleg ránézne a képre amit feltöltöttem ,hogy lehessen mihez viszonyítani ha esetleg ő már szedte szét a karbit , kíváncsi lennék neki mennyi a normál szint.,szerintem is kicsit sok ,mert lecsavaráskor folyik a kezemre a benzin rendesen ,dehát teljesen felvan újítva állítani nem tudom ,ez így van gyárilag belőve..De egyébként hogy tud az kikopni ? amikor a tűszelep vége az gumi és ez ugye rézzel érintkezik ,akkor hogy tud kikopni a karburátor ?[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
droving
aktív tag
Garázsból elővadásztam és összerakosgattam , a kis kínai 50-es 4 ütemű szörnyet.
Viszont nem nagyon akar többet menni 30-nál , és az alapjárat sem stabil.
Karbi tisztításhoz sajnos nem nagyon konyítok.
Szerintetek mit lenne még érdemes átnézni rajtadroving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!
-
Den
veterán
válasz droving #56042 üzenetére
A karbit
Nem nagy tudomány. A lényeg, hogy minden csavarhoz olyan csavarhúzót hasznalj, ami pont bele való, mert könnyű szétgányolni a csavarok fejét.
Mikor szétszedted, ne csak a fúvókákat vedd ki, de a levegőcsavart is. Viszont, mielőtt kiveszed a levegőcsavart, tekerd be koppig, de úgy hogy közben számolod hányat fordul, mert utána ennyi fordulatra kell visszállítani,mikor összerakod. Vedd ki a tűszelepet is. Utána mosd át a fúvókákat, és a karbi belsejét valami mosófolyadékkal, ez lehet féktisztító, E85, vagy más oldószer. A fúvokákat, és a karbi furatait jól át kell fújkálni sűrített levegővel. Ne használj drótot, mert megsérülnek a csatornák, ha valami makacs dolgot találsz, max műanyag szálat használj.Próbáld mgegjegyezni mi hol volt, csinálhatsz képeket is, de fentebb linkeltem egy service manualt ehhez a blokkhoz, abban van ábra a karbiról is.
www.simson4t.hu
-
droving
aktív tag
Nagyon jó kis manual köszönöm,sok minden jót találtam benne.
Ismerősöm hasonló kínai robogója hirtelen leállt motorozgatás után.
Nem találtunk semmit , benzin volt megnézem szikra van.
De amikor kivettem a gyertyát az szinte ki esett.
Be akartam csavarni de egyszerűen nem tudod mert meg se kapja , csak kotyog benne a gyertya.
Elég érdekes a szerkezet de megy.
Ez okozhat némi problémát ?droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!
-
-
Den
veterán
-
k5.20
senior tag
válasz droving #56044 üzenetére
Amint mások is írták, persze, hogy okozhat.
A legrosszabb esetben ki is lőheti...
Általában onnan származik, a baj, hogy korábban valaki kajakból jól megráncigálta...
Ha hosszú menetes a gyertya, akkor azt alig kell meghúzni, épp csak hogy a gyűrű megroppanjon.
Meg szabály az is, hogy lehetőleg ne üzem meleg hengerfejjel babráljunk a gyertyával.
Új hozzászólás Aktív témák
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Politika
- Ez a Sony idei legnagyobb tudású tévéje
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- E-roller topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PlayStation 4
- További aktív témák...