- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
daneel_hu #281654 üzenetére
Nem, Multiecuscannel OBD-n keresztül. Ha Mosonmagyaróvár közelében jársz, szívesen megcsinálom neked.
426os leírta a lehetséges okait a hibajelenségnek, de van, hogy egy alignment helyrerakja. Ha viszont nem elég, akkor sem lehet veszteni vele semmit, egy próbát megér mindenképp, és ráér ezután továbbgondolni.
-
426os
őstag
válasz
daneel_hu #281637 üzenetére
Valamelyik vezérlőd szenved. Mikor villog a számláló, olyankor lecsatlakozott és a megváltozott setupra panaszkodik az autó, aztán mikor magára talál a kérdéses egység, visszaáll a rend és nem villog tovább. Blue&Me van az autóban? Én arra tippelnék elsősorban, ha amúgy más hibajelenséget nem tapasztalsz.
-
tboldi
nagyúr
-
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
daneel_hu #280911 üzenetére
Egy hsz-ben válaszolok mindháromra.
Rám is szoktak nézni, de inkább megbotránkozó tekintettel.
Olvass bele annak a tc-s műhelypornó epizódnak a kommentszekciójába, amiben a MiTo volt, többen leírták, hogy ronda.Igen, az első faceliftes fajta. Nekem is sokkal jobban tetszik, mint a régi, bár a lóhere maga lehetne egy picit sötétebb zöld. A régin a zöld kamukarbon hülyén néz ki, meg fehér sincs az autón, hogy harmonizáljon bármivel (oké, rendszám), ezüst vagy fémszín viszont annál inkább.
Kipufogó nálam már amúgy sem gyári a kati után, középdob ki lett dobva, csak 65-ös cső a végdobig, ami szintén üresebb, mint a gyári, illetve 2 db nagyobb, 74 mm-es csőben végződik.
Az enyém júliusban kapott egy zacskó csipszet, a mérés szerint 179 paci és 288 nyúlmókus lett, azaz picivel több is, mint a gyári QV.
A 2009-11-es QV-k nem sokban különböztek a simától, az általad említett csicsákat (pl. még több lóhere elszórva itt-ott az utastérben) csak később aggatták rá. És az a piros bőrülés, ami nekem van, lehetett QV-ben is.
Amúgy nekem az ezüst kormány jobban tetszik, mint a QV matt feketéje, a középkonzolhoz és az ajtókárpitok betétjeihez jobban passzol, egységesebb, a fekete tetőkárpitot viszont élném. -
rbalint88
addikt
válasz
daneel_hu #279850 üzenetére
Milyen szep is az, amikor a sokadik tulaj sziv, mert hozza mar nem vagy hianyosan er el az info, hogy pontosan milyen riasztorendszer van telepitve
Szvsz a casco tobb problemara nyujt megoldast, plusz problemaforrasok beepitese nelkul, meg talan mar nem annyira divat autot lopni, mint 10-20 eve, ellenben a riaszto a toreskarok ellen nem ved, amik viszont sokkal dragabbak lettek. -
-
426os
őstag
válasz
daneel_hu #276679 üzenetére
Nagy a szórás T-jet és T-jet között. Van ami egyáltalán nem eszik olajat, van ami meg litereket két csere között. Kevesett futott Tipoknál is olvastam már olajzabálásról. Azt gondolom, hogy az egyik fő tényező, ami közrejátszik ebben, hogy újkorában hogyan használták, milyen gyakran cserélték az olajat, de ezen kívül van némi gyártási szórás is. Használtan lutri, hogy milyen lesz.
Enyém (2012, lassan 140e km) kb 1 litert kér 10e km alatt, szerintem ez még teljesen vállalható. Hosszabb utak (jellemzően 500-1000km pályán) előtt-után ránézek, ha 2-3deci hiányzik már, akkor rátöltök. -
tboldi
nagyúr
válasz
daneel_hu #264509 üzenetére
és kisza25:
Szerintem is jól néz ki, csak nekem a sok küllő a zsánerem, ennyi. -
-
Gergőke88
addikt
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
daneel_hu #259132 üzenetére
Igen, hétvégén gyakran alakul ki araszolás a pályán, mert a forgalom meghaladja az áteresztő képességet.
3-3 sáv jó lenne, de Magyarországon nem tudják azt se használni. Aki bemegy a belsőbe az ott is marad. Bezzeg sógorainknál: ott keményen büntetik ezt a rendőrök.
-
tboldi
nagyúr
válasz
daneel_hu #258744 üzenetére
A belső tartalmat át kell pakolni, illetve én nem szórakoztam a penge másoltatásával sem, átraktam azt is. Embléma nincs a csomagban, úgyhogy vagy rendelsz valahonnan matricát (példa), vagy átmented azt is. Én először vettem matricát, de rájöttem, hogy színben és dizájnban jobban passzol az eredeti, úgyhogy inkább meghagytam.
Itt egy videó is a menetéről.
-
tboldi
nagyúr
válasz
daneel_hu #258565 üzenetére
Majd lehet, hogy nyáron szétkapom és
megnézem. Most hirtelen csak a legfontosabbakat akarom megcsinálni rajta, hétvégén éppen a motor és váltóolajat, illetve a gyertyákat fogom cserélni. Jó móka lesz az olajszűrőhöz hozzáférni, meglehetősen mélyen van.Amit tudok, magam csinálom, csak az otthoni körülmények és szerszámok jelentenek akadályt. De azért így is elég sok dolgot el tudok végezni, fék, lengéscsillapító, rugó, szelephézag, stb., sok minden volt már terítéken. Még vezérlést is cserélnék, ha lenne rögzítőm T-jethez, de 40-60k Ft a készlet, összesen 1 vagy 2 alkalomra nem éri meg, inkább elviszem Dubniczékhoz (az egyik csávó nagy Alfás
).
-
-
Integrale
veterán
válasz
daneel_hu #258101 üzenetére
Én rosszul vagyok ezektôl a csápolásoktól, én nem integetek senkinek semmibôl.
Ennél már csak az a rosszabb, amikor csoportokban lefotoznak hasonlo tucat autókat, és
"mit találtam" "pacsi, ha a csoportban vagy" "nem is tudtam, hogy van még egy XY tulaj Jászkarafaszajenôn" szövegekkel, naponta 30 képpel pusztítják a témát. Bravo és az Astra csoport a legrosszabb... Minden sarkon van 2, de ô most rátalált. -
válasz
daneel_hu #258101 üzenetére
Jajj, ne is mondd. Hazafelé úton a munkából azon gondolkodtam, hogy megyek még egy kört
.
De majd hétvégén, na akkor... pénteken vezérlés-csere, szombaton meg megyünk túrázni, és a kiindulási pont egy szerpentin után lesz. Nem versenypálya, csak szerpentin. Sokat jártam már arra, így kiváncsi leszek, hogy mennyiben lesz más a vezetési élmény.Intenek már a szembejövő alfások?
De még hogy! Van, aki villog is.
Persze visszaintek. -
Integrale
veterán
válasz
daneel_hu #258005 üzenetére
1.75 nem MultiAir, és a 120 lóerős 1.4 sem.
159-ben az 1.75 acél blokkos, a Giuliettában a 235 szintén, a 240 már alu (4C-ben csak alu). Ez még a 94-ben bevezetett motorcsalád tagja, 4 és 5 hengeres benzinesekkel (1.4 !12v!, 1.8 16v, 2.0, 2.4), TS/JTS és JTD/Multijet 1.6-1.9-2.0-2.2-24 motorokkal egy kutya.
-
tboldi
nagyúr
válasz
daneel_hu #257963 üzenetére
Nyitott dircsiszürcsivel még hangsúlyosabb.
-
tboldi
nagyúr
válasz
daneel_hu #257454 üzenetére
Változtatni nem akarok rajta, hozzáad a karakteréhez a piros bőr, inkább rendbe lesz hozva majd egyszer.
Egyszerre sajnos minden nem megy, majd apránként gatyába rázom a MiTót is, most a következő nagyobb költés a gumi lesz.Amúgy az Ypsiloné volt marha jó összeállítás, cappuccino és vajszínű bőr/alcantara, és a műanyagok, kormány sem feketék, hanem sötétbarnák voltak. Mivel az autó is barna volt, nagyon jó volt az összhang.
-
kisza25
félisten
válasz
daneel_hu #257422 üzenetére
Ok, de ez videk és csak tavaly vittem ide szervizre:
2db i30- at, mindkettőnél olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, fertőtlenítés.
Az egyikhez még tárcsafékek és pofák, a másiknál fékmunkahenger, meg egy gázteleszkóp hátsó ajtóhoz, kormány átrakás, kormány vezérlőpanel, elektromos ablakok 2 kapcsoló csere)
Opel Insignia olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, fertőtlenítés, gyertyacsere.
Renault Twingo vezérléscsere, olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, fertőtlenítés
Seat Ibiza st olaj olaj, szűrő, légszűrő, pollenszűrő fertőtlenítés.
És ez csak a tavalyi év
Szóval ha te bemész valószínűleg nem ennyit fizetnél mint én -
válasz
daneel_hu #257396 üzenetére
ÍÍÍgen tudom, hogy Júlia, meg Júliácska.
De valahogy el kellet nevezni otthon.
Kisöreg (Astra), Benzimusz Maximus (S-Max elnevezése Fikusz Kukisz mintájára, illeve hát Giulietta-nak is találunk valami rá illő nevet; legfeljebb Marad Dzsulietta csak így, fonetikusan)
@#257406Integrale
Jajjj... Focinemszerető családnál szerintem ez tőrdöfés lenne a szívbe. -
tboldi
nagyúr
válasz
daneel_hu #255873 üzenetére
Én alapvetően egy 83 pónis, 119 Nm-es Honda Jazz-hez vagyok szokva, nekem minden harapós.
Anyum korábbi Lancia Ypsilonját (1.3 Multijet, 90 paci, 200 Nm) is élveztem, de még apum Suzuki WagonR+-a (M13A VVT aka Ignis-motor, 93 ló, 116 Nm) is jobban megy, fényévekkel pörgősebb, mint a Honda, a gázreakcióról meg nem is beszélve. Az már más kérdés, hogy a Suzuki futóműve egy talicskáéval vetekszik.
A MiTónak amúgy az 1.4T Swift Sport lehetne a párja, azt nem vezettem, de úgy képzelem, hogy hasonlók lehetnek a menettulajdonságai.
-
brumi1024
veterán
válasz
daneel_hu #255722 üzenetére
Nem kell annyi, Mini JCW ez a súlycsoport és 6 körüli a 0-100-a. A szintén FWD 300 ló körüli GP3 4.9-et tudott.
-
tboldi
nagyúr
válasz
daneel_hu #255729 üzenetére
Ma egyébként kipróbáltam az “e-sperrdifit” és a többi elektronikát, amit a VDC magába foglal, szépen húzta a kanyar ívén, miközben padlógázzal gyorsítottam.
Ki kellett használnom a lyukat 2 autó között, különben örökre bent ragadtam volna a kereszteződésben.A Jazz ugyanebben a szituációban csak radírozott volna szinte egyenesen, meg persze jóval lassabban. Been there, done that.
-
tboldi
nagyúr
válasz
daneel_hu #255335 üzenetére
Ja, nekunk M32 van, kis mertekben vonyit mar 157k km utan, ugyhogy ha nem is azonnal, de kozeptavon mindenkepp fel kell majd ujittatni. De legalabb a csapagyak cserejevel es egy modositott valtohazzal vegervenyesen meg lehet szuntetni a problemat.
A kapcsolasi erzete ennek is jo, pontos, szepen klattyan a helyere, es jobb, mint amilyen az Ypsilon C510-ese volt. De azert nalam meg mindig a Hondae az etalon.En is kiprobaltam a 135-ost rogton a 155-os utan, utobbi szedi rendesen a pacskert dynamic-ban, vegig vigyorogtam a probauton, a 135-os viszont nyugisabb, kulturaltabb, hiaba kapcsoltam at azt is. Mondjuk nem csak 20 pacival es 24 Nm-rel kevesebb, de a valtoja is csak 5 sebesseges, az attetelek is biztosan masok.
A 155-osnek is elegge megvaltozik a karaktere D-ben, a futomu nem tud kemenyebb lenni (sima lengescsillapitoi vannak, nem megy rajuk vellany - ezek szerint a QV-nek igen?), de a fek es a kormanyzas sokkal hatarozottabba valik, a gazra hamarabb reagal, es a TCS, ESP is megengedobb lesz. Meg ugye D-ben ott az "e-sperrdifi" is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Felújított számítógépek számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3019, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest