- Kikristályosodik a Razr 60
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
daneel_hu
addikt
válasz
cappa72 #282328 üzenetére
"#napifogyi'
Giulietta, 6,77.
Mivel sokat nem én vezettem, ezért a 6.3-as BC felment 6.6-ra. Ha én vezettem volna, talán be tudtam vinni 6.5 alá a mért értéket.
De ezzel az autóval kínszenvedés. Soha többet ilyet."
Alfát nem azért veszünk, hogy gúvadt szemekkel nézzük a fogyit.
-
daneel_hu
addikt
válasz
426os #281644 üzenetére
"Valamelyik vezérlőd szenved. Mikor villog a számláló, olyankor lecsatlakozott és a megváltozott setupra panaszkodik az autó, aztán mikor magára talál a kérdéses egység, visszaáll a rend és nem villog tovább. Blue&Me van az autóban? Én arra tippelnék elsősorban, ha amúgy más hibajelenséget nem tapasztalsz."
Köszi!
Van benne Blue&Me.
Kapcsoljam esetleg ki a menüben? -
daneel_hu
addikt
-
daneel_hu
addikt
válasz
tboldi #280926 üzenetére
Aha.
zsír.Enyém amúgy 2012-es faceliftes QV.
Manuális váltós, alcantara belsővel, fekete kárpittal, és ezüst matricával.Van / volt T-Jet Bravónk, mindig zavart, hogy nem a sportot vettem, mindenféle szirszart megvettem hozzá, hogy "közelebb" legyen a Sporthoz, de hát ugye az sose lesz olyan sajnos.
Ezért már akkor eldöntöttem, hogy ha ilyet akarok akkor lehetőleg a gyári modellt megveszem "olyanban" oszt' akkor nincs gond, az agyam se fogja felbaszni sose.
A pirosat viszont nem szerettem sose, bár a Bravoban ilyen Rosso szín sose volt. Ez valami megypiros, tök más mint a hagyományos piros más kocsikon. Ráadásul ez sötétül ahogy öregszik.
Szóval el nem tudtam képzelni, hogy pirosat veszek, de Alfa az Alfa. -
daneel_hu
addikt
válasz
tboldi #280844 üzenetére
"A MiTo egésze nem szokott tetszeni az embereknek általában, most 2 lóhere ide vagy oda...
Ugye ez a csúcskivitel, a Quadrifoglio Verde emblémája, és bár az enyém nem annak született, de a fekete kormányon és a fekete tetőkárpiton kívül minden megvan hozzá. Oké, a motor is különbözik, de az enyém teljesítményre nem kevesebb annál és MultiAir hiányában megbízhatóbb is.
Ja, és egy confession: ez a 2013-16-os lóhere, nem az, ami évjáratban passzolna, mert ez egyszerűen jobban tetszik."Szerintem meg kurvára megnézik a kocsit még mindig.
Igaz, az enyém Alfa Rosso.
Főleg a gyerekek, bár nekik még nincs szétbaszva az izlésviláguk.Nekem úgy tűnik, hogy ez a faceliftes QV emlémája, valszeg az enyém is ilyen. (kérdezik is, hogy én ragasztottam-e oda és, hogy mit jelent? Nyertem az SZRT-nél a kocsit?
)
Kipuff is különbözik. Még a 135 lovas MutiAir-hoz képest is.
Tetőkárpit és úgy minden tök fekete belül, a kormány is a QV-ben.
+ a rendelhető elektronikus lengéscsillapítók. Pont az a legjobb az egészben.Nekem amúgy sokkal erősebbnek tűnik a MultiAir-verzió, viszont a hangja csúnyább mint a sima T-Jet. Főleg alul erősebb, és jobban fogyaszt. (bár ez nem érdekel)
Egy rakás apróság még ami különbözik, de inkább csak csicsák.
A legnagyobb különbség mégis a teljesen fekete beltér, és a futómű.
-
daneel_hu
addikt
válasz
Tsebacsi #279837 üzenetére
"Rejtett gomb, hasonlók. Anno egyik ex fórumtag a blue19-et vagy mit ajánlott az se tűnt rossznak."
A Bravóra szereltettem BLUE16-ot, nem rossz főleg elektromechanikus motortérzárral.
Viszont ennek is van hátulütője, ha teljesen lemeríted az akksit akkor belülről meg kell táplálni az akut, hogy kinyithasd a motorteret.Ugyanis a bowden el van vágva, és ezt köti össze egy relé. Maga a BLUE16 egységnek van saját akkuja, ha ez elhasználódik, akkor a kocsiét kezdi el szopogatni. (menet közben a BLUE16-osé is töltődik persze)
Riaszt emelésre is, ha trélerrel lopják a szajrét.
Összességében elég jó rendszer, de az akkumulátoros balhéjába biztos belefut aki ilyet csináltat. És manapság az akksik úgy merülnek le, hogy előtte nem sok jel utal arra, hogy baj van.Fel lehet programozni olyasmire is, hogy X gyári kapcsoló rejtett kapcsolóként funkcionáljon, és teszemazt indítás után a kapcsolót X-szer meg kell nyomni, különben a kocsit nem lehet saját lábán vinni mert 1 perc múlva leáll. (nálunk a levegőt tiltja le azt hiszem)
Ráadásul csak szélvédőhöz közelített mágneskulccsal lehet a központi zárat nyitni, ez szintén nehezítés a tolvajnak. Tehát sima gyári vagy ellopott távirnyákkal nem.
Egy dolgot nem tud megakadályozni, azt hogy trélerrel elvigyék a kocsit. Igaz, visítana mint állat de ugye ezt fizikálisan nem lehet elkerülni.
A szerelésre több napot kell szánni, mert a kocsit előtte feltérképezik.
Van szerviz üzemmódja, tehát ha márkaszervizben van a kocsi mondjuk akkor ezt be kell kapcsolni és akkor nincs riasztás, leállás.
-
daneel_hu
addikt
válasz
tboldi #276675 üzenetére
"Majd az Alfát is figyelgesd, az enyém kb. 1 decit nyel be tankolásonként (450-500 km), azaz nagyjából 2 dl 1000 km-re nézve.
A taljánok 400 g-ot engednek meg 1000 km-enként az 1.4 T-Jetre, ami olyan 4,5-4,6 dl-nek felel meg, a nívó két végpontja között pedig ~1 liter van."Nálam a 120-as TJet Bravo és a MiTo QV-t sem kell rátöltögetni olajcsere között. 10-12 ezrenként dobom le az olajat. A MiTo-nak most lesz az első a következő hetekben.
Ha 1 liter van a két végpont között, akkor saccra 10 000 km alatt fél litert eszik mindkét kocsi.A Bravoban 250 000 km van, a MiTo-ban 149 500.
Ha tankolásonként 1 deci fogy, az feltételez egy 2 literes fogyást két olajcsere között, nem? (szerintem az sok lenne) -
daneel_hu
addikt
-
daneel_hu
addikt
válasz
tboldi #269734 üzenetére
"Kíváncsi lennék amúgy, mennyit tud az enyém. A turbósok jellemzően valamivel többet szoktak produkálni, mint a papírforma, de ez mégiscsak egy 160k-et futott motor, amiben eleinte 30k-enként cseréltek olajat. Ha a kompresszióból nem sokat vesztett, akkor azért tudnia kéne a 155-öt.
Na meg a kipufogó elvesz vagy hozzáad?"
Bravókat anno mérettük tömegével Csepelen, sajnos már nem él aki csinálta a mérést a padon.
A 120-asok 145-öt tudtak, a 150-esek 160-at vagy kicsit többet.
Elég hihetetlennek tűnt, de a faszi ragaszkodott ahhoz, hogy jól mérte le.EGR ki lett pucolva a 120-as Bravonkon, de a MiTo még így is sokkal erősebbnek tűnik.
(a tömeg nagyjából ugyanaz) -
daneel_hu
addikt
válasz
cappa72 #265853 üzenetére
"Illetve anyóka is ezért szereti. Egyszerű, de megfelelő."
Nem nyúltad még le a kocsit?
Vagy vegyél magadnak egy QV-t... ezt meg add neki oda.Én nem biztos, hogy visszaadom az Alfát, a Bravóra 3 hónap alatt két díszcsíkot varázsolt, meg keményen lelakta az autót.
A csomagtartóban "lakik"... tele van gyerekszeméttel a kocsi, pedig a kölykök 8 és 12 évesek.Még mosót sem látott a kocsi amióta nála van. --- szerintem az ilyesfajta autóhasználatra nem kell piros MiTo QV.
-
daneel_hu
addikt
válasz
426os #265051 üzenetére
"Bravoban lévő T-jet-ben (eu5) 2,9l olaj van (vicc ez a mennyiség szerintem) és a nívó min-max között 1 liter a difi. Valahol ez benne van a kezelési útmutatóban emlékeim szerint. Szerintem a Mitonál is hasonlók a számok.
Egyébként nálam is kb 1-1,2 liter olaj fogy el 10e km-alatt (11 év és 130e km után)"Nem 3,4 ?
Nekem az rémlik. 4 litert vettem mindig és felet adtak vissza.
Nálunk 120-as T-Jet Bravo van 240k km-rel, egy gramm olajat nem eszik, vagy csak annyira keveset, hogy észre sem veszem. Jó motor nagyon, tartós.MultiAir MiTo-ba 5000-et belezavartam, szintén nulla olajfogyás. (145k km)
-
daneel_hu
addikt
-
daneel_hu
addikt
válasz
Tsebacsi #261320 üzenetére
"Érdekes, hogy a ****** szomszédok is csak ezt tudják pofázni, mikor a bejárónkat használják, hogy közterület, közterület, de ő azért kint parkol, hogy más azért az övét ne használhassa... Hányok ettől a szótól és a stílustól is.
Az szokta szajkózni ezt, aki magasról leszarja a másik környezetét"
XI szélén lakunk Kelenvölgyben, és óriási a káosz az utcában. A legtöbb ingatlan családi ház, de szinte az összes túl régi és csak 1 garázs lett anno tervezve ezekhez. Jobb esetben a családonként 2 autóból az egyiket beteszik a garázsba, de a legtöbb esetben azt látom, hogy lustaság végett már ez a "munka" is derogál egyeseknek.
A szomszédunknál dupla garázs van, de mindkét autó az utcán áll - mindig.A társasházak nagy részénél csak lakásonként 1 parkolóhely adott, és az már nagy dolog ha van legalább egy.
Valami szabályzás kellene, de azt lehetetlen betartatni, hogy az adott ingatlan előtt csak az ingatlantulajdonosok parkolhassanak. (szerintem)Van olyan barátunk aki két utcával lejjebb lakik a szüleivel egy batár családi házban hatalmas telekkel.
3 kocsijuk van, 1 szűk garázs... mind a háromautó az utcán áll éjjel-nappal. -
daneel_hu
addikt
válasz
(Bundás) #261002 üzenetére
"Sziasztok!
Egy ismerős ma adta el a kocsiját (lejárt műsz), a vevő (rom) megkérte, hogy csak hétfő-kedden menjen már be az okmányba leadni a adásvételit.
Mi ebben a jó az új tulajnak? Lehet valami hátránya az eladónak ?
Köszi a választ"Most szabadultunk meg egy 2-es Mazdától - ezért vettem a MiTo QV-t -, a tulaj elvileg bontós (cig*), amúgy tök mindegy persze mit csinál a verdával.
(bontja vagy nem, ő dolga)
Szóval 1 hónap késéssel de azért beficcent egy autópálya bírság, még a mi címünkre küldték ki.Szóval hiába íratod át időben még aznap, nem minden hatóság vágja azonnal, hogy új tulajdonosa van a kocsinak.
-
-
daneel_hu
addikt
Heti fogyi MiTo QV - 8,9 l/100 km.
(vegyes) -
daneel_hu
addikt
válasz
kisgyerek85 #259130 üzenetére
Azért itt az autósok többsége vétlen.
Valaki "elől" hibázott és balesetet szenvedett, a többi csak sodródott az eseményekkel... talán a legjobb ha csökkented a sebességet és lehúzódsz a leállósávba, persze nem túl hirtelen.
Nincs jó megoldás.Az is lehet, hogy a porvihar 2-3 sec alatt alakult ki a helyszín mellett lévő szándóföld erre enged következtetni.
Az is látszik, hogy 2-2 sáv már kevés ekkora mennyiségű autóra. -
daneel_hu
addikt
Egyetértek.
Azért ha kimerészkedsz az utcára, kell egyfajta bizalom a többiek iránt, hogy betartanak minden írott és íratlan szabályt.
A büntetőfékezésnek nincs helye. Teljesen mindegy, hogy elégséges-e a követési távolság avagy sem.Persze valahol az is jogos, hogy itt valószínűleg nem volt meg a megfelelő követési távolság.
-
daneel_hu
addikt
válasz
cOxeR #258971 üzenetére
"Nyári gumit ki tette már fel?"
MiTo-ra feltettem.
Bravon meg téli van, 5 hónapja vettem. (ha esetleg lenne még hó)Most olyan az időjárás, hogy akár mindkettő jó lehet. Nem ezzel szokott lenni a gond, hanem azzal amit írtok, hogy gatya állapotban vannak az abroncsok sokaknál.
-
daneel_hu
addikt
válasz
cappa72 #258866 üzenetére
Mi ezt most megoldottuk úgy, hogy MiTo QV kellett és Alfa Rosso színben.
Ebből volt kb 2 db a magyar piacon, az EU-ban meg van nagyjából 6-7 ilyen példány általánosságban.A magyar piacon az egyik ilyen MiTo elektronikus gátlókkal szerelt példány volt.
Persze, hogy megnéztem... -
daneel_hu
addikt
válasz
Vismajor01 #258854 üzenetére
"Szal mivel csak hibrid ill ultrakevés kilométeres autót adtam el azt hihetném minden autót ellehet 1 hét alatt adni. De gondolom nem...
"
A topikban autóbuzik vannak - ezért azt gondolom, hogy a többségünk vigyáz az autóira.
Tehát szinte mindegyik jó vétel lehet.
Szóval csodák nincsenek. -
daneel_hu
addikt
válasz
tboldi #258558 üzenetére
"Nemtom, mennyit kéne fogyasztania, meg hogy mennyire dugult az EGR. Mindenesetre a Jazz-zel is minimum egy literrel többet produkáltam mindenkinél.
"
Bravonkban 230e km van, azt ugye szalonból hoztuk ki tehát csak nálunk volt az autó.
Emlékeim szerint EGR-tisztítás most volt először.
Hát ég és föld, annyit mondhatok.Holnap elvileg a MiTo-t is kipucoltatom, majd referálok. Bár abban csak 140e van.
-
daneel_hu
addikt
-
daneel_hu
addikt
válasz
BigBlackDog #258536 üzenetére
Valahol a dízel és a szívóbenzines között lehet a hossza.
Nálam a Bravo 3100-at forog 130-nál hatosban. -
daneel_hu
addikt
válasz
Vismajor01 #258245 üzenetére
Csere. (sajnos)
Nem a töltő nyírta ki. -
daneel_hu
addikt
válasz
focvis #258210 üzenetére
"Reggel előttem állt a lámpánál egy X6M Competition. Vilike, milyen bazári tolatókamerája van ennek? [kép] Nem kéne. (Meg még angol is.)"
Nagyon elmentek nekik design-szempontból mostanában.
Nézd meg az X8 milyen lesz... és biztos lehetsz benne, hogy minden paraszt azt fogja venni. -
daneel_hu
addikt
válasz
tboldi #258191 üzenetére
"9,8-cal vettem át anyumtól, az első negyedet ő használta el. Napokon belül megtankolom, kíváncsi leszek, kiszámolva mennyi lesz. De az még jobban érdekel, hogy alatta a Jazz mennyivel lesz több, mint a megszokott.
"
Biztos lehetsz benne, hogy több lesz a Jazznál is.
Nem ismerik a motorféket például...Nálunk városban fél-egy liter a különbség pedig ezt csak érdekességképpen szoktam megnézni, nem érdekel a fogyi, nyilván nem is úgy vezetek. A asszony mégis símán 9,5-10-es fogyikat produkál, nálam az 8,8 úgy, hogy jobban nyomom a verdának.
-
daneel_hu
addikt
válasz
cappa72 #258093 üzenetére
"Ma reggel én vittem lányomat, mert nem volt első órája.
Ragaszkodott, hogy Giulietta-val menjünk. Először azt merészeltem mondani, hogy Astra.... Lányom is, meg feleségem is úgy nézett rám, mint.... mint... még most is görcsbe rándul a gyomrom.
Aztán "nagy duzzogva" azzal vittem."Fertőző ez az alfázás.
Intenek már a szembejövő alfások? -
daneel_hu
addikt
válasz
macilaci78 #258040 üzenetére
"Komolyan, egy 40-50 milliós újbudai panelben lakó miért egy 2020-as Porsche Panamerát vesz a csillaggarázsba ahelyett, hogy ezt a kb 90-100 mFt-os büdzsét leváltsa egy ugyanúgy 2-3 szobás lakásra, plusz garázsra és egy 30 mFt-os kocsira?í"
Mert könnyen lehet, hogy a panel csak 2. vagy 3. lakás - szeretővel megspékelve.
-
daneel_hu
addikt
válasz
cappa72 #258027 üzenetére
"igazából mivel más a motorkód, 940B1000 (105LE) vs 198A4000 (120LE)
Eperre még rá kell keresnem mi is az... majd este."Integrale már megírta.
Szóval ezek sima TB-sek, valszeg a turbó is ugyanaz rajtuk.
Az biztos, hogy a 120-as is elég tartós motor, a Bravóba már 230e van. (14 éves)
Nem eszi az olajat semennyire, viszont most lett gyújtótrafó csere benne.EGR-szelepet is érdemes tisztíttatni.
FIAT EPER: alvázszám alapján kiírja, hogy a gyárban mit szereltek össze a kocsidban.
Alfa is benne van. Neten fellelhető olyan adatbázis, amelyben 2014-2015-ig minden kocsit tud listázni. (FCA-s nyilván) -
daneel_hu
addikt
válasz
cappa72 #257988 üzenetére
"És a 105 vs 120 esetén ugyanaz a felépítés? (Mert akkor lehet, hogy mégis megérne egy próbát egy ilyen kis csipsz)"
Nem tudom.
Össze kéne vetni EPER-ben a két verziót, megnézni mi a különbség.
A 120-as és a 150-es Bravónál tuti más a turbó.A Giuliettánál az újabb 120-asok MultiAir-esek, a 105-ös nem tudom milyen.
Hány éves a kocsi? Lehet a Juliskáknál nem is volt sima TJet turbós motor.
Ha nem volt, akkor szinte biztosan ugyanaz a 105-ös és a 120-as. Mondjuk ettől még turbó-különbség adódhat.Na kicsit utánamentem...
Ott is a 170-es a MultiAir, meg szerintem az új 120-asok.
A régi 120-as és a 105-ös a sima turbós-benzines. (szerintem)
Az 1.75 TBi QV is MultiAir. -
daneel_hu
addikt
válasz
focvis #257976 üzenetére
T-Jet motoros?
Csak mert a 120-ason és a 150-eseken eleve nem ugyanaz a turbó van gyárilag.
Volt valami 140 lovas MultiAir is 2014 körül de azt nem ismerem.Egyébként mindkettő T-Jet erősebb eleve mint a gyári érték. Mértük anno padon. Fogalmam sincs mire jó ez az olaszoknak.
-
daneel_hu
addikt
válasz
focvis #257973 üzenetére
"Erre ugye nem akarsz ilyesmit applikálni? Első a csipsz legyen, annak van értelme."
Chiptuning T-Jetre?
1-2 Bravós haver sikeresen kinyirta, - az amúgy igen megbízható motorját.
Punto Sport-ost is tudok aki széb***ta a T-Jetet.
Kár lenne érte szerintem mert jó az a motor.
Persze biztos van olyan program amellyel fasza lenne, de nem tudom megéri-e a kockázot.Ha erősebb verdát akarsz = vegyél erősebbet. (szerintem)
-
daneel_hu
addikt
válasz
radi8tor #257965 üzenetére
Ujonnan 18-19.
2 éves volt talán, lehet 3.
A 300 lovas sárga verzió. 5,7-et megy százra. azt hiszem.Szép autó volt nagyon, pedig általában nem tetszenek a Megáne-ok.
Bár mostanában egész pofás formákat terveznek.Ezek 20 év múlva is sokat fognak érni, kevés lesz belőlük.
-
-
-
daneel_hu
addikt
válasz
cappa72 #257271 üzenetére
"Ma Dzsúliával vittem kiskölkömet edzésre.
Szokásos módon vezettem. Körforgalom előtt szépen motorfékkel becsorogtam, nagyjából szokásos lendülettel (fék nélkül), és azt vettem észre, hogy ez jobban bent ragadt a kanyarokban, mint a másik kettő.
Ah, mondom, ez új élmény.
Hazafelé gondoltam, hogy egy S kanyarban is megpróbálom ugyanezt. Ott is a szokásoss lendület volt, és megint ugyanaz az érzés.
Tényleg ennyire kellemes másnál is a kanyarokban történő viselkedés? Ez nekem nagyon bejött."ALFA.
PONT.
Ezek ilyenek.
Mondjuk Stelvio és Tonaléval nem hiszem, hogy így be lehet menni kanyarba, a fizikát nem lehet meg***ni.Magas építésű autók.
Dzsúlia megnevezés azért kicsit félrevezető, mert a Dzsúlia az számomra = Alfa Giulia.
Azt inkább ne próbáld ki, mert akarod majd. -
daneel_hu
addikt
válasz
cappa72 #257188 üzenetére
"Erre várok én is. Hogy mit is érzek majd belőle. De azzal megvárom a vezérlés cseréjét mindenképp, nem akarnám idő előtt szíjszakadttá tenni Júliát. Mer' az elég drága lenne.
Anyóka így is eléggé erősen tette rá a terhelés vezetés közben."Gratulálok az autóhoz.
Jól választottál. -
daneel_hu
addikt
válasz
szőröscica #257121 üzenetére
"Hogy ne legyen total off, neztunk egy lakoparki szep nagy lakast a XV-ben, de a 100m2-es egy darab teremgarazs hely jar. Autot tolteni nem lehet. 2023-as atadasu, szupermodern lakopark es nem gondolnak elektromos auto toltesre. Mondta az ingatlanos, hogy az egyik, mar ott lako ember hosszabitoval tolti a lakasbol. Kirohogtem."
Nem könnyű a megoldás még ELMÜ segítséggel sem.
Egy 22 kW-oshoz kell állítólag 3db 32-es, ami azért manapság 3 teljes 100 m2-es lakás áramellátását kiszolgálna. És az csak egy 22 kW-os töltőhöz elég. A 7 kW-oshoz kell 3db 16-os.
Ezek olyan számok ami egyetlen mai lakóparkban, társasházban sem megoldott.Nálunk 6 lakás van, AZT HISZEM 8 db 32-es van, ebből 2 vezeték közös (teremgarázs, udvar stb...) és lakásonként egy db 32-es czucc.
Ezzel TE semmit nem töltesz ELMÜ fejlesztés nélkül. -
daneel_hu
addikt
válasz
kisza25 #257001 üzenetére
"Tudod mert a Honda elpusztíthatatlan, az olasz meg #szarolasz
"
Nem lesz gond ha vigyázol rá.
Ha meg nem akkor tök mindegy mit veszel, szétbaszódik előbb-utóbb.Ha Giuliettát akarsz akkor vedd a QV-t, Alfa Rosso színben.
Azt később el is fogod tudni adni, meg jól fogja tartani az értékét. -
daneel_hu
addikt
válasz
focvis #256171 üzenetére
"Öcsém mondta, hogy mennyire megy D-ben (D-N-A) a 120 lovas 1.4T Giulietta - én nem így éreztem, de hadd legyen boldog...
Abban is változik a nyomaték vagy csak gázpedál-tuning történik?"Ismerek olyat akinek Bravo sportja van a családban és később vett a fia egy 120-as Giuliettát az utolsó szériából. És azt mondta, hogy valamiért jobban megy a Bravo Sportnál. (150 LE, sportgomb stb) Alfa-szerelő a srác.
Sok minden számít, azért azt be kell ismerni.
Önmagában a tengely nyomatékának mértéke szart se ér, ha nem ismerjük az áttételt, ezért pl tök felesleges dízelnyomatékot benzinessel hasonlítgatni.Nekem van 120-as Bravóm (T-Jet), a MiTo QV 170-es bucira veri, ebben biztos vagyok. Pedig a tömeg nagyjából azonos.
-
-
daneel_hu
addikt
válasz
tboldi #255861 üzenetére
"Én vezettem Vitarát és S-Crosst is 1.4T-vel, az Alfa egy kicsit vadabbnak tűnik, de lehet, hogy csak azért, mert ez még Euro 4-es."
Most a MiTo-hoz hasonlítod?
Az ALFA jóval alacsonyabb fekvésű, sportosabb. Szerintem értelmetlen ilyen benga kocsikkal hasonlítani, az Alfával kanyarban is rendesen menni fogsz, ezekkel nem.Ugyanez a gond a Stelvioval és a Tonaléval is, nem alfás feeling már. Túl magasak ezek a verdák.
-
daneel_hu
addikt
válasz
Integrale #255738 üzenetére
"USA és Svájc biztos. Áttétele akár lehet más, passz."'
Igen, azok más verziók.
Amit ide hoznak, az hivatalosan 5.2 sec.
Neten látni méréseket... 5,4 biztosan rémlik élesben.
Szóval azért nem rossz az a verda.Tegnap itt áll szemben egy etna vörös Veloce Ti.
Ezt a formát nem szabadna elengedni annyira szép. -
daneel_hu
addikt
válasz
tboldi #255619 üzenetére
"Egyébként most elbizonytalanodtam, nem tudom, hol láttam 7,7-et. A gyári adat kerek 8 sec, a Zeperfs meg 8,5-öt ír. 🤷♂️"
300 ló kell nagyjából egy 6.0-ás értékhez ha elsőkerekes 1,2-1,3 tonnás kocsival számolsz.
280 lovas Alfa Guilia meg megy 5,2-öt a hátsókerekével. (najó Q4, de lényegében hátsókerék)
Wiki szerint a 155-ös MiTo 8.0 sec. -
daneel_hu
addikt
válasz
ArthurShelby #255458 üzenetére
"Vitézynek nincs szolgálati autója (nem kér) és winkli győzködi, hogy ha lenne, akkor egy tesla lenne, mert a ződ. De vitézy folyamatosan visszautasítja (a teslát), sőt még elon muskról sem nyilatkozik pozitívan (pedig akkor mindenki csodálta)."
Vitézy mindig taxival jár.
Magyarán teljesen mindegy, hogy van-e szolgálati autója avagy sem.
(biztos forrás, asszony főnöke volt) -
daneel_hu
addikt
válasz
tboldi #255344 üzenetére
"A 155-osnek is elegge megvaltozik a karaktere D-ben, a futomu nem tud kemenyebb lenni (sima lengescsillapitoi vannak, nem megy rajuk vellany - ezek szerint a QV-nek igen?)"
Elektronikusan állítható a futómű, (lengéscsillapító) ?
Olyan lesz a cucc mint egy gokart.EPER-ben ezt írja:
50520236, 50520237
Engine Variants: 1.4 TB Multiair 170 (QV)
Brand:Genuine Alfa Romeo Description: SHOCK absorber.
FRONT
With electronic damping
(models before 04/05/2010 will also require bracket 50519467) -
daneel_hu
addikt
válasz
tboldi #255307 üzenetére
"A miénk 15 pacival gyengébb, cserébe nincs MultiAir.
"
Az nem biztos, hogy baj.
MultiAir modul 300k ha megkotlik, alsó hangon.
Van egy T-Jet Bravónk is, abban is a sima benzines turbós motor van, jobb az - primitívebb de kevésbé érzékeny szerintem.A multiair-esek jobban mennek, fogyasztásban nem vagyok biztos.
-
daneel_hu
addikt
válasz
tboldi #255331 üzenetére
"Valamit biztos változtattak azon is, de a miénk alatt sem gyári már egészen, H&R rugók vannak alatta ugyebár. "
FIAT Eperben elvileg meg lehet nézni mi a különbség a két MiTo között.
A váltóról sem tudtam, azt hittem ebben is M32-es van, sokan a búgására panaszkodnak.
Erre kipróbáltam a QV-t, olyan mint egy tégla és pontos is.Azt nem tudom, hogy a QV mit művel Dynamic üzemmódban, de teljesen más lesz az autó.
Anno 2012 környékén vezettem az 1.4 turbós verziókat, talán volt egy 150 és egy 135 lovas csomaguk is. Túl halovány már az emlék, de azt hiszem azok nem mentek így mint a QV.
Igazából nem is a motorja ami lenyűgöző hanem a futóműve D-állásban.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- DOOM - The Dark Ages
- Kikristályosodik a Razr 60
- TCL LCD és LED TV-k
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- PlayStation 5
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Eladó KTM női bicaj!
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700X 16GB DDR4 128GB SSD 1TB HDD GTX 1650 Super 4GB Zalman T7 Chieftec 400
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! MSI A320M R3 4100 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T7 NBASE 600W
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB -RTX 4050 -1,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest