- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
koxkids #303857 üzenetére
Segítene valamelyest a dolgokon, ha legalább a forgalmas főutak mellett nem lenne közvetlen közel fa, ami nagy sebességnél azonnal megöl, esélyed sincs kikerülésre, amint a kerék lement az útról.
Ráadásul csökkenhetne a vadakkal találkozás is, ha lenne egy kis belátható terület az út mellett.
Kérdés, hogy hányan választanák az út melletti pusztát a szembe kikanyarodó kisautó helyett ilyen esetben. -
kisza25
félisten
válasz
koxkids #303852 üzenetére
Amikor a gyerek alá raksz egy erős autót...
Itt helyben is tudok ilyen hülyegyereket, fater tele pénzzel, 20 éves korától hasonló sportos autókkal száguldozik itt lellén (már Ő is 35 körül van, de még mindig hülye), valamelyik nap a házuktól pont elém fordult ki keresztbe rakva a mercit és gyorsított vagy 120- ig a hetesen lakotton. -
válasz
koxkids #300247 üzenetére
Aki normálisan közlekedik azt nem piszkálják, nem állítják meg, akinek “tuning” autója van azt meg biztosan megfogják, egyszerűen azért mert semmit nem tudnak kezdeni egy olyan autóssal aki egy 0-8 éves autóban ül, nincs büntetési alap, max az ittas vezetés, vagy közlekedési kihágás.
23 év alatt engem is szerintem csak 5-6 alkalommal állítottak meg, soha nem volt semmi következménye, egy szondázás volt ebben, az is valami ünnepnapi “akcióban”, pedig szerintem az ittas vezetés giga probléma az országban. -
válasz
koxkids #300247 üzenetére
Van abban valami amit írsz, de nem betarthatatlan azért. A betartatás is nagyrészt azon múlik, h milyen szigorúan büntetik. Nem hiszem, h sokan kockáztatnának ha mondjuk minimum egy év vezetéstől való eltiltás lenne a tét. Sebességtúllépésre ugyanez igaz: szerintem nonszensz, h extrém sebességtúllépésért Magyarországon nem veszik el azonnal az engedélyedet. Most utánaolvastam, ha nincs 10 büntetőpontod gyakorlatilag bárhol, bármennyivel mehetsz. Mennyi is most a max bünti? 3-400k? Szerintem elég sokan vannak olyanok akiknek ez az összeg nem jelent semmilyen visszatartó erőt.
Szerk.: emlékezetem szerint engem itthon a 2000-es évek első felében igazoltattak utoljára.
-
polonic
félisten
válasz
koxkids #292867 üzenetére
Igen, az tényleg olyan. Az tűnt fel, amikor legelőször jártunk Hallstatt, Obertraun környékén és ott a hegyi utakon mentünk, össze vissza van toldozva, foltozva az út. Na mondom, szétesik az autó. És nem, suhant reccenés nélkül azon az összevissza színű, toldozott úton is. Jééé, mondtam ezt így is lehet csinálni.
-
HdRew
őstag
válasz
koxkids #292860 üzenetére
Lényegében ezt használhatod segítségnek:
Ahol BKV jár, ott a főváros a tulajdonos. Ahol nem jár, ott a kerület.
Egyébként pont ezen gondolkodtam én is pár hete, és mondtam is a feleségemnek, hogy ezekre a magyar utakra tök felesleges bármilyen hiper-szuper autó, 2 millás kocsi ezekre az utakra bőven elég, még sajnálom is.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
koxkids #292860 üzenetére
Főútvonalakért Karigeri felelős, az ezen kívüliekért a kerületek.
Mostanában ilyen elcseszett módon javítják a kátyúkat, pl Bécsi úton is nézem mi az a rengeteg aszfalt morzsa az út szélén. És akkor látom hogy ott egy kátyú amiben még van belőle némi.
Egy gép okádja magából a forró granulált aszfaltot, amit rábíznak a gravitációra (nincs döngölés).
Eső és fagy like-olja:
-
válasz
koxkids #278337 üzenetére
Aránylag power-wazernek érzem magam, lévén mindig fut amikor autóba ülök, viszont üzenetet még sosem láttam.
Azt valaki bepötyögi vezetés közben?A figyelmeztések megjönnek AA-n, és tudok is küldeni aránylag egyszerűen.
Átfogó képet az "útvonalak" ikonra nyomva kapsz. Illetve van egy "Gurulunk, WAZE?!" topik, hátha ott több az infó. -
-
válasz
koxkids #268545 üzenetére
A porviharos sztorinál is felmerült bennem a kérdés, hogy ilyenkor miért nincs az egyel előtte lévő lehajtónál leterelve mindenki? Mondjuk ha látják a kamerán, hogy fél órája áll minden, mint a cövek? Általában csak kiteszik a kis interaktív táblákra, hogy baleset van, aztán oldd meg, szopd ki a kisujjadból, hogy hány sáv maradt járható, hová sorolj, hogy ne akadályozd még te is a meglévő araszolókat.
-
Szada85
aktív tag
válasz
koxkids #268545 üzenetére
A legföbb idióta az, aki jóváhagy/engedélyez egy, a szembejövö oldalra átterelést úgy, hogy az ellentétes irányú sávok közé végigpotyogtatnak pár piros "bóját" és nincs fallal fizikailag elkülönítve a két oldal...
De tudom persze, így ócsóbb volt, az erre szánt források maradékát meg ki lehet venni osztalékként a cégbül majd jövöre.De ez már sajnos tényleg a legalja, feleségem ott haladt épp hazafelé, hívott is, hogy ilyet még nem látott, a Pest felé haladó két sávot blokkolják az ipszilonozó, megforduló autók, ami miatt a szabályosan Pest felé haladó oldalon is lett egy pár km-es dugó... dabzs-dabzs...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
koxkids #249631 üzenetére
Szerintem holnap, de legkésőbb pár napon belül eltörlik az ársapkát.
Elég jó írás a témában:
KARD facebook:
58 perce
"Aki nézi a focimeccsek szünetében az egy perces fideszhíradót, az le is tudja fordítani, mi lesz most:
1. Elengedik az üzemanyagok árstopját, mert nyilvánvaló, hogy ez a helyzet nem tartható.
2. A dolgot Brüsszelre meg az ellenzékre fogják, hisz most fogadta el a nemzetközi közösség az orosz olajra kivetett ársapkát, amely ugyan közvetlenül nem érinti a mi ellátásunkat (hacsak Putyó azt nem mondja, hogy ennyiért nekünk se szállít, de az nagyobb gond lenne, lásd alább), de ez nem számít. Csak az, hogy az érv, igazságtartalmától függetlenül elég egyszerű ahhoz, hogy a híveket le lehessen nyugtatni. Mást lassan nem kell, mert aki próbált mostanában tankolni, annak beugrik, hogy a kommunista időkben is sok mindennek rögzített volt az ára, cserébe nem is volt belőle.
A dologban az a csavar, hogy a kivezetésnek az új embargós csomagra fogása még nem is teljesen valótlan. A korlátozás része ugyanis, hogy orosz olajból finomított terméket (benzin, gázolaj) az országon belül forgalmazhatsz, de nem exportálhatod. A MOL pedig üzemszerűen ezt csinálja, még csak nem is klasszikus nyerészkedési céllal, hanem a termelését optimalizálandó. Két finomítójából a nagyobbik (Százhalombatta, Magyarország) inkább dízelolajat, a kisebbik (Pozsony, Szlovákia) inkább benzint finomít a Barátság vezeték két ágán érkező orosz olajból. A két terméket most a két ország közt "keverik", így juttatnak Magyarországra és Szlovákiába is mindkét anyagból. Ebből Szlovákia ellátása a kisebb gond: ott nincs árkorlátozás, tehát oda mind Schwechatról, mind a cseh és lengyel finomítókból megéri szállítani - hozzánk meg persze sehonnan.
Ha ez a százhalombatta-pozsonyi munkamegosztás kényszerűen leáll, akkor vagy gazdaságtalanabbul (kevesebbet termelve) lehet a hazai piacra üzemanyagot termelni, vagy van elég gázolaj, de benzin nincs. Egyik sem vállalható a jelenlegi helyzetben, az elengedés tehát kötelező lépésnek tűnik, a kérdés már csak a "mikor". Elvileg persze az is lehetőség, hogy a benzin ársapkáját megszüntetik, a dízelét meg fenntartják, de ez túl sok járulékos feszültséget visz a rendszerbe (konkrétabban: nem hiányzik nekik, hogy a narancstábor benzines fele utálni kezdje a dízelest), szóval ennek kicsi az esélye.
"Brüsszel tehet róla", "az ellenzék megszavazta" - erre a narratívára tessék felkészülni a hírekben, társadalmi (oppardon: fidesz) célú hirdetésekben, youtube-videók előtti szpotokban és a meccsek szüneteiben, talán még óriásplakátokon is. És még csak nem is 100% marhaság, csak olyan 80 - az ugyanis pont most látszik, hogy embargó nélkül is bedől a rendszer.
Persze ha - mint fent említettem lehetőségként - Putyó ennyiért nem ad olajat se Százhalombattára, se Pozsonyba, akkor eleve baj lesz. Akkor hirtelen és kapkodva kell majd valahogy üzembe helyezni az Adria-vezetéket, meg tele tartályhajókat hozatni a horvátországi végébe, a kikötőbe, plusz átállítani a finomítót uráliról Brent-olajra. Ezt persze eddig is meg kellett volna tenni, de hát akkor mit szólt volna a nagy KGB-s testvér a kéthetenkénti moszkvai Szíjjártó-viziten. Amíg pedig ez a lánc be nem indul, pont annyi üzemanyag lesz itthon, amennyi a stratégiai tartalék (ja, hogy abból már az ársapka fenntartására el is használunk, bocs), meg amennyit piaci alapon tartálykocsin el lehet hozni Schwechat, a csehek meg a románok még le nem kötött kapacitásából."
-
kisza25
félisten
válasz
koxkids #249631 üzenetére
Nincs hiány, csak mint adblue ból anno
Pánik vásárlás, mindenki telerakta az autót= csináltak egy ideiglenes hiánytMás:
Ma el kellett mennem Siófokra és feltűnően, alig voltak emberek az utakon és a plázában, szinte üres volt a mélygarázs, pedig karácsonyi vásár is volt, lyen simán régen tudtam parkolni, meg obinál ugyanez, tartalékolnak az emberek, vagy fogytán a lóvé(vagy az üzemanyag)🤔
A tesco is csurig mikulással, felére leárazva, tavaly emlékszem valakinek elfelejtettem venni és ilyenkor már vadásznom kellett🤔 -
-
-
válasz
koxkids #247161 üzenetére
Hamár illatosító, a Wunderbaum eszméletlen drága lett. Már 750 körül látom áruházakban, kis barkácsboltban kaptam még 450-ért, be is táraztam párat.
Én bőr illatút használok, hihetetlen jó illatú szerintem.
Viszont Wunderbaumon kívül semmiből nem láttam még ilyet, így nem tudok konkurens termékeket kipróbálni. Ti tudtok valamit?
Mondjuk ár/használhatósági idő tekintetében ami verné, mert a 450/750 forintosnak egy hétig sincs illata. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
koxkids #245658 üzenetére
Na kicsit lassú voltam, de akkor elvileg jó kéne legyen a módszer.
Próbálnék tompított izzó távolságot mérni, aztán autó középvonalat madzaggal a falhoz/akármihez továbbítva kijelölni, ettől jobbra-balra meg a mért eredmény/2, függőlegesen vonalat húzni, aztán vetítési képnél a csücsköt erre kéne illeszteni ha jól tévedek. (Feltétel a felület merőlegessége a középvonalra.) Javítsatok ki, ha valahol van tévedés venne, csak JPÉ neten fellelhető dolgok alapján.
Kép forrása [link] -
tboldi
nagyúr
válasz
koxkids #245658 üzenetére
Én úgy csinálom, hogy az autó közepétől megmérem a izzók távolságát, a falra feljelölöm ezt a középvonalat (ahol szoktam csinálni, ott a két aszfaltcsík összetoldása segít bepozícionálni), majd ettől jobbra-balra a megmért távokat is, és a fénykévék töréspontjait kell ezekre beállítani. Ha jól sikerül az állítás, akkor előre-hátra gurulva az autóval a jelölésen marad a töréspont.
-
válasz
koxkids #245000 üzenetére
Igen szépen követi a vonalait. Nagyon beleillik a képbe.
Hátsó lámpa ügyben pedig szintén a Rav4 egyenes lámpái szebbek, szigorúan A 2004-es accord utánItt a EU modell Corolla Cross lámpája. Azért ez is nagyon jól néz ki. Kíváncsi lennék hogy világít majd. (Bár a Tucson első lámpája a legvagányabb.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xbox tulajok OFF topicja
- Okos Otthon / Smart Home
- A SAMA jóvoltából konkurenciája jött a Thermalright léghűtéseinek?
- Kompakt vízhűtés
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Profi biztonsági IP kamera 4MP - optika 2.8 - valós WDR - POE - ONVIF - szolid áron
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, MS3091, 94% Akkumulátor
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- Keychrone Q1 V2 billentyűzet / Számla / Garancia /
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest