- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nubia Red Magic 10S Pro - újratöltve
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
426os #287893 üzenetére
Sheron már nincs a Tescóban, legalábbis nálunk, viszont még a Praktikerben szoktak lenni ilyen márkájú cuccok, érdemes ott is megnézni.
Apum pont ma vett hirtelen felindulásból a MOL kúton ilyet, kb. 1,2 liter kellett a WagonR-be, és én a maradékot beleöntöttem a MiTóba. A Jazz-ben meg még mindig a legeslegjobb Castrol Biofix lötyög.
-
válasz
426os #285432 üzenetére
Akkor marad a psa 1.2 puretech. Azok is elég jók, nincs hengerlekapcsolás.
Octaviákban sose volt bajom az ACT-vel, se 1,4 se 1,5nél. Viszont dsg-s T-Rocban idegesítő volt, sokszor alacsony fordulaton is lekapcsolta, morgott, rezgett az autó, ezt kikapcsolni nem lehetett, csak kézzel visszaváltani hogy kevésbé legyen zavaró. Sem ankipu, sem a váltó nem volt rendesen illesztve ahhoz az ekhós szekérhez.
Jó a karaktere(!), korrekt a hangja, jók fogyaszt, nem egy ördöglakat, 2016 után bátran vehető. A szíjat ingyen megmérik 1 perc alatt hogy milyen állapotban van, ha nem akarod azonnal cserélni.
Kézivel 130, automatával 150 lóig van belőle, és akad köré pár év autója (/dobogós) autó is. -
válasz
426os #285438 üzenetére
to be honest, ezért is jó opció szerintem a lízing. új, vagy majdnem új autók széles választéka, azaz bármi nyűg van, van még rajta garancia. aztán ha időközben kiderül, hogy szar konstrukció, itt-ott problémás, stb. akkor nem neked kell szenvedni az eladásával, meg ezen problémák elhallgatásával, egyszerűen visszaadod a szerződés végén (vagy akár közben) a kocsit... valószínűleg drágább így, de egy csomó kellemetlenséget lefedezel vele. sőt, abban se vagyok biztos, hogy drágább, egy csomó kedvezményt kapok így pl. biztosításra.
-
válasz
426os #285432 üzenetére
Akkor nem leszel egyszerű helyzetben...hengerlekapcsolás nélkül nehéz lesz 1.4T találni közvetlen az 1.5T előtti időszakból. Egyébként teljesen jók az 1.4T-k is. Nem értek egyet a kijelentéseiddel, de elfogadom. Sokkal több, sokkal komolyabb alkatrész van egy ilyen motorban, mint, hogy egy aktuátorral mozgatunk egy Nockenstück-öt egy rudon. Ez esetben azt javaslom FL-elt példányt se vegyél a VW konszernnél, mert többnyire a PKO-ról szól. (ProduktKostenOptimierung)
Tehát ami eddig jól működött nézzük meg, hogy hogyan lehetne olcsóbban mostantól... a Golf8-at én sem javaslom, de nem a motor miatt.brumi1024 --> Szerintem is.
-
válasz
426os #285422 üzenetére
Ahogy nézem volt több nagyobb "bomba" a EA288-nál ami nagyon elvitte a statisztikát. (olajnyomáskapcsoló, vízpumpa, kettőstömegű stb.)
Qru: nem mondanám, már mindegyik agyon van rakva mindennel és túlszabályozva. Van ami az Otto- van és Dizel-en nincs és fordítva. Pláne az Otto-n ott a hengerlekapcsolás is.
-
tboldi
nagyúr
válasz
426os #284332 üzenetére
Apum szokott kint tankolni, de ő is csak a céges vasba, és erre is csak a húsvéti és adventi időszakban kerül sor, amikor szállítja az itókát Bécsbe. Ezek között egy tapodtat sem mozdul a jármű.
-
válasz
426os #283596 üzenetére
koszi, meglesegetem oket
sieles valid lehet, bar nagyon szar korulmenyek kozott nem indulunk el ugysem. szoval ezt meg megragom, akarok-e elkolteni plusz 1500 eurot vagy eladom a kontikat es kis rafizetessel veszek nexen-t, vagy quatracot a 18-as felnikre. Vagy eladom felnivel egyutt es veszek 17-es negyevszakosokat
amugy ez is meglepo, hogy csak ugy adhatom-vehetem a lizingelt verda kerekeit. Amugy igen, a q3 tdi lesz remelhetoleg a befuto, ha a papirmunka is rendben talalodik es lizingelhetem a kocsit a porsche banknal. Kepek majd csak akkor
-
válasz
426os #283095 üzenetére
Sajnos igaz amit írsz, használt autóknál nagyrészt ezek a színek dominálnak. Én nem is értem, h miért?! "Hobbiból" elég sok új autót konfigurálok magamnak, azért a legtöbb modellnél vannak izgalmas opciók.
Más: Ezt már korábban meg akartam osztani veletek: sz*r dízel hatótáv
-
daneel_hu
addikt
válasz
426os #281644 üzenetére
"Valamelyik vezérlőd szenved. Mikor villog a számláló, olyankor lecsatlakozott és a megváltozott setupra panaszkodik az autó, aztán mikor magára talál a kérdéses egység, visszaáll a rend és nem villog tovább. Blue&Me van az autóban? Én arra tippelnék elsősorban, ha amúgy más hibajelenséget nem tapasztalsz."
Köszi!
Van benne Blue&Me.
Kapcsoljam esetleg ki a menüben? -
ArthurShelby
addikt
válasz
426os #279167 üzenetére
Azért jó volt, a kedvencem a tengerparti fürdőzés volt (illetve repülős odaút, mert előtte bementünk a mastercard lounge-ba, és ott bekajáltunk/bepiáltunk +1 unicum a duty free-ből és tökéletesen ráhangolódtunk az útra
, a lényeg annyi volt, hogy ne legyen belőle biohazard
, amit én csiccs+ -nak hívnék). Az olasz pincérek összehasonlíthatatlanul kedvesebbek/jobbak, mint itthon, finomakat lehet ott kajálni). Kulturális látnivalóból (rengeteg régi szép épület) is sok van (látni a letűnt régi "hőskort").
Tömegközlekedtünk, a napijegy jegy 3,5 euro a helyi bkv-ra. Mivel eu-s ország a mobilnet miatt sem kellett agódni a google meg elég sok mindenben társ.
Jó élmény volt, biztos, hogy nem beszélnélek le róla. -
-
macilaci78
nagyúr
válasz
426os #277178 üzenetére
20 éve Apám úgy járt, hogy a tolatólámpa világított, ha kellett, ha nem. Téli vizsga, a kapcsolóra fagyhatott a latyak, mert mire hazaért, nem volt hiba.
Akkortájt még külön volt a műszaki és a környezetvédelmi vizsga. A traktort úgy vitte el zöld kártyára, hogy nem volt benne, csak 2. és 9. sebességfokozat, még hátramenet sem. "Minek? Azt nem nézik."
-
tboldi
nagyúr
válasz
426os #277114 üzenetére
Ha nem városoznék annyit, én is annyira állítanám.
Dátum: az Ypsilonnál sem konkrét időpontot lehetett megadni, csak annyit, hogy a reset után mennyi hónapot számoljon vissza. A MiTo ezt nem tudja, MES-ben ott a lehetőség, de nem történik semmi változás.Nekem is megvan a színes adapter kezdőszett (sárga-piros-zöld), a MiTóhoz, Ypsilonhoz elég, modernebb digókhoz már kellhet szürke, kék és lila is.
Kábelből én is biztosra mentem és ezt választottam. -
Pfiucska
aktív tag
válasz
426os #276769 üzenetére
Ahogy EQ is irta, sztem felesleges a tobb ero. Nekem szivo 155 ponilovam van, soha nem erzem h kene tobb. Bohockodni persze lehetne tobb, de erre van nagyjabol evi 1 alkalmam (se). Ha veletlen lenne, akkor ott ul a parom, aki a 2. Ilyen probalkozasnal mar rokazna…
Ami viszont nekem nagyban dobott az autozason: derektamasz (/normalis ules), konyoklo, digitklima, hangszigeteles, futomu. Adaptiv tempomat + dugokovetes, normalis lampa es egy automata valto kellene mar csak
-
#214
aktív tag
válasz
426os #276773 üzenetére
Utólagos hangszigetelés nem játszik? Nyilván kézműves szakkör, meg plusz súly, de állítólag egész jó eredményeket lehet elérni vele, meg vannak is erre dedikált anyagok. Dobbetétre, kerékjárati ívre, ajtóra láttam már, de pótkerék tálcában is tud elvileg segíteni. A legelvakultabbak az egész belteret szokták a szőnyeg alatt, azt én már túlzásnak érzem.
Szerk.: Ja, látom az ajtókon már megtörtént. Én lehet tovább mennék kerékjárati ívek felé, ha a gördülési zaj még zavaró.
-
EQMontoya
veterán
válasz
426os #276769 üzenetére
En pont azon gondolkodtam a hetvegen, hogy felesleges az egesz.
Meglatogattunk ismerosoket Gyorben, odauton 130 tempomatot sem lehetett tartani, akkora forgalom volt, hogy ilyen 100-130 kozott oszcillaltunk a belsoben. A masfel oras utban egy pillanat nem volt, amikor ki lehetett volna elvezni az eros autot, azt ereztem, hogy csak elhasznaljuk arra, amit amugy egy Prius/CT200h is tokeletesen lehozna, 3 literrel kisebb fogyival.Emellett lassan mar minden sarkon trafi van, tele az orszag indokolatlan 60-as tablakkal, de a kozlekedesbiztonsag is zero, mert az emberek zome ugy vezet autot, mint aki harom hete meg kecsket vezetett...
-
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
426os #273299 üzenetére
Ez egy különálló kütyü, nem egy app.
Nem lehet kikapcsolni, ha meg kivenném a biztosítékot, akkor nincs dynamic mód, és nem adná le az egész ménest.
Nekem amúgy a 10. generációs Civic 1.5T a legerősebb autó, amit valaha vezettem, 182 póni, ami 2-vel több, mint most a MiTo.
-
tboldi
nagyúr
válasz
426os #270080 üzenetére
Ja, az olaszoknál úgy tűnik, mindig megvan ez a variálási lehetőség a hátsó ülésekkel.
A MiTo 5 személyes, aminek csak azért örülök, mert így a háttámla csomagtartó felőli oldala is szövettel borított és 2/3-1/3 arányban dönthető. A 4 személyes kivitelnél fém, és csak egyben hajtható le.
Az Ypsilonnál meg pont fordítva volt, a 4 személyes volt dönthető külön-külön, az 5-ös meg egyben.
-
válasz
426os #269845 üzenetére
Franciaországban nekem levont (lefoglalt..., de míg végig nem megy még a itthoni bankos számon is azt mondták hogy ez fizetésnek tűnik) egy barátságtalan összeget (90k+ forint), a hozzá tartozó üzletben csak vállat vonogatni tudtak hogy holnapra visszajön. 3 hét múlva elengedték. Ja tankolni se engedett... Utána már csak pénztáros helyen tankoltam, ami kb mission impossible Dél Franciaországban. Aki így jár figyelje a Citroen szalonokat ott van legtöbb benzin+pénztáros+ 3 percnél tovább nyitva kombó. Egyébként miközben rákerestem nem egyedi probléma, de főleg az Ami kártyákat érinti (én valamiért belehúztam).
-
-
válasz
426os #269650 üzenetére
hogy indítás után kicsit bedadog a motor, rosszabb esetekben akár le is áll és csak 2., esetleg 3. indításra jár szépen. Utána semmi gond.
Hoppá... ilyen volt legtóbb, meg is lepődtem.
De harmadikra szpen ment már, és azóta is.
Eddig a 4 hónap alatt 2x volt ilyen.
Szóval akkor aggodalomra nincs ok.
Hibakód nincs.(ehhez képest egy 1 éves, újonnan vett autó nem jól érzékelte a kuplunkkinyomó állapotát, és meg sem próbált beindulni...
)
-
válasz
426os #269624 üzenetére
Erről tényeket nem tudok mondani, de szombaton reggel ki Bécsbe 6,5 liter volt a fogyasztás (90 km/h átlag, Zuglóból, tehát először át a városon) vissza meg 5,5 liter átlag este (100 km/h). Ez alapján mondhatnám hogy jobb az osztrák benya, csak sajna nem tankoltam közben. Valami lesz a domborzattal is (és szerintem pl. ugyanakkora magasságkülönbségnél az is számít hogy milyen fokú emelkedőkre van elosztva). Egyébként kb ez van Bp-Nyíregy távon is (nagy szél nélkül egyik iránynak szignifikáns fogyasztás előnye van).
-
válasz
426os #269624 üzenetére
A Mol benzin rosszabb, mint az osztrák. Nem placebo, nem urban legend, az autóm egyértelműen mutatja a különbséget.
Ha erre vannak valamilyen mérések, az érdekelne (szerintem mást is)focvis: Így van, szívóknál 2-5 perc szokott lenni az egész bontás.
Én büszke vagyok ha megvagyok egy százasból, nem tartom cikinek
De lassan annyiszor 200Ft kell, mint 2-3 éve ahány darab százas kellett.Adalék: Én a százas mellé is bebaszom a tankba a cuccot, hadd dolgozzanak
Eleve van 2-3 féle erősségű, meg nyilván attól is függ mennyi benyához rakom. Preventívbe, folyamatosba nem kell sok, ha már van tünet, akkor mehet neki nyugodtan.208 múltkor a sprés kezeléstől kisimult, de most -kevésbé mint korábban- hidegen még mindig van egy pici torpanás vagy ingadozás kitartott kicsi gáznál. Megint kezelés kéne?
-
Nordik
őstag
válasz
426os #269271 üzenetére
Europ Assistance Magyarország Kft. találtam. AutoSOS néven is megtalálhatók. Elvileg nincs kor és kilométer maximum, bármilyen autóra köthető akar belföld akar külföld. Jók a vélemények róluk, szerintem majd felhivom őket. Az online kalkulátor 1 hónapra 5940Ftot dobott ki, ennyit megér. Sokminden szerintem nincs a díjban csak tréler, szervizbe szállitás stb. Javítási költségek mar aajat zsebből. De ennyit talán megér a dolog, hogy hívom őket és intézik a szállítást. Bár ne történjen baj.
-
kisza25
félisten
válasz
426os #266902 üzenetére
Ezeken a helyeken is fele magyar a személyzetnek mindenhol.
Egy jó kis út amit 2hét múlva párszor megteszek majd ~300 méter szint különbség 9km-en yt!
Itt éppen felfele megy, a fatelepnél van egy telepített trafi, ott milyen jó fiú lesz -
tboldi
nagyúr
válasz
426os #266684 üzenetére
Általában automobile-catalog.com, de hogy mennyire hiteles, passz.
-
válasz
426os #266472 üzenetére
Nem, az olcsó androidos fejegységre gondoltam.
Én is nézegettem a drágább androidos fejegységeket, lehet jók is, de 300-1000$ drága a kísérletezésre, és jellemzően elavult hardvert adnak régi (ki tudja milyen) OS-el.
Persze ha nincs alternatíva akkor megteszi. Csak a saját google fiókomat nem adnám hozzá -
-
-
daneel_hu
addikt
válasz
426os #265051 üzenetére
"Bravoban lévő T-jet-ben (eu5) 2,9l olaj van (vicc ez a mennyiség szerintem) és a nívó min-max között 1 liter a difi. Valahol ez benne van a kezelési útmutatóban emlékeim szerint. Szerintem a Mitonál is hasonlók a számok.
Egyébként nálam is kb 1-1,2 liter olaj fogy el 10e km-alatt (11 év és 130e km után)"Nem 3,4 ?
Nekem az rémlik. 4 litert vettem mindig és felet adtak vissza.
Nálunk 120-as T-Jet Bravo van 240k km-rel, egy gramm olajat nem eszik, vagy csak annyira keveset, hogy észre sem veszem. Jó motor nagyon, tartós.MultiAir MiTo-ba 5000-et belezavartam, szintén nulla olajfogyás. (145k km)
-
tboldi
nagyúr
válasz
426os #265051 üzenetére
Megkerestem az Abarth Grande Punto használatiját, amiben totál ugyanaz a 199A8000 van, és a könyvben van egy ilyen mondat:
"The gap between the MIN and MAX marks corresponds to about one litre of oil."
A MiTóéban ez miért nincs benne? De még az angolban sem, végignyálaztam minden modellévet.
-
Integrale
veterán
válasz
426os #263750 üzenetére
Minimális a közös elemek száma, futómű sem egyezik, belső nagyobb komponensek sem, motorokban van átjárás, pontosabban a motorcsaládokban.
De minden más eltérő a C platformtól, anyaghasználattól kezdve a modularitásig.
A Giuliettára épült volna a Bravo utód (Kínában épült is, Viaggio, Ottimo), valamint inkább amerikai modellek használják ezt a platformot (Chrysler Pacifica, 200, Cherokee, Dart -
Qru
MODERÁTOR
válasz
426os #261455 üzenetére
Mtec tarcsa + DS2000 betet jo kombo. Betetbol PBS ProRace vagy Endless mx72 is nagyon komoly cucc, azokkal mar palyara is mehetsz batran.
Vagy ha lakossagi agon mennel tovabb akkor EBC furt/mart tarcsai es melle Yellow stuff betet.
Vagy nezzel ra vmi gyarilag nagyobb feket, Fiat azert gyartott komolyabb szekereket is amin van nagyobb fek, hatha felmegy ra 1:1-ben vmi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Napelem
- Vírusirtó topic
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okos Otthon / Smart Home
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- Samsung Galaxy Book2 NP750XED i7-1255U 16GB 512GB GARANCIA: 1 ÉV
- Eladó karcmentes Xiaomi Redmi Pad SE 11 8/256GB / 12 hó jótállással
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD (ELKELT)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest