- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rwin5
őstag
válasz
vjpeti #120318 üzenetére
egyébként erre mindig is kíváncsi voltam, hogy az ilyen +300 ezret futott autókat sűrűn kell szervizelni? testvéremnek a barátja most műszakiztatta a bmw-t 400e ft-ban volt össz vissz.
mi 10-éves 6-os passatunk is 90e km-es.. mindig volt egy 2. autó ami a városban volt hajtva ezt csak hosszabb utakkor használjuk
még egy on kérdés: a 147-es alfák miért ilyen "olcsóak"?
147/alfa_romeo_147_1.6_t._spark_distinctive - 77 ezer km -rel -- 1,1 m ft
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
vjpeti #120114 üzenetére
bazze Alfa 155-ben gyarilag bent volt 25 eve a V6 "Busso" motor
ez Tipo padlolemezes, azaz az osszes Tipo osztalyu autoba ugyanugy befermeg a 182-s Bravo-ba is, a sor5 20v HGT helyere
vagy ott 147 GTA = 3.2 V6 24v
ja es a 147-ben (is) DW futomu van ez melle
nehogymar a Passat-ba mi ennel nagyobb meret osztalyu auto ne fert volna be keresztben akkor egy rendes V6 is?2.5 V6 TDI meg egy hirhedten legendasan szopohegy motor, kezdve a VP44-s adagolojaval, meg a elkopos vezermutengelyeivel
aztan ujan egy A4 kerult vele 15-16M-ba anno, ennyiert "ez jart"
-
whitezo88
nagyúr
válasz
vjpeti #36628 üzenetére
nem mondtam hogy rossz vagy nem tartós, csak lomhának tűnt a 118 lovas bömösből visszaülve, ami jóval sportosabban és lendületesebben vezethető, pedig az sem egy erőgép (180Nm nyomaték, azt is valami 3900as fordulaton adja le). 1-2 évre rá jött a 2 literes 143 lovas motor az autómba, az még jobb lenne. Hamar rászokik ám az ember erre, utána rossz csak visszaülni
-
Integra
titán
válasz
vjpeti #36109 üzenetére
beszélsz hülyeséget..
max abban zörög, amit már eleve tönkretettek. az enyém gyári új állapotú, olyan minősége van, amit te büdös életben nem látsz más márkáknál, max s2000-nél vagy nsx-nél. haverod vett egy jó szart 1.5 milláért, ennyielég jól ismerem a piacot, nem kapsz jó darabot, mert mindegyiken ülnek és nem adják el. persze, kevés km-esen. fogalmatok sincsen a használt autó vásárlásról
meg ráírtatok neten pár emberre, akik szintén roncstemetőkben ülnek. tök jó, vak vezet világtalant, igazi nethuszárok vagytok ti is -
-v-
addikt
válasz
vjpeti #35941 üzenetére
Persze igazad van, nem összehasonlítani akartam, csak azt mondom, mivel az egy turbódízel, ott talán tényleg beszélhetünk ilyesmiről, hogy valamelyest meglepetést okoz, mert alul van nyomaték, ezért egész elfogadhatóan megy.. egy szívó 68 lóerős fabiánál én nem tudnék ilyesmit mondani.. de persze ez szubjektív.
"Persze, de melyik az a gyártó, akinek nincs alulmotorizált típusa a kisautójából?"
Persze ez igaz, de amúgy a VW lássuk be nem állt a motortechnika csúcsán, amíg el nem kezdődött ez a TSI-s időszak.. elég ócska, elavult szívó benzineseik voltak, és a skodákba meg pláne a legősrégibb elavult motorokat tették...
-
Integra
titán
válasz
vjpeti #35944 üzenetére
most elmondom megint, ilyen motor nem való ilyen autóba, egy szar az egész ahogy van. az hogy a vw beleteszi, mert bele akarja, ettől még szar marad, ezt érted? nem lesz erősebb, gyorsabb, biztonságosabb, dinamukusabb
és azt is érted, hogy attól is szar marad, hogy valaki megveszi? mert maga sumahér is beleülhet, akkor sem lesz erősebb, gyorsabb, biztonságosabb, dinamikusabb
az ilyen autók a biztonságos közlekedést is veszélyeztetik, mert autópályán nem tudnak 130-ról gyorsulni egy előzéshez ötödikben, visszakapcsolni meg nem fog szerencsétlen, mert vagy szétküldi a váltót negyedikben, vagy hirtelen túl sokat fogyasztana neki, és ezért nem. így 131-gyel bejön a belső sávba, mert neki is kell kamiont előznie, teljesen érthető. -
zolikaDB
veterán
válasz
vjpeti #35503 üzenetére
Ne is mondd... Nekünk volt, el is herdálta a család
Ma is fáj a szívem. Vágod, hogy a Gábor Dénes után hol volt jobb oldalon kereskedés? Utána sírköves lett belőle, nemrég meg újra autókat árulnak.
Apám alatt lerohadt a Zsiguli németben, és autó kellett. Ott vettük meg a GEG-384-et 1995-ben, Audi 80 1.6 benzin, grafitszürke, és tényleg 100e km alatt volt, Svájcból, és tényleg nem volt soha semmi baja. Soha. 160e km-el ment el.
Laraxior: azon a ponyván van valami "beépített" madzag? -
Dare2Live
félisten
válasz
vjpeti #34322 üzenetére
"A kompresszorral annyi a probléma, hogy sokkal rosszabb a hatásfoka."
Ellenben lehet vele miller ciklust csinálni és akkor máris sokkal jobb a hatásfok mindha nem lenne ott a kompresszor. Ha kombiálod turboval máris nyertél pár% hatásfokot.
turbo: Meg kéne már oldania az iparnak ezt, tőlem aztán eletromotor is keringetheti az olajat vagy tudomisén.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- RC modell földön, vízen, levegőben
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- RAM topik
- Könyvajánló
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- További aktív témák...
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004
- Satechi 200w USB-C 6-port PD GAN - UK / Számla / Garancia /
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- GÉMER! Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 3070 szint! 32GB RAM 1000GB SSD FHD 120Hz Gar. 2026
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest