- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bib
őstag
válasz mumtaz #70137 üzenetére
Azért 1600Km-nél többet kellene bírnia,akármilyen kínai cucc. Kenése jó? Bejáratás megvolt? Tudsz feltenni képet a henger belsejéről úgy hogy a gyűrű bele van tolva és látni a hézagot? Furatni elviheted szerintem, ha veszel hozzá túlméretes jó minőségű dugószettet. Aluhengert nem illik fúrni mert én nicasilosról tudok,amit utána elég nehéz felhordani. Tábori ilyet is csinál?
-
mumtaz
senior tag
Nyilván tőbbet kellene bírnia, de amelyik annyit bírt, annál a gyűrű beletolva a hengerbe a két vége között 3mm hézag volt. Olajat bőségesen kap, hisz pluszba még rá is van állítva, hogy többet kapjon.
Tábpri egyébként honol nicasilos aluhengert. Csak még árat nem mondtak, hogy mennyi lenne. Attól függ, hogy tudnak hozzá dugattyút szerezni.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Bib
őstag
válasz macilaci78 #70146 üzenetére
Le kellene szedni a féknyerget, hogy a tárcsa ne legyen akadály. Óvatosan működtetni a fékkart, közben figyelni a dugattyú mozgást. ( Figyelem! a dugattyú ki tud esni ha nincs bent betét vagy támaszték.) Kimozdult dugattyút tisztítani, visszanyomni, megjáratni ha az szoros. Ezután fékfolyadék csere. Betéteket tisztán, szélüket esetleg rézpasztával kissé kenve mehet vissza.
-
mumtaz
senior tag
Ez egy Jetforce. Ehhez nagyon szegényes a felhozatal.
Az új Airsal szett még nem jött meg. Volt ez a kínai szett, amiből négyet fogyasztottam már el. Lenne még Naraku, de az kétszer annyiba kerül, de szerintem ugyanaz. Lenne Doppler S1R, ami 50-es alu. Lenne Malossi szett befecskendező elektronikával együtt 120000Ft-ért.
Lennének még, de azokhoz csak a saját hengerfejük jó. És ezekből nincs injektoros változat.Nekem csak az jó, amire a gyári injektoros hengerfej rámegy. Szóval sok választás nincs.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
nLali
senior tag
Sziasztok.
Malaguti F15, ilyen forma légszűrőházban van egy derékszögű gumicső. Ezen keresztül megy a kinti levegő a szűrőig. Ez folytás? Levettem a légszűrőházat és úgy indítottam, de úgy fulladt fordulaton. Így nem volt egyértelmű, hogy folytás lehet-e. -
Topikgazda
Nem a szivacs mögötti gumipipára gondolsz? Mert ha arra, akkor az már a szűrt levegőt vezeti meg. Ha azt kiveszed különösebb hatása nincs a motor menetteljesítményére (persze vannak kivételek, de akkor sem drasztikus a változás), annak inkább az a szerepe, hogy még csendesebb legyen a légszűrőház.
A másik dolog amit írtál azt nem egészen értem, levetted a komplett házat és úgy indítottad be? Mert ha igen, akkor az természetes, hogy nem viselkedik normálisan a motor nélküle.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nLali
senior tag
válasz sityupityu #70159 üzenetére
-
Topikgazda
-
nLali
senior tag
válasz sityupityu #70163 üzenetére
Oké, ennek gondolom lehet örülni.
De a hangján kívül a kidolgozottságát is lehet kifogásolni. Kb minden irányban nagyobb volt, úgy kellett begyűrni..
De nem panaszkodni jöttem ide.
Vettem egy F15-t. Próbálom rendbe tenni. Ma kapott új variót, mert még 1997-ben készült volt benne..[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
-
siti
senior tag
nálam gyárilag 18-as karbi van a vespan, ezt nem is piszkáltam, csak fúvókát cseréltem nagyobbra. A gyári 75 helyett 78-80-82 amit végig próbáltam, végül a 80-as maradt benne, már a 82-es se változtatott semmit (talán többet fogyasztott volna), de a légszűrő nem hozott érezhető változást (lehet hogy javult vagy romlott, de nem érezni, cserébe lelkesebben pucolom)
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Alcsi69
senior tag
Sziasztok!
Soha életemben nem motoroztam még, (igaz "csak" 20 éves vagyok) viszont nagyon sokszor gondoltam rá, hogy lehet hogy tetszene nekem.
Amikor megláttam ezt a B125-ös jogosítványt, eléggé felcsillant a szemem, mert tényleg egy elég kedvező ajánlat, viszont itt van az a probléma, hogy mi van ha nem tetszik az egész. Ezért végül arra jutottam, hogy valószínűleg egy 50-es motort kellene vennem, hiszen azt vezethetem is, és nem is olyan erős hogy lerepüljek róla az első másodpercben.
Szerintetek is így kellene cselekednem? Ha szerintetek jó ötlet ez, tudnátok mondani valami viszonylag olcsóbb, de mégis normális 50-es motort, ami esetleg arra késztet hogy folytassam tovább a dolgot? -
akos727
senior tag
válasz Alcsi69 #70168 üzenetére
Egy 125-ös 4 ütemű valamiről hírből sem fogsz lerepülni. Cserébe vihetsz majd még egy embert, óvatosan, de felmehetsz autópályára és autóútra is. Ha sokat gondolkodtál motorozáson, biztosan tetszene, nyugodtan kezdhetsz nagyobbal, de.....Arra, h kipróbáld az érzést tényleg elég egy 50-es valami is, nincs átírási költség, 1 biztosítást kell befizetned ami nem egy nagy összeg. Városon belül elrotyog egy 50-es is, csak mondd, h mi érdekel, váltós vagy jó robogó is és majd itt javasolnak párat a népek.
-
Alcsi69
senior tag
válasz akos727 #70169 üzenetére
Igen, gondoltam, hogy egy 125-ös nem lenne olyan erős, de pl apa mindig mondja hogy próbáljam ki az ő chopperét, de az ha jól tudom 600-as. Persze nem feltétlenül lenne az is olyan erős, viszont mégiscsak nagyobb, és nem szívesen zúznám össze a motorját, hiszen nem régen vette.
Hát igazából nekem még a robogók is tetszenek, viszont szerintem inkább váltós kellene, hiszen az is fontos az egész "megtanulásához" úgymond, hogy a váltást is vágjam a motorokon. -
syler123
veterán
válasz syler123 #70145 üzenetére
Lekopogom eddig rendben van, ki lett cserélve a vákumos benzincsap. Egy csepp sem jött ki belőle azóta.
A dadogást meg én oldottam meg, riasztót úgy kötötte le, hogy lehúzta a pozitív szálat a többit összedugta, mint kiderült így valamiért meghülyül a robogó és dadog nagy sebességnél és hirtelen gázadásra. Teljesen széthúzva a riasztót rendben működik. Persze így oldaltámasszal kell leállítanom, de még mindig jobb mintha dadogna állandóan.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Ha egy fout ut mellet parhuzamosan halad egy masik ut(kb 10 meterre, abbol nyilik), es a fouton kerekpar tilto tabla van, magyarul a parhuzamos utra akarjak terelni oket, de nem kerekpar ut(autobejarok vannak, es autos kozlekedesre alkalmas), akkor segedmotorral barmelyiken lehet haladni a ketto kozul?
Egyaltalan jelent valamit a kerekparos tiltas a segedmotorral szemben, pl az eloszeretettel hasznalt mercedes tablanal(traktor/lovaskocsi/kerekpar tilas)?[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
válasz Alcsi69 #70170 üzenetére
Erősen affinitás és érettség kérdése, hogy min tudsz tanulni. 600-as chopper mondjuk lehet kicsit nehéz, lassú manőverezéshez nem a legideálisabb motor. Ülj rá álló helyzetben és óvatosan döntsd meg, hogy érezd, azért ennek súlya van (amit kevésbé érzel menet közben) és akkor nem fogsz majd vele eldőlni véletlenül, mikor kipróbálod. Kocsiban tudsz váltani, itt is fogsz tudni, csak máshol kell keresni a dolgokat Nem nagyon ismerlek, de hiszem, hogy ha fejben ott vagy, akkor mehetsz egy egyenest a chopperrel, csak óvatosan a gázzal, sok első motorozó azt rontja el, hogy megijed és elkezdi tépni a gázt, jutubon meg látjuk az eredményét.
-
macilaci78
nagyúr
A kerékpáros tiltás csak kerékpárosokra vonatkozik. Külön tábla van smkp-ra és nagymotorra. Smkp tiltó táblát legutóbb Szegeden láttam olyan részen, ahol az autós közlekedést a villamos nyomvonalra terelték rá. Gondolom, a vékony kerék ne akadjon be a sínbe, illetve ne csússzon meg az egy nyomon közlekedő jármű a vason.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Alcsi69
senior tag
válasz akos727 #70174 üzenetére
Hát igazából kicsit gurultam már vele, meg próbálgattam/nézegettem is a súlyát, szerintem nem lenne problémám megtartni. Hasznos az a lábedzés
Mondom igazából nekem egy robogó is jó lenne első motornak (főleg, hogy ahogy látom olcsóbbak a normálisabb váltósoknál), csak ahhoz kellene ilyen 50-es hogy az egészet érezzem, hogy tetszene e nekem vagy nem, mert ha igen, mindenképp megcisnálnám azt a B125-ös jogsit. -
Topikgazda
Úgy van ahogy a többiek írják, külön tábla vonatkozok a biciklire és a segédmotorra. Annyit hozzá tennék még, hogy városon kívül igen, használatod a rendes utat és a kerékpárutat is, viszont a kerékpárúton a megengedett sebességed csak 20 km/h.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Én úgy tudom, hogy ugyanazt a turbóhűtéses blokkot tették át a swalbe-ba is mint ami a star-ban volt, persze ez nem 100%. Lehet, hogy van valami eltérés a kettő között. Aztán swalbe később jött ki talán újabb blokkal is ami már nem volt ventilátoros, de ebben nem vagyok biztos.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
siti
senior tag
válasz sityupityu #70179 üzenetére
nekem is közös blokknak tűnik ahogy néztem neten, még a rajta lévő 16N1 karbit is használták mindegyikhez. Valójában ez a része mindegy is lesz, alkatrész tömítés szempontjából, csak azt lett volna jó tudni, hogy eredetileg mi volt, mielőtt robikapa-kistraktor lett.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Yosolo28
csendes újonc
Ma ránéztem a szíjra, megvan már egy hónapja a gép, de még csak most jutottam el idáig. Ez csak 15.0mm ami a 15.7mm gyári határérték alatt van. Néznék hozzá szíjat, itt a Malossi X-Special-t emlegetitek. Ebből melyik kellene az Aerox-hoz? A mostani Yamaha 3AA-17641-00.
Ebbe akkor a Minarelli hosszú kell? 16.5x745x8 30' ? -
Yosolo28
csendes újonc
válasz sityupityu #70182 üzenetére
Köszönöm!
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Alcsi69 #70177 üzenetére
Én évek óta járok munkába motorral. 8 évig robogóval, és most 2 hónapja egy váltós 50-essel. Eleinte sokat gondolkodtam, hogy nem döntöttem-e rosszul, hiszen a robogó sokkal kényelmesebb, nem kell "dolgozni" vele, csak ráülsz és mész.Ezzel szemben a gyorsasági motor "fíling" ott van a kis 50-esben is, ha városban használod. 1-2 hét kellett, hogy ne bénázzak a váltóval, most már rutinná vált, és már alig várom, hogy ráülhessek, és legyen okom valahová elszaladni vele. Robogónál ez az érzés nem volt, még az elején sem. Az 50 / 125 kérdés engem is foglalkoztat, de az ár-költség-egyszerűség mindenképpen a kisebbik mellett szól, ezt erősíti még, hogy nem kell a Véda alatt sem különösebben aggódni, pedig - sajnos- naponta 2-4 alkalommal elhaladok alatta. Még az lehet szempont, ha valakit néha vinni akarsz a "hátadon", de ez nálam mostanában nem merült fel, de egyelőre nem is érzem még annyira a motort, hogy bevállalnám.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
-
blizzrd
aktív tag
Sziasztok!
Annak mi lehet az oka, hogy kb 1 héttel ezelőtt jól belőttük a mocin a karbit. Szépen 1 rúgásra indult hidegen is. A subertű a gyári állapotban/helyen van. Karbin ledugózva az olaj helye, mivel az olajpumpám sajnos nem jó. A légszűrő és a karbi közti cső is rendben van, falsot nem szív.
Nos pár nap után, ismét elkezdte, hogy 3-4 rúgás után indul de úgy hogy pici gázt kell neki adni, illetve az eddig egyenletes alapjárat néha néha egyenetlen lesz.A két állapot között nem lett a motorhoz nyúlva, csak használva.
Mi lehet a gond?
-
lbence
aktív tag
Schwalbe-ban volt, vagy Star-ban. Star típusokat annyira nem ismerem, de mintha azt csak ezzel a blokkal gyártották volna, Schwalbehoz gyárották már a kényszerléghűtés nélküli verziót is. (Onnan könnyű megkülönböztetni őket, hogyha szembeállsz a motorral, ennek a régi kényszerléghűtéses típusnak a jobb oldalon van a kipufogója.)
-
félisten
Van nekem egy pörgős kis SR50-em, az a baj, hogy olyan 40-től indul meg, de olyan 120-ig megy mint a disznó.
Szerintem az lehet a baja, hogy túl korán "nyílik" szét a variátor, nem tudom, hogy mondják ezt szépen.
Az lenne a tuti, ha fel tudna pörögni rendesen még indulás előtt, hogy a 0-60 legyen erős, a többi egyáltalán nem érdekel.
Mit csináljak vele?[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Ezt én is nehezen tudom elképzelni
Bár ha az én Motowell magnet RS-em, megy 95-öt óra szerint ami a valóságban lehet 85-90. Bár ezen már van Stage6 kipufogó, variátor stb...
Amúgy pont azon agyalok, hogy eladom és veszek egy sr 50 R-t, de ahogy olvasom magas a fogyasztás, az pedig annyira nem jó, pont az lenne az előnye ezeknek a gépeknek hogy keveset fogyasztanak.
Ha pedig eladom lehet jobb lenne visszarakatnom a gyári variátort meg kipufogót, mert ha mindenigaz azok jók lehetnek az sr50-hez és úgysem fizetik meg.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz D1Rect #70194 üzenetére
Egyértelmű, hogy a hajtás hangolása miatt viselkedik úgy ahogy. De hogy választ tudjon adni az ember, ahhoz ott kéne lenni a motor mellett, így nem lehet.
Ti raktátok össze? Valami oversize varátor együttest van beépítve, vagy csak multivariátor? Mert ehhez a cucchoz már a multi is kevés, hogy minden pacit közvetíteni tudjon.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
IBR
junior tag
Sziasztok!
Budapesten nem tudjátok hol érdemes robogót bérelni?
-
félisten
válasz sityupityu #70195 üzenetére
Készen vettem, a gyanúm az, hogy az előző tulaj szerelője nem bírta behangolni, mert járt hozzá egy szinte új kuplung + feszítő rugók.
Igazság szerint elég satu vagyok a variátorhoz, mármint értem a működését, de konkrétan nulla darabot szereltem.
-
Topikgazda
válasz D1Rect #70197 üzenetére
Az a baj, hogy ezen a szinten azért már vágni kell a témát...márpedig ezek már viszonylag komoly cuccok amiket felsoroltál. Ilyen összeállításhoz már mindenképp túlméretes variátor illetve hátsó tárcsa kell, hogy mindenhol jól menjen, illetve hogy áttudja adni azt amit a henger és a cső tud.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
félisten
válasz sityupityu #70198 üzenetére
Lehet, hogy a gyári variátor maradt rajta?
-
big-J
őstag
Mitől segédmotoros sisak egy segédmotoros sisak? Nekem van egy bicikli sisakom, és van benne E-betűs certifikáció.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Háztartási gépek
- Milyen egeret válasszak?
- Trollok komolyan
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fűnyíró topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...