- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
syler123
veterán
válasz Krogoth #71006 üzenetére
Köszi!
Nagyon agyalok rajta, hogy ilyet vegyek. Gondolom ha újan veszem még kisebb a hibalehetőség. Bár konkrétan alig találtam olyan helyet ahol ilyet kapni lehet, még webáruházban sem találok, csak 1-2 full ismeretlen helyen. Bár a mostani Motowell 95-100-al is képes menni, mert eléggé tuningos, de itt nagyobb a hibalehetőség is.
Meg a Liberty-nél is gondolom picit meglehet növelni a végsebességet. Olyan 80-85km/h nekem elég lenne.Remélem a problémád is megoldódik.
[ Szerkesztve ]
-
yoli666
tag
válasz Krogoth #71052 üzenetére
Én is robogó után csináltam korlátlant és hidd el nem kell félni a váltásoktól. Előtte magadban kicsit gyakorolod, hogy egyes le, a többi meg sima szekvenciális váltó.
50-es robogó után simán fel lehet ülni a 600-as tanuló motorra, nem lesz semmi gondod, ugyanúgy 2 kereke van. A rutin alatt simán belejössz a kezelésbe és a nagyobb súlyba.
A város meg már nem lesz gond... -
yoli666
tag
válasz Krogoth #71061 üzenetére
Az elején a súly lesz nagyon furcsa, de hamar meg lehet szokni. A lényeg, hogy kis sebességnél a hátsó féket használd, mert ha rákapsz az elsőre rögtön borul a bili
Na meg hogy robogó után kuplungolni kell és az nem a hátsó fék
De tapasztalatból mondom, hogy vállalható a dolog. Na meg közúton kell majd ésszel az elején, mert egy 600-as azért már tud menni. De átlag embernek egy 600-as bőven elég, ha nem állatkodni akar.
És nagyon kevesen tudnák még azt is kimotorozni -
MrChef
aktív tag
válasz Krogoth #71061 üzenetére
Nekem Suzuki GS500-asom volt. Nem szeretem a nagy sebességet, de olykor jó volt vele "előre menekülni", kijönni a gázosnak tűnő helyzetből. Kb. 6 mp alatt gyorsult 100-ra, de sosem használtam ki a menetteljesítményét, főleg mivel városban használtam (nem sokat, aztán eladtam). Azért a városban - dugó, kocsisor, piros lámpa stb - állandóan manuális váltózni nem leányálom, bár észre sem veszed egy idő után, automatizmussá válik, csak a bal kezed izmait érzed az elején. :-D
[ Szerkesztve ]
-
MrChef
aktív tag
válasz Krogoth #71064 üzenetére
Mindenképpen vidd el szervizbe átnézetni a motort vásárlás előtt. Ha rendben van, meg lehet venni, ha kisebb hibákat találnak, a javítás költségével csökkenthető a vételár.
Az én motorom már kevés állás után is rángatott. Kétszer is kitisztították a porlasztóját, csak nem találták a hibát. És volt még pár nem lényegi, esztétikai kendács a motoron, amiket az előző tulaj(ok) piszkáltak.
A GS500-hoz mindenhol van alkatrész. A másik hasonló kezdő nagymotor a Kawasaki ER-5. Igazi, kényelmes darab, finomabb műszer, de a GS-sel ellentétben vízhűtéses, többe kerülnek hozzá az alkatrészek.
Amiket mondtak nekem, hogy kerüljek, azok a régebbi / ritkább / japán belpiacos / tuningolt motorok, és szintén több alkatrészt kívánnak a 4 hengeresek. -
-
Topikgazda
válasz Krogoth #71504 üzenetére
A fekete kör nem gyárilag van rajta, hanem a szíj szélének a nyoma van odaégve. Nehezen, de el lehet távolítani mondjuk féktisztító segítségével.
A 2 mm kopás egy ilyen keskeny szíjnál már igen jelentősnek mondható.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
spanglee001
addikt
válasz Krogoth #71568 üzenetére
tucano kézzsák, és izzad a kezem ebben az időben, de ha fázna ott a markolatfűtés
[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
flegga92
senior tag
válasz Krogoth #71649 üzenetére
Mikor alul nyitott sisakom volt, maszkkal és hosszú (2m) kötött sálat tekertem a nyakamra és benyomtam a plexi alá. Nem volt 100%-os, de azt ezzel a sisakkal nem is fogod tudni elérni.
Én inkább lecseréltem egy felhajtható állú bukóra, téli-nyári béléssel. Így megvan a "szabadságérzet", de ha hideg van le tudod hajtani. Rendes zárt bukót utálom, felvenni is kínszenvedés számomra. -
gabe_
őstag
válasz Krogoth #71683 üzenetére
Elég nagy szopással jár egy kormánycsapágy csere. Szét kell borítani hozzá az egész elejét.
Nekem szerencsém volt anno a ciaknál, a csészék jó állapotban voltak, így csak megfelelő méretű golyókat kellett vennem hozzá a csapágyboltban, pár forintból megvolt...
Egy-egy csapágy volt alul és felül, persze más méretű golyókkal...Sovány szakácsban sose bízz!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Krogoth #80216 üzenetére
Van nyomásmérőd? Meg lehetne nézni a nyomást minden nap. Tennék bele még egy új szelepet, az nagyon egyszerű (+szelepcsonkot, ha tubeless). Ha belsős, akkor meg lehetne nézni szintén a csonk környékét, mozgatva-billegtetve hátha sziszeg (vagy szappanos vízzel figyelve hátha van buborék), aztán ha nincs semmi, úgy legvégső esetben defektjavító jutott eszembe... Nyilván gumi felületét meg kéne vizsgálni, víz alá rakni az egész kereket (akkor a felni esetleges hibája is kiderülne), stb.
-
mumtaz
senior tag
válasz Krogoth #80216 üzenetére
Nekem volt hasonló. Én sem értettem, hogy miért, Nem volt sérült a gumi és a felni sem. Viszont random meglepi volt 2-3 alkalommal, hogy elindultam otthonról és lassú kanyarban picit bedőlve a gumi leugrott a peremről. Ez meg elég csúnya dolgokat tud művelni.
Persze tubeless, így tolás a legközelebbi kútig, aztán felfújni. Soha nem jöttem rá, hogy mitől volt. Talán éppen akkor több apró volt a zsebemben, vagy 2km/ó-val gyorsabban (20 helyett 22-vel) vettem be a kanyart. Utána rendszeresen ellenőrizve néha két hét, néha két nap után reggel már laposabb volt, mint előző este. Víz alá is lett téve és nem eresztett. A szelepnél sem.
Nyomtam bele defektjavítót. Azóta fél év állás után sem engedett le.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Krogoth #80327 üzenetére
"Szerintetek mi romlott el?" A motor
Trollkodas nelkul: igy hangbol barmit is megmondani erosen TV joslas kategoria. Meg ha eloben is hallja az ember, akkor is nagyjabol csak talalgatni lehet, de pontosra megmondani bontas nelkul hogy mi a gond, ertelmetlen.
Le kell minimum a deklit szedni es szetnezni a hajtasnal, ha nincs ott gebasz, akkor lehet tovabb menni.
-
nod1
csendes tag
válasz Krogoth #81313 üzenetére
Hello,
önszopatós játék a javából. Két dolgot utálnak a szerelők, a racsnival matatni, és a Ditechet. Legalábbis nekem mindig azt mondta a szerelőm, amikor ez szóba került.
Én ez alapján a videó alapján csináltam:
[link]
Ne legyen szabadon az alkarod, és a vastag kesztyűt is javaslom, mert nagyon nagyot üt, ha kiugrik.Ha a videó alapján se megy, akkor van még az, amikor megfúrod a variátorházat, és beteszel egy vékony fejű csavart. És akkor onnan már nem tud lefordulni a rugó. De az már a paraszt verzió, bár működik.
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Krogoth #82327 üzenetére
Az hogy mennyi megy bele nem egyenlo azzal, hogy mennyi kell bele
80w-90-es hajtomuolajbol 0,9dl megy bele gyarilag.Mi alapjan lett beleontve 3-4 deci? Tele lett fulra toltve, vagy hogy? Kellene lenni amugy nivopalcanak is a betoltonel(bar ha valahonnan egy nem belevalot kukaztak, akkor nem mervado)
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Autós topik
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Óra topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...