- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sytex
tag
válasz
GeorgeBerger #3885 üzenetére
Ezt kikérem magamnak..... én is járok Tökölre, de nem a MüllerAkármi ''megyünkegyenesen400métertésfaszagyerekekvagyunk'' cimű bohóckodásra. Az autósport ott kezdődik ahol már kanyarodni is kell, és nem csak egyenesen menni..... Amugy osztom a többi véleményed (városban jaszkarizás, autópályán éjszaka nagykirálynak képzelés)
-
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3885 üzenetére
Még jóhogy én sosem jártam ott, de már előre fejemet tettem volna erre a reakcióra, amugy itt többen is mondták voltak már ott szóval buktad.
Persze csak azért hülye mert próbára akarja magát tneni picit versenyezni büntetés nélkül és megmutatni mindneki hogy miylen klassz aza utója, ezért hülyék igaz???szánalomhalmaz.
-
Viewsonic
aktív tag
válasz
GeorgeBerger #3880 üzenetére
nemcsak az autopalyara ertettem mind1 en nem vitazni jöttem ide pedig mindig az lesz a vége és nemcsak miattam....
wrc-ket meg azert hoztam fel peldanak,mert egy gyari sti vagy evo nembirja sokaig a nyomogatast mert ezek is szethullanak
kibeszelt neked csak üres autopalyarol? folyamatosan kiforgatod a szavaimat -
GeorgeBerger
tag
válasz
GeorgeBerger #3880 üzenetére
Értem már, arra írtad a WRC-t, hogy ''annak a sokszorosára terveztek''.
Nos, ez csak annyit jelent, hogy ha egy autóversenyző kezébe kerülne, ellátná a baját rendesen. -
Viewsonic
aktív tag
válasz
GeorgeBerger #3878 üzenetére
látom kurvára vágod a dolgokat egy wrc között és egy evo vagy sti között kurvanagy difi van nemvéletlenül kerül a wrc kb 20szor annyiba mivel azok 10x jobban birjak a csapatást mint a gyáriak.Az meg nehezen jut el az agyadig,hogy nemmindegyikünk vezet ilyen bevállalósan mert nem 2 fillér volt egyik auto se és a szerviz se olcsó mulatság hátha letöröd.ottmegyünk gyorsan ahol akarunk,pl ideális erre éjjel az autopálya mert tartósan lehet éjjel nagysebességgel utazni mindenféle para nélkül..
-
Viewsonic
aktív tag
válasz
GeorgeBerger #3875 üzenetére
nehez magam türtöztetni ugy beszelek 1 bizonyos szintig ahogy akarok nemondmar meg,hogy mitcsinaljak irigység beszel belöled miota irogatsz kb most röhögjelek ki ? gokart-al mehetünk barmikor persze versenygokartal
cross palyan nem mentem vagy gyere be a varosba a verdaddal azt megnezzük mint megyünk a bol b be lehet hegyi szakasz is pl: dobogókő felfele vagy lefele navigátor úr
[Szerkesztve] -
karib
addikt
válasz
GeorgeBerger #3858 üzenetére
A kompresszor igazi hátránya, hogy baromira zabálja a teljesítményt - a linkelt cikk szerint akár a motorteljesítmény harmadát is elviheti. Persze többet ad vissza, de a turbó jobb hatásfokú (és egyszerűbb felépítésű, ráadásul ma már szinte tucattermék, megfelelő anyagokkal, gyártástechnológiával, vezérléssel).
Az elektromos turbó nem összekeverendő az említett légkeverőkkel, amikkel igyekeznek bepalizni a hozzá nem értőket. Szerencsére könnyű felfedezni az átrázást:
- olcsó
- irreális dolgokat ígér (bármilyen autóra felszerelhető, alig vesz fel teljesítményt stb.)
- a valódi nagyon ritka és leírják, hogy milyen feltételek kellenek a használatához (leginkább jó izmos generátor és nagy akku vagy akkuk)
Cikk egy valódi elektromos turbó történetéről:
[link]
Thomas Knight honlapja: [link]
Amúgy én egyszerűen nagy köbcenti, vagy könnyű autó párti vagyok -
karib
addikt
válasz
GeorgeBerger #3842 üzenetére
Függ a kompresszor típusától is - nem vagyok annyira járatos, de van több konstrukció (Roots, Eaton stb.).
A turbó jobb hatásfokkal dolgozik, lévén a kipufogógáz mozgási energiáját használja a sűrítésre. Persze ez némi plusz terhelést ró az egész rendszerre (nagyobb a kipufogási ellenállás vagy mi), de összességében a nagyobb teljesítmény ezt messze kompenzálja. Probléma a turbólyuk, amit már mindenféle okos megoldással minimalizálni lehet, pláne ha nem csúcsteljesítményre hegyezed a motort, hanem barátságos teljesítményleadásra.
A kompresszort a motor hajtja közvetlenül, tehát nincs késlekedés, alul is jól húz (ahol ugye a legkritikusabb, pláne kis motoroknál). Ellenben meglehetősen nagy a teljesítményigénye, a felsőbb fordulatszám tartományokban már el kell engedni a töltőnyomás egy részét, mert túl sok - a kompresszor áttétele pedig fix, tehát ott nem tudsz variálni, tölt végig, mint a barom, legfeljebb nem használod ki. Tehát nem épp gazdaságos.
A kompresszor további hátránya, hogy eléggé fix - lehet tuningolni persze, pl. a hajtás áttételek változtatásával, de egy turbós autó könnyebben piszkálható szerintem.
Tehát nem fenékig tejfel, mindkét konstrukciónak megvannak az előnyei, hátrányai - sőt, pont hogy egymást kiegészítik. Innen is jött az ötlet a VW TSI motorhoz - alul kompresszor, felül turbó. Abban is egy elektromos tengelykapcsoló lekapcsolja a kompresszort úgy 3000 rpm körül, hogy feleslegesen ne zabáljon teljesítményt.
Más érdekességek is vannak, pl. elektromos hajtású/rásegítésű turbók, kompresszorok - de ezek még nagyon gyerekcipőben járnak számos mechanikai nehézség miatt. Pedig az ötlet zseniális - alul segítsen rá elektromos hajtás a turbóra, úgyis megvan hamar a töltőnyomás és akkor már minden szuper. Csak megcsinálni nehézTalán majd ha áttérnek az autók 42 voltra.
Másik ötlet: kompresszor fix áttétel helyett kapjon egy pici CVT váltót, és akkor felsőbb tartományokban nem töltene annyira túl... bár lehet, hogy túl bonyolult (nem mintha a TSI egyszerű lenne). -
karib
addikt
válasz
GeorgeBerger #3838 üzenetére
Plusz csövezés stb, nem tudni, számít-e - csak egy tipp.
A kompresszor pedig az alsóbb fordulatszám tartományokban képes alaposan megtolni a nyomatékot és a teljesítményt, tehát eléggé más lesz a karakterisztikája a motornak. Sőt, alaposan bele kell nyúlni a motorba egy feltöltő beépítésekor, és igazából nem tudni, hogy milyen kompromisszumokat kell kötni az átalakítás során. Ha meg ész nélkül aggatják rá a kiegészítőket, lehet, hogy fékpadon és papíron állati jó lesz, de valójában barátságtalan, netán hamar szétesik.
Csoda nincs - valahol mindig engedni kell egy kicsit. Lehet, hogy sokkal brutálisabb egy kompresszoros M5/M6, de meglehet, hogy nem akkora élmény vezetni, mint a sikító atmoszférikus V10-est. Vagy csak más, kinek épp mi tetszik. Nem igazán lehet abszolút győztest hirdetni - nem csak gyorsulásból és végsebességből áll a világ -
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3829 üzenetére
mosta középső csavarfedélről vagy magáról a kis szelepsapkáról van szó?
mondjuk mindkettő ellopható -
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3788 üzenetére
hát nekem ferrarim lenne és ilyen megtörténne másnap telefonálnék hmmanéknak, valamit csináljanak vele
...vagy cséndzs tú múrszílágó lp640
-
Viewsonic
aktív tag
válasz
GeorgeBerger #3778 üzenetére
nemveri magat mert en irtam le az info-t...
egyszerűen szeret így autókázni hamár ilyen autoja van és iszonyatosan nagy rallye fan külföldi versenyekre is kijár h láthassa a wrc-ket igazából is
Akart indulni az astra kupán is csak nemtudtak sponzort intézni hosszú távra -
karib
addikt
válasz
GeorgeBerger #3773 üzenetére
Kár a gőzért, nem vagyunk egy hullámhosszon a menő arcokkal - ez legyen a legnagyobb baj
Asszem átnevezem a topikot - ''Autós vetítés'' jó lesz?
-
Viewsonic
aktív tag
válasz
GeorgeBerger #3770 üzenetére
azt írok1 bizonyos határig a forumon amit akarok !
neked kene vissza venned azert mert mas ''több dolgot is megtehet mint te'' arrol en nem tehetek...
és pontosan amíg nem ülsz benne fingod sincs,hogy milyen érzés de ugylatom teis csak kötekedni tudsz.de ha vmi problemad van privatba közöld ne offold szét a topicot ! -
Viewsonic
aktív tag
válasz
GeorgeBerger #3768 üzenetére
pff.....
szerintem jobban vagom mint te a dolgokat 7éves korom ota érdekelnek az autok (most 24vagyok)1 lexikon vagyok a haverjaim szerintNordschleife-n igaz meg nem voltunk de hamarosan bekövetkezhet a meglatogatása ! webcamen szoktam nezni,hogy milyen autok mennek vagy videon szal nemtom kit akarsz lenezni maris,hogy nem vagom kérdezzél mielött bírálsz... köszi
-
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3756 üzenetére
szuuuszzáááá
ha ilyen van nem driftelek gyorsulok, sokkal zoralabb opdaverősebb, lancer evo még pont befér a driftbe, de mit szólnál nappal látnál egy a8at ami kézivel fordul be???én max kiröhögöm mondom mekkora egy állat, pár perc után belegondolsz ettől most zoralll gyerek volt???nem, max. a hülyék szemében, az autónak nem eza profilja, titulusa.Tán ha meg akarom fogalmazi így tenném meg ha egy viszonylag olcsó, értem azt ebbe a kategóriába 10M olcsónak számít, azt rakod fel ugy hogy veri a 30asat tán 40es ferrarit is akkor igen az való driftre de olyan ami alapból 30-40be kerül az nem, mert más amire tervezték.....áhhh ezt nem lehet elmondani
[Szerkesztve] -
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3755 üzenetére
kiröhögöm lenézem, aki ezt teszi vele, elájulok magától az autótól.
Mondjuk azt be ismerem jó nézni, de én nem tenném ezt vele, de ha meghallgatod Sonic beszólásait, nahát kb igen kb én is ezt mondanám rá ha látnám -
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3752 üzenetére
ha már játszom az agyam szép autóval játszam
-
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3749 üzenetére
hát de nem is arra hogy ugy nézzen ki mint a hányat.
De mind1 hagyjuk ugysem érzed azt miről beszélek, 5guriga vs 25 guriga, erről beszélek, picit nem mind1, ez az autó luxussportautó, ez kb olyna mintha valaki 911 turboval vagy f430cal elkezdene driftelni, kb kiröhögnék és lenéznék. vagyis én ezt tenném magamban, ilyne autóval ezt művelni, értelmes ember nem teszi, inkább ha már van ennyije kiépít konkrétan erre egy autót. -
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3731 üzenetére
de ez még hol van a 20-30tól???
Egy kiindulási alap m3 kb 3 milla, erre ráköltök még 3at, és akkor azt mondom olyna autóm van odabax mindent, nem feltétlen lesz a legjobb gyorsulása, de kinézetre, odaverne mindent. pllyan fényezést csak narancsba mint azona golfon van itt lejjebb, krómfelni....
-
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3744 üzenetére
AZért mindennapokra nem használnám, ennél limitáltabb autót, nem nagyon lehet találni a világon, ráadásul 20évesbe.
-
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3734 üzenetére
Jaa, ha már elrugaszkodok akkor jó magasra
[link]
Megvenném, és, a garázsba állna, de tudnám hogy enyém, egy olyan rallyautó ami a korabeli forma1en a Sennáék bandájába a 8. helyre jó volt.
na jó, fagyizni, meg quattro hacacáréra, Ingolstadtba elnéznék vele.
-
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3734 üzenetére
Ez így van, csak ebből egy top /külső-belső/ állapotban lévő darab, kerül annyiba, mint egy közepes felszereltségű Astra. Rs front rá+ szép felnik és ennyi, igazi sleeper.
-
szatocs
őstag
válasz
GeorgeBerger #3720 üzenetére
Én is csak hamannon keresztül mondam, amúgy hondák között van a kedvencem. De annyira sok jó van, hogy nem tudnék egyet választani.
-
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3722 üzenetére
Persze, ez tényleg baj, dehát sajnos amióta világ a világ ez így volt, és így is marad.
Szerintem amiatt nem kell a másikra máshogy nézni amiért neki megadatik nekem meg nem, nagyon nehéz tudom, én irigy voltam, amikor annó a haver autót kapott a 18. szülinapjára, én meg még egy biciklit se, dehát túl kell lépni, abból indulok ki hogy úgyis sokkal jobb ha én szedtem rá össze a pénzt, jobban tudom értékelni. bocs az offért -
Viewsonic
aktív tag
válasz
GeorgeBerger #3717 üzenetére
Gondolom az Imire gondolsz most...amugy 100ezer euro ami nagyon sok pénz nem 40milla és német rendszámos tehát nincs regdij befizetve!
na mind1 ez egy olyan dolog,hogy menj ki Monaco-ba es leesik az állad tavasszal voltam
20db Lamborghinit lattam es meg nemvolt jo idő de meg sorolhatnam a kocsikat
egy ip ről 3 videot tölthetsz le rapidről connectálj ujra netre és már tölheted is !!
[Szerkesztve] -
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3717 üzenetére
csak 30, de ilyne korban akkor is max úgy ahogy leírtam, max nem mondja Sonic hidd el, amugy lenne enyim valszeg lízélném mi kit hogy miért hisz és gondol
Az m6 video nem jön
[Szerkesztve] -
Viewsonic
aktív tag
válasz
GeorgeBerger #3712 üzenetére
figyelj nekem a haveri körömbe akinek durva verdaja van mindenki tisztán!! keresi a pénzt
nem lop,nem csal, stb... nemmindenki fiatal mar 20.évét mindenki betöltötte de van aki 30 feletti !
nem minket kéne szidni hanem a kormányt meg hasonló körben lévő embereket akik tönkreteszik az országot!(és ők azok akik lopnak csalnak,hazudnak ! ) -
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3705 üzenetére
-
Ragnar_
addikt
válasz
GeorgeBerger #3575 üzenetére
A gyártó szerint nem főként a teljesítményt , hanem a dinamikát, gyorsulást javítja a 2000 -5000 fordulatszámtartományban. Még sport gyertyákat, esetleg egy gázgyorsító dobot tervezek a kocsira , szóval csak soft tuning.
-
Ripley
tag
válasz
GeorgeBerger #3606 üzenetére
Csak a dizelekről jutott eszembe.
-
G@ben
addikt
válasz
GeorgeBerger #3624 üzenetére
Talán egy kategóriát kéne nézned. Nem teljesítmény szempontjából, inkább a nyomaték szempontjából. De nézhetjük azt is, hogy egy dízel blokk nehezebb, mint egy benzines, ráadásul turbo is van rajta, ami növeli a gyártási költségeket, szóval nem mindig a dízel a jobb. Ne értsd félre, nem dízelellenes vagyok, nekünk is ilyen kocsink van, de furcsa szemszögből nézed a dolgokat.
-
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3618 üzenetére
Oké, persze tökéletesen eggyetértek, csak azért én mégis tartanám azt a feltevést hogy ha mindkettőt padlózod lehet az eggyiket nem fogod látni hátulról a másikat meg igen. Esküszöm drámai, mennyi fekete cucc jön ezekből ki, amikor padlózzák őket, hihetetlen.
Ezértis nem lehet szerintem az 1,4turbot az 1,9D vel összehasonlítani, mert az a kis turbo a taposásra van tervezve, a diesel meg nem.
-
G@ben
addikt
válasz
GeorgeBerger #3618 üzenetére
Azért a szívó benzinest a turbodízellel összehasonlítani...
A teljesítményük valóban egyezhet, de csak azért, mert a teljesítmény a nyomaték és a fordulatszám függvénye, lényegében azt mutatja, hogy magasabb fordulaton mekkora a nyomatéka. A dízelnek azért kicsi a teljesítménye a nyomatékához képest, mert nem magas fordulatra tervezték. Na meg egy feltöltött motornak illik jóval nagyobb nyomatékot produkálnia, mint egy szívónak, akár benzines, akár dízel. -
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3603 üzenetére
Olajkályha
, a benzinest lehet padlózni, a dieselt is, csak ne nézz tükörbe.
Ki lehet menni Tökölre, ott a diesel kategória, tökmindegy hogy új Mondeo, Touareg, vagy régi 1es Golf,- valószinüleg 1,9motorral-, tökmindegy, mindenpadlózásnál, úgy füstöl, mint semmimás, pont mint egy régi olajos kályha, semmi különbség nincs. Drámai, van olyan hogy az autót nem lehet látni.
[Szerkesztve] -
G@ben
addikt
válasz
GeorgeBerger #3603 üzenetére
Miért ne lenne értelme? A változó szelepvezérlések és az új feltöltések mind arra mennek rá, hogy a maximális nyomatékot minél szélesebb tartományban kihasználhassuk. Ez a motor elég jól teljesíti ezt a követelményt. Hátránya, hogy a fogyasztása is a teljesítményhez mérhető.
-
Ripley
tag
válasz
GeorgeBerger #3603 üzenetére
Akkor dízelre is mondok egyet Renault 1.5dCi, 105LE, fogyasztás Megane-ban ~5L/100km.
-
trassher
addikt
válasz
GeorgeBerger #3591 üzenetére
Ezzel egyetértek de akko mitól lett erősebb a kocsi a mérés szerint? Az nem lehet pl hogy valami elbasztak a mérésnél?
-
szatocs
őstag
válasz
GeorgeBerger #3593 üzenetére
Látom
-
szatocs
őstag
válasz
GeorgeBerger #3589 üzenetére
Most nekem magyarázod, én tudom meg értem...
-
szatocs
őstag
válasz
GeorgeBerger #3585 üzenetére
Na, hát így van, és nem is okoz semmi olyan hatást, aminek következtében bármi is jobban károsodna, mint a gyári autónál.
-
trassher
addikt
válasz
GeorgeBerger #3581 üzenetére
Nem hallottam, láttam. Egy passatba rakták bele ami a miénk volt és fateromat érdekelte mit is tud a cucc. Utána tesztpadon kimérték.
-
szatocs
őstag
válasz
GeorgeBerger #3582 üzenetére
Meg ha jó hatásfokot akarunk, akkor rendszeresen kell cserélni a légszűrőt, így nem lesz eldugulva, mindig jól megy és a fogyasztás is állandónak mondható, term. igénybevételtől függően.
-
szatocs
őstag
válasz
GeorgeBerger #3581 üzenetére
Ja, mert odaírják a termékhez, de ez csak jó reklám.
-
trassher
addikt
válasz
GeorgeBerger #3575 üzenetére
4-5% csak egy direktszűrő után, legszarabb esetben is 120 LE kocsinál +6-7 LE.
-
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3551 üzenetére
AWD miatt simán lehetséges, meglepő dolgokat tudnak művelni az Audik meg a Subaruk, hogy a 2legelterjedtebbet mondjam.
Hehe, itt mindanki Hondákra meg Ferrarikra van ráálva, én vennék egy 11éves zöldségszállítót.gyengébbeknek, Audi RS2.
Sajnos ami volt most eladó, azt eladták
, pedig 600. darab volt, és az eggyetlen fehér.
[Szerkesztve] -
pweisz
senior tag
válasz
GeorgeBerger #3567 üzenetére
Hmm én a tulaj helyében ovatosan autoznák. Ha így kidurodik ott már lehet a szálak vannak megszakadva, kellemetlen lehet egy durrdefekt, főleg első keréken.
-
trassher
addikt
válasz
GeorgeBerger #3562 üzenetére
Ok. Nem láccana semmi csak olyan hangja lenne hogy azt már nem emberi. Benéznének a mocitető alá aztán ott virítana 4-5 baszott nagy direkt-szűrő meg egy biturbó rendszer. Plusz még van olyan okosság is ami olyan mit a nitró csak mégse. Egy palack tele oxigénnel és ezt még pluszba nyomják a motorba hűtve a beáramlő levegőt így növelve az égés hatásfokát. Ilyet egy japó verdában láttam.
-
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3556 üzenetére
4esből indulva lefullad az impreza szerintem, de mind1, a ferrari meg ha már 180nal menne a városban tuti nem lenne 6.ban mert ideje sem lenen oda feltenni.
-
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3551 üzenetére
simán.
jobb keze máshol volt nem a váltógombon így 100nál leszabálzott az 1es -
Viewsonic
aktív tag
válasz
GeorgeBerger #3551 üzenetére
figyu haverom 6000res fordulat felett indult és a Subaru gyarilag 4,8 sec et megy 0-100ra
az f430 rajtprogrammal megy 4,1et de nem nyomta be 150nel lattuk h közeledik mint állat de ott meg mar satuzni kellett mert jött a kvöetkező piros lampa -
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3544 üzenetére
nem fos mert ferrari de nekem nem tetszik ennyi.
F430 inkább. -
Scream007
őstag
válasz
GeorgeBerger #3542 üzenetére
még szép.
Ezért nem tetszik az enzo, nem lehet tovább tuningolni, semmi angeleyes, ültetés, airbrush is szarul mutatna rajta.Nem tudod hova fejleszteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mobilinternet
- One mobilszolgáltatások
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Horgász topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Apple iPhone 13 Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest