- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CHIPman
nagyúr
Üdv.
Télen tervezem egy DR 70ccm hengerszett beszerzését a Piaggio Typhoon-omba. Mit gondoltok, próbáljam meg először a katalizátoros gyári kipufogóval, vagy mindenképp vegyek hozzá valami "sportosat"? Igazából 0-60-ig a gyorsulás tetszik, csak 60 felett megy nagyon nyögvenyelősen, így a hidegben még a 68km/h is nehézkes(bemelegedve is), nyáron 70 körül volt a max önerőből. Fúvóka a gyári van benne(0,53mm, ha jól tudom), de nem hiszem, hogy nagyobb fúvókával sokkal többet érnék el az 50-es henger miatt. A kipun a vakcső már nincs rajta, illetve a varióban nincs benne a gyűrű, ennyi eddig az összes módosítás rajta.
Van egy Motoforce varióm is, a henger mellé azt is betenném(most azért nincs benn, mert kis fúvókával 40 felett megtorpant).
Hozzáértőre bíznám a szerelést, ha sikerül megbeszélni. Saját kézzel rakott össze több evo2 roxot, és most Piaggio-t nyúz, ha jól tudom.Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #11985 üzenetére
Az első annyira nem tetszett, a másodiknak bejövős a volt a
hangja, csak ott meg a motor nem jön be egyáltalán: LOL.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12000 üzenetére
Komolyan lemérem a hétvégén! Nem vagyok szar kondiban, de amikor a földön guggolva raktam fel, egyszer majdnem előrebuktam.
Akkor mi fogja vissza enyémet? Ha, csak logikusan végiggondoljuk.
Pl. megnyitsz egy csapot, a víz az egyenes csövön hamarabb / könnyebben átfolyik, mint egy össze vissza tekerten.
Az enyémet piszkosul visszafogja a gyári, az tuti."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
CHIPman
nagyúr
válasz runner 125 #12004 üzenetére
Hát most a henger egy nem tervezett kiadás, szal inkább próbálom lenn tartani a költségeket. Izé. Katalizátoros a puff, az nem gáz? Mondjuk haver a TOP versenyszettet használta katalizátorossal a roxon, és alig akart menni, csak tegnap óta megy rendesen a Leo Vince TT-vel. Gyengébb ez a henger annyival, hogy nem lesz baj a katalizátor?
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #12003 üzenetére
hidd el kellhet folytás 4Thez is.és annál több is,mint amennyit amit a nyitott végek biztositanak.te logikáddal a gyors gáz az nagyobb teljesitménnyel egyenlő. de ez nem igaz. meg nem mondom,honnan az infó,de - ne is hidd el, inkább próbálj utánanézni, aztán küldd át a linket-
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #12003 üzenetére
Én is kíváncsi lettem, mennyi az annyi. 4,5-5 kg-nak sikerült
megmérni sima személymérleggel, kiput a kézbe véve...
Nem tudom, hogy a 4Road mondjuk mennyivel könnyebb, de
mindegy is: nem vártam teljesítmény-növekedést, elég az ha
nem megy rosszabbul, miközben állat módjára szól...Ha lesznek hosszabb távú tapasztalataim vele, beszámolok.
Nagybátyám pl. fékpadokat gyárt, de rákérdeztem: fékhatás
mérést tudnak csak a cuccaik, teljesítménymérést nem. -
CHIPman
nagyúr
válasz bajnokpityu #12007 üzenetére
Nem is volt baja, csak nem húzott. Vagyis de, hidegen. De akkor nagyon.
Ha meg a katalizátoros dolgomra jött, akkor köszi.Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
runner 125
nagyúr
50ccm-ben elért rekordok, kronológiai sorrendben.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
matyibalogh
csendes tag
Sziasztok!
Van egy kis problémám....
Az Aerox-szal estem a plázaparkolóba...(de csak eldőlt a motor)
Utána jöttem ki és kezdett gyengülni a motor majd leállt!
Tettem bele benzint elment egy darabig.
Kevés olaj volt benne tettem bele azt is!Elmondtam a problémám egy szerelőnek mondta hogy tuti a benzincső lehet megtörve mivel mindig ugyanaddig megy a gép, leáll és ha állnihagyom egy idő után megint megy de csak 1km-t!
Szétszedtem a hátát, benzincsőt leszedtem...semmi baja!
Visszatettem, ugyanúgy dadog és fullad...Valami elképzelés, ötlet, valakinek?
●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
runner 125
nagyúr
válasz matyibalogh #12011 üzenetére
Gyertya, gyertyapipa?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
matyibalogh
csendes tag
válasz runner 125 #12012 üzenetére
Nemtudom..A gyertya nemrég lett beletéve...
Most vettem le újra a benzincsövet vízzel kimostam, megszáritottam..mégrosszabb!●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
runner 125
nagyúr
válasz matyibalogh #12013 üzenetére
Kipufogóba nem ment valami? Karbi nem csúszott le a szívócsonkról?
Vízzel mosni a benzincsövet?!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
matyibalogh
csendes tag
válasz runner 125 #12014 üzenetére
A szomszédom(elég precíz ember) és persze motoros, elkezdett foglalkozni vele!
Holnap veszek bele levegőszűrőt és oda a tömítést, a kiput holnap szétszedem, és amikor ő indította be semmi baja nem volt, többen nézték! (persze nálam baszik indulni,..tuti alien a csávó)●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
matyibalogh
csendes tag
válasz runner 125 #12014 üzenetére
A szomszédom(elég precíz ember) és persze motoros, elkezdett foglalkozni vele!
Holnap veszek bele levegőszűrőt és oda a tömítést, a kiput holnap szétszedem, és amikor ő indította be semmi baja nem volt, többen nézték! (persze nálam baszik indulni,..tuti alien a csávó)●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
DigitXT
félisten
válasz matyibalogh #12015 üzenetére
Esetleg kérdezd meg tőle, hogy mi a trükkje: lehet, hogy ő pl. nem húzott
neki gázt az indításhoz, te meg igen, ennyi különbségtől simán nem indul. -
akos3
addikt
válasz matyibalogh #12018 üzenetére
Csakúgy kiváncsi vok, h szerintetek milyen motor ez? [link]
-
runner 125
nagyúr
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12020 üzenetére
Jah nem gondoltam, h megveszem. Csak az árán megakadt a szemem. És hát a futott km alapján szinte még új. pár évet ez is elmenne gondolom. Legnagyobb gond az az erő igaz. cbr se egy irőművész sajna:S Bár annál nem lehet tudni pontosan. Mindenki mást mond. Vki 120at mond, vki azt mondta h sportdobbal 135/140et is ment. Ára miatt nekem elég esélyas a kis cbr amúgy...Nem nagyon találok még egy iylet ami megfelelne..
-
Tothgera30
Ármester
Nah, ha kell egy brutális gép valakinek, akkor eladom a kis Jawa Babettám, mivel talán összesen 3-4 m-t mehettem vele . Komolyan, volt két szerelőnél, kicserélték a benzincsövet, üzemanyagcsapot és pár tömítést mert ugye azért mégiscsak kb. 20 évet állt, persze azért 6 ezer forintot elkértek, míg két napig ott olt é s nézegették . Szóval most hétezerakárhány km-rel eladnám mondjuk 35 ezer magyar forintért .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #12022 üzenetére
bunkózhatok?
gyári állpotú?mennyit meg?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #12023 üzenetére
Bunkózhatol . Persze, olyannyira gyári hogy visszarepülsz vele az időben . Ha beindítod akkor akár átlépi a villanybicajok és 80 éves pilótájuk versenysebességét is, de csak ha erősen rádőlsz és 100-as oktánszámú benzinnel tankolsz, persze én 40-45km/h fölött még nem mentem vele .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #12024 üzenetére
Hogy folytassam a sort;
Postázod is?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #12025 üzenetére
Akár ! Egyben kéred, vagy összerakósban ?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #12022 üzenetére
Nem volt egy jó kör ezekszerint.,
-
Gergello
addikt
válasz matyibalogh #12018 üzenetére
Haverom is eljátszott egy ilyet. Nem volt rajta gyújtás.
-
jasszer
senior tag
Sziasztok,
Dilemma van: elkezdtem futarkodni (irat/kuldemeny, nem pizza) suli mellett egy 50-es Scaraval, de sajnos 3 nap utan kiderult hogy sajnos keves az ora szerint 70-es vegsebesseg. Egy 125-os 4T, nagy kerekekkel idealis megoldas lenne, de:
Bar nem szivesen mennek rendszam nelkul - ugye moralisan is kifogasolhato a dolog - ha rendszammal megyek akkor a fizetesem tobbszoroset biztosan buntetesre es parkolocetlikre kolthetem, ha rendszam nelkul az allando para, ha marad a Scara az eletveszely hosszutavon.
Van valakinek infoja hogy mennyire necces manapsag Bp-en 125/50-nel menni? Vagy hogy miket neznek a rendorok egy kullemben egyezo tipusnal? (marmint ahol az otvenes es a nagytestvere is ugyanabban a vazban van)
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #12033 üzenetére
Ez necces. Sokszor volt már téma, régebben nagyobb biztonsággal volt bejátszható, de manapság már szerintem felejtős.
S igazság szerint, nem kell ahhoz nagy koponyának lenni, h megmondja az ember valójában mekkora.
Motorosrendőrnek, ha rosszabb kedve van a hangjából megmondja neked, h ez nem 50-es.
Illetve ugye létezik a KPM-sdi, ahol egyértelműen bevizsgálható, ez nyilván nagyon szélsőséges eset, de olvastam már olyat is, h felhívtak egy márkaszervizt, s váz/motorszám alapján megmondták, h mekkora.
Innentől fogva meg már alapból 3 szabályt szegtél meg. (Biztosítás, Jogsi hiánya, Műszaki hiánya, s esetleg amiért megállítottak.)[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jasszer
senior tag
válasz runner 125 #12034 üzenetére
Jah, kabe en is erre jutottam, ugyanakkor pl. a "segedmotorosokat" sem cseszegetik hogy nem 40-nel mennek a szelso sav jobb oldalan.
A masik fele viszont az hogy rendszamossal buszsav, parkolas, forgalom elol elzart utcakat megjatszani mennyire gond? A GS-emmel ket eve rendszeresen nyomtam a buszsavot, sosem volt belole gond, megalltam fizetoovezetben barhol/barmikor, mostansag nem fekudtek ra ezekre? (mondanom sem kell hogy ezek nem opcionalis dolgok ha idore kell menni)
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #12035 üzenetére
...jah, erről akkor lemaradtál, de már hivatalosan is tolahtod buszsávban, illetve hivatalosan előregurulhatsz autók között pirosnál. Így már nem is olyan rossz nem?
Ez a fizetőövezet motorral nálam kérdéses. ..én megmondom őszintén, h járda szélen / olyan helyen állok meg vele, ahol nem zavarok senkit, de parkolójegyet én még az életben nem vettem rá.
Meg úgy őszintén, hova rakod? Bárki leveheti."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jasszer
senior tag
válasz runner 125 #12037 üzenetére
Igen, errol csunyan.
Kulfoldon voltam egy evig, ezert vagyok ilyen tajekozatlan.Igy mar nem is olyan rossz a helyzet, koszi a valaszokat. Akkor bakker ezert nem huzzak ram mostanaban annyian a kormanyt mikor eloresorolok...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #12038 üzenetére
Látod, érdemes volt idetévedned.
..nem beszélve arról, h kb. kevesebbet fog enni a 125-ös 4t-d. Jók ez a Scara-k, bírják a strapát."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jasszer
senior tag
válasz runner 125 #12039 üzenetére
Helyi pizzerianal dolgozni, varosban maszkalni amugy tokeletes lenne, de igy hogy naponta 10 orat kell rajta tolteni elegge "keves", sokat kivesz az emberbol a menekules az autok elol, kulonosen az idegesito mikor latom hogy par pillanat mulva valtani fog a kovetkezo lampa pirosra, cammogok fele a vegsebesseggel es pont telibekapom, pedig kis plusszsebesseggel siman aterhettem volna.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
bajnokpityu
félisten
válasz jasszer #12033 üzenetére
csáá Jasszer!
rég láttalak,kb 3 éve?UKban jártál?
GS megvan még?figy,nekem az 50es vizes roxi megy bő 80at-valóságban.
szal nem kell feltétlen 125,és extra rizikó.
én mindenhonnan azt hallom,h a motoros rendőrök erőteljesen rá lettek állítva a kis-nagymotorokraeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz jasszer #12033 üzenetére
Én egy évet lehúztam így: soha nem igazoltattak... Persze rögtön az elejétől
rendszámoztatni akartam a gépet, mert a feeling nem volt az igazi: ha rendőr
került a látómezőmbe, mindjárt rosszabbul éreztem magam... És alapvetően
nem vagyok "olyan": lelkiismeretileg is zavart ez az egész, hogy nem legális.
Noha nagymotoros jogsim nekem is volt, szóval runner 125 megállapításának
egy része rám sem volt igaz. Viszont tény, hogy ha valakinek van hozzá
szeme, akkor már ránézésre megmondja, hogy az adott gép nem 50-es: egy
motorosrendőrnek azért biztos van ebben tapasztalata. (Ettől függetlenül mai
napig rengeteg nagynak látszó robogót lehet látni Bp-en rendszám nélkül.) Na
nem mintha a rendszám annyi plusz költséggel járna, ha már megcsináltattad:
pl. ezt a parkolócetlit nem is tudom értelmezni, mert nincs zárt szekrény, ami
"megvédené" a cetlit, tehát gyakorlatilag esélytelen, hogy rárakd a motorra, és
az alapján ne büntessen a parkolóőr... Ebből viszont arra következtetek, hogy
nem is nagyon szabadna foglalkoznia veled. Jó, mondjuk egy mélygarázsban,
ahol beléptetőrendszer van valószínűsíthető, hogy fizetni kell, de az meg már
az üzemeltetőn múlik, hogy milyen konstrukcióban engedi be a motorokat.Egyéb büntetés meg értelemszerűen akkor merülhet fel, ha megállítanak (de
ez rendszám nélkül használt nagyrobogó esetén sokkal neccesebb), vagy ha
fotóznak, de az meg viszonylag ritka (jó esetben: pláne, hogy hátulról kell).
Btw. most meg más miatt "izgulhatok", ha rendőrt látok, az egyik a xenon, a
másik meg az elég hangos kipufogó. De mindkettő közlekedésbiztonsági
jelentőséggel bír (az én életem védi), szóval alapvetően felvállalom ezeket.
A xenon pl. tökig le van tekerve, ráadásul csak 4300K: nem villantottak még
rám, hogy vakítanám őket: csak szimplán jól látok vele... A kipu meg elvileg
"E" szabványos, más kérdés, hogy ezt hangtompítóval, vagy nélküle teljesíti.
A LED-es izzók meg tökéletesen látszódnak: innentől asszem nincs kérdés. -
jasszer
senior tag
Aha, UK volt.
A 125/50-et mar teljesen elvetettem, a 80 km/h mar nem rossz, de ma pl. Budaorsre es Torokbalintra kellett mennem, oda mar inkabb egy 100 km/h-s vegsebesseg lenne jo. Lehet hogy a GS-sel kellene dolgozni es atallni E85-re...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #12042 üzenetére
Jah, ezek miatt kicsit én is fosok, de itthon _még_ nem foglalkoznak vele. Ausztriában annál inkább, azóta nem is voltam kint motorral.
..ezek megint nagy fasságok', s én is így gondolom. A xenon jól veret, sötétben 2x úgy látni vele, mellesleg világosban is sokkal nagyobb presztízsed lesz tőle, s teszem azt - papi nem jön ki eléd, ha éppen kilóötven környékén mész, mert arra néz és vakítja"", s inkább megvár.
A hang valóban ismét király dolog, de az enyém már tényleg túlesik egy ponton, nem tagadom, ha valaki pl. mellettem menne el vele nagy gázzal gyalogosként, én is anyáznék. (Ha nem lennék motoros, de az vagyok, így csak mosolygok. )
De nem gáz, ettől leszek még egészségesebb.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz jasszer #12043 üzenetére
diosdrol jártam be a városba.nincs fél perc sztem időben,ha ezzel vagy a CBRel mék be.
országúton az aeroxszal legalább annyi loosert előzök meg,mint ahányan engem.és ez még csak 50es.tavaszra fentlesz a 70es henger végre,akkor sztem nyujtott végsebbel meglesz a 100sik uton óra szerint.hozzá tartozik,hogy ilyen tempóval,ennyire felhúzva 4-5litert eszik.sztem nem érsz semmit az E85el.buzukival vagy 5000km-en keresztül teszteltem,elektronika nélkül.(elektronikával jobban menne,de még többet enne)igy simán annyival evett többet,amennyit spórolhattam volna.gyakorlatilag tök mindegy mit csináltam,a végére ugyanannyi forintra jött ki 1 km.ellenben úgy ment,mintha 3 henger járna
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
jasszer
senior tag
válasz bajnokpityu #12045 üzenetére
Jah, kozben utanaolvastam az E85 kerdesnek, hat sokkal nem lennek elorebb. Marad a 125/4T nagykereku robi rendszammal, csak meg a tipust kell megalmodni.
Az Aerox sebessegre mondjuk mar teljesen jo lenne, csak egy heten 40-50 orat vegigtolni rajta (hosszabb utakkal) az azert kemeny lehet, mint ahogy a Scaraval is ez a masik baj.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #12046 üzenetére
Ha a külső nem számít, akkor mindenképpen valami nagy kerekűt nézz szvsz. Bár ízlések és pofonok..., de nekem nem jönnek be ezek a retro formák.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jasszer
senior tag
válasz runner 125 #12048 üzenetére
Jah, irtam is hogy csak nagykereku johet szoba. Az hogy hogy nez ki meg egyaltalan nem erdekel, nem hobbieszkoz lesz ugysem, plussz ha ronda akkor nem lopjak.
bajnokpityu: Amennyire megfigyeltem a kiskerekuekkel inkabb a pizzasok dolgoznak, ott annyira talan nem veszes mert egy joval kisebb teruletet jarnak be, annak minden negyzetcentimeteret ismerik (azaz tudjak merre vannak a katyuk) es sokat szallnak le a motorrol, olyankor kicsit atmozgathatjak az elmacskasodott tagjaikat.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!