- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bling95
őstag
válasz forandor #70250 üzenetére
Első körben mindenképp Vespában gondolkodnék, mert az tetszik a legjobban.
Amennyiben az nem sikerül akkor esetleg Habana, Liberty, Scarabeo ilyesmi.
siti: Köszi az infót, nem zárkózok akkor el élből a 4 ütemtől arra jutottam, a fő cél tényleg csak az, hogy kényelmesebben bejussak munkába mint tömegközlekedve.
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
válasz BlackPriest #70253 üzenetére
Mikorra tervezed kipróbálni?
-
siti
senior tag
válasz BlackPriest #70253 üzenetére
Ilyet kerestem én is, de akkura köthető volt, annyit meg nem akartam vezetékezni
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Theory66
aktív tag
Sziasztok!
Explorer Spin GE50 robogón világít az olaj szint jelző, de olaj van benne. Kivettem az úszót az olaj tartályból, mozog rendesen. Nem igazán szeretném lebontani az egész burkolatot, ha nem kötelező, előfordulhat hogy a kábel hibás vagy a visszajelzőnél a panel, vagy biztosan az úszós rész hibásodhatott meg szerintetek?
-
félisten
válasz BlackPriest #70256 üzenetére
Rendeltem egyet én is, úgyis legalább 2 hét amíg foglalkozni tudok a dologgal.
Hátha ideér időben.Jelenleg ott tartok, hogy valószínűleg a kontraszt rugó lehet gyenge.
-
suste
veterán
válasz BlackPriest #70256 üzenetére
én is rendeltem, meglátjuk hogy válik be
-
Theory66
aktív tag
válasz macilaci78 #70258 üzenetére
Érintkezési hiba volt, kimozdult a csatlakozó ami összeköti a mérőt a kábellal... azért köszi
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #70253 üzenetére
Ilyesmi van nekem is otthon.
4 illetve 2t fordulatot is mér, de nem mindegy, hogy hogyan van beállítva. Ráadásul valami rejtett funkció ez benne, nem sima gombnyomásos (hosszan kell tartani benyomva valamelyiket, vagy ilyesmi). Alapban 4t-re van állítva (én csak erre használtam), 2T-nél ha nincs átállítva akkor fals adatot mutat. Nekem is az egyik fórumtárs hívta fel rá a figyelmem egy privát beszélgetés alatt.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #70262 üzenetére
megnézem majd, hogy adtak e leírást hozzá, ha van, akkor beírom mi a titok, hátha már nem jár hozzá
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #70263 üzenetére
Nekem nem adtak hozzá. Be volt rendesen csomagolva, de semmi részletes leírás. Az átállítást be tudom linkelni a privátból ha kell valakinek. De lehet, hogy időközben megjelenik Telda fórumtárs akitől származik és majd ő leírja.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz BlackPriest #70263 üzenetére
van hozzá videó
-
Bling95
őstag
Sziasztok!
A heten megyek megnezni egy robogot (Vespa et2). Az első hsz-t vegigolvastam. Ezeken kívül van esetleg amire érdemes figyelni vásárlás során?
-
Bib
őstag
Valami jó minőségű, megfizethető felnyitható sisakot tudtok ajánlani? 50-60k-ig létezik ilyen?
-
lbence
aktív tag
válasz Bling95 #70266 üzenetére
Vespáknál az a specialitás, hogy fém kasztnija van, és nincs külön váza.
Meg kell nézni az alját, hogy rozsdásodik-e, ha igen, mennyire.
Ha estek vele és esetleg kicsit ferde lenne, azt nagyon nehéz javítani, de azt éreznéd is menet közben, és úgy is tudod ellenőrizni, hogy kiveszitek a bukósisaktartó teknőt (ET2-ben azt hiszem, hogy egy mozdulattal kivehető) és megnézitek, hogy egyenesen áll-e a hátsókerék, egy vonalban van-e az elsővel. -
macilaci78
nagyúr
Én NZI-t használok Conbi duo, a felhajtható funkciót nem használom, rossz a súlypontja.
A szervizben árulnak sisakokat is, kérdeztem, mivel tud többet a 120k-s Nolan, mint a 30k-s NZI? szénszálas, tehát könnyebb, 5 év gari a héjra, 2 a belső rész...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
mumtaz
senior tag
Én MT Atom SV Tarmac sisakot vettem két hete. Bár szemeztem az NZI Combi Duo-val is. Szerintem mindkettő jó, de az Atom jobban bejött.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
macilaci78
nagyúr
NZI Combi Duo-t tavaly vettem, azóta kb 1000 km-t mentem vele, egyszer mostam a bélését. Látványosan puhább, mint Párom azonos típusú kb 0 km-es sisakja, de így is tart.
Matt fekete, de nyáron sem meleg, illetve nem ettől van melegem. Jó a szellőzése, ősszel a fejtetőn lévő szellőzőt zárom is.
A főplexi viszont hajlamos párásodni alul, akárhogy is van állítva a szellőző. Résnyire nyitni kéne a plexit, de ennek a két végállása közt csak egy középső állása van, aminél pont a horizont vonalában van a plexi alja, használhatatlan így. A korábbi Kiwi sisaknál volt vagy 7 köztes állás, az megállt résnyire nyitott állásban.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
DJGABI
addikt
Sziasztok!
Új vagyok robogó témában, végigjártam a létrát: babszi, simson, 125/50, most úgy jött ki a lépés hogy lett egy PGO Ligero-m. Idomokról a pöckök itt-ott hiányozgatnak, meg kb ecsettel van festve, de gyorsan kellett valami... Lényeg a lényeg: megyeget, de... Legkisebb emelkedőn is ilyen 20ra esik vissza a tempó (oké, nem várom hogy a mázsámat röhögve vigye fel, de fel se pörög, hallhatóan szenved). Ja meg hidegen egyből ugrik, de bemelegedés után az elindulás is elég nyögve-nyelős. Van valakinek valami tippje? Eladó említette hogy kompresszió kevéske lehet (fúrás?). De amúgy sík terepen lépeget, meg aránylag jól húz... olyan 60-ig. Görgővel lehet rajt javítani vajon? Legutóbbi 2 rossz szimóm után kb megváltás. Hidegen/melegen elsőre indul, km órát kivéve minden visszajelző, index, akármi működik rajt, nem folyat semmilyen folyadékot.
szerk: ja, valami kosarat/dobozt szeretnék, előre ilyen univerzálisat néztem [link], de csak 1 csavar tartja az idomot, gondolom fúrni kéne, azt inkább nem lépném meg hátha reped... hátulra ilyen dobozt néztem [link] de ehhez még külön kell platni, nem? vagy max gányolni valami tartót?
amúgy fura volt a gazdája, olyanokat elmondott, hogy a 98-as benyát szereti (ilyenről mondjuk még nem hallottam) olajpumpa elvileg megy (ezt ellenőriznem kell, lehet le is húzom, vagy nem tudom mi kell a lekötéshez), de keverék van pluszban a tankban. Magasnyomású után nem indult (megint fura 1, sose mosnék motort én azzal, 2, azt mondja a cdi ázik be, de esőben meg érdekes mód nem...) Fentiek miatt írom hogy gazdája, meg amiket elmondott az alapján foglalkozott vele eleget, de közben terepezni meg két személlyel voltak szegény robival
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
siti
senior tag
válasz Bling95 #70266 üzenetére
ahogy már írták, bukó tartót ki tudod venni egy mozdulattal, ott látod a váz belsejét meg blokk, karbi környékét (mennyire tiszta). Ha már felnyitottad nézd meg az ülés gyártási évét (Ha nem cserélték, biztosabb támpont a gyártási évre) és hogy ott figyel e rajta a szerszámos csomag. Egy csavar fogja az aksit, azt is meglesheted (akku tartó vödör, van biztosíték vagy patkolva volt). A váz belsején ott a gyári címke, színkód alapján látod hogy mennyire eredeti a fényezése/színe. (inkább ilyen címke lesz benne)
Az első kerék mögött a váz, nem nyúlik mélyre a sárhányó, oda ver fel minden kavicsot, dzsuvát, ez lehetőleg legyen ép. A többihez már szerelgetni kell egy kicsit: kesztyűtartó lenyit, lecsavaroz és fejidom mögött látod hogy rozsda, sérülés (ha ki is glettelték, belül ott lesz a dudor). Én megnézném a légszűrő háza tisztaságát is.
Műanyag idomok legyenek épek, főleg a lámpa körül, ami bontott általában mind sérült, mert azzal mennek neki az ároknak, az ép meg drága. (alapvetően minden drága hozzá, új korában se volt olcsó, a műszerfal izzón kívül nincs sok filléres tétel). Az olasz napsütés nyomot hagy rajta, hátsó sárvédőn látni fogod a rendszám helyét.
A hogy megy meg egy másik kérdés. alapból 100kg, de egyenletesen húzzon, ha full gázra látványosan fullad, akkor sokat fogsz karburátort meg variót állítgatni (amit egy szerelő se fog neked megcsinálni, belerak mindent ami gyári és légy vele boldog, nekem is rendbe rakták, tudta is rögtön a gyári 45km/h maxot)
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Bling95
őstag
Köszi az infókat. A színe biztos, hogy nem gyári mert új a festés.
Az eladó pedig mintha az mondta volna, hogy cserelnie kellett a hengert es dugot mert a korabbi tulajdonos nem figyelt az olajra, igy menthetlen volt. Na most nem tudom, hogy ez inkabb pozitivum hogy uj, vagy negativ hogy nem a gyari...
Elmondások alapján olyan a robogó mint amit tenyleg szetdontottek es rendbe raktak. Az úr, ahogy nézem már jópárat eladott ott Veszprém környékén, mert sok ilyen Vespa társaságos kép van fent a közösségi oldalon, ahol a korábbi vevőivel együtt szerepel
Reméljük előben is bíztató lesz a dolog.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #70273 üzenetére
"A főplexi viszont hajlamos párásodni alul, akárhogy is van állítva a szellőző. "
Ugyanilyen sisakom van, eleve ugy rendeltem, hogy kertem hozza Pinlock-ot is. Oktobertol hasznalom es a hideg, paras, esos idoben sem parasodik be.
A legutolso zart sisakom utan megfogadtam, hogy soha tobbet nem veszek zart sisakot Pinlock nelkul, mert varosban nagy szopas ahol sokszor allsz meg vagy lassabban mesz es elkezd parasodni. -
nyogo83
Topikgazda
1,5 honapja vettem egy kis Vinot csajomnak motorhibasan olcsoert. Kompressziot csak nyomokban tartalmazott, inditani se probaltam, most sikerult nekiallni rendbetenni.
Minden csavar, alkatresz meg gyari erintetlen az egesz gepben akarhova nyultam (2001-es), 34 ezer km van benne.Hengerfejet lekaptam, aztan meglepodtem, mert nem remlett hogy Wifis dugattyuval szereltek volna a 3kj blokkokat
Kicsi takaritas utan mar felismerheto volt, hogy az egyik oldali csapszeg biztosito gyuru szabadult el es alakult antennava, a dugattyu kolbaszolasa miatt pedig keletkezett nemi folytonossagi hiba is a gyurukben, dugoban.
Kitorolgettem a forgattyushazat, kifujkaltam, de igazan nem talaltam semmilyen nyomat a hianyzo daraboknak, szoval azt kifujta az utolso lehelletevel szerintem.
Egyebkent szepen latszik, hogy mi okozta az egesz gondot.
Eleve a csapszeget nem tudtam kihuzni, igy a dugattyut stabilan kitamasztva muszaj volt kalapaccsal kiutogetni es igy is nagy nehezen jott ki.(utogetni egyebkent tilos, kitamasztasa nelkul meg vegkepp, hacsak nem akarsz uj fotengely-hajtorud parost is)Konkretan ugy beragodott a csapszeg, hogy az egyik oldalan 1mm koruli kopas es hornyos bemarodas van.
A csapszeg valoszinuleg ferden megszorult es kinyomta a biztosito gyurut. A kopastol meg olyan valla keletkezett, hogy alig tudott a dugon atjonni. A dugo ugy logott a hajtorudon, mintha egy gombfejre lenne fogatva.Igazabol nem is ertem, hogy ezt hogy nem lehettett eszrevenni, mert ekkora kopasnal mar eleg szepen szolhatott. A fotengely, hajtorud hezagok gyariak, logas nincs, de meg annak ellenere hogy nez ki a dugattyu, a gyari vashengeren sem latszodik nagyon durva huzas nyom.
Hal istennek se a gyuru darabok, se az "antenna" nem tett kart a hengerfejben:
Ma megkapja az uj Naraku hengerszettet, dugot, csapszeget, tugorgot, uj szijat, gorgot.
Kap meg egy fenyezest, aztan megy ossze.(Sorry a kepekert, probaltam kis meretben berakni)
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Dtomka
veterán
válasz nyogo83 #70279 üzenetére
Korábban Aeroxom volt, és a henger besült...fel lett fúrva majd x idő múlva eladtam.
Te eléggé szerencsésen megusztad!A jelenlegi motorom henger\hengerfej állapotát nem tudom. Meg kellene nézni, le kell ellenőrizni vmit, mert nem szeretnék még1x úgy járni.
(Sorry a kepekert, probaltam kis meretben berakni)
Miért írod ezt? Én azt mondom, hogy, köszi a képeket. Tanulságos!
Akinek nem tetszik, hogy vannak képek annak üzenem fizessen elő nagyobb netre... -
macilaci78
nagyúr
válasz csocsosvuk #70284 üzenetére
Szerintem kitalálom főnököd gondolatát a céges net és a munkaidő felhasználásával kapcsolatban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #70277 üzenetére
Olvastam a pinlock-ról, megoszlanak a vélemények. Kb 50-50, vagy 60-40 arányban. Nem foglalkoztam vele. Majd ha karcolódik a főplexi és cserélem, akkor előtte kipróbálom, hogy az alját kifurkálom pár helyen, mit ad elő. Illetve télen motorozok, de azért egy párás őszelői reggelen már nem vicces.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Debilon
addikt
válasz macilaci78 #70286 üzenetére
azért egy normálisan felrakott pinlock (értem sisakhoz/plexihez való) sokat tud segíteni
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Dtomka
veterán
válasz csocsosvuk #70284 üzenetére
OK
De érted mit szeretnék kihozni\mire gondoltam. Valaki időt energiát fektet abba, hogy megosszon vmit és még le is cseszik érte.
Nem ez a topic, de már hallottam ilyet... -
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #70286 üzenetére
Altalaban ott szokott a pinlockkal a gond lenni, hogy ha nem illeszkedik pontosan a plexihez.
Ha valahol nem tapad/zar rendesen a pinlockon levo zarocsik, akkor nem lesz a plexi es a pinlock kozott levo legreteg zart terben, igy gyakorlatilag ugyanugy fog parasodni mint elotte(sot, meg rosszabb lesz). -
Bib
őstag
válasz macilaci78 #70271 üzenetére
Ez tetszik, köszi mindenkinek.
-
senior tag
Sziasztok!
Motowell Magnet Sport robogóhoz kellene új akksi és szívató.
YTX7A-4 / YTX7A-BS varta akksi kéne bele gondolom, meg szabad venni árukeresőn a legolcsóbbat? 7 ezer (+1ezer posta) körül van, meg 2300 Ft-ért (+990 posta) láttam szívatót a vaterán. Köszi előre is a segítséget!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #70292 üzenetére
Szinten annyi ideje szemuveges, es a legaprobb szar is zavar de ezt inkabb egy vekonyabb plexi szeru anyagnak gondold, amit a nagyplexi ket szelso kis pockebe akasztva odafeszul belulrol.(alapbol ott ket kis vakdugo van most, oda megy a tartopocok amit a pinlockkal kapsz).
A pinlockon van 2 vagy 3 bevagas a szelen, attol fugg melyikbe akasztva feszul ra szepen.
Kb 5 perc megcsinalni, nem lehet nagyon elrontani (legalabbis ennel az Nzi-nel sima ugy volt).Igy erthetobb videon [link]
[ Szerkesztve ]
-
mekkGyver
aktív tag
válasz macilaci78 #70286 üzenetére
Nem hiszem, hogy van kérdés pinlock téren. Ha párásodik a plexy, akkor azt 100%-ban megszünteti, ez szerintem nem vita tárgya, csak - ahogy írták - előfordul, hogy nem rakják fel rendesen. Én ősszel, sőt télen is szoktam robogózni, és reggelente ment az a játék, hogy lecsukom a plexyt, párás, kinyitom, könnyesre fagy a szemgolyóm, akkor megint lecsukom...
Sajnáltam a pénzt rá, de muszáj volt vennem egyet (ProBiker sisak pinlok előkészítéssel). Hát azóta, öröm-bódottág! Le is fotóztam akkor, majd előkeresem. A pinlock kristály tiszta, körülötte meg fehér homály.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Rivaul
addikt
Sziasztok.
Nem hagy nyugodni a gondolat hogy még mindig nem tökéletes (számomra) az aerox. Mivel nem tudom kipróbálni a vegyes méretű görgőim miatt így kérdezek hátha. Most 5,6-os görgők vannak benne. Egyenes futás tökéletes de emelkedőre egyszerűen nem tud felpörögni. Nem az erővel van a baj mert ma a feleségemmel ketten mentünk egyet ami 130kg körül van és egyenesbe ugyan úgy akadt az óra és nem is gondolkodott sokáig. Viszont emelkedőre nagyon lassan megy fel mert egyszerűen nem pörög ki. Ha lendületből megyek akkor nem esik vissza a tempó de ha állásból akkor lassan felpörög valameddig és annyi. Arra gondoltam 5g-ra cserélem a mostaniakat de nem tudom -3,6g hozna-e érdemi változást? Nem akarnék még költeni mert így is a szőnyeg szélén állok az asszonynál. Hasonló setupnál tanácsolták ezt a görgő súlyt.Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
válasz Rivaul #70296 üzenetére
Van egy pont ahonnan már hiába írod le tökéletese a helyzetet, egyszerűen nem lehet "távsegíteni". Ott kéne lenni a motor mellett ahhoz, hogy érdemlegeset mondjon az ember. Erre mondjuk azt mondom, hogy próbáld meg. Nem egy nagy beruházás és hátha...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #70297 üzenetére
Rendben, meg tudom érteni és így is köszönöm a válaszod
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
félisten
Felteszem a kérdést:
Ha álló helyzetben nem éri el az optimális fordulatot, döglött a robesz olyan 40-ig, ahol meglesz a fordulat és elkezd tolni rendesen, akkor kontrasztrugót érdemes elsőre cserélni?