- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei Watch Fit 2 - diszharmónia
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Szépen lehűlt az idő, tegnap is 5 fok volt hajnalban...mondjuk jól fel voltam öltözve, nem fáztam. Csak azért durva...
Sic Parvis Magna
-
Norbika88
senior tag
válasz 30z.Samu #50001 üzenetére
Szerintem teljesen motorozható az idő még.
Esőnadrágom jól felfogja a menetszelet, igaz már egy bőr kesztyűt felveszek reggel/este.
Buko sisak, plexi párásodás ellen szoktatok valamit használni vagy jól be vállt módszer résnyire nyitva hagyni.
Hajnalba azért az kis rés se éppen kellemes -
Skizz
addikt
válasz Norbika88 #50005 üzenetére
Nálam kb. 40-es tempótól már elég a beáramló levegő lecsukott plexinél is, 70-nel gurulva pedig akármekkorákat fújtatok, egy pillanatra sem párásodik. Ha lassabban megyek, akkor résnyire nyitva hagyom. De annyira nem gáz az sem, a tavalyi telet pl. nyitott bukóval csináltam végig, megedződtem.
-
Norbika88
senior tag
válasz DigitXT #50006 üzenetére
Köszi utána olvasok majd, csak most gurul a crogen a munkába.
Múlthéten kivették a fojtást is végre.Tegnap munkába menet síkon 93km/h mutatott a digitális km óra, de gondolom ez jó ha van 80nak, analóghoz képest gondolom eléggé csalnak.(100Kg vagyok meg a motor is)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Norbika88 #50008 üzenetére
Kicsit soknak tűnik. De amúgy a digit óra pontosabb. (Ugyanazt a jelet* kapja,
mint az analóg, csak az analógot nem tudod 1 km/h pontossággal leolvasni.)A pinlock amúgy egy nagyon jó találmány! (Ha kompatibilis a sisakod, én csak
ajánlani tudom. Van ára mondjuk, az N103-ba valami 10K, de abszolút megéri.)*: feltéve, hogy egy robogón van digitális, és analóg óra is. Habár ha valóban az
analóg órára gondolsz (nem csak "mutatósra"), akkor annál egy léptetőmotoros
"analóg" is pontosabb, mert oda megy a motor, ahova a számítógép vezérli... A
jó öreg hagyományos órán meg oda, ahová az indukció kényszeríti a rugó ellen,
és a rugó már csak olyan, hogy idővel szeret megnyúlni (a csalás sem állandó). -
Skizz
addikt
Na, megjöttek a Michelinek. Kezdem fejőstehénnek érezni magam. Eddig benne van 40 ropiban Mancika, és valami még mindig nyiszog...
-
Skizz
addikt
Kössz az ötleteket.
-
szentkuti11
addikt
-
Skizz
addikt
válasz szentkuti11 #50018 üzenetére
Azt hittem Garga Pitic lesz a link mögött.
-
Skizz
addikt
válasz szentkuti11 #50021 üzenetére
Hát azt még ez a topik se bírná el.
-
hermanyi
őstag
Na Piaggio leadva szervizbe . Kezdhetek aggódni mennyi lesz a vége . (Karbi tisztítás beállítás ,görgő + szíj, és a kuplung +egyéb apróságok légszűrő gyertya ....)
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Skizz
addikt
Na már megint el akartak csapni... 60-as korlát, erős emelkedő, záróvonal, abszolút beláthatatlan kanyar. Azt viszont már lehetett látni, hogy kamion jön szembe, erre egy Astrás f.sz nem elkezd előzni? Persze egynégy szívóbenzin a maga 0 nyomatékával csak úgy maga alá gyűrte az aszfaltot. Majdnem taknyolás lett belőle. Aztán a benzinkúton utána elkaptam, aszondja ő úgy látta, hogy még elfér. Ebben mondjuk van némi igazság, mert ő talán elfért volna, de az autója már biztos nem. De legalább nem bunkózott, elnézést kért.
Belegondolva, engem mostanáig talán csak Astrások akartak elütni.
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Vangelis #50031 üzenetére
Nálam is mindennapos volt a Tacttal (naponta többször is), részben ez döntött az eladása mellett... Nagyon észnél kellett lenni, látni az autósok mozgásán, és inkább hamarabb fékezni, mint később koppanni.
Majánál hangtompító nélkül már nem annyira gyakori az ilyen (bár így is pár láma kijön elém, index meg tükör nélkül parkolóhelyről...)
www.dongosofor.hu
-
szentkuti11
addikt
Ha nem lenne tökéletesen tiszta a motor+ környéke, azt gyanítanám, hogy fossa a benzint valahol. Nagyon megy a gép, de 4-et fogyaszt, ha tépem, ha nem. Egészséges ez? (Liberty 50 2T)
-
Grillo
senior tag
válasz szentkuti11 #50034 üzenetére
Nekem a Gulliver megállt 3,7 körül. EZ van, 2T, de ha nagyon megy, akkor annyira talán nem baj...
Persze a 125ös 4Tvel meg elmegyek 2,7ből, és semmilyen szinten nem összehasonlítható a gyorsulás, a végsebesség és a kényelem. -
horvathkrisz
addikt
válasz szentkuti11 #50036 üzenetére
Szerintem normális, nekem 3l körül eszi az injektoros 2T NRG...
-
szentkuti11
addikt
válasz horvathkrisz #50037 üzenetére
Ez jó kis karbis, igazi benzintemető. Jajj de morcos annak tükrében, hogy a Golf III 1,9 TDI-vel lehetett 5,5-ből járni
[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #50036 üzenetére
"50 4T-ről jöttem, az lomhább volt"
Ne sértegesd a barátomat! Jó?
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #50040 üzenetére
Ha a postás motorból indulok ki, akkor el tudom képzelni. Az is tudott ám ugrani.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz horvathkrisz #50042 üzenetére
Suzuki Address V50G, szerintem egész jól megy és tényleg elég keveset eszik. 1,5-2 liter körül elszaladgál.
Sic Parvis Magna
-
Skizz
addikt
válasz horvathkrisz #50042 üzenetére
5 lityi 4T 50-essel? Nem volt ott egy rosszul beállított karbi? Vagy lehet hogy valaki mindig felült mögéd amíg nem néztél oda, és túl nehéz lett az 50-esnek.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz horvathkrisz #50042 üzenetére
Ott valami nagyon nagy disznóság lehetett a háttérben. 5L kb. kizárt!
Mármint elhiszem, hogy megtörtént, csak az nem hibátlan motor volt:
Sym Mio 50 (4T) elketyegett 2L benyából. Nem ment nagyon, de... -
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #50046 üzenetére
30 km/h-ig a Mio is egész dinamikus volt. Utána halt meg, és kb. 1000 év volt a 60-as végsebesség az én 100 kg-os habtestem alatt. Ez nagyjából úgy jelentkezett a budapesti forgalomban, hogy "elléptem" a lámpától az autóktól jó pár méterre, és volt pár másodperc nyugalmam, majd utolértek, és kezdtek előzgetni. Ha szerencsém volt, előbb értem el az 50-et, és kevésbé értek utol, de nagyon függött attól, hogy épp milyenek az útviszonyok. Petőfi hídra felhajtani pl. szigorú 30-cal tudott, az meg sokszor életveszélyes volt. Szóval nem bántam, hogy vettem nagyobbat. (Azt csak béreltem, szóval semmi érdekem nem fűződik ahhoz, hogy fikázzam, mint rossz vételt.)
-
Vangelis
nagyúr
Most, hogy már lenoymtam vagy 300kmert szíj és görgő csere óta az a tapasztalat, hogy ennyhe lejtől a gép megy 65-70 et. Egyenesben 50-55 . De ha emelkedő van azt most nem nagyon szereti.. van, hogy 30 alá megy nagy donbon a sebesség.
Ennyit számítna tényleg a kisebb görgő?
Amúgy baj nincs vele.... csak érdekes nagyon.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ASUS routerek
- Milyen program, ami...?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...