Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hzcs

    senior tag

    Sziasztok!

    Számomra igen nagy problémával írok nektek, végső elkeseredésemben, mert már napok óta keresem rá a megoldást.

    Vagy egy Pyronix PCX46APP riasztóközpont, amit felhőn keresztül lehetne bizergálni. Ugyanazon a bridgen van, mint minden más, internet nincs szűrve, minden mehet kifelé, se qos, se portforward, se semmi. Mindenhol van net, tökéletesen működik, kivéve persze a riasztón.

    A probléma: a riasztóközpontnak kommunikálnia kell a felhővel, amit a panel.pyronixcloud.com címen ér el. Ezt ha megnézem a dns cacheben, azt látom, hogy ez egy CNAME, ami mutat egy hosszú.amazonaws.com címre, ami A rekord, és 3 ip cím szerepel. Ezek közül az egyikre felcsatlakozik, és ha a Firewall-Connectionsnél nézem, akkor látom, hogy a központ hozzácsatlakozik, és az állapota established, 24 óra limittel. Ha csatlakozni akarok a telefonon a felhős appon keresztül, de rossz jelszóval, akkor is marad established, és újraindul a 24 órás limit. Viszont ha jó jelszóval lépek be, és utána kilépek, akkor az established megváltozik time_wait-re, és 10 másodperc után a kapcsolat eltűnik, és nem is éled fel. Természetesen ekkor már hozzá sem tudok csatlakozni a router újraindításáig, utána 1x ismét megy, de csak 1x. Forgalom ezután csak a központ és a router között halad, hogy lekéri a panel.pyronixcloud.com ip címét, de ennyi és semmi más.
    Ha pár percig letiltom a routeren a portot, majd engedélyezem, akkor általában ismét megy.

    Ha direktben kötöm a netre a riasztót, akkor megy. A telepítő állítása szerint raktak már ilyet mikrotikre, ott működik, de az ember nem árulja el a megoldást (nem a riasztós, hanem aki a routert állította).

    Mi a fene lehet a probléma, amit nem vettem észre?

    Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák