- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Kilenc Redmi és Poco készülék érte el támogatási idejének végét
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Prohardver app (nem hivatalos)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz cOxeR #334182 üzenetére
Csak egy autóm van, a kabrió. Amit igazság szerint egyáltalán nem szeretnék eladni. De nyakunkon a szezon, hadd legyen fent egy kicsit túlárazva - abból nem lehet baj.
pit stop: Ezt a helyet ismerem! Gyakran bringázok arra, találkoztam már olyan emberrel aki az autóját fotózta. De nekem egy kicsit ingerszegény, főleg ebben az évszakban. De köszi a tippet!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz focvis #334151 üzenetére
Jó tipp, elgurulok arra.
kcsa: Ez sem rossz, le fogom csekkolni. A Google Street View-on van egy kis zavar, 2014-es, 19-es és 24-es képek váltogatják egymást. Nem pont ilyet keresek, de a graffiti háttér nem lenne rossz szerintem. Bár még soha nem csináltam ilyen képet.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz dellfanboy #334143 üzenetére
Odahívom a TEK-et is.
tboldi: Most kellenek a képek, nem tíz év múlva.
kcsa: Erről a képről viszont eszembe jutott egy jó helyszín! Nyáron bringáztam Szentendrére, a Graphisoft Park közelében van egy szép kis utca, nagy fákkal, és nagyon király graffitikkel az út melletti falon. Talán jó helyszín lenne, már csak meg kell találnom.
Szerk.: Meg is van. Csak sajnos bringaúton kéne parkolnom...
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Lassan fel kéne tennem az autómat a Hahura. Tudtok ajánlani Budapesten egy jó helyet (szép háttérrel), ahol nyugiban csinálhatok pár száz fotót?
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz szabonagyur #334037 üzenetére
Jaja, itt különösen hasznos ez a funkció. Csak kicsit kiábrándító, h a jelzett húsz-harminc új hozzászólásból néha csak öt marad mire rákkantintok. Van egy sejtésem, h kinek az agymenéseivel van továbbra is tele a topik.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz brumi1024 #333321 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, a két autót tényleg nehezen lehet egy lapon említeni. Csak arra gondoltam, h így már kevésbé számít úttörőnek a 911 Dakar. Ettől függetlenül még persze ugyanúgy az egyik kedvenc modellem a Porsche kínálatából.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Sajnálom. És igen, nagy kár a 400-asért is!
"...ismered biztos, amikor úgy jutsz előre a ranglétrán, hogy félig-meddig a régi pozidat is csinálhatod" - nem ismerem, (szerencsére?) nincs semmilyen céges tapasztalatom.
cOxeR: Tényleg várható volt, de így is gáz.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz Shadowbull #333304 üzenetére
Van egy tippem...
És ha már Audi... Pár napja láttam ezt a videót: Awesome AUDI TT SAFARI CONCEPT - From when Audi still knew what they were doing
Nem hallottam még erről a modellről, nem is értem, h maradhatott ki nekem. Nagyon tetszik ez a színkombó, szerintem a legmenőbb TT! És egy kicsit zárójelbe teszi a 911 Dakart.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Új vas??? Legújabb Superb? Megint lemaradtam... Gratula! Kép van róla?
"Viszont ez a minden indításkor külön kell kikapcsolni az elektronikus segédeket... agyfszt kapok tőle" - az szerintem engem is felb***na. Nem lehet inaktiválni? Mármint ilyen CAN-bus-os "okosságra" gondolok.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Audinál láttam hasonlót. Ha jól emlékszem még az ülésszellőztetésnél is jelzi a többletfogyasztást.
Más: Elveszíti a V8-at, de az új M5-nél is erősebb lesz az Audi RS7 - szuper, jöhet a 2,5 tonnás
RS6RS7.[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Ezen a helyen (M1/M7 kimenő) mérik a sebességet? Ha igen, akkor 20+ év után meglesz az első bírságom. Visszafelé csekkoltam a dobozt, úgy láttam, h az ellenkező irányba néz. A képen is ez látszik.
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz cOxeR #332338 üzenetére
Nem ismerem Bolognát, és Budapestet is alig... Az elmúlt egy-két évben vagyok itt többet, csak most kezdem feltérképezni a várost. És ezt 80-90%-ban bringával teszem. Szóval ennyit ér a véleményem.
De nem is akartam a két várost összehasonlítani. Engem megleptek ezek az adatok, szerintem tanulságos a cikk, ezért osztottam meg.A 30-as sebesség nekem sem komfortos, de 40-45-tel simán eljárkálnék a belvárosban (most sem okoz gondot). Ha engem kérdeztek, szerintem körúton belül simám lehetne 40-es korlátozás, azon kívül pedig maradhatna az 50. Több sávos úton pedig 60. És én a trafipaxok "hibahatárát" is lejjebb húznám, 40-es táblánál 50 felett már jöhetne a bünti. A magyar emberek többségének úgyis csak ez számít.
Ezzel szerintem már jól látható eredményeket lehetne elérni mind a baleseti statisztikákban, mind a környezetvédelem terén.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Bologna bevezette tavaly a 30-as tempólimitet, 34 év után először nem történt halálos gázolás a városban - de van még más pozitív hozadéka is. Érdemes elolvasni.
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tboldi #332196 üzenetére
Király! Mondjuk egy Abarthnál nem is annyira meglepő.
brumi1024: Padon valószínűleg sokkal kisebb lenne a C43 előnye. Állítólag sz S58-as motorok is 530 lóerőtől indulnak (510 helyett). Nem igazán értem, h a BMW-nek mi ebben a ráció. De mindegy is, isten tartsa meg ezt a jó szokásukat!
kisza25: Én meg többnyire Skodákba nőttem fel...
Amúgy érdekes ennek a definíciója. Annak idején sok tesztet néztem/olvastam az S5-ös Audiról, a legtöbb tesztelő szerint az sem sportautó még. Szerintem már bőven az.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #332163 üzenetére
Plusz +25Nm sport módban? Az olaszok nem viccelek. Német autóknál még nem találkoztam ilyennel. Kivéve a 330e , abban volt egy "Boost mode", de szerintem csak a villanymotor miatt.
A Tipo annyira nem... Fehér színben mondjuk az is menőbb lenne a hóban.
tboldi: Az pont elég! Szerintem a németek ugyanilyenek.
radi8tor: Elférne még egy kis hó az autód alá... de azért is így király!
Qru: Öt hengeres dízel? Fincsi lehetett.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz nepszter1 #332019 üzenetére
Regadó, vagyonszerzési illeték (bár ez ilyen esetben kérdéses), vizsga és eredetvizsga díja, rendszám plusz forgalmi. Asszem ennyi. Itt pontosan ki tudod számolni. Szerintem 100-150k HUF körül lesz a vége. Nem túl bonyolult az ügyintézés.
Én hoztam már haza Németországból több használt autót is, minden esetben piros ideiglenes rendszámot kellett kérnem rá a helyi okmányirodában (100+ EUR), de erre a te esetedben valószínűleg nem lesz szükség.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Reggie0 #332003 üzenetére
Jaja, biztosan kimagyarázzák majd. Most csekkoltam, ilyen esetben jóval kevesebb a büntetési bírság mint amire tippeltem. Autópályán megállás max 65k, alagútban max 46.8k. Ha tényleg ilyen kevés én csekkolnám az Insta profiljukat is, és behajtanék még rajtuk plusz 50 ezret, képenként.
Pár adat tegnapról: Csökkentek tavaly a BMW Group eladásai
Rekordsok sportos BMW M modell talált gazdára
Visszaestek a Porsche eladások, alig fogy az elektromos Taycan
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Komoly sztori ez is: Életveszélyes mutatvány: fiatalok álltak meg videózni az M85-ös sztrádaalagútban
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Reggie0 #331997 üzenetére
Jogos, ezen én is elgondolkodtam! ...hogy mi a helyzet azokkal az autókkal? Viszont arra jutottam, h a legtöbb azért valószínűleg felkerült erre a listára. Viszonylag sok ismerősöm jár német rendszámos (német flottás) autóval, de az összes hazai márkakereskedésben lett vásárolva. Az én BMW-m is ilyen autó volt, csak most került rá magyar rendszám.
Mondjuk az nem teljesen világos, h ez a lista a forgalomba helyezések vagy az eladások alapján készült-e?!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
Ezek most a magyar elit kedvenc autói: 250 milliós Ferrari, exkluzív elektromos Rolls-Royce a toplistán - elég komoly lista.
Legnépszerűbb sport autó a Mustang GT (68 darab), de 911-ből is elment 34 darab.
Plusz 40 darab Ferrari, de ami igazán meglepő, h ebből 9 darab SF90 Stradale volt!
A Lambók is fogyogattak.. Nem csak Dominik vett magának Revuelto-t (3 darab)
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz szőröscica #331809 üzenetére
Qru: Oké.
macilaci78: Jaja, én lelkes előfizető vagyok, de egy ilyen pörgős topikban nem mindig szerencsés a túl sok ignorálás. Legalábbis más topikkal már jártam úgy, h pár unszimpatikus ember ignorálása után követhetetlen lett az egész.
Az ő hozzászólásait egyszerűbbnek tűnt átpörgetni. A legtöbbször még a nevére sem kell figyelnem, hiszen minden második hozzászólásában ott van legalább négy-öt vigyorgó smiley.
De sajnos ennek ellenére néha elkövetem azt a hibát, h beleolvasok párba... Most mindenesetre letiltottam, megnézem, h mi lesz így.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz Gtaati #331800 üzenetére
Szerintem sincs értelme, valószínűleg ugyanabból az adatbázisból dolgoznak. Én a CarVertical-t preferálom, mivel egyszer már megmentett egy méretes bukótól. Kisebbtől többször is.
Qru és radi8tor: No offense, de ti semmi kivetnivalót nem találtok ennek a vakegérnek az itteni tevékenységében?! Ne menjünk messzire, elég csak az elmúlt 24 órát visszaolvasni.
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Kék villogó, páncél, V12: kipróbáltuk a 4,2 tonnás kancellári über Mercedes S-osztályt - különleges autó, jó cikk, szerintem érdemes elolvasni!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz brumi1024 #331567 üzenetére
Ez eléggé rendben van, egy rendes motorral én is bevállalnám. Csak a rejtett kilincset és az óriási monitort száműzném belőle. Illetve a keret nélküli ablakokat. Nem igazán értem, h miért erőltetik ezt egy ilyen autónál.
ParmaBoy: +1. Ez az autó "könyörög" azért a motorért! Szuper utazóautó lenne. Így viszont...
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
Óriási meglepetés (legalábbis nekem): A Toyota uralja a magyar piacot
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz focvis #330920 üzenetére
400 euró már oké.
brumi1024: Nagyon komoly számok!
cOxeR: "...néha mérsz de igazából többet sose" -jobb esetben. Másfél-két éve van meg a Dragy, de még nem mértem vele. Pár hete majdnem összejött, de nem sikerült aktiválni a Launch Control-t.
Ha kell, szólj! Viheted bármikor!
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #330892 üzenetére
Ja, h leállósávból indultál? Ez a részlet elkerülte a figyelmemet. Így már érthető. 5 mp eleje kell, h legyen - optimális körülmények közt.
M3 jó ötlet! 100-as korlát nekem oké, egyelőre csak 0-100-at szeretnék mérni. Nyáron - ha meglesz még az autó - mérek egy 0-200-at is, zárt pályán. Vagy az Autobahn-on.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #330801 üzenetére
Ez teljesen oké, de az adatok alapján még jobbra számítottam. Kíváncsi leszek a tavaszi mérésre. Szerintem (jóval) közelebb lesz az öt másodperchez mint a hathoz...
Megkérdezhetem, h hol mérted? Én még továbbra is keresek egy nyugis helyet (jó minőségű aszfalttal).
focvis: Üdv újra itthon! 21 órás késésért 5 EUR kártérítés??? Rohadjanak meg.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
A "kaland" miatt én is gyakran választom pálya helyett az országutat. Főleg kabrióval.
Tom1939: Kisebb autókkal nincs tapasztalatom. De azt gondolnám, h nem lehet gáz azokkal sem. Tekintve, h az autópályák melletti országutakon általában nagyon kicsi a forgalom. Plusz teherautóval sem nagyon találkozol.
radi8tor: Én is beugrottam volna egy órára... Na mindegy, majd legközelebb.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz rbalint88 #330627 üzenetére
+1.
Qru: Egyébként mi van olyankor ha kamionnal utolérsz egy ilyen lassú járművet? Beragadsz mögé? Kamionnal tudtommal tilos az előzés. Pont pár napja láttam egy videót az M1-en szolgálatot teljesítő rendőrökről, akik helikopterről vadásztak a szabálytalanul előző kamionosokra.
Tom1939: Én a Balcsira simán legurulnék főúton is.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Általában én is előzékeny vagyok (talán túlságosan is). A pörgősebb pesti haverjaim néha agyvérzésközeli állapotba kerülnek mellettem.
Tsebacsi: Az online tér nem sokat számít, azt viszonylag könnyű elkerülni. De olyanról még nem hallottam, h valaki direkt elektromos autókra vadászna a kulcsával. Elég szomorú ha igaz.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz cOxeR #330460 üzenetére
És miben nyilvánul meg ez az "utálat"? Mármint az utakon... (online teret hagyjuk)
Én nem igazán emlékszem olyan esetre, h hátrányos megkülönböztetés ért volna a BMW-m miatt. A sors néha engem is összehoz egy-egy frusztrált idiótával, de ez (látszólag) független attól, h épp milyen autóban ülök.
Szerk.: Jut eszembe: volt zöld rendszámos BMW-m is. Azzal sem éreztem a "közutálatot".
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz ParmaBoy #329412 üzenetére
30d az egyik legjobb választás! A kabrió mellé én is vállalnék egy kombit ezzel a motorral. A fizikai gomb nélküli világ meglepően élhető a BMW-ben.
Önparkolás: Nem ismerek olyan embert aki használná ezt a funkciót. Én is csak egyszer próbáltam (teszt jelleggel), pedig az előző négy vagy öt autómban benne volt ez az extra. Nem tudom elképzelni, h gyorsabban/pontosabban beparkoljon mint én.
Viszont a visszatolatás funkciót én is szoktam használni a BMW-ben! Az néha tényleg hasznos tud lenni.
focvis: Jó utat, jó pihit!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz rbalint88 #328803 üzenetére
Ránéztem, tényleg szépen szól! De nekem nincs szükségem szaladgálósra... Plusz valószínüleg el sem férnék benne.
kisza25: +1. FF is jöhetne bármikor!
ArthurShelby: Megnéztem én is: nem rossz, nem rossz!
cOxeR: Nagyon szép képek, gratula!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz Snoop-y #328783 üzenetére
Hajrá, hajrá! Nagyon várom már! Mostanában egyre több ilyen videót nézek a YT-on! Pár napja például azon kaptam magam, h egy órája 812 Superfast videókat nézek. A V12-es Ferrari hang egyszerűen fantasztikus és ámulatba ejtő. Felér egy terápiával... csak szólok.
Nemrég tudatosult bennem, h nekem ez okozza a legnagyobb örömöt az autózásban. Nem az erős motor, vagy a jó futómű. Azok közel sem adnak annyit.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz Snoop-y #328568 üzenetére
Ez biztos? Szerintem az nem kamu!
hobizoli: Szerencsére a legtöbb sportos modell még igazi kipufogókkal érkezik.
Qru: Ultra gagyi ez is, de itt legalább nem "világít" az autó alján az igazi kipufogó.
Micsurin: Tényleg jól néz ki! Gunmetal szín az új kedvencem.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Pedig szerintem ez a legnagyobb gáz vele... És ettől a gyártótól ez "vállalhatatlan". Azon persze lehet vitatkozni
(bár felesleges), h rendben van-e a forma, szerintem nagyjából oké. Ennek ellenére én sem venném, viszont az 53 AMG-t igen! Az azért eléggé ütős - nyilván az extra kiszélesítések miatt.Mondjuk abba a modellbe is bele tudok kötni: a beltér minősége egyértelmű visszalépés mindkét elődhöz képest. De azért nem vállalhatatlan.
Sajnos kabrió/kupé vonalon egyre kisebb a kínálat, meg kell becsülni ezeket az autókat.
Szerk.: Főleg hathengeres motorral.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Hatalmas fekete pont a Mercinek tőlem, CLE 450 pár napja a körúton. Tetszik az autó, elég jól ismerem már, de így utcán, hátulról még nem volt hozzá szerencsém. Eleve hatalmas szégyen, h ilyen autókra is felkerülnek a kamu-kipufogók, de a Mercedes még ennél is mélyebbre süllyedt: a full levágós kamu kipufogó alatt az autó alján látható az igazi kipufogó is! Nem feltűnő, de jól látható.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz brumi1024 #328349 üzenetére
Te jártál már úgy BMW-vel, h nem sikerült aktiválnod a launch controlt? Ma szerettem volna tesztelni a BMW gyorsulását, de sehogy sem sikerült. Úgy csináltam, ahogy a kézikönyv írja: DSC off, váltó S3-ba, full fék majd gáz, és go. De már a launch control feliratot sem sikerült a műszerfalra varázsolnom. Kétszer próbáltam, de miután összevissza táncolt az autó hátulja, plusz sebességet sem váltott (ez fájt egy "kicsit"), így inkább elengedtem a dolgot. Mi lehetett a baj szerinted?
Így utólag belegondolva nem elképzelhetetlen, h a gázpedál nem találkozott a padlóval - de ennek viszonylag kicsi az esélye.Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz kisza25 #328261 üzenetére
És valószínűleg itthon ez még inkább érezhető lesz - számolva a forint további gyengítésével.
macilaci78: +1
cappa72: Most jóformán nincs várakozási idő! Szenvednek a gyárak, a raktárak is tele. Most keresek sógoromnak autót (Ford), fullon vannak a kereskedések is új autókkal.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Fájdalmas drágulás jöhet: elképesztő tervvel álltak elő az európai autógyártók - szuper terv, szuper kilátások
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #327666 üzenetére
A mai 20-as fogyiban azért elég sok dugózás volt. Szerintem az Alfád is kért volna egy tízest! Nagy átlagban 12-13-mal eljárok Budapesten, ami elég korrekt szerintem. Ha sokat állsz a dugóban vagy nyomod neki, akkor jobb ha utánakötsz egy benzinkutat.
De egyébként megéri minden csepp benzin... és az a lényeg.
Qru: Jaja, csakhogy nekem nem jön ki a matek! Ezeknek az autóknak elég rövid az opciós listájuk.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Emunem #327641 üzenetére
Szerintem mindkettőt korlátozni kéne! (jogsi és teljesítmény)
Snoop-y: Vicces, de valószínűleg nem sokkal kevesebb mint a tiéd. Gyári adat 1920 kg, a forgalmiba viszont 1995 van beírva. Ez mondjuk egy kicsit furcsa.
BigBlackDog: Én is úgy tudom, h jelzik a jogsin.
Shadowbull: Két másodpernél lehet, h tovább, mert kevesebb mint 6 másodperc kell neki a 0-200-hoz. De amúgy teljesen jogos!
kisza25: "0 vezetési tudással " - jaja, ez benne a legijesztőbb.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz focvis #327621 üzenetére
Jaja, megértelek!
ArthurShelby: "Btw kezdem azt hinni, hogy minél nagyobb a fogyasztás, annál élvezetesebb az út" - Áááá, nincs összefüggés!
Más: Az 1548(!) lóerős "agyrém" volt már? Szerintem ideje lenne elgondolkodni valamiféle korlátozáson. NEW Xiaomi SU7 Ultra (2025) Tesla's Nightmare?Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz cOxeR #327208 üzenetére
Szívesen, de sajnos nem leszel beljebb vele: Miskolcon.
ArthurShelby: "Kihagytam pár (1800+) hozzászólást" - most egy kicsit irigyellek! A tegnapi napot én is inkább kihagytam volna...
A fogyi nagyon durva! Szinte hihetetlen egy ekkora autótól.
Napi fogyi tőlem is, ma kivételesen több dugóval:
És ennyi a hosszűtávú átlagom (kb amióta ezzel járok):
focvis: Nekem ma meg sem fordult a fejembe a nyitás, de jövő héten lehet, h megteszem majd. Keddre 11 fokot jósolnak!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
Váratlan pálfordulással mentik meg az európai autóipart? - Mégsem tiltanák be a benzines autókat - reméljük a legjobbakat
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz macilaci78 #327177 üzenetére
Igazából nekem csak egy ezüst autóm volt (Lexus IS), de azt négy-öt méterről szinte bármilyen állapotban tisztának láttam. Mondjuk már akkoriban is volt egy lightos tisztaságmániám, szóval nem engedtem nagyon összekoszolódni, de az biztos, h sokkal kisebb odafigyelést igényelt a tisztán tartása.
hdanesz: +1. Mondjuk ehhez az is hozzátartozik, h az egy viszonylag fiatal autó volt.
tasiadam: Van ennek a témának egy Insta oldala is! Csak ilyen fullra pakolt M3-as kombik vannak feltöltve rá.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz focvis #327133 üzenetére
Közben én is végignéztem már. Komoly az a kereskedés, korábban nem láttam még hasonlót sem. De így jobban belegondolva van benne ráció.
kisza25: A fekete tényleg szívás, nekem annál a porral is meggyűlt a bajom. Fehér is volt már három, nem különösebben kedvelem azt sem. Nehezebb mosni, illetve az apróságok is sokkal jobban "világítanak" rajta. Tisztán tartás szempontjából az ezüst a bajnok, ez nem kérdés.
hdanesz: Nekem volt javítás a metál fehér a Q8-ason, elsőre hibátlan lett!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Emunem #327118 üzenetére
Jaja, persze! Erről meg az jutott eszembe, h egyik haverom most vett egy kb másfél éves I20N-t. Nem ismertem az autót, szóval elolvastam néhány tesztet. Kiderült, h nagyon fasza kis gép! És a lényeg: elég szépen durrog is ha kell! Remélhetőleg a héten tesztelni fogom.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Jut eszembe! Ezt a videót hogyhogy nem linkelte még senki? (focvisnek) Kopasz megtalálta a német GTI Paradicsomot!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Snoop-y #326777 üzenetére
Custom track? Ez valami spéci automata beállítás? Elég jól hangzik!
De az én ujjaim hadd zsibbadjanak csak! Kb egy hete írtam a BMW topikban, h számomra egy kicsit minden hasonló autó olyan mint egy hangszer, amin a váltófülekkel és a gázpedállal tudok játszani. Őszintén szólva én ezt imádom benne a legjobban.
Használt autó eladás sok pénzért borsodi érdeklődőnek: Nagyon sajnálom, h lemaradtam erről.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #326716 üzenetére
Az tényleg elég lesz... Gondolom így is közelíti az egy millát.
Launch control: nekem le sem esett, h kizáró ok a manuális váltó.
"Mindig azzal indultam volna" - ez is olyan mint mondjuk egy dízel SUV-ben a váltófülek a kormány mögött: max egyszer ha kipróbálja az ember... Nekem az előző négy vagy öt autómon volt ilyen funkció, de csak az S5-ön próbáltam ki egyszer. Lehet, h kétszer. Az M4-en mondjuk biztos, h tesztelni fogom (előbb vagy utóbb).
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz MunezXBK #326387 üzenetére
A te TT-d is 230 lovas volt gyárilag? A legújabb videójában egy ilyen autóval megy Misha! 440 ló és 560 nyúlmókus. Elég jól szedi a lábát. A futóműre "panaszkodik" egy kicsit (szerinte túl puha), de amúgy tetszett neki.
Mondjuk nem volt szerencséje, jött egy sárga zászló, erre megérkezett rá két GT3 RS...
NOT an RS?! This Audi TT Surprised Me! // Nürburgring
Kickass: Jogsi nélkül?! Remek Részvétem!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz radi8tor #326266 üzenetére
Farkasszemet??? Te nem szereted a bringásokat, ugye? Szerencsétlen srác, remélem jól van. Elég szörnyű belegondolni, h ez akár én is lehettem volna. Kora tavasztól késő őszig majdnem minden nap bringázok (főleg a belvárosban), és akár hiszed akár nem, betartok minden szabályt (mint a bringások 80-90%-a). Teszem ezt a saját testi épségem megóvása érdekében is. De így is gyakran szembesülök néhány autós őszinte gyűlöletével, és néha sajnos úgy érzem, h egyesek az "életemre törnek".
"...szembe ment a KRESZ-el"
Micsurin: Ezt te csináltad? Nagyon jó lett, gratula!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest