- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Valakinek valami tipp?
Gilera typhoon 2t 50ccm 98évj.Új szivató, gyújtás.
Szikra van, üz. Anyag van. Karbi teljesen tiszta.
Szivató zsír új, kap áramot.(automata)
Tű középen. Benzin keverék van.
Görgő új variátor új kuplungpofa új.
Hidegen nem indul egy rúgásra.De még 10re se mindig.
Valami ötlet?
Melegen pöcc röff.
Akksi lemerülve elvileg. (Zselés, tölteni nem lehet). Önindító nincs benne.
Sok motort szereltem de ez kifogott rajtam.Köszi elöre is.
-
Winchester95
őstag
Igen másképp nem is lehet.
Igazából most reggel berúgtam, be is indult elsőre.
Ment egy darabig majd leállt.be se tudtam rúgni, csak ha levettem a szűrőt, majd rárúgtam majd visszatettem és valahogy beindult aztán leállt.
Szó szerint ahogy írtam.Fogalmam sincs mi van vele.
Mint ha falsot szívna valahol.
Levettem a hengert tömítő pasztával átkenem+hengerfejet+kipufogócsövet.
Kíváncsi vagyok. -
Winchester95
őstag
Érdekes ez az egész.
Hengertőcsavar nem volt normálisan meghúzva, nem is lehetett mert nagyon be volt csavarva.(Már így vettem).
Éreztem is hogy valahol falsot szív.Megcsináltam, minden patika.
Nem indult, olyanokat csinált hogy eltömítettem a levegőszűrő nyílását, beindult, felpörgött majd leállt.
Nem indult, visszaraktam a légszűrőt, majd megint indult, de le is állt kb 1 perc után. Próbáltam légszűrő nélkül, akkor megint beindult majd leállt.Légszűrő felé valamikor köpte vissza a benzint.(Ez normális?)Rugdostam mint a hülye, de nem indult.
Tanácstalan voltam.Kicsit megkentem a főtengely szimeringet a variátornál és a kuplungpofák után. (Ez már tuti rossz állapotban volt).
Visszaraktam a deknit, sehogy se indult. (Persze szikra volt) üz. Anyag volt.Átnéztem a gumicsöveket, de újak, nincsenek kirepedezve.Le akartam szedni a lendkereket, kicsavartam az anyát, de lehúzószerszám kell hozzá.(Szimeringet akartam megnézni, gondolom ott is van).
Tehát visszaraktam az anyát, majd mikor toltam volna be, kínomban levettem gyújtásról, majd vissza (kulcs), és rúgtam egy utolsót.
Beindult, volt ereje, nem állt le, mentem vele.
Rá 1 órára is.Szerintetek? Valakinek ötlet?
Nincs logika az egészbe.Teljesen tanácstalan vagyok.Ez a hol jó hol nem nem megoldás, viszont szeretném én megcsinálni.
Kínomban már nem tudok mit csinálni azért írtam be, hátha.. -
Winchester95
őstag
válasz forandor #70427 üzenetére
Köszi a választ, nagy segítség ez.
Nekem új a szivató is, tegnap előtt vettem.Nem tudom, belegondolva a babettába, akár egy jikov akár egy dellorto (kézi szivatós mindkettő) karbit nézve, amikor megy a szivató hidegen kb 5mp-ig kell használni, utána teligáz és jó. (Ilyenkor kap teljes levegőt.).
Most már nem pörög fel, falsot szívott egy helyen, amit már megcsináltam szóval ok.
Hidegen viszont még mindig nem indul vagy beindul de le is áll.(ugyan az a tünet mint neked).
Viszont nekem gianelli sliencer kipuf van rajta és mellé egy sportlégszűrő.(+elvileg nagyobb fúvóka, sajnos nem tudtam leolvasni csak egy 8-as számot).
Most jön a trükk 2x rárúgtam beindult, leállt, utána nem is indult.
Fogtam egy rongyot a légszűrő köré csavartam, és rárúgtam, pöcc röff.Majd kb 10mp után elengedtem, mentem vele nagyon patika minden.
Két kérdés vetődik fel:
Vajon az automata szivató lemerült akksival működik?
Mert ha rossz akksival nem megy akkor itt a hiba és minden meg van oldva.Vagy:
Akitől vettem rátett egy nagyobb légszűrőt, kipufogót, de csak főfúvókát vett bele nagyobbat, és a többit is nagyobbra kellett volna cserélni?
Ezen gyári weber karbi van, fém úszóházas.
Két hátsó index mondjuk noncs bekötve.Sajnos a gyári légszűrőházat nem adta hozzá.(jó lenne próbára).
-
Winchester95
őstag
Tehát ha beindul a motor, a régi szivatót rácsatlakoztatom a kábelre, akkor mozognia kellene a dugattyúnak?
Megnézem hogy egyáltalan ez működik vagy sem.Azon gondolkozom, mi lenne ha vennék egy új légszűrőt.(sport, ami vízálló), és azzal próbálnám.
Hátha.
Eléggé ramaty állapotban van a mostani.[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Helyzet a következő
Szégyenlem de azt hittem csak egy csavar van a karbin.(középen nagy csavar alapjárat állító).Megtalaltam egy kis sülyesztett arany színű csavart.
Gondolom ez a keverék állító.
Ha befelé csavarom több benzint ha kifelé kevesebbet kap igaz? Ez lenne a keverék állító?Betekertem kb 2 fordulatot és pöcc röff.
De le leáll néha, főleg ha kapcsolgatom a lámpát.
Van valami pontos beállítása ennek?
Pl simsonnál másfelet ki a teljes becsavarástól stb...Létezhet hogy az alapjárati csavarnál is szívhat be levegőt?
Kicsit mozog és érzem is ahogy megy a levegő pont azon a helyen. -
Winchester95
őstag
Valakinek tipp, hogy a keverékállító csavart mennyire kellene kinyitni?
Szakkönyvben nem találtam róla leírást, 2 ütemű 50ccm 94 évjárat.Gilera typhoon. -
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70480 üzenetére
Tegnap épp ezt csináltam hozzá állítottam az alapjáratot és ment is egy darabig.(magas fordulaton azért lehörgött).
Utána elkezdtem piszkálni az alapjárati csavart.
Lefulladt, majd be sem indult többet akárhogy próbáltam.Új légszűrő felől is okádta vissza a benzint.(mert a gumicső olajos volt.
Hol jó hol nem.Hol megy hol nem, hol beindul hol nem.
Olyan membrános dolognak tűnik az egész.Mint ha az lenne rossz.
Vagy én már nem is tudom... -
Winchester95
őstag
Mikor a gyertyát kicsavarom és úgy rugdosom, gondolom a gyertyanyíláson kellene hogy fújja ki a benzint.Mert nem igazán teszi.
-
Winchester95
őstag
Akkor szerintem 100% a membrán lesz a hibás.
Másra nem tudok gondolni. -
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70486 üzenetére
Bármilyen esetben egy kis benzinpárlaznak kellene kijönnie de száraz levegő jön ki.
Ha esetleg túlszivattam, hogy lehet megcsinálni hogy ne legyen túlszivatva? -
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70489 üzenetére
Hülyén kérdeztem, ha túlszivattam, akkor mi a teendő, hogy beinduljon?
Tegyük fel ha túl van szivatva,(vagy nincs) kiveszem a gyertyát és rárúgok, akkor kellene párlatnak lennie.
Mikor nem indul általában semmi nincs csak levegő.Hazamegyek mégegyszer kipucolom, és összerakom, hátha valami nem stimmel.
Nagyon szivat engem ez a robogó.[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Egy nagyon fontos kérdés:
Weber karbi a piaggion.
Szivató fúvóka eltört.Valami ötlet honnan szerezzem be? Sehol nem találtam neten.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Erről a karbiról mi a véleményetek?
Piaggio typhoon 95 évj. 50ccm 2ütem automata szivatóshoz menne.
Már megrendeltem.
Gyári weber karbi helyett.(12-es).
Sportszűrővel gianelli sliencer kipuffal használva.https://jaszmotor.hu/product/data/337/karburator-piaggio-typhoon-17-5-es
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70540 üzenetére
Megjött a karbi, beraktam, ugyan úgy be sem indul a motor.
Levegőt kap; gyújtás okés, benzines a gyertya, sőt ha nem lenne akkor ott az injekcióstű.Egyszerűen meg van halva.
Minimálisan belefújok a szívótorokba, a membrán másik felén jön ki a levegő, gondolom ez azt jelenti hogy jó.Más:
Valami trükk arra hogyan lehet levenni a lendkereket? (Gyújtásnál, anyát letekertem).
Csak gyári szerszám amit a boltban lehet kapni?:/Köszi a segítséget.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Sikerült kompressziót mérnem, találtam itthon egy régi órát.(12barig mér).Hidegen, 4-és6 bar a kompresszió.
30x rárúgtam, akkor sem lett több 6,1nél.Viszonyításképp a babettámnak(fél fordulat pöcc röff, fel lett furatva) 8,9bar pontosan.
Olajat fecskendeztem be a hengerbe, majd mértem utána is kompressziót vagy 10x nem lett nagyobb 6.1 barnál.
Viszont minél többet kezdtem rugdosni annál jpbb hangja lett. Majd végül teli gázadásra beindult, de csak akkor nem állt le ha húztam tökig a gázt.
1x fordult elő.Gondoltam még szimeringre.
Hátha.Vagy tuti hogy kopott a henger/dugó?
-
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70561 üzenetére
Megvan a célszerszám, szimering szettet os vettem, lehúztam a lendkereket, nem volt olajfolyás a gyújtás oldalon.
5db szimering van a készletben.Egyik a gyújtás oldalra megy másik vele szembe a főtengely oldalra.
Láttam egyet a kuplung oldalnál is.
A 4. Hova megy?Az 5. Gondolom az önindítóhoz megy, de az nincs is benne.
Van valami leírás melyik hova megy?
(Nem akarok belefutni abba a hibába, hogy rossz helyre volt alapból betéve a szimering, aztán ugyan oda rakom vissza.)
Olajosodást foltosodást nem látok. -
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70563 üzenetére
Értem, köszönöm a segítséget.
Nem tudod még esetleg hogy a 2 főtengely szimeringből melsik hova megy?
Nem találtam neten sehol leírást. -
Winchester95
őstag
Betettem az újakat, úgy ahogy a motorban volt.
Nem volt jó.Nem indult.
Ez után megtisztítottam a gyertyát, kicsit összébb nyomtam a hézagot, és beindult, de éreztem, hogy a gyújtással van valami.
Próba kedvéért betettem egy simson isolator tuning 280-as gyertyát, azzal mondhatni szépen ment, de még mindig nem gyorsult úgy ahogy kellett volna.Vitt, de nem gyorsult.
A régi gyertyán alig látok szikrát.Viszont ráz.Az új Karbi csavarján a keverék állítót kijebb kellett csavarni (gyárilag 1,5 volt) kb 4.5 környékére mert fulladt és csöpögött a benzin, a kipufogóból.
Mivel annyi a vásárlásnak(vasárnap sehol semmi).
Ezért majd hétfőn kiderül hogy már csak a gyertyát kell cserélni vagy a hengert dugót is.(Szimering csere, hidegen melegen is 4bar max 6bar a kompresszió). (Csak berúgókarral, nem önindítóval).
-
Winchester95
őstag
Igen úgy néz ki.
Öröm az ürömben, hogy:
Találtam itthon egy gyertyát, beállítottam hézagmérővel egy 0,6-os gyertyahézagot.Leszedtem a lendkereket, volt baj, átkábeleztem a vezetékeket.
Gyújtás pipa.Feltettem egy teljesen új légszűrőt.2db főtengely szimmering kicserélve, betömítőzve.görgők újak, kuplung is, polini variátor is jó.Szíj okés.Tömítések okésak.
Levegő pipa.Tehát Sportdob+sportlégszűrő.Gyors gázkar.
(Sajnos ezeken nem tudok változtatni, ezzel kaptam a motort, nincsenek meg a régi alkatrészek.
Mellé az előbb linkelt 17.5 karbi.(Sajna csak 6-os kompresszió).
Pöcc röff.
Karburátornál a süllyesztett csavart teljesen be kellett tekernem hogy menjen a motor magasabb fordulaton.
De így megy, nem fullad, alapjárat is jól be van állítva.
Hidegen egy picit húzni kell a gázt hogy megtartsa az alapjáratot egy kis ideig.(1óra állás után).Egyetlen egy probléma van vele már csak.
Ha a gázkart 3/4 utánig húzom lehörög.Említettem hogy sportlégszűrő sportdob van rajta.
Ilyen tünetet a simson csinált mikor összeraktam és 70-es fúvóka volt benne. 75-re kicseréltem és kipörgött rendesen.
Szerintetek is ez lehet a probléma?
Vagy már az egész rossz, mivel teljesen be van tekerve a keverék csavar? (Gyárilag 1.5re volt kinyitva, így is hasonlóan megy mint betekerve).Továbbá ehhez a kínai karbihoz honnan lehet venni nagyobb fúvókát?
Már úgy érzem nagyon közel vagyok a célhoz.
Persze minden kiderül holnap reggel mikor beindítom majd.
Köszönöm mindenkinek a sok tanácsot.
-
Winchester95
őstag
Megnéztem a Weber karbiban lévő 78-as fúvókát, kiszedtem a naraku karbiból a fúvókát ami 75-ös volt.
Ugyan az a menet volt, belecsavartam, és tökéletes lett.
Max fordulaton is húz a motor, gyorsul is.
70 a vége.De jól gyorsul.
Szerintetek ez rendben van?Két apró hibát találtam, amiből mondjuk az egyik eléggé aggaszt.
1. Ráhúzom a gázt, lefékezem, ilyenkor megáll a kerék, amint megállt egyből elengedem a fékkart és pörög egy darabig a kerék.Ez sztenderen.
Menet közben ez annyit tesz hogy elengedem a gázt nem lassul, fékezek de nem lassul annyival, a gázt nem is húzom de megy a motor.
Tehát gáz nélkül megy a motor mint ha tempomat lenne benne2. Karbi alján van egy csonk, onnan néha csöpög a benzin.
+1 a tankból jön egy gumi cső. Vége felől a csőben van egy lyuk. Ez hova mehet?
Köszönöm a segítséget.
-
-
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70582 üzenetére
Azt a csövet mondom ami a tank mellett van és ki van vezetve.
Annak a vége hova megy? -
Winchester95
őstag
Itt a kép a karburátorról, ott van az alján amit kérdeztem, így jó?Fekete, a műanyag úszóház alján.
[link]
A tankból jövő csővet csak akkor tudom lefényképezni ha szétszedném a burkolatot, mert nem látszik alapból.
De próbáltam képet keresni.(Nem a vákum cßő az, az a benzincsapból jön ki és megy a karbiba).
Ennél jobb képet nem találtam, ott van a tanksapka mellett egy cső ami eléggé hosszú, ennek a vége hova mehet?Itt az ábra is. 3. Számú:
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Rájöttem hogy az úszószinttel lesz a baj.
Mivel hiába van rögzítve csak a légszűrő tartja a karbit meg a szívócsonk a másik oldalon.
Ezért is csöpög néha, és mivel minimálisan a karbi megdől nagy gázhúzásra ezért az úszószint gondolom változik, tehát a szint nagyobb lesz, ezáltal fecskendezi be a benzint a karbiba alapjáraton(fékezéskor gáz alaphelyzetben) (Gondolom a sportszűrő miatt).Kérdés hogyan lehetne lefixálni a karbit.
-
Winchester95
őstag
Amúgy ezen kívül elég jól megy a motor, mentem vele egy keveset, pöccre indul hidegen is majdnem mindig, jól húz, 80 a vége, de érezni hogy kellene egy 80- 85-ös főfúvóka.
Vicces de olyan jól megy hogy már jobban élvezem mint a Simsont.
Viszont valamelyiket el kell adnom, és ez a robogó lesz.Kérdés mennyit ér.[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz forandor #70610 üzenetére
Köszi.
Még annyi.
Kaptam egy gyári bowdent, amin volt egy fehér műanyag burkolat (belement a súberbe), a karbihoz.
Na azt nem cseréltem ki, hanem maradt a régi bowden, tehát nem került bele az a műanyag sem.Kép:
Ez meg a karbiban volt benne:
Ezt sem tettem be.
Ezeknek van valami szerepük? Mert eddig egy karbiban sem láttam.
-
Winchester95
őstag
válasz forandor #70613 üzenetére
Meg is van a gond az alapjárat, kis gázadás problémádra.
Ez biztos? Vagy csak egy tipp?
Mi célt szolgál ez az alkatrész? Csak mert eddig 3 fajta karburátort szereltem sőt 4-et, ez az 5. De csak ennél volt ilyen alkatrész.Még egy utolsó utáni kérdés.
Szerinted....
75 főfúvókával lehörgött magas fordulaton.
78 főfúvókával már megy magas fordulaton nem hörög, de még érezni hogy kellene neki nagyobb.Két választásom van.
Szerinted 80-as vagy 84-es legyen?(M6 menet elvileg)
(90-es már túl sok lenne szerintem).Nagyon köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70642 üzenetére
Betettem a kis műanyagot a súbertűhöz, most magas fordulaton ha húzom a gázt leáll.
Okozhatja ez azt hogy betettem azt a műanyagot?
Jól mozog a súber, gyárilag középen van a lemezke a súbertűn.
Van ritkán hogy kipörög van hogy nem.(sztenderen vagy simán ráülve)Hajtást megnéztem levett deknivel, teljesen jól viselkedik ránézésre.
-
Winchester95
őstag
Elfelejtettem írni hogy nyélgáznál leállt és mikor kiszedtem a gyertyát ugyan az a gyertyakép fogadott mint amit belinkeltem.
-
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70655 üzenetére
Vettem egy új karbit, gyárilag benne volt, de mikor kötöttem rá a gázbowdent kiszedtem.Azt a muanyagot visszaraktam, és most ezt csinálja.
Az lehet hogy a tank miatt? Kb fél liter van benne.Vettem egy zsír új gyertyát, 84-es főfúvókát, meg telerakom benzin keverékkel majd.
Úgy van megoldva hogy 1:50 keverék megy bele, és az olajzás (szíj) ki van kötve.
Majd kiderül mi lesz
Hajtáshoz nem volt nyúlva szóval magas fordulaton az miatt nen állhat le. -
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70659 üzenetére
Érdekes fejlemények.
Új gyertya bent, próbáltam a 84-es fúvókával, 70-el.
Ugyan az volt a tünet, magas fordulaton leáll.
Benzin szint jó volt.
Próbáltam minden állásba a súbertűt.(Alapból középen volt).
Sehol semmi. Ugyan az a tünet.Hajtás újból szétszedtem összeraktam nem volt semmi különös.
Megpróbáltam hogy teljesen becsavarom a keverek állítót.
Nem tudom milyen ez a karburátor, de addig csavartam még nem ütközött be teljesen.(egy ponton erősebben kellett csavarni nem olyan könnyen mint a gyári karbin).Ennyire szerintem be sem volt csavarva eddig.Most már könnyen csavarható kivéve amikor az ütközéshez érek.(Tehát olyan mint a gyári) A csavar mellett látszódott hogy a menetből kijött egy kis fémforgács.Tehát teljesen becsavartam majd kicsavartam kb 1,5 fordulatot. Ekkor a súbertű legalsó állásban volt.
Nem volt jó.
Szétszedtem megint, majd nagyon becsavartam a főfúvókát.(78-as)
Érdekes mód az úszó a főfúvóka peremére fekszik fel.
Kicsit hajlítottam az úszón(szerintem nem sok értelme volt).
Visszaraktam, majd próba.
Már alig ment...
Vissza a súbertű lemezke a közép állásba.Majd indít:Próbakör.
Kicsit kéken füstöl, megy de szaggatott magasabb fordulaton. (Sokkal jobb volt mint eddig).Nem leállt csak szaggatott.Félreálltam amikor meleg volt a motor, keverék csavaron hajtottam még fél fordulatot.
Próba: se kék füst, se szaggatás.
Jól ment, több idő után is.Az idegesít hogy nem értem mi lehetett a baj.
Emelni kellett az úszón? (Szint az kb 3/4ig volt a házban).
Be kellett járatni a keverékcsavar menetét? (Lehet eddig ez tévesztett meg).Nagyon be kellett csavarni a főfúvókát?
Emlékeim szerint jól be volt csavarva mikor lefulladt magas fordulaton.Esetleg valami hajtás rendellenesség van?
(Szerintem ezt a hibát kizárhatjuk).Elnézést ha egy kicsit össze vissza írás lett.
De még mindig vakarom a fejem mi lehetett a gond.Holnap teljesen összerakom majd megyek vele egy két kört aztán ha jó így hagyom.
Az a baj hogy ez nem megoldás, hogy nem tudom mitől lett jó, nem bízom magamban így hosszú útra sem tudok elmenni vele.
Lehet ez a hátránya az utángyártott karbinak.... -
Winchester95
őstag
Még egy kérdés: a videón látható hogy a súberbe teszi bele a súbertűt, aztán a műanyagot.
Én a műanyagot raktam bele először aztán a tűt.Teljesen mindegy melyik jön először vagy úgy mint a videóban?
-
Winchester95
őstag
-
Winchester95
őstag
Ha vannak szerszámaid annyira nem nehéz.
Türelem, és legalább egy két videó megnézése ajánlott többször.Más:
Bekötöttem úgy a gázbowdent ahogy a videón volt.
TÖKÉLETES, most már visszaengedi alapjáratra a motort fékezés után.
Km-óra viszont magától elromlott menet közben.És visszatért a magas fordulaton levő most már akadozásos vánszorgás.
3/4 gázig jó, onnantól már nem áll le hanem akadozik lassul majd gyorsul, lassul.Hajtásnál mi okozhatja ezt?
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #70684 üzenetére
Addig eljutottam hogy már csak max gáz előtt egy 1mm-t visszahúzva a gyorsgázkart akar lefulladni meg megállni.
Mint ha egy bizonyos fordulatszám felett lenne ez az egész.
Ezt úgy tudtam elérni hogy 1,5 kicsavartam majd hajtottam kicsit befelé ameddig el nem értem ezt az állapotot.
Tuti valami karburálási gond van, csak nem tudom hol keressem.
Egy ideig jól kigyorsul mint ha semmi baja nem lenne, már volt hogy kb 1percig is max gázon mentem vele, majd egyszer csak rángat megakad, le akar fulladni de nem tud, aztán megint gyorsul, fullad gyorsul.(persze ha 1mm-t is visszahúzok a gázkaron nincs ilyen gond).Mint ha teli gázon csak egy bizonyos pillanatig lenne elég a benzin, vagy a levegő lenne sok/kevés?
Minden esetre már 99%-ban jó a motor.
-
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70708 üzenetére
Érdekesség képpen:
Sikerült megcsinálni a motort.
84-es főfúvókával tökéletes.Súbertű normálisan megcsinálva.Bekarburálva az egész.
És a legfontosabb.
Nem tudom de ennél az utángyártott karbinál az úszó megakad a főfúvókába.Tehát a szintet tulajdonképpen ez szabályozza.
Ha jobban becsavarom a főfúvókát, akkor változik a szint.
Elmélkedve rájöttem hogy túl magas volt a szint, nagyon becsavartam a fúvókát.(78-as főfúvóka gyári weber volt, jobban be lehetett csavarni).
Beleraktam a 84-est és tökéletes.Éppen hogy csak meg kellett húzni.Ugyan ez volt a tünet a babettával.Túl magas volt a benzinszint mindig a jikov karbin.Egy adott gázállás után lehörgött dadogott.
Gondoltam leírom hátha. -
Winchester95
őstag
válasz sityupityu #70718 üzenetére
Igazad van, itt az alacsony benzinszint lesz a bűnös.
Javíts ki légyszives ha rossz az elméletem.Tehát van az úszó ami nyitja vagy zárja a tűszelepet.
Az úszó alapból lefele lóg , majd ahogy telik benzinnel az úszóház megy felfelé az úszó , zárja a tűszelepet.
Mikor gázt adok akkor ürül a ház, megy lefelé az úszó tűszelep nyit és folyik a benzin keverék.
Amint mondtam az úszó kb a 3/4 állásban mikor megy lefele megáll a főfúvóka peremén. Ezt onnan is látom ha kiveszem a főfúvókát akkor megy még lejjebb az úszó így a tűszelep is jobban nyitva van.
Tehát tételezzük fel, hogy ha csak 3/4-ig nyit a tűszelep, azért mert az úszót megállítja a főfúvóka pereme, akkor teljes terhelésnél max gázon az elvártnál alacsonyabb lesz a benzinszint így fullad /rángat a motor igaz?
Tudsz követni?
Gondolom itt lesz a hiba igaz?
Csinálok majd képeket ha hozzá jutok a karbihoz.Csak most a km óra spirállal vacakolok.
Menet közben egyszerűen elment a mutató.Vagy is nem jelzi mennyivel megyek.Ha forgatom a kereket megy körbe körbe a spirál.
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #70738 üzenetére
-
Winchester95
őstag
válasz mekkGyver #70767 üzenetére
Állítottam az úszón, kicsit csöpögött ha nem indítottam be , vagy is nagy lett a szint.
Viszont úgy ment mint még soha, a teljes gázadásra még gyorsabban ment nem csak hörgött vagy tartotta a gázt mint eddig.Próbáltam beállítani a szintet hogy jó legyen annyit értem el vele hogy nem is megy be a karbiba üz. anyag.
Ez volt tegnap este.Majd holnap délután ránézek, remélem sikerül majd beállítani, és akkor végleg vége a szenvedésnek.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Automata szivatós karbi van a gilera typhoon robogón.
Mikor raktam vissza a műanyag úszóházat sikerült letörnöm a szivató résznél azt a hosszú rézcsövet ami belemegy az úszóház elkülönített részébe.Kuka a karbi szerintetek? Vagy hogy lehetne kivenni/másikat venni? Mert külön ilyet nem találtam.
Noname phva karburátor 17.5 piaggio.Köszi előre is.
-
Winchester95
őstag
Fasza...olcsóbb egy új karbi akkor.
Érdekes mód semmi erő nem kellett hozzá.
Esetleg valamivel nem lehetne megtoldani?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Gaming notebook topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Politikai mémek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hobby rádiós topik
- Milyen autót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...