- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
válasz Bözsinéniii #70799 üzenetére
Nos akkor hagyd benne te is,főleg hogy azt írják hogy az nem fojtás.
Én is 100 kiló vagyok.
Amúgy mit vársz egy 50 ccm-es SMKP-tól?
Ez a sebesség szerintem több mint jó,szabály szerint 40-nél nem is mehetnél vele többet!
Meg szerintem egy motor minél gyáribb,annál tartósabb,megbízhatóbb. -
kahuta
csendes tag
Sziasztok!
Tudtok valakit aki Eger- Mezőkövesd vonzáskörzetében robogó javítással foglalkozik és ért is hozzá? Mert sajna a kettö nem mindig jár együtt. Jah és megfizethetö. Köszi a válaszokat előre is. -
Dj.Mike
senior tag
Hali van itt olyan aki szolnoki és szintén factory sr-je van? Gurulhatnánk valamikor egy jót mert egyedül unalmas. Ma is beleraktam több mint 100 km-t. Ha netán valakinek lenne kedve egy kis guruláshoz azt szívesen venném.😎
-
Bözsinéniii
újonc
-
#49155328
törölt tag
Székesfehérváron keresnék szervizt, ha van valakinek tapasztalata az jó lenne.
Egy cpi sx50-est kellene javítani. -
perge666
veterán
válasz Bözsinéniii #70805 üzenetére
Ha nem szereted hogy korlátozva vagy,míért nem veszel nagy motort?
-
Topikgazda
válasz mekkGyver #70781 üzenetére
Szia!
Két nap pihin voltam ezért válaszolok csak most."látom, hogy ismét eljutottunk oda, hogy ha egy topikgazda véleménye más, mint a hozzászólóé, akkor rögtön átmegy a hozzászólás személyeskedésbe, támadásba, lehurrogásba"
Először is nem akartalak megbántani, bár szerintem durva stílust egyáltalán nem használtam. De már az előző hozzászólásomban is odaírtam, hogy idézem: "szégyellem magam". Ebben úgy gondolom, hogy már rögtön benne volt előre egy bocsánatkérés is, de ha ez nem elég akkor nekem nem szégyen ez, megteszem megint: Bocsánat.
Szerintem a többiek egyetértenek velem azzal, hogy a stílusommal nincs, vagy legalább is nem volt gond eddig, erre mindig nagyon odafigyelek. Ha valami olyan van, akkor sokszor inkább nem szolok semmit, a segítségnyújtás a célom nem pedig az, hogy vitákba beleálljak. De tény, hogy a neked szánt válaszom nem a megszokott volt tőlem. Egy év alatt amióta itt vagyok topikgazda te vagy az egyetlen aki valamilyen szinten "kivágta nálam a biztosítékot". Én is ember vagyok, és lehetnek rossz napjaim."Én legjobb tudásom szerint válaszoltam a kérdezőnek, leírva a saját tapasztalataimat. Sajnálom, ha ezzel megbántottam az önérzetedet"
Azzal volt az egésszel problémám, hogy meggyőződéssel állítasz olyan dolgokat amik egyáltalán nem úgy vannak ahogyan te azt gondolod. Nem a linkeddel volt pl gond, hanem azzal, hogy kevered a dolgokat és egyáltalán nem helyesek az állításid ha azokat a gyakorlatban átvisszük. És ha valaki ezeket olvassa akkor bizony félrevezeted őket az ilyenekkel. Egyébként az én önérzetemet egyáltalán nem bántottad meg. Engem egyedül az bántott, hogy ennyire félrevezető dolgokat írtál. És az is csak más mások miatt.
'A gyári rezo az, amit boltban veszel, és nem te hefteled össze otthon! Jó, jegyen Bolti...de hagyjuk..."
Na az a baj, hogy itt már megint megy a félrebeszélés. Először ezt írtad: "Mivel a gyári rezó már az adott típusú motorhoz van gyártva, ezért azt már nem kell hangolni!"
Én erre írtam ugye, hogy nincs olyan, hogy gyári rezo. Ha egy cég kiad egy csövet, akkor azt a létező összes típushoz gyártja általában. Legalább is sok esetben. Legyen az minarelli (azon belül is levegős álló, levegős fekvő, vizes fekvő), piaggio levegős-vizes, morini stb...tehát mindegyikhez lefogják gyártani, csak a könyökrészükben és a felfogatásukban fognak különbözni. Tehát soha sem egy adott típushoz gyártanak rezonátort. De még ha tényleg gyártanának kimondottan egy típushoz is, akkor is kéne hangolni egy gyári cső után azok a dolgok miatt amiket már feljebb leírtam (még egyszer nem fogom)!
Erre most meg jössz olyan dologgal, hogy te azt érted gyári rezo alatt, amit boltban veszünk meg és nem a sufniban hegesztünk össze. Te láttál valaha is itt ilyesmiről írni valakit? Szerintem a fórumtörténelem alatt soha sem eset szó otthon összeeszkábált rezonátoról...nem is értem az egészet, ezzel csak csináltál még egy felesleges hurkot a történetben, semmi többet. Mindig is gyári készítésű dolgokról beszélgettünk itt. Egyébként meg otthon igen bonyolult lenne összehozni egy rezonátor úgy, hogy az valóban jól működjön. Nem is a hegesztésekről meg ilyenekről beszélek, mert az egy jó szakembernek nem gond, hanem a megtervezés folyamatáról. Minden gyártó minden típusánál igen nagy munka van az mögött, hogy előtte kiszámolgatták a pontosan a gázlengéseket amik majd lezajlanak benne, ezzel meghatározva a cső karekterét, hogy az kb milyen kaliberű hengeren fog majd a legtökéletesebben muzsikálni.
De tudod mit? Legyen az amit te mondasz, hogy te arra értetted, Hogy gyári vs otthoni rezo. Az alapmetóduson ez sem változtatna semmit sem, ugyanúgy utána kéne hangolni a gyári hajtást!"Annyit azért ajánlanék neked -drága barátom - ,hogy (főleg) topikgazdaként illene elővenni a jó modorodat és nem ilyen kioktató stílusban válaszolni."
Nem érzem, hogy nagyon kéne változtatnom rajta, ugyanis mindig szem előtt tartom ezeket dolgokat. Sőt, nagyon is. Bár erről majd a többieket kéne megkérdezned, hogy mi a véleményük. Vagy olvass visszább, hogy tanulmányozd a stílusomat.
"Én nem vitattam a "hatalmas szaktudásodat", nem értem miért fáj neked, ha belinkelek valamit, ami hasznos lehet a többi fórumtagnak, ha csak nem érzed úgy, hogy ellentmondhat annak amit előttem írtál."
Erre már reagáltam, de azért még egyszer: Nem a linkel van a baj és nem is fáj nekem. Én is linkelgettem már ezzel kapcsolatban be számos írást. Itt azzal van a baj, hogy ahogy te ezt az egészet próbáltad átvinni a gyakorlatba ( a két kipufogó cseréd után), na az egyáltalán nem úgy van a valóságban, és ezzel sajnos másokat vezetsz félre.
"Akkor most milyen többlet üzemanyag? Az elején kikérted, hogy csak meghajtásról beszéltél! Azt már ne is említsem, hogy a DiTech-en gyárilag rezó van!? "
Itt magadat viszed csak be már megint a sűrűbe.
Igen, magát hangolást mint kifejezést a meghajtásra értjük, ez így van. És ha már ennyire jössz mindig a szakirodalommal, akkor az is ezt említi ezzel a megnevezéssel. De ha ilyesmi dolog megtörtént, akkor természetesen az üzemanyaggal is utána kell menni, hozzá kell állítani az adott konfigurációhoz. És mivel egy gyári cső után egy rezonátorral lóerőket tudsz felszabadítani, ezért azokat etetni is kell valamivel. Értelemszerű, hogy nem lesz kielégítő a korábbi üzemanyag mennyiség. Ezzel mi a problémád? Utána írtam még, hogy egy DiTech rendszernél ez igen bonyolult folyamat lenne egy karburátorral ellentétben, tehát nem szerencsés piszkálni azt az egészet. Erről az egészről mumtaz kolléga tudna mesélni 1-2 dolgot, ő itt a legtapasztaltabb ebben szerintem. És ahogy ő is írta, annak semmi köze egy valódi rezóhoz ami a DiTech-en van. Kb annyira rezo, mint amit én írtam korábban a motowell-el csövekkel kapcsolatban t konfigurációhoz. És mivel egy gyári cső után egy rezonátorral lóerőket studsz felszabadítani, ezért azokaneked.Na, én meg most fejeztem be, hogy ezeket leírtam, hogy ne legyen semmilyen félreértés.
Üdv!
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz mumtaz #70782 üzenetére
"Biztosan tudod, hogy egy gyári kipufogóval egy gyári motor, ha mondjuk egy széles (mondjuk 5000 és 8000 fordulatszám tartományban) dolgozik, akkor a görgők is ehhez vannak belőve, hogy a varió ebben a tartományban váltson el. Ha ráraksz egy rezót, az feltolja ezt a tartományt mondjuk 9000 és 10000 közé, és ad egy kis plusz teljesítményt is. De csak ebben a tartományban. Ami ezen kívül esik, ott meg gyengébb, mint gyárilag volt. Tehát a gyári fordulatszám tartományban, ahol a varió a gyári görgővel dolgozik a moci gyengébb, mint a gyári kipufogójával. Ennek következtében sokkal rosszabb lesz a gyorsulása is és talán annyira gyenge lesz, hogy el sem éri az új kipufogóval ideális fordulatszámot.
Gyári kipufogóval egy tök gyári motor teljesítménygörbéje sokkal szélesebb és alacsonyabb fordulatszám tartományt fed le picit alacsonyabb teljesítménnyel. Míg egy rezóval ez a görbe szűkebb és magasabb tartományt fed le picit magasabb teljesítménnyel."
Köszönöm, hogy ezt így leírtad, legalább nem csak én "okoskodom és nagyképűsködöm" itt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz flegga92 #70787 üzenetére
(#70789) siti
Várjatok srácok, a manual szerintem nem motorolajról hanem 10w30 hajtóműolajról beszélt. Azért ne ugyanaz a kettő. Persze lehet, hogy tévedek és azt írja a manual, bár nem hiszem.
Ami a viszkozitást illeti arra viszont én is azt mondom, hogy egy ilyen "ék egyszerű" dolognál mint egy robogó végáttétele nincs akkora jelentősége mint amit kerítenek neki. Én az általános 80w90-re szavazok.
Egyébként talán tavasszal vagy nem is tudom mikor volt itt róla szó, hogy két különböző gyártmányú, de kb teljesen ugyanolyan végáttételű 50-es robogónál vajon mi a fenének ír az egyik gyártó 80w90 olajat, míg a másik 10w30-at vagy 10w40-et? Jó persze, akkor beszéltük azt is, hogy ezt sok minden befolyásolhatja (fogazás, illesztések meg számtalan dolog), csak hát kb holt egyformák ezek a végáttételek.Egyébként a cserére visszatérve: Tényleg vannak a mai autók között olyanok, ahol már nem is írnak cserét, pedig ez az olaj is tud öregedni és használódni. Pl ha egy autóban már 60-80 ezer benne van a váltóolajban, akkor nyáron kicserélve lehet, hogy nem érezni semmit sem, de télen igen. Kint álló autónál még tök hideg motornál is sokkal könnyebben veszi be a sebességet az új olajjal mint a régivel.
(#70788) Rivaul Én ragasztásra szavazok. A legegyszerűbb, és legalább eltűnik a szépséghiba. Tartania meg sokat nem kell annak az egy csavarnak, épphogy meg kell húzni. Mondjuk ez mindegyik deklicsavarra érvényes, sokan indokolatlanul túlhúzzák ezeket a csavarokat.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
flegga92
senior tag
válasz sityupityu #70811 üzenetére
Jogos a felvetés, tényleg nem sima motorolajról kell hogy szó legyen. Utána néztem a 10w30 hajtómű olajnak, viszont több webshop is a sima egyfokozatú SAE80 hajtómű olaj helyett ajánlja, szóval a 80w90 nem gond meglátásom szerint.
-
Tomi0703
őstag
Üdv Urak!
Fater most vett egy 150-es Aprilia Leonardot. A kérdés, hogy az összefoglalóban linkelt excel táblában ugye 125-ös adatai megegyeznek a 150-esével? Igazából az olajra, váltóolajra, szűrőre voltam kíváncsi, hogy milyet kell bele rakni.
-
Topikgazda
-
MrChef
aktív tag
Sziasztok!
Érdeklődöm, milyenek lehetnek ezek a Suzuki Lets 4 robogók?
Mennyire befolyásolja a későbbi szervizt, alkatrészellátást, ha Japánból érkezett a gép? (vagy amelyiket itthon állították forgalomba)
Robogóvásárlás előtt állok, ezen az árszinten és legfeljebb 8 éves robogók érdekelnek.
Vagy még a Motowell. -
perge666
veterán
Halihó.
A Piaggio Free mennyire ajánlott robogó?
Tőlem 40km-re kereskedésben árulják őket 45000ft/db áron.
Mind zöld színű,lehet postás motorok voltak.
Azt mondja az eladó hogy motorikusan mind rendbe van,csak a külsejük lelakott.
Láttam fotókat,festésre nem a legszebbek,de ez most nem számít.
Van nála Aprilia Scarabeo is 50-70 ezer között. -
lorcsi
veterán
válasz macilaci78 #70818 üzenetére
eddig én is eljutottam
csak azt nem tudom merre van a biztosítékok[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz lorcsi #70819 üzenetére
A kormány alatt lesz, térd felől tudod elérni. A talp alatt az akku mellett csak egy fő bizti van szerintem.
Elindulsz a lámpától, mert azt tudod, hol van és a biztosíték a vezeték mentén lesz. Szakadásvizsgálattal nézd meg, hogy az izzó felé rendben van-e minden, ugyanígy a biztosítékot is. Ha minden rendben, akkor a kapcsolót is.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
MrChef
aktív tag
Még egy jelölt, a Sym Jet euro X50. Úgy hallottam, a Sym jobbféle gép. Szerintetek?
-
Topikgazda
válasz perge666 #70816 üzenetére
Ha nincs nagyon lestrapálva, akkor különösebb gond nincs velük, elég megbízható a levegős piaggio.
(#70815) MrChef Én speciel pont nem kedvelem a suzukikat a blokkjuk miatt, de ez nem azt jelenti, hogy nem szabad megvenni őket.
Semennyire sem befolyásolja az alkatrészellátást, mert ugyanaz mint amiket ide szántak, max több helyen lehet fojtás a japánban, de ez sem biztos. Ráadásul a legtöbb itteni japán robogó úgy is onnan került ide konténerből...
A Sym felejtős.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
MrChef
aktív tag
válasz sityupityu #70822 üzenetére
Köszi a tanácsot. Volt Suzuki Swift-ünk, a fél lakást azzal költöztettük. Volt Suzuki nagymotorom: alapvetően jó volt, de porlasztó problémával, az előző tulaj cseszhetett el vmit. Úgyhogy jó kis ketyegők. Csak attól tartok, hogy a Lets kistestű, és nagyobb késztetést érezhetnek az autósok a velem való biliárdozásra.
-
Topikgazda
válasz MrChef #70823 üzenetére
A suzuki swift-el semmi gond nincs, ne keverjük a kettőt. Természetesen mint minden japán motorgyártó a suzuki is ott van a toppon.
Én csak erre az 50-es robogó konstrukciójára gondoltam, hogy nem tartom a legjobbnak. A többi suzuki motorkerékpárra (pláne a nagyokra) ez természetesen nem érvényes csak úgy, mint az autókra.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #70822 üzenetére
Akkor szerintem időt szentelek majd rá és elmegyek megnézem.
Csak az a baj hogy mostanában eléggé elfoglalt vagyok.
Attól tartok hogy mire odaérek elkapkodják a normálisabbját...... -
Hallazeal
tag
válasz sityupityu #70824 üzenetére
Hali!
Esetleg tudnál nekem ajánlani 139FMB blokkhoz egy 70-es hengerszettet, hengerfejjel? Az ár nem gond, lehet drágább is.Ha egy kígyó (ami ritkaság) fölfalja önmagát, marad-e utána egy kígyónyi űr? És olyan erőhatalom van-e, mely egy emberrel ember voltát megetethetné? Van? Nincs? Van? Fogas kérdés!
-
Topikgazda
válasz perge666 #70825 üzenetére
"Attól tartok hogy mire odaérek elkapkodják a normálisabbját"
Hát erre jó esély van.
(#70826) Hallazeal Hát, így hirtelen nem, de majd otthon utánanézek ha gondolod. De én az ilyen kínai blokkokra sokat nem költenék a helyedben.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Hallazeal
tag
válasz sityupityu #70827 üzenetére
Azt nagyon szépen megköszönném!
Ha egy kígyó (ami ritkaság) fölfalja önmagát, marad-e utána egy kígyónyi űr? És olyan erőhatalom van-e, mely egy emberrel ember voltát megetethetné? Van? Nincs? Van? Fogas kérdés!
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #70810 üzenetére
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Automata szivatós karbi van a gilera typhoon robogón.
Mikor raktam vissza a műanyag úszóházat sikerült letörnöm a szivató résznél azt a hosszú rézcsövet ami belemegy az úszóház elkülönített részébe.Kuka a karbi szerintetek? Vagy hogy lehetne kivenni/másikat venni? Mert külön ilyet nem találtam.
Noname phva karburátor 17.5 piaggio.Köszi előre is.
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70830 üzenetére
Ahhoz azért kellett erő Az a cső bele van sajtolva,elméletileg kinyomható, de pontosan ugyanolyat találni...
Egy használt dellorto kellene neked. -
mormota
senior tag
sziasztok,
tud valaki motorbontót pécs környékén?
úgy tudom, hogy vasason van egy, de semmi elérhetőséget nem tudok...
kellene egy fényszóró búraIllusztrálok, tehát vagyok
-
Winchester95
őstag
Fasza...olcsóbb egy új karbi akkor.
Érdekes mód semmi erő nem kellett hozzá.
Esetleg valamivel nem lehetne megtoldani? -
mumtaz
senior tag
Nos egy kis élménybeszámoló.
Mivel elég sokat szívtam egyébként alkatrészekkel és beállításokkal a Jetforce-on és valahogy soha nem véglegesedett rendesen a dolog (mindig előjött valami), így most mentem már 370Km-t 2 hét alatt, hogy elmondhassam, hogy fasza lett.Három-négy héttel ezelőtt ugrottam neki, hogy végre valami tényleg véglegeset és megbízhatót alkossak szerencsétlenből. Mindig, ha megcsináltam valamit, akkor jött elő valami más. Ugye ilyen volt, mikor megcsapágyaztam, aztán 35Km után az egyik csapágy szétment. Kb. 2 és fél hete szedtem szét megint darabokra, újra megcsapágyaztam, új szimeringek, stb. Két hete pénteken reggel még újra akartam gyűrűzni benne a kompresszort, hogy az is meg legyen, de nem találtam meg a vadiúj gyűrűt, amit hónapokkal ezelőtt vettem, így az kimaradt. Meg is lett az eredménye, mert még aznap el akartam menni vele (muszáj lett volna) Szigetcsépre, ami otthonról kb 40Km. A Nyugati-ig jutottam (Kb. 8Km), ahol leállt. Gyanakodtam a kompresszorra és igazam is lett, ugyanis a gyűrű eltört és széttörte a kompresszort is, ahogy megszorult. Na akkor az a lehetőség maradt, hogy telefonon feltúrtam a netet és találtam egy kompresszort Gyömrőn, így a mocit otthagytam és vonat, metró, volánbusz igénybevételével kimentem Gyömrőre, majd vissza a mocihoz. Beleraktam a kompresszort és voila. Jobb is lett, mint addig volt. Előtte az alapjárata picit kihagyogatott, de utána olyan lett, mint a metronóm. Hazamentem vele, majd másnap elmentem Szigetcsépre és vissza mindenféle probléma nélkül.
Azóta már tényleg semmi gond nincs vele. Eddig minden javítás után 1-2 hétig néha utána kellett valamit állítani, de most (lekopogom) sikerült teljesen belőni, és az utóbbi két hétben csak menni kellett vele. Azóta semmi gond nincs vele. GPS szerint 92Km/ó a vége alattam (124Kg vagyok, kedden néztem ).
Egyetlen apró hiba azért volt, hogy a variónál (Malossi Multivar) nem a varió saját nyomólapja volt bent, hanem a gyári varióé. Na ez a nyomólap úgy néz ki, nem bírta a nagy terhelést és eltört/kihajlott és két görgőt kidobott. Az egyiket meg sem találtam. Beleraktam a még a Speedfightból megmaradt nyomólapot és új görgőket. Ezzel a kombóval kicsit nehezebben gyorsul. De már berendeltem egy új Multivart, mert a régi multivar nyomólapját tavaly beleraktam a Speedfightba, mikor eladtam.
Most így használom, míg az új varió megjön. De motorikusan egyébként nagyon baba lett. Megbízható és jól megy, de most addig nem nagyon hajtom, amíg nincs meg az új multivar, mert a most bent lévő nyomólap anyaga vékonyabb, mint az eredeti multivaré és levonva a következtetést, hogy mit művelt az előző nyomólappal, inkább nem kockáztatok és inkább tötymörgök 50-60 között, mint hogy ez is szétmenjen.
Tehát most annyi a különbség a korábbi konfigurációkhoz képest, hogy nem a hatodik kínai vashenger szett van rajta, amik koptak, mintha muszáj lenne, hanem egy Airsal aluszett. Ugyanakkor kiderült, hogy a gyári levegőszűrő is szét volt mállva, ami biztos, hogy nagyban hozzájárult a hengerek kopásához. Így a gyári légszűrőházat szétvágtam, kibeleztem és belebarkácsoltam egy szivacs sportlégszűrőt. A TSDI Jetforce-ok levegőszűrője sajnos nem cserélhetőre van gyárilag kivitelezve, hanem a komplett ház a légszűrővel össze van építve. Ha cserélni kell, akkor kompletten kellene cserélni. És egyrészt szinte beszerezhetetlen, másrészt ahonnan külföldről be lehetne szerezni, ott is baromi drága (közel 30000Ft a legolcsóbb helyen). Így maradt a házi megoldás.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz mumtaz #70834 üzenetére
Jahh. Hozzáfűzve a levegőszűrő témához. Sport levegőszűrőt felrakhattam volna a ház nélkül is egy az egybe a hozzá adott csatlakozóelemmel, mint az igazi sportos gépeken szokták, de számomra ez két okból sem lehetett opció. Az egyik, hogy a Jetforce-on a a levegőszűrő ház egyben a sárvédő is, illetve a sárvédő arra van csavarozva. A másik dolog, hogy én esőben, vagy vizes úton is járok vele, így vizet is kapott volne, de még száraz időben is - ha nincs semmi sárvédő - a kerék pont oda vert volna minden koszt, meg persze a vizet is.
Van még +1 ok, hogy a levegőszűrőház/sárvédő nélkül iszonyat ocsmányul nézne ki.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
lorcsi
veterán
válasz lorcsi #70817 üzenetére
volt egy kis időm ma délután és megnéztem jobban ezt a pilács dolgot..
nem volt összedugva a vezetékalá néztem..egyik oldalt 4 lógó vezeték..könnyen odafértem..összedugtam: jobb index+ féklámpa van
de a balnál nem találtam csak egy vezetéket
elkezdtem lebontani a burkolatot..és ott volt a hiányzó fél is..
hanyagul tették rá..csak hipp-hopp odacsavarozták és fent akadt a fél kábel..a többit meg basztak összecsatlakoztatnikonklúziót levontam: többé nem visszük szervizbe
így én is meg tudom csinálni -
siti
senior tag
egy kis érdekesség, vespa et4 50, leesett az akku saru (túlhúztam, megszakadt a menet), így induláskor se kép se hang, rúgásra nehezen beindult, lámpa ment, index dupla sebességgel villogott, duda meg rekedt hangon, de csak ha nem húztam neki a gázt és vissza lassult. féltem valami komolyabb elektromos baja van, vagy az új aksi adta meg magát, de aztán nem. Pedig azt gondoltam, akku nélkül is mennie kellene minden villanyos dolognak rajta, de ezek szerint nem.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #70838 üzenetére
Ez így van.
Ami érdekes a számomra, hogy az index dupla sebességgel villogott. Akku nélkül általában sehogy sem szokott villogni, a legtöbb esetben csak világít folyamatosan, vagy csak néha-néha villan egyet.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #70839 üzenetére
Gondolom az újabb digitális villogtatók egyes áramkörei kis feszre/áramra is hasonlóan reagálnak, mint nagyra.
A régieknél csak olyan tünet lehet amit írtál . -
Topikgazda
válasz mumtaz #70834 üzenetére
"Na akkor az a lehetőség maradt, hogy telefonon feltúrtam a netet és találtam egy kompresszort Gyömrőn, így a mocit otthagytam és vonat, metró, volánbusz igénybevételével kimentem Gyömrőre, majd vissza a mocihoz. Beleraktam a kompresszort és voila."
Nem semmi.
(#70840) suste Lehetséges. Nem tudom, nem próbáltam még, pedig nagy híve vagyok én is a digitális indexreléknek, van is itthon legalább 2 új darab. Saját motorjaimban csak ilyenek vannak. Abban a vespa-ban nem tudom, hogy mi van gyárilag. Utólag persze bármi lehet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #70839 üzenetére
az én gépemben gyárilag nincs akku és megy az index, bár csak magasabb fordulaton
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
moltam
tag
Sziasztok! Van egy 3KJ Jogom, amin mindent megcsináltam. Gyári mindene, 5grammos görgők vannak benne. Úgy érzem túl hamar vált a vario, ezért 40ig nem úgy gyorsul ahogy kellene, viszont ha kifutott a szíj akkor megindul, tehát erő van. Én elgyengült kontrasztrugóra tippelek. Többféle erősségűt látok, van 22, 27 és 32 kilós. Melyiket vegyem egy gyári motorba? Akár maradhat az 5g görgő, vagy veszek gyári 6g-ot ha szükséges.
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #70841 üzenetére
Nem bizony. A másik, amit találtam, Nyíregyházán lett volna. Éppenséggel akkor már ráértem és még csak délután fél 1 volt. Szóval, ha máshol nem lett volna, amilyen elmeroggyant vagyok, képes lettem volna oda is elmenni érte. Legalább kirándulok egy kicsit.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz moltam #70843 üzenetére
Lehet a kontrasztrugó hibája. A 32-est semmiképp ne válaszd, már a 30 kilós is valamivel fölötte lenne annak mint amit ezekbe ezekbe az ötvenesekbe raknak gyárilag. Teljesen gyárit egyébként egyik típushoz sem lehet kapni, de valahol a 25 és a 30 kiló között lehet a gyári érték. Én a 27-est választanám. A kontrasztrugócsere természetesen boríthatja az aktuális görgősúlyt ami benne van, de a rugócsere után azért próbaképp benne hagyhatod az 5 grammot hogy mit mutat. Egyébként szerintem 6,5 gramm van benne gyárilag.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
flegga92
senior tag
125 4T robogót mennyire érdemes fejleszteni? Egy sportkipufogó és egy malossi multivar mennyit dobna rajta? Fogyasztás hogy alakul ezeknél a tuning után?
-
KisTé
tag
Sziasztok! Vasárnap van nyitva valahol üzlet valami Pesten ahol tudok 2T Olajat venni, Repsol, Castrol ilyen jobbakat (nem benzinkút) ??? Köszi !
-
KisTé
tag
Nemrég úgy jártam, hogy a hengerem kuka ! Az én gyanakvásom az, hogy olcsó olajat használtam Mannol-t, azt javaslom mindenkinek, hogy messziről kerülje el ezt a típust egy kolegámnak az autója is hengeres lett szinte biztos vagyok benne, hogy ez volt az okozója. Nekem kis tanulópénz meg egy nagy szerelés de a legszopósabb szerelés, mert szét kell kapni az egész gépet Vettem bele egy új hengert most tesszük össze, láttam azt is hogy a hengerek között is van nem kis árkülönbség Polini nyílván a legdrágább, azt is látom, hogy van 40es meg 47es fekvő minára ezek vannak, mekkora különbség van egy ilyen 10ezer meg egy 50ezres henger között ha valaki tudja??
-
Laybee
őstag
Sziasztok! Egy 10éves 4800km-t futott Gilera Runner SP50-be a Malossi 7.1 Racing Full Synt 2T olaj megfelelő? Világ életében ezzel futott, ezután is ezt tegyem bele? Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban