- iOS alkalmazások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Egy kis Samara tuning:
Bővebben: link
Bővebben: link
[Szerkesztve]“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
New civic Bővebben: link
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz #16741888 #3498 üzenetére
Van az 300LE is /tudom az új az kevesebb, meg több ccm /.
Egyébként nemtom, feltűnt-e, de én a ferrari imádatra írtam válaszul --> akkor mondhatjuk a ferrarira is, hogy picit erős, hogy mindenkit legyorsulhatsz vele. /persze nem mindegy, hogy milyen ferrariról van szó/.
Ja és 2 dolgot emeltem ki, a gyorsulást és a sportosan vezetést.
itt épp, egy versenypályán alázza az impi a ferkát: [link]
itt is épp ferrari alázás: [link]
/a poén már csak annyi, hogy a gt puntóval is tartja a ferkát/
pl kis összehasonlítás:
f40 - 3000 v8 ~4mp -->100
~04 STI - 2000T ~4.6mp --> 100
Tehát erre mondtam, hogy nemolyan jó ez a ferka.
Nem akarok én senkit megbántani, csak én nemvagyok oda ezekért a lapos, drága, és igazából semmire nemhasználható vackokért, főleg azért, mert az ára töredékéből belehet szerezni, komolyabb autót is. /tudom, aki nagy ferka rajongó annak ezt hiába mondom/“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
a használat tehát azt jelenti, hogy x másodperc alatt tesz meg negyedmérföldet?
Ezt hol írtam??
/szerintem érdemes elolvasni az előttem írt hsz.-eket, amikre reagáltam /
aki ilyen gyorsulás-marhaságra használ egy ilyen nemes paripát, annak el is törném a lábát. hogy lehet így lealacsonyítani egy Ferrarit?
gyorsulása: kinemszarjale.
Mire kell/lehet használni ezeket a méregdrága, soklóerős gépeket???
nóném ázsiai vackokért
de úgyis mondhatnám, hogy: LoL
de nehogy flame-be boruljunk
Miért borulnánk???
Erről szól a topic: Lóerők harca - autós topik
Az a bajom ezekkel a csudaautókkal, hogy 1: kurv@drágák, 2: nemigazán jöttem még rá, hogy mire valóak, mi az értelmük, mire használhatóak.
Vagy 15 évvel ezelőtt /gyerekkoromban/ énis odavoltam ezekért a masinákért, de akkor még nem volt kialakulva a realisztikus világnézetem.
[Szerkesztve]“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ha már presztizs értékről beszéltetek, esetleg egy 1000 lovas civic????
Asszem ő az: [link]“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Hát amit árulni fognak ebből a pólóból, az 1.8t --> 150 ló, 0-100: 8.2s.
Hát nemtom.....
Én egy vti civiccel bátran összeereszteném.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Pont ezt akartam írni, hogy én a punto 1.4T motorjától nem lennék hasraesve.
Mert ha nem húzva használod és taposod mint az állat, akkor elég hamar megadja magát /csak szét kell nézni nem sok kitűnő motorikus állapottal bíró GT punto szaladgál/
Ha meg elkezded huzogatni, akkor...... vagy beleölsz egy csomó pénzt és talán jó lesz, vagy rövid időn belül darabjaira hullik. /itt már komoly cseréket kell beiktatni/
Jár ki egy srác gyorsulgatni egy GT puntoval, aztán ő is állandóan tekergeti a nyomást, meg isten tudja még mit, aztán állandóan van valami baja szegény autónak --> persze menni megy, mint állat.
[Szerkesztve]“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz MPowerPH #4327 üzenetére
Nem muszály oda hatalmas átalakítás /persze, ha adsz neki sok benzint, ami nem ég el akkor nagyobbat szól, esetleg lángol/.
De pl.: vti civic-nél --> katalizátor ki, hátsó sportdob --> motorféknél kisebb durranások /csak olyan szolidan pukk-pukk/“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz Kalandor #7851 üzenetére
Drl jó látási viszonyoknál, nappal tompa helyett bárhol használható.
Csak ez világíthat.
Ha kapcsolod a helyzetjelzőt vagy tompát, akkor a drl-nek le kell kapcsolnia.
Vagy ha visszaveszi a drl a fényerőt, akkor használható helyzetjelzőként, viszont akkor a gyári helyzetjelzőt ki kell kötni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz hurenzon #7940 üzenetére
Annó megane2-höz FK shopból, 8ezerért vettem a 4db -30-as ültetőrugót! (volt valami készletkisöprési akciójuk, egyik ismerős megvette és el is hozta németből)
Amit írsz, faterom autóján ugyan így volt. Este semmi, reggel megy le és féloldalasan áll az autó --> rugó eltörve.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz tomcsi23 #7954 üzenetére
Ezt az az okos találta ki, aki már vezetett "nappal, jó látási viszonyok között" (ez ugye az egyik feltétele a drl használatának) és látta (
nem látta), hogy az előtte haladónak hiába ég a hátsó helyzetjelző lámpája (5w + 5w), azt talán csak akkor érzékeli ha beleáll a seggébe --> tehát magát az autót úgyis hamarabb észreveszi.Nyilván nem a hyper-szuper ledes audibmwstb. hátsólámpákról beszélek, amiknek nem mellesleg már zavaró
a fénye, sötétben kifejezetten.Nem is lenne ezzel baj. A baj ott kezdődik, hogy a sok állat még ködben és szürkületkor sem kapcsol lámpát, mert az ezerledes gyári drl úgyis olyat világít (előre), hogy elég az. --> na ilyenkor már hátulról, lehet csak későn veszed észre az autót, viszont ez nem a drl és szabályozásának a hibája, hanem user error.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz boogie84 #8051 üzenetére
Elvileg műbizonylat kell külön az alkatrészekről, ahogy írták is.
Nekem 35mm ültetőrugóm van (még látványos is, mert a gyári feketével szemben, ezek pirosak), pont tegnap lettem túl már a második sikeres vizsgámon.
Nem igazán foglalkoznak vele, hogy ültetett, bár nem is extrémen van ültetve.mod.: tegnap volt bent egy flip-flop,porig ültetett, bazinagyfelnis, utólagosxenonos, hegesztett motorháztetős (szemöldök), nagykipuffos (hangos) IV golf, arra azt mondták, hogy szó sem lehet róla. De mondjuk ez elég kirívó volt.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz szőröscica #8296 üzenetére
Ne zavarjanak...vegyél észre egy elédugró macskátkutyátegeretőzetmedvét, aztán ballal párat pöccintsél bele a fékbe. Egyből lesz követési távolság.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
No, erre a dudál, villog, húzódik, stb. témára.
Nyáron voltam Belgiumban autóval, pl. a Német pályán (belgán is, francián is ) egy élmény volt közlekedni. 3 sávos, mindenki megy ahogy kell, ha úgy van lehúzódnak (akár a marhanagy űberBMW is bármi elől) és mindegy, hogy ki vezeti, ott teljesen jól működik, tényleg élvezet volt vezetni.
Ma jövök Miskolcon, kereszteződés: fordulok jobbra kicsibe a külsőbe, szemből balra nagyba belsőbe egy corsa. Csak ő úgy, hogy a 2 sáv közepére kanyarodik a felezőre, na jó...belefér, bár majdnem csatt és úgy láttam észre sem vette, hogy mit csinált majdnem.
Kimegyek mögé (60-as szakasz), meg is indul olyan 40-ig, és ennyi....eszembe jutott DeFranco bölcsessége, OK végül is nem sietek, ez is belefér. Gurulgatunk így erősen 40-el (a 60-as szakaszon) a belső sávban (már vagy 15x lehúzódhatott volna, jöttünk már vagy 3km-ert), OK hát ez is belefér.
Aztán elkezd index minden nélkül húzódni a külsőbe egy busz elé (na mondom ezaz), majd lassít egy kicsit, beéri a busz és akkor majdnem sávot is vált, neki a busznak....hmmm
Íyg visszarántja haladunk tovább, de hirtelen lassít (shol semmi/senki...kihalt az út), majd gyorsít-lassít (még mindig minden OK, mondjuk itt már csak a csí segített), majd hirtelen megáll, na ekkor #&@#&#&@&#@&#, dudálás, stb. ...
Aztán szerencsére a következő kereszteződésnél lekanyarodott.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
A legkeményebb a kintfelejtett korlátozás (és még meg is állnak ott méregetni).
Pont tegnap jártam egy ilyen úton. 70-es szakasz, jó féléve padkát/utat javítottak, kint is volt vagy 3 lépcsőben 60 - 40 - 30 (vagy valami hasonló), meg "útjavítás", előzni tilos,stb.
Mára ez úgy fest, hogy mész 70-el a patent úton, majd hopp egy 30-as tábla + előzni tilos.
Betartja ám mindenki...mod.: pár éve itt Miskolcon volt is ilyenből valami botrány, bár nemtom mi lett a vége. Tök ugyan ez a szitu, kintfelejtett 30-as útépítéses korlátozás, a cimborák meg véletlenül pont ott mértek állandóan.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Érdekes oldal, ír pár fura dolgot.
pl: A régi zsigulis korszakban használtunk sárga izzókat, mert nagyon gizda volt, ezek használatát mellőzzük! A ködlámpáknak szintén fehér fényt kell kibocsátani!Hátőőő nem azért, mert gizda volt, illetve tudtommal lehet sárga: [link]
"..1 luxnál több nem lehet. A tompított fényszóró csak színtelen (fehér) vagy kadmiumsárga fényt bocsáthat ki..."
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
válasz Buster17 #9758 üzenetére
Mintha ezeknél úgy lenne, hogy alapból üzemel a klíma és az EC gomb aktiválásával (világít rajta a led) tudod "takarékos" üzemmódba kapcsolni.
De nézz/kérdezz utána valami mercis fórumon, én valami ilyesmit hallottam/tudok erről.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz szőröscica #9843 üzenetére
Nemrég ültem egy új a6-ban, abban is ilyen műszerfalból kihajló nagy kijelző van. Bár abban (legalább is élőben) egész ízlésesen nézett ki.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz szőröscica #9884 üzenetére
Ez szép körnek hangzik.
Nyáron voltam egy kisebb túrán, bár mi nagyrészt pályán mentünk, itt vannak az állomások: [link]Németeknél millió helyen útkarbantartás volt így ott 70-es korlátozás...mondjuk az nem volt kellemes.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz MunezXBK #10092 üzenetére
Nem fogunk észrevenni belőle semmit...
Ma mentün Miskolc - Gyöngyös - Salgótarján - Budaörs, minimum 5 traffit láttam (meg még kitudja mennyien voltak elbújva). Tehát ez a traffi maraton nem érint, itt alapból ez van.
Múlthéten Miskolc - Barcika között voltak 3-an 25km!!!
Durván tolják.mod.: ja meg előttünk egy hosszúívű kanyarban, záróvonalon kamiont előző rendőrautót. Mire előkotortam a telefonom, sajnos befejezte a manővert.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz tboy93 #10188 üzenetére
Így kép alapján most is lentebb van az eleje, szerintem sok lesz az az eltérés.
mod.: (#10193) tboy93: a kerékjárati ívet néztem és mintha elől kevesebb hely lenne, mint hátul.
Nekem 35/35 és nekem meg hátul tűnik úgy, mintha jobban ülne, bár valószínű csak látszat: a kerékív másabb kialakítása miatt
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
válasz DeFranco #10958 üzenetére
Ez így van, én is vettem bele egy összecsukható rekeszt...hát talán még sosem volt összecsukva, viszont most már jól tele van, de legalább nem gurulnak a lomok ide-oda.
Volt egy gyári renaultos kistáskám, tépőzárral rögzült. Abba nagyjából be tudtam szuszakolni mindent, de amikor a "svédek" feltörték az autómat, akkor elvitték a táskát.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Erre itt az ellen cikk A dízeleké a jövő.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.