- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
akos727
senior tag
válasz Alcsi69 #70168 üzenetére
Egy 125-ös 4 ütemű valamiről hírből sem fogsz lerepülni. Cserébe vihetsz majd még egy embert, óvatosan, de felmehetsz autópályára és autóútra is. Ha sokat gondolkodtál motorozáson, biztosan tetszene, nyugodtan kezdhetsz nagyobbal, de.....Arra, h kipróbáld az érzést tényleg elég egy 50-es valami is, nincs átírási költség, 1 biztosítást kell befizetned ami nem egy nagy összeg. Városon belül elrotyog egy 50-es is, csak mondd, h mi érdekel, váltós vagy jó robogó is és majd itt javasolnak párat a népek.
-
akos727
senior tag
válasz Alcsi69 #70170 üzenetére
Erősen affinitás és érettség kérdése, hogy min tudsz tanulni. 600-as chopper mondjuk lehet kicsit nehéz, lassú manőverezéshez nem a legideálisabb motor. Ülj rá álló helyzetben és óvatosan döntsd meg, hogy érezd, azért ennek súlya van (amit kevésbé érzel menet közben) és akkor nem fogsz majd vele eldőlni véletlenül, mikor kipróbálod. Kocsiban tudsz váltani, itt is fogsz tudni, csak máshol kell keresni a dolgokat Nem nagyon ismerlek, de hiszem, hogy ha fejben ott vagy, akkor mehetsz egy egyenest a chopperrel, csak óvatosan a gázzal, sok első motorozó azt rontja el, hogy megijed és elkezdi tépni a gázt, jutubon meg látjuk az eredményét.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Alcsi69 #70177 üzenetére
Én évek óta járok munkába motorral. 8 évig robogóval, és most 2 hónapja egy váltós 50-essel. Eleinte sokat gondolkodtam, hogy nem döntöttem-e rosszul, hiszen a robogó sokkal kényelmesebb, nem kell "dolgozni" vele, csak ráülsz és mész.Ezzel szemben a gyorsasági motor "fíling" ott van a kis 50-esben is, ha városban használod. 1-2 hét kellett, hogy ne bénázzak a váltóval, most már rutinná vált, és már alig várom, hogy ráülhessek, és legyen okom valahová elszaladni vele. Robogónál ez az érzés nem volt, még az elején sem. Az 50 / 125 kérdés engem is foglalkoztat, de az ár-költség-egyszerűség mindenképpen a kisebbik mellett szól, ezt erősíti még, hogy nem kell a Véda alatt sem különösebben aggódni, pedig - sajnos- naponta 2-4 alkalommal elhaladok alatta. Még az lehet szempont, ha valakit néha vinni akarsz a "hátadon", de ez nálam mostanában nem merült fel, de egyelőre nem is érzem még annyira a motort, hogy bevállalnám.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
félisten
válasz Alcsi69 #70237 üzenetére
A simsonomnak 2x örültem: amikor meglett, meg amikor megszabadultam tőle.
1980-as technika, a "jófajta" keletnémet minőségű.
Szerencsére könnyű szerelni őket, tehát szinte biztos, hogy valaki szétgányolta az elmúlt 30-40 évben.(#70238) Pfiucska: Bizony, én is így voltam vele, pedig az enyém egy nagyon jó darab volt bő 20 éve.
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
forandor
tag
válasz Alcsi69 #70730 üzenetére
Egy ismerősömnek is www SR50-e van. Echte ugyanaz a blokk, és kipufogó mint a Gulliveremen (persze azzal a különbséggel, hogy az SR50-nél feketére festették a deknit és van ráhúzva még egy műanyag).
Szintén hátul dobfékes.
"légszűrő cucc sincs ott ahol elvileg kellene lennie", dobálj fel képeket a motorról.
Remélem nem leszek túl megdöbbentő, de a fékfolyadék tartályban fékfolyadéknak kell lennie. Pedig egész jó fékrásegítés az első tárcsafék, persze ésszel kell használni. -
BlackPriest
őstag
válasz Alcsi69 #70748 üzenetére
aki bevallottan fékfolyadék nélküli első fékkel jár, az simán egyszerűen közveszélyes és le kéne csukni. az ilyenek miatt támogatnám a műszakit bármire, amit motor hajt. az értelmet nem a hozzászólásban kell keresni, hanem a motorod műszaki állapota és a hozzáállásod összefüggésében
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Acer notebook topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest