- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Hátha valaki tud segíteni.
Tirisztoros gyújtótekercs ellenállás mérés.
Tehát a gyújtótekercsből jön ki egy kábel piros színű.
Ott ellenállást kell mérnem.
Annyi lenne az egész hogy ellenállásba rakom a multit és a pozitív megy a piros szálra negatív az alaplapra (Test).És megkapom az értéket.
Ha 0 akkor valami nem okés.
Igaz?Köszönöm előre is annak aki egy percet szán rám.
[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
Van valami használható/megbízható (kis)nagymotor városi ingázásra + egy kis autópálya kb 400e-ig?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Mattb
senior tag
válasz BlackPriest #71400 üzenetére
Én csak 1-et láttam facebookos hirdetésben. Te esetleg találtál máshol ?
a 4-600 ccm sajnos nem jöhet szóba, csak a 125.
Merre szoktál nézegetni? -
BlackPriest
őstag
-
siti
senior tag
válasz BlackPriest #71392 üzenetére
na ja, de egy megpöckölt 125 mire képes?
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
BlackPriest
őstag
2t vs 4t tuning árban olyan különbség, hogy kijön az a2 jogsi is de nyilván mindenki el tudja dönteni, én arra jutottam, hogy 50es 2t után a 125-ös 4t nem akkora előrelépés, hogy megérné.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
suste
veterán
válasz BlackPriest #71410 üzenetére
50es 2t után a 125-ös 4t nem akkora előrelépés, hogy megérné.
ezt így nem lehet kijelenteni, mert pl szabályosság szempontjából igen is óriási a különbség (akár a 2 személy, akár 130Km/h is legális)
szóval az első bünti után a pénztárcád szempontjából is.... -
BlackPriest
őstag
persze, legális, csak egy 50es szupermoto gyári állapotban 80-90 után szenved (egy emberrel, sík úton). belvárosban használva meg 50 a max legálisan a 125-össel is, ahol egy 50-essel sem fog megállítani a rendőr. ezért mondtam, hogy mindenki eldönti maga. én külvárosban ingázok, nincs sehol 50 feletti tempó. a 2 ember lehet érv, de harmatgyenge, a supermoto meg két emberrel elég érdekes lehet én nem győzködök senki semmiről, kérdés volt, nekem 50-es supermoto van, leírtam mit tapasztalatok, illetve elég régóta nézem milyen nagyra éri meg váltani róla, sok véleményen túl vagyok...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
suste
veterán
válasz BlackPriest #71412 üzenetére
okok
én bp külvárosban járkálok, és van 1-2 hely ahol 70-es tábla van
kicsit beljebb a hungária is 70-es...
a 70-et tudom tartani 2 személlyel is, a motor pont ugyan úgy pörög mint 1 személlyel (ez amúgy is a variátor működése felett van már), az autósok 95%-a így is lassabban indul, mint én
de az tény, hogy nem 100%-ban 2 személyre van tervezve ez a 125ccm
én olyan 10%-ban használom utassal, ennyi bőven belefér -
perge666
veterán
Mindig mindenki azt dícséri ami éppen van neki,épp ezért az 50-es SuperMoto feeling a legjobb.
Nekem az SMKP azért jön be,mert befizetem a 2700ft-os éves biztosítási díjat rá és semmi más költség nem terhel.
Én éves szinten megyek 2-3 ezer km-t,70% városban,és smkp bőven megteszi.
Heti szinten megyek vele átlagban 40-50km-t ( napi 6-7km ) és 2,5 literből kijövök 100-on full gyári motorral.
1 hónapba minimum 1X megyek vele 50-60-70km-t országúton,ilyenkor beállok egy 60-70-es tempóra ( 83 a vége szóval nem maximumon járatom )és kényelmesen lehet vele haladni,bár ez nem szabályos.
Ja és smkp-ra nem jön csekk gyorshajtásért. -
suste
veterán
válasz perge666 #71414 üzenetére
A napi 6-7km az tényleg simán SMKP kategória. (40-50km/h -val )
Én legtöbbször 35km-t megyek egyhuzamban, szóval ilyenkor napi 70km, amit már nem igazán szeretett az 50-es, és én sem.
A minap volt egy érdekes szitum, kicsit kapcsolódik ehhez a 2T/4T témához is:
Vasúti átkelő, sorompók zárva, szépen beelőztem a sort ahogy kell. Mivel nem láttam a síneken semmit, ezért leállítottam a robogót. Pár perc múlva jött egy 2T-s robeszes, beállt mellém/mögém, de nem állította le a robogót, pedig vonat még mindig sehol nem volt. Viszonylag rövid idő után rohadtul kezdett zavarni a büdös kipufogója, pedig még csak egyvonalban sem voltunk.Csak azért nem kértem meg hogy állítsa le, mert közben megjelent a vonat.
Ja! Nem füstölt mint állat! Csak egyszerűen a 2T olajos szaga volt. Gondolom volt egy kis hátszél.
Egyébként amíg 2T-vel jártam, addig a bukósisakom hátulja nyár végére tiszta ragacsos, olajos volt.
Szóval ez sem mindegyA biztosítás sem olyan vészes a 125-ösre, és mivel újonnan vettem, ezért 4 évig nincs más költség .
Addigra meg valszeg eladósorba kerül, mert simán visszahozza az árát . -
BlackPriest
őstag
válasz perge666 #71414 üzenetére
van ezgy zzr400 meg egy gsx600f is, és az elmúlt sok évben megfordult alattam pár motor, nagyjából tudom mi hova megfelelő. maradok olvasó módban, nem akartam ekkora felfordulást okozni, csak pont supermoto kérdés jött
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
máyköl
veterán
Én 7 év 50cm3 robogózás után váltottam nagyobbra (200cm3).
Így már vihetem az asszonyt, és végre van igazi teljesítmény alattam. Ha valaki, én ismerem az 50 -es előnyeit, nem véletlen nem váltottam ennyi ideig, de eljött az ideje, és nem bántam meg. -
perge666
veterán
Na igen az 50-es 2T-nél sokan felhozzák hátránynak hogy büdös,én lassan 20 éve motorozok,már hozzászoktam a szaghoz.
A simson tényleg elég büdös volt,de a Derbi valahogy nem,pedig még az olaj is ugyan az amit beleteszek. ( Repsol ) csak gondolom a Derbi mivel hogy adagolja magának,kevesebbel is beéri. -
MrChef
aktív tag
válasz BlackPriest #71412 üzenetére
Nekem 10 éve volt Keeway F-Act 50-es névre hallgató gyöszöm, újonnan vettem (nagy hiba volt, az értékvesztés-zuhanás miatt). Nem sok emlékem van róla, mert kb 1 évig használtam, ennyi idő alatt nem romlott el benne semmi, aztán jött a motor, beszámították az F-Act-et. Nagyjából jött és ment, dudált, villogott, egyszer elkaptam egy b@szott nagy esőt, átgázoltam vele a jó nagy vízen is. Egy nagy baja volt, és senki nem tudta orvosolni: csak némi gurulás után volt hajlandó gyorsulni. Így pedig lejtőn felfelé nem tudtam vele elindulni, vagy legfeljebb csak oldalra guruló, felfelé araszolás után. Szerintem a gyorsulás a legfontosabb a városban, utána a tartós utazótempó. Amúgy mennyire jó lenne újból oldalkocsis motorokat látni az utcán.
-
Topikgazda
-
MrChef
aktív tag
válasz sityupityu #71423 üzenetére
Nekem alapból averzióim vannak az 1 hengeres motorok komoly tartósságát illetően. Nem is tudom, melyik 1 hengeres robogót mekkora futásteljesítmény közelében nem ajánlott már megvenni....
Ha 125-ös, akkor nem bírja a tartós, nagy pörgést, de egy 500-600 ccm-es is (pl Burgman) miért bírná sokkal tovább? A 2 henger, az már igen, 2500-as fordulaton, autópálya tempónál.[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz sityupityu #71423 üzenetére
Azért írtam, hogy "akár" (szabály szerint)
De egyébként ha feldobsz egy nagyobb hengert, meg egy jobb variátort (+kuplung+stb), akkor el tudom képzelni.
Hiszen 110-et tudnak az újak gyári állapotban.
És a nagyobb hengert itt senki nem fogja figyelni/észrevenni. Qmi152/157 motor csak a henger+hengerfejben tér el, és van ezekhez 180-as is...... -
Rivaul
addikt
Sziasztok. Egy ismerősöm honda sh 150i (injektoros) robijába nem megy az üzemanyag szintjelzés de nem találja a szintjelzőt. Létezik hogy a pumpával van egyben? 2006-os?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
suste
veterán
válasz sityupityu #71427 üzenetére
A különbségekről beszélgetünk egy ideje szerintem.
És az még nem ér, hogy a tuning 50-eshez hasonlítjuk a gyári 125-öst.
Gyári 50-hez képest mindenképpen előrelépés a gyári 125-ös.
Tuningolt 50-eshez szintén előrelépés a tuning 125-ös (igaz itt talán kisebb a különbség).
De az tuti, hogy hamarabb megállítanak egy száguldozó 50-est ("szabályosan" 70-nel), mint egy 125-öst autópályán 130-cal -
Mattb
senior tag
KTM duke 125-rol vélemény ?
Valaki foglalkozik külföldi motor behozassal itt a fórumon esetleg ? -
Bilux
veterán
Segítségre lenne szükségem, hátha van valaki aki tudja a megoldást. Van egy Piaggio NRG Extreme vízhűtéses robogó 2001-es. Gyári rajta minden. Kivéve a karburátor. A gyári Weber karburátor folyt alkatrész nem nagyon van hozzá így vettem egy 17,5 dellorto PHVA hozzá való karburátort. Na mármost sehogy sem sikerül úgy beállítani, hogy legyen normális alapjárat. Hidegen is kis gázt kell adni neki indítás közben. Üzem melegen nagyjából beállítom az alapjáratot benzin levegő csavarral, hogy ne fulladjon le vagy ne pörögjön magasan az alapjárat. Szépen lassan vissza ejti a fordulatot. Leállítom fél óra múlva újra csak kis gázzal együtt indul és nincs alapjáratom. Játszanom kell a gázkarral. Mi lehet a gond? Már szét vet az ideg. Eleve nem értem hidegen miért kell kis gáz neki.
Várom az ötleteket.
Köszönöm, hogy elolvastad.Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
MrChef
aktív tag
Apósomnak keresünk robogót, nyárra a Balatonra, nyárra. (majd még innen Bp-ről oda kell vhogy szállítani)
Szerintetek pl ez jó lehet? Kis ronda lila taposópad meg vmi tűzmatrica, de Suzuki és láthatóan vmikor fel lett újítva.
Illetve esetleg 2011 utáni Keeway vagy Motowell? (tuning nélkül, gondos gazdától)
A keret 100ezer Ft, plusz szervizes átnézés.[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
ha melegen jó az alapjárat meg minden, akkor hidegen a szívató szívat. de ez csak egy tipp.
Lehet az alapjárati fúvóka nem elég már a hidegen járáshoz. de ez is csak egy tipp.mattb
ktm duke-ot én is vennék, de lebeszéltem magam. másra kell a pénz.MrChef
zárt csoport facebook linkje nem jön át. 100e forint alatt meg elég annyit tudni, hogy éppen lottózol. vagy bejön, vagy nem.[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
siti
senior tag
pelenka, ovi, autó is csere érett
valójában maga a motor se olcsó, itthon nem kapkodták el, kintről hozzák most a legtöbbet, de ami teszteket olvastam róla, simán átvette a kedvenc 125 helyét a cagiva raptortól. (bár az 2T és jobban megy, meg nicasilos, meg maradok még vespán egy darabig 50cc-vel)MrChef
az enyém 2000 körüli és azzal járok munkába. mindegy hány éves, az állapota meg akkor derül ki, ha ízekre van szedve. az enyém már túl van egy dugó cserén, de direkt vettem "olcsót", hogy erre is jusson pénz.[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
laci_8519
tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz laci_8519 #71437 üzenetére
Én első eredeti tulaj vagyok, így nem fogom tudni, mit kell írni az adásvételire. Viszont a motoron, tulajdoni lapon és a számlán is feltüntetett, egyező alvázszámot és motorszámot a biztosító rendszere nem fogadta el, így a hiányzó karaktereket a gyári karaktersor előtt nullákkal pótoltam.
Nemrég rutin ellenőrzésnél a rendőrnő a biztosítási papírral is összevetette és nem volt gond vele.
Szerintem az adásvételire a teljes karaktersort írd rá, a tagolást valahogy jelölve. Vagy ha kötött a nyomtatvány, akkor kezd el az elején írni és fér, ameddig fér. Te nem lehetsz oka a rendszer fogyatékosságának.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
laci_8519
tag
válasz macilaci78 #71438 üzenetére
Biztosítást már megkötöttem rá és az alsó karaktersort adtam meg.
Viszont ott közben van egy * jel. Azt ugye nem lehetett beírni, így kihagytam.
Az adásvételin is így van megadva. Késő volt amikor mentem a robogóért és a felső sor takarásban volt, ma vettem észre, hogy ott van. Eddig nem szólt a biztosító, hogy gondja lenne, viszont csekk még nem jött csak az ajánlati dokumentáció amit ki kellett nyomtatni ha forgalomba akarok menni.
Pont ma 1 hete lett megkötve. Gondolom már értesítettek volna ha valami nem jó nekik.
Az viszont más kérdés, hogy a rendőr elfogadja e így.
Hát majd kiderül. -
iff
senior tag
Sziasztok! Adott egy Keeway f-act 50 2T robogó. A megvásárlás után fél évvel azt vettem észre, hogy folyik a benzin a karburátor túlfolyóján, de csak akkor, ha teli volt a tank. Fél tanknál nem volt folyás. Visszavittem, de persze nem csináltak semmit (garanciában). Raktam rá egy univerzális benzincsapot (kézi), csak ezzel akkor volt a gond, ha elfelejtettem kinyitni vagy elzárni. Vettem egy új benzincsapot jó is volt, kb. fél évig. Megint kezdődött az egész. Közben szívatót is kellett cserélnem. Indulással ill. fogyasztással nem volt gondom. Most tavasszal cserélve lett a tűszelep+ház szívató eredeti tűszelep+ház és a benzincsap. Azt produkálta, hogy pár napig nem volt beindítva és nem akart beindulni, akkor a levegőszűrőt befogtam és pár másodpercig ment, majd leállt. Szétszedtem a karburátort és alig volt az alján benzin, ill. a fogyasztás is megnőtt, mert legutóbb 3,9l/100km volt, előtte 3-3,2l/100km és pöcre indult. Tegnap mentem vele, és gyorsulni gyorsul a végsebessége 58-60km/h amennyi volt. Megint sz@r lenne a benzincsap? (is)
Ez a fogyasztása is érdekes.
Ha ebben tudna valaki segíteni, hogy mi lehet a baja, mit kellene állítani, megköszönném...........""..........
-
syler123
veterán
Én kb ugyanezzel szívok Motowell-en, most van szerelőnél, kíváncsi leszek. Ha teletankolom folyamatosan csöpög a benzin a túlfolyón, amíg nem megyek vele egy kört, mert akkor meg lezárt és nem csöpög. Utána megint megyek vele akkor vagy folyik vagy nem. Kíváncsi leszek mire megy vele a szerelő.
Mondjuk nekem pöccre indul, csak van amikor nem akar megindulni, gondolom olyankor túl sok benya van a karbiban, azt mire elhasználja akkor indul meg.
Valami márkásabb robogó benzincsapját kellene szerintem rátenni.
A 3,9l-es fogyasztásnak én örülnék[ Szerkesztve ]
-
MrChef
aktív tag
2019-től jelentősen csökkenni fog a regisztrációs adó a motorokra. Egyszer én is kinéznék egy olasz, osztrák vagy német motorpiacra. Nem tudom, hogy kiutazással, szállítással, regadóval és rendszámoztatással együtt hol tartanék árban egy hazai rendszámos motorhoz képest, de a választék jelentősen nagyobb külföldön, és talán sokan jobban gondozzák a gépeiket.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Félre értesz! Én nem hasonlítottam semmi 50-es vagy tuning 50-es motort 125-ös géphez, hanem azt jegyeztem meg, hogy egy 4T 124-ös robogóval nem igazán fogsz valós 130 km/h-t menni! Erre írtad azt, hogy nagyobb hengert felrakva (150-180) miért ne? Erre én meg azt válaszoltam, hogy maradjunk csak a sima 125-nél, nem 180-as motorról beszéltünk.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
gabe_
őstag
Van egy aránylag egyben lévő honda dio, állítólag mindene működik, 60ezer forintot megérhet?
Sovány szakácsban sose bízz!
-
suste
veterán
Van valakinek ötlete, hogy lehet egyszerűen a variátor szíj futását ellenőrizni? Hogy nem-e keresztbe fut.
Ki akarom cserélni a főtengelyen lévő alkatrészeket úgy, hogy egy mélyebb nyomolapos variátort raknék fel, de jó lenne látni/tudni hogy rendben lesz-e a szíj, vagy megeszi...Egyébként amikor a hézagolás volt szóban, akkor eszembe jutott, hogy ha a fix tárcsa elé teszem az alátétet , akkor befolyásolom a szíj helyzetét is, nem
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
válasz Rivaul #71426 üzenetére
ERRE SENKI? Eléggé el van szomorodva csóri mert az új pumpa 30k de nem tudja hogy egyáltalán az-e a baja vagy csak ő nem találja a szintjelzőt.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
gabe_
őstag
válasz sityupityu #71448 üzenetére
2T, 50ccm, 2000-es évjárat, elől-hátul dobfékes
[ Szerkesztve ]
Sovány szakácsban sose bízz!
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban