- Kínai androidos okosórák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
válasz runner 125 #18000 üzenetére
Őszintén szólva így elsőnek nem nagyon merek ilyenbe beleugrani, mivel életemben kb. kétszer motoroztam, egyszer simsonon, meg talán egy rigán, és ez is kb. 1x éve volt
A kérdés annyi, hogy nekem, mint teljesen kezdőnek -sokat bicikliztem, de ez nem hiszem, hogy számít- pont lehet, hogy még jobb is a gyengébb motor, legalább nem nyírom ki magam vele.
Vagy ezek a 100ccm körüliek még annyira nem vészesek egy totál kezdőnek se?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
runner 125
nagyúr
Ha, nem vagyok túl indiszkrét, hány kg vagy?
Csak azért, mert egy ilyen robogó megérez minden egyes kg-t.
..noh meg egyébként is, ezeket a robogókat nem úgy kell elképzelni, mint egy nagy motort, h amennyire húzod neki, úgy tol. De tényleg.. , nem hiába lehet 14 évesen jogsit szerezni smkp.-ra. Teljesen felesleges az aggodalom a 100ccm esetén.Nekem egy 180-as két ütemű Runner-em, noh erre azt mondom már kell némi robogós rutin, mivel könnyen meg tudja lepni az embert a 21 ló. Viszont egy ilyen 100-as levegős, jó, ha van 8, keréken.
S, azt sem feledjük el, h robogó mivoltából fakadóan teljesen automaták. Jobb oldalon gáz, plusz első fék. Bal oldalon hátsó fék és kifújt.
Nyugodtan nézz ilyet is, tényleg annyira erős, mint egy új vizes 50-es.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kem
addikt
válasz runner 125 #17998 üzenetére
Gyertyát most cseréltem, le tudom fotózni az előzőt ha az segít. A benzin+levegő arányt haverom beállította az alapjárattal, miután kipucolta a légszűrőt és a benne lévő szivacsot. A szivacs tiszta olaj volt amúgy. Egyébként tegnap mentem vele. Hidegen nem bírt felmenni egy sima emelkedőn, többször le is fulladt, és alig bírtam tartani a tempót amikor 30km\h körül kellett követnem egy buszt a zöldhullámnál. Viszont ha belendült, akkor ment mint az állat. Ha 0-ról indultam határozottan, akkor is felgyorsult rendesen 60körülre és tartotta. Amikor már meleg volt következő indításkor, akkor ment rendesen, bár lehet, hogy nem függ össze a kettő, nem tudom mennyi idő alatt melegszik fel. Sajnos annyira értek ezekhez, hogy tudtam gyertyát és benzincsövet cserélni egyedül, de a pumpánál tovább nem mertem nyúlni semmihez. Neked sincs fehérvár közeli szaki ismerősöd? Haverommal a hétvégén kipucoljuk a karbit, mert lehet, hogy van benne víz szerinte. Szeretnék minél hamarabb túl lenni a dolgon, de nem szeretnék kifizetni rá 15.000Ft-ot
Köszi!
-
opr
veterán
válasz runner 125 #18002 üzenetére
78-85kg között ingadozok, nem vagyok egy nagyon nehéz ember, de azért pillesúlyú sem
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
runner 125
nagyúr
...pedig néha elkerülhetetlen egy szerelő.
Ha, a gyertya őzbarna és nem tocsogott a keverékben, akkor az úgy rendben volt.
Autómata szivatós? Az is lehet h nem nyit, és hidegen egyszerűen nem kap több naftát.
Ezért célszerű manuálisra cserélni ezeket.mod.
kem, ez elég dzsuvás, szerintem sokat kap. Mekkora fúvóka van benne?
opr
Az úgy teljesen átlagos, de ne aggódj, nem fog alólad kimenni a 100-as Scara.
Tényleg nincs jobb tippem, minthogy menj el megnézni párat, köztük 100-ast is, és el tudod dönteni. Egyenes terepen szép lassan el tudsz velük indulni, menni fog az. No para.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kem
addikt
válasz runner 125 #18008 üzenetére
Túl sok olajat ír a táblázat alapján. és Túl hideg
[ Szerkesztve ]
Köszi!
-
kem
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Legjobb lenne elvinni szerelőhöz, mert az olajpumpa sem egy olyan szerkezet, amelyik tönkremenne, vagy máshogy adagolná az olajat.
Ez lehet egy bekokszosodott kipufogótól, vagy hogy túl kis távokat mentél vele.
de a fordulat felszökés, és erőtlenség, azaz gázra fulladás az alacsony úszószint. Tehát karbi gond.
Szerelőhöz, addig amíg nagyobb bajt nem csinál.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kem
addikt
válasz Topiccsendőr #18011 üzenetére
szerk: a gondom az, hogy nem tudom hova érdemes fehérváron vinni, és szeretném is látni, hogy mi történik vele. Autószerelő szaki vajon meg tudja ezeket oldani ha nem kell spec. alkatrészt cserélni(vagyis bontott készlet nem feltétel)?
[ Szerkesztve ]
Köszi!
-
busman
addikt
Levettem a plexit a mociról....hiba volt.
Szerencse csak 2 csavar tartja,gyorsan vissza lehetett dobni..I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
kem
addikt
válasz PLaci58 #18016 üzenetére
Ezzel használtam amióta megvan, kb. 2 hónap és 100km. azért cseréltem le, mert néha kihagyott a gyújtás alapjáraton, és gondoltam ennyit megér(1x00Ft) egy 4-5éves gyertya kicserélése. Az újjal egyenletesebb az alapjárat is amennyire én meg tudom ítélni, jobban reagál a gázra, de más változást nem vetem észre.
Köszi!
-
runner 125
nagyúr
Basszus, ez milyen komoly már. 200-as VXR-ben az 500-as Nexus blokk. Úh, nah egy ilyet én is meghajtanék. Elég durva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
busman
addikt
válasz runner 125 #18018 üzenetére
Ez tényleg durva...milyet gyorsul már....
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18018 üzenetére
Gondolom eléggé tekerheti a vázat, persze segédváz nem tudom hogy van még pluszba ráerősítve. Ha jól tudom ugyan ez a váz van az NRG Power/Gilera Runner 50-es verziója alatt is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #18020 üzenetére
Franc tudja, lehet h merevítettek rajta valamit, illetve ha megnézed a hátó rugóstag is központi, plusz a kerék jobb oldalról is meg van merevítve, így kisebb eséllyel csavarja a blokk a vázat.
De, tényleg élmény lehet ezzel menni. A Nexus volt avgy 240kg és az h húzott, ez jó ha van 130..
Most néztem vissza, kb. 4,5 sec alatt van 100-on.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PLaci58
őstag
Vannak ügyes motorosok : [link]
Biztos felekadt a gázkar
Szerintem a hátul megálló motorossal versenyeztek kicsit. Mi lett volna, ha hamarabb jön a munkagép?[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18021 üzenetére
Olyan sok helyen, magát a vázat nem tudják merevíteni. A segédváz a Nexusé, vagy annak mókot verziója. Az a gond ezzel a Runnerral hogy egy személyre brutális rövidtávon, kettőre meg kicsi, hosszútávon meg kényelmetlen, tehát inkább egy Nexust választanék helyette, ha már árban ugyan ott lehet ilyen átalakítássokkal (plusz az itthoni papíroztatási herce-hurca). Viszont ha jól tudom a nagyobb köbös gyári gépek is csak cserélt teleszkóppal mennek, maga a váz ugyan az. Bár szerencsére a miénk 06-os létére (mondjuk vigyázva van rá), olyan állapotú teleszkóppal rendelkezik (zsíros) mint az új, nem érezni hogy ragadna, talán hideg időben nehéz/nehezebb lenyomni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #18023 üzenetére
Értsd meg a lényegét, ez egy élményrobogó. Pont attól, h kicsi, erős, nyomatékos.
Motorozás kapcsán, nem minden esetben az észérveket kell keresni.Egyébként az tévhit h kényelmetlen a Runner, én Siófok után vettem, az-az majd 200 killit toltam le vele egy megállóval. Nem volt az. Pláne ezek a 2003 körüliek, amiken már jobb tömésű az ülés. Nyilván nem egy Nexus testre és "kényelemre", de akkor is simán vállalható kicsit hosszabb távra is.
Igen, első futóművük más, és a hátsó teleszkóp. Noh de nézz meg egy Runner vázat. 01, 02
Robogóhoz mérten frankón ki van ám merevítve, pláne úgy, h a középső átlépő gyakorlatilag nincs, mivel ott megy az egyik összekötő.
De, ha megnézed ezt, az első futművé is ki van cserélve. Eleve dupla tárcsa.
A zsíros teleszkópra meg esélytelen vigyázni. Max. annyit lehet tenni, h sűrűbben takarítod a becsúszószárat, így nem ragad rá annyi kosz, s nem kezdi el kikoptatni a szimeringet.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
busman
addikt
válasz runner 125 #18024 üzenetére
Meg van merevítve elég rendesen...
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18024 üzenetére
Persze, értem én, de számomra egy kényelmes túrarobogó többet jelent. Nekem NRG-n kb. ugyan az az ülés, bár nem mentem vele irdatlan nagy távokat, és úgy helyes ahogy te fogalmaztad, tehát "simán vállalható kicsit hosszabb távra is." A zsíros tekót minden motorozás után megtakarítom, hogy a becsúszószár ne vigye be sarat, bár én csak aszfalton használom, tehát nagyon vigyázom rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #17994 üzenetére
" A többi ok. Motoros kabát nem feltétlenül kell, egy jó protekrotos mellény már abszolút korrekt robogóra. "
hát bakker, én már erősen filózok egy térdmelegitőn is. csapattam egy kicsit a jobb időkben, de érzem, hogy sajog, pedig aláöltöztem, de nem elég.
-
kcsa
veterán
legolcsóbb kb. 2k shox-ban a sajátmárkás cucc. Ez persze nem tud semmi extrát, beöltözés előtt kell felhúzni (esetleg nadrágra, de az úgy béna, nekem lecsúszik).
Idén már gondolkozom hogy keresek olyat ami utólag korrektül nadrágra is feljön, ez a legolcsóbb arra volt jó hogy rájöjjek hogy szükségem van erre, mint ahogy ugyanígy rájöttem hogy a vesemelegítőre is szükségem van
szerk.: öregszem na
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Hogy embereknek ennyi esze legyen. Hogy lehet így hirdetni egy motort?[link]
Nem hiszem hogy könnyen el fogja adni. -
SirKero
őstag
Üdv.
Jelenleg egy Tauris Samba robogóval közlekedem de szeretném le cserélni mert kicsinek ( 193cm/100kg ) bizonyult. Kanyarban a kormány bele ütközik a térdembe + a kis kerekek minden döccenőt észre vesznek.
Az lenne a kérdésem,hogy ezzel a robgóval Kymco Agility City megoldódna-e a problémám + alkalmas-e arra,hogy 20/20km távon közlekedjek vele rendszeresen.
Az fontos hogy a lélektani 300E forintos határon belül van és új.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18034 üzenetére
Nem rosszak ezek a Kymco-k, de 3 kilót biztosan nem adnék egyért sem. Ennyi pénzért már kapsz pár éves olaszt, vagy japánt. Ráadásul napi 20-20km egy 50-esnek sok. Nem is kicsit.
Csinálj B125-öt 20.000Ft-ért, és vegyél egy 125-ös rendszámos robogót. Ennyiből minden kijön, ráadásul azzal 80-90-et lehet utazni.
01, 02, esetleg ha még belefér: 03"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #18035 üzenetére
Ok. Köszi.
Nem naponta "csak" három naponta ( 24/48 ) lenne a 20/20km. de akkor gondolom ez is sok neki. A kis Samba második éve bírja
Nem kell B125 mert 1984 óta van A kat. jogsim
Benne volt a pakliban amit mondasz ezért nézelődtem a 125-ös robik között is és ő lenne a leg szimpatikusabb főleg most akcióban nagyon jó árban van. Szerinted?[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #18035 üzenetére
Az-az utolsó egész kedvezőnek tűnik.
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18036 üzenetére
Akkor meg nincs miről beszélni, felejtsd el az 50-eseket.
Ilyen távolság szerintem egy 50-es robogónak nem ajánlott. Lehet persze elmélkedni, és érvekkel alátámasztani, h már pedig neked bírja. - Kétségkívül, csak egy részből 50-60-nel lenyomni ekkora távot nem éppen komfortos, pláne te sem vagy kis termet, így rendesen le van terhelve a motor.
Nem beszélve a fogyasztásról. Egy ilyen 125-ös, 4T Leader blokkos robogóval 2,5-et ki lehet hozni. Sőt...ebben a kérdésben én elfogult vagyok, így azt mondom ne hallgass rám.
Hasonló helyzetben voltam én is tavaly nyáron, mármint 125-200ccm körül kerestem robogót, inkább vettem majd 300-ért egy 2003-mas olaszt, pedig vehettem volna új Keeway-t, de a gondolat apró szikrája sem volt a fejemben.
Nem tudom miféle garanciát adnak ezekre, vagy mennyire szervizigényes az a 125-ös blokk. Menj el, próbálj ki egyet, kérdezősködj fórumba (valamilyen típusspec.) h mennyire bírják a strapát és eldöntöd.
Az biztos, h ennyiért, ilyen feltételek mellett én vennék egy 4-5 éves 4t 125-ös Piaggio-t.
Ezek h tetszenek?
01, 02, 03Fentebb leírták a rendszámozás menetét, egy srác végigcsinálta. Ha magad intézed kb. 60k-ból meg lehet úszni.
..és ne feledd, ezek Piaggio robogók.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #18038 üzenetére
Első sorban azért gondoltam erre a típusra ( az árán kívül ) mivel helyben meg tudnám venni így az esetleges szervizeléssel sem kell messzire menni.
Amit találtam róla ott dicsérik:
[link]
[link]
A garanciára csak annyit írnak,hogy 24 hónap de hogy mire vonatkozik[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18039 üzenetére
..nem a bemutató cikkekre gondoltam, hanem valamiféle tartóstesztre. Ahol leírják, h 30.000km-t már belerakott, de a kötelező szervizen kívül nem volt vele semmi baj.
Való igaz, h fejlődnek a kínai robogók is, de továbbra sem véletlen, h ők 300.000Ft-ért kínálnak egy új 125-öst, míg ugyanez az olaszoknál 900.000. Persze, lehet fogni a marketingre, drágább munkabérekre, nah de akkor is.. - a felhasznált anyagok minőségében biztos megmutatkozik.
Nincs egyéb tippem, ha tetszik ez a Keeway, menj el és próbáld ki, aztán ha rábeszéltek ( ), vedd meg.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18040 üzenetére
Esetleg egy 1-2 éves Agility City 125-öt tudnék ajánlani neki, az nagyon jól bírja a strapát. De egy pár éves 25-ös Piaggio tényleg jó döntés lenne, sőt ahogy nézem, jó áron mennek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #18041 üzenetére
Igen, keleti robogók közül talán annak az egynek szavaznék bizalmat, de venni nem vennék.
.. ha ilyen esetben bizonytalan az ember, szépen el kell menni megnézni pár 3-4 éves Piaggio robogót (Aprilia, Piagigo, Vespa, esetleg Gilera), majd pár új keleti típust és lehet dönteni.
Az új az mindig új, kétségkívül így van. Viszont én max csak ruhában gondolkodtam így. 3-4 millióért biztosan nem vennék egy új Astra-t, vagy Swift-et, ha annyiért kapok egy 4-5 éves E90-et.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #18042 üzenetére
Az az igazság,hogy aki sügér a motorokhoz ( mint én ) és nincs tele a pénztárcája ( szintén én ) annak nagyon nehéz a választás. Jó is legyen meg olcsó is.
Mert valljuk be őszintén hiába érdeklődik valaki a fórumokban ott sem kap objektív választ.
Aki amit ajánl azzal szemben valamiért elfogult. Ki kicsit ki nagyon. Tisztelet a kivételnek.
Egyébként nálunk helyben az Aprilia márka kereskedés és szervízben ahol a Sambát vettem érdeklődtem és a kereskedő beszélt le az Apriliáról és a Kymcót javasolta.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18042 üzenetére
Ez igaz hogy az új mindig új, ezért én a Kymcot szívesen ajánlom, ismerősi körben van is, elégedettek vele. A Keeway-ekkel sincs már gond, az újabbak egész jók, viszont az idomaik eléggé törékenyek, blokkból még a régi technikát alkalmazzák, szóval nem szívesen. Bár egy új 50-es Matrixot szívesen elhoznék tartós tesztre. Viszont ezekkel a behozott olasz gépekkel meg ott a gond hogy nagyon sok felújítás előtt áll, tehát lehet hogy kifog egy olyat ami pár ezer km után megadja magát, és utána zsebbenyúlós a dolog. Persze ez megeshet bármelyik motornál, de egy használtnál jelentős ez a feltételezés, főleg hogy sok kereskedő a kinti lepukkant példányokra harap rá, mert jó áron megveszi, itthon rendbe rakja, és kis haszonnal továbbadja.
Faterék 2003-ban vadi új WagonR+-t vettek, azóta 64 ezer km van benne. Ki hinné el ha el akarnám adni? Tehát ha venne most egy új robogót, talán 10 év alatt tekerne bele 10-13 ezer km-t, így nem hiszem hogy ez bármelyik mopedet annyira megterhelné hogy ne bírja ki (talán csak az idomok esnének le). Szóval magának kíméli az ember, ha veszel valamit, főleg ha keveset/alig használod. Számomra az E39 az etalon, utána a Galant/Lancer/Corolla/Avensis/Accord/IS200/stb.
...bár az NRG-be most lesz 15000km körül... talán még 10 évig kibírja...
#18043 SirKero: Kymco tényleg jó. Márkakereskedő valószínűleg azért beszélt rá, hogy a készleten lévő bennragadt motort vedd, főleg ha több márkát forgalmaz, ahogy manapság lenni szokott!
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SirKero
őstag
válasz Tothgera30 #18044 üzenetére
Én 2005-ben vettem a Lianát újonnan most van benne 58 000Km de ez is csak azért ennyi mert mentem vele 3 Horvát + 2 Görög nyaralást. Különbem még 50E sem lenne.
Kb. a robogóval is ennyit járok + kényesen vigyázok a cuccaimra ezért preferálom az új dolgokat. Vigyázok rá sokáig és megtartom. A használtnál benne van a drágán javítható hiba lehetőség ( az újnál is de ott van garancia ) + tekergetett kilométer óra stb. Egy hozzá értőt nem tud átverni de engem simán.
Egyébként a kereskedő nem raktárról hanem katalógusból kínált robeszt az Apriliákra meg azt mondta,hogy sokat visznek vissza javításra. Nem eget rengető hibákkal de sok apró főleg elektromos problémákkal + minden drága hozzá.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #18045 üzenetére
Kicsit konzervatív gondolkodás módra vall a személyiséged, de nincs ezzel semmi baj.
Ha, tényleg tetszik neked a Keeway és próbakör után is elégedett vagy vele, vedd meg. Ha kíméled és 5000-enként cseréled az olaját + szűrőjét biztosan sokat el fog menni.
..csak, ha teheted ne ugorj bele a vásárlásba egyszerre, ahogy fentebb is írtam, nézz meg 1-2 használtat is. Semmit nem vesztesz vele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
iff
senior tag
Sziasztok! Van egy Line City 4t robogóm, fényszóró izzót szeretnék cserélni benne, eredetileg 2x 12v 25/25w-os normál van benne. Erre cserélném, ha lehet. 12v 35/35w halogén izzó mennyivel nőhet meg a hőtermelés ill. a 2x10w nem okoz gondot?
Benzinszűrőt is már egy marékkal kidobtam. Volt,hogy 3km után egyszerűen szét nyílt. Ezt találtam benzinszűrő ez jó lehet?Ezek nem tűnnek annyira gagyinak.
..........""..........
-
Tothgera30
Ármester
válasz SirKero #18045 üzenetére
Én azt mondom hogy akkor inkább egy Agility 125-be vagy Super8 125-be ruházz be.
...az Apriliákra meg azt mondta,hogy sokat visznek vissza javításra. Nem eget rengető hibákkal de sok apró főleg elektromos problémákkal + minden drága hozzá... - már is át akart verni, mikor közel ugyan annyi hozzá az alkatrész, talán csak az idom/blokk alkatrészei térnek el árban, de nem is alaptalanul. Az elektromos probléma egy beázás után is előjöhet bármelyik gépnél. Bár érdekes, 06-os NRG-nél (PureJet) nem volt még ilyen gond, és remélem nem is lesz.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #18048 üzenetére
Felnéztem Kymco honlapjára, ők tényleg komolyan gondolják a robogópiacot. Most láttam, h megjelent egy 700ccm-es, Myroad 700i névre keresztül túra-robogójuk. Nah, ez azért szép teljesítmény már.
Agility City 125 és a People GTi 125 is jó alternatíva lehet. Pláne, h gyakorlatilag nem is látni ezekből használtat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18049 üzenetére
Ezt mondom...
Én ezt vagy ezt venném a kolléga helyében...
Hoppá, Agility RS 2T, navégre..."A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.