- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #80000 üzenetére
Akkor azt mondod, nem most jött el az ideje, hogy eladjam újfent a motort?
-
dond
csendes tag
válasz Tamás9x #80003 üzenetére
Nem ismerem a "belét", ezt találtam most róla.
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #80006 üzenetére
Nehez meg nagyjaboli arat is irni ra, mert az fog szamitani amennyit vegul adnak erte (tudom nagy altalanos bolcsesseg, de ez van mindjart meglatod miert).
Ami pozitivum, hogy rendszamos, szoval konnyebben eladhato/arnovelo tenyezo.
Ami a gond:
- Runnerbol ha valaki 125-os kategoriaban keres rendszamost, akkor inkabb a 4T VX/FX kozott keresgel, keruli a 2T-t
- Ha megis "nagykobcentis" 2T-t keres, akkor pedig a 180-as verziot vadasszakEn azt mondanam valahol 250-300e koze lojje be az arat, aztan meglatja mennyi erdeklodo lesz ra.
eduba: erdemes megnezni, hogy 200k alatt milyen rendszamos 125-os robogot lehet kapni. 150-180e korul jo 50-es Runnert lehet maximum kapni, de inkabb afolott.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Sziasztok!
Ezt miért csinálja a masina? AM6, CPI SM50
Visszapakoltam gyárira a főfúvóka méretet (zsír új fúvókával), úszószint gyári spec.-re belőve, alapjárat meg levegő csavarok stimmelnek.
Ezt csinálja 1,2,3 és üres fokozatokban, 4-5-6-ban gond nélkül kiforog tiltásig. 3-ban kicsit kevésbé, a nagyobb terehlés miatt, I guess.A gyári ajánlású (zsír új) BPR8ES gyertyát kicseréltem egy BUR6ES (vagy mi, a 3 elektródás) variánsra, most csak üresben csinálja, minden más fokozatban kiforog tiltásig.
CDI lehet rossz vajon? Vagy a gyári ajánlású gyertya nem jó bele?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #80013 üzenetére
Ha a 92-essel szegeny volt, tupoziciotol fuggetlenul, akkor kar a 90-essel probalkozni.
Csak kell szerezni egy 94-est...
A 90-essel ne hasznald, mert az tenyleg nagyon keves neki, nehogy megszoruljon.
Ideiglenesen rakd vissza a 97-est vagy mekkora volt a nagy, aztan szerezz be egy 94 korulit. -
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #79999 üzenetére
Kitolódik az árazás. De csak az mert a kereslet erősen csökken. Ezt viszont nehezen követi a belátás szakasza. December/január környékén van a legmélyebben, akkor érdemes venni. Márciustól már emelkedik. 2 évig csináltam egy 45 ezer fős adok-veszek robogós csoportot.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #80017 üzenetére
95-96... szépen lassan felfelé. számít a páratartalom,a légnyomás, a hőmérséklet, a henger hőfok. Sose lesz tökéletes Csak közeli.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #80019 üzenetére
Elegge fura. Es ezek a gyertyakepek mind full nyelgazas menet es azonnali leallitas utan keszulnek?
Amugy ugy hogy a tu a legalul van (tehat a gyuru legfelul), nem csoda hogy fel kell menni ennyire fofuvoka meretben. Kozepen levo tuvel erdemes mindig kiindulni es akkor az nagyjabol mutatja, hogy felfele/lefele erdemes elindulni a fuvokazasban.
Eloszor nyelgazas terhelesnel kell beloni a fofuvoka meretet, utana lehet az alapjarati fuvoka es a tu pozicioval finomitani, hogy a tobbi gazallasnal is jo legyen.
-
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #80019 üzenetére
Legfelso maras azaz teljesen beeresztetted a tut, es igy megy jol akkor lentebb 2 merettel a fuvokat es kozepre a tut. 92 es kozepallas. Majd 1 et fel 1 et le mire hogy reagal.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #80023 üzenetére
Tehat 92-esnel is ha a legalso poziciobol emelted fentebb a tut akkor sokallt.
Azert irtam, hogy azt azt kellene elerni, hogy kozepallasu tuvel kiserletezni, hogy mekkora fuvoka kelljen.
Ha a tut legalso pozicioba leereszted, akkor az felrevisz nagyon. Mert lehet az also gazpozicioban annyira szukiti a tu a fofuvokat, mintha 92 helyett 82-84 lenne bent, viszont nyelgazon meg szinten nem a teljes 92-es meretet hasznalja ki, hanem mintha csak 88-as lenne benne.
Akkor ha nem jo, sokallni fogja nem csak full gazon, hanem mas gazallasban is.
Ha viszont elered, hogy full gazallason nagyjabol tokeletes a keverek, viszont negyed-fel gazon sok, akkor el lehet kezdeni osszeloni az alapjarati fuvoka meretevel, mivel olyankor a ketto egyutt dolgozik(nagyjabol).
-
molnarpeter
nagyúr
-
Runner_fxr
Ármester
válasz KTMHobby3 #80011 üzenetére
Ha műszakilag és esztétikailag rendben van, egy papíros 125 2T Runner megérhet simán 300 körül.
Ahogy nézem ez elég gyárias kinézetű és ez jó, mert ezek az értékesek nem a tuning bajnokok által kókányolt szarok. 200 körül papír nélküliek mennek, ez meg magyar papíros, én 300 alatt biztos, hogy nem válnék meg tőle. Egy ilyen gép esetén az sem számít, hogy szezon vége vagy eleje van, ezek mindenképpen értékes gépek. Azzal sem értek egyet, hogy 125-ből 4T a keresettebb, egy 4T Runner soha nem lesz akkora érték, ezekből a 2T verziók az értékesek. Jó persze az igaz, hogy a Runnerből a 180 2T volt a legenda, de a 125-nek is megvan az előnye, mégpedig az, hogy B125-el vezethető legálisan, a 180-as-hoz már hosszadalmasabb és drágább a jogosítvány. Az FX 125-re dobsz egy malossi 172 hengert és megkapod a 180-as teljesítményét, de ettől még papíron 125 marad. Én pl direkt 125-öt kerestem, pont emiatt. A képen látható fekete Runner FX 125 2T-t adtam el 270-ért, most nemrég. Pedig ennek olasz papírjai voltak nem magyar. Én 350-ben simán meghirdetném ezt a gépet.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #79943 üzenetére
Folyt. köv...
Scarabeo hibajelenség folytatása. Készítettem két videót a jelenségről: [link] és [link]. Kizárnám azt hogy főtengelycsapágyas, áll benne mint Katiban a gyerek, meg se kottyan. Kuplung belső ékszíjtárcsája kicsit kottyan, ha mozgatom, illetve a kuplungharang tud még mozogni keveset.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #80028 üzenetére
Nagyon nehez igy videon keresztul a hangot beazonositani. Viszont nekem tovabbra is olyan, mintha a szabadonfutodnak/tugorgos kosaranak (is) hangja lenne.
-
Tothgera30
Ármester
válasz nyogo83 #80029 üzenetére
Lehetséges. De ahogy gázt adok (értsd: zár a kuplung, forog a kerék), a hang megszűnik. Valaki írta hogy csak a kuplungrugó (nagyrugó) lesz, semmi más. Ehhez még nem nyúltam, ahogy látom más sem, szóval arra nagy a gyanú. Vagy csak a szíj picit hosszabb (mert az), és annak a rángatása/csúszása adja a hangot.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #80030 üzenetére
"szíj picit hosszabb (mert az), és annak a rángatása/csúszása adja a hangot."
Ez is benne van a pakliban, mert ez latszik a videon is, hogy nem teljesen okes.
-
eduba
aktív tag
válasz Tothgera30 #80030 üzenetére
Én egyértelműen a szíjra szavazok, szerintem hosszú, megcsúszik és annak a hangját lehet hallani.
Nem fémes hangnak gondolom, az autókon szokott ilyen hangon csúszni az ékszíj. -
Tothgera30
Ármester
válasz nyogo83 #80031 üzenetére
Gyárival pontosan megegyező méretűt nem találtam. Vagyis lett volna, Yamaha, negyvenezer forint körül, hosszú várólistával. Így lett rá Athena Original szíj, Malossi görgők és TOP csúszkák.
#80032 eduba: Így már deknit levéve én is arra tippelnék hogy van hozzá köze.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #80028 üzenetére
Miért nem veszed ki a vario mozgó részeit és szíj nélkül, fúróval vagy önindítóval beröffented, mindjárt kizárható lenne több dolog is.. (illetve így, a deknit visszarakva be is rúgható)
[ Szerkesztve ]
-
d@vee
őstag
Találtam a környéken egy 2013-as 50-es Malaguti Drakon-t, 3,8e km-el. Tudom hogy ritka, de 400 nem sok érte kicsit? Nem hajlandó engedni, pedig tetszik amúgy a gép. Egyéb okok miatt lehet nem lesz idén befejezve az A jogsi, de kellene egy váltós gép gyakorolgatni addigis.
[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz nyogo83 #80039 üzenetére
Jogsi után meg akarom tartani szaladgálósnak, ha csak 1-2 faluval megyek arrébb, vagy el kell ugranom valamiért 10-20-km-en belül.
A robogóm megadta magát és nem akarok már rá költeni. Inkább nekiadnám tesómnak, használja nyugodtan csak javíttassa meg.[ Szerkesztve ]
Ja
-
nyogo83
Topikgazda
-
d@vee
őstag
válasz nyogo83 #80041 üzenetére
Aliexpresszen van bőven. Nekem meg nem gond ha várni kell rá 1-2 hetet, külföldön dolgozok. Kb. 6 hetente járok haza, addig a szerelő lazán megkapja az alkatrészt és meg is javítja hiba esetén
Igen, motorikus dolgokkal nem lesz gond. Robogóba is csak 2e km-et raktam egy bő év alatt.[ Szerkesztve ]
Ja
-
hegyvarig
csendes újonc
Találkoztatok már olyannal, hogy a használtautós hirdetésben lévő adatok nem stimmelnek a rendszámlekérdezéses adatokkal? [link] Azt írja, hogy garantált futásteljesítmény, szervízkönyv, nyenyenye, de a rendszám alapján első nyilvántartásba vétel 2013.08.01. és első Mo.-i nyilvántartásba vétel 2015.03.23., tehát a zhirdetésben lévő 2014/10 kapásból nem stimmel. Ennyire hülyének nézi a vevőt az eladó, vagy valami más lehet itt a háttérben?
-
#89309696
törölt tag
Vettem 4.8g-os görgőszettet a 6.0g-os helyett, kivi vagyok hogyan fog ugrani tőle a gép, most a 30 Kilós rugóval.
Remélem most már köpködni fogja a murvát az a kerék. -
KTMHobby3
tag
Bocsánatot kérek mindenkitől, a moderátor törölte a legutóbbi képes írásomat. Nem hirdetésnek szántam, de félresikerült. Az én hibám. Ígérem, többé nem fordul ilyen elő.
Üdv. mindenkinek, Tamás -
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #80043 üzenetére
Persze Egyelore megvarom, hogy nagyjabol az elso 1000km meglegyen, mert addig szerintem tul sokmindent nem lehet rola irni. Azon kivul, hogy nagyon ugy nez ki nagy gondom nem lesz vele.
Nagyjabol kitapasztaltam, hogy hogy erdemes kezelni, ha dinamikusan akar menni vele az ember es igy azt kell hogy mondjam nem is annyira szornyu a teljesitmenye.
A hatso fek nyikorog, de mivel meg szinte a tarcsan se latszodik kopas, igy megvarom hogy bekopjon. Nagy jelentoseget nem tulajdonitok neki, EBC betet az elozo motorokon volt hogy 7-800km-ig nyikorgott, mire normalisan bekopott.Lancnak kellene utanahuzni, mert az erzodik hogy laza egy picit(akkor se volt eppen tul feszes mikor elhoztam).
A csavarok kozul egyik se akart fellazulni, bar lataszik, hogy erre odafigyeltek, mert minden egyes csavarfej meg van jelolve(ahogy szoktuk lehuzas utan).A mostanaban rengeteg eso utan 1-2 helyen a hatso lengokarnal ures csavarfuratnal rozsdas levet lattam lecsorogni, de miutan letoroltem/megpucoltam, nem latszodott semmi. Se csupasz fem, se rozsda, se semmi, szoval passz honnan jott.
Ezt majd figyelem, aztan ahol kell, ott lekezelem kis ecsettel, alapozo+festekkel.A 125-os robogoikat nem kovettem annyira, annyit viszont hallottam, hogy a PCX koppintas (talan Cityblade) az nagyon jol sikerult. Egyeduli hatranya, hogy leghuteses, emiatt gyengebb teljesitmenyu mint a Honda. Viszont futomuben, komfortban, stb egy teljesen vallalhato robogo.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #80049 üzenetére
Talan 3 vagy 4 het volt, mert pont akkor volt mikor a Mozaik utcat "rendbevagtak", aztan hirtelen egyik vizsgaallomasra se tudtak 2 heten belul idopontot foglalni a forgalombahelyezeshez.
Gyakorlatilag a vam/regado/meg egyeb papirozas megvolt 2 nap alatt, a muszakira kellett sokat varni, de ahogy olvasgattam motoros topicban, videken volt aki rosszabbul jart, mert neki meg tovabb tartott juliusban a forgalombahelyezes uj motornal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Politika
- Óra topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- PlayStation 5
- Ubuntu Linux
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Sorozatok
- További aktív témák...