- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
válasz x50benelli #68948 üzenetére
Üdv a klubban,és széles utat.
-
forandor
tag
válasz x50benelli #68948 üzenetére
Szia! Mehet bele.
-
akos727
senior tag
válasz x50benelli #69472 üzenetére
Gyári hengerre rakod? Karbid mekkora? Fúvókázni kell majd valószínűleg, de görgő csere is esélyes.
-
akos727
senior tag
válasz x50benelli #69476 üzenetére
Nexttel is valószinüleg 1-2 kisebb beállítás is szükséges lenne. Görgő-kontraszt-fúvóka trióval sajnos sokat lehet (és kell) játszani. Viszont egy Reverse+beállítás kombó után fülig érne a szád. Érdemes egy jó robogó szerelőt keresned, akinek van több féle alaktrésze és végig tudjátok zongorázni ezeket. (és ugye így a végén csak 1 szett görgőt, 1 fúvókát, 1 kontrasztot kell venned). Kérdésedre válaszolva, több eséllyel lesz plug and play egy nexttel, de jobb ha állítgattok rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz x50benelli #69476 üzenetére
"Gianelli next van máshol akciósan. Ez kifejezetten 50-esre való, gondolom ezt már tényleg csak fel kéne "dobni" vagy itt is lenne egyéb teendő?"
Olyan rezonátor amit csak fel kel dobni nincsen csak a mesében. Az a dolog, hogy kifejezetten 50-re való egy kicsit megtévesztő. Ez csak annyit jelent, hogy megfelelő hangolás után talán valamivel jobban muzsikál (jobban leadja az erejét az ötvenes henger), mint egy olyan csővel amit inkább 70-es hengerekre használnak. Egyébként ezek csak elméleti dolgok, a gyakorlatban nagyon sok tényezőtől függnek, így a legtöbb esetben nincs valóságalapja, hogy most ez vagy ez a cső jobb egy ötvenes hengerhez. Sokkal inkább van jelentősége annak, hogy aluhengerhez vagy csak sima vashengerhez vesszük-e a kipufogót. Na itt már van értelme a dolognak, hogy milyen cső van fenn, mert teljesen más fordulaton dolgozik a két hengertípus.
(#69477) akos727 "Kérdésedre válaszolva, több eséllyel lesz plug and play egy nexttel, de jobb ha állítgattok rajta"
Mindenképp állítani kell rajta, olyan nincs, hogy nem. Ha meg egyszer neki kell állni, akkor meg teljesen mindegy, hogy milyen mértékben kell azt.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz x50benelli #69501 üzenetére
Pont rossz irányba akarsz elmenni. Egy rezonátor felszerelése után mindig lejjebb lesz valahol a megfelelő súlyú görgő a gyárihoz képest. Lehetetlen megmondani, hogy pontosan hol is lesz, ez csak apróba után lehetséges. Az optimálistól számítva már fél gramm eltérés is rengeteget számíthat.
"Ha a jelenlegi gyorsulás maradna nekem az is jó"
Ezt fogod elveszíteni fölrakva egy rezonátort ha az nincs behangolva. Ellenben ha rendesen be lenne lőve, akkor pont ezen tudna javítani a legjobban egy ilyen cső.
Nem a kedvedet akarom elvenni (pont, hogy szeretem a tuningot én is), de ez másképp nem működik, nem lehet úgy leegyszerűsíteni a dolgokat ahogy te szeretnéd.
Mivel nincs semmi ilyesmi cuccod a hangoláshoz, ezért a számodra tényleg az lenne a legjobb megoldás ami már javasoltak, ha elvinnéd egy olyan szerelőhöz aki hangolni is szokott (tud) robogókat. Ez lenne neked a legegyszerűbb és legolcsóbb.(#69502) blizzrd Persze, hogy van, nem fog működni....
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz x50benelli #69506 üzenetére
Nem a fojtásokról szól itt a történet, hanem teljesen más egy rezonátor belső felépítése (ezáltal a gázlengések is) mint egy gyári kipufogóé. Merőben eltér az egész karakterisztikája mint ami rajta van.
És igen, pontosan, a robogó hajtását kell ráhangolni a csőre.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz x50benelli #69539 üzenetére
Az a baj, hogy így hogy nem történt semmiféle hangolás nem lehet tudni, hogy valójában milyen teljesítményre lenne képes ezzel a csővel.
"60-at stabilan viszi 9e-s fordulaton"
Ez a 9 ezres fordulatot mi méri? Csak azért, mert egy sima 50-es vashengernél igen szokatlan lenne egy ekkora fordulat, pláne így hangolatlanul. Egy 60-as tempónál meg aztán végképp baromi sok.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Bib
őstag
válasz x50benelli #69716 üzenetére
-
Topikgazda
válasz x50benelli #69716 üzenetére
Hát azért a 400 az kicsit túlzás, ahhoz már tényleg pofa kéne.
Viszont 250-300 között már lehet találni kis szerencsével remek példányokat.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz x50benelli #70750 üzenetére
Nem szerencsés eltérni a gyári értéktől. Azért néha nézzél rá arra a gyertyára, hogy hogyan fest.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Kobun1980
aktív tag
válasz x50benelli #73988 üzenetére
Köszi szépen. Még nem csereltett a robogom gumit, így lehet hülye a kerdes: hagyományos gumishoz lehet vinni, vagy ők nem foglalkoznak robogokkal?
-
Kobun1980
aktív tag
válasz x50benelli #74218 üzenetére
Nekem kedd lesz a napja 😊
Amúgy mennyire kell vigyázni a 0 km-ee gumikkal az elején? El itt is az, hogy az első 50 km-en meg kevésbé tapadnak?
-
spanglee001
addikt
válasz x50benelli #74221 üzenetére
jó a pówer püré, de a metzeller hihetetlen egyszer olyat fogok esni, azthittem a határán döntöttögettem a gépet eddig, pedig dehogyis
a power pure-vel szerelt motort sajnálnám megborítani, drága az alkatrész amit beszerezni is lehetetlen (jetforce tsdi)[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Vismajor01
addikt
válasz x50benelli #74636 üzenetére
En se mennek egy Neo sel 120al, mondtam neki h 80nnal mar felek
Egyébként ktm duke 125 siman megy 130at es eleg jo elmeny, meg is tud allni. Ilyen lesz majd csak most eloszor autot kell vegyek.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
KTMHobby3
tag
válasz x50benelli #74636 üzenetére
Abszolút egyet értek Veled. Egy könnyű kisebb sebességre tervezett motorral nagyobb sebességgel közlekedni életveszélyes. Tudni kell hogy meddig szabad "elmenni" a sebességgel. Az én motorom 68 kg, max tuningolással akár 105 km/h is kihozható belőle. Persze ennyivel közlekedni nagyon veszélyes lenne. Az enyémmel mentem már 80-at is, de nem igazán éreztem jól magam rajta, szinte pattogott az úton. Nagyobb sebességhez nagyobb súly, arra tervezett futómű kell.